بازدید 59824
دو هزار و هشتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»

توصیه جنجالی یک امام جمعه به شورای نگهبان / نیکزاد: هیچ جا نگفته‌ام نان و ماست می‌خورم / پاسخ فرزند حجاریان به ادعاهای یک نماینده مجلس / علت رد صلاحیت‌ چند درصد از نمایندگان مجلس دهم طرح مسائل سیاسی بود؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند روانچی: آمریکا همچنان به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ ادامه می‌دهد / چه کسانی وظایف سه نماینده فوت شده را انجام می‌دهند؟ / بیشتر مسکن‌های خالی متعلق به ارگان‌ها، سازمان‌ها و بانک‌هاست! و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ 20 July 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مراسم‌ عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراسم‌ عزاداری در ماه محرم با رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. از روز اول شیوع کرونا، ما پشت سر ستاد ملی کرونا و همه مدافعان عرصه سلامت و کادر درمان ایستاده‌ایم و همراه آن‌ها هستیم./باشگاه خبرنگاران

استعفای کارمندان به خاطر فعالیت در بورس گزارش نشده است

غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: هر سیستم و ارگان دولتی باید وظایف خود را برحسب مأموریت سازمان انجام دهد و هرخطایی که رخ دهد به دایره تخلفات ارجاع داده می‌شود. به استناد همین قانون، فعالیت کلیه کارمندان در ساعات اداری در بورس غیرقانونی است و چنانچه مسئول مربوطه در گزارش این تخلف کوتاهی کند، پرونده وی هم نیز به تخلفات اداری ارجاع داده می‌شود. تا آنجایی که من می‌دانم تا الان هیچ استعفایی از کارمندان تهرانی به خاطر فعالیت در بورس صورت نگرفته است و کارمندان دودستی به پست خود چسبیده‌اند./ فارس

قیمت خودرو باز هم گران شد، سه ماه بعد باز هم گران تر می شود

شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار پس ازسایپا، مجوز تغییر و افزایش قیمت محصولات ایران خودرو راصادر کرده اند. ایران خودرو هم پس ازسایپا افزایش قیمت ۲۳ تا ۳۳ درصدی را برای خودروهایش برای دعوتنامه‌های سه ماهه دوم سال (تابستان ۹۹) درنظر گرفته است که در فاکتور مشتریان اعمال خواهد شد. قیمتی خودرویی که در یک سال ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده را ۳۳ درصد افزایش می‌دهند و طبق قانون سه ماه بعد مجددا می‌توانند تقاضای افزایش قیمت داشته باشند. آیندگان در تاریخ، انحصار صنعت خودروسازی در ایران را به عنوان یکی از بزرگترین ظلم‌های سیستمی خواهند نوشت و خواهند گفت که چگونه ۸۰ میلیون نفر را گروگان گرفته بودند تا تولیدات بی کیفیت سایپا و ایران خودرو را سرپا نگه دارند. مردمی که در عین ناتوانی اگر از شکم زن و بچه می‌زدند و با قسط و وام پول جور می‌کردند «محکوم» به خرید محصولات این شرکت‌ها بودند و نهایتا جاده بود که آن‌ها را فرا می خواند برای رهایی از این سرنوشت؛ اینکه آپشن‌های متعددی درهمین خودرو‌ها گذاشته شده بود تا آنان را از رنج زندگی رهایی بخشد. /مکتوبات

اقامه‌ عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام، نباید تعطیل شود

پاسخ آیت الله وحید خراسانی در خصوص برگزاری مراسم ماه محرم: این مرجع تقلید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وظیفه ما در ایام محرم الحرام نسبت به اقامه عزاء حضرت سیدالشهداء علیه السلام و سایر مناسبات أهل بیت علیهم السلام با وجود ویروس کرونا چیست؟ گفت: شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام و خصوصا اقامه‌ عزای حضرت سیدالشهداء علیه السلام، نباید تعطیل شود، ولیکن با رعایت جهات بهداشتی و آنچه که متخصصین امر توصیه می‌کنند.

اصولگرایان به فکر چاره باشند، با حذف يا مردن اين و آن مشكلی حل نمي‌شود

عباس عبدی گفت: واقعيت اين است كه مجموعه اصولگرايان در بهترين حالت بعيد است حتي بتوانند ۱۵درصد آرای مردم را داشته باشند. پس هر كسی كه بخواهد از مردم رای بگيرد، بناچار بايد به سوی كسب نظر ۸۵درصد بقيه روی بياورد حتی اگر ۲۰ درصد آنان را هم هدف قرار دهد، باز هم برنده است؛ بنابراين، سرنا را از سر گشاد آن نبايد زد و در پی حذف نامزدها بود. با حذف يا مردن اين و آن مشكلی حل نمي‌شود. بايد فكری به حال مردم كرد. مگر اينكه دعا كنند، ملت حذف شود يا بميرد. اين تنها راه است ولي فراموش نكنيم كه در تقابل با ملت بايد ايمان داشت كه ملت مردنی نيست./اعتماد

کرونایی های تهران در کدام مناطق زندگی می‌کنند؟

بیش از ۷۱۶۷ مورد از قربانیان کرونا در بهشت زهرا آرمیده‌اند. بر اساس تحقیقات سه دانشگاه کشور، در یک ماه اخیر در تهران ۱۴ هزار نفر در بیمارستان بستری شده‌اند و میانگین سن ابتلا نیز ۵۷ سال و ۴ ماه بوده است. در مناطق ۴، ۸ و ۱۳ بیشترین مبتلایان و در مناطق ۹، ۲۸، ۲۱ و ۲۲ کم‌ترین میزان ابتلا وجود دارد./اعتماد آنلاین

احتمال تغییر زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها

علی‌اکبر حق‌دوست، رئیس کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت گفت: قرار است مدارس و دانشگاه‌ها ۱۵ شهریور بازگشایی شوند اما متناسب با شرایط، ممکن است تصمیم‌گیری تغییر کند. اگر نگرانی ما برای زمستان بیشتر شود شاید زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها جلوتر بیفتد و اگر شرایط تابستان نامساعد شود ممکن است بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها عقب‌تر بیفتد. در اکثر استان‌ها حداقل یک شهر یا شهرستان قرمز بودند اما خوشبختانه به یک ثبات رسیده‌ایم و اگر رعایت بهداشت و پروتکل‌ها و ماسک زدن به همین شکل ادامه پیدا کند، از هفته آینده شاهد کاهش بار بیماری و علائم آن خواهیم بود./باشگاه خبرنگاران

آمریکا به روی ایران ششلول کشیده است

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری به خبرآنلاین گفت: ما با آمریکا یکسری اختلافات اساسی و ذاتی داریم اما با چین آن اختلافات را نداریم؛ می توانیم با چین اختلاف منافع داشته باشیم اما منافع مشترک زیادی هم داریم.با چین اختلافات ایدئولوژیک کمتری داریم، چین دنبال استعمار و تغییر حکومت ایران نیست.ما می توانیم با چین کار کنیم و معامله بین دو کشور معامله متقابل است و زورگویی نیست. اما آمریکا ششلول را کشیده است و می گوید این کار را بکن و این کار را نکن! چین این روحیه را ندارد و به خودش اجازه نمی دهد اینگونه با ایران صحبت کند و نه ایران اجازه می دهد که کسی اینگونه با او صحبت کند.

شورای عالی سیاستگذاری به حیات نباتی رسید

حیات نباتی شورای عالی سیاست گذاری چند ماهی است که شروع شده؛ از همان زمان که در اوج برو و بیا برای برگزاری انتخابات مجلس، سردی مشارکت به جان جریان چپ هم افتاد و نهادی که قرار بود نقش مغز متفکر در بزنگاه‌های انتخاباتی را بازی کند مستاصل ماند. البته به کما رفتن این شورا نه فقط به دلیل لیست ندادن در انتخابات و دست رد احزاب به این تصمیم بود بلکه دمینوی استعفاهای بعد از انتخابات اسفندماه، موجب شد تا دیگر شورای عالی از آن ارج و قرب اولیه خارج شود و حتی اعضای اصلی هم طاقت ماندن در این جمع را نداشته باشند.با استعفای موسوی لاری و محمدرضا عارف، گرچه دوباره بحث انحلال یا بازسازی شورا مطرح است، این روزها بحث بر سر صندلی ریاست شورا بعد از عارف داغ شده است. از عبدالله نوری و بهزاد نبوی تا مجید انصاری و حتی محسن هاشمی در لیست کاندیداهای جایگزین عارف قرار دارند؛ چهره هایی که بنا به اظهارات اصلاح طلبان تشکیلاتی تر، سیاسی تر و کاریزماتیک تر هستند.

«موسوی مجد» اعدام شد

صبح امروز حکم جاسوس محمود موسوی مجد که به اعدام محکوم شده بود، اجرا شد. مرکز رسانه قوه قضاییه، در این باره گزارش داد: بیستم خرداد ماه بود که سخنگوی قوه قضاییه در بیست و هفتمین نشست خبری خود از صدور حکم اعدام برای جاسوسی خبر داد که با وصل شدن به سرویس جاسوسی موساد و سیا و در قبال اخذ دلار‌های آمریکایی، در حوزه‌های مختلف امنیتی و به ویژه حوزه نیرو‌های مسلح از جمله سپاه قدس، اطلاعاتی را جمع آوری کرده و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود. صبح امروز حکم جاسوس محمود موسوی مجد که به اعدام محکوم شده بود، اجرا شد. نهایتا موسوی مجد در ۱۸ مهرماه ۹۷ به اتهام جاسوسی دستگیر و شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و این شعبه در تاریخ سوم شهریور ۹۸ حکم اعدام وی را صادر می‌کند. این رای پس از طی فرایند‌های قانونی در دیوان عالی کشور تایید می‌شود. در نهایت صبح امروز دوشنبه سی ام تیرماه ۹۹، حکم موسوی مجد به جرم جاسوسی اجرا شد تا پرونده خیانت او به وطن برای همیشه بسته شود.

پلیس: عاملان تجمع پنجشنبه شب بهبهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عاملان تجمع پنجشنبه شب در بهبهان خبر داد. به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: حادثه تجمع تعداد محدودی از افراد آشوبگر در ساعت ۲۱ پنجشنبه شب هفته گذشته (۲۶ تیرماه) شکل گرفت که با ورود نیروی انتظامی شهرستان بهبهان و با کار جامع اطلاعاتی و همکاری مردم عزیز و شریف مردم بهبهان، این تجمع محدود متفرق شد. وی افزود: با همکاری و همراهی مردم شریف و ولایتمدار بهبهان، آرامش کامل در شهرستان حاکم شده است. الحمدالله این تجمع غیرقانونی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در پی نداشته است و محرکین و عاملین اصلی این تجمعات دستگیر شده‌اند. عباس‌زاده گفت: مردم ولایی و انقلابی همیشه هوشیار این شهرستان به حمایت از رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تجمع محدود پنجشنبه شب را که در میدان بانک ملی شهرستان بهبهان شکل گرفته بود، محکوم کردند.

عباس عبدی: زیرک دانستن احمدی نژاد مانند زیرک دانستن معاویه در برابر امام علی است

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: آقای محمدرضا باهنر که از عناصر اصلی اصولگرایی هستند اخیرا نکته‌ای را گفته‌اند که به نظر می‌رسد با توجه به این نگاه هیچ امیدی به اصلاح تفکر اصولگرایی نباید داشت به ویژه آنکه آقای باهنر از عقلای این جناح هستند و می‌کوشند که از تندرو‌های آنان دوری گزینند. ایشان درباره انتخابات سال آینده و نیز رییس‌جمهور سابقی که با حمایت او و جناح متبوعش به این مقام رسید گفته است: «او فرد زیرکی است و دست روی نقاط حساس می‌گذارد و رفتارهایش بیشتر اپوزیسیونی است تا پوزیسیونی و به همین دلیل هم ممکن است در بدنه جامعه، مقداری رای برای خودش جمع کند. اگر احمدی‌نژاد و خاتمی برای ۱۴۰۰ تایید صلاحیت شوند یک شکاف بزرگ امنیتی در کشور ایجاد می‌شود.» وی در ادامه نوشت: به نظر می‌رسد که ذهنیت اصولگرایی حتی از نوع میانه‌روی آن هر روز در حال انسداد و محدود شدن است. اول اینکه چنین رفتار‌هایی از فردی که مورد حمایت جدی اصولگرایان بوده و هنوز هم به‌طور ضمنی هست نیاز به زیرکی و کیاست ندارد. این را یک بار از امام علی پرسیدند و رفتار او را با رفتار زیرکانه معاویه مقایسه کردند و ایشان جواب داد که: «او از من زرنگ‌تر نیست، منتها علی چه کند؟ وقتی بنای بر رعایت تقوا و اخلاق دارد؛ دست و زبانش بسته است.»

جهانگیری اعلام کرده در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا خواهد شد

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: آقای جهانگیری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ صراحتا اعلام کرده که کاندیدا خواهد شد. علی صوفی عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره جایگاه اسحاق جهانگیری در دولت حسن روحانی گفت: آقای جهانگیری بعد از انتخابات ریاست جمهوری در دولت کم رنگ شد تا جایی که گفت «نمی توانم منشی دفترم را عوض کنم». امروز دیگر او جزو یاران آقای روحانی در دولت محسوب نمی‌شود. وی با اشاره به محول شدن وظایف و اختیارات معاون اول دولت به رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: هر چه نقش آقای واعظی در هماهنگی درون دولت پررنگ‌تر شد، بیشتر نقش آقای جهانگیری به حاشیه رفت. حالا شاید گاهی در مواقعی به طور مقطعی و موردی آقای جهانگیری کنار رئیس جمهور حضور پیدا می‌کند یا آقای روحانی به او مأموریتی می‌دهد. این فعال اصلاح طلب نقش واعظی در دولت و مواضع سیاسی او را آشکار خواند و اظهار کرد: به نظر می‌رسد دیگر آقای روحانی، آقای جهانگیری را به عنوان معاون اول خودش طرف مشورت و مرجع رسیدگی به امور نمی‌داند، چون این نقش را آقای واعظی ایفا می‌کند. در مجموع الان همه کاره و دست راست آقای روحانی در دولت آقای واعظی شناخته می‌شود و نام او در همه عزل و نصب‌ها و تصمیم گیری‌ها به چشم می‌خورد.

امام‌جمعه منطقه پردیسان قم: برای ۱۴۰۰، شورای‌نگهبان یک رئیس‌جمهور انقلابی شناسایی کند

امام‌جمعه منطقه پردیسان قم شناسایی یک فرد انقلابی توسط شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را خواستار شد. امام‌جمعه منطقه پردیسان قم گفت: هم رئیس جمهور اصولگرا و هم اصلاح طلب به ما ضربه زده اند، شورای نگهبان باید یک فرد جوان و انقلابی را برای انتخابات ۱۴۰۰ شناسایی کند، انقلابیون هم کمک کنند. دونفر انقلابی بیایند کافی است بیایند. نیازی به آمدن ۱۰ نفر نیست. وی افزود: نمی‌خواهیم لاریجانی و جهانگیری و جلیلی بیایند، در گام دوم انقلاب هستیم باید تعارفات را کنار بگذاریم، والا مردم شما را نمی‌بخشند. رهبری نیز که شما را نصب کرده نخواهد بخشید. قوامی خطاب به شورای نگهبان گفت: شما فیلتر هستید و اینجا مردم سالاری دینی حاکم است نه دموکراسی غربی که همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند؛ پس دین چه می‌شود. آنانی که با دین توافق ندارند و دین را لایق حکومت نمی‌دانند و ظرفیت دینی و متدینی و اسلامی را در دنیای مدرن لایق برای حکومت نمی‌دانند و مشکل مبنایی با این قضیه دارند و بعضی انقلابی نما و بعضی غیرانقلابی هستد، چرا به این‌ها میدان می‌دهید.

توئیت معنادار شمخانی درباره دو قانون «منع بکارگیری بازنشستگان» و «خصوصی سازی»

دبیر شورای عالی امنیت ملی در توئیتی نوشت: سرمایه‌های علمی و مدیریتی جوان و ظرفیت‌های بی‌بدیل بخش خصوصی تضمین کننده شکوفایی اقتصادی و توسعه پایدار است. علی شمخان، دبیر شورایعالی امنیت ملی با هشتگ‌های خصوصی سازی و اصل ۴۴، گام دوم انقلاب و جهش انقلابی در صفحه توییترش نوشت: سرمایه‌های علمی و مدیریتی جوان و ظرفیت‌های بی‌بدیل بخش خصوصی تضمین کننده شکوفایی اقتصادی و توسعه پایدار است. دو قانون «منع بکارگیری بازنشستگان» و «خصوصی‌سازی طبق اصل۴۴» نتوانست این مهم را محقق کند. گام دوم انقلاب باید با جهش انقلابی همراه شود.
 
علت رد صلاحیت‌ حدود ۱۰ درصد از نمایندگان مجلس دهم طرح مسائل سیاسی بود؟

هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان: شاید کمتر از ۱۰ درصد از نمایندگان مجلس دهم علت رد صلاحیتشان موضوعات سیاسی بوده، البته این موضوعات سیاسی نیز به معنای حرف‌های ضدنظام و ضدحاکمیت و ساختارشکنانه بوده است که هیچ یک از جریان‌های سیاسی در کشور این موضوع را نمی‌پذیرند.اگر شخصی صرفاً منتقد باشد، این‌ها موجب رد صلاحیت نیست. نظرات شخصی، هیچ ارتباطی به شورا ندارند. خط قرمز ما ورود به موضوعات حزبی و جناحی است. حزبی شویم کارایی خود را از دست می‌دهیم.شورای نگهبان در صورت عدم رعایت بی‌طرفی کارایی خود را از دست می‌دهد. /ایلنا
 
بیشتر مسکن‌های خالی متعلق به ارگان‌ها، سازمان‌ها و بانک‌هاست!

مصطفی قلی خسروی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک:معتقدم افراد عادی خانه خود را خالی نگه نمی دارند. ممکن است بعضی افراد دو تا سه آپارتمان یا حتی بیشتر داشته باشند که اجاره داده اند و کسی سرمایه خود را بدون استفاده نگه نمی دارد.بخش زیادی از ۲.۵ میلیون خانه خالی در کشور متعلق به ارگان‌ها، سازمان ها و بانک‌هاست که قانون باید بدون اغماض برای آنها نیز اجرا شود.
 
شریعتی: برخی دستگیرشدگان بهبهان تاکنون آزاد شده اند

استاندار خوزستان درباره حواشی ناآرامی‌های بهبهان:از فرزانه انصاری‌فر تعهد گرفته شده بود، اما به قولش عمل نکرد. در اعتراضات بهبهان، هیچ خسارتی به اموال عمومی و خصوصی زده نشدپیش بینی می‌کردیم. در بهبهان و چند نقطه دیگر ناآرامی رخ دهد، برای همین از پیش نیرو‌های متخصص خیابانی را فرستاده بودیم. به صورت آنلاین با بهبهان در تماس بودیم و تلاش کردیم ماجرا به خشونت کشیده نشود و شکر خدا موفق شدیم. برخی دستگیرشدگان تاکنون آزاد شده اند.
 
چه کسانی وظایف سه نماینده فوت شده را انجام می‌دهند؟

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از تصمیم جدید این هیات برای تعیین تکلیف ۳ نماینده متوفی مجلس را تشریح کرد.محمدحسین فرهنگی، با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز (یکشنبه ۲۹ تیر)، این هیئت گفت: در این جلسه مقرر شد شیوه قبلی درباره زمان سرکشی نمایندگان به حوزه انتخابیه ادامه یابد، به طوری که طبق تصمیم قبلی هیات رئیسه مجلس، جلسات علنی پارلمان و کمیسیون ها هفته آینده به منظور سرکشی نمایندگان تشکیل نمی‌شود. وی افزود: در بخش دیگری از این جلسه، مقرر شد که طبق نظر مجامع استانی نمایندگان، کُرسی‌هایی که نمایندگان آنها فوت کرده‌اند، یک نماینده از استان مربوطه به عنوان نماینده معین جهت پیگیری امور حوزه انتخابیه مورد نظر انتخاب شود. در این جلسه تصمیی درباره تعلیق و یا تعویق تعطیلات تابستانی نمایندگان اتخاذ نشد.
 
پاسخ فرزند حجاریان به ادعاهای یک نماینده مجلس

محسن حجاریان، فرزند سعید حجاریان، تئوریسین جریان اصلاحات، به ادعاهای یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس به نام علی خضریان پاسخ داد و نوشت: از جنابعالی دعوت می‌شود تا به روش مقتضی آن را نزد مراجع قانونی ارائه کنید تا رسیدگی قانونی صورت گیرد. بدیهی است با اثبات کذب این ادعاها وقوع عمل مذموم و مجرمانه افترا و تهمت از سوی جنابعالی مفروض خواهد بود.حجاریان از اعضای شورای شهر اول تهران بود که در سال ۱۳۷۸ توسط سعید عسگرِ از تندروهای منتسب به اصولگرایان در مقابل شورای شهر ترور شد.
تن پاسخ محسن حجاریان در پی می‌آید:
به نام خدا
جناب آقای علی خضریان
نماینده محترم مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی

با سلام
مورخه ۲۹/۴/۱۳۹۹ مطلبی در یک حساب توییتری که ظاهراً منتسب به جنابعالی است منتشر شده که متاسفانه حاوی اکاذیب و تهمت‌هایی علیه اینجانب است.
بر کسی پوشیده نیست که هدف از این دست تهمت‌پراکنی‌ها پیشبرد برخی نیات سیاسی و… علیه پدر اینجانب است که تازگی ندارد! اما نظر به حضور شما در نهاد قانون‌گذاری کشور انتظار این است که در انتشار مطالب و سخنان خود الزامات بدیهی قانونی را مبنی بر عدم تخلف از قانون و نقض حقوق افراد از طریق افتراء و نشر اکاذیب رعایت فرمایید.
در مطلب مذکور ضمن انتشار آگهی‌های مربوط به اداره ثبت شرکت‌ها و همچنین چند ‌فاکتور خریدوفروش، اظهاراتی بیان فرموده‌اید که از جنابعالی دعوت می‌شود تا به روش مقتضی آن را نزد مراجع قانونی ارائه کنید تا رسیدگی قانونی صورت گیرد. بدیهی است با اثبات کذب این ادعاها وقوع عمل مذموم و مجرمانه افترا و تهمت از سوی جنابعالی مفروض خواهد بود.
 
نیکزاد: هیچ جا نگفته‌ام نان و ماست می‌خورم

عضو هیات رئیسه مجلس به حاشیه‌ای درباره خودش پاسخ داد.علی نیکزاد، عضو هیات رئیسه مجلس، در بخشی از گفتگوی تفصیلی با فارس با بیان آنکه من هیچ جا نگفته‌ام که نان و ماست می‌خورم و قطعا در منزلم بهتر از این نعمات خداوند را میل می‌کنم، ولی برخی‌ها به دنبال حاشیه‌سازی هستند؛ گفت: این در حالی است که حتی یک نماینده هم در مجلس از من سؤال نکرد که شما نان و ماست می‌خورید؟ با آنکه من هر روز در مجلس حاضر بوده و حتی اکثر روزهای تعطیل هم به آنجا می‌روم، لذا این حرف و شایعه‌ای که برای من ایجاد شده بود نه بین نمایندگان مجلس جایگاهی پیدا کرد و نه برای مردم سؤال ایجاد شده بود؛ هر چند در کشورمان برخی مردم وجود دارند که حتی نان و ماست هم برای خوردن پیدا نمی‌کنند که حق آنان این نیست.
 
گرامی‌مقدم: اصلاح‌طلبان صحنه انتخابات را ترک نمی‌کنند

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: در حال حاضر مباحث و رایزنی‌هایی وجود دارد که اصلاح‌طلبان یا بر سر شورای عالی سیاستگذاری و یا بر سر شورای دیگر که نواقص شورای سیاست‌گذاری را نداشته باشد، متحد شوند. «اسماعیل گرامی مقدم»، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، در پاسخ به این که چهره‌های برجسته و تاثیرگذارِ اصلاح‌طلب برای مشارکت مردم در انتخابات و ترغیب آن‌ها برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰، چه برنامه‌هایی را دنبال خواهند کرد، به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: یقینا اصلاح‌طلبان صحنه انتخابات را ترک نخواهند کرد و همواره در صحنه بوده و در کنار مردم ایران، خواهند بود. او با اشاره به انتخابات سال گذشته و مشارکت حداقلی مردم در آن افزود: در انتخابات گذشته مجلس ۹۸، شاهد این مسئله بودیم که بسیاری از کاندیدا‌های اصلاح‌طلبان ردصلاحیت شدند و در عین حال، مردم نیز از انتخابات استقبال نکردند؛ بنابراین قوه عاقله حاکمیت یقینا منافع ملی را بر منافع جناحیِ تندرویان اصولگرا ترجیح خواهند داد و این امکان را به وجود خواهد آورد که در انتخابات، اصلاح‌طلبان حضور یابند چراکه حاکمیت به این یقین رسیده که اگر اصلاح‎طلبان، حضور نداشته نباشند وضعیت انتخابات همین است که مشاهده شد.
 
روانچی: آمریکا همچنان به نقض قطعنامه ۲۲۳۱ ادامه می‌دهد

نماینده ایران در سازمان ملل گفت: آمریکا که موظف است از قطعنامه‌های شورای امنیت تبعیت کند، همچنان به نقض ۲۲۳۱ ادامه می‌دهد. مجید تخت روانچی در توییتی نوشت: امروز پنجمین سالگرد تصویب بالاتفاق قطعنامه ٢٢٣١ شورای امنیت در تایید برجام است. دو سال پیش آمریکا، به قول خودش، "مشارکت" در برجام را متوقف کرد و تمام حقوقش را به عنوان یک عضو از دست داد. آمریکا که موظف است از قطعنامه‌های شورای امنیت تبعیت کند، همچنان به نقض ۲۲۳۱ ادامه می‌دهد.
 
حصارکشی مرز‌های ایران و پاکستان ادامه دارد

مقام پاکستانی از تداوم طرح حصارکشی مرز این کشور با ایران خبر داد. به گزارش پاکستان تودی، «عاصم سلیم باجوا» دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در مورد طرح حصارکشی مرز این کشور با ایران گفت: حصارکشی مرز‌های ایران و پاکستان کماکان به طول چیزی حدود ۹۰۰ کیلومتر ادامه دارد و به زودی و در آینده نزدیک ۱۰۰ کیلومتر از این طرح تکمیل خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۱۵۱
امام‌جمعه منطقه پردیسان قم: برای ۱۴۰۰، شورای‌نگهبان یک رئیس‌جمهور انقلابی شناسایی کند) نمی خواد تعارف کنی بگو رییس جمهور مشخص کنه خودتم که رد صلاحیت می کنی !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
گلابی برجام همان جلوگیری از وقوع جنگ وویرانی ایران بود که همین هم از سر اصولگرایان زیاد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
شورای نگهبان قانونا فقط حق نظارت بر مصوبات مجلس را از جهت احکام شرعی دارد مابقی حرفها نقض صریح قانون است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
امام جمعه پردیسان قم
البته بیراه هم نگفته اند
و در اصل کار اصلی انتخابات را از ابتدا هم
توسط شورای نگهبان انجام ‌گرفته است !!!؟؟؟
حالا دیگه میخوان بدون ظاهر سازی و تعارف
کار کنند !!!!!؟؟؟؟
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
جواب ناشناس 21:46
چغندر همین دولت عزیزت آمریکا بود که شروع کرد به
جفت انداختن
سپهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
گرامی هم گفته اصلاح طلبان صحنه انتخابات را ترک نمیکنند . معلومه جایی که نون و آب داره رو که ترک نمیکنند . اصولگرایان هم ترک نمیکنند . فقط 90 درصد مردم ترک میکنند چون جز ضرر هیچی واسشون نداشته
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
با همین فرمان بروید بالاخره به جایی می رسید
جناب با هنر!

با شعور مردم بازی نکنید!
هیچ دکانداری بر اساس «روحیه» و «ایدئولوژی» با کسی معامله نمی‌کند. هر دکانداری میداند که اقتصاد منطق خودش را دارد.
شما بر اساس روحیه طرف مقابل درباره یک قرارداد 25 ساله سخن می‌گویید؟! منطق اقتصادی این قرارداد چیست؟
لطفاً صادق باشید و اگر هم می‌خواهید دفاع کنید مفاد قرارداد را شفاف و روشن برای مردم توضیح بدهید بعد ادله بیاورید. بر اساس ایدئولوژی نمی‌شود.

ما خودمان در مملکت عالی‌ترین ایدئولوژی، یعنی ایدئولوژی مذهبی زندگی میکنیم. کجای اقتصاد ضعیف‌کش‌مان با ایده‌های ممتاز و انسانی اسلام می‌خواند؟! لطفاً از روحیه و ایدئولوژی سخن نگویید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اگر این لبخندی که به چین زدید یک دهمش رو به آمریکا زده بودید اونم براتون شاخ و شونه نمی کشید
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
شما همین چین مسلمان کش را خطاب قرار بده و بگو مسلمانان را نکشد بعد ببین قرارداد ۲۵ ساله می بنده یا نه!
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
قدرت به هر قیمت
سلام
برادر جان
هیچ کارمندی دودستی به پستش نچسبیده

مگر اشخاص بی تخصص با حکم های نجومی

دوست عزیز کارمندان رده های پایین مثل بنده با توان ده درصد درحال کار هستیم چون رییس عزیزتر از جانمان کاری بلد نیست که بخواهد از ما انجام دهیم.
در ضمن حقوقی که کفاف دهروز نمیکند اجازه تک شغله بودن را نمی دهد
ادارات عملا بنگاه معاملات شده اند
نمی توانید از قسمت های آی تی ادارات بپرسید
در شهرداری زمین معامله می شود
در بانک ها فروش وام
در هر اداره تخصصی محصول تخصصی ان ولو سیب زمینی
درد مملکت ما اینه بجای نیروی متخصص دنبال انقلابی میگردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
چون خودی ها باید پست ها و مقام ها را داشته باشند
ثروت باید در دست خودی ها باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
هر کس خودی نیست نخودی ست
ناشناس
| - |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
انقلابی یعنی متخصص متعهد
خخخه
اصلاح طلبان که دیدن در انتخابات و رای مردم جایگاهی ندارن روی اوردن به فرار رو به جلو و می گویند 85 درصد 15 درصدی که مثلا بر افکار عومی تاثیر بگذارند!!!!!
دستتان رو شده قربان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
یعنی خودت رو گول میزنی و این انتخابات قبلی رو شکست اصلاح طلبان به خودت تلقین کردی؟! اصلا اصلاح طلبی بود آخه؟! ضمن اینکه مردم شرکت نکردن که اصولگرایان گزینش شده! توانستند بیان سر کار خدمتتون عرض کنم که مردم سالها قبل جواب اصولگرایان رو داده بودن و پروندشون برای مردم بسته شد رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
پرچم المان لیست هایی که دادین و 42 درصد مردم به شما ها رای ندادن قضیه واضح است و اگر 100 درصد هم می امدن باز هم عده کمی از طرف این دوستان اقای عبدی رای می اوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
ناشناس 21:43 آن 43 درصد اگر صحتش را قبول کنیم مربوط به کل ایران هست که اصولگرا و اصلاحطلب براشون مهم نیست، در تهران و شهرهای بزرگ مشارکت 22 درصد بود که با کم کردن آرای باطله (آنهایی که می خواستند فقط شناسنامه شون مهر بخوره، به همان 15 % می رسید.
لذا اگر مردم در این انتخابات پرونده اصلاحطلبان را بستند پرونده شماها را خیلی سالهای قبل بسته بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
تعداد ۵۷ منفی
در مقابل تنها ۴ مثبت
همین خودش مشت نمونه خروار نیست؟؟؟
همین ثابت نمی کند که تند روهای اصولگرا
در اقلیت زیر ده درصد هستند ؟؟؟
پاسخ فرزند حجاریان به ادعاهای یک نماینده مجلس) خوب اقای خضریان توپ تو زمین شماست و باید مردیت را ثابت کنی مطابق نامه پسر حجاریان رسما از حجاریان شکایت کنی و مدارکت را ارائه کنی تا سیه روی شود هر که در او غش باشد شرعا و قانونا مسئول پیگیری هستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
بابا یه حرفی زد تا معروف بشه ولش کنید پیگیر نباشید
ناشناس
| - |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
فرزند آقای حجاریان که قانون رو بلده چرا نرفت شکایت کنه و طرف رو بکشه دادگاه؟! شاید از نتیجه دادگاه میترسه ،
من میگم چرا دو تا اصلا خود رییس جمهورو انتصاب بفرمایید دیگه نیازی به انتخابات هم نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اصلا کاش همین امام جمعه محترم اگر واجد شرایط هستند(جوان وانقلابی) کاندید شوند...اینهمه هزینه وتبلیغات ومناظره وافشاگری وووونیازی نیست
در مورد حجاریان دیشب مطلبی مرقوم کردم که با کما تعجب لایق انتشار ندانستید .شاید کمی تندی در مطلب بود ولی ازادگی و رسالت روزنامه نگاری ایجاب میکند اگر دفاعی از فردی همچون او که یکبار توسط نوجوانی قصد حذفش را داشتند صورت گرفت منتشر بفرمایید.فردی که توانایی حرکت و سخن گفتن را از دست داده همان فردی است که بسیاری از شما از چپ و راست بقای خود را مدیون افشای نوژه توسط او هستید. گیریم در قالب یک شرکتی ححاریان در سال ۹۴ مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از قزاقستان گندم وارد کرده. این مقدار گندم سهمیه ارد یک نانوایی هم نیست چطور ان نماینده وی را محتکر گندم دانسته و گویی سلطان غلات ایران را معرفی میکند؟؟در سال ۹۴ بدلیل کمبود بارشها واردات گندم نیاز کشور بوده و اگر وارد نمیکرد که کمبود ارد و نان بدتر بود. ایا در این واردات رانتی صورت گرفته یا احتکاری انجام شده و یا سو استفاده ارتشا و امثالهم بوده؟اگر پاسخ خیر است نشان میدهد که اقایان این بار نوک مسلسل را به طرف او گرفته اند همچنانکه فردوسی پور را هر چه کوشیدند دلیل بیابند و نتوانستند پس دلیل برای حذفش تراشیدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
همه میدانند برای چی رانت می دهند که وارد کنند و فکر کردی این همه فشار برای تاسیس وزارت بازرگانی چی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
راستش را بگو خودت حجاریان نیستی ؟!!!
ناشناس
| - |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
از طرح خودکفایی گندم چه خبر؟
خرید تضمینی چی؟
دورریز گندم کشاورزان و عدم تحویل به سیلوهای گندم چه خبر؟
هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان: شاید کمتر از ۱۰ درصد از نمایندگان مجلس دهم علت رد صلاحیتشان موضوعات سیاسی بوده،) بنظر من شورای نگهبان دلیل برای رد صلاحیتها ارائه نکنه معقولتره فقط برنظارت استصوابی تاکید کنه و مردم و کاندیداها را سر کار نگذاره
بهتره شورای نگهبان یک رییس جمهور با شرایط مدنظرتون رو منصوب کنه و خیال همه راحت شه .... ما به قبل از مشروطه برگشتیم . تواین 30 سال به اندازه 115 سال از آرمانهای ملت منحرف شدیم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
هزینه انتخابات رو بطور مساوی بین همه تقسیم کنین بکشین روی یارانه خرداد 1400
دوران حجاریان ها تمام شده
سفر ظریف به عراق با کاهش نرخ ارز و سکه بی ربط نبوده

احتمال مذاکراه با شیطان بزرگ با میانجیگری عراق بیش از پیش آشکار شد
مسئولان ایران فهمیده اند که ترامپ دوباره انتخاب خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
تب داری هذیون میگی من ربط حجاریان ظریف و عراق شیطان بزرگ و ترامپ رو نفهمیدم .همه رو قاطی کردی یه معجون ساختی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
انشالله با امریکا مذاکره کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
ناشناس
۲۱:۳۷

وقتی تابناک سانسور میکنه خواننده فکر میکنه فرد نظر دهنده تب کرده
البته تا همینجا هم اگه سواد داشتی میفهمیدی ربط سفر ظریف به نرخ ارز و انتخابات آمریکا چیه

در مورد حجاریان کلی گویی شده . یعنی اینکه اصلاحطلبان به موزه رفته اند و این سفر ظریف توسط اصولگرایان و تندروها سازماندهی شده

افتاد ؟؟؟؟؟
حجاریان هم برای ما شده دون کورلئونه
جناب آقای امام جمعه محترم لطفا بفرمائید شورای نگهبان یک نفر را به ریاست جمهوری انتصاب نماید اینگونه صحیح تر است
اقای عباس عبدی خود جناب لابی من نیز چندان پایبند به چیزی نیست.با همه موافق است و به هر طرفی باد بوزد میچرخد و برای همین هم معروف به لابی من شده
قدیما میگفتن
چقدر دنیا شده خراب
که گربه هم میخوره شراب
احتکار گندم به وسیله این فلک زده رو کجای دلمون بذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
البته یک خورده به عددهایی که جناب نماینده گفته فکر کن می بینی جمعش مصرف ارد سه تا نانوایی تو کل سال نمی شود
آقای نیکزاده کاش می‌فرمودند کدام یک از نعمات الهی را در منزل تناول میکنند نکند مقصودشان خاویار!!!است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
من که باورم میشه ایشان نون و ماست می خورن،البته به همراه چنچه و جوجه و ریحون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
به همین علت است که دیگه مردم نمیتوانند ماست هم بخورند.خدا وکیلی این نون ماست را برای مردم بذارید.یا بفرمایید مردم چی بخورند
یک امام جمعه برای آرای مردم و دموکراسی تعیین تکلیف می کند.
حتما هم مسلکان آقای عبدی جایگاه حضرت علی دارند که احمدی نژاد معاویه است .از عدالت این روزهای مملکتمان کاملا پیداست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اصلاحطلبم و با شما موافق. حکومت عدل علی که اهن گداخته روی دستان برادر خود گذاشت که اضافه از بیت المال خواسته بود کجا و اقایان کجا!!!!. چپ و راست خود را به علی(ع) و حسین(ع) نچسبانند که جفا به ان بزرگان است.
اقای باهنر اگر با چین اختلاف ایدئولوژی نداری بهتر است ایدئولوژی خود را تعویض نمایی. چینیها مسلمانان و سایر ادیان الهی را شکنجه میکنند به اردوگاه کار اجباری میفرستند مساجد را تخریب میکنند فرزندان مسلمین را از پدر و مادر جدا کرده با اصول کمونیستی و ضد خدا و بنده شیطان بزرگ میکنند و تو با چنین کشوری اخلاف ایدئولوژیک چندانی نداری؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
آقای باهنر بابت مسلمان کشی این چینی های بی دین بهشون یک اخطار بده بعد ببین اختلافات از کجا میزنه بیرون. خیلی خوب باطن انقلابی گری خودتان را فاش کردید
آیندگان در تاریخ؛ انحصارصنعت خودرو سازی در ایران را بعنوان یکی از بزرگترین ظلم های سیستمی خواهند نوشت ؛ وخواهند گفت که چگونه 80 میلیون نفر راگروگان گرفته بودند تا تولیدات بی کیفیت سایپا و ایران خودرو را سرپا نگه دارند

اونی که اجازه واردات خودرو به بهانه حمایت از قاتلان جاده ها نمیده پاسخگو نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
به جای پشنهادهای بی خاصیت پیشنهاد میدادی اقایان دست از سر خودرو سازی بر می داشتند و می گذاشتند این دو خودرو ساز به صورت برنامه ریزی شده و که برنامه برای ان ها نوشته شده حرکت کنند
وقتی که تویئت در ایران فیلتر وغیر قانونیت دو سوال پیش می آید
1این مسولینی که تویئت میگذارند آیا دارند قانون شکنی میکنند
2وقتی تویئت فیلتر است و مردم به آن دسترسی ندارند آقایان تویئت ها را برای چه کسی میگذارند
درود بر امام جمعه ی قم
ولی مگه رییس جمهورهای قبلی انقلابی نبودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به آقایانی که میگویند مراسم عزاداری محرم برگزار شود عرض میکنم که در چنین شرایطی نه خداوند راضی به این امر است نه امام حسین علیه السلام
حفظ جان انسانها از واجب واجبات است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
خرج یک سال بنده خدا ها از همین دو ماه در میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
دوست عزیز اینها درآمد ماه رمضان را از دست دادند، عمراً از محرم و صفر بگذرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
ناشناس 23:24 خدا نکشتت
آقای باهنر بفرمایید شما با چند کشور دنیا رابطه دوستانه دارید؟ چطوریه این همه کشور متعادل و متعارف در دنیا هیچ مشکلی با آمریکا ندارند هم استقلال اقتصادی دارند هم سیاسی و هم مردمشان در رفاه هستند اصلا راه دور چرا برویم همین چین و روسیه که سنگشان را به سینه می زنید مگر با آمریکا رابطه ندارند؟ همین دولت سوریه مگر با آمریکا رابطه نداشت؟ اصلا چرا فرزندانتان همه ساکن آمریکا شده اند؟ نماینده مجلستان گرین کارت آمریکا در جیبش است و معلوم شد دهها نفر دیگر که پست و مقام دارند همگی گرین کارت آمریکا را دریافت کرده اند. داماد آقای حداد عادل هم که آمریکایی است.
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مرگ بر آمریکا برای بعضی ها هم آب میاره هم نان
ولی برای مردم فقط بد بختی میاره
جهش انقلابی موقعی انجام میشود که لواسان نشینان بگویند از کجا پول ساخت این کاخها را اورده اند؟؟ با حقوق ماهی ۳۰ میلیون و ۵۰ میلیون میشود؟البته که نه. کاخ سعد اباد در مقابل این کاخها خانه محقری است. اف ا تی اف چرا تصویب نشد؟چرا برخی پول ندارند نان بخرند و نسیه میگیرند و برخی دیگر یک ساختمان میسازند که صد کاخ شاه هم به پای ان نمیرسد؟؟؟ جهش انقلابی موقعی انجام میشود که شعار دهندگان کنار بروند و انها که مرد میدان و عمل هستند به میدان بیایند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
برای چندر گاز حقوق کارگر زمین و زمان را به هم می ریزند ولی برای خودشان حقوق چند میلیونی و رانت و انواع پاداشها و غیره را در نظر میگیرنددر ثانی ما همیشه چوب یک عده را خورده ایم که خودشان کار بلد نیستند و کسانی را هم کار بلدند و خدمت میکنند دلسرد میکنند و همیشه تو عالم تخیات و شعارهای آنچنانی هستند
آقای شریعتی استاندار محترم خوزستان، لطفاً بفرمائید وقتی که هیج آسیبی به هیچ جا در اعتراضات وارد نشده پس به چه جرمی معترضین را دستگیر کرده اید؟
امیدوارم که تابناک نترسد و کامنت مرا بگذارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
از طرفی جناب رییسی
طبق قانون اساسی کشور ، اعتراضات را حق مسلم مردم میدانند
و استاندار خوزستان ، رسما میگویند : هیچ خسارت مالی و جانی و زخمی در بهبهان هم نداشته ایم
ولی مسببان اغتشاش ها دستگیر شدند !!!؟؟؟
بالاخره مردم چطور باید اعتراض کنند ؟
ناشناس
| Switzerland |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
به جرم اعتراض به وضع موجود
چرا اعتراضات در بحرین و آمریکا و فرانسه و ... می شود اعتراضات به حق مردم ستمدیده و مظلوم و اعتراض به نظام سلطه و .... اما اعتراضات در ایران فتنه و اغتشاش و ... نامیده می شود؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مسئولانمون کلا غریب نواز هستند ....به درد همه مردم دنیا دل میسوزانند وکاری انجام میدهند الا هموطنای خودشون
ناشناس
| Turkey |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
استاندار پر حاشیه خوزستان گفته برای کنترل اعتراضات بهبهان متخصصین خیابانی را فرستادیم اعتراضات را کنترل کردند ولی من هرچی در رشته های دانشگاهی جستجو کردم چنین رشته و متخصصی را نیافتم لطفا آقای شریعتی ذهن مردم را روشن بفرمایند این تخصص در کدام دانشگاه تدریس میشود؟
وقتی که نتیجه بعضی از بازگشایی ها را داریم میبینیم کرونا به شدت افزایش پیدا کرده وهر روز تعداد زیادی از هموطنان ما دارند جانشان را از دست میدهند نمیدانم چه اصراری که مراسم عزاداری محرم ابا عبدالله الحسین علیه السلام برگزار بشه
میخواهید به نام دین مردم را از دین دل زده کنیئ؟
قیمت خودروبازهم گران شد، سه ماه بعد باز هم گرانتر میشود) من ماشین خود را در سال 94 موقعی که مردم کمپین نخریدن خودرو راه انداختند بصورت قسطی از خود خودرو ساز خریدم تازه التماس هم میکرد الان که بازار خودرو خارج را هم ندارند اگر یک مدت تحت فشار باشند مطمئن باشید قسطی هم حاضرند بفروشند گران هم نخواهند کرد الان هم که مردم از لحاظ خودرو اشباعند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
بازم چند تا نامرد مثل خودت پیدا میشن کمپین رو بشکنن
اشکال نداره مراسم عزاداری محرم برگزار بشه بشرطها وشروطها وان این که خود آقایان هم به داخل جمعیت بروند نه اینکه سکویی اختصاصی برای آنها در نظر بگیرند که از قبل با انواع مواد ضد عفونی استرلیزه شده باشه ثانیا دسترسی آقایان به داروهای درمانی و تست های کرونا مانند تمام مردم عادی باشد نه اینکه از آنها قبل از مراسم تست بگیرند وسط مراسم تست بگیرند آخر مراسم هم تست بگیرند و داروهای روشنایی مثل نقل و نبات در اختیارشان نباشد و..........
بالای ولنجک یک جا آتیش گرفته ...
پاسخ ها
تقی معمولی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
برو فوتش کن
سلام. ممکن است بفرمایید پردیسان در کجای سپهر سیاسی کشور قرار دارد که خلاف قانون اساسی نظر می دهند.
گلابی برجام همان جلوگیری از وقوع جنگ وویرانی ایران بود که همین هم از سر اصولگرایان زیاد بود.
حاج اقا قمی! لطفاً پشت مدافعان سلامت نایستید بفرمایید جلو
جناب آقای قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی
جناب آقای حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه وبودجه ودیگر اعضای کمیسیون
وجناب آقای پور ابراهیمی عضو کمیسیون اقتصاد ی مجلس ودیگر اعضا ی کمیسیون
اگر نمی توانید فکری برای این گرانی وتورم افسارگسیخته و کمرشکن بکنید حداقل فاصله ی زیادو تبعیض وبی عدالتی های ناروا در پرداخت حقوق ومزایا به کارکنان دولت را کم کنید وبرای همیشه قانون هماهنگ در پرداخت حقوق که اکثر شرکت های دولتی وبانک ها ونهادها خود را از آن استثنا کردند را لغو کنید.برای مثال یک آبدارچی ویا اپراتور در بانک های دولتی ویا شرکت های دولتی چه کار تخصصی وشاقی انجام می دهد که 4 تا7 برابر یک دبیر یا محیط بان با میزان کار به مراتب بیشتر وتخصصی تر حقوق ومزایا دریافت می کند.آیا این عدالت است که یک دبیر بازنشسته بعد از 30 سال خدمت در حالی دار فانی را وداع کند که یک خشت خانه ندارد.
امام جمعه محترم پردیسان قم! چرا به ما افتخار نمیدین خودتون رییس جمهور بشین!
جناب آقای همتی
دلار امروز ریزش کرد
از ریزش دلار با قیمت سازی در صرافی ملی فردا
جلوگیری نکن.
متخصصین میگن تجمع نکنید و خانه باشید ، جیب حضرات می گن مراسم باید با شکوه تر برگزار شه ، البته عوام داخل هیات و‌خواص داخل کابین ضد کرونا !
رییس جمهور که کاره ای نیست یک 15 درصدی دیگه افتضاح احمدی نژاد تکرار نمیشه
امام‌جمعه منطقه پردیسان قم :نمی‌خواهیم لاریجانی و جهانگیری و جلیلی بیایند .پس دین چه می‌شود. آنانی که با دین توافق ندارند و دین را لایق حکومت نمی‌دانند و ظرفیت دینی و متدینی و اسلامی را در دنیای مدرن لایق برای حکومت نمی‌دانند و مشکل مبنایی با این قضیه دارند و بعضی انقلابی نما هستند و بعضی غیرانقلابی هستد، چرا به این‌ها میدان می‌دهید.) آقای جلیلی سلام علیکم دیگه شما را هم متدین و مسلمان انقلابی نمی دونند ...
اتفاقا اين امام جمعه راست ميگويد مردم ديگه از راى دادن خسته شدن چون هر چى تا بحال راى دادن به خواستشان نرسيدند شايد با روش ايشان مملكت به سر وسامان برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
روش ایشان مملکت رو پنچر کرده
آیا در این مملکت میشود به مقامی غیر از احمدی نژاد گفت معاویه و در روزنامه ای منتشر کرد و آن فرد و آن روزنامه دو روز بعد وجود داشته باشند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
بله میشود کما اینکه برخی را یزید نامیدند
اقای محسن حجاریان فرزند گرامی سعید حجاریان ،اشتباه می کنید که نماینده مجلس همچون اقای خضریان و یا صحنه گردان ایشان را مخاطب قرار میدهید . اگر متوجه بود همچون ادعایی نمی کرد . خطای شما در این است که خضریان و امثالهم را انیشتن حساب کردید که برایش گفتید انتظار این است که در انتشار مطالب و سخنان خود الزامات بدیهی قانونی را مبنی بر عدم تخلف از قانون و نقض حقوق افراد از طریق افتراء و نشر اکاذیب رعایت فرمایید .به صراحت ادعا میکنم که ایشان برای ترجمه و تفسیر این جمله شما باید ساعت ها زمان صرف کند تا به دراکه سیاسی برسد . لذا توصیه میکنم که برای هر افترایی در صدد جواب نباشید . زیرا طرف مقابل در دنیایی دیگر از دنیای شما سیر میکند که با دنیای شما در تعارض و تضاد است . دنیای سعید عسگر و خضری با دنیای سعید و محسن حجاریان تفاوت از زمین تا اسمان است.این شکاف را شما نمی توانید پر کنید
عاقبت جو فروشی به مردم و خودشیرینی برای قدرت
تابناک به حدی خوب نوشتم که حیفه حذفش کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
آخه این چیه منتشر کردی تو
رسانه ای واقعا؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
جلیلی؟
خداوند مردم ایران رو از شر این خائنین که بااین ارابه های مرگ که می سازن و دست مردم می دن رها کنه .قیمت مثلا خودرو کوییک رو ماهیانه چهارده ملیون دارن گران می کنن.خدا ریشه این بی مروتها رو بسوزونه...
برای 400 میلیارد دلار احتمالی قرار است کشور را تسلیم چین بکنین مگر در دولت نهم ودهم هشتصد میلیارد دلار درآمد کشور نبود ؟؟؟ چه تغییری در اقتصاد کشور بوجود آمد جز اینکه گروهی مشخص پولدار شدند آیا دلار یک درصد ارزان شد ؟؟؟ این چهار صد میلیارد هم همانطور میشود . با برجام هم همانقدر موافق بودند تا پولهای شخصی وحزبی خود را بگیرند و پس از آن از ریشه مخالف برجام شدند ! هیچکس بفکر کشور نیست همه در فکر جیب خود هستند وبس
آقای طحان شما که راست میگی اما...
نمایندگان محترم اگه قرآن خوندنتون تموم شد لطفا یک تصمیم هم برا مردم بگیرین. خودروسازان تو همین سال ۹۹ دوبار افزایش قیمت داشتن سما چیکار کردین؟حیف اون ۱۰ درصدی که شما رو انتخاب کردن
۴۰ سال از انقلاب گذشت هنوز نفهمیدیم مسئولین ما نون و ماست میخورن یا چلو کباب؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
من و شما با چلو کباب دوق می کنیم
برخی کاسب تحریم هستند وبچه هاشونو می فرستند امریکا کاخ می سازند و ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
چلوکباب در مقابل نان و ماست
اینها نمادینه عمو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
نون و پنیر و خاویار
شمخانی خیلی وقته به سن بازنشستگی رسیده اگه راست میگه و مرگ فقط برای همسایه نیست استعفا بده یه جوون بیاد جاش
بسم ا... شعار و نسخه پیچی برای دیگران بدون عمل و صداقت دیگه کافیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
تو میگی استعفا بده ! !!! اون داره زمینه چینی میکنه برای 1400
جناب رییسی عزیز لطفا در کنار مردم باشید چرا اقتدارتان را در برابر دلالان ارزی نشان نمیدهید که دارن با ابروی نظام بازی میکنند ، طی کمتر از ۱۵ روز دلار ۱۶ هزار تومانی رو به ۲۶ هزار میرسونتد بعد با خیلی راحت دلار ۲۰ هزار تومانی رو به ملت تحمیل میکنند ؟؟ قیمت حبوبات سر به فلک رسیده ؛ لبنیات ۴۰ درصد گرون شده ، اهن الات( میلگرد و...)؛ ۴۰۰ درصد طی ۱۶ روز افزایش یافته ، این محصولات که تولید داخلند ، چرا اجازه میدهید هر غلطی میخواهند انجام میدن ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اخه اگه قیمت رو ۴۰۰دزصد اضافه نکننددجطور ارزش سهامشون روزانه ۵ دزصد افزایش ندن ، بوزس نابودگر اقتصاد کشور خواهد شد ؟؟
چرا دو تا کاندید؟
یکی انتخاب کنید و مسئولیتشم ۱۰۰ درصد به عهده بگیرید...
یه مدت اینجا تبلیغ میشد برای بورس که روزی ۵ درصد سود میده با این تبلیغات عده بسیاری فریب خوردند الان ده روزه بورس منفی میخوره و هیچ خبری از ال دورادو یا سرزمین طلایی نیست چرا هموطنان خود را فریب دادید تابناک تو هم به عنوان یک رسانه در فریب افکار عمومی مقصری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
چرا طمع کردی ؟؟ کسانیکه سرمایه ۲۵۰ میلیونی خورشون رو به ۳ میلیارد زسوندن از سادگی و طمع امثال من و تو پولدار میشن و یه ساله صاحب همه چیز میشنل
امام‌جمعه منطقه پردیسان قم مهم نیست که مفت حرف میزنی مهم اینه که حرف مفت نزنی . و بعبارتی بلد هستی حرف بزنی ایا بلد نیستی حرف نزنی؟
گوشه ای از درامد دولت حسن
۱_درامد روزانه معادل ۲ میلیون بشکه نفت از معاملات بورسی ، شما ارزش معاملات روزانه را در نیم درصد ضرب کنید
فزایش ۳۰ درصدی حق بیمه شخص ثالث
فروش ۲ میلیون بشکه نفت از طریق .......
درامد ۳۰ هزار میلیارد از وسانات اخیر و فروش طلاهای ونزولا با یک ترفند حرفه ای با حبابی کردن بازار و گول زدن دلالان
درامد حاصل از مخابرات ، که خود به تنهایی برای اداره کشور کاعیست
پس مواظب سرمایه خود باشید تا در تله انفجاری گیر نکنید
اصلاح طلبان تا زمامی که فرزندانشان بزرگ نشده بودند مقداری اعتبار در بین مردم داشتند. هرچقدر فرزندانشان بزرگتر شدند آبرو و اعتبارشان کمتر شد. اگر خانواده و فرزند آقای حجاریان سرمایه ای داشتند ایکاش این سرمایه را به جای واردات گندم صرف تولید گندم یا ساخت سیلو میکردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
نکته درستی بود دلیل دشمنی آنها با احمدی نژاد همین بود که نگذاشت آقازاده ها جای پدران را بگیرند نقشه های آنها را به هم زد
درکجادنیادرعرض یک روز 100میلیون تومان یک خودرو را گران می کنند وخوددولت مصوب می کند که هر سه ما ه به سه ماه خودروسازان قیمت ها را افزایش دهند ؟ واقعا ارگان ها نظارتی پس کجا هستند برای چه حقوق می گیرند ؟ آیا حقوق کارگر و کارمند را به همین شکل افزایش می دهند؟ قوه قضاییه چکار می کند ؟و چراهای دیگر....؟
عجب جای ترسناکی زندگی می کنیم رفقا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
جایی که یه از پا افتاده ۲۰۰ میلیون دلار گندم
از قزاقستان وارد کنه و احتکار کنه میخوای وحشتناک نباشه
قیمت خودروبازهم گران شد، سه ماه بعد باز هم گرانتر میشود??????/
نمیدانم :
به خودرو ساز اجازه گرانی خودروی بی کیفیت را میدن . اونوقت برای بالا بردن حقوق کارمند و کارگر این همه منت میذارن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
مردم اگه نخرند اینها هم سوار بر اسب مراد نمی تازند نخریدن این لگن ها دست خود مردمه اگه نخرند این ها ورشکسته شده و حساب کار دست سود جوها می آید.
امام جمعه پردیسان قم باید آدم بسیار ساده ای باشد . صادقانه آنچه عده ای پشت پرده به دنبال آن هستند به صراحت به زبان آورده است.
جناب قاضی القضات
چرا در برابرخودروساز ، فولادی ها ، سیمانیها ، اقتدار نشان نمیدین . ملت نابود شدن ؟؟ افزایش ۴ برابری واقعا نوبره
جناب رییسی چطور میشه در امریکا اعتراض حق است ولی در ایران اعتراض شده خط قرمز؟؟؟،
ولله بالله و تالله ، امام حسین اصلا راضی نیست که شیعه او خودش به دست خودکشته شود ، درس قیام امام حسین حریت و مبارزه با ظلم و جور بزیدیان است .
می گویند در زمان ناصرالدین شاه ، روزی امیرکبیر که از حیف و میل سفره های خوراکِ درباری به تنگ آمده بود به شاه پیشنهاد کرد که برای یک روز آنچه رعیت می خورند را میل فرمایند

شاه پرسید که مگر رعیت ما چه میل می کنند؟
امیر گفت : ماست و خیار

شاه سر آشپزباشی‌ را صدا زد و فرمان داد برای ناهار فردا ماست و خیار درست کند

سر آشپزباشی‌ به تدارکات چی دستور تهیه مواد زیر را داد

ماست پر چرب اعلا ۱ من
خیار نازک و قلمی ورامین ۲ من
گردوی مغز سفید بانه ۳ کیلو
پیاز اعلای همدان ۱ من
کشمش اعلا و مویزِ شاهانی بدون هسته ۱ کیلو
نان مرغوب مغز دار خاش خاش دارِ دو آتیشه ۳ من
نعنای باغی اعلا و سبزی‌های بهاری ۱ کیلو
و …

ناصر الدین شاه بعد از اینکه یک شکم سیر ماست و خیار تناول کردند

فرمان به یک کاسهِ اضافه داد و در حالی‌ که ترید می فرمودند برگشت و به امیرکبیر گفت

« پدر سوخته ها ، رعایای ما چه غذاها می خورند و ما بی‌ خبر بودیم
نیکزاد جان شما فرضا نان و ماست بخوری هم حکایت بالاست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
همین بود که میرزا رضای کرمانی نامی هم درست شد!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
:))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
آب دوغ خیار
رییس پلیس خوزستان گفت که اشوبگران در شهرستان بهبهان دستگیر شدند و الحمدلاه خسارت مالی و جانی هم نداشتیم . سوال ؟ پس چطور هست که در امریکا اعتراض بحق محسوب میشود ولی در ایران اسمش اشوب هست . همیکنه گفتد خسارت وجود نداشت یعنی اعتراص بود نه اشوب . لطفا انتقاد پدیر باشید . ؟
چرا تورم فقط برای خودروسازان است وحق دارند قیمت خودروها را هرسه ماه یکبار بالا ببرند چرا برای کارمندان وکارگران این حق افزایش سه ماهی حقوق نیست چرا برای کشاورزان این حق افزایش محصول نیست چرا یک بار شورای رقابت نیومد به کشاورز بگه دردت چیه نظرت در مورد قیمت محصولت چیه کشاورز بیچاره مجبوره هر قیمتی رو که دلال ودولت بگه قبول کنه و صداش در نیاد
شاید اگر کشاورز هم مثل خودرو ساز احتکار یاد داشتدولت مجبور بود به خواستش تن در بده
پارسال قیمت جو بالای دوهزار تومان بود وامسال دولت محترم با این همه تورم قیمت جو رو 1950 تومان اعلام کرد
خدایا ما این دردمون رو به کی بگیم
اقای نیکزاد ؟ نان بربری با ماست در طولانی مدت باعث یبوست میشه . برای کودکان و سالخوردگان خوب نیست .
هورا جهانگیری میخاد کاندید ریاست جمهوری بشه ببین چه شور وهیجانی انتخابات پیدا کنه من برم تو صف رای واستم تا هنوز خیلی شلوغ نشده
واکسن کرونا ساخته شد البته در بلاد کفر ؟؟؟؟
جناب شورای رقابت
پر پروانه شکستن نه نشان هنریست
تو اگر پر شکنی شه پر شاهین بشکن
امام جمعه پردیسان قم گفت . شورای نگهبان فقط دو نفر که شرایط انقلابی و جوان بودن را دارند فارغ از اصلاح طلب و اصولگرا به مردم معرفی کند . چون در ایران رضایت مردم ملاک نیست سوال این هست آیا شورای نگهبان بجای احزاب کار سیاسی میکند آیا مسولیت را عهده دار هست ؟ جوابگو هست ؟ وقتی شورای نگهبان جای احزاب را پر کرده اصلا چرا انتخابات اجرا شود . یک فرد را انتصاب کنید وقت مردم را نگیرید . دمکراسی به این سبک جواب نمیدهد .
آقای نیکزاد ازدر ماست!! که بر ماست!!!!!!!!!!؟
13شب بخیر
بهتر نیست همان فرد جوان را در ۱۴۰۰ با همان روش کدا انتصابی و کداخدامنشی قدیم انتصاب کنید . اخه این شکل اجرای دمکراسی سراسر اشکال و ایراد سیاسی دارد . یعنی جایی برای شعور سیاسی مردم حداقل باقی بگذارید
دمکراسی جدید اصولگرایان ....من اول انتخاب میکنم بعد شما ملت بخاطر وظیفه شرعی که داریانتحاب کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
من انتخاب می کنم شما رای بدهید. آزادی از این بیشتر؟؟؟
علارغم عدم اعتمادم به کسانی که به اسم نماینده در مجلس جا گرفته اند و پشتیبان مردمی ندارند ، این سوال ذهنم را درگیر کرده که اگه نماینده حق بحث سیاسی نداشته باشد ، لابد سیب زمینی فروش روی گاری این حق را دارد
اگر کار امثال نیکزاد و کلا اصولگرا در ادارات سخنرانی و فقط سو بریدن ربان و خواندن و مشارکت در نماز جماعات ادارات و راهپیمایی باشه امر به معروف زبانی . نان و ماست هم کافیه کار یدی که نمیکنید .
شما از این کلمه جنجالی خیلی خوشتون میا ظاهرا، هر یک پست در میوه می‌نویسید جنجالی، هیچ ارتباطیم نداره
یع دفعه بگین خودمون یک نفر رو انتخاب میکنیم
مراسم‌های عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

انتظار داریم همه مسئولان و مقامات در صف اول عزاداری ها و با رعایت پروتوکل های بهداشتی قرار بگیرند به شخصه در این ۴۱ سال ندیده ایم یک مسئول یا مقام در کوچه و خیابان و بین مردم عزاردار حضور داشته باشد چرا خودشان حاضر نیستند در چنین صحنه هایی حضور مستقیم داشته باشند؟؟؟؟
درباره خبر آقای حجاریان
ولی واقعا حتی اگر بپذیریم که نتیجه گیری آقای خضریان غلط است و تخلف نداشته اند ولی این پرسش جدی است که چرا آقای حجاریان باید عضو هیأت مدیره یک شرکت واردات باشد، ادعاهای ایشان درباره توسعه چه مناسبتی با این جایگاه دارد؟ چرا ایشان به همراه آقازاده شان یک شرکت تولیدی راه نمی اندازند تا مثلا توسعه اقتصادی در یک منطه محروم و یا ایجاد و گسترش یک صنعت جدید در کشور را راهبری و یا حداقل توسعه دهند. حقیقتا به خودم بگویند بیا عضو هیأت مدیره یک شرکت وارداتی شو با این که هیچ ادعایی ندارم ولی حداقل برایم حضور در این چنین جایگاهی قابل تامل خواهد بود. و حتی اگر باشم همیشه گوشه ذهنم ایم کار را با آرمانهایم نامرتبط می دانم
پی نوشت: حقیقتا واکنش برخی از سمپات های اصلاح طلب برایم جالب است، آنها حتی پرسش های به این سادگی را از خود نمی پرسند چه برسد به پرسش از بزرگانشان
اگر ریاست جمهوری انتصابی باشد کاملا به نفع کشور بوده واینهمه درگیری چپ وراستی نبوده و ریاست جمهوری اعتماد به نفس کافی برای ارائه خدمت خواهد داشت وسنگ اندازی هم ازسوی نهادهای موازی صورت نخواهد گرفت.
آقای مهندس باهنر نقطه اشتراک ایدئولوژِیک ما با چین کدام است؟؟
چین دو میلیارد جمعیت می خواد نان بده بنابر این با کار ارزان و جنس ارزان همانگونه که صنعت تولید کفش و غیره ما را تعطییل کرد. بقیه هم تعطیل خواهد کرد. فقط بهشتی خواهد شد برای کار دلالی.
آقای باهنر امتیازاتی که به چین میدهید به آمریکا هم بدهید دوست جون جونی شما میشود.
بابا کسی نیست به این آقایان عبدی - آقای هاشمی طبا - زیبا کلام ........ بگوید 8 سال است کشور را شماها به این روز انداختین . پیش دستی هم می کنین . مجلس که تازه شروع شده . چرا نمی زارین با آرامش کامل کار خودشان را کنند .؟
نه آقا دو تا فرد انقلابی زیاده همون یک نفر رو انتخاب کنید کافیه
دوستان شما یک روش اعتراض به وضع موجود را اعلام بفرمائید ما به همون روش شما عمل کنیم اعتراض خیابانی که اغتشاش هستتش اعتراض مجازی هم که یا کار آلبانی نشینهاست یا روبوتها
اقای عباس پاشا چرا خودت را به ان راه میزنی اگر سیزده جهارده ملیون وشاید بیشتر کد بورس داران را بررسی کنی بدون شک بالای چند ملیون از انها کارمند هستند و ساعت کار بورس ذر وقت اداری است پس شناسایی این افراد خیلی راحت هست دوم شما ودستگاه مربوط به شما مسول کم کاری کارمندان است سوم اگر مسول بالا دست شما فقط به این گفته شما اکتفا میکرد حتما یاید شما را اخراج میکرد{فعالیت کلیه کارمندان در ساعات اداری در بورس غیرقانونی است و چنانچه مسئول مربوطه در گزارش این تخلف کوتاهی کند، پرونده وی هم نیز به تخلفات اداری ارجاع داده می‌شود. تا آنجایی که من می‌دانم تا الان هیچ استعفایی از کارمندان تهرانی به خاطر فعالیت در بورس صورت نگرفته است و کارمندان دودستی به پست خود چسبیده اند) اخوی شما یک کارمندتوی این مملکت نشون بده بگه من به علت عدم انجام وظیفه خودم استعفا میدم
این حرفی که میگن با تجمعات غیر قانونی برخورد شد چرا بجای اینها معیشت مردم درست نمیکنن چرا با عوامل بدبختی مردم برخورد نمیکنن مردم از سرناچاری اعتراض میکنن خسته شدن وگرنه کی از سردلخوشی میاد تظاهرات میکنه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی