بازدید 151222
سلسه گزارش‌های «تابناک» درباره مرشدان گم کرده ره؛

اژدها وارد می‌شود!/ ماجراي ورزشكاري كه امام زمان شد!

در بیوگرافی نامبرده آمده: دانش آموخته دانشکده افسری است و استاد کونگ فو، مبدع سبک «توآ» و جزو یازده استاد برتر این رشته ورزشی در جهان شناخته می‌شود. رهروانش مدعی هستند، نامبرده دارای دکترای فلسفه و فیزیولوژی است و از دولت فرانسه نشان عالی لژیون دونور دریافت کرده است/ وی همچنین در کشور آلمان، یک پیتزا فروشی داشته و...
کد خبر: ۹۹۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۲ 18 May 2010
عنان به ميكده خواهيم تاخت زين مجلس              كه وعظ بي عملان واجبست نشنيدن

«تابناک» ـ چند سال پیش، در يكي از محلات شرق تهران، روي ديوارها شعارهايي بود كه نشان از «ظهور منجی عالم بشریت ابراهیم میرزایی» خبر می‌داد! برگه‌هاي تبليغاتي در ابعاد گوناگون نيز با اين موضوع در ميان مردم پخش مي‌شد كه همزمان با آن نيز هزاران ايميل و هرزنامه که در فضای مجازی از این موعود خبر می‌داد نيز توزيع مي‌شد. گويي، اين روند همچون سريال‌هاي تلويزيونی ادامه داشته كه چند روز پيش نيز يكي از اين برگه‌هاي تبليغاتي به دستمان رسيد؛ برگه‌هايي كه گويي روش تبليغاتي سازمانی است که رهبرش خود را یگانه منجی ملت ایران می‌داند؛ «سازمان عَلَم حق و عدالت»؟!
اما سازمان «علم حق و عدالت» چیست؟ آیا یک سازمان منبعث از یک سازمان سیاسی است یا حلقه‌ای متشکل از اوهام که گرداگرد شخصی به نام ابراهیم میرزایی تشکیل شده؟!

اما اين «ابراهیم میرزایی» کیست؟ همين را بدانيم كه وی متولد 11/7/ 1318 شمسی در گرگان به دنیا آمده است، دیپلم را در دبیرستان بهرام تهران گرفته و به دانشکده افسری می‌رود و در گارد جاویدان شاه مشغول خدمت می‌شود با دقت به تاریخ تولد نامبرده پی می‌بریم و بر خلاف تصاویري که از او چاپ كرده و توزیع می كنند! عكسي كه حكايت از مرد جوانی با چهره ای مصمم و نگاهی گیرا دارد! ميرزايي اگر اكنون زنده باشد ـ گزارش‌هایی موجود است كه از مرگ او خبر مي‌دهند ـ پیرمردی است هفتاد و چند ساله و مجهول‌المکان.

در بیوگرافی نامبرده آمده: دانش آموخته دانشکده افسری است و استاد کونگ فو، مبدع سبک «توآ» و جزو یازده استاد برتر این رشته ورزشی در جهان شناخته می‌شود. رهروانش مدعی هستند، نامبرده دارای دکترای فلسفه و فیزیولوژی است و از دولت فرانسه، نشان عالی لژیون دونور دریافت کرده است؛ مدارکی که تنها هوادارانش مدعی آن هستند و دریافت نشان‌هایی چون لژیون دونور نیز چیزی جز مزاح تبلیغاتی نیست.

نامبرده در رژیم پهلوی در گارد جاویدان خدمت می‌کرده که توسط هوادارانش به عنوان سوابق مبارزاتی پیش از انقلاب وی تلقی می‌شود و از دیگر ادعاهای پیروانش، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- مسئولیت یک باشگاه ورزشی معروف پایتخت در اوایل انقلاب
2- کاندیدای نخستین دوره ریاست جمهوری
3- راه‌آندازی دانشگاه انشا در سال 58 با موافقت دولت آقای بازرگان
4- راه‌اندازی بیمارستان فيزیولوژی انرژی و روان پزشکی درد و درمان بیماری‌های نادرمان» در ملارد شهریار

البته یکی دیگر از ادعاهای پیروان نامبرده، مجروح شدن وی در اوایل انقلاب توسط پاسداران است.
اما داستان واقعی مجروح شدن او این است که نامبرده در یکی از باشگاه‌های ورزشی در خیابان رودکی نرسیده به چهارراه آذربایجان کلاس آموزش کونگ فو دایر کرده بود. از شاگردان وی می‌توان به شهید والامقام یاسر عیسی پور اشاره نمود ـ نامبرده علاوه بر قهرمانی جهان در این رشته مبدع سبک ببر خونین در کونگ فوست ـ وقتی در همان سال‌های اولیه نامبرده مدعی امام زمان بودن می‌نماید، با همین شهید بزرگوار درگیر شده و مجروح می‌شود و از یک پا برای همیشه می‌لنگد.

بنا بر این گزارش، میرزایی در سال 66 از راه کوهستان به ترکیه رفته و بنا بر آخرین اطلاعات از نامبرده که به سه سال گذشته برمی‌گردد، ظاهرا وی فوت کرده و دوستان جاهلش، هنوز منصب خدایی برای او تعبیه می‌کنند.

وی همچنین در کشور آلمان یک پیتزا فروشی داشته و در صنف خدمات غذایی مشغول بوده است. زندگي و سرنوشت او به همين جا پایان یافته و بیش از این درباره سرنوشت میرزایی اطلاعی در جايي درج نشده است.

ساختارشناسی این فرقه:

1 ـ قداست بخشی: استفاده از القابی مانند مصلح، منجی یگانه، راهبر الهادی الحفیظ و حتی لقب آقا به جای آقای... در راستای قداست بخشی به رهبر اين سازمان نیز پیرو همین امر قابل طرح است. (شاید به این دلیل که استفاده از کلمه آقا معمولا به عنوان پیشوند بزرگان مذهبی استفاده می‌شود، در حالی که برای خطاب رسمی به شخصیتی علمی یا حتی سیاسی از لفظ آقای استفاده می گردد.)

2 ـ بنیانگذار فرهمند: استفاده از القابی چون پرفسور و داشتن مدارک علمی متعدد و نشان جهانی را می‌توان در این باره مطرح نمود.

3 ـ توهم خدا شدن: همان گونه که به صورت صریح در بیانیه‌های آنها نیز آمده، نامبرده [نعوذبالله] مدعی قادر متعال بودن شده است.

4 ـ قداست‌زدایی از پیامبران: نامبرده با ایجاد شبهه در کتب و ادیان آسمانی، مدعی است که همه ادیان گذشته به خطا رفته و دینی که بنده مدعی هستم از همه آنها برتر است.

5 ـ هزار پاره کردن حقیقت: این سازمان مدعی است در هر یک از کتب آسمانی گذشته، تنها پاره ای از حقیقت آمده و به همین مناسبت، ابراهیم میرزایی با تجمیع کتب آسمانی گذشته، کتابی به نام التوحید را آورده است.

در ادامه گزارش به حقایقی اشاره می‌کنیم که در مرحله نخست، برای روشنگری جوانان عزیز کشور است تا در دام شیادانی چنین نیفتند و اگر شمار اندکی نیز گرفتار آمده‌اند، با تدبر و تعمق، راه مستقیم را برگزینند.

آیا بهره‌گیری از عبارات کلی و نامفهوم با مضامین گوناگون از آزادی انسان تا صلح جهانی و عدالت در پوشش کلماتی به ظاهر دینی برای پیشبرد یک آیین بدون داشتن برنامه دقیق و مدون میسر است؟ آیا مکتوبات و اطلاعیه‌های سازمان مربوطه که پر است از واژگان نادرست و عبارات نامفهوم و بی معنی نشان دهنده تبحر نامبرده در مسائل اعتقادی است یا نشان از روان پریشی نامبرده است؟

فهم مکتوبات میرزایی که خود را یگانه منجی عالم می‌داند، از عهده عوام که حتی خواص خارج است و این نه از پیچیدگی و عمق معانی اوست، بلکه حاصل پریشان گویی آنهاست.

 لطفا به چند نمونه از سخنان نامبرده توجه نمایید:

ـ «پیكره تنگاهيِ آدم در واحده  وجود منقسم به وظایف الاعضا است».

ـ «ذات و فطرتِ قلبِ عقل (همه سؤالات در يك جواب) و عقلِ قلب (همه جواب‌ها در يك سؤال) در واحده وجودِ روانجاهي منقسم به وظايفِ دين و دانش از مشاهدات و كشفيات كه سؤالِ آدم ز كجا است و مفهوم زندگاني آدم چه معنا است؟»

ـ «السلام يومُ‌الموعود يومُ‌الشهادةِ يومُ‌الفتح يومُ‌الخُلُود مجاهدُالحقّ مؤمنين مجاهدِ نورِ  يروُالصبرُالإستقامةُالأمانةُالفتحُ‌الأطهرُالوجودِ مؤمنين مباركُ‌الوجود».

ـ «راهبر الهنجار وحدت الوجود روان ِ اسفار»

البته ذکر همه خزعبلات نامبرده و پیروانش از حوصله این نوشتار بیرون است. در اين مورد، القاب اختصاص داده به خود نيز خالي از اين اشتباهات نيست؛ از جمله لقب «راهبر الهادی الحفیظ»؛ عبارتی مجعول و مبهم است که فاقد اصول صرف و نحوی است.

اما اين داستان در جايي شيرين‌تر مي‌شود كه نجات ایران به روش اين سازمان علم حق و عدالت، باوجود بی مایگی در اصول و مبانی و ابهام در مواضع و اهداف، طرفدارانی ـ هرچند اندک ـ در کشور پیدا کرده و برنامه‌هایی نیز تدارک دیده است. این سازمان به تازگی با افزودن به حجم تبلیغات خود، وارد مرحله جدیدی شده است تا جايي كه اطلاعيه‌هاي اين سازمان در شهرهای گوناگون کشور، بیش از گذشته خودنمایی كرده و توزيع مي‌شود.

 اما آنچه هواداران این سازمان از آن سوءاستفاده می‌کنند، در مرحله نخست جهل مردم و بعد کم کاری ارگان‌هاي نظارتي است.

این سازمان تحت عناوینی چون انقلاب فرهنگی، دادگاه حق و عدالت، توجه به نقش زنان در مبارزه و... به هوادارانش وعده نصر مي دهد. وعده به این که پروفسور آقا ابراهیم میرزایی راهبر این منجی یگانه می‌آید و کشور را پر از داد و عدالت و آزادی می‌کند؟! پایه‌های سست گذشته را ویران و حکومتی استوار بنا می‌کند؟! آنانی را که علیه بشریت جنایت کرده‌اند محاکمه و به سزای اعمالشان می‌رساند و مدعي است جامعه ایران و مدعیان نجات، آن چه در مشی و روش سازمان علم حق و عدالت مهم است، اعتقاد وثیق رهبر و طرفداران این سازمان به این نکته است که رسالتی بر دوش دارند تا نجات دهنده ملت ایران باشند؟! ابراهیم میرزایی خود را مکلف به وظیفه‌ای می‌داند که تاریخ بر دوشش نهاده؛ آن که یگانه منجی ایران باشد؟!

البته بر هيچ كس پوشيده نيست كه گروه‌هايي با چنين اوصاف، هیچ جایگاهی در جامعه نداشته و با سال‌ها تلاش همچنان در انزوا هستند.

ادعای آزادی، عدالت و ایده‌آل‌گرایی به اضافه استدلال سست و ضعف شعور، ملغمه آشفته‌ای شده که نتیجه آن منجی‌زدگی ـ در برابر منجی‌گرایی رایج در ادیان گوناگون ـ را به جامعه تحميل مي‌كند كه شايد در نظر نخست اهميتي نداشته باشد، اما به مرور مي‌تواند براي جوانان اين مرز و بوم كه با ضمير پاك خويش به دنبال كشف حقايق هستند، اثرات نامطلوبي بگذارد، چنان كه تجربه‌هاي بسياري تاكنون اين امر را ثابت كرده است.

با دقت در این موضوع و ظهور منجی‌ها با گرایش‌های گوناگون از سلطنت طلب و لس آنجلسی گرفته تا ملی گرا و مذهبی هر چند گاهی ظهور می‌کنند و صلای نجات ملت ایران ـ آن هم به روش‌های عجیب و غریب و خرافی ـ  را سر می‌دهند، پیروان اندکی گرد می‌آورند و پس از چندی ناپدید می‌شوند، به نظر مي‌رسد، اين امر اتفاقي نبوده و برنامه ريزاني دارد كه  پیش از سیاستمداران و نهادهای امنیتی، بايد جامعه‌شناسان و روان شناسان به تكاپو بيفتند كه چرا و چگونه گرايش به اين گروه‌ها، در ميان قشرهاي خاص افزايش مي‌يابد؟

در پایان، چند پرسش از کسانی که خود را پیروان نامبرده می‌نامند:

* اگر وی منجی عالم بشریت است، چه نیازی به داشتن مدارک دکترا و نشان‌هایی مانند لژیون دنور دارد؟

* اگر هنوز وی زنده است و [نعوذبالله] قادر متعال است، ترتیبی دهید تا در یک مصاحبه تلویزیونی زنده در آن سوی آب‌ها که به انحای گوناگون به شما سرویس می‌دهند، شرکت کند تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد؟

* مگر رهبر بودن یا رهبر شدن، تنها به افزودن لفظ «راهبر»/«رهبر» به نام است؟

* نامبرده که مدعی خدایی است، چرا به دنبال مناصب دنیایی می‌گردد؟

* چرا نامبرده برای این که نقش  پیامبران را بازی کند، دو سال در گرگان مشغول چوپانی بود؟

* فیلمی که در سال 1366 تهیه شده و به جای آغاز در پایان آن، بسم الله الرحمن الرحیم قرار داده شده بود، چه بود؟

* ماجرای سفیرانی را که می‌خواست به دورترین نقاط عالم بفرستد، ولی به آنها روادید ندادند، به یاد می‌آورید؟

* ماجرای آن کشتی که در سال 72 به مریدان خود دستور ساخت داد تا آنها را در دریا سیر دهد، به کجا رسید؟

* شخصی به نام «بهنام چ» که خود را واسطه ارتباط میرزایی می‌نامد، بنا بر اسناد و مدارک موجود، از عوامل سرویس موساد است، آیا سرسپردگی در برابر صهیونیست‌ها هم از کرامات وی است؟


 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰۸
انتشار یافته: ۰
سخت نگیرین. یک خل به خلهامون اضافه شده!
من هم ایمیل از اینها گرفتم و اتفاقا عکشسو هم دیدم ولی چهره ای مصمم و نگاهی گیرا ندیدم! شما از کجا دیدید؟!
اتفاقا من هم از اين يارو چند سال پيش اي ميل دريافت مي كردم و بيشتر براي خنده خوب بود چيزايي كه مي نوشت
بابا طرف خیلی دیوانه تر از این حرفهاست.اعلامیه هاش که کلا مزخرف و بی سرو تهه و آخرش هم یک ایمیل داده که اگه خواستید پول بدید به نهضت! باهاش تماس بگیرید.از حدود 10 سال پیش که یادم میاد اول با عنوان راهبر اعظم ومرشد راه ازش یاد میکردن ،چند سال بعد شد حضرت صاحب الامر
،اخیرا دیدم اعلامیه داده به عنوان پروردگار عالم.خدا 5 سال دیگه رو به خیر کنه.
باسلا، منهم زیاد آگهی های این آقا را دیده ام. خوب شد این مطالب را نوشتید تا خوانندگان روشن شوند. از این موارد زیاد است و باید مردم، خصوصا" جوانها هشیار باشند.
متاسفانه این اوراد در گرگان به شکل گسترده در منازل پخش و توزیع میشود با همان پریشان گویی هایی که بالا ذکر شد
به نظر بنده نباید قضیه را بزرگ جلوه داد و صرف اینکه اطلاع رسانی شود کافیست. از نظر ورزشی ایشان جایگاه خوبی داشتند. اما از نظر دیدگاهشان نسبت به زندگی دچار نوعی انحطاط شدند که البته به عقیده من بیشتر اطرافیان هستند که به این موضوع دامن می زنند
بابا اين چرت و پرت ها خيلي وقته به ايميلم مي ياد ، من اسپم كردم ... فكر نمي كنم كسي به اراجيف اين يارو يا شاگرداش گوش كنه ... آدم تا بخواد نوشته اين يارو بخونه گ... گيجه مي گيره ، بايد بره كل فكش رو آچار كشي كنن ..
متاسفانه تا مسئله بيكاري در كشور ما حل نشود اين معضلات هست اگه بيكاري نبود نه اون بابا دنبال اين ادعاها مي رفت نه اين بابا پيگير حرفها و اراجيف اون بابا بود!!!
اتفاقا چند روز پیش یه آگهی به طور وسیع تو محله ما پخش شده بود که مردم رو به پیروی از ایشون دعوت کرده بود.
خرافه پرستی در حال رواج است باید از عملکرد مسئولین پرسید که کجای کار ایراد دارد که همچنین اشخاصی پیدا میشوند.
بابا اين مرتيكه چند ساله در شرق تهران تبليغ مي كنه. چه عجب شما فهميديد!؟
دولت و سازمان هاي انتظامي و اطلاعاتي كه خوابند! اين يارو واقعا ابله و كودنه. خودش رو در تبليغات امام زمان معرفي كرده
من در سالهای اولیه انقلاب در دوره های کونگ فویی که در به اصطلاح دانشگاه تن و روان (سالن حجاب فعلی) برگزار می شد شرکت می کردم. این مرتیکه مزخرف گوی پریشان عقل عامل دست ضد انقلاب است ولی نکته مربوط به مجروح شدن در اثر شلیک پاسداران صحت دارد زیرا نامبرده به علت تکبر و غروری که داشت در پاسخ به حکم قانونی دستگیری اش که به وی عرضه شد حکم را پاره و جسارت کرد و حمله ور شد به پاسداری که آنجا رفته بود که یک گلوله ژ3 نوش جان کرد
کلا از مخ تعطیله این یارو!بیانیه هاش رو می شه به عنوان طنز خوند!پر از غلط املایی و انشایی و صرف و نحو و مخلوط کردن مضحکانه عربی و فارسی و تولید اصطلاحات خارق العاده!
ماجرا ها بوده این پروفسور درس نداده و مقاله ننوشته!
عجب
لعنت بر این میرزایی که عده ای جوان را در ایران خر نموده
ای تابناک ناقلا فکر کنم یه جورایی داری حسادت می کنی .وچشم نداری ببینی یه نفر هم داره از این راه کاسبی می کنه چطور .حضرات دولتمرد اینهمه دارند کلک ونیرنگ وحقه بازی میکنند کککت هم نمی گزه .
چند روز پيش از يك شماره داخل تهران با منزل ما تماس گرفتند و از خواهر من كه تلفن را جواب داده بود، خواستند كه قلم و كاغذ حاضر كند. بعد از اينكه قلم و كاغذ حاضر شد، شروع كردند به تحويل دادن يك سري اراجيف در مورد «آقا پروفسور محمد ابراهيم ميرزايي» و ... حالا بايد ديد وزارت اطلاعاتي كه چهار نفر دانشجوي فلك زده را به دليل حرف زدن رد زني كرده و دستگير مي كند، زورش به اينطور افراد هم مي رسد يا نه! گرچه مثل صدها كامنت قبلي، باز هم اطمينان صد درصد دارم كه منتشر نمي كنيد
اگر او دارای کرامات است چه احتیاجی به شب نامه دارد و چرا نمی تواند چهره خود را نشان دهد و حتی از طرفداران ترسوی خود که پشت یک مشت کاغذ قایم میشوند و هویت ندارند دفاع نمیکند
اقا شما بخيلي ؟ يه جوكي هر از چند گاه براي خنده بما ميل ميشه شما جلوشو ميخواي بگيري ؟ بزار دلمون باز شه بخنديم
ایشان در مجله دختران و پسران قبل از انقلاب بطور مصور آموزش گونگ فو و دفاع شخصی میداد.
خدا فقط خدا مگه به داد عالم بشریت برسد خدایا واقعیت را برای همه بشریت عریان کن.
من اين ديوانه را از نزديك مي شناختم. از همان اول هم ادعاي خدائي مي كرد. با ادعاي انرژي درماني خودش را عيسي معرفي ميكرد. القصه جوانهاي امروز نصيحت برادر خودشان را گوش كنند و اهميتي به اين شياد مهمل گو ندهند.
بابا ول كنيد بزار اينها هم خوش باشند. اينهمه اوهامپرستي توي اين دنيا وجود داره اينهم يكي روش. مطمئن باشيد چرندياتي كه اينها ارايه مي دند به هيچ جاي ينيم رسه .
برای بنده هم دایما" ایمیل های علم حق و عدالت می آید - الان حدود 5 سال است که البته به دلیل اهانتهایی که به امام و انقلاب میکند به مراجع امنیتی هم اطلاع داده ام - ولی باز هم مدام برایم ایمیلش می آید .
خداوند همه ما را عاقبت به خیر گرداند.
يه اسم ديگه هم داره كه خيلي معروفه : م الله . ايشون خودش رو شاهراه خلقت مي دونه.با هوشينگ كه ميگه همون شيطانه مي خواد مبارزه كنه قضيه اش مال سال 77 بوده تاريخ مصرفش گذشته چون قرار بود تا سال 82 ظهور كنه اما بليط گيرش نيومد.
ارزش توجه هم نداره !!!
من یکی از میربیان کاراته هستم.متاسفانه باید بگم این مسئله فقط درمورد این یارو میرزایی نیست بلکه با توجه به اینکه توی ایران صدها سبک رزمی با نامهای مختلف دراومده که هرکدوم با اسمهای عجیب و غریب مثل کونگ فو کمپر توتایوما. فول فری کنتاکت!! و اسمهای مسخره دیگر که هرکدوم یک بنیانگذار ایرانی داره که معلوم نیست این بنیانگذار با توجه به چه سوابقی تولید سبک کرده که حتی سواد علمی بعضیاشون خواندن و نوشتن هستش.نکته مهم اینه که این افراد بعد یه مدت یه احساس تکبری بهشون دست میده و یا از روی سود جویی برا خودشون یه حالت مقدسی ایجاد میکنن و حالتهای روحانی از خودشون نشون میدن و جوونایی رو که با تبلیغات دهن پر کن مثل قویترین سبک مبارزه ای خیابانی جهان و... به باشگاهاشون میکشونن و بعدم از لحاظ ایمانی منحرفشون میکننحتی از شهرستانها نمایندگی میگییرن
متاسفانه جو ورزشهای رزمی کشور اینقدر خراب شده که اساتید تحصیلکرده و قوی رشته های رزمی از ایران خارج میشن و جوونا بجای رفتن به سمت ورزشهایی تکنیکی و اصولی و با خلاق مثل کاراته جذب رشته های خشن و من درآوردی میشن و شما میتونین الان رو با چن سال پیش مقایسه کنین که ما قهرمان جامهای معتبر جهانی کاراته بودیم اما الان نه و برنده مسابقات مشتزنی وحشیانه تایلند و سنگاپور میشیم که اگه یک نگاه به اون مسابقات بکنبن احساس میکنین قصد دارن همدیگرو بکشن
من كه 4 ساله از ايشون هرز نامه مي گيرم فقط اولين بار تا نصفه خوندم بقيه رو پاك كردم، زياد جديش نگيرين فكر مي كنه خبريه
کسی که اندازه یه فندق مغز داشته باشه گول اینجور ابلهایی نمیخوره.
سلام
جال بود برام چون چندیت ساله برام ایمیل از این سازمان حق و عدالت می یاد جالبه که هم به جیمیلم می یاد و هم به یاهو !!! و گفتم کدوم بیمارستانیه این ها رو می فرسته و البته دلیل سیاسی هم داره که خوشبختانه معلوم شد ... جالب بود به هر حال
جهت اطلاع میگم که پای نامبرده به دلیل اصابت گلوله از طرف برادران کمیته برای همیشه لنگ شد. در قضیه بنی صدر کلوپ ورزشی ایشان نیرو جهت کتک زدن بچه های حزب الهی صادر میکرد که بچه های کمیته به مقرش حمله کردند و درخواست کردند که تسلیم شود.استاد که احساسات بروس لی شدن بهش دست داده بود مقاومت کرد و جند تن از بچه ها را بشدت مجروح نمود.بچه ها هم اون را به گلوله بستند و حالش را گرفتند. دوست من که خود آنجاحضور داشت در همون سالها این ماجرا را برایم در کمیته تعریف کرد.
خداوند لعنت این دنیا ودنیای ابدی را بر او نازل کند .
از حق نگذریم !!من کونگفو توآ کار کردم که رشته ورزشی سنگینیه!!
چرا رشته ورزشي مزخرف اين آقا (كونگ فو توآ)كه منبع تبليغي براي ايشان است تعطيل نميشود؟
فکز کنم همین متن رو هم خود آقا پروفسور نوشتن. اینم همونجوری غلط غولوط و پریشونه.
اين آقا با الفاظ عربي مي خواهد منجي ايران شود!
اينهاا حقيرتر از اين هستند كه بخواهند با نام و اسم و رسم از آنها ياد شود. اگر غرض آگاهي دادن به جوانان است با كنايه و اشاره هم مي شود اين كار را كرد و نبايد بي جهت اينها را بزرگ كرد. من خودم 10 سال است كه اي ميلهاي اينها را مي گيرم و حذف مي كنم!
اين چه خدايي است که از مردم درخواست کمک مالي دارد ؟ خدايي که ما به آن معتقديم يک از صفات او بي نيازي است : الله الصمد
خيلي جالبه كه دوستان كور خود و بيناي ديگرانند !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل