بازدید 14009
رئیس پلیس فتا همدان:

کلاهبرداری میلیاردی از یک جوان در بورس

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان گفت: فردی که اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از جوان همدانی در بورس کرده بود در استان دیگری شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۹۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 18 July 2020


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: شاکی هنگام واریز پول برای خرید سهام در بورس به درگاه جعلی هدایت و هنگام وارد کردن شماره حساب و دیگر مشخصات مورد نیاز، اطلاعات او به سرقت رفته است.

فرد کلاهبردار در این شرایط اقدام به جابجایی ۱۰۰ میلیون تومان از حساب مالباخته کرده که کارشناسان پلیس فتا با پیگیری های فنی و تخصصی، متهم ۱۸ ساله را در یکی از استان‌ها شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

این نخستین پرونده کلاهبرداری از خریداران سهام در بورس در استان همدان است که متهم ۱۸ ساله آن در بازجویی به چند فقره کلاهبرداری دیگر اعتراف و هدف از این کا را انتفاع مالی اعلام کرده است.

افراد کلاهبردار از هر فرصتی برای هدایت شهروندان به درگاه جعلی و خالی کردن حساب شان استفاده می‌کنند بنابراین توصیه می‌شود متقاضیان فعالیت در بورس از مجاری قانونی، کارگزاری و سایت معتبر وارد شده و مراقب کلاهبرداری از خود باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل