بازدید 11146
۶

عبور مبتلایان به کرونا در جهان از مرز ۱۳ میلیون تن/ تداوم روند هر ۵ روز یک میلیون مبتلای قطعی

شمار مبتلایان و قربانیان کووید ۱۹ در جهان همچنان رو به افزایش است و براساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به این بیماری از مرز ۱۳ میلیون نفر عبور کرده است؛ عددی بزرگ که طی یکی دو ماه اخیر هر پنج روز یک میلیون نفر رشد نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۹۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 13 July 2020
تابناک اجتماعیروند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در سراسر جهان، با سرعت ادامه دارد تا جایی که دقایقی قبل شاهد عبور تعداد مبتلایان از مرز ۱۳ میلیون نفر بودیم.

بیش از ۱۳ میلیون مبتلا به کووید-۱۹ در جهانبه گزارش «تابناک»؛ باز هم طی پنج روز، یک میلیون نفر بر شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان افزوده شد. مبتلایانی که ابتلایشان با آزمایش‌های دقیق مولکولی (پی‌سی‌آر) تایید شده، وگرنه کیست که نداند بسیاری از مبتلایان شناسایی نمی‌شوند و اساسا کسری از مبتلایان به دلیل فقدان علامت، خودشان هم متوجه ابتلایشان نمی‌شوند.

دقت در آمار‌ها نشان می‌دهد که همچنان آمریکا بالاترین شمار مبتلایان را با حدود سه و نیم میلیون نفر (بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر) در سراسر جهان دارد و رتبه دوم در اختیار برزیل است که با رشد چشمگیر آمار مبتلایان، تاکنون بالغ بر ۱.۸ میلیون مبتلای قطعی شناسایی کرده و به ثبت رسانده است.

طبق این آمار، هند با حدود ۸۸۰ هزار، روسیه با حدود ۷۳۰ هزار، پرو با بیش از ۳۲۵ هزار، اسپانیا و مکزیک با حدود ۳۰۰ هزار، انگلستان با حدود ۲۹۰ هزار و آفریقای جنوبی با بیش از ۲۷۵ هزار مبتلا رتبه‌های سوم تا دهم را در اختیار دارند و کشورمان بعد از مدت‌ها حضور در این بخش بالایی جدول، به رتبه یازدهم رفته است.

این در حالی است که بر اساس آمار‌ها شمار جان باختگان کووید در جهان از ۵۷۰ هزار تن عبور کرده است. عددی هولناک که آمریکا و برزیل رو هم بیش از یک سومش را در اختیار دارند. در این جدول بعد از دو کشور، بریتانیا، مکزیک، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و هند رتبه‌های سوم تا هشتم را در اختیار دارند و کشورمان با حدود ۱۳ هزار جان باخته، در جایگاه نهم است.

نکته جالب توجه دیگر در آمار‌های رو به رشد جهانی، افزایش خوشایند آمار بهبود یافتگان است که از هفت و نیم میلیون نفر نیز عبور کرده است؛ آماری که رتبه اول و دوم آن هم در اختیار آمریکا و برزیل است که حدود ۳ میلیون بهبودیافته را به خود اختصاص داده اند. کشورمان از این نظر رتبه ششم جهان را دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
نسخه ی شفا بخش الهی چیست؟
---
توبه به درگاه خداوند و تعهد صادقانه به عدم بازگشت به گناهان کبیره ی مذکور در و حی اصیل الهی از جمله قرآن و تغییر بدیها و زشتیها به رفتارهای خوب و نیک همیشگی و پایبندی به خواستهای حیات بخش وحیانی خداوند در رفتار و گفتار و پندار می تواند نزد خداوند مطابق با نویدها و هشدارهای سرشت نشینی که در وحی بی خدشه ی الهی به پیامبران از جمله قرآن آمده اند ؛ فرد و جامعه را از بلاها و وباها و مشکلات رهایی بخشد.
مگر اينكه خدا ما را ازدست قدرتهاي ويروس ساز نجات بدهد
دیگه دیر شده. خدا تصمیمش رو گرفته و نظرش هم برنخواهد گشت.
به نظر میرسد که دنیا در آغاز راه ویروس کرونا است ، آن شیاطینی که این ویروس را ساختند و آنرا جهش ژنتیکی دادند

میدانند که چه کار دارند میکنند و هم اکنون هم منتظر اثر بخشی آن هستند تا چند ماه دیگر تعداد تلفات در دنیا تصاعد

هندسی خواهد بود ...........شاید هدفشان کنترل جمعیت در دنیا باشد که از مرز 5 میلیارد گذشته است و از هر 5 نفر

یک نفر چینی است ..........در هر صورت اگر امثال ما بمیریم شاید برای دولتها بهتر باشد دیگر وام مسکن و یا ساخت

مسکن و یا هزینه های بهداشت و درمان و هزینه های اموزش و پرورش از دوش دولت برداشته میشود ........

به هر حال جمعیت کمتر = با زندگی بهتر

بهتر است و همه در رفاه زندگی میکنند با این جمعیت که تا چند سال دیگر به 100 میلیون میرسد دولتها که نفت

ندارند بفروشند و شکم ملت را سیر کنند

بحث غذا و نیازهای فیزیولوژیک انسان که در ایران خبری نیست .................و دها فرضیه ی دیگر .....

چرا مسولان به کرونا مبتلا نمیشوند ؟
تو کشور ما تنها راه کنترل بیماری زور است. با تعارف ‌و خواهش جواب نمیده.
مگر اینکه واقعا برایتان مهم نباشه چقدر آدم بمیره، من دوستم خیلی مراعات می‌کرد ولی بالاخره در محل کارش مبتلا شد چون رئیسش اجازه دورکاری نداد و هم اتاقی نادانش به محض باز شدن باشگاه رفت بدن سازی! دوستم حالش خوب نیست و اون همکار ورزشکارش هم زیر دستگاه است!!! ۱۲ نفر دیگه هم به همراه خانواده هایشان مبتلا شدند چون دورکاری را برداشتید و زدن ماسک را اختیاری کردید.
باورتون میشه چین با یک ملیارد و چند صد ملیون جمعیت تو جدول پایین تر از کشور هفتاد ملیونی ماست. بنظرم ترامپ بیراه نمی‌گفت. که ویروس کار چینی‌ها ست
. بله یا نه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان