بازدید 48728
دو هزار و هفتاد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعای یک نماینده درباره سعید حجاریان / بهشتی‌پور: کرونا برجام را احیا خواهد کرد! / نظر باهنر درباره کاندیداتوری احتمالی خاتمی و احمدی‌نژاد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش مدیر مسئول روزنامه شرق مقابل فحاشی معاون احمدی‌نژاد / بهشتی‌پور: کرونا برجام را احیا خواهد کرد / محمد مهاجری: چرا همه "غش" کردید سمت آقای "بیغش"؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۹۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 19 July 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
تخطی از اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا، تخلف اداری است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور: هرگونه تخطی از اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ابلاغیه و پروتکل‌های مربوط یا کم کاری و سهل انگاری در این رابطه، تخلف اداری محسوب می‌شود. مراجع ذیربط موضوع را به هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری گزارش کنند./ایرنا

دانشجویان پزشکی بیشتر از ظرفیت اعلامی دانشگاه جذب شده‌اند

جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی با بررسی وضعیت تحلیلی دانشجویان پزشکی در بدو ورود از کنکور و در حین تحصیل و آشنایی با پروژه طولی سازی آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان پزشکی برگزار شد. دکتر علیرضا همتی عضو هیات علمی مرکز تحقیق و توسعه سیاست های دانشگاه علوم پزشکی تهران در این جلسه به بررسی تحلیل وضیعت دانشجویان پزشکی در بدو ورود از کنکور و پیشرفت تحصیلی شان پرداخت و گفت: برای تحلیل از داده‌ های سالنامه‌ های آماری دانشگاه استفاده شد که به علت کلان بودن، نیاز به داده‌ های کامل‌ تر بود و از اطلاعات آموزشی ثبت شده در سیپاد استفاده شد. وی گفت: در این مطالعه ۳ رشته دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و ۳ رشته کارشناسی پرستاری، فیزیوتراپی و علوم آزمایشگاهی از بدو ورود دانشجویان با تفکیک سن، جنس، معدل دیپلم، معدل آزمون‌ های جامع، معدل سه درس اصلی (بیوشیمی، بلوک بافت، آناتومی)، رتبه پذیرفته شده در کنکور، میزان واحد و ترم قبولی و مشروطی در دوران تحصیل دانشجویان از سال ۸۹ تا ۹۸ در یک بازه ۱۰ ساله، مورد بررسی و آنالیز قرار گرفت، همچنین وضعیت دانشجویان بین الملل نیز بررسی شد. بررسی ۱۰ ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران نشان می دهد تعداد نهایی دانشجوی پذیرفته شده ۳۰ درصد بیشتر از درخواست دانشگاه است و مردان در سال های اخیر در رشته پزشکی از زنان پیشی گرفته اند./ خبرآنلاین

اگر خاتمی و احمدی‌نژاد تایید شوند، به جای انتخابات جنگ و دعوا داریم

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری به خبرآنلاین گفت:من از مردم سالاری دینی در غیبت ۳ تا ۴ حزب فراگیرِ ضابطه دار پاسخگو، بیمناک هستم. مجلس در روز اول ۱۰ نفر کاندیدای ریاست و ۲۰ کاندیدای نایب رئیسی داشت، اما الحمدالله مساله مدیریت شد و به خیر گذشت. نماینده مجلس در جبهه سیاسی یک سردار است، اما نماینده مجلس ما اصلا دوران حکمرانی خوب را هیچ کجا نگذرانده و با ذهنیات غیر علمی و غیر واقعی خودش نماینده شده است. سه قوه و حتی مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیروی های مسلح همه باهم باید این مشکلات را حل کنیم و علیه هم و در مقابل هم این مشکلات قابل حل شدن نیست. قالیباف عقل حکومتی و روحیه مناسبی است، اما تا بر مدیریت مجلس عادت کند، ممکن است مقداری طول بکشد. زمانی به شوخی می گفتیم که اگر بخواهیم در انتخابات ایران ۸۰ درصد مردم پای صندوق رای بیایند باید آقای خاتمی و آقای احمدی نژاد را تایید کنند، ببینید این دو چکار می کنند، آن موقع دیگر انتخابات نبود و جنگ و جدل و دعوا می شد. حتما حاکمیت باید برای افزایش مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ برنامه داشته باشد. با آمریکا یکسری اختلافات اساسی و ذاتی داریم اما با چین نه. چین به دنبال تغییر حکومت ایران نیست

توافق برجام می توانست با سرمایه گذاری کشورهای عضو برجام، بیمه شود

مرتضی الویری: در شرایطی که نیاز بود با سرمایه‌گذاری شرکت‌های متعلق به کشورهای طرف برجام این توافق بیمه شود اعلام شد که شرکت های امریکایی، حق حضور و سرمایه‌گذاری در ایران را ندارند. به علاوه با برخی اقدامات حاشیه‌ای این جریان‌ها شرایط به نحوی شد که احساسات رأی‌دهندگان امریکایی به نفع جریان‌های مخالف برجام در امریکا تحریک شود. به این ترتیب من معتقدم جریان‌های تندرو کشور ما در روی کار آمدن ترامپ مؤثر بودند./روزنامه ایران

کجای قانون اساسی نوشته که شورای نگهبان می تواند بر رفتار نمایندگان نظارت کند؟

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود نوشت: هیچ یک از اصول 9گانه قانون اساسی که وظایف و اختیارات شورای نگهبان را برمی‌شمرند، کمترین اشاره‌ای به نظارت این شورا بر عملکرد نمایندگان مجلس در دوران نمایندگی ندارند. اصل 98 هم که می‌گوید «تفسیر قانون اساسی بعهده شورای نگهبان است که با تصویب سه چهارم آنان انجام می‌شود» ربطی به  نظارت این شورا بر عملکرد نمایندگان در دوره نمایندگی آنان ندارد. محدود ساختن دایره فعالیت‌های نمایندگان مجلس به نظارت شورای نگهبان، موجب وابستگی‌هایی می‌شود که با جایگاه نمایندگی مردم در قوه مقننه منافات دارد.
 
آمار متفاوت عضو شورای شهر از مرگ و میرهای کرونایی

ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود درباره پراکندگی ویروس کرونا در پایتخت، گفت: اپیدمی‌های مهمی در ایران وجود داشته که طاعون شیرویه در سال‌های ۶۲۷ و ۶۲۸ میلادی مرگ نیمی از جمعیت را در زمان ساسانیان به همراه داشت، همچنین آبله در سال ۱۲۳۷ هجری شمسی و طاعون قرن ۱۴ میلادی در ایران سبب مرگ یک سوم جمعیت کشور در آن زمان شد. آخرین اپیدمی نیز در کشور مربوط به سارس در سال ۲۰۰۳ و آنفلوآنزای پرندگان در سال ۲۰۰۵ بود.وی افزود: اولین مرگ ناشی از ویروس کرونا را در تهران اول اسفند داشتیم و این نشان می‌دهد که ورود کرونا به ایران خیلی قبل‌تر از تاریخ رسمی اتفاق افتاده و احتمالاً کسی خبر نداشته است. این عضو شورای شهر تهران گفت:‌امروز بیش از ۷۱۶۷ مورد از افرادمبتلا به ویروس کرونا در بهشت‌زهرا (س) دفن شده‌اند. خداکرمی گفت: توصیف اپیدمیولوژی و شاخص‌های دموگرافیک کووید ـ. ۱۹ در تهران با استناد به جمعیت تحت پوشش سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران انجام گرفت و مطالعه در این سه دانشگاه نتایجی را به همراه داشت.خداکرمی ادامه داد: مطابق بررسی‌های انجام گرفته هیچ منطقه‌ای در تهران موفق به کنترل ویروس نشده در اواسط اردیبهشت ۹ مرگ در تهران داشتیم، ولی دیروز ۱۰۱ مورد مرگ در پایتخت ثبت شد و این نشان می‌دهد سطح ابتلا رو به افزایش است.

ترکيه مجوز پروازهای ايرانی به اين کشور را لغو کرد

شرکت‌های هواپیمایی داخلی از ابطال مجوز پروازهای تهران - استانبول - تهران خبر دادند و اعلام کردند: با تصمیم ترکیه مرز هوایی ایران و ترکیه مجددا بسته شد.دو شرکت هواپیمایی ماهان و قشم ایر دقایقی پیش از لغو مجوز پرواز به ترکیه خبر دادند و نوشتند: به اطلاع مسافرین می‌رساند، با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید کشور ترکیه و بسته‌ شدن مرزهای این کشور، پروازهای تهران-استانبول-تهران تا اطلاع ثانوی لغو شد.بر اساس اعلام کشور ترکیه، این موضوع بنا به دستور وزارت حمل و نقل و وزارت بهداشت ترکیه صادر شده است و در حال حاضر مجوز پروازهای ایرانی به ترکیه کلاً لغو شد.امکان انجام پرواز به کشور ترکیه از دو هفته پیش فراهم شده بود و شرکت‌های هواپیمایی ایران فروش بلیت مسیرهای ترکیه را آغاز کرده بودند اما با مصوبه شب گذشته ترکیه، تمام بلیت‌های خریداری شده لغو می‌شود.

حمله وزیر ارتباطات احمدی‌نژاد به اینستاگرام

رضا تقی پور عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت: ما می‌گوییم چگونه غیرتتان اجازه می‌دهد که یک نرم‌افزار این چنین به مقدسات شما توهین و به فرهنگ کشور نفوذ کند، و در مقابل شما ساکت باشید؟! ما پاسخی در مقابل بی‌حرمتی‌ها ندیدیم و بحث این است که مسئولان ما به اعمال حاکمیت کشور در فضای مجازی اعتقاد دارند یا خیر؟! ما به دنبال پاسخ این سوال هستیم. رضا تقی پور عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی و وزیر اسبق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص حواشی ایجاد اینترنت ملی گفت: مثال اجرایی شدن شبکه ملی اطلاعات را می‌توان به رویداد آبان ماه اشاره کرد، که اگر شبکه ملی اطلاعات بود، ما تا چه اندازه می‌توانستیم خدمات دولتی مانند بانک، بیمه، آموزش و حتی خدمات اینترنتی مانند موتور جستجو و … را ارائه کنیم؟ آیا ما در کشور می‌توانیم مقابل چنین رخدادها و بحران‌هایی ایستادگی و استقلال کشورمان را حفظ کنیم یا خیر؟! آیا باید شبکه‌هایمان مختل شود و دسترسی‌ها همه از بین برود، یا نه باید بستری ملی و اَمن با خدماتی سریع‌تر و ارزان‌تر برای مردمان فراهم کنیم؟

وزارت راه: ۱۰۰۰ خانه خالی متعلق به یک نهاد را شناسایی کردیم

مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از شناسایی یک نهاد با در اختیار داشتن ۱۰۰۰ واحد خانه خالی خبر داد و گفت: فردی در تهران نیز شناسایی شده که ۱۹۵ واحد دارد. پروانه اصلانی با تاکید بر اینکه، واحدهای خالی به تفکیک استان در حال شناسایی است، گفت: شناسایی خانه های خالی و مالکیت در تهران و استان ها در حال انجام است؛ به عنوان نمونه در تهران مالکی حقیقی با 195 واحد و نهادی با یکهزار واحد، شناسایی شده است. وی با بیان این‌که سامانه ملی املاک و اسکان راه‌اندازی شده است، افزود: به دنبال فرصتی مناسب هستیم تا بعد از عبور از بحران کرونا، عملیات اجرایی آن را آغاز کرده و در آیینی، عملکرد و ویژگی های سامانه و خروجی هایی که از سامانه به دست می آید را برای مردم تشریح کنیم.

۹۵ دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی به کرونا مبتلا شده‌اند

طرح ارزیابی سلامت روان، جسمی و وضعیت آموزش مجازی در دوران کرونا در ۱۲ هزار دانشجو دانشگاه علامه طباطبایی اجرا شد که نتایج آن نشان می دهد ۹۵ دانشجوی این دانشگاه به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. به گزارش روز یکشنبه دانشگاه علامه طباطبایی، این دانشگاه با حدود ۱۷ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا و با حدود ۵۵۰ عضو هیات علمی و بیش از هزار عضو مدعو از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های کشور است که گستره دانشجویی آن، کل استان‌های کشور را در بر می‌گیرد. با آغاز بحران کرونا در کشور و تعطیلی فرآیند آموزش حضوری و رویکرد نظام آموزش عالی کشور به سیستم مجازی، در دانشگاه علامه طباطبایی از آغاز با تشکیل جلسات منظم در دانشگاه و هم‌اندیشی مسئولان، مدیران و استادان دانشگاه، رویکرد آموزش مجازی در دستور کار قرار گرفت.

انفجار در پُست برق نیروگاه اصفهان

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق اصفهان گفت: انفجار صبح روز یکشنبه در پُست برق نیروگاه اسلام‌آباد اصفهان، خللی در تداوم تامین برق مشترکان و فعالیت این نیروگاه ایجاد نکرد. ترانس جریان پست ۲۳۰ کیلو ولت برق نیروگاه حرارتی اسلام‌آباد اصفهان حدود ساعت پنج صبح امروز دچار انفجار شد؛ شرکت برق منطقه‌ای اصفهان، دلیل این حادثه را فرسودگی ترانس برق اعلام و عنوان کرد که این اتفاق، خسارت جانی نداشت. در عین حال مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق اصفهان گفت که این حادثه در تاسیسات پُست برق نیروگاه اصفهان رخ داد و این پست برق پس از حدود ۲ ساعت به حالت عادی برگشت. سعید محسنی افزود: تجهیزات آسیب دیده نیز در دست تعمیر و تعویض است.

باهنر: تصویب عدم کفایت سیاسی روحانی توهم است

محمدرضا باهنر: مشکلات مملکت زیاد است و کسی نمی تواند آن را نفی کند، از بیکاری و گرانی وتورم گرفته تا کرونا و...؛ تصور بعضی از نماینده ها این است که دولت کم کار است و باید دولت را اصلاح کرد، بعضی ها می گفتند از رئیس جمهور سوال کنیم، بعضی ها می گفتند که سوال فایده ندارد و ما باید عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور را مطرح کنیم، اینها یکسری توهمات است، یعنی الان در فاصله یک سال و نیم پایان دولت، گرفتن عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور نه ممکن است و نه مصلحت ، ساختار دولت را هم نمی شود عوض کرد، چون دولت آقای روحانی یک تعاریفی دارد و ممکن است تأنی هایی در حرکت کردن داشته باشد. شاید هم مثلا تصور نماینده ها این باشد که یک ماده ای را تصویب کردند که از فردا نباید تورم باشد، تورم که منتظر قانون نیست، ده ها پارامتر هستند که تورم را شکل می دهند. شما باید آنها را مدیریت و کنترل کنید، کنترل کردن آنها هم کار ساده ای نیست؛ روزانه حدود هزار و ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیارد تومان به نقدینگی کشور اضافه می شود، وقتی سیلی راه میفتد که نمی شود با قانون جلوی آن را گرفت بلکه باید سدبند جلوی آن گذاشت. باید از قبل برای آن فکری کرد، بنابراین الان نماینده ها هنوز داغ هستند و ۲ تا ۳ ماهی زمان می برد تا آرام شوند و ببینند که اوضاع چگونه است و مشکلات چیست.
 
تحلیل یک اصلاح طلب از انتخابات ریاست جمهوری در سال کرونا

سخنگوی حزب اتحاد ملت گفت: شرایط کرونایی باعث شده اولویت ها نزد جامعه و نخبگان جا به‌جا شود مشکلات اقتصادی و دغدغه های بهداشتی خیلی زیاد شده و اولویت مردم بر این اساس تغییر پیدا کرده است. مسائل معیشتی، اشتغال و امنیت شغلی برای مردم فوق العاده مهم شده است. یکسری افراد شغل از دست دادند و عده ای در آستانه از دست رفتن شغلشان هستند. افرادی که مستاجر هستند به خانه های کوچک رفته و در شهرهای کوچک مستاجران به روستاهای کوچک تر رفتند. وی تصریح کرد: همین اتفاق در سفره های مردم رخ داده است. مشخص نیست تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند، اما باید بدانیم مردم دارند نجیبانه تحمل می کنند. آن‌ها باید چشم انداز مشخصی از سوی حاکمیت داشته باشند . تغییر اولویت های مردم باید در سطح کلان هم رخ دهد. این نکته بدیهی است که باید با توجه به مشکلات کشور تغیراتی در سیاست خارجی و تغیراتی در سیاست های کلان صورت بگیرد.

این فعال سیاسی گفت: باید نگاه های تنگ نظرانه و جناحی و امنیتی برچیده شود. خیلی سخت است شهروندانی هم در تنگنای معیشتی و اقتصادی و سلامتی باشند و هم اظهار نظراهایشان انگ بخورد، چنین جامعه ای را تا حدی می توان کنترل کرد. باید چاره اندیشید. حاکمیت باید نشان دهد در سیاست های کلانش تغیراتی به خواست و به نفع مردم شکل داده است ؛ تا الان مردم خیلی برای حفظ نظام از خودگذشتگی کردند، حالا نوبت حاکمیت است. نورانی‌نژاد در پایان یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری را هم ذیل این تحلیل می دانم و معتقد هستم همه در این انتخابات باید دغدغه های مردم را در نظر بگیرند. باید از حالا اندیشید که اگر شرایط کرونایی به همین شکل بماند، شکل اجرایی انتخابات چگونه می‌شود، چون پیش‌بینی های لازم از حالا باید صورت گیرد.
 
محمد مهاجری: چرا همه "غش" کردید سمت آقای "بیغش"؟

یک فعال سیاسی به ماجرای جنجالی مصاحبه یک نماینده درباره قرارداد ایران و چین واکنش نشان داد.
محمد مهاجری نوشت؛
۱- آقای احمدی بیغش نماینده شازند اراک ادعایی دروغ درباره واگذاری جزایر ایرانی به چین مطرح کرده. از صبح شنبه عالم و آدم حرفهایش را در فضای رسمی و مجازی خوانده و شنیده اند. ضدانقلاب هم در تنور این حرف ناپخته، نان خودش را پخته. بعد از انتشار این مصاحبه، همه غش کردند به سمت احمدی بیغش!
۲- سال‌ها پیش لطیفه‌ای بر سر زبان‌ها بود که فردی با رادیو تماس می‌گیرد و درخواست می‌کند ترانه ا‌ی از یک خواننده دوران طاغوت پخش کند. دنبال فرد تلفن کننده می‌گردند و سرانجام پیدایش می‌کنند. می‌پرسند چرا چنین حرفی زدی؟ پاسخ می‌دهد: حالا من گفتم، شما چرا از رادیو پخش کردید؟!
۳- یکی نیست این وسط یقه آقای علی عسگری رئیس صداوسیما را بگیرد که مردحسابی! گیرم آن نماینده چنان حرفی را زد. توی دم و دستگاه گل و گشادتان یک آدم عاقل پیدا نشد که از خودش بپرسد:خب، گیریم که نماینده شازند چیز بی‌ربطی گفت، چرا ما باید پخش کنیم؟
۴- وقتش نیست که حالا بجای اینکه به سمت آقای بیغش، غش کنیم، یک بار هم به سمت رئیس صداوسیما غش کنیم؟
 
ادعای یک نماینده درباره سعید حجاریان

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سوالش از وزیر جهاد کشاورزی پیرامون حذف بودجه خودکفایی گندم از یک شخصیت پرنفوذ سیاسی مدعی شد: این شخص که با استفاده از فضای تضعیف شده تولید داخلی اقدام به واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور کرده کسی نیست جز سعید حجاریان!علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوالش از وزیر جهاد کشاورزی پیرامون حذف بودجه خودکفایی گندم از یک شخصیت پرنفوذ سیاسی عنوان کرد: این شخص که با استفاده از فضای تضعیف شده تولید داخلی اقدام به واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور کرده، کسی نیست جز سعید حجاریان از تئوریسین‌های جریان اصلاحات!

خضریان در این باره در رشته توئیتی نوشت: در سوال از وزیر جهاد کشاورزی پیرامون حذف بودجه خودکفایی گندم از یک شخصیت پرنفوذ سیاسی گفتم که با استفاده از فضای تضعیف شده تولید داخلی اقدام به واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور نموده است؛ این شخص کسی نیست جز جناب سعید حجاریان از تئوریسین‌های جریان اصلاحات!وی همچنین تاکید کرد: اسناد نشان می‌دهند جناب حجاریان تحت لوای این شرکت خانوادگی و در ادامه فامیلی، چندین محموله محصولات زراعی اعم از گندم را به کشور وارد کرده است؛ تا حذف بودجه خودکفایی گندم توسط دولت و ادامه روند واردات گندم، ضربه محکمی به تولید این کالای استراتژیک بزند.

خضریان همچنین تصریح کرد: آقای حجاریان درحالی ژست جامعه مدنی، حمایت از جنبش پابرهنگان، سینه چاک کردن برای قیام گرسنگان و... را بیان نموده که یکی از کاسبان نان مردم در شرایط کمبود ارز می‌باشد؛ و انتظار می‌رود پیرامون نقش خود در مدیریتی که مردم را دچار این آشفتگی‌های #اقتصادی نموده است، توضیح دهد.این نماینده مجلس قبل از این هم تاکید کرده بود: متاسفانه دولت از سال ۹۴ تاکنون اقدام به حذف بودجه خودکفایی گندم کرده است؛ این موضوع باعث شده علاوه بر آسیب دیدن جدی خودکفایی گندم، امنیت غذایی مردم نیز مورد مخاطره قرار گیرد. لذا وزیر کشاورزی باید ضمن ارائه توضیح درخصوص علت این تصمیم، پاسخگوی رانت واردات برای افراد خاص باشد.
 
بهشتی‌پور: کرونا برجام را احیا خواهد کرد

بهشتی‌پور ادامه داد: همچنین باید در نظر گرفت که بایدن در صورت پیروزی شرایط وقت را بررسی خواهد کرد و با توجه به مناسبات آن زمان، تاکتیک‌هایی را در نظر خواهد گرفت. به خصوص اینکه جهان قبل از کرونا با جهان کرونایی خیلی فرق کرده است.او همچنین با اشاره به موقعیت این روز‌های دونالد ترامپ توضیح داد: ترامپ این روز‌ها شدیداً نگران انتخابات ۲۰۲۰ است. به هر حال کرونا اقتصاد آمریکا را به ورطه ورشکستگی برده است که در این حالت، ترامپ دیگر نمی‌تواند به توفیق در اشتغال‌زایی ببالد و این مساله را دلیلی بر پیروزی قطعی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری بداند. در کل باید تاکید کرد، وضعیت انتخاباتی ترامپ بسیار شکننده است.حسن بهشتی‌پور در پایان صحبت‌هایش گفت: اگر اتفاقی غیرمنتظره رخ ندهد، بایدن با توجه به تبعات کرونا بر اقتصاد آمریکا، می‌تواند نتیجه انتخابات را به نفع خود رقم بزند. پس می‌توان گفت کرونا برجام را احیا خواهد کرد.
 
دلایل لیلاز برای موافقت با قرارداد ایران و چین

یک اقتصاددان درباره قرارداد ایران و چین گفت: من عقد قرارداد ژئوپلیتیک و استراتژیک با چین را در جهت درستی می‌بینم. این شعار بر مبنای موازنه سر داده شد. خودم تئورسین انقلاب اسلامی هستم. ایرانی‌ها هم از لحاظ تاریخی هم از نظر ژئوپلیتیک نمی‌توانند و امکان ندارد که زیر سلطه شرق و غرب بروند. چین در قد و قواره‌ای نیست که بتواند ما را زیر سلطه خود ببرد.
 
عراقچی: طالبان در ایران دفتری ندارد

سید عباس عراقچی در مصاحبه با شبکه «طلوع نیوز» افغانستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا طالبان در ایران دفتر دارد یا خیر تاکید کرد که طالبان در ایران هیچ دفتری ندارد.سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان همچنین در پاسخ به این که «شورای مشهد» چیست، اظهار کرد: این چیزی است که ممکن است طالبان برای خود درست کرده باشد ولی از نظر ما موضوعیت ندارد. قرار است مشروح این مصاحبه امروز یکشنبه بیست و نهم تیر ماه ساعت ۲۰ از این شبکه پخش شود.
 
بیانیه شورای عالی قضایی عراق درباره پرونده ترور سردار سلیمانی

شورای عالی قضایی عراق امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای به ذکر آخرین مراحل بررسی ترور شهید سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس پرداخت و اعلام کرد که تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.به نوشته وبگاه الفرات نیوز، بیانیه شورای عالی قضایی عراق در پاسخ به مقاله روزنامه الزمان با عنوان «جدیت شکایت در ترور المهندس» صادر شده و در آن آمده است که تحقیقات در خصوص حادثه فرودگاه بغداد از لحظات ابتدایی بر این پایه که این جنایت در خاک عراق رخ داده و بخشی از قربانیان عراقی هستند، آغاز شد.این نهاد قضایی عراقی افزود: «تحقیقات طبق قانون محاکمات جزایی عراق و با مراعات همه جوانب و بررسی محل حادثه در حال انجام است. همچنین سخنان نماینده قانونی سفارت جمهوری اسلامی ایران از آن‌جایی که تعدادی از قربانیان ایرانی بودند نیز شنیده شد.»در پایان این بیانیه آمده است که از وزارت خارجه و دبیرخانه شورای وزیران نیز درخواست ارائه اطلاعات مربوط به این ترور شده و تحقیقات طبق قوانین قضایی عراق ادامه دارد.ارتش آمریکا بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ طی یک عملیات تروریستی به دستور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، سردار قاسم سلیمانی و شماری از همراهان ایشان از جمله «ابومهدی المهندس» را لحظاتی بعد از ترک فرودگاه بغداد به شهادت رساند.

واکنش مدیر مسئول روزنامه شرق مقابل فحاشی معاون احمدی‌نژاد

انتشار مطلبی در روزنامه صبح روز یکشنبه (۲۹ تیرماه) شرق، حضور حمید بقایی و برخی از همراهانش را در دفتر این روزنامه به دنبال داشت؛ اتفاقی که خبر و ویدیوهای آن حالا پرسر و صداتر از اصل خبر شده است. مهدی رحمانیان، مدیر مسئول روزنامه شرق در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتشار مطلب «ماجرای فرار از کشور معاون احمدی‌نژاد» و حضور حمید بقایی در دفتر این روزنامه و ماجراهایی که به دنبال داشته است، اظهار کرد: خبری را باشگاه خبرنگاران جوان کار کرده بود که اعتماد آنلاین نیز آن را منتشر نموده بود. روزنامه‌نگاران ما نیز بر اساس آن گزارشی را کار کردند که عمده مطلب به گفته‌های وکیل آقای بقایی اختصاص داشت که عملا روایت فرار را تکذیب کرده بود. در واقع مطلب ما، روایتی از تکذیب فرار آقای بقایی بود. او ادامه داد: این درحالی است که امروز آقای بقایی به همراه گروهی که آقای عبدالرضا داوری نیز با آنان بوده، به دفتر روزنامه آمدند که در جریان آن رفتارهای ناپسندی هم انجام داده اند. آقای بقایی حتی تلویزیون دفتر من را شکست؛ البته تا زمانی که به دفتر برسم، ماموران کلانتری آمده و آنها نیز رفته بودند. مدیر مسئول روزنامه شرق افزود: آقای بقایی می‌توانست این موضوع را از هزار راه دیگر همچون انتشار جوابیه یا شکایت به دادگاه رسانه پیگیری کند، اما آخرین راه را انتخاب کرد. به هر حال، ایشان هشت‌سال در قامت مسئول دولتی و معاون رییس جمهوری این کشور فعالیت کرده و این موضوع تاسف آور است.رحمانیان افزود: مردم باید بدانند که توجهی به این پوپولیست بازی‌ها که از محمدرضا شجریان تعریف کنند و حرف از خواننده‌های خارج‌نشین بزنند، توجهی نشان ندهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۴۲
اقای لیلاز شما چطور اقتصاد دانی هستی که نمیدونی چینیها هر موجود متحرک از مار و عقرب و سوسک و سگ و گربه رو بعنوان غذا مصرف میکنن چون باید ۱.۵ میلیارد جمعیت رو سیر کنن. بنظر شما ما در سفره مشترک با چینیها سیر از سفره بلند میشیم؟یا همون ته مونده سفره ما رو هم میبرن؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
جناب آقای قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی
جناب آقای حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه وبودجه ودیگر اعضای کمیسیون
وجناب آقای پور ابراهیمی عضو کمیسیون اقتصاد ی مجلس ودیگر اعضا ی کمیسیون
اگر نمی توانید فکری برای این گرانی وتورم افسارگسیخته و کمرشکن بکنید حداقل فاصله ی زیادو تبعیض وبی عدالتی های ناروا در پرداخت حقوق ومزایا به کارکنان دولت را کم کنید وبرای همیشه قانون هماهنگ در پرداخت حقوق که اکثر شرکت های دولتی وبانک ها ونهادها خود را از آن استثنا کردند را لغو کنید.برای مثال یک آبدارچی ویا اپراتور در بانک های دولتی ویا شرکت های دولتی چه کار تخصصی وشاقی انجام می دهد که 4 تا7 برابر یک دبیر یا محیط بان با میزان کار به مراتب بیشتر وتخصصی تر حقوق ومزایا دریافت می کند.آیا این عدالت است که یک دبیر بازنشسته بعد از 30 سال خدمت در حالی دار فانی را وداع کند که یک خشت خانه ندارد.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
بابای بابای بابام اومد به خوابم گفت صد رحمت به قحطی جنگ جهانی
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
باهنر گفت . باید چند تا حزب داشته باشیم که بتوانند افراد سیاسی با عضویت در آن آموزش و مهارت های سیاسی و حقوقی و تخصصی را یاد بگیرند تا مثل قالیباف و خیل زیادی از نمایندگان تا چند ماه نمیدانند چکار کنند . ......سوال ؟ حزب مردمی یا دولتی ؟ آنوفت این احزاب که گفتید با شورای نگهبان‌چکار میکنید ؟ آیا در اینجا تناقض وجود ندارد . کسانیکه با سیاست ها و رفتار ایدولوژیکی طیف حزب حاکم مخالفت کند در مرحله اول رد صلاحیت میشوند . بهتر نیست کلا انتخابات را تعطیل کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
اقتصاددانی هستند که چپ میزنند !!!
nima
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
دوست عزیز، لیلاز اقتصاددان نیست. فوق لیسانس تاریخ داره. ایشون چون 88 زندان رفتن.. از اون زمان شدن اقتصاددان اصلاح طلب.... علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
سعید حجاریان معاون وزارت اطلاعات خاتمی

از کارهایی که این آدم کرده باید یک سریال درست کنن ابعاد تاریک زندگی اش برای همه مردم ایران مشخص بشه
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
لیلاز که اقتصاددان اصلاح طلب هست هم معاهده راهبردی با چین را مفید میداند پس بجای تخریب کوچه بازاری کمی منطقی باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
باید دستگاه قضایی سریعا به موضوع ورود کند و مدعی العموم برای حجاریان و امثالش کیفرخواست بدهد تا عبرت دیگران شوند و بجای پاسخگویی طلبکارنشوند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اگر همه نماینده ها مثل تو باشند اقای باهنر قدم از قدم نمی توان برداشت.
اگر یک زندانی انقدر سالم است که میتواند برود ونظم دفتر یک روزنامه را به بریزد ومثلا تلوزیون انجا را بشکند قاعدتا مستحق مرخصی استعلاجی بابت بیماری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
کاری هم به اون روزنامه نداریم که هر چی توهم میزنن رو در مطالب خودشون چاپ می کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
ناشناس 2252
اصلا روزنامه بد ، سیاه ، تباه
مشکل اینجوری حل میشه؟
سعید لیلاز فرقی با بهنوش بختیاری نداره
هر دوشون نچسب و نامحبوب هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
نکند بهنوش بختیاری خوب زده تو دهن مزدوران من و تو که داغ کردی وطن فروش؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
نه داداش تو چماغتو بیار بهتر بزن معلومه اینکاره ای وطن بچین فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
21:51
یعنی الان واقعاً به بهنوش بختیاری افتخار میکنی؟
از بادیگاردهاش هستی؟
آدم قحط شده که این خانم بزنه تو دهن مزدوران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
کسی به ایشون افتخار نمی کند ولی وقتی در مقابل ان شبکه گارد می گیرد ولی این نظر دهنده دارد از ان شبکه دفاع می کند واضح است واکنش دادن
این دولت و کابینه که حتی توان کنترل تورم برای یک هفته هم ندارد باید توسط مجلس کنار گذاشته شود و برای معیشت مردم چاره ای اندیشیده شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
مجاس اول برادریش را ثابت کند و بعد ادعای ارث
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
باید به جای مرگ بر آمریکا گفت مرگ بر دلار آمریکا.عامل تورم که گفتید این واحد پولی است که اقتصاد خانوارهای ایرانی رو تا حد نابودی و فروپاشی جلو برده و یک دولتمرد پیدا نمیشه تا چاره اندیشی کنه.آمریکا هم از اون سر دنیا داره تماشا می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
بهشتی‌پور: کرونا برجام را احیا خواهد کرد
کدوم برجام؟ دلار با برجام شده 25هزار شما خوابی؟
احسنت به اقای الویری لب کلام را گفتید. برجام کلاه گشادی بود بر سر امریکا و بعد از امضای قرار داد امریکا دید چیزی به او از این قرار داد نمیرسد پس انرا پاره کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
ان وقت دانشمند چرا این کشور مورد نظر شما از ده تا نهاد و توافق بین المللی خارج شد؟!!!!
در ضمن طبق گفته اروپایی ها اگر ایران برجام های بعدی را اجرایی نمی کردن انها هم از برجام خارج می شدن و اصلا در حدی نیستی که بدونی اصل برجام یعنی دادن حق و حقوق کشور تا کشورهای زورگو هی جلو بیایند واگر این دولت فعلی ما سرکار نمی امد برجامی شکل نمی گرفت که بخواهید بر دانش کشور بتن بریزید و اقتصاد را نابود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
آنوقت دانشمند از بقیه توافقات دیگر هم خارج شد چون برایش منفعت نداشت همه این را میدانند که ترامپ معامله گر است ضمنا دانشمند چگونه بر دانش
هسته ای بتن ریخته شد ولی بگفته سازمان انرژی هسته ای و ازانس تولید محصولات هسته ای در این فاصله کوتاه دهها برابر شده است صمنا دانشمند حتی دلواپسان هم دیگر از اینکه بگویند دانش هسته ای و توان هسته ایمان را از دست دادیم دست برداشتند یک
و یک کم بروز باش و گزارشات سازمان انرژی هسته ای را بخوان
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
21.55
باشه ما در حدی نیستیم. شما در حد هستید بفرمایید در برجام بعدی قرار بود چه بشود؟مک دونالد بیاد ایران؟خوب بیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
کلاه گشاد در جایی بود که گفته شد امضای کری تضمین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
خطاب به22:19
دانشمند محترم همه میدانند که ان سازمان ها را خودشان درست کردن و خودشان هم سروری می کنند در انجا و در مورد بتن ریزی
جهت اطلاع شما وقتی دانش کشور را تعلیق می کنید یعنی ان را عقب نگه داشتن و الان هنوز دارید عقب افتدن ان را جبران می کنید هر چند به ان مرحله هنوز نرسیدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
در مورد توافقات دیگر همانند دهه 80 که کل صنعت هسته ای را تعطیل کردین و یا در اوایل انقلاب چرا امریکا خروج کرد از توافقات در قبال ایران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
کی آمریکایی ها گفتند که ما چون رابطه تجاری با ایران نداریم از برجام خارج میشیم؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
واقعا جالب است !!!!!!!؟
که ۶۸ نفر مثبت دادند
و ۹ نفر منفی
ولی ۶ تا کامنت مخالف بر علیه این نوشته که ۶۸ مثبت گرفته درج شده !!!؟؟
بدون درج حتی یک کامنت بنفع گوینده اصلی !!!!؟؟؟
یعنی تبعیض تا کجا !!!؟؟؟
تابناک واقعا که !!!؟؟؟
شبکه خبر هر 10 دقیقه زیر نویس و خبر میزاره از بحران مالی در اروپا و آمریکا، جاهایی که نرخ تورم در اون ها صفر و گاهن منفی هست و رشد اقتصادیشون همیشه مثبته

اما هیچ خبری از به خاک سیاه نشستن ملیون ها خانواده ایرانی که با بی ارزش شدن ریال زندگیشون نابود شده نمیزاره

به قول اون یارو ابو جهیزیه که شبکه خبر باهاش مصاحبه میکرد آیا این درسته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
ما یک ساعت نگاه می کنیم چیزی که نمی بینم این خبر شما است
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
با هر 10 ریال که دلار گرونتر می شه 10 هزار نفر به گرسنگان اضافه می شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
بخاطر کرونا هم ایران و هم آمریکا دچار مشکلات اقتصادی هستند اما این کجا و آن کجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
کیهان و جوان و وطن امروز و بقیه رسانه های پر صدا و کم تیراژ
فقط از اتش سوزی های آمریکا و اعتراضات مردم گرسنه اسرائیل
خبر رسانی میکنند
قرارداد کیش و خزر بدون رفراندوم عمومی باطله !
.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
مگه کسی هم در رفراندم ها شرکت میکنه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
واسه برجام چرا رفراندوم نکردی
برجام رو به زور کردید تو پاچه مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
سهم خزر قرار است بیشتر شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
حتی با رفراندم هم باطله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
رفراندوم برای این چیزا نمیزارن چون نتیجه اش از الان معلومه
خدا به آدمهای خوب سلامتی و زندگی با اذت بده و به آدمهای بد زندگی با ذلت و خواری و مرگ بده دقیقن همون بلایی که ایرانی ها به اون گرفتار شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
عزت
نماینده مجلس : سعید حجاریان (تئوریسین اصلاحات) با استفاده از فضای تضعیف شده تولید داخلی اقدام به واردات محموله‌های گندم از خارج از کشور نموده است تا حذف بودجه خودکفایی گندم توسط دولت و ادامه روند واردات گندم، ضربه محکمی به تولید این کالای استراتژیک بزند.) بنظر شما اگر این حرف درست بود از سال 94 تا به حال انهاییکه حجاریان را ترور کردند یا انهاییکه خون اش را مباح دانستند تا صبر کردند(همان رفقایتان)؟!! ثانیا تازه دوساله ما بارشهای خوبی را داشتیم و تا قبل از ان ما بخاطر کمبود منابع ابی قادر به تولید گندم به اندازه خودکفایی نبودیم و گندم وارد میکردیم پس موضوع خودکفایی را به این و ان نچسبان ثالثا بفرمایید ان موقع که عزیز دردانه اتان احمدنژاد سر کار بود و صنعت شکر و کاشت ان را بخاطر واردات خارجی از دوستان امریکای جنوبی تان به عمد نابود کرد و تمامی کارخانه ها را بست احساس مسئولیت نمی کردید ؟!! و او را معجزه می دانستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
فعلا که برای اسناد این نماینده بایستی پاسخگو باشید اصلا احمدی نژاد بد جواب کارهای خودتون رو بدید نیشکر هفت تپه رو مگه درهمین دولت واگذار نکردن و وضع اون هم نیازی به گفتن نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
عزیزم نیشکر هفت تپه دولتی بود و باید واگذار میشد اما این کارخانه یکی از صدها کارخانه بود و تقریبا همه کارخانه ها خصوصی بودند و انها در دوره احمدنژاد بخاطر ورود شکرخارجی توسط دولت ورشکست شدند سهامدار این کارخانه ها که اغلب سهامی بودند خود کشاورزها بودند و همگی به خاک سیاه نشستند روش انهم بدین ترتیب بود که ابتدا شکر خارجی را به قیمت 400 تومن وارد بازار کردند درحالیکه شکر داخلی 600 بود با ورشکست شدن کارخانه ها و نکاشتن چغندر در سال بعد قیمت شکر را به هزار تومن رساندند
اما باید بدانیم مردم دارند نجیبانه تحمل می کنند!
اقا ما اگه نخوایم نجیبانه تحمل کنیم کیو باید ببینیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
شما نباید کسی را ببینی کسانی هستند که شما را ببینند
احمدی نژاد احمدی نژاد احمدی نژاد. بعد میگن قحط رجال نیست. در کشور ۸۰ میلیونی ادم دیگه ای نیست؟احمدی نژاد هر چه هنر داشت نشون داد و هر چه کلنگ بلد بود زد و اجرای اون طرحها تا سال ۱۶۰۰ طول میکشه. باز قراره احمدی نژاد بیاد و اینبار چکار کنه ؟ اگر قراره بار پروژه ها رو بندازه گردن دولت بعدی و بدهی هایی مثل پدیده شاندیز و صندوقهای اعتباری مثل میزان و .‌.‌ رو ؛ منم بلدم رییس جمهور بشم و در اولین اقدام کلنگ احداث پل به کره ماه رو میزنم ۱۰۰ متر اول رو هم اجرائی میکنم بقیش بمونه برای دولت بعدی.مثل مسکن مهرش!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
اگر احمدی نژاد نمی امد که الان زیرساختی نداشتی به ان صورت که بخواهی حرف بزنی!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
احمدی نژاد یک درخت را روز درختکاری نتوانست درست بکارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
احمدنژاد و زیر ساخت ؟!!!!بنده خدا کسی که اهل زیر ساخته برنامه داره نه اینکه سازمان برنامه و بودجه را تعطیل کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
همین برقی که دارید مصرف می کنید برای احمدی نژاد است
در زمان احمدی نژاد میزان ظرفیت را دوبرابر کرد و از 35 هزار مگاوات رساند به 70 هزار تا ولی این دولت فقط 9 هزار تا افزایش داد و تازه امروز ادعا کردن که کل ظرفیت ما 59 هزار تا است و هر روز هم تهدید به خاموشی
نکند ان را هم مانند برجام بتن ریختند ان هم درقبال اب و هوایی پاریس!!!
دیگر زیر ساخت ها بماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
مسکن مهر یک میلیون هشتصد هزار تاش رو خودشون ساختن یک میلیون سیصد هزار تا هم به دولت بعد دادن که هنوز کامل نشده این بهتر از وقتیه که تازه سال آخر یادت بیفته مسکن بسازی اون هم در حد 25 و 35 متر اگه مسکن مهر کامل شده بود تورم مسکن کمتر بود یه بنده خدایی هم گفته اگه اهل زیر ساخته سازمان برنامه رو منحل نمی کرد خب اون سازمان تبدیل شد به دوتا معاونت ریاست جمهوری ادامه اون رو هم بگو بماند که در همین دولت دوباره ادغام شدن و تبدیل به یک سازمان شدن ولی دو سال بعدش دوباره به دوتا سازمان جدا تفکیک شد که فرق زیادی با کار احمدی نژاد نداشت
آقای لیلا مگر مردم پای قراداد را امضا می کنند!!؟
واکنش مدیر مسئول روزنامه شرق مقابل فحاشی معاون احمدی‌نژاد) بیخود اکیپ احمدنژاد را جدی میگیرید یا توقع رفتار متمدنانه از انها را دارید رفتار واقعیشان را در زمان هیجاناتشان بروز میدهند و به شما روی واقعی خودشان را نشان میدهند بیاد مناظره معروف سال 88 که من چندین بار ان را دیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
خوبه جدی نمی گیری و چند بار می بینی یه بار دیگه هم ببین تا متوجه رانت های همفکران خودتون بشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
از دیدن مناظره موقعیکه احمدنژاد با خشم هر چه تمامتر موقعیکه به قهقرا رفته بود لباش از شدت خشم سفید شده بود و هی بگم بگم میکرد و در اخر هم همه بگم هاش و مدارکش دروغ از اب دراومد و دکتر رهنورد مدارکش را به معرض دید همگان گذاشت آی کیف کردم و هنوز کیف می کنم و چهره برایم واضح شد
تبلیغ پوست و آرایش خانم قریشی را بردار . باید صورتش برقع داشته باشه .( برقع )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
اگر ازش پول در بیاد اشکال نداره
این کشتی که توش نشستید و داره غرق میشه و ما مردم متوسط و پایین جامعه داریم سطل سطل آب رو بیرون میریزم ولی شما ها تو قسمت درجه یک کشتی نشتید و سیگار گوشه لباتونه ... خیلی زود غرق میشه و اون موقع فقیر و متوسط و تو مسئول که جیبت پر پول هست رو هم میکشه تو آب و غرق میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
زهی خیال باطل هلکوپترها اماده هستند بالای کشتی برای فرار به کانادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
زیاد فیلم تایتانیرا نگاه نکن
هر چه زودتر فرزند آوری را کم و صیغه را آزاد کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
صیغه که آزاده
خیلی چیزها در قانون اساسی نیامده و آقایان سلیقه ای و به میل خود تفسیر میکنند ، اینطوری ریشه قانون را خشکانیده اند ، مانند بسیاری تفسیرها در قران مانند حجاب ، که اصلا موضوع و آیات مربوطه را طوری دیگر معنی و تفسیر میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
شورای نگهبان سالهاست مشغول همین کار است و حاشا می کرد....حال حقوقدانش. موقعیت را مناسب دید و آشکارا گفت
خاتمی دیگر وارد این بازی بی سو ته نمیشود ! یکبار تدارکاتچی شد و برای هفت پشتش بسه ! اسمشو نیار شد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
خاتمی پاش بیفته جونش هم سر این بازی میده
خاتمی شناس نیستی
آقای بقایی اول باید اعتراض یا از طریق قانونی شکایت میکرد . پاسخ این هست . شکایت ناطق نوری و خاتمی کجا پیگیری شده که شکایت بقایی که در حبس هست ولی مرخصی استعلاجی دارد پیگیری میشود . دوم ایتکه برای تخریب سیاسی گروه احمدی نژاد راه بهتری هم بود میتوانستید احمدی نژاد را در ۱۴۰۰رد صلاحیت کنید . و سوم اینکه اگر تلویزیون شکست کار خوبی کرد . با منطق خود شما عمل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
نه قانون بدون بی طرفی اجرا میشه!
جناب لیلاژ، قد و قواره ما چگونه است که همه از آن حساب میبرند، حتی غول چین و یا آمریکا، انسان باید با مسئولیت سخن گوید نه هوایی!
(دانشجویان پزشکی بیشتر از ظرفیت اعلامی دانشگاه جذب شده‌اند) ----- چه جوک خنده داری. وقتی پزشک ها انحصار ایجاد میکنند و خودشون هم میگن دکتر زیاده. مجلس باید انحصار پزشکی رو از بین ببره.
محمدرضا باهنر گفت ما با امریکا اختلاف سیاسی و راهبردی داریم ولی با چین نداریم چون چین خواستار تغییر نظام نیست . سکال با چین اختلاف سیاسی ندارید ؟ با چین اختلاف مکتبی و ایدولوژی ندارید ؟ در جهان بینی چی ؟ اتفاقا اختلاف زیاد داریم ولی تنها وجه مشترک بین ایران و چین این هست که با لیبرال دمکراسی مخالف هستید . یکی به خدا و جهان آخرت و دیگری به بی خدایی و مادیگرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
دموکراسی به سبک غربی!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
دمکراسی به سبک غربی مزایای خیلی زیادی داره . با چرخش سیاسیون اختلاف از بین‌میرود . اختلاس و رانت از بین‌میرود . ژن برتر و تبعیض از بین‌میرود . آزادی بیان و خصوصا آزادی ادیان محترم هست . توسعه اقتصادی و سیاسی به دلایل اصلاحات سریع انجام‌میگیرد . و قدرت و ثروت و سیایت گداری با مردم با انتخابات هست . حالا بی زحمت شما چند تا از دمکراسی و مردم سالاری به سبک خودت شرح بده ببینم چی هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
یعنی اولویت شما ها فقط حفظ قدرت و ثروت برای خودتان است
و هر چه بر سر کشور مردم بلا آمد
اشکالی ندارد
؟
اقای باهنر با این مصاحبه های اخیر احتمالا چراغ خاموش در حال اماده شدن برای انتخابات است ‌منکه رای نخواهم داد ولی رای دهندگان نیز بعد از اقایان رفسنجانی خاتمی احمدی نژاد و روحانی بعید است به رییس جمهور دیگری از کویر رای بدهند.نوبتی هم که باشد غرب شمال جنوب یا حتی مرکز باید رییس جمهور معرفی کنند
انحصار در پزشکی جوری شده که امروز که یه پزشک متخصص تو دشتستان به علت کرونا فوت شده نماینده مجلس رفته پیام تسلیت براش داده. اگه یه مهندس یا معلم یا پرستار هم فوت میشد اون نماینده مجلس پیام تسلست میفرستاد؟ جواب منفیه. علت چیست؟ چون انحصار باعث شده تعداد کم پزشک ارزششو بالا ببره. درآمدشونم همچنین. قدرت چانه زنی و اعمال نظر پزشکان هم بالا میره. انحصار پزشکی تو مجلس جدید باید خاتمه یابد و پزشکی ملی اعلام بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
توی مهندس هم بیا در دفاع از سلامت هموطنت بمیر قول میدم خودم با رییس جمهور بیام برات پیام تسلیت بفرستیم. آ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
پزشکی ملی اعدام بشه!!!خندیدیم.
کنکور بده قبول شو همین الان.البته به سرطی که توانشو داشته باشی.ببین چند نفر سالانه از روستاهای دورافتاده پزشکی قبول میشن...برو ببین نفر اول کنکور چند سال پیش یه چوپان از یه روستای کردستان بود...تو بیشتر مد نظرت اینه بشه یه چیزی تو مایه های حقوق که هر شهر و روستایی فله ای فارغ التحصیل میده تا بتونی بدون کنکور قبول شی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
تو هم برو یه کار مفیدی بکن تو زندگیت تا اگه فوت شدی از نظر بقیه ارزش تسلیت داشته باشی.
جناب خضریان
نماینده مردم تهران

مسعود با سعید فرق دارد ،البته مسعود مثل شما اصول گراست
درست بگویید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
خب تو فقط مسعود رو دیدی احتمالا چشمات اسم سعید رو ندیده حالا خوبه خدا به همه انسان ها دو تا چشم داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
این اقای خضریان از دوستان سعید عسکر نیست ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
ابشون مسیول یک تشکل وابسته دانشجویی بودند ، به نسبت به جبهه اصلاحات خیلی عقده دارند ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
چرا حجاریان در واردات گندم دخالت میکند؟
آقای مهاجری تعجب که ندارد صدا وسیما اگر یک روز برای کسور و دولت بحران درست نکند با ید تعجب کرد! البته بنده خدا علی عسکری سر کار است!
تابی دلار شده ۲۵ هزار تومان اب دل یکی از حضرات تکون نخورده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
چی هی دلار دلار می کنید کاغذ به اندازه کافی داریم که پول چاپ کنیم!!!!
وزیر ارتباطات گفت . چطور نتوانستیم حتی در جریان اعتراضات گذشته با قطع اینترنت یک بستر خوب اینترنی ملی و پیام رسان خوبی داشته باشیم ...... حاجی مثل اینکه سواد ایدولوژیک طیف شما به سواد مهندسی شما میچربد . اینترنت ملی وجود ندارد . همه کشورهای دنیا برای ارسال پیام . عکس و نوشتار و خرید و فروش و اخبار و رسانه و مخابرات و بلیط و حواله بین نا بین کشورها به بستر بین امللی نیاز دارند . بسه دیگه چقدر حرف تکراری میزنید
عدالت و آزادی دست یافتنی نیست . لذا گفتمان سازی و تیوریسین سازی امثال لیلاز فقط جنبه آزمون و خطا به وسعت و خسارت ایران بزرگ هست . اول عدالت و آزادیهای که مد نظر شماها هست تعریف کنید ودر جای اجرا کنید تا بعد
همین دیروز یه نماینده مجلسی مال لرستان مال کجا بود میگفت در شهر من عده ای از مردم فقط نان خالی برای خوردن دارند که همان را هم قرضی از نانوایی میگیرند بعد مقامات شکم سیر به فکر انتخابات سال دیگه هستند حتی حاضر نیستند با مردم همدروی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
همه مردم هم از گرسنگی و کرونا بمیرند
اکثر مسولان هیچ ارزشی برایشان ندارد
بدبختی انسان از غفلت است فقط از غفلت دولت راه رو برای دلال ها باز گذاشت گفت دلالی کنید و سود ببرید الله اکبر که بعضیا چه سودها بردند یک خونه، شد دو سه چهار خونه شاسی بلند خریدند میلیاردر شدند اما عده ای فقط غر زدند نالیدند آیا روحانی گفت تو دلالی نکن خودت عرضه نداشتی غفلت کردید دولت پرنده خوشبختی تو بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
من نوشته بودم روحانی شما تبدیل کردید به دولت این تصویرسازی جمله من رو خراب کرد دولت نمیتونه پرنده خوشبختی باشه
فقط احمدی نژااحمدینژاد احمدی نژاد..
والله هر کی چپاول نکنه این سعید حجاریان حق داره اولا چطور یه آدم ویلچری که توان حرف زدن هم نداره تونسته از آدمای دست و پا دار جلو بزنه این نشون از عرضه و لیاقتش داره بعد این بدبخت لااقل یه گلوله تو کمرش خورد حالا بذارید یه خورده غارت کنه طبری که در همین حد هم هزینه نداد
پاسخ ها
ظاهر
| United States of America |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
همسر این آقا پزشک زنان است، در این اوضاع اقتصادی حاضر نشده زایمان را با بیمه که بیمارستان طرف قرار دادش هست انجام بده آزاد حساب کرده!!!
سنگ شکن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
همشون عین همند.حجاریان وغیرحجاریان نداره...
آدم یه چیزایی میشنوه که دود از کله اش بلند میشه سعید حجاریان گندم احتکار میکنه خدایا در چه قرنی زندگی میکنیم اینا کین از کدوم بیغوله تاریخ بیرون اومدن
سعيد حجاريان يك شخصيت مرموزي است كه فقط شهيد لاجوردي او را خوب شناخته بود او به حجاريان گفته بود تو از مسعود رجوي بدتري
به اين ميگن منافق با ورژن جديد
اقای همتی تو با کشور چه کردی فقط حهت اطلاع اوجه کن
اهن افزایش یک میلیونی تو ۱۰ روز
حبوبات افزایش دو برابری
لبتیات افزایش ۴۰ درصدی
طلا افزایش روزاته ۱۰۰ هزار تومان در هر کرم
سکه افزایش ۵ میلیونی در ۱۰ روز
حقوق کارگر گزسنه کفاف ۹ روزش نمیشه
چرا نمیخای قبول کنی افزایش بی رویه بورس همه جامعه رو طمعکار کرده و همه از کار کردن دست کشیدن و دست تو جیب یکدیگر میکنند ؟ میدونی امار سکته تو این ۶ ماهه ۱۳ برابر شده ؟؟
می دونی که فقر و بدبختی تن فروشی رو تو جامعه به اوج رسونده
امیدوارم کمی مسیولین بجای اینکه به لبنان و سوریه فکر کنند به فکر ملت خود باشند ، دیدید که نخست وزیر جدید عراق چطور منافع ملت رو فدای بازیهای سیاسی نکرد. یا کره جنوبی حاضر نیست قوانین مبارزه با پولشویی رو زیر پا بگذاره
مردم به هیچ عنوان گول دلالان بورسی و ارزی رو نخورند و وارد بازی خطرناک انها نشوند ، زیرا زندگی که توش استرس باشه به ۱۰ سال دوام نمیاره حتی اگه میلیاردر شوی ، تو این اوصاع کرونایی که انسان معلوم نیست چند سال زنده است . از چهار روز زندگی لذت ببرید ، به خدا قسم ۵۰ دزصد این تورمی که گرفتارش شدیم رفتار احساسی ماست ، شک نکنید تا چند روز اینده با ورود ارز صادر کنتدگان و پایان فرصت یک عده زالو صفت که از سال ۹۷ ارز دپو کردن اوضاع به سرعت برمیکردد و این وسط یه عده که طمع کردند تا پول باداورده داشته باشند نابود میشن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
در ایران هیچ وقت چیزی ارزان نمیشود هر قیمتی که نقطه ای را لمس کرد یا بیشتر
و میشود یا به طور موقت کاهش بعدافزایش بیشتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
شک نکن دلارهای ۲۵ هزار خریدت حداقل یک سال رو دسستت باد میکنه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۹
دقیقا من تجریه نقره داغ شدن رک دارم طلا تو قیمت بالا خریدم ۴ سال صبر کردم تا به قیمت قبل رسید .م
آنهایی که در بورس سرمایه گذاری کردند کاری بورسی کردند و آنهایی که نکردند باید زرنگی کنند و هر طور شده از این ته مانده رونق بورسی حداکثر بهره را ببرند تا دو ماه دیگر این بازار سود ده است
یعنی وقتی گند اصلاح طلبان در میاد حسابی در میاد کی فکرش رو میکرد سعید حجاریان توریسین اصلاحات محتکر آرد و گندم باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
اگه باور کردی که یه ادمی که نمیتونه راه بره و نه میتونه حرف بزنه پشت احتکاره گندمه حتما برو تست ایکیو بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
نمیتونه راه بره و حرف یزنه ولی تند تند تحلیل امنیتی میده ی
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
حالا با تخریب شخصیت فکر کردید مردم عاقل سخن شماها قبول میکنند . فریب دیگر خریداری ندارد . مردم اکثریت تشنه آزادی و عدالت و رفاه هستند . اخلاق ایدولوژیکی شما ها بشدت به مردم و اعتقادات اخلاقی آسیب زده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
همیشه اینقدر ساده لوحانه با قضیه برخورد میکنی؟
میگن یک سیارک سه مرداد از نزدیک زمین رد میشه وبه احتمال ضعیف ممکنه با زمین برخورد کنه میگم اگر خواست با زمین برخورد کنه کاش به ایران بخوره مگه همون ما رو ازاین فلاکت نجات بده وگرنه کاری از دست مسولیت یا بر نمیاد یا نمیخوان انجام بدن
برجام رو ادمای زنده احیا نکردن بعد یه ویروس کشنده احیا میکنه
به خداوندی خدا سوگند موندم اینا چی میگن من دانشجویه دکترام اما ذره ایی از حرفای اینا نمیفهمم شاید عقلم از درکه سخنان اینا عاجزه
الهی العفو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
بیخود نیست کرونا در ایران گسترش پیدا کرد
همین روزنامه شرق در زمان احمدی نژاد از او بت ساخته بود وهر روز از کارهای به قول خودش پوپولیستی احمدی نژاد دفاع میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
واقعا ؟ با یه روزنامه دیگه اشتباه گرفتی تقی
رضا صدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
فکر کنم تا به حا یکبار هم روزنامه شرق رو نخوندی و اصلا .نمی دونی ماله کدوم جریان و گروه هست
هرچی با فیلتر تلگرام و تویتر تونستی جلو استفاده از اونا را بگیری با فیلتر اینستاگرام هم میتونی
خونه؟ ندارم
ماشین؟ ندارم
دلار؟ ندارم
سکه و طلا؟ ندارم
سهام؟ ندارم
هیچی ندارم و زندگی در این آبادی بیهوده است
آقای مهاجری؟ تا به حال صدا وسیما بسیاری از حرفهایی را که باید می زده است نزده و بسیاری از حرفهایی را که نباید می زده زده است اما صدای جنابعالی در نیامد اما اینجا که پای هم گروهیتان در میان است صدا به اعتراض بلند کرده ای؟!!!!!!
بی بی سی :انتشار عکسی از جشن تولد ۵۰ سالگی بزرگ‌ترین قبرستان تهران خبرساز شده است.

در این عکس حسن خمینی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به همراه پیروز حناچی، شهردار تهران و شماری دیگر اعضای شورای شهر کیک تولد ۵۰ سالگی بهشت زهرا را می‌برند.

این عکس که از دیروز در حال بازنشر در شبکه‌های اجتماعی بوده، واکنش‌های زیادی داشته است. شماری از خوردن کیک تولد یک قبرستان که نماد مرگ است، ابراز تعجب کرده‌اند.

علیرضا شیرازی، برنامه‌نویس و از مدیران آی‌تی نوشته است: "وسط این وضعیت کشور دوستان رفتند تولد پنجاه سالگی بهشت زهرا را گرفتند... تولد پنجاه سالگی یه قبرستون حتی برای مردگان خوابیده در آن مهم نیست."


حسین دهباشی، نویسنده و مورخ نوشت: "در مملکتی که هرکه بمیرد می‌گویند 'راحت شد! ' نکند انتظار دارید که برای زندگان جشن بگیرند!"
آخر ماهه. حقوق دوستان کامنت‌گذار رو دادن، دوباره حسابی فعال شدن در دفاع از چین، کوبیدن برجام و ....
خیلی هم سعی می کنن با گفتن کلماتی مانند دانشمند و .... بگن حرفاشون منطقیه.
آقاي باهنر، ضمن احترام بايد بگويم شخصيت و منش خاتمي با كمتر سياست مداري قابل مقايسه است لطفا رعايت انصاف را بنماييد.
طرحهای لیلاز : اخذ مالیات غیر قانونی و خلاف تعهدات از سکه های پیش فروش بانک مرکزی و قرداد میان ایران و چین!
این لیلاز تندروترین اصولگرا در قالب اصلاح طلب است.
باید معاون بازرگانی وقت وزیر جهادکشاورزی که اتفاقا دوست گرمابه و گلستان حجاریان هم هست و پاس گل را به رفیقش داده مواخذه و محاکمه شود.
آقای باهنر جون هر کی و هر چی دوست داری سیاست را بیخیال باش برو استراحت کن
سلام کاربر بهایی سلطنت طلب به نام poorya0014 و اکانت زاپاسش Licalor در حال ترویج و تبلیغ خودکشی و انحرافات جنسی و اخلاقی در ویکی پدیا است. به محسن سالک مدیر ارشد ویکی فارسی (با نام کاربری مردتنها و اکانت زاپاس کوروش تهرانی) اطلاع داده شده ولی او با مجرم همکاری می کند. به نهادهای امنیتی گزارش دهید. بی تفاوتی شما عین شراکت در ادمکشی است. به عنوان یک رسانه از شما انتظار دارم هم برایش مطلب کار کنید هم به نهادهای امنیتی اطلاع دهید. فرد مذکور بیش از 200 مقاله در زمینه انحرافات جنسی و اخلاقی و ترویج خودکشی در ویکی پدیا ایجاد کرده است. یکی از مدیران ویکی پدیا به نام مستعار In twilight و آرش سلیمانی با نام کاربری Arash.pt و کاربر مدیر ارشد ویکی فارسی به نام مانی پارسا (از سلطنت طلبهای بهایی لندن نشین) به او کمک کرده اند.
انحصار پزشکی رو بردارید مادر من بیماری دیابت و فشار خون و قلب داره ما در شهرستانمان متخصص داخلی -چشم و قلب و ... نداریم ما باید چیکار کنیم فقط در آتش اینکه شما باید درآمد بیشتری از طریق انحصار داشته باشید داریم می سوزیم آقایان مسئول لطفا این انحصار رو بردارید این انحصار داره به سلامتی مردم آسیب میزنه وقت مردم بیشتر تلف میشه و پول زیادی دارن بابت این کمبود پزشک صرف میکنن باور کنید بخش بزرگی از جامعه توان تامین این هزینه ها رو نداره من باید مادرم رو برای همه بیماریهاش ببرم شهرستانهای دیگه . این موضوع وقت و پولی برای من باقی نمیگذاره نمی تونم تامین بکنم این همه هزینه رو .ولی اگه در شهرستان خودمون بودن حداقل وقتم کمتر صرف میشد پول کرایه ماشین رو نمی دادم و ...
محمد مهاجری نمی داند اما تفکر او بسیار خطرناک است فقط تصور کنید یک نماینده مجلس (مثلا آقای بیغش) چنین بی مهابا از صدا و سیما می خواست که سانسور کند ببین چه بلوایی می شد!
رییس جمهور آینده باید آقای سید محمد خاتمی بشه تا کشور را نجات دهد
باسلام درخصوص صحبت های اقای بیغش، مردم چون خاطره بعدی ازقرارداد برجام وبتون ریزیها دارند این حرف بیغش را قبول کردند.
اینکه چرا صدا و سیما حرف اون نماینده رو پخش کرده از روی نااگاهی نبوده.بیچاره ها فکر می کردن دولت داره قرارداد می بنده ولی بعدش ...خودتون می دونید چی شد
سعید حجاریان مرد پشت پرده همه چیز

چند وقت پیش تو کار تاسیس دبیرستان های خصوصی بود

الان زده تو واردات گندم تراریخته

خیلی برام جالبه بدونم تو خونه خودش هم همین آرد و می خوردن یا برای خودش آرد اختصاصی میآوردن
اگر حجاریان مرتکب چنین خیانتی شده است، باید محاکمه شود.
علت مشکلات مملکت، برجام نیست بواقع برجام معلول آن است. علت اصلی، فقدان عکفایت است.
آقا میشه پوپولیست را پوپولیستی معنا کنی تا مطمئن بشیم یک مارک همه جا قابل چسب نیست .
معنای لغوی نه بلکه معنای سیاسی ( بخوانید دل بخواهی ).
همه مردم بیکار نشستند منتظر اینکه آقای باهنر چیزی بگویند !
فرض کنیم سعید حجاریان گندم وارد می کند این کار چه ایرادی دارد؟
اینکه فردی وارد کننده گندم یا گوشی موبایل یا ذرت یا دانه های روغنی یا روغن پالم یا پوشاک و ... از طریق قانونی و مبادی رسمی کشور باشد چه ایرادی دارد؟ عدالت یعنی رفتار مطابق قانون، و قانون کشور طی این چند سال واردات گندم را به میزانی مشخص در برنامه داشته است و فعالان این عرصه محترمند مگر اینکه رانت آنها در این کار اثبات شود. الان کشور عراق از ایران گوجه وارد می کند آیا باید وارد کننده گوجه در عراق خائن لقب گیرد؟ یا چین بسیاری از مواد خام ایران را غارت می کند آیا باید در چین به وارد کنندگان گفت خائن؟
برای قطع بودجه خودکفایی گندم یک پروسه طی شده است بهتر است این نماینده محترم دست به پرونده خوانی زده و جایی که امثال حجاریان در آن اعمال نفوذ کرده و یا از رانت اطلاعاتی بهره برده اند را پیدا کند
با سلام
من کارمند هستم و کشاورز زاده خیلی به نان و بوقلمون عادت نکردم هنوز ،دوستانی که به نان و بوقلمون و سفرهای خارجی معتاد شدن و به نام خدمت هر کاری رو دارن انجام میدهند برای باز بودن این سفره خیلی دنبال سوپاپ مثل آقای خاتمی و خاتمی نباشید چون امتحان خودشون رو پس دادن و تاریخ ثابت کرده چین و روسیه رفیق نیمه راه هستند پس هرکاری که باعث رونق صنعت توریسم و مهاجرت به کشاورزی صنعتی می شود انجام بدهید لطفا ،این مردم در بدترین شرایط در کنار نا جلوتر از همه شما بودندو حق آنها بیش از وضعیت کنونی است و کمکی هم به رونق مسکن کنید که کارگر شرمنده خانواده خودش نباشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل