بازدید 65842
دو هزار و شصت و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جمع‌آوری امضا در مجلس برای طرح عدم کفایت رئیس جمهور / کاشتن محبت در دل همسر به روایت رهبر انقلاب / جنگ سرد مصطفی الکاظمی و ایران! / کرونایی‌های مجلس معرفی شدند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نامه وزیر بهداشت احمدی نژاد به وزیر بهداشت روحانی / مهاجری: نعره‌ها علیه سیاست خارجی بوی نفوذ می‌دهد / عفاف و حجاب، سبک زندگی است نه محدودسازی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ 09 July 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مرتضی طلایی: باید ببینیم چه تکلیفی برعهده قالیباف خواهند گذاشت

مرتضی طلایی فعال سیاسی اصولگرا و عضو سابق شورای شهر تهران در خصوص گزینه های احتمالی جریان اصولگرا در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: گزینه‌ها هنوز قابل پیش‌بینی نیست اما به نظر می‌رسد که پیش از تعیین گزینه‌ها ما باید مشکلات و چالش‌های موجود کشور را شناسایی و تعیین کنیم و سپس ببینیم که چه دولتی با چه شاخص‌هایی برای شرایط کنونی کشور مناسب است و می‌تواند شرایط کشور را در مواجهه با مشکلات و بحران‌های موجود تغییر دهد. طلایی در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن حضور قالیباف در انتخابات آینده، اظهار داشت: من درخصوص حضور آقای قالیباف بی‌اطلاع هستم اما درخصوص ایشان می‌توانم بگویم که دو ویژگی در او سراغ دارم، نخست اینکه قالیباف دنبال قدرت نیست، همچنین ویژگی دیگر این است که ایشان فردی تکلیف‌گرا است و هر جای انقلاب که باری بر دوش او گذاشتند، تلاش کرد که آن را به سر منزل مقصود برساند. وی ادامه داد: در همین انتخابات مجلس یازدهم هم تا جایی که خبر داشتم علیرغم میل باطنی بر مبنای تکلیفی که بر دوش او نهادند به عرصه آمد! به همین دلیل از هم‌اکنون نمی‌توانیم بگوییم که قالیباف می‌آید یا نه بلکه باید ببینیم چه تکلیفی برعهده او خواهند گذاشت، آیا این تکلیف حضور در انتخابات است یا عدم حضور؟ در آینده مشخص خواهد شد.

واکنش ایران به خبر «توقیف شناور ایرانی حامل سلاح به یمن»

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در واکنش به ادعای مقامات آمریکا مبنی بر توقیف شناور ایرانی حامل سلاح به یمن اظهار داشت: دروغگویی، اتهام زنی و نفرت پراکنی از عناصر اصلی سیاست خارجی آمریکا به ویژه در رژیم فعلی است و اظهارات وزیر خارجه "نفرت پراکن" آمریکا نیز نشات گرفته از همین رویکرد است.سخنگوی وزارت امور خارجه با بی اساس خواندن این اتهام واهی افزود: آمریکایی ها که احساس می کنند برای ادامه محدودیت های تسلیحاتی کشورمان در صحنه بین المللی و شورای امنیت دستاوردی نداشته اند تلاش می کنند با اتهام زنی و دروغگویی بهانه هایی برای استمرار فشار حداکثری و پیشبرد اهداف خبیثانه خود فراهم کنند.موسوی با تاکید بر این نکته که آمریکا و عربستان سعودی با برقراری محاصره پنج ساله بر مردم یمن، باعث مرگ هزاران نفر به دلیل گرسنگی و سوء تغدیه شده اند افزود: این دو رژیم به جای اینکه پاسخگوی جنایت های خود در یمن باشند با ایراد اتهام های ناروا و بی اساس به سایرین تلاش می کنند از بار مسئولیت و پاسخگویی در قبال این رفتار خلاف انسانی و جنایتکارانه خود شانه خالی کنند.

کرونایی‌های مجلس معرفی شدند

با شیوع مجدد ویروس کرونا تعداد مبتلایان افزایش پیدا کرده که این شامل نمایندگان مجلس هم می شود. طبق گفته محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیات رییسه مجلس هفته گذشته از بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس تست کرونا گرفته شد که نتیجه برخی از آن ها مثبت بود.طبق اعلام رسمی نمایندگان ۹ نفر از آن ها به کرونا مبتلا شده اند که اسامی آن ها به شرح زیر است:
 ۱- محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان
 ۲- وحید جلال‌زاده نماینده ارومیه
 ۳- عیسی جعفری نماینده بهار و کبودرآهنگ
 ۴- منصور آرامی نماینده بندرعباس
 ۵- محمد طلا مظلومی نماینده بهبهان
 ۶- سید محمد موحد نماینده کهگیلویه
 ۷-حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر
 ۸- علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان
 ۹- حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر
 طبق گفته فرهنگی، هیات رییسه مجلس برای ادامه برگزاری جلسات مجلس و کمیسیون های تخصصی و جلوگیری از شیوع کرونا در پارلمان تمهیداتی همچون استفاده از مواد ضدعفونی کننده و الزام همه نمایندگان و مراجعان به مجلس به استفاده از ماسک را در نظر گرفته است.

رئیس قوه قضائیه: حادثه زندان سقز تاسف آور بود

جت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه پیگیری مصوبات سفرهای استانی با روسای کل دادگستری استانهای آذربایجان شرقی، کردستان و سیستان و بلوچستان، در جریان آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفرهای استانی در این استانها قرار گرفت.رئیس قوه قضاییه همچنین از بررسی وضعیت کولهبری در دولت خبر داده و ابزار امیدواری کرد با تصمیمات جدید وضعیت این قشر از مردم کردستان نیز سامان بگیرد. رئیسی به موضوع زندان سقز نیز اشاره کرده و گفت: حادثه زندان سقز تاسف آور بود؛ اما همت دستگاههای مسئول برای بازگرداندن همه زندانیان قابل توجه و تقدیر بود و نشان از اقتدار و امنیت نظام در آن منطقه دارد. در بخش پایانی این نشست تصویری، حجت الاسلام مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان به ارائه گزارشی از مصوبات سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان سیستان و بلوچستان پرداخته و از تخصیص 7 میلیارد تومان از مصوبات سفر استانی برای تامین کمبودهای موجود در این استان پرداخت.

دلیل اختلال اینترنت در ایران اعلام شد

پس از آنکه نایب‌رییس هیات‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت از اختلال اینترنتی در ایران به دلیل قطعی گسترده‌ی اینترنت در مسیرهای ارمنستان و ترکیه خبر داد، در توئیت دیگری اعلام کرد که تغییر مسیر به اتمام رسید و شبکه به پایداری ترافیکی رسید. مهندس سجاد بنابی، توئیت کرد: با قطعی گسترده‌ی اینترنت در خارج از مرزهای ایران به ویژه در ارمنستان و ترکیه مواجهیم. در حال بازگردانی مسیرهای به سمت جنوب هستیم. گزارش‌های بعدی را زیر همین توییت ارائه خواهم داد.
 
شهردار سئول گم شد!

تحقیقات پلیس کره جنوبی برای یافتن «پارک وون سون» شهردار سئول پس از گزارش مفقود شدنش آغاز شده است. هم‌اکنون مأموران مشغول جستجوی محله‌ای هستند که تلفن همراه او آخرین بار در آن منطقه سیگنال داشته است./تسنيم

کرونا، آمار غرق شده‌ها در سواحل مازندران را کاهش داد

رییس هیات غواصی و نجات غریق مازندران: ️با توجه به کاهش تعداد مسافران در مازندران به علت شیوع ویروس کرونا، آمار غرقی‌ها در آب‌های ساحلی استان، امسال در مقایسه با پارسال کاهش یافت. ۹۵۰ نجات غریق در مازندران برای حفاظت از جان مسافران فعال هستند و در کاهش غرقی‌های دریا کمک خواهند کرد./باشگاه خبرنگاران

این تفکر که وزارت امورخارجه سند همکاری تدوین می‌کند، اشتباه است

بهرام امیراحمدیان، كارشناس ترانزيت گفت: ️مگر ممکن است قرارداد ۲۵ ساله‌ای به امضا برسد اما مجلس از آن مطلع نباشد؟ ️ باید هوشیارانه با چین وارد همکاری استراتژیک شویم تا اقتصاد مولد ایجاد کرده و از مزایای اقتصادی آن بهره‌مند شویم. ما در طرح کمربند- جاده نمی‌خواهیم صرفاً یک جاده ترانزیتی برای صادرات کالاهای چینی باشیم بلکه اگر راه آهن برقی ساخته شود، باعث می‌شود تکنولوژی را وارد کرده و صنایع خود را بازسازی کنیم و در زیرساخت‌ها همکاری مشترک داشته باشیم/ایرنا

کارگران چند سال پس انداز کنند خانه می‌خرند؟

یک کارشناس اقتصادی:️ کارگران دستکم باید ۱۰ سال پس انداز کنند و هیچگونه هزینه‌ای نداشته باشند تا شاید بتوانند خانه‌های ۲۵ متری خریداری کنند. دستمزد کارگران کفاف ۱۰ روز اول برج را می‌دهد. ️ خانه‌هایی که در شمال شهر خالی از سکنه و به انتظار فروش مانده خریدار ندارد چه برسد به اینکه کسی قدرت اجاره آنها را داشته باشد./ایسنا

برخی عناصر مجلس تحت نفوذ احمدی نژاد هستند

عباس سلیمی نمین، تحلیلگر سیاسی اصولگرا به خبرآنلاین گفت: برخی از منتخبین جوان مجلس تنها کار «سیاسی» را می‌دانند و نمایندگان قدیمی و جریان اصولگرا باید آنها را هدایت و کمک کند. ️شورای ائتلاف اجازه ندهد آفت رفتارهای سیاسی برخی نمایندگان، دامن کل مجلس را بگیرد. ️این تفکر که کار پس از انتخابات تمام می‌شود و نمایندگان مجلس را باید رها کنیم، کاملا غلط است. به نظر من باید بزرگان جریان اصولگرا در هدایت نمایندگان جدید احساس وظیفه کنند.بیشترین تلاش برای ناکامی مجلس کنونی از سوی جریان آقای «احمدی نژاد» شکل می‌گیرد. احمدی نژاد بیم آن را دارد که موفقیت مجلس کنونی منجر به رنگ باختن شعارها و سیاست‌های او شود. احمدی نژاد تلاش فراوانی را انجام داد تا «محمدباقر قالیباف» در جایگاه ریاست مجلس قرار نگیرد. ️برخی عناصر سطحی مجلس تحت تاثیر احمدی نژاد هستند و تلاش دارند رابطه دولت و مجلس را خراب کنند. نمایندگان خیرخواه به دنبال استیضاح یا سوال از رئیس جمهور نیستند. مجلس یازدهم باید با دولت تعامل کند. نمایندگان به جای حضور در فضای مجازی و تیتربازی، کار کارشناسی و تخصصی کنند.

پشت‌پرده فضاسازی‌ها درباره تفاهم ایران و چین از زبان امیرعبداللهیان

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره تفاهم ایران و چین منتشر کرد. متن مطلب دستیار ویژه رئیس مجلس درباره قرارداد ایران و چین به شرح زیر است:
‏من در مسیر مذاکرات سند راهبردی همکاری‌های جامع جمهوری اسلامی ایران و چین بوده‌ام.این سند راهبردی در راستای منافع دو ملت است. هدف از فضا سازی دشمنان خارجی، قطع همکاری سودمند دو کشور است. جهان در مرحله گذار مهمی است. با قدرت و درایت از تروریسم تحریمی همه جانبه دشمن عبور خواهیم کرد.
 
جنگ سرد مصطفی الکاظمی و ایران!

الکاظمی روز شنبه اعلام کرد که فالح الفیاض، رئیس هیئت حشد الشعبی را از دو منصبش بعنوان رئیس دستگاه امنیت ملی و مستشار امنیت ملی، برکنار کرده و قاسم الاعرجی را بعنوان مشاور امنیت ملی منصوب می‌کند. این در حالی است که مواضع الاعرجی طی فعالیتش در وزارت کشور عراق، مورد قبول قوای سیاسی بویژه سازمان بدر نبوده است.العربی الجدید نزدیک به قطر نوشت: نشانه‌ها حاکی از آن است که یک رویارویی سنگین بین نخست وزیر عراق و ایران شروع شده است. از زمانی که الکاظمی به منصب نخست وزیری عراق رسید، مشخص شد که گروه‌های نزدیک به تهران، رابطه خوبی با او ندارد، بویژه آنکه رئیس جدید دولت عراق، در کلید زدن مذاکره استراتژیک با ایالات متحده تعلل نکرد.

در ادامه این مطلب آمده است: مهمترین اقدامی که به دستور الکاظمی انجام شد، بازداشت گروهی از افراد وابسته به حزب الله عراق است. بازداشت این افراد [با این ادعا]که آن‌ها در حال برنامه ریزی برای حمله به اهداف امنیتی و مناطق رسمی و هیئت‌های بین المللی، بویژه سفارت آمریکا در بغداد بودند، انجام گرفت. این دستگیری ها، اما موجب بروز بحران در رابطه بین دولت عراق و نیرو‌های نزدیک به تهران شد.به دنبال این مسائل، الکاظمی روز شنبه اعلام کرد که فالح الفیاض، رئیس هیئت حشد الشعبی را از دو منصبش بعنوان رئیس دستگاه امنیت ملی و مستشار امنیت ملی، برکنار کرده و قاسم الاعرجی را بعنوان مشاور امنیت ملی منصوب می‌کند. این در حالی است که مواضع الاعرجی طی فعالیتش در وزارت کشور عراق، مورد قبول قوای سیاسی بویژه سازمان بدر نبوده است.
 
کاشتن محبت در دل همسر به روایت رهبر انقلاب

صفحه توییتر ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری بخشی از سخنان رهبر انقلاب را منتشر کرد. رهبر انقلاب: شما چه‌کار می‌کنید که گل محبّت در دل همسرتان بروید؟ این دست شما خانم و دست شما آقاست. راهش این است که شما به او وفادار باشید و محبت بورزید. این کار، محبت را در دل او زنده می‌کند. او هم که به شما محبّت کند، در دل شما هم محبت زنده می‌شود؛ چون به هم وابسته‌اید.
 
جمع‌آوری امضا در مجلس برای طرح عدم کفایت رئیس جمهور

جواد نیک بین نماینده کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن از استان خراسان رضوی در مجلس از جمع آوری امضاء برای ارائه "طرح عدم کفایت رئیس جمهور" خبر داد. به گزارش اعتماد؛ نیک بین نوشته است:
"بر اساس اصل ۸۹ قانون اساسی و ماده ۲۲۹ قانون آیین نامه داخلی ‎مجلس شورای اسلامی ما نمایندگان ملت شریف ایران به ۱۸ دلیل خواستار طرح ‎استیضاح و اعلام عدم کفایت رئیس جمهور جناب حسن روحانی می‌باشیم"بنا به این گزارش، هنوز درباره اینکه این طرح چند امضا داشته و چه زمانی قرار است ارائه شود صحبت نشده است.
 
عفاف و حجاب، سبک زندگی است نه محدودسازی

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: موضوع عفاف و حجاب نباید زنانه شود و طوری تلقی نکنیم که فقط زنان مخاطب آن هستند بلکه عفاف و حجاب متعلق به همه است و بحث کنترل، محدودیت و محدودسازی نیست بلکه بحث سبک زندگی خوب و سالم است.
 
مهاجری: نعره‌ها علیه سیاست خارجی بوی نفوذ می‌دهد
 
محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در توئیتی نوشت: جناب آقای قالیباف! لطفا رسما از وزیراطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه دعوت کنید، پشت پرده وقایع روز حضور ظریف در مجلس را تحقیق کنند. انقلابی نما‌هایی که علیه سیاست خارجی کشور نعره زدند، بدجوری بوی نفوذ می‌دهند. همراهی دنیای غرب و منافقین و اپوزیسیون با آن‌ها سرنخ روشنی است.
 
نامه وزیر بهداشت احمدی نژاد به وزیر بهداشت روحانی

باقری لنکرانی وزیر اسبق بهداشت و استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت با بیان اینکه از برخی اساتید کشور که در حوزه ایمنی عمومی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی آدرس غلط دادند، گله‌مندم، گفت: بدانید شما تنها نیستید. سرمایه بزرگی از کارکنان و کارشناسان نظام سلامت هستند که می‌توانند در طراحی‌ها و تحلیل‌ها و اقدامات اجرایی روزآمد و... اثرگذار باشند. این سرمایه را به میدان بیاورید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷۱
استیضاح رئیس جمهور، طرحی است برای انحراف افکار عمومی از قرارداد ۲۵ ساله با چین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
این مجلس منمایندگی مردم را ندارد و خود را باید اول استیضاح کند تا چه رسد رئیس جمهور کشور
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
مرگ بر چین دوست تابناک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
قطعا این دولت باید برکنار شود چون خیلی بی کفایته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
چرت نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اتفاقا این قرارداد ننگین یک دلیل خوب برای برکناری حسن روحانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
امضای محمدجواد ظریف پای قرارداد ننگین #چین_چای هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
جـــــــــــــــــــــــــــــــونم دکتر محــــمود احمــــدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
پرچم المان
ساکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
روحانی کاملا باهاشون هماهنگه نمیذارن استیضاح بشه این کارها هم نمایش مجلسه
برای خودی نشان دادن
روحانی یه روز میاد مجلس کلی گویی میکنه میخنده میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
میخادشفافیت اصولی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
نتونستم درک کنم چی میگی،شرط می بندم یک خط این قرار داد رو نمیدونی. بیچاره اون مردمی که حرف امثال شما رو قبول دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
در پاسخ به دوستی که فرمودند"نتونستم درک کنم چی گفتی" عرض کنم اراده دولت و مجلس در قرارداد ۲۵ ساله با چین نقش و تاثیری نداره ، که اگر داشت مجلس در جریان جزئیات بود و نیازی به سوال از آقای
دکتر ظریف نبود، تصمیم فرا قوه ای بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
روحانی: اکنون فصل بگومگونیست!!!
جناب روحانی اگربا دلار ۲۳۰۰۰ تومانی و سکه ۱۱ میلیونی ومسکن متری ۲۰ میلیونی و پراید ۱۰۰ میلیونی وبورس نورچشمی دراستانه ۲ میلیونی ! فصل بگومگو و پاسخدهی نیست پس فصل چیست ؟؟؟!!! فصل بگووبخند است ؟؟!!! هرموقع زمان حساب کشی وجواب پس دادن رسید هده ای گفتند الان وقت بگومگو نیست ونباید با انتقاد ازفلان مسول اب دراسیاب دشمن ریخت !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
ببخشیدهاخوددولت پشت این قرارداد هست !!!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
آقایان نمایند اگر اندکی دور اندیشی داشتند می فهمیدند که نه اجازه استیضاح ریس جمهور را به آنها خواهند داد نه شرایط کشور چنین کاری را ایجاب می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
بد بدخت کافیه یه چیز تو دهن امثال شما بذارن همین طور بدون فکر تکرار می کنید و اتهام می زنید . از اون قرارداد کذایی چه اطلاعی داری که اون رو با ترکمانچای مقایسه می کنی؟
جمع‌آوری امضا در مجلس برای طرح عدم کفایت رئیس جمهور) دوستان اگر تونستن مصاحبه کامل این اقای نیک بین را در رابطه با این طرح بخوانند تا بفهمند کسی که دارد این امضاها را جمع می کند درکش از مسئله استیضاح و عدم کفایت چقدر است واقعا تاسف اور است این کار را در حد تعویض شیفت دو نفر با هم می داند
پاسخ ها
دختر مظلوم وزیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
دوستان چیه انقد سخت میگیرند؟؟؟

کره جـــــنوبی تو چند ساعت به دلیل فساد رییس جمهورش او را برکنار و یک فرد دیگر آورد

فرانـــــسه تو همین چندروزه بلافاصله نخست وزیر رو برکنار و فرد جدید جایگزین شد

انگلســـــتان تو همین سال جدید میلادی چند تا نخست وزیر عوض کرد

چرا انقدر ســــخت میگیرید، حسن روحانی خیلی نخبـــه اقتصادی است، که انقدر سخته ؟؟؟ یا شما جماعت دارید از کنـــــار حســـــن میترسید
با تغییر رییس جمهور نون تون قطع بشه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
روحانی به زودی میره خونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
جلوتر از وی ذوالنور اواخز دوره قبل گفت که ماموریتش به زیر کشیدن روحانی است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
دولت روحانی بی کفایت است اما این مجلس غیر مردمی هم ناتوان تر از آن است که بخواهد وی را استیضاح نماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
تا باور نکنیم که نقش دولت و مجلس در این سیستم حداکثر ۲۰ درصد است
باز در این اشتباهات مکرر خواهیم ماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
آیا یادتان هست که چینی ها نوادگان چنگبز خان مغول هستند و یادتان هست آنها رویای چین دوران چنگیز خان مغول را در سر دارند همانگونه که اردغان رویای امپراطوری عثمانی را در سر دارد.
آیا فکرش را کردید فرهنگ چینی ها مثل غربی هانیستد که تساهل و مدارا داشته باشند .
لطفا به فکر دوران دشمنی ایران و چین باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
دختر مظلوم وزیر
چیزهای عجیبی اینروزها در کشور میبینیم. مثلا براحتی میپذیریم پرچم یک کشور استعمارگر و کمونیستی و ضد اسلام و قران و ضد خدا در کشورمان برافراشته شود تا باج به یک کشور استعمارگر دیگر ندهیم. خدایا خودت شاهد باش که ما بندگانت راضی به این از چاله در امدن و به چاه افتادن نبودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
با شجاعت سخن بگو!
انقلاب ۵۷ دنبال آزادی و استقلال بود و شعارش نه شرقی و نه عغربی به معنی استقلا بود ،حال باید جلوی این انحراف گرفته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
حرف مفت نزن
هر وقت حکومت ایران مانند این ها کمونیست شد افاضه کن
در ضمن اول استعمارگر را معنی کن ببینم یعنی چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
طبق قاعده شرعی نفی سبیل این معامله با کشور بی دینی چون چین شرعا مشکل دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
در اینگونه موارد مطمئن باشید که مردم سکوت نخواهند کرد
و حتما واکنش جدی نشان خواهند داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
23:43 شما باید معنای استعمار گر را یاد بگیری
در طرح عدم کفایت رییس جمهور خوشحالترین ادم باید شخص رییس جمهور باشه.. تحریمیم.دلار نیست.میگن چرا گرونی شده؟؟. خوب دلار بدین دست دولت میریزه بازار همه چیز ارزون میشه.!!!! روحانی که بره لابد برای رییس جمهور بعدی از زیر متکاهای باستی هیلز دلارهارو در میارین میدن دولت. برای شما هم خوبه که دزد به دلارهاتون نمیزنه که فرداش برین کلانتری بگین نه دلار نبوده بچه ها اشتباه کردن!!!! معامله برد برد میشه برای هم شما هم رییس جمهور و هم مردم که تکلیف یکسره میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
دولت هیچ برنامه ای برای اداره کشور جز برجام نداشت حالا چه برکنار بشه چه نشه
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
دلار باشه که چی بشه . 20 میلیاردش رو جهانگیری با نرخ 4200 بریزه تو حلقوم 1000 نفر ؟ اینه تدبیری که اینهمه براش بزن برقص راه انداختین ؟
پیرو سخنان اقای نیارکی بنده حاضرم سوناتا و سانتافه خیلی تمیز مدل ۲۰۱۳ را با ۵۰۰۰ دلار وارد کشور کنم و سود خود را هم ببرم و مصرف کننده نیز حتما انرا به پراید و پژو صفر ترجیح خواهد داد. لطفا پای حرفتان بایستید .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
حالاچراماشین کهنه مگرکشورماگورستان اتومبیلهاست؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
آن ۵۰۰۰دلارها در جایی باید خرج شود که برای جوان این مملکت کار ایجاد کند وگرنه عمه ۸۰ ساله بنده هم بلده با ۵۰۰۰دلار ماشین ۷ سال کار کرده وارد کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
اگر گورستان نبود که پراید و پزویی که تو دنیا مردن و به گورستان اتومبیل رفتن بعنوان ماشین صفر ده هزار دلاری بمردم قالب نمیکردن. ما حاضریم سوار شیم . شما هم بچسب به پراید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
شما جوان مملکت رو تو پراید و پژوت نکش کار پیشکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
به پرچم فرانسه
ممکن است سفارش من را به عمه مکرمه بفرمائید
سپاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
پرچم فرانسه
کار ایجاد کردن برای فرضا دهها نفر به قیمت از بین رفتن جان و مال هزاران نفر چه هنریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
نا شناس 0:36 عمه 80 ساله شما تو کار وارداته؟؟؟؟ اگه ممکنه یکی از این ماشینای کهنه 5000دلاری رو به ما بدین کار و شغل پیشکش شما کارآفرین ویژه خوار...عزت زیاد
تابناک انگار خیلی از روحانی کینه داری
من منتتقد دولت هستم
در این اوضاع مانند دشمنان بحران سازی می کنی
خودت می دانی که چنین طرحی به جایی نمی رسد. اما بی خودی چند روز است تیتر می زنی و روحانی را با بنی صدر مقایسه می کنی
دیگر ارزش دنبال کردن نداری
خداحافظ
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
یک عده ای خودشان را برای رئیس جمهوری انتصابی دارند گرم می کنند!
منهم دارم به این نتیجه میرسم که اینجا نوشتن با این همه سانسور و تغییر مطلب دیگر سودی برای هیچکس ندارد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
تابناک حرف دل مردم ضعیف رو داره میزنه نه یک عده ورشکسته سیاسی داخل و خارج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
تو هم معلومه نفست از جای گرم بلند میشه، که خیلی عاشق حسن روحانی هستی

نیومدی نیومدی انگار ما منتظر نظراتت تو تابناکیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
معلومه هم خونه داری هم ماشین هم زن و بچه حقوق ت هم سرمیخه

البته اگر نجومی بگیر نباشی
اگر جز دار و دسته روحانی نباشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
همیشه در هر مقطعی بده شما گفته اید اوضاع حساس است و..
اینکه اوضاع حساس باشد یا نباشد در قانون اساسی نیامده
روحانی باید برکنار بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
آیا یادتان هست که چینی ها نوادگان چنگبز خان مغول هستند و یادتان هست آنها رویای چین دوران چنگیز خان مغول را در سر دارند همانگونه که اردغان رویای امپراطوری عثمانی را در سر دارد.
آیا فکرش را کردید فرهنگ چینی ها مثل غربی هانیستد که تساهل و مدارا داشته باشند .
لطفا به فکر دوران دشمنی ایران و چین باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
نقشه نخ نمای جبهه پایداری ها برای تسخیر دولت همچون تسخیر مجلس فعلی
و عقب قرار داد با چین
من یک منزل بنام خودم دارم. ولی میشناسم افرادی که مستاجر هستن و درآمدشون به غذاشون نمیرسه چه برسه به پول اجاره... مثلا دراصفهان یک پیرزن بیوه هست که با پسرش زندگی میکنه، پسرش قبلا در گلفروشی کار میکرد، بخاطر کرونا صاحب گلفروشی اخراجش کرد چون درآمدش کم شده، خود پیرزن کارهای نظافت منزل رو انجام میداد، بخاطر کرونا اکثر مردم ترجیح میدن کسی به منزلشون دعوت نکنند. چند وقت پیش زنگ زده که هیچ پولی نداریم، حتی 1000 تومان هم نداشت، خواست کمکش کنیم، مادرم به این خانم 100 تومان کمک کرد، گفت باهاش روغن و چند تن ماهی میخرم.... بخدای واحد قسم که خیلی از مسئولان اصلا متوجه نمیشن مردم دارن در چه عذابی زندگی میکنند. این رسمش نبود ، قرار بر این نبود چنین زندگی برای مردم درست کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اگر دستتون میرسه بیشتر کمکشون کنید.
ما مردم باید هوای همو داشته باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
عوضش تا بخوای تو نمازجمعه برای سیل زدگان پاکستان گریه می کنند .....1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
بایداز قشرضعیف باشی تا درک کنی توچه وضعیتی با زنده موندن ومرگ وآبرو دست وپنجه نرم میکنن،منم یکی از اونام یه کارگر فصلی مستاجر الان تو حساب بانکیم هشتصد تومنه یعنی اگه یه مشکلی امشب پیش بیاد واحتیاج به هزارتومن داشته باشم خداشاهده ندارم... خواستم بگم برخلاف میل قلبیم دوسه ماهه هرطور حساب میکنم جوردرنمیاد وتصمیم دارم از راه جوانمردی وزندگی شرافتمندانه بیام بیرون گناهش گردن...
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
داداش حالا کجاشو دیدی روزای خیلی بدتر از اینا در راهه!هنوز سهم مستضعفین و پابرهنه ها رو تمام و کمال پرداخت نکردن!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
به جاش ۵۲ هزار طلبه خارجی از آفریقا و آسیا
در قم دارند درس طلبگی میخوانند
و حقوق و مسکن و خوراک مجانی میگیرند
اصل رواج ایده ئولوژی انقلابی است !!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
روحانی: انچنان رونق اقتصادی ایجادمیکنم که دیگرکسی محتاج دریافت یارانه ۴۵۰۰۰ تومانی نباشه !!!
مهاجرانی جان ما سالهاست که در همین سایت فریاد میزنیم گاهی تابناک جرات میکنه منتشر کنه و گاهی نه. تندروها کلا در خدمت منافع امریکا هستند خواسته یا ناخواسته.دانسته یا ندانسته. . فرقی نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
همین اقای وزیر خیلی مواقع......
نگفتم چون سانسور می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
خجالت بکش تابناک
در مورد شخص وزیر یک متنی را نوشتم سانسور کردی ولی درمورد افراد مخالف ان هر چیزی را منتشر می کنی
برادران مهاجری تبدیل به دو مدافع سرسخت الیگارشی شده اند
برخی عناصر مجلس تحت نفوذ احمدی نژاد هستند) از برخی بیشترند از اول هم معلوم بود با چراغ سبزهای شورای نگهبان چه کسانی از فیلتر استصواب رد می شوند رفتارهاشون هم همانطور هیجانی و شعاری و ناگهانی است
مطمئن باشید مش نمایشه این مجلس بدون دستور اب هم نمیخوره
بعدشم چی میخواد بگه
تا بگه اله بله حسن میگه مگه دست منه؟
اف لی تی اف بماند یه شجریانو نمیتونه برگردونه صدا سیما
من از دولت رانتی طرفداری نمیکنم ولی واقعیت همینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
فرمان در دست دولت و مجلس نیست
چرا نمی خواهید بفهمید ؟
از رهبری عاجزانه میخواهیم یه فکری به حال ملت کنند بدون شک کلید حل تمام مشکلات در دست توانمد رهبری میباشد هم کروتا و هم تورم ریه های ملت رو داره نابود میکنه ، خدا شاهده هیچ امیدی برای بسیاری از ملت نمونده و مرگ رو به این زندگی ترجیح میدهند .
عراق باید تجزیه شود تا سروسامان بگیرد

حیف اونهمه پول ایران که تو عراق هزینه شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
چیه راه افتادین هی عراق تجزیه بشه عربستان تجزیه بشه خوب بعدشم حتما نوبت ایرانه دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
کردها ایرانی هستن و مناطق کرد باید مال ایران باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
امورات عراق به عراقی ها مربوط است
تو چکاره هستی که امر می کنی غراق یا هر جای دیگر باید چکار کند ؟؟
ناشناس
| Sweden |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
اشکالی نداره اونهمه هزینه نجومی . شب سر بی شام بر بالش بذار اما هست و نیستت رو ببخش به این و اون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
ایران نااگاه بود فکر کرد عراق دوستش میشه
جماعت کوفی تا ابد با شیعه مشکل دارن
کاش حداقل هشت سال جنگ رو و از دست دادن فرزندانمون رو توسط این عراقی ها فراموش نمیکردیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
ناشناس 22:21
ما که ایرانی هستیم و اجدادمدن ایرانی بوده اند خیلی الان خوشبختیم ؟؟
اونها هم چشم دارند و اوضاع ما را می بینند
شما به فکر کلاه خودت باش !
طلایی :اما درخصوص ایشان می‌توانم بگویم که دو ویژگی در او سراغ دارم، نخست اینکه قالیباف دنبال قدرت نیست ) مزاح میفرمایید ؟!یعنی اینهمه کاندیدا شدن بخاطر تکلیف بود ؟!!
سیاست روحانی تحویل زمین سوخته و بدتر از آن اعتماد سوخته است بعد از او‌ تشکیل دولت در ایران تقریبا محال است زیرا مردم بی اعتماد شده اند مردم در انتخابات مجلس هم شرکت نکردند حتما در انتخاب کابینه هم مطلقا شرکت نخواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
چنان با مهندسی مردم رو پای صندوق رای بیارن...تازه کاری جانم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
تغییر رییس جمهور بهترین راه حله

رییس جمهور بعدی هم نتونست کار کنه، یکی دیگه
قحط الرجال که نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
مهندسی هم دیگه جواب نمی ده زیرا در انتخابات مجلس اینو تجربه کردند.
اقای جواد نیک بین شاید نیک بین باشی ولی باریک بین نیستی زیرا گنده تر از تو نقوی حسینی بود که مثل تو هر روز در تلویزیون بر علیه دولت و برجام مصاحبه میکرد و یا جعفری دولت آبادی بود که هر روز در تلویزیون قلع و قمع میکرد . و الان نوبیت توست که بترکونی
بدون شک بورس بازان نورچشمی و دلالان بازار ارز و صرافی فریدون و شرکا از طرح عدم کفایت روحانی حمایت نمیکنند ؟؟ وقتی فردی تو یکسال و نیم ۲ میلیون رو به ۲۰۰ میلیون میرسونه باید فدایی روحانی باشه حتی اگه ملت از گرسنگی بمیرن ، هر روز موندن روحانی مساوی سقوط بیشتر کشور به سمت پرتگاه و ونزولایی شدن کشور دلار ۲۲ تومان افزایشش دو برابری در سه ماه فقط هنری است که روحانی و همتی میتونتد انجام بدن .
با مزه بود. گفت خود پیداست از زانوی تو. اینهمه سال پیگیری قالیباف در شرکت در انواع انتخابات نشون داد که ایشون اصلا دنبال قدرت نیست
توصیه ما به مجلس اینست که همین رییس جمهور بسیار ضعیف و ناکارآمدتان را حفظ کنید چون دیگه هیچکس جز اون ۲۵ درصد در انتخابات شرکت نخواهد کرد .

دیگه هیچ انتخابی بین بد و بدتر نداریم

انتخابات تحریم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
کاش میشد حرف مفت رو هم تحریم کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
ناشناس ۰۰:۲۵
کاش میشد ساندیس را هم تحریم کرد
کاش میشد درآمد نجومی را هم تحریم کرد
کاش میشد اقلیت نان به نرخ روز خور را هم تحریم کرد
کاش میشد روسیه و چین را هم تحریم کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
ناشناس 00:25
شما جزو اون 10 درصد خود ملت پندار هستی ؟؟
ساندیست گرم نشه ؟؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
الان سایبریا میان میگن امریکا رو به افوله ایران پیروز شد رفت
طرح عدم کفایت رییس جمهور ....خیلی جالب هست . رییس جمهور در مقابل وعد های انتخاباتی در مقابل اکثریت مردم مسول هست و مسولیت دارد ولی اختیار کار و امور سیاسی را ندارد . با قرنطینه کردن اقتصاد و نادیده گرفتن ارتباط جهانی از رییس جمهور انتظار معجزه دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
اگر اختیار نداره چرا وارد عرصه انتخابات شد . البته دلیلش مشخصه .
عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور یغنی عدم کفایت سیاسی دولتمردان و این طرحی است که قطعا چین را خیلی خوشحال می کند و ما باید تلاش کنیم نظام را حفظ کنیم نه به این نحو که برای بکسال باقبمانده دولت روحانی فضای سیاسی کشور اینگونه آشفته و ملتهب گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
الان اوضاع خیلی خوبه؟؟؟؟
میگن فعلا روحانی را برکنار کنیم . خدا کمک میکنه . اگر دلار نداریم میتونیم بنگاهای شبه دولتی زیادی هستند که هم به اندازه دولت قدرت دارند یعنی این بنگاها به کمک همین بودجه های دلاری ده تا دولت کشور و ملت های را اداره میکنند . بنابراین هدف اصولگرایان هست که در حوزه اقتصاد هم‌چماقی برخورد کنند در صورتی فکر میکنند چون در عالم سیاست با دو تا اتهام‌و تشر رقبایی سیاسی را برکنار گردند در حوزه اقتصادی هم‌میتونند خوب عمل کنند . نخیر نخیر . فقط علم . فقط علم . ایده پردازی بدون پشتوانه عقل و علم دورانش بسر رسیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
دولت روحانی بود و نبودش برا مملکت هیچ فرقی نداره چرا نمی خواهید بفهمید
وای بر شما که در این روزگار سخت به جای مراجعه به آراء مردم ایران منتظر رای مردم آمریکا نشسته اید
سران ن محترم نظام با سلام و احترام
بعنوان کسی در بطن جانعه و در بین مردم زندگی میکنم هشدار میدهم وضعیت کشور به شدت در حال بحرانی شدن است ، و چاپ بدون پشتوانه اسکناس چیزی جز نابودی اقتصاد به همراه نخواهد داشت ، چند سناریو پیش روست
۱_ ادامه این روند و ایجاد یک ابر تورمی وحشتناک
۲_ تعامل سازنده با جهان و مذاکره مجدد با اروپا و اتخاذ یک راه حل معقول سریع و ایجاد یک کانال محرمانه ارتباطی بین امریکا
۳_ اتخاذ تصمیم انقلابی برای توزیع عادلانه ثروت و تصنیمات سریع برای اخذ مالیات سنگین برای کسانیکه در این نوسانات ارزی بازیگر اصلی بودن و سرمایه باد اورده به دست اوردن
۴_ وقتی ۹۰ دزصد نقدینگی کشور فقط در دست ۱۰ دزصد افراد است این یعنی بازیگر اصلی این اوضاع همین ۱۰ دزصد هستند و ممنوع الخروجی و ضبط دارایی انها
به هر حال بهترین انتخاب بی هزینه ترین انتخاب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
اصل حرفت درسته اما پیشنهاداتت خوب نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
جهت اطلاع شما
رشد نقدینگی در همه کشورها ایجاد می شود چون برای رشد اقتصادی لازم است
چیزی که شما باید نگرا نباشی این است که به دولت بگویی انرا به تولید ببرد و نه اجازه بدهد که در کار دلالی ریشه بدواند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
راس میگه باید بدو بدو بریم بغل اروپا بگیم ممنون از فشار حداکثری اربابتون
روزی نیست که از برکنار نمودن رییس جمهور مقاله نبینیم. نهاد رییس جمهوری بالاترین نهاد منتخب مردم است. علیرغم کاستی ها - تمرین انتخاب که معادل بیعت در اسلام است - دلیل مشروعیت منتخب است. هرگونه میان بر زدن اصل جمهوریت نظام را نشانه خواهد گرفت. بزرگترین دستاورد این چهل سال شاید همین تناوبی بودن رییس جمهوری است که برخلاف برخی کشور ها که رییس جمهور مادام العمر دارند (بخوانید پادشاه) چه خوب و چه بد بعد از چند سال تعویض شده و امکان فساد را کمتر می نماید.
خوش به حال روحانی . با این استیضاح راحت میتونه بک خواب راحت و ارامی داشته باشه . کشور هم تحریم باشه هم مبادلات مالی قفل بشه . اسناد بین امللی را قبول نکنند . به ده کشور کمک مالی بشه . روحانی راحت میشه . مثل وزیر بهداشت قبلی که میگفتند اگر برکنار بشه مشکلات حل میشه . ولی نشد که نشد .
استیضاح روحانی فرار رو به جلوی مجلس و دولت است.

دست در دست یکدیگر برای توجیه ناکارآمدی های فضاحتبار تان در سالهای گذشته که نتیجه اش بدبختی و مشکلات معیشتی اکثریت مردم شده .
این بازی ها دیگه جواب نمیده

انتخابات خداحافظ
جناب همتی بدون شک بی ارزش کردن ۴۰ دزصدی پول ملی فقط از دست با کفایت تو برمیاد ؟؟ یادت هست تو تلویزیون چقدر قیافه میگرفتی و دلار بالای ۲۰ هزار تومانی رو ارزوی جوانان میدونستی وقتی صرافی خودت دلار۲۲ هزار تومانی مبفروشه یعنی خاک بر سر ملت کردی رفت ؟؟؟
رییس‌جمهور باید استعفا بدهد و برود در سمنان ،نه در تهران
ایران دیگر هیچ کاری نمیکند الحق والانصاف باید کمی جانب مسئولین ایرانی را گرفت! در برجام ایران حسن نیت خود را به آمریکا نشان داد این آمریکا بود که بسیار بد برخورد کرد ترامپ بد عهدی عجیبی کرد
دیگر انتخاب بین بد و بدتر هم نداریم آبان ۹۸ نشان داد روحانی اعتدال گرا خاتمی اصلاح طلب اصولگرا و احمدی نژادی همه مثل هم هستند
احتمالا قراره یه دولت چینی بیاد سرکار
با رفتن روحانی قرار است چه چیز تغیر کند؟ اگر آقایان ایده ای برای حل مشکلات دارند خوب روحانی را مجبور به انجام آن کنند که هزینه کمتری دارد. لااقل بگویند ایدهایشان برا ی حل مشکلات چیست که روحانی از انجام آن خودداری می کند. همه می دانیم وضع همین است چه با روحانی چه بی روحانی. با کلمات و شعار نمی شود مملکت را اداره کرد.
مرتضی طلایی این تکلیفی که میگویی آیا فرادنیایی است یا دنیایی است چون آنچه از قالیباف سراغ داریم همه ی تلاشش را کرد که رئیس چمهور شود حتی با روشِ مدرک خانه رو کردن مشابه ی بگم بگم!!!!
همش بازیه برای سرگرم‌کردن مردم چون این مجلس انتخابی نیست که بخواهد به مردم خدمت کند.
اصولگرایان میگویند که اگر قدرت و ثروت دست ما باشد هیچ فقیری نخواهیم داشت . جامعه همه برابر میشوند و هیچ کس بر دیگری برتری ندارد مگر در تقوی . مردم همه با یک چشم نگاه میکنیم . توسعه همه شهرها متوازن خوا۶د بود و نفت سر سفره مردم تقسیم عادلانه میشود . زندانها از زندانی خالی خواهد شد و کلا زندان را تخریب میکنیم . چون کلا با زندان شدن مخالف هستیم...... امنیت سیاسی و اقتصادی چنان گسترش میدهیم که ثروتمندان سفره را در خیابانها پهن میکنند .........سوال چطوری ؟ چگونه ؟ با کدام لوازم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
احمدی نژاد تحت حمایت اصولگرایان و با حمایت 100 درصدی آنها اون همه پول نفت را نابود کرد و پرونده ایران را به شورای امنیت برد
باقری لنکرانی وزیر بهداشت دوران احمدی نژاد به وزیر بهداشت دولت روحانی نامه دادند که اگر کمک فکری نیاز دارید من در خدمت هستم .......آقای لنکرانی ؟ در دوره وزرات شما برای عمل دیسک کمر به پزشک معالج در بیمارستان دولتی ۵میلیون در سال ۸۶ دادم ...شما حتی نتوانستید زیر میزی را جمع کنید . مدیرت شماها را هم دیدیم . چون تا پول نمیگرفتند عمل نمیکردند ولی همین دولت روحانی که اینقدر گلایه دارید چند ماه بعد همیم پزشک را از کار و بیمارستان شهر ما بخاطر تخلف اخراج کرد
ای کاش عراق راهش را از ما جدا کند به نفع هردو است
تغییر رییس جمهور در هرکشوری نشانه پویایی دموکراسی در آن کشوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
این دموکراسی گفتنت خیلی خنده داره
هر کس حق داره سبک زندگی خود را انتخاب کنه
چون شما چادر مشکی می پسندی به این معنی نیست که همه باید چادر مشکی بپوشند
خدا حجاب به سبکی که شما تحمیل می کنید را اجباری نکرد
فقط به زنان مومن و همسران پیامبر توصیه کرد
خداوند برای بی حجابی مجازات تعیین نکرد
به همین دلیل در هیچ کشور مسلمانی حجاب اجباری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
الان سایبریا میان میگن قانونه باید رعایت بشه به قانون کشور احترام بزارید هرجا بی قانونی باشه به شدت برخورد میشه ولی نمیگن کی این قانونو گذاشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
14:11 همانطور که حکومتیان فوبیای امریکا دارند تو هم فوبیای سایبری داری.
اقای لنکرانی را به میدان بیاورید تا طرح های هلویی را اجرا کند
دولت حســـــــــــــــن روحانی بود و نبودش برا مملکت دیگه فرقی نداره
پس چه بهتر که بره
هنوز هم با این همه افتضاح که آقای روحانی برای مملکت به بار آورده، و مردم را به زباله گردی سوق داده، یک عده ای طرفداری شو میکنند

الله اکبر از این همه حماقت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
از روحانی طرفداری نمیکنیم اما میدانیم اشکال کار ما کجاست و تصمیم گیرندگان کشور چه کسانی هستند
شهباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
انصافا خودت دلت براش تنگ نمیشه
لبخند زیبای ایشان در میان این همه مشکلات ستودنی است
هرروز که از عمر این دولت بگذرد، برای مملکت ضرره

چه بهتر که برکنار شود
وقتی هیچ طرح و برنامه ای نداشته باشی باید دنبال جمع آوری امضاهای بیهوده باشی!خدایا اینها کی هستند که میخواهند ّبرای ملت برنامه ریزی کنند!خدایا خودت ...
متاسفم برای کسانی که از روحانی طرفداری میکنند؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
کسانی که از روحانی طرفداری میکنن یا ناآگاه هستند یا از مرفهان بی درد
روحانی زودتر باید برکنار شود

یا خودش با احترام استعفا بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
دقیقأ خواست ملت همینه
می بینم که یک عده آقازاده و نون به نرخ روز خور هنوز از روحانی طرفداری میکنند

خدا جای حق نشسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
ساندیس خدمتتون هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
درود به شرفت واقعا که این دولت رو کسانی طرفداری میکنن که خودشون رو تافته جدا بافته از ملت میدونن
سردار طلایی!دنبال قدرت نبودن رو خیلی خوب اومدی!۲۰ سال دنبال ریاست جمهوری برا چیه؟مردم ما شعورشون بسیار بسیار بسیار بالاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
تکلیف گاز انبری و لوله کردن !؟
استیـضاح رییس جمهور حق مجلس است

اگر مجلس قبل این کار رو نکرد، دلیلش بی عرضگی نماینده گان بود
والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
آفرین . خیلی دقیق گفتین بنده هم کاملا موافق نظرتون هستم . البته خواست مردم همینه
آخ جون!!!

یعنی خدایا میشه این دولت بره
یک کلام:

دکتر محمود احمدی نژاد

امیر کبیر ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
لپ کلام
هیچکدام
مخصوصا محمود و حسن
ناشناس
| France |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
باز بوی سفره نفتی اومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
احسنت
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
دوست عزیز امیر کبیر مورد احترام مردم هست لطفا خرابش نکن
تابناک ساکت. کل صفحت پر شده از تبلیغ. سرمون گیج رفت
آقای احمدی‌نژاد از لیستی یا کسی حمایت نمی‌کنند اما رویکرد تحریمی ندارند فقط می‌گویند به اسم ما کسی وارد مجلس نشود. این هم که لیستی ارایه نمی‌کنند به این دلیل است که معترضند که چرا این تفکر را رد صلاحیت می‌کنند. ما معتقدیم هر ایرانی حق دارد وارد عرصه انتخابات شود؛ چه اصولگرا باشد، چه پایداری باشد، ‌چه اصلاح‌طلب باشد، چه جبهه ملی باشد، چه نهضت آزادی باشد و ... هر ایرانی با هر تفکری زمانی که در ایران است، باید در قانونگذاری نقش داشته ‌باشد پس باید فضا را برای ورود همه افکار باز کرد اما امسال تنها فضا برای اصولگرایان باز شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
این رو به آمریکا هم می گید به اسرائیل هم می گید به انگلیس هم می گید و .... به عربستان و امارات و مصر و قطر و ترکیه و .... هم می گید
اقایان داغند . بگذارید کمی مطالعه بکنند و تجربه دستشان بیاید خواهند فهمید در شرایط تحریم بهتر ازین نمیشه اداره کرد . البته اگر دوره نمایندگیشون به پایان برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
مگه شما جزو مردم نیستی که اینجوری حرف میزنی. بابا مردم خسته شدن دیگه بسه اینهمه ناکارآمدی دولت فعلی بسه دیگه بزارین استیضاحش کنن
حرفی برای گفتن ندارند. برای سرگرمی رییس جمهور برکنار می کنند. این هم از مجلس جوان انقلابی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
اشتباه میکنی برادر. مجلس فعلی از همین ابتدای کار اگه میخواد نشون بده که حرفی برای گفتن داره که داره باید رئیس جمهور بی تدبیر و ناامید و غرب گرا را استیضاح کند تا جناب روحانی هم بروند و دم کدخدا را ببینند و ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
اگر راست مي گويند طرح خروج از برجام را تصويب كنن
ای کاش جنتی رئیس جمهور می شد!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
نمیدونم چرا به فکر هیچکس نرسیده . خیلی خوب میشه باور کنین اگه جنتی رییس جمهور بشه.
با دلاری بیست هزار تومنی هرجا بودن صدبار اخارج شده بودن
ما این سبک زندگی و این خانم ابتکار رو نخواهیم غیر از مهاجرت باید چه کنیم ؟؟؟؟؟؟؟
کرونا کرونا کجایی دقیقا کجایی؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
تو خونه بشین کتاب بخون
روحانی دوساله خسته س منتظر استیضاحه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
ببخشید اشتباهی منفی دادم .نظرم مثبت بود به این نوشته
با برکناری رئیس جمهور اوضاع هیچ فرقی نمیکنه مشکل چیز دیگست
بالاخره نگفتی که توقیف کردن یا نه؟
کاش آقای سلیمی نمین عملکرد قالیباف در منصب رئیس مجلس را ارزیابی می کرد. درست است که قالیباف در این برهه زمانی نمی تواند دستاوردی جدی داشته باشد اما توانایی او در مدیریت مجلس، احاطه اش به قوانین اداره جلسه، آگاهی از وضعیت کلی کشور و دقت در اظهار نظرها و ... را می توان ارزیابی کرد
قالیباف تا اینجای کار بسیار ضعیف عمل کرده است.
امید اینکه بقیه مجلس هم‌کرونا بگیرن مجلس درش بسته بشه ! بی خودی اینهمه بودجه و‌آب و برق و‌انرژی تلف نشه!
روحانی بی کفایت است ومجلس بی کفایتر.مجلس را چگونه باید استیضاح کرد؟
بعد روحانی بدان هرکس بیاید ناتوان تر از ان است من نمی دانم چطور کشور می خواهد بچرخد
بعد روحانی قبول داریم تورم است صف نیست پرداختها به موقع یک سری نمایند گان فرهنگ کوچه بازار شهرشان را در مجلس پیاده می کنند فحش مرگ نفرین در مجلس جای ندارد منطق درایت اندیشه جدید یعنی قانون در این مجلس درست می شود برای کشور
گرانی دلار بخاطر جو روانی در جامعه است. نزدیک به سه سال است که هیچ خبر مثبت از روابط ایران با اروپا و آمریکا و کشور های متحد آنها ( کانادا استرالیا المان فرانسه و ........) به گوش نمی رسد و باعث شده مردم به ریال بسیار بسیار بی اعتماد شوند. خود نمایندگان که بهتر میدانند استیضاح و سوال نمایشی برای طرفدارانشان است. و هیچ گاه عملی نمیشود. دموکراسی و برگشتن به قانون اساسی ( اصل 44 و همه پرسی در مورد سیاست خارجی و ... ) که صد ها هزار انسان از زمان مشروطیت بخاطر آن جانشان را فدای ایران کردند. تنها راه چاره است.
طلایی :اما درخصوص ایشان می‌توانم بگویم که دو ویژگی در او سراغ دارم، نخست اینکه قالیباف دنبال قدرت نیست .

آقای طلایی یکی قالیباف دنبال قدرت نیست یکی عمه من.
دولت ومجلس هیچکاره اند
امیدوارم مجلس محترم این اقدام را کلید بزند و رئیس دولت فعلی را با استیضاح و سپس رای به عدم کفایت ایشون قدمی در جهت رفع مشکلات مدم بردارد
این قضیه اونجاش خیلی خنده داره که کسانی که میخوان استیضاح کنن، خودشون با رای ۱۵ درصدی وارد مجلس شدن
دولت و بانک مرکزی دلارهای خزانه رو دادن به نورچشمی ها تا کالای اساسی وارد کنند اونها هم گرفتند و رفتن کانادا و غرب حالا با خزانه خالی فقط وعده و وعید تو خالی میدن و شرکتهای زیانده رو وارد بورس و به دهها برابر قیمت واقعی به مردم می فروشند تا کسری بودجه رو تامین کنند وای به روزی که بورس وارونه بشه تا تمام مردم بدبختتر از حالا می شوند کی جلوی این دولت گرفته میشه باید هر چه زودتر برکنار و محاکمه بشوند
بودن یا نبودن روحانی چه فرق می کند. او به هر حال عمرش رو به پایان است .مجلس بیکاره ای که فقط می تواند شعار دهدو حقوق های نجومی بگیرد، بودنش به چه دردی می خورد.به جای هیاهوکردن وسر مردم رابه مسائل بی ارزش گرم کردن به فکر زندگی مردم باشید که دارند نابود می شوند
نماینده ای که در حوزهٔ انتخابی خود کمتر از چهل درصد رای مردم را دارد ،چگونه است که بخود اجازه میدهد به ریس جمهوری که بیش از چهل درصد رای مردم ایران را در پشتوانه دارد و بارها مورد تایید رهبری نیز بوده اند مورد تهدید و استیضاح قرار بگیرد ؟،،
تابناک عزیز تو این وسط چی می گی ؟ ةیا هیچ وقت یک موضع صریح و شفاف داشته اید؟
استیضاح روحانی فقط برای وقت تلف کردن در مجلس سوژه خوبی است. چند وقتی مردم را مشغول و سرکار میگذارد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی