بازدید 6922

حزب‌الله: برنامه‌هایی برای غلبه بر تحریم‌های آمریکا داریم

نماینده حزب الله در پارلمان لبنان گفت که برنامه‌هایی برای ایجاد وحدت ملی در لبنان و به کارگیری ساز و کار‌های غلبه بر فشار‌های آمریکا وجود دارد که رئیس پارلمان هم نسبت به آن بدبین نیست.
کد خبر: ۹۹۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 21 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «محمد رعد» رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» (وابسته به حزب الله) امروز به همراه شمار دیگری از اعضای این فراکسیون به دیدار نبیه بری رئیس پارلمان این کشور رفتند تا پیشنهاد‌های این فراکسیون برای کمک به حل بحران اقتصادی این کشور را مورد بررسی قرار دهند.

محمد رعد پس از این دیدار گفت: «صرف نظر از علل داخلی و شناخته شده بحران اقتصادی کشور، عواملی هم با تحریم‌های تحمیلی علیه لبنان از سوی طرف‌هایی بیگانه مرتبط است که آن‌ها هم شناخته شده هستند؛ طرف‌هایی که گرداننده تروریسم اسرائیلی و حامی پروژه‌های توسعه طلبانه اسرائیل در لبنان و منطقه هستند.

نماینده حزب الله در پارلمان لبنان وحدت لبنانی‌ها را اساس مقابله با توطئه‌های بیگانگان خواند و گفت: «ما درصدد ایجاد یک وحدت ملی جامعی هستیم که از طریق آن بتوانیم از مشکلات اقتصادی عبور کرده و حاکمیت ملی خود را حفظ کنیم».

رعد با اشاره به اینکه در دیدار با رئیس پارلمان به بررسی اوضاع سیاسی لبنان هم پرداخته شده است، گفت: نبیه بری به اوضاع پیش رو بدبین نیست و سعی در کمک به ما دارد تا برنامه‌ها و ساز و کار‌هایی را ایجاد کنیم که ما را به راه حل‌هایی برای کاستن از رنج و سختی شهروندان سوق دهد و در عین حال پس انداز‌های مردم در بانک‌ها را هم حفظ کنیم و چرخ اقتصاد بار دیگر به گردش درآید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل