بازدید 43872

آخرین قیمت انواع گوشی در بازار

کد خبر: ۹۹۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 13 July 2020

بازار گوشی روزهای خوبی را به سر نمی‌برد. در یک ماه اخیر متوسط قیمت گوشی در بازار بیش از 25 درصد رشد کرده است . قیمت ارز همچنان در بازار به ثبات نرسیده و همچنان در حال رشد است.

با مراجعه به پاساژ علاءالدین یا سایر مراکز خرید گوشی خواهید دید که برخی از فروشنده‌ها کرکره را پایین کشیده‌اند و فروش ندارند . برخی دیگر نیز به قیمت‌های بالاتر از قیمت فعلی ارز در بازار فروشنده‌اند. پیدا کردن قیمت منصفانه در این شرایط واقعا سخت شده است.

از ابزارهای پرکاربرد و محبوب این روزها برای پیدا کردن کالای مورد نظر در بازار و مقایسه قیمت فروشنده‌ها، موتور جست‌وجوی ترب هست . با ترب می‌توانید قیمت میلیون‌ها کالا از قیمت گوشی گرفته تا یخچال و سشوار را در بین هزاران فروشنده معتبر در بازار مقایسه کنید و از بهترین قیمت بازار را پیدا کنید و از فروشنده با بهترین قیمت، آنلاین خرید کنید.

 

آخرین قیمت انواع گوشی در بازار

به احتمال زیاد اولین سوالی که به ذهن شما خطور می‌کند این است که آیا می‌توان به فروشگاه‌های حاضر در ترب اعتماد کرد و خرید آنلاین انجام داد؟ آیا همه فروشگاه‌های حاضر در ترب معتبر هستند؟

در پاسخ باید گفت که همه فروشگاه‌های ترب دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن هستند و علاوه بر آن روزانه هزاران نفر از فروشگاه‌های ترب خرید می‌کنند و تیم پشتیبانی ترب هر روز بازخوردهای افراد در مورد فروشنده‌ها را بررسی می‌کنند و به فروشندگان خاطی اجازه فعالیت در ترب داده نمی‌شود.

علاوه بر جست‌وجو کالا مورد نظر در ترب می‌توانید از دسته‌بندی کالاها هم محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. برای مثال از دسته قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید قیمت انواع گوشی سامسونگ را در بازار پیدا کنید.

اپلیکیشن ترب تا کنون بیش از یک میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است و سایت ترب جز 30 سایت پربازدید ایران هست. هر هفته میلیون‌ها ایرانی برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود در بازار از ترب استفاده می‌کنند.

 

یکی از این قابلیت های ترب امکان قراردادن محصول در لیست محصولات مورد علاقه خودمان است. از طریق این لیست جستجوی دوباره کالاها ساده تر می شود. قابلیت دیگری که در ترب قرارداده شده است اطلاع از تخفیف در فروشگاه ها می باشد.

با کلیک گزینه زنگ هشدار در کنار هر محصول و قرمز شدن آن، تخفیف هریک از فروشگاه ها از طریق ارسال نوتیفیکیشن به کاربران اطلاع داده می شود تا هر زمان که تخفیفی در بازار وجود داشت مطلع شوند. همچنین هریک از کالاهای انتخاب شده را از طریق لینک اشتراک گذاری می توانیم در تلگرام و با دوستان خود به اشتراک بگذاریم.

یکی از امکانات محبوب و پراستفاده ترب، نمودارهای زمانی قیمت محصولات هست که به خصوص این روزها که نوسان ارزی داریم و قیمت‌ها هر روز تغییر می‌کنند، بسیار کاربردی می‌تواند باشد.

برای مثال نمودار قیمت گوشی شیائومی را در روزها و هفته‌های گذشته در ترب می‌توانید ببینید. 

 

علی رغم اینکه فروش آنلاین دارای مزایای فراوان است ولی ممکن است عده ای از افراد سودجو از این شرایط استفاده کنند و قیمت محصولات را بالا ببرند. بنابراین سایت و اپلیکیشن ترب که ابزاری است مانند گوگل با این تفاوت که برای جستجوی قیمت کالاها استفاده می شود، بسیار مفید خواهد بود.

در ترب اطلاعات مربوط به میلیون ها محصول از قیمت گوشی سامسونگ تا پوشک بچه از 3000 فروشگاه معتبر اینترنتی جمع آوری شده است و کاربران به راحتی می توانند برای جستجوی قیمت کالاهای موردنیاز خود از آن استفاده کنند.

سپس اپلیکیشن ترب لیستی از فروشگاه های ارائه کننده لپ تاپ و قیمت هریک از آنها را نشان می دهد و به سادگی می توانیم قیمت در فروشگاه های مختلف را مقایسه کنیم. همچنین با انتخاب گزینه خرید از ارزانترین فروشنده در ترب می توانیم به صورت مستقیم به سایت فروشنده با کمترین قیمت منتقل شویم.

خرید از طریق ترب صورت می‌گیرد. در صورتی که فروشگاهی بیش از تعداد مشخصی شکایت دریافت کند، از ترب حذف می‌شود.

انتهای رپرتاژآگهی/

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی