بازدید 16264

آخرین اخبار از وضعیت نرگس محمدی در زندان

مدیرکل زندان‌های استان زنجان ضمن تکذیب مبتلا شدن نرگس محمدی به ویروس کرونا گفت: این زندانی هیچ محدودیتی درباره ملاقات حضوری و تماس تلفنی ندارد.
کد خبر: ۹۹۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵ 22 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد جوادی به شایعات اخیر رسانه‌های معاند در خصوص آزار و اذیت نرگس محمدی اشاره و اظهار داشت: متاسفانه رسانه‌های خارجی فقط به دنبال ایجاد حاشیه در کشورند و برخی اخبار دروغ و کذب را در داخل فضای مجازی کشور منتشر می‌کنند.

وی در واکنش خبر‌های رسانه‌های معاند گفت: نرگس محمدی به هیچ‌وجه به ویروس کرونا مبتلا نشده و همه زندانیان استان زنجان تحت مراقب پزشکان در سلامت کامل هستند.

مدیرکل زندا‌ن‌های استان زنجان تشریح کرد: هیچ محدودیتی برای این زندانی وجود ندارد و او می‌تواند علاوه بر ملاقات حضوری، تماس تلفنی چه به داخل و چه به خارج کشور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: آخرین ملاقات حضوری نرگس محمدی به ۲۶ تیرماه امسال مربوط می‌شود که با خواهرش رویا محمدی ملاقات داشته است و باز هم می‌تواند این ملاقات‌ها ادامه داشته باشد.

جوادی تاکید کرد: دشمنان قسم خورده ایران با انتشار اخبار کذب در تلاش هستند فضای آرام کشور را متشنج کنند، ولی به لطف خدا هیچ‌گاه موفق نخواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار