بازدید 46491

خرید مبل راحتی و کلاسیک از ایران میز

کد خبر: ۹۹۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 19 July 2020

خرید مبل راحتی و کلاسیک از ایران میز

در گذشته برای استراحت معمولا بر روی تخت هایی که در حیاط خانه ها قرار داشت زمان می گذراندند و یا بر روی زمین می نشستند اما در چندین سال گذشته سبک زندگی ها بسیار متفاوت شده و همه چیز دچار تغییر و تحولات اساسی شده که لوازم خانه و رفاهی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. مبل ها یکی از لوازمی هستند که هم برای زیبا ساختن خانه و تکمیل دکوراسیون از آن‌ها استفاده می‌شود و برای نشستن و استراحت کردن نیز می باشند. پس مهم است که چه نوع مبلی و با چه جنسی را انتخاب می کنیم زیرا قرار است مدت زمان بسیار طولانی را بر روی آن‌ها بگذرانیم.

برای اینکه بدانید چه نوع مبلی را باید انتخاب نمایید بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که چه میزان بودجه برای خرید دارید، سپس اینکه چه کاربردی را از مبل انتظار دارید. به عنوان مثال مبل تنها به عنوان راحتی قرار است استفاده شود و یا اینکه در پذیرایی و قسمت مربوط به میهمانان می خواهد قرار بگیرد. همچنین خانم ها دقت کنند که سبک بودن مبل یکی از ویژگی ها و مزیت های عالی می‌باشد زیرا برای نظافت و جارو کشیدن می تواند به سادگی آن ها را جا به جا نمود. برای این منظور تصمیم گرفتیم که یک متن جامع را آماده نماییم و سه مدل از پرطرفدارترین مبلمان ها را بررسی کنیم.

خرید مبل راحتی و کلاسیک از ایران میز

راهنمای خرید مبل راحتی

زمانی که می خواهید  برای خرید مبل اقدام نمایید بهترین کار این است که به کاربرد مبل و اینکه چه انتظاری از مبل دارید فکر کنید. مبل راحتی پرفروش ترین مورد در میان مبل ها است که برای استراحت و استفاده های روزانه به کار می‌رود. این مبل معمولا در جلوی تلویزیون قرار می گیرند و کاربردهای فراوان دارند. برای خرید مبل راحتی به جنس آن دقت نمایید و ببینید چه جنس مبلی می تواند برای شما دوست داشتنی باشد و به شما احساس آرامش و راحتی می‌دهد. برای برخی از افراد مبل با جنس چرم دوست داشتنی است و اگر کودک خردسالی دارید این جنس مبل برای شما عالی خواهد بود زیرا می توانید در صورت ایجاد لک آن را به سادگی تمیز نمایید.

·         توجه به ابعاد مبل راحتی

ابعاد و اندازه مبل نیز موضوع دیگری است که باید با توجه به منزل و فضایی که می خواهید مبل را در آن جا قرار دهید مورد توجه قرار گیرد. ارتقاع مبل نباید بیش از حد کوتاه و یا بلند باشد تا بتوان به سادگی روی آن نشست بدون اینکه فشاری به لگن و زانوها وارد شود. همچنین باید به این موضوع دقت کنید که سبک کلی مبل راحتی باید با اتاق نشیمن و خانه شما هماهنگی داشته باشد تا دکوراسیون و چیدمان شما را بهم نریزد.

مبل های راحتی دارای مدل های مختلفی می باشند که شامل مبل های ال، کاناپه، مبل راحتی تخت خوابشو و راحتی ایتالیایی است. چهارچوب کلی مبل راحتی از جنس چوبی می باشد که سپس با قرار گرفتن پارچه و فوم فنر بر روی آن مبل ساخته می شود. اینکه بخواهید درون مبل اسفنج باشد و یا فوم به انتخاب شما بستگی دارد. فوم هم دارای دو نوع سرد و گرم است که معمولا فوم سرد مقاومت کمتری دارد و زودتر دچار تخریب و افت می شود.

مبل راحتی زینو

7,870,000 تومان

مبل راحتی 7نفره آکوا

4,950,000 تومان

مبل راحتی پرتو

11,587,000 تومان

مبل تختخواب شو رابین

11,340,000 تومان

مبل ال کژال

10,172,000 تومان

مبل راحتی تینو

10,510,000 تومان

 

خرید مبل راحتی و کلاسیک از ایران میز

راهنمای خرید مبل کلاسیک

مبل‌ها انواع و اقسام بسیار مختلفی دارند اما در میان تمام مدل‌ها مبل کلاسیک دارای اصالت و ابهت خاصی است که می تواند نشان از یک نوع هنر خاص باشد. مبل کلاسیک برای افرادی که دکوراسیون خانه آنها به صورت کلاسیک است بسیار مناسب و عالی است. این سبک از مبلمان قاعدتا گران قیمت تر بوده و دلیل آن به خاطر طراحی ظریفی است که بر روی چوب آن انجام می شود. زیرا منبت کاری بر روی چوب همیشه از آن دست کارهایی است که زحمت بسیاری می برد و بسیار هم ظریف و زیبا می باشد.

·         تفاوت مبل کلاسیک و استیل

مبل کلاسیک با مبلمان استیل تفاوت دارد که بیشتر در نوع منبت کاری است و مبل استیل منبت کاری کمتری دارد و ارزان قیمت تر بوده و طرفداران زیادی دارد. برخی از فروشندگان مبل کلاسیک را نیمه استیل نیز می نامند. برای خرید این سبک از مبل دقت نمایید که در ساخت مبل از چوب مرغوب و مستحکم استفاده شود تا دوام بیشتری داشته باشد. اما این موضوع را بهتر است بدانید که هر چه چوب مرغوب تر باشد مبل سنگین تر خواهد شد و به همین دلیل قیمت آن نیز بالاتر می رود.

اگر خانه بزرگی دارید که فضای بیشتری برای قرار دادن مبلمان دارد پس می توانید مبل کلاسیک در ابعاد بزرگ‌تر را انتخاب نمایید در غیر این صورت بهتر است به دنبال ابعاد کوچکتر باشید تا فضای خانه شما را کوچک و گرفته و یا حتی شلوغ نکند.

 

·         توجه به نشیمن مبل کلاسیک

برای قسمت نشمین مبل بهتر است به دنبال جنس مناسب باشید، نشیمن مبل کلاسیک می توان اسفنج یا فوم باشد. پارچه و روکش مبل موضوع دیگری است که می تواند به خانه شما رنگ و روح ببخشد و آن را زیباتر و ساده‌تر نماید و یا اینکه احساسی آرامش بخش را در سرتاسر خانه شما پراکنده کند. ساخت چهارچوب اولیه مبلمان به عهده نجار است اما کار منبت کاری کلی آن به عهده منبت کارهای ماهر است که می توانند با ظرافت آن را انجام دهند. هر چه کار ظری‌ف‌تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پس از منبت کاری کار، صاف کردن چوب و رنگ کردن آن اهمیت دارد که با توجه به خواست شما انجام می شود. در نهایت رویه کوبی است که باز هم با انتخاب شما رویه آن انتخاب می شود تا بر روی مبل کشیده شود.

خرید مبل راحتی و کلاسیک از ایران میز

راهنمای خرید مبل استیل

مبل استیل که بدون شک بسیار شناخته شده است و دارای طرفداران مخصوص به خود بوده که در منازل دیده می‌شود. این سبک به مبلمان‌هایی گفته می‌شود که بسیار تجملاتی هستند و معمولا رنگ‌های طلایی بسیار در آن دیده می‌شود. هنگام انتخاب این مبل دقت داشته باشید که حتما با سایر لوازم و دکوراسیون شما هم خوانی داشته باشد  در غیر این صورت چندان جالب نخواهد شد. این سبک مبل ها سنگین بوده که به دلیل چوب به کار برده در آن است و نسبت به سایر مبل های نیز گران قیمت تر بوده و به عنوان مبل خاص شناخته می‌شود.

در ساخت مبل استیل از چوب های بسیار مختلفی استفاده می شود اما اگر می خواهید بهترین نوع چوب را انتخاب نمایید بدون شک چوب راش بهترین گزینه خواهد بود. این چوب سنگین تر است و طبیعتا قیمت بالاتری نیز دارد اما در مقابل طول عمر بالایی نیز خواهد داشت. مطابق معمول برای خرید مبل باید فضای قرار گرفتن آن ها را بسنجید و بدانید که برای فضای کلی خانه شما مناسب است و یا بزرگ تر از حد معمول است. جنس پارچه انتخابی می تواند خیلی بر مبلی که انتخاب کرده اید تاثیرگذار باشد پس خوب است که پارچه هایی با کیفیت با رنگ های کلاسیک و زیبا را انتخاب نمایید.

در ساخت مبل استیل پس از اینکه چهارچوب اولیه مبل ساخته شد، محصول ساخته شده به دست منبت کار و کنده کارهای ماهر سپرده می شود تا کارهای تزئیناتی را بر روی آن انجام دهند و سپس رنگ کاری که عمدتا رنگ طلایی است انجام می شود و رویه کوبی از آخرین مراحل است. برای رویه مبل سعی کنید از رنگ های ملایم و تا حد ممکن تک رنگ استفاده نمایید تا چندان فضای منزل شما را شلوغ نکند. در پروسه ساخت، ابتدا کلاف مبل ساخته می شود و بعد منبت کار، کارهای کنده کاری روی چوب ها را انجام می دهد و بعد چهارچوب آماده شده به رنگ کاری می رود و سپس روی کوبی مبل انجام می شود. کف و سایر قسمت های مبل، رویه و فنر بندی شده و فوم داخل آن گذاشته می شود و نهایتا پارچه و روکش مبلمان روی آن قرار می گیرد.

کلام آخر

از انواع مبل های موجود در بازار می توان به مبل کلاسیک، مبل استیل و مبل راحتی اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و برای منازل مختلف قابل استفاده است. ابتدا باید بدانید که برای خرید مبل به چه ویژگی هایی اهمیت می دهد و می توانید با توجه به فضای منزل خود یک یا چند مدل مبل مختلف را انتخاب کنید.

در سایت ایران میز مرجع فروش تخت خواب و مبلمان و میز ناهارخوری و ...  به آدرس iranmiz.com برای شما عزیزان یک جمع بندی نهایی در مورد انواع مبلمان را قرار داده ایم تا بتوانید میان مبلمان هایی که قصد خرید آن را دارید بهترین گزینه را انتخاب نمایید و بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید و دچار سردرگمی نشوید. بنا به کاربردی که نیاز دارید مبل را انتخاب نمایید و در نهایت اینکه همیشه فضا و دکوراسیون منزل خود را در خرید مبلمان در نظر بگیرید.

 

 

تخفیف ویژه کاربران تابناک

کاربران محترم تابناک میتوانند با وارد کردن کد تخفیف tabnak200   از 200 هزار تومان تخفیف برای خرید مبلمان استفاده نمیاند.

 

 

انتهای رپرتاژآگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی