بازدید 57956
دو هزار و شصت و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

آیت الله نوری همدانی: وضع معیشتی طلاب نگران کننده است / در بیمارستان مسیح دانشوری تخت خالی برای بیمار کرونایی وجود ندارد / واکنش ظریف به یک سوال جالب نمایندگان / سردار نقدی: بسیاری از مردم دنیا خواستار نجات از سلطه غرب هستند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: جمهوری آذربایجان ادعای حمله هوایی به ایران از فضای این کشور را تکذیب کرد / پیگیری آذری جهرمی برای لغو ممنوعیت واردات تلفن همراه بالای ۳۰۰ یورو / حمله حسین شریعتمداری به ظریف و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳ 06 July 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

فعال اصلاح‌طلب: دولت آسیب ببیند، نظام هم آسیب می‌بیند

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: قوه مجریه یکی از ارکان مهم نظام است و به میزانی که هر یک از قوای سه گانه اعم از قوه مجریه، قضائیه و مقننه آسیب ببینند، نظام هم به همان اندازه آسیب می‌بیند. «غلامرضا ظریفیان»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در رابطه با آسیب‌های ناشی از برخورد‌های جناحی با دستاورد‌های دولت به برنا گفت: همه می‌دانند وقتی بیماری مطرح است و این بیمار با مشکلات جدی روبه روست، همه باید اختلافات خود را با آن بیمار کنار بگذارند تا بیماری عاجل رفع شود. این چهره اصلاح‌طلب ادامه داد: در حال حاضر کشور با مشکلات و بیماری‌های متعدد روبه روست و طبیعتا در چنین شرایطی نیاز است که همه دستگاه‌ها به یکدیگر کمک کنند تا این مشکلات حل شود. در حقیقت این نوع برخورد‌ها جامعه را نگران‌تر می‌کند، کسانی که امید داشتند با آمدن مجلس یازدهم مشکلات کاهش می‌یابد، امروز با مشاهده این نوع رفتار‌ها از این مجلس ناامید شدند. ظریفیان با اشاره به نتایج برخورد‌های جناحی تصریح کرد: در واقع این قبیل برخورد‌ها به توان و ظرفیتی کشور برای حل مشکلات آسیب وارد می‌کند، از طرف دیگر در شرایط کنونی بیشتر به همگرایی حداکثری نیاز داریم تا واگرایی‌های درونی.
 

واکنش ضرغامی به حواشی پیرامون سرنوشت حاج احمد متوسلیان

رییس پیشین صداوسیما ضمن انتقاد از برخی اظهارنظر‌ها پیرامون سرنوشت حاج احمد متوسلیان، تاکید کرد: نام ‎احمد متوسلیان نباید بهانه‌ای برای نبش قبر‌های تفرقه انگیز شود.» عزت الله ضرغامی در حساب توییتری خود نوشت: «سرداران شهید دفاع مقدس، سرمایه‌های بی‌بدیل ملت هستند. نام ‎احمد متوسلیان، می‌تواند و باید مقوم و مولد سرمایه اجتماعی باشد، نه اینکه بهانه‌ای برای نبش قبر‌های تفرقه انگیز شود. یه مسلمون پیدا نمیشه، این موضوع رو تعیین تکلیف کنه؟!»
 

دستور فوری روحانی برای پرداخت مطالبات پرستاران

با موافقت رئیس‌جمهور و با قید فوریت، مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پرستاران اختصاص یافت. در پی دستور حجت الاسلام حسن روحانی به رئیس سازمان برنامه و بودجه، مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات پرستاران پرتلاش و فداکار کشور اختصاص یافت. رئیس‌جمهور در پاسخ نامه درخواست رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پی نوشت کرد که «موافقت می‌شود مبلغ ششصد میلیارد تومان جهت مطالبات پرستاران پرتلاش و فداکار پرداخت شود.»


جمهوری آذربایجان ادعای حمله هوایی به ایران از فضای این کشور را تکذیب کرد

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) ادعای برخی رسانه ها مبنی بر حمله هواپیماهای جنگی ناشناس از طریق حریم هوایی این کشور به ایران را تکذیب کرد. به گزارش خبرگزاری جمهوری آذربایجان (آپا) به نقل از وزارت دفاع این کشور، ادعای برخی رسانه ها مبنی بر این که رادار "کونتینر" روسیه هواپیماهای ناشناسی را که از طریق حریم هوایی جمهوری آذربایجان به ایران حمله کردند،ردیابی کرده بی اساس و دور از واقعیت دانسته است. وزارت دفاع جمهوری آذربایجان افزود: انتشار این چنین گزارش هایی خدشه دار کردن روابط همسایگی خوب میان دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران را دنبال می کند و تهمت هدفمندانه است. وزارت دفاع جمهوری آذربایجان همچنین اعلام کرد که تا به حال از طریق خاک جمهوری آذربایجان هیچ گامی علیه جمهوری اسلامی ایران برداشته نشده و در آینده هم برداشته نخواهد شد. در این گزارش به نام رسانه های منتشر کننده این ادعا اشاره ای نشده است.

 

در بیمارستان مسیح دانشوری تخت خالی برای بیمار کرونایی وجود ندارد

در ئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با بیان اینکه در حال حاضر در این بیمارستان تخت خالی برای بیماران کرونایی موجود نیست، درباره تصاویر منتشر شده از این بیمارستان در فضای مجازی توضیح داد. دکتر پیام طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، گفت: در حال حاضر در این بیمارستان تخت خالی برای بیماران کرونایی موجود نیست. طبیعی است که با زیاد شدن تعداد بیماران، تعداد تخت‌‌های بیمارستان کفاف نمی‌‌دهد. وی در توضیح تصاویر منتشره در فضای مجازی مبنی بر حضور بیماران کرونایی در پارکینگ بیمارستان مسیح دانشوری افزود: بیماران در پارکینگ نگهداری نمی‌‌شوند؛ تصویری که منتشر شده است تصویر قسمتی است که بیمارستان در آنجا سایه‌‌بان زده‌‌ و کپسول اکسیژن قرار داده است که تا زمانی که تخت‌‌های بستری خالی شوند و بیماران بتوانند به درون بخش منتقل شوند، حداقل در آنجا بتوانند اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت کنند. طبرسی ادامه داد: از آنجا که به دلیل سرایت ویروس کرونا به دیگران، نمی‌‌توان بیمار مبتلا به کرونا را به فضای بسته منتقل کرد برای همین در فضای آزاد این سایه‌‌بان‌‌ها زده شده است تا پس از خالی شدن تخت‌‌ها، بیماران به بخش‌‌ها منتقل شوند. وقتی تعداد بیماران از یک سطحی فراتر می‌‌رود طبیعتاً نمی‌‌توان آن را کنترل کرد.

 

پیگیری آذری جهرمی برای لغو ممنوعیت واردات تلفن همراه بالای ۳۰۰ یورو

به دنبال افزایش قیمت دلار که گرانی بیش از حد گوشی‌های تلفن همراه وارداتی را به همراه داشت، روز گذشته خبر ممنوعیت واردات تلفن‌های همراه با قیمت بالای ۳۰۰ یورو اعلام شد؛ خبری که واکنش‌های زیادی در بین مردم و کاربران داشت. محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار توئیتی در حسابت شخصی‌ خود، از بازنگری در این تصمیم‌گیری خبر داد.

جهرمی در توئیتر نوشت: «‏ممنوعیت واردات تلفن همراه بالای ۳۰۰ یورو دارای سه ایراد جدی است. با رئیس کل بانک مرکزی و همچنین سرپرست وزارت صمت، صحبت کردم و استدلال‌ها را مطرح کردم. با تاکید بر ضرورت رعایت اولویت‌های منابع ارزی کشور، بنا شد این تصمیم بازنگری شود».

 

افشاگری خانم نماینده علیه هیات ۷ نفره هیات رئیسه مجلس

سمیه محمودی، نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس، در مورد مقابله سیاست های ضدخانواده که مجلس یازدهم از آن به عنوان اولویت های خود یاد می کند، افزود: وقتی در مجلس از ظرفیت زنان در ترکیب هیات رییسه مجلس و کمیسیون ها استفاده نمی شود و یا کارمندان زن حتی نمی توانند در آزمون دبیری کمیسیون‌ها شرکت کنند، چطور می توان با سیاست های ضد خانواده مقابله کرد در حالی که زن رکن اصلی آن است. وی ادامه داد: یکی از انتقادات مجلس یازدهم به دولت، عدم پرداخت یارانه به کودکانی است که تازه متولد می شوند و این در حالی است که هیات هفت نفره متشکل از اعضای هیات رییسه مجلس بعد از بررسی درخواست زنان نماینده برای حضور در هیات رییسه کمیسیون ها تاکید کردند که زن باید بچه داری و به امورات خانه رسیدگی کند. این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: این گونه اظهارنظرها خلاف سیاست های تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده است که رهبری برآن تاکید فراوان داشتند. چرا که باعث می شود زن احساس کند داشتن فرزند باعث دوری وی از اجتماع خواهد شد و در پی آن بنیان خانواده نیز تضعیف می شود. محمودی گفت: مجلس در حالی در مورد عدم اجرای سیاست های تشکیل و تحکیم و تعالی خانواده می تواند انگشت اتهام به سمت دولت بگیرد که اصلاح دیدگاه نسبت به جایگاه زن و خانواده را از بدنه خود آغاز کند. وی افزود: زمانی می توانیم طرح هایی در جهت تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء جایگاه زن را به تصویب برسانیم که نگاه سنتی مجلس نسبت به خانم‌ها تغییر کند.

 

واکنش ظریف به این سوال نمایندگان که چرا همراه ظریف به سفر نمی‌روند؟

وزیر امور خارجه بیان کرد: دیروز یکی از نمایندگان می‌گفت، چرا شما نمایندگان را در جلسات خود راه نمی‌دهید؛ اتفاقاً همان برادر در مذاکرات به کلی سری من و پوتین حضور داشت و بعد از آن گفت قرار است روسیه از ما نفت بخرد؛ همان گفته موجب قطع خرید نفت ایران از سوی روسیه شد، چون هر کجا که روس‌ها خواستند از ما نفت بخرند، آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفتند، درحالیکه می‌شد جور دیگری رفتار شود؛ درباره چین و برجام هم همین‌گونه است؛ این یک معضلی است که سیاست خارجی با آن روبه روست و کسی هم به کمک ما نمی‌آید.

 

حمله حسین شریعتمداری به ظریف

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یاداشتی در این روزنامه نوشت: دیروز آقای ظریف که برای گزارش کار وزارت امور خارجه کشورمان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود، به مسائل و موضوعاتی اشاره کرده و درباره آنها توضیح داد که بعضاً یکصد و هشتاد درجه با واقعیات فاصله داشت! در بخشی از این یادداشت آمده: نگارنده با اهانت برخی از نمایندگان به جناب ظریف و دروغگو نامیدن ایشان موافق نیست ولی تاکید حضرت آقا بر صادق و شجاع بودن ایشان نیز نمی‌تواند نشانه عملکرد قابل‌قبول وزارت خارجه باشد، چراکه یک انسان می‌تواند مؤمن و راستگو و حتی شجاع باشد ولی در مسئولیتی که بر عهده گرفته کارآمد نباشد و مثلاً به راحتی سرش را کلاه گذاشته و فریبش بدهند یعنی همان ترفندی که آمریکا در مقابل تیم مذاکره‌کننده کشورمان به کار گرفت و برجام سراسر خسارت و فاجعه را به آنان تحمیل کرد. به عنوان مثال -و فقط یکی از ده‌ها نمونه دیگر- حضرت آقا در آغاز سال ۹۴ تأکید فرمودند که؛ لغو تحریم‌ها پس از اجرای توافق، خدعه آمریکایی است ولی آقایان همه امتیازها را دادند و درمقابل وعده نسیه لغو تحریم‌ها را گرفتند و نتیجه آنکه نه فقط تحریم‌ها لغو نشد بلکه ده‌ها تحریم دیگر هم به آن اضافه شد! و بی‌توجهی تیم مذاکره‌کننده کشورمان به هشدار حضرت آقا باعث شد آمریکا کلاه گشادی را که تدارک دیده بود به آسانی بر سر تیم مذاکره‌کننده مؤمن و شجاع و راستگوی کشورمان بگذارد! یعنی بازهم به توصیه رهبری که فریب لبخند دشمن را نخورید توجه نکردند و شد آنچه نباید می‌شد!

 

سردار نقدی: بسیاری از مردم دنیا خواستار نجات از سلطه غرب هستند

سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه در حاشیه برگزاری یادواره شهدای ترور 15 تیرماه سال 1360 در گیلان از جمله‌ «علی اخوین انصاری» و «علیرضا نورانی» اظهار کرد: امسال شاهد هستیم که یادواره شهید انصاری و نورانی با توجه به شیوع کرونا در شرایط متفاوت و از طریق رسانه برگزار شد. سردار نقدی افزود: امثال شهید انصاری‌ها در شرایطی مقابل نفاق و استکبار جهانی ایستادگی کردند که انقلاب اسلامی تنها بود؛ اما امروز تفکر انقلاب اسلامی در میان مردم دنیا ترویج یافته است و بسیاری از مردم دنیا که خواستار آزادی، نجات از سلطه غرب و نژادپرستی هستند از انقلاب اسلامی نیز حمایت می‌کنند.

 

واریز ۲۳۱ میلیون تومان به حساب نمایندگان مجلس

اولین حقوق نمایندگان مجلس یازدهم واریز شد. خبرگزاری ایرنا در توئیتر خود از قول حسین جلالی، نماینده رفسنجان و انار نوشت: اولین حقوق نمایندگی ۱۱ میلیون تومان واریز شده به علاوه ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن و ۲۰ میلیون تومان هم برای سایر هزینه‌ها به حساب ما واریز شد.


آیت الله نوری همدانی: وضع معیشتی طلاب نگران کننده است

آیت‌الله نوری همدانی: حوزه علمیه در سال های بعد انقلاب و خصوصا در سال های اخیر، تحول چشمگیری داشته و باید برای رسیدن به حدکامل آن تلاش کرد و زحمات آیت الله اعرافی بسیار ارزشمند بود و من از ایشان تشکر می کنم. این مرجع تقلید، پیشرفت حوزه را در سال های اخیر خوب توصیف کرد و گفت: با همه این پیشرفت با نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش کرد و همه باید به مدیریت حوزه کمک کنند. وی آیت الله اعرافی را شخصیتی ممتاز، مخلص، توانمند و پرتلاش دانست و بیان کرد: تلاش طلاب درحوادث غیر مترقبه خصوصا سیل سال گذشته و بیماری کرونا بسیار خوب بود و از آنان تشکر می‌کنم. آیت الله نوری همدانی، وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و خصوصا طلاب را نگران کننده توصیف کرد و گفت: ما در حد توان کمک می کنیم، ولی باید مشکل اساسی حل شود، مردم عده ای از روحانیون را می بینند که مشغول کار حکومتی و اداری هستند و وضع تقریبا مناسبی دارند، این گونه تلقی می شود، اوضاع اقتصادی همه طلبه ها آن گونه است، در حالی که اکثر طلاب وضع اقتصادی مناسب ندارند. وی عمق بخشی بیشتر در متون حوزوی، توجه به اخلاق و هجرت طلاب به شهرستانها را مورد تاکید قرار داد و گفت: توجه و نظارت علمی در حوزه های شهرستانها باید بیشتر شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۷۰
تمامی کشورهای عقب افتاده و منفور دنیا که تعدادشون پنج درصد هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
کاش یکی فکر مستاجر و کارگر بیکار شده و جوونهای دم بخت بی پول رو میکرد ، هر روز میای تیتر خورده نگران معیشت طلاب هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
سفسطه های کیهان برای حق نشان دادن باطل تمامی ندارد؟ کیهان جان در قرار داد ترکمنچای یا گلستان سر ایران کلاه گشاد رفت. حالا بنظر تو پس باید شوروی ان قرار داد را پاره میکرد یا ایران؟ اگر در برجام سر امریکا کلاه گشاد نرفته بود که قرار داد را بهم نمیزد حالا تو نگران منافع امریکا شده ای؟ اگر ظریف منافع امریکا و شرکتهای امریکایی را در قرار داد لحاظ کرده بود که قرار داد بهم نمیخورد.!!! ترامپ و نتانیاهو و پمپئو ظریف را بزنند و او را دروغگو خطاب کنند و تو هم همینطور؟؟؟ بلاخره با مردم ایرانی یا علیه مردم ایران تکلیف خودت را مشخص کن!! من اگر قرار دادی با تو بنویسم و خانه ات را ارزان بخرم و کلاه گشادی سر تو بگذارم تو باید قرار داد را پاره کنی یا من؟ اگر سر من کلاه برود من قرار داد را پاره میکنم و اگر سر تو کلاه برود تو پاره میکنی پس حالا که امریکا قرار داد را پاره کرده سر او کلاه رفته در ضمن حافظ منافع امریکا در ایران سفارت سوئیس است.
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
تبلیغ حجاب اجباری چه نفعی برای مردم دارد . مگر قرار نیست طلبه ای در روستا به مردم بگوید دروغ کار بدی هست . این کار با زبان چرا باید از جیب مردم هزینه شود . مردم خودشان بهتر از طلبه ها میدانند که دروغ کار خوبی نیست . چه ترویج دین و اخلاق باشد چه در حوزه سیاسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
در ادامه 22:19 جناب کیهان اگر واقع اعتقاد به بیهودگی برجام و خسارت بار بودنش برای ایران دارید ، حالا که مجلس و قوه قضایه و .. دست شماست ، خوب مجلس یک طرح بدهد و خیییلی قاطعانه توافقات برجام را بر هم بزند و از آن خارج بشود ببینیم چه می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
، حضرت محمد و امامان همگی غیر از طلبگی و کسب علم شغل و حرفه ای هم داشتند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
پس چرا صدای یک مسئول رده بالا برای وضعیت وخیم بازنشستگان در نمی آید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مخاطب محترم 22:14 می شه هم جزو طلاب بود هم این که مستاجر بود و یا دم بخت.
خوب طلاب طلب روزی کنند با عرق جبین و زور بازو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
ایکاش برای اوضاع فلاکت بار فقر مردم گرفتار کشور هم نگران می شدند !؟
الحمدالله طلاب در حین تحصیل ، از کمک هزینه تحصیلی برخوردار هستند
ولی دانشجویان باید هزینه تحصیلشان را بپردازند !!؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
حرفایی میزنی عزیز ؟؟؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
متاسفم برای افرادی که به اقای نوری همدانی ایراد گرفتند --طلبه واقعا بیکار نیست درسهای حوزه تمامی نداره بنده فارغ التحصیل رشته مهندسی دانشگاه تهران و کارمندم و در خصوص یک فرع از فرعیات فقهی در حال تحقیق هستم بعد 8 سال تازه یک سری مطالب دستم اومده -- حالا از این فرعیات تو فقه 1000 مورد شاید بیشتر هم باشه البته این فقط فقه است سایر علوم حوزوی جای خود --واقعا طلبه بیکار هست که بعضی ها میگن بره کار کنه طلبگی خودش یک کار تمام وقت هست ثانیا درس طلبگی که تمومی نداره حداقل باید 20 الی 30 سال تو حوزه بود -- بنده کار طلبگی کردم واقعا زمان بر است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
میبخشی آقا رضا اولا تابلو هست شما هم طلبه هستی ، دوما اگه یه مسئله رو مه طلبه ها 1000 تا 1000 تا حل میکنن براتون 8 سال طول کشیده باید بگردین دنبال روش مطالعه تون و با کمال احترام استعداد خودتون !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
ظاهرا شما به تحصیل عدم و دانش میانه ای نداری .
من معلم هستم سی سال نه زور بازو بکار بردم و نه از جبینم عرق ریختم اما فعالیت علمی داشتم .
طلاب محترم هم در سنگر دیگری فعالیت علمی دارند .چرا حاکمیت اسلامی به معیشت طلاب توجه نمی کند .
در سر ناسر کشور شهر ها و روستا ها نیاز مند رهنما و مشاور مذهبی هستند و طلاب هم به حداقل حقوق راضی هستند .در ماه پانصد هزار تومان دولت نمی تواند برای مشاور مذهبی یه روستا هزینه کند ?
متاسفانه ما با عداوت در باره طلاب نظر می دهیم آنها جوانیشان را صرف تحصیل علوم مذهبی کردند نباید بگوییم درست را رها کن برو سرفلکه سیگار فروشی کن .
انصاف هم خوب چیزی است .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
والله وضعیت ما بدتره.کاش یکی هم به فکر ما بود.برن سشرکار عرزق جبین بریزن .خوب کار کنن چی میشه مگه.جارو زدن خیابون بده؟پس چرا رفتگر داریم؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
خوب کار طلبگی نکن به همان کار مهندسیت برس. هم دانشگاه رو معطل کردی هم حوزه رو و از همه طلبکار و انتظار داری کمکت کنند. استعداد نداری کاری یک روزه رو هشت ساله انجام می‌دی و مردم باید هزینه زندگی تو رو هم تامین کنن. همین تورم و گرونی بسمون نیست؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
حالا نتیجه اون بیست سی سال چی هست؟
کارگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
این هشت سال تحقیق شما چه گره ایی از کار خلق خدا باز میکنه ....هیچی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
ببخشید اقا رضا اگر قرار باشه طلبه ۲۰ الی ۳۰ سال درس بخوان پس این علم ایشان قرار است کی به کار اید در ثانی کی درس خواندن شد جز کار اگر اینطور باشد چرا دانشجویان باید برای تحصیل هزینه پرداخت کنند رابعا گرچه علم منتهی ندارد ولی همه علوم پس از ۶ سال تحصیل حداکثر وارد بازار کار میشوند و برای تولید کشور تلاش میکنند میشه لطف کنید اندکی از ثمرات علوم حوزوی که در تولید و عمران کشور نقش
دارند بفرمایید
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
واقعا اشتباه کردم بجای دانشگاه نرفتم حوزه!!! حالا با یه مدرک مهندسی تو بازار آزاد باید دنبال کار....
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
عرق جبین مربوط به کارگران هست .
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اقا رضای مهندس قلابی شما میگی طلبه فقط دارد درس میخواند این را کی گفته؟ طلبه فقط تا زمان عمامه بزنه درس میخونه بعدش دروزارت نفت ارتش سپاه ناجا اموزش وپرورش نماینده مجلس وزارتخانه ها خانه عالم درروستاها و............................... مشغول بکارهست وهرازگاهی زیرنظر مراحعی که تحصیل میکند سرمیزند درضمن 90درصد طلاب شاغل دولتی هستند وا95درصد همین طلبه ها کمتر از1/800شهریه نمیگیرند وبیمه تامین اجتماعی ازهمان روز نخست هستند تو گوش نکنکه میگن شهریه500تومن میگیرند نه عزیزم شهریه اینها کمتراز1/800نیست عین حقوق وزارت کار شهریه میگرند بایت هررکعت نماز ازستاد نمازجماهات حق حی الصلوه میگیرند دروزارتخانه ها نهتنها حقوق بالای5میلیونی میگیرند بلکه درهمین وزراتخانه ها ونیروهای مسلح بایت نمازجماعات حقوق میگیرند
ناشناس
| Australia |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
چرا از مدارس خووووب و با امکانات قم که برای فرزندان طلاب هست نمی نویسید؟؟
آیاد طلاب قم بن خرید و.... دریافت نمی کنند؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
آقا رضای عزیز بقول شما طلبه ها 30سال وبیشتر مشغول تحقیق ومطالعه هستند بفرمایید این مطالعه وکار چه مشکلی را تاکنون حل کرده تازه این بزرگوران از تحصیل رایگان با بهرمندی از شهریه ومعافیت سربازی نیز برخوردارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خب فقط نگران وضع طلاب هستید پس بقیه مردم چی اونا تو رفاه کامل هستن. طلاب هم مثل بقیه مردم مگه خونشون رنگینتره؟
علی
| United States of America |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
ما طلبه میلیاردر و از زیر بار مالیات. در برو نداریم ولی تا دلتان بخواهد مهندس داریم که عوض خدمت به ایران رفت امریکا و کانادا و اوروپا. آن هم با پول مردم بیچاره
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مگر نمی گویند خدا رزاق است
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
شغل و شاغل نعریف دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
رضا جان حالا چه کشف مهمی در فقه می خواهند انجام دهند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
در جواب رضا: شما حتی مهندس هم نیستی، تو همون مهندسی و علوم پایه مسائلی هست که چند نسل روش کارد کردن و میکنن وحل نشده. دانشجوهاش از کسی هم طلبکار نیستن، کسی بهشون کمک هزینه نمیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
به ناشناس2220، آقا جان شما اگه معلم بودی همچی حرفی نمیزدی، سروکله زدن با یه مشت دانش آموز شرور هنرستانی، با نشستن زیر کولر و مطالعه یکی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
یک مدت کوتاه سختی را مثل بقیه ملت تحمل کنند در عوض بعد از پایان تحصیل یک شغل خوب میگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اگر طاب ها نبودند ما هم باید مثل چینی ها از گوشت سگی تناول می کردیم . ما قدر زحمات آنها را نداریم .
و بخاطر ناراحتی به طلبه ها ظلم می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
وقت نمی کنند چون هم باید مرتب کلاس و مطالعه و بروزرسانی اطلاعات مختلف برای مشاوره و پژوهش داشته باشند هم به مسائل مسجد و تماس های تلفنی و مراجعه های حضوری برسند.
این شهریه که از طرف دولت هم نیست کمک هزینه است و فقط و بسیار مبلغ پایین تری از حقوق یه کارگر معمولیه واقعا.
خانم ها هم چون عموما وظیفه تامین معیشت ندارند شهریه دریافت نمی کنند از مراجع.
مگر در این کشور فقط طلاب آدم هستند؟ چرا این بزرگان درباره باقی ملت چیزی نمی گویند؟ این طلاب که اول هیچ کاری نمی کنند، دوم شهریه هم می گیرند (چیزی که همه جای دنیا آن را می دهند) تازه مناصب آنها هم پیشاپیش آماده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
تیترهای تابناک اکثرن مغرضانه و خداناپسندانه است. آیت‌الله نوری همدانی گفتند وضع معیشتی مردم و طلاب خرابه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
چشمات رو باز کن بارها گفتند ولی در این رسانه های دوریالی انعکاس پیدا نمی کند وفقط چیزهایی منعکس می دهند که برای تو ...!
ناشناس
| Canada |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
ناشناس 21:42. فرمودن وضع معیشتی مردم و بخصوص طلاب!!!! یعنی وضع معیشتی طلاب عزیز از مردم بدتر هست!!!! کاش مسئولین محترم یه کمی هم نگران وضع معیشتی مردم عادی، کارگران و بقیه مردم بودن و صرفا طلاب عزیز رو نگاه نکنن.. ضمنا طلاب عزیز نگرانی بابت کار ندارن و بدون شکف خیالشون راحته که قبل از اینکه درس طلبگی اونا تموم بشه کارشون ضمانت شده هست و نگرانی ندارن. اما یه دانشجوی بیچاره دانشگاه تازه باید نگران هزینه دانشگاه و زندگی خود باشه و بعد از درسش هم باید نگران سربازی باشه و در آخر هم تا اول بدبختی ها هست که بتونه یه کار مرتبط با درس و دانشگاهش پیدا کنه؟؟؟!؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
آقایون که بر علیه طلاب نظر می دهید و بی انصافی می کنید برای من روشن شد اگر شما در مسند قدرت بودید بد تر از اصول گرایان عمل می کردید .
یادتان باشد اکثریت مزدم ایران حتی اگر با مسئولان هم نباشند با علمای دین هستند اگر علمای دین را کنار بزنید خودتان ضرر می کنید و به نفع قدرت است که بگوید مخالفین حکومت مخالف دین هستند .
از طرفی طلاب هم از حقوق شما دفاع نمی کننذ .
طلاب مظلوم واقع شدند.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
جناب مدافع طلاب مگه طلاب جزو همین مردم نیستن پس چرا حسابشون رو باید جدا کرد؟ چرا بگی وضع معیشتی مردم و طلاب خرابه وقتی بگی همه مردم خود به خود اون ها رو هم شامل میشه مگه اینکه....بماند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
اگر گوشه ای از کشور مشکلی ایجاد می شود و نیاز به کمک دارند این طلاب به انجا می روند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
من ناشناس 20:09 دقیقه هستم ایشان دقیقا فرموده اند "اکثر طلاب وضع اقتصادی مناسب ندارند" و ما نامی از خودمان، یعنی ایرانیان عادی نمی بینیم. دیروز پریروز هم آقای مکارم زبان به انتقاد گشودند و تنها از وضع بد طلاب گلایه کردند.!!!! فقط و فقط طلاب.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
کشور نیاز به این تعداد طلبه ندارد اینها اغلب برای استخدام به این شغل روی آورده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
چرا وقتی درباره معیشت معلم ها، راننده ها، کشاورزها و... اظهارنظر می شه یا درباره مثلا آرایشگرها و دفاتر مسافرتی و اینها کسی نمی گه چرا اختصاصی صحبت شده و همه مردم رو نگفتن؟ طلاب هم یه صنف هستند و این دفعه به طور صنفی صحبت شده.
اقای نوری همدانی کاش به همین اندازه نگران افرادی که کار هم میکنند و معیشت ندارند هم بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
اول بدون انها یک چهارم همین افراد معمولی حقوق دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
خب افرادی که کار میکنن هم برن مسئول بشن از خودشون و حقوقشون دفاع کنن.هر کی از صنف خودش دفاع میکنه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
خخخخخ .ناشناس2301 عجب تیکه ای. دندونام ریخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
به 2143
منظورت از معمولی مدیران هستن دیگه؟؟؟؟
لابد حق پاقدم و .... اینارم حساب نکردی
خداوند این کشور را از دست غضنفرها نجات دهد!!!!!اآمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
چنان رونق اقتصادی ایجاد کنم. من چل ستون چل پنجره.
۸۰ میلیون ایرانی با کار کردن هم دارند با فقر دست و پنجه نرم می کنند ایشان نگران یک عده هستند که کار نمی کنند و پول می گیرند!!!! واقعا آدم حیران می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
همین نگاه تبعیض امیز است
که مردم را بدبین تر میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
ساکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
من کارگر مستاجر باجسمی لاغر ونحیف وموهایی سفید امروز35هزار کارکردم اگه امشب پسرم پفک یاچیپس بخواد دیگه یه ریال برام نمیمونه،بعد طلاب با جسمی سالم وسرحال پوستی صاف وسالم حقوق رایگان میگیرن وبیمه وبن و وام...ن
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
شما که هلند تشریف. دارید چه گلی به سر این مملکت زده اید نکند دارد پشت خیابان اضافه کاری می کنید.بالاخره آن هم کاری است برای خودش
مراجع تقلید وضع معیشتی ۷۵ میلیون نفر را نمی بینند ولی طلاب را بخوبی می بینند !!!!!
انصافا مردم جز خدا کسی را ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
متن خبر رو بخون شمایی که نوشتی انصافا، ببین اون مرجع بزرگوار مردم رو اول گفتند و طلاب رو هم بخشی از مردم حساب کردند، متن رو بخون لطفا نه فقط تیتر ناقص رو.
شما آمار بسیاری از مردم دنیا را از کجا درآورده اید؟؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
ادعای بدون اثبات
که کنتور و عوارض و مالیات ندارد !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
جناب سردار نقدی : اگر فرار از زیر سلطه غرب به مفهوم پناه آوردن به سلطه شرق باشد که حکایت از چاله افتادن به چاه میشود !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
جناب نقدی یکی از اون ها رو به من معرفی کن و شرایطش رو فراهم کن جامونو عوض کنیم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
جوش نخور رفیق، این هم مثل "بسیاری" از مردم است که در انتخابات دوم اسفند مشارکت کردند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مدیونه هر کی فکر کنه فرزندان مسئولین برای تحصیل و اقامت و تجارت رفتند به قسمت‌های مختلف دنیا
فرزندان مسئولین رفتند که به مردم اون قسمت از دنیا که می‌خوان از زیر سلطه غرب بیرون بیایند کمک
کنند وقتی مردم اون قسمت از دنیا را از زیر سلطه غرب بیرون آوردند برمی‌گردند
بعضیاشون هم با از جان گذشتگی، مستقیم رفتن به همون کشور سلطه گر که از داخل بهش ضربه بزنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
سردار نقدی عزیز، منهم یکی از آن "بسیاری از مردم دنیا" هستم. جون هرکی که دوست داری بذار زندگیمونو کنیم. چاکرتم.
ادرس غلط ندهید
رهبری گفتند اولویت خانم ها خانه باید باشد و در کنار ان اگر خدشه ای وارد نمی شود می توانید بیایید
ولی الان چیزی که در جامعه می بینیم نه تنها خدشه وارد شده بلکه سقوط خانواده را هم در پی داشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
اکثر مسئولین هر حرف رهبری که همسو با رفتارشون باشه را مورد توجه قرار میدن و یا به نفع خودشون تفسیر میکنند و بقیه حرفارو هم که اصلا نمیشنوند و بعد هم دنبال مقصر واسه عملکرد خودشون میگردند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
جناب محدث گرامی! لابد نمی دانید که اکثر خانمهایی که کارمند هستند، از روی اجبار و برای تامین مخارج خانواده کار می کنند و خودشان اصرار به کار در بیرون از خانه ندارد تا به قول شما، اسلام اینگونه به خطر بیفتد
ضمنا به فرمایشات رهبری به صورت گزینه ای رجوع نکنید و سعی کنید تا به همه سفارشات ایشان بطور جامع عمل نمایید
من در تعحبم یعنی در سرزمین به این بزرگی چرانتونستن با برنامه ها و تفکراتشون کشور با این همه استعداد طبیعی و انسانی رو به جایی ببرن که نگران معیشت مردم نباشیم؟ جلل الخالق!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
یعنی اکثر مردم دنیا به کدام نتایج
و آمارهای مشعشع !؟
و اوضاع و احوال اسفبار و فلاکت بار تر اقتصادی اجتماعی مردم و کشور باید برای داشتن شرایطی چون ما باید آرزو کنند ؟؟؟
واقعا ایشان این حرفها و ادعاها را چطور باید بکنند ؟؟؟
دوستان منصف و واقع بین نباید از حملات برخی آقایان به خادمان کشور نگران باشند ! از خودشان استقلالی ندارند و فقط برای همین هوچی گریهاست که لقمه نان وروغنی نصیبشان میشود / اگر افراد آزاد اندیش و مستقلی سخنی گفتند آنرا ملاک بدانند و الا بقول سعدی علیه الرحمه " قلم در دست دشمن است "
اقای ظریف امروز سخرانی کرن و برجام را بزرگترین دستاورد من بود واگر برجام به وجود نمی امد جنگ می شد
یعنی ایشون دیپلمات ما هستند و این طور در قبال دانش و صنعت خودمان به این راحتی حرف می زنند و می گویند جنگ می شد؟
باورم نمی شود قبلا هیچ دل خوشی از ایشون نداشتم الان با این گفته اش که دیگر....
اگر ایشون دیپلمات دیگر کشورها بود سریع برکنار می شد با همین یک جمله ناپخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
چرت نگو وقتی بی اطلاعی
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
یعنی وزیر خارجه ای که مترجم همراه باید داشته باشد بهخر از ظریف است!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
جناب واقعا قبل از هر اظهار نظری کمی مطالعه کن تا مدیون نباشی، قبل برجام ما تحت تحریم سازمان ملل بودیم میدونی این یعنی چی؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
مشکلی نیست، از دوستان ده درصدی خود که مجلس را اشغال کرده اند بخواهید به جای فریاد زدن ، ظریف را استیضاح کنند و خود سکان را در دست بگیرند و همین فردا با تصویب قانونی از برجام خارج شوند. دو صد گفته (داد و فریاد و گلو پاره کردن) چون نیم کردار نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
چی چی زدی داداچ؟؟؟!!!
طلاب بروند جهت امرار معاش مثل بقیه مردم کار بکنند. کار بلد نیستند بروند بیل بزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
خوب کار می کنند ولی همه مثل تو نباید کارش لجن پراکنی باشد!
۲۵ استاد اقتصاد نسبت به تبعات بسیارخطرناک رشد غیرعادی وغیرمنطقی بورس هشداردادند
مسوولین اقتصادی هم برای توضیح درمورد تبعات رشد بورس به مجلس فراخوانده شدند
بزودی شاهد سقوط بیش از یک میلیون واحدی بورس خواهیم بود
بیصبرانه درانتظار انروز هستیم (:
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
کاملا معلومه که صبر شما برای این نوع اتفاقات خیلی کمه و خیلی عجله دارید
معلومه شما خیلی دوسدارید نا مردم هرچه زودتر متضرر بشند و تا شما کاخ آرزوهاتون را روی بدبختی مردم ایران بسازید و نقشه ها و برنامه ریزیهای اربابای امریکاییتون و فعالیتهای رسانه ای شما و دوستانتون به نتیجه برسه و بالاخره این همه نحریم و فشاری که به مردم ایران وارد کردند نتیجه بده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
معلومه که از حسادت داری مینرکی که نتونستی تو بورس سود کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
پس بشین تا توفیقت بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
تو هنوز زنده ای ؟؟؟ من گفتم دیگه امروز دق مرگ شدی .....1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
سلام بیچاره بورس
انگار خودتم مثل بورس بیچاره شدی
چاه نکن بهر کسی اول خودت دوم کسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
شاخص های اقتصادی با هم میبایست همخوانی داشته باشند
این رشد غیر منطقی بورس فاجعه بار خواهد آورد حالا خواهید دید
این عزیزان که جواب شما دارند گویا دران میلیلاردی در این قمار سود میکنند
خوب گفتند ان نماینده ها که جای زن در محیط مردانه نیست و طبیعت خدا هم همین طور ایجاد شده است و به خاطر تقلید غلط از غربی ها این همه مشکلات ایجاد شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
عقده ای
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
دوره اقتدار شماها زمان قجر بود که ۱۰۰ ساله تموم شده و بازگشت به اون غیر ممکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
عقده ای کسی هست که نمی خواهد با واقعیات رودرو شود ولی نگران نباشید طبق وعده خدا در اخر زمان حرام ها را حلال می شود و منجی می اید بساط این چیزها جمع خواهد کرد
ناشناس
| Germany |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
هرکس آزاد است سبک زندگی خودش را انتخاب کند . اگر خانمی میخواهد خانه دار شود برود خانه و اگر خانمی میخواهد رئیس جمهور شود بفرماید جلو . شما حق ندارید از طرف خودتان برای نیمی از مردم جهان تکلیف تایین کنید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
محیط مردانه دیگه چیه؟ مگه حمومه؟! شما محیط رو مردانه کردین مگرنه محیطی نداریم که در ذات مردانه باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
یعنی وقتی آدم و هوا از بهشت رانده شدند حوا را فرستاد تو خونه و آدم را سر کار بیرون از خانه؟!!!!!!!!!!!!!!!1
کیهان :1- ولی تاکید حضرت آقا بر صادق و شجاع بودن ایشان نیز نمی‌تواند نشانه عملکرد قابل‌قبول وزارت خارجه باشد،2-ولی آقایان همه امتیازها را دادند و درمقابل وعده نسیه لغو تحریم‌ها را گرفتند و نتیجه آنکه نه فقط تحریم‌ها لغو نشد بلکه ده‌ها تحریم دیگر هم به آن اضافه شد!) البته این نوع تحلیل تقطیع شده و وارونه از خصوصیات کیهان است چون دکتر ظریف در پاسخ به ان نماینده ای که گفت تو ترسو و بزدلی و دروغگویی جواب داد که رهبری به من شجاع و صادق گفتند و در حرفهایش نگفت ما صد درصد به خواسته هایمان رسیدیم 2- لطفا بفرماییذ دقیقا ما چه چیزی را در مذاکرات برجام از دست دادیم ؟!ما که قصد شساخت سلاح هسته ای را نداشتیم در ازا ان فعالیت هسته ای ما کاملا به رسمیت شناخته شد و بسیار پیشرفته تر و سریعتر شد تمامی قطعنامه های قبلی علیه ما لغو شد از ذیل فصل 7 یعنی حمله جهانی به ایران خارج شدیم و لااقل مدت چند سال از تحریم ها نجات یافتیم حتی توانستیم 100 میلیارد را برای دارو غذا ذخیره کنیم اگر امریکا فوق العاده قوی است و ترامپ به هیچ تعهدی پایبند نیست تقصیر روحانی و ظریف است ؟!!!
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
در همان سال 94 موردنظر جناب شریعتمداری،رهبری پس از آنکه ظریف را مومن،صادق،انقلابی،کاردان وشجاع توصیف کردند،خطاب به حضار فرمودند اگر شما هم مثل من از متن مذاکرات وآنچه در جلسات گذشت مطلع بودید حرف مرا در مورد تیم مذاکره کننده وشخص وزیر تایید می کردید
.....حوزه علمیه در سال های بعد انقلاب و خصوصا در سال های اخیر،تحول چشم گیری داشته و باید برای رسیدن به حدکامل آن تلاش کرد ....

و در جهت عکس آن وضع مردم تحویل چشم گیری داشته و به فقر و فلاکت رسیده اند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
متاسفانه اشتباها منفی دادم
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
کاش یکی می گفت این پیشرفتها در چه جنبه هایی بوده است و نتایج آنها بر زندگی و معیشت و فرهنگ مردم چی بوده ؟؟
آیا این نمایندگان به اصطلاح انقلابی حاضرند در عمل هم کار انقلابی کرده و وام 200 میلیونی را به 20 نیازمند حوزه خود واگذار کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
بعد برن توی پارکینگ بخوابند؟ اون نماینده های قبلی و همین نماینده های حالای شورای شهر چی؟ اونا نباید به نیازمندان کمک کنند؟ می دونید چندتا تبلت همین شورا از اول کارشون واسه لیست امیدشون خریدند؟ خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
با قانون های مسخره از جیب نیازمندان نکنند واگذاری پیشکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
ناشناس ٢١:٢٣ عزيز ونماينده اي كه ميلياردي خرج تبليغات انتخابات مي كنه بدون جا نمي مونه نگران نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خب خونه های سازمانی بدن و در آخر مث روز اول پس بگیرن
در ضمن مگه اون 200 تومانه رو آخر پس میدن؟
تازه هر سال با افزایش تورم مابه‌التفاوت هم میگیرن!
کجای کاری عمو
ظریف :اتفاقاً همان برادر نماینده در مذاکرات به کلی سری من و پوتین حضور داشت و بعد از آن گفت قرار است روسیه از ما نفت بخرد؛ همان گفته موجب قطع خرید نفت ایران از سوی روسیه شد؛) یکی بره غضنفر را بگیره !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
اینکار دقیقا خیانت بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
همین اقا و دوستانشان برای نشان دادن خود مجبورند که مصاحبه کنند و برای اینکه خودشان را بیشتر نشان بدهند طوری گاف میدن که ضرر میلیارد دلاری را به کشور وارد میکنند .
وضع معيشتي طلاب نگران كننده است!!! عجب!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بمیرم براشون
کسی نگران حال ما نیست تو این برزخ گیر کردیم
واقعا تحلیل های سردار نقدی بی عیب و نقض هستش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
از افعال معکوس استفاده می کنی یا می خوای لج ما را دربیاری ؟؟
یه نگاه به مثبت و منفی ها بکن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
واقعا" اون تحلیل ها بدرد امثال جنابعالی هم میخوره
حقوق نمایندگی ۱۱ میلیون تومان واریز شده به علاوه ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن و ۲۰ میلیون تومان...) بهتره یک مجتمع مسکونی برای نمایندگان ساخته بشه تا در دروره نمایندگی در ان ساکن شوند هم حفاظتش راحت تره هم اینهمه پول بابت مسکن نیاز ندارند هم با چند تا اتوبوس می توانند رفت و امد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
نوش جونشون ..... تا اون پنج در صد بیدار نشدند و به اینها رای میدن، باید هم نمایندگان حقوق و مزابای کافی دریافت کنند
ما فقط باید بریم لنگ بپوشیم و نان خشک میک برنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بخدا قسم اگر چنین مجلسی را کلا تعطیلش کنند
بخدا قسم همه جوره به نفع کشور و مردم و اسلام و دنیا است
اینها ۹۰ درصدشان فقط برای خودشان
و خانواده و اقوام و جناح
و... کار میکنند
د
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
حقوقو فهمیدیم ولی کمی هم از مزایاش بگین.
جناب آیت الله!!!!!
وضع اکثرمردم ایران وخیم است. افتضاح است. مردم به نان شب محتاج شدند وشما فقط به فکر طلاب هستید. اونها شهریه که می گیرند، بیمه هستند اما مردم عادی چی؟
لطفا به فکرمردم دیگه هم باشیدنه فقط طلاب خودتان. نانوایی محل ما نوشته بود نسیه نمی دهم. پرسیدم مگه نان هم نسیه می برند. دفتری درآورد. افتضاح بود. بعضی کارت یارانه شان را داشته بودند تا لااقل پول نانشان راخرج نکنند. کجایی حضرت آیت الله عزیز.
التماس تفکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
اوضاع از این هم وخیم تره.یه فکریبرای مردم نمی کنند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اونوقت میگن چرا همه مردم از اسلام برگشتن
ناشناس
| Norway |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
مرگ بر آلبانی

خخخخ
اگر صحبت اقای ظریف درست باشد انتظار این است که این به اصطلاح نماینده محترم محاکمه شوند. ضرر کشور را کی جواب می دهد؟
خطاب به آیت نوری همدانی : اوضاع طلاب خراب است خب باشد ! مگر اوضاع سایر اقشار عالی است که شما می فرمائید اوضاع معیشتی طلاب خراب است ! خرابی اوضاع ماحصل ندانم کاری حوزه های علمیه و گروه فشار است ! آ! آقای همدانی از چه گله دارید ؟ از اوضاع بد معیشت طلاب ؟ باقی مردم در رفاه و آرامش اند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
ساندیسی های عزیز چرا ساکت نشسته اید؟ بپا خیزید و علیه این آقای معترض که در تیرانا ساکن است قیام کنید
اولین حقوق نمایندگان انقلابی واریز شد231میلیون...تو عمرم با چهل سال کارگری بیست میلیون ندیدم وندارم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
باید طلبه میشدی
وضعیت مردم مهم نیست فقط وضعیت معیشتی طلاب مهم است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
نصف بودجه مملکت را که توی مجلس به معیشت طلاب اختصاص داده دادید بس نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
از امار 42 درصدی مشارکت رسیدین به 20 درصد و بعد 20 هزار تا والان هم نصف بودجه را هم بلعیدین
خخخخه
خیلی با حالی
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
به ۲۱:۵۳
اتفاقا درست گفته فقط نگاهی به ثروت معممین بکن بعد از ساندیسی که خوردی دفاع کن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
کجا نوشته این رو؟ لطفا دروغ ننویس.
نماینده ای که باچهار پنج هزار رای رفته مجلس ,باید هم نظرش راجع به خانمهای نماینده همین باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اینا چطور روشون میشه که به خودشون بگن (نماینده مردم) ؟؟؟
وضعیت معیشتی مردم رو هم دریاب حاجی آقا فقط طلاب تو این مملکت زندگی نمی کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مردم رو هم گفتند توی متن خبر
گرونی داره ریشه‌ی خانواده رو درمیاره، خانم نماینده میگه نرفتن من به هیئت رییسه مجلس باعث تضعیف خانواده میشه!!!

قیمت نیم کیلو ماست پاستوریزه طی یک ماه گذشته، هفته‌ای 2200 تا 2700 بالا رفته.

شما بفرما برنامه و طرحت برای تحکیم خانواده چیه که حتما برای اجراش باید عضو هیئت رییسه بشی؟ اصلاً شما نماینده کدوم خانواده‌ها هستی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
.از بس گرونیه چهار ماهه نتونستیم یه شب دور هم بشینیم یه شام بخوریم.روابط خانوادگی بشدت محدود شده ..ادم شب و روز سگ دو میزنه شکم خودشو سیر کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
چرا منفی پ ی زنیم باز بر می گردو نی.؟
پیامبر کارگری می کرد امام اول شیعیان کشاورزی و چاه کنی
طلاب شغلشون چیه ؟!!
چرا نمیرن کار کنن مثل همه مردم که در مضیقه نباشن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
طبق فرمایش همین بزرگان پول داده می شود واز چیزی خبری نداری حرف مفت نزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
آدرس فرمایش این بزرگان رو بدید ببینم کجا گفتن ؟؟؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
وقتی ما به طلاب خمس میدیم، دیگه برای چی کار بکنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
حضرت علی ع امیرالمومنین مگر بواسطه باغداری و چاه کندن لقب ابوتراب نداشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
حرف مفت اونیه که تو زدی 2155
یه بار یه توضیحی بدید ما هم بفهمیم ، مگر دولت به وضع معیشت دانشجویان رسیدگی می کند ؟ چرا باید خرج زندگی طلاب رو بده ؟ کارشون هم که تضمین شده است ، بالاخره بعد از فراغ از درس حوزوی یه جایی مشغول میشن.
مگر خرج تحصیل و زندگی ما رو زمان دانشجویی کی می داد ؟ خانواده و کمی هم خودمون. طلاب هم مثل ما ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دولت شهریه طلاب رو نمیده مراجع می دن.
خون طلاب از خون مردم رنگینتره ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
تازه فهمیدی؟
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
تابلو نیست؟
ناشناس
| Spain |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مگه شک داری؟
این مسأله ای که نماینده محترم مجلس به آن اشاره کرده اند یعنی «تبعیض جنسیتی»
چیزی که ما می گوییم نداریم ولی در همه جای کشور از بالاترین تا پایین ترین سطوح وجود دارد.
طلاب میتونند کارگری کنند یا در نانوایی و شیرینی پزی کارکنند
یا کارگری باغ،....کار که عار نیست
مثل همه مردم بیچاره جامعه
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
پوست دستشون خراب بشه شما جواب میدین؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
امیر خدا نکشتت.مردم از خنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
لایک برای امیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دم امیر گرم راست میگه دستشون نشون میده اصلآ کارسخت که نه هیچ کاری نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
شماها دیگه کی هستید که نشانه کار کردن رو فقط خراب شدن پوست دست می دونید
وضعیت معیشتی طلاب نگران کننده است ! گور بابای مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
وضعیت معیشتی همه ی مردم نگران کننده است، حتی طبقه ی متوسط به سمت فقر حرکت کرده اند و فقرا ، فقیرترشده اند.ان
طلاب برن كارگري كنند مثل ما كارگران كه داريم جون مي كنيم و پول نداريم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
اون طلبه ای که روی ابرها تبلیغات 4همسری می کرد،مردم رو به اشتباه انداخته و اغلب توانایی تامین یک خانواده را هم بهی سختی دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
درشرایطی که اکثر جوانان بخاطر بیکاری و بی پولی امکان ازدواج ندارند اقایان طلبه در سن پایین ازدواج کرده و چندین فرزند دارند بخاطر همین پولی که از حوزه میگیرند کم می اید
کم کم داشتم از غیبت سردار نقدی نگران میشدم.
بمیرم برای طلاب زحمت کش
نجات از سلطه غرب!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
جوک سال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
و ورود به سلطه شرق و روسیه !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
خوب بله!!
غرب لیبراله
چین و روسیه دیکتاتور و تمامیت خواه
عجب بزرگترین دستاورد شما برجام بوده به دلیل اینکه سایه جنگ رو از کشور دور کرد........... مردم را بی سواد تلقی می کنید اگر یک بررسی ساده صورت بگیره مشخص می شه برجام سایه جگ را بر سر ما پهن کرد. پیش از روی کار امدن این دولت کشور روابط نسبتا خوبی با کشور های عرب زبان داشته ولی از زمانی که این دولت روی کار اومده و با توافق برجام کشور های عربی به ویژه عربستان (با خرید های نظامی بیشمار خودش بویژه موشک های بالستیک دانگ فنگ 3 چین با برد چند هزار کیلومتری)بیش از پیش ما رو تهدید می کنند. چونکه با برجام برنامه هسته ای ما از بین رفت ............... اقای دکتر شما خواب هستید یا مردم بزرگوار ایران رو عوام تصور کرده اید یا به قول نعروف می خواهید از آب گل آلود ماهی بگیرید.......
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
دوست عزیز لطفا منصف باشید و واقعیت ها رو هم ببینید!!!!! درسته در زمان روی کار اومدن این دولت روابط ما با کشورهای عربی مشکل دار شده اما این موضوع اصلا ربطی به هرجان نداره. زوابط ما با کشورهای غربی، و عربی به دلیل فعالیت های منطقه ای ما تیره شد و اصولا نه این دولن و نه دولت های قبلی نمی تونن و اجازه دخالت تو این سیاست های منطقه ای رو ندارن. پس الکی جو ندین و همه کاسه کوزه ها رو سر دولت خراب نکنین.میشه بفرمایید تو کدوم جلسه هیئت دولت تصوب شده که ما تا این اندازه درکشور ها حضور داشته باشیم!.
آفرین به نمایندگان مجلس در این دوره و زمانه باید زرنگ بود باید از لحظه لحظه زندگی برای پول درآوردن استفاده کرد
تا جاییکه یادم میاد در دوره لاریجانی تصویب شد که به هر نماینده ۴ میلیارد تومان پرداخت بشود برای مسکن و سایر هزینه ها مثل دفتر و کارمند و ماشین.... احتمالا این نماینده محترم واریزی به حساب خود را اشتباه دیده اند
سعی کنید در زندگی به شکل فردی موفق باشید باور کنید نه دولت روحانی نه دولت دیگر نمیتواند جای برنده و بازنده رو عوض کند
داستان زندگی محمد سعیدی را بخوانید تا متوجه بشوید چطور یک فرد فاسد در سیستم رشد میکند او متولد ۱۳۴۰ است موقع انقلاب ۲۷ سال داشته و در دولت های هاشمی خاتمی و روحانی پست های مهمی داشته است الان به دلیل بدهی ۱۰۰۰ میلیاردی به بانک و دریافت رشوه ۴ میلیون دلاری در بازداشت است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اگر متولد 1340 است که موقع انقلاب 17 ساله بوده چجوری حساب کردید؟
ناشناس
| Germany |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
واقعا خودت فهمیدی چی نوشتی .متولد سال۱۳۴۰
سال ۵۷ چند سالش میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
داداش کسی که متولد 1340 است، موقع انقلاب 17 ساله بوده نه 27 ساله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
17 سال میشه درست حساب کن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
آقای 22:23 معلم ریاضیت کی بود؟ از نظر من تو در درس ریاضی مردودی. مدرکت دوباره باید بازنگری بشه
اقا وضع کارگران و مردم که دارند کار می کنند و پول نمیدهند و کمی حقوق و تورم بد است چرا همه رانمیبینی اقا !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
سال داشته17
مردم احمقی که برای خرید دلار ۲۱ هزار تومانی به صرافی ها هجوم میبرن یا خیلی احمق هستند یا یه عده سفته باز شارلان هستند که میخان در برابر کاهش دلار ۱۱ هزار تومانی مقاومت کنتد ؟؟ خبرهای امیدوار کنتده ای از طرف رهبری خواهید شنید به زودی .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
جمع کن بمون تو ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
مطمینم تو هم اگه داشتی همین انجام می داددی چو ما ایرانیها خیلی خودخواه شده ابم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
منفی کار نمی کنه
واریز 231 میلیون تومان وجه رایج مملکت به حساب نمایندگان غیور و انقلابی تبریک و تهنیت عرض میکنم.. به امید روزهای خیلی بهتر از این برای این عزیزان زحمتکش قانع
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
قرار هست فقط ۵ میلیون تومان نماینده انقلابی بردارد بقیه را به محرومان بدهند ....
بدترین خلق و خوی همین است که وقتی یک شخصیتی درباره موضوعی سخن میگه آنان که قصد ندارند هر چیزی را سرجای خودش بفهمند و به حساب آورند تاخت و تاز و هتاکیشون شروع میشه. هر وقت طلبه بودی می توانی درباره زندگی یک طلبه سخن بگویی و قضاوت کنی . خواهش می کنم قضاوت نابجا و ناعادلانه نکنید!!! همه ما شهروند ایران اسلامی هستیم و در تنگنا وسختی و این دلیل بر این نیست که سخن از هر قشری به میان آمد عده ای به توپ ببندند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
پیش نمازی ظهر ادارات و عصرها در مساجد . آنهم نماز خودشان هم هست . چه نیازی به بودجه بیت المال دارد . برای نماز خواندن خودشان هم مزد میگیرید ؟
ناشناس
| Germany |
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
طلاب درس میخوانند و پول میگیرند و شغلشان مشخص است میگویید کارشان سخت است . ما که درس میخونیم پول میدیم شغلمان معلوم نیست و دو سال خدمت پیش رویمان است چه؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
دوست عزیز طلاب شبیه مردم نیستند
از بدو ورود به حوزه حقوق می گیرند و انواع مزایای دیگر برایشان فراهم است و سربازی نمی روند و شغل تضمین شده دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
ولی یک عده و طبقه ای شهر وندتر تر هستند
واریز ۲۳۱ میلیون تومان به حساب نمایندگان مجلس!!!!!!!
اولین حقوق نمایندگی ۱۱ میلیون تومان واریز شده به علاوه ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن و ۲۰ میلیون تومان هم برای سایر هزینه‌ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب حالا دیگه شارژ هم شدید بیشتر داد بزنید و اولین وزیری که به مجلس آمد را به باد کتک هم بگیرید فحش و فلاکت افاقه نمیکند
چرا من که 30 سال بازنشسته کار کرده ام وام دیگر کسورات برداشت شود حقوقم یک میلیون نیست بایستی چنین کارهای مانند نمایندگی شورای نگهبان شورای شهر افتخاری باشد نه حقوق چند برابری بگیرند اگر حقشان باشد واریز کنند برای کارگرانی که چند ما در شرکتی حقوقشان عقب افتاده است
تبعیض جنسیتی در همه جای کشور وجود دارد.
در دانشگاه محل تحصیلیم زنان زیادی را دیده ام که با تحصیلات دکترا و یا پسا دکترا در رشته ی تحصیلی خودم ( مهندسی مواد) به دلیل تبعیض جنسیتی، از شغلی که بعضا یک تکنسین مرد،با فوق دیپلم هم آن را انجام می دهد، بازمانده اند و با دکترا بیکارند و یا چندساعت تدریس می کنند.
در صنایع مختلف در حوزه مواد و متالوژی، زنان را راه نمی دهند به یک شرکت فولادسازی مراجعه کرده بودم و مدیرعامل شرکت می گفت 1327نفر پرسنل در این شرکت مشغول به کارند و ما به اندازه ی رقم خورد آن یعنی 27نفر زن دراین شرکت نداریم که آنها هم مهندس نیستند و تلفن جواب می دهند.
یا در شرکت دیگری می گفتند شب ها باید بین کلی کارگر مرد، شیفت شب بدهی و این مساله مشکل است!
من چندین ساله در رشته ی غیر تخصصی کار می کنم اما ترجیح داده ام تحصیلات تکمیلی را در رشته ی خودم بگذرانم. چون در کارم تخصص ندارم اغلب با مشکل مواجه میشوم.
جناب نوری همدانی در شهر ماه در سالر۸۸ به هر طلبه و روحانی حتی با یک سال سابقه یک قطعه زمین که ارزش ان در ان زمان حدود ۷۰ میلیون بود دادن که حداقل ۷۰۰ میلیون در حال حاضر ارزش دارد ولی من کارمند معلم بعد از ۲۸ سال سابقه خدمت کوچکترین خدمتی از دولت مردان دریافت نکردم و با ۳ فرزند هنوز مستاجرم .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
اگر اشتباه نکنم یکی از دلایل انقلاب رفع تبعیض و بی عدالتی بود !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
کودوم شهر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
کی داده؟ دولت که نمی ده، دروغ و شایعه هم که زیاده.
اینطور که یادم می اید قبل برجام ما یک کشور ایزوله شده بودیم و هیچ ارتباطی باهیچ کشور حتی عراق افغانستان از لحاظ سیاسی نداشتیم
طلاب بنده خدا خیلی دلم براشون یسوزه
اگر وضعیت طلاب عزیز نگران کننده است، وضعیت مردم فاجعه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
ببینید وضع اقتصاد چقدر خراب است که به طلای عزیز هم فشار وارد شده
آیت‌الله نوری همدانی فقط دغدغه طلاب را دارند بقیه مردم چی؟؟؟!
یک سئوال :
فرض کنید که اصلا برجامی نبود . ما چه کار میتونستیم بکنیم ؟ جز اینکه تا حالا یه چندتایی بمب اتمی ساخته بودیم ؟
خب حالا بفرمائید با این بمبها میخواهید چکار کنید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
اشتباه نکن اگه برجام نبود ما حالا انقدر کیک زرد داشتیم که بتونیم مردمو باهاش سیر کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
برجام نگذاشت که سر سفره کیک زرد و با نفت بخوریم.
مگر مجلس بعد از چهل سال سیصت تا خونه سازمانی ندارد. و اگر ندارد چرا؟چور باید هر دوره و یا هر سال هزینه مسکن پرداخت شود. وان هم معادل. ده سال حقوق یک کارگر چرا!!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خانه سازمانی داشت در سعادت اباد تهران
ولی نمایندگان دوره های قبلی پس ندادند
و ارزانتر بدون سند فروختند
و خوردند و تمام شد رفت
ئ د
آقای شریعتمداری، آیا بعد از برجام نمایش موشک و چاپ نوشته به زبان ابری بر روی آن که اسراییل باید از بین برود و از دست این کارها آیا باعث بازگشت تحریم ها نشده است؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
زبان عبری صحیح است نه ابری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
عبری بلبلم
آقا یک بودجه تپل در مجلس تصویب کنید در اختیار آقای نوری همدانی بگذارید. این همه ردیف و بودجه برای جاهای دیگر دادید این هم روش !
یه بنده خدایی از سیل زده های پلدختر تعریف میکرد یک دسته از روحانیون اومده بودن برای کمک به سیل زده ها که گل و لای رو از توی خونه ها بیرون بریزند.بنده خدا میگفت دو تا بیل میزدن خسته میشدن آخرشم کمک درست درمون که نکردن هیچ هر چی خوردنی هم توی خونه بود مجبور شدیم شام و نهار کنیم بدیم به این آقایون

من بی تقصیرم فقط نقل قول کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
کسی که نقل قول می کنه همیشه بی تقصیر نیست.
طلاب هم اگر كار كنند وضعشان بهتر ميشد . جناب همداني مگه وضع مردم عادي خيلي خوب است كه جنابعالي نگران طلاب هستي . طلاب كه پول ميگيرند كه درس ميخوانند
خب مگه نمی گن الگوی ما مولا علی است پس چرا موقع کار کردن الگوی شما علی نیست مگه علی با دست هایی که از شدت کار پینه بسته بود در مزارع بیل نمی زد و کشاورزی نمی کرد؟ کی علی ع از خطابه یا نماز جماعت خواندن پول درآورد
حاجی اقا به حال خانواده های که چهار پنج حتی بیشتر جوان تحصیل کرده بی پارتی بی رانت بی گردن کلفت بی پول بی کس بی یار بی یاور بی پدر بی مادر یتیم بی پناه گریه کن ناله کن اه بکش فریاد بزن که واویلا فلاکت فقر نا امید بی انگیزه متعاد حلاف ویلان سرگردان گور خواب لوله خواب تونل خواب زیر پل خواب دخمه خواب گریه کن فریاد بزن چی شده کی مسول این همه بدبختی کی جوابگو این همه تبعیض این همه فاصله طبقاتی این،همه طلاق این همه دختر وپسر مجرد این همه بی فرزندی این همه طلاق عاطفی این همه طلاق بنفش این،همه طلاق زرد خدایا فریاد رسی به جای گریه باید خون گریست نه تنها قشر خاصی که به راحتی کار شغل پست مقام رفاه اسایش بدونه زحمت خاصی فقط با با روش خاصی امتیاز دارد بقیه را فریاد کن یا علی ادرکنی.
طلاب عزیز هم می توانند مانند مردم کارکنند. کار یدی .یعنی فن وحرفه بیاموزند
طلاب عزیز هم می توانند مانند مردم کارکنند. کار یدی .یعنی فن وحرفه بیاموزند
با تمام احترامی که قائلم فکر می کردم آیت ا... نگران معیشت همه مردم هستند انگار فقط نگران قشر شبیه به خود هستند
آقای نوری. طلاب هم بیابند معادن کرمان کار هست. کار کنند دیانت هم داشته باشند عین حال و روز ما.
لطفاً با سرکار آمدن مجلس و قوه قضائیه مردمی، مسیله مهریه رو سریعتر حل کنید که علما درخواست کرده که مهریه سکه به قیمت زمان عقد محاسبه شود.
به خدا هر روز صدها جوان بخاطر این بی عدالتی قانون به تباهی دارن کشیده میشن.
والله به خدا قسم دیگه الان مرد و زن فرصت برابری برای کار در جامعه دارن و چرا باید مردان اینگونه تحت فشار باشن. نتیجه این قانون موجود میشود اطاعت پذیری کورکورانه مردان از زنان و تربیت نسلی که هیچ تعهد و اخلاقی ندارند. لطفاً یکبار هم که شده این مسیله را ریشه ای حل کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اگر چهار تا جوان زیر بار مهریه سکه ای نروند این بساط خودبخود جمع می شود.
وضع معیشتی کارگرا که عالیه!!!!!!!!
از وجوهات شرعی که جمع کردید به طلبه ها بدهید، تحریم فقط برای مردم عادی که نیست برای همه هست،
میشه سردار نقدی بفرمایند از کجا به این نتیجه رسیدن .
بسیاری از مردم دنیا خواستار نجات از سلطه غرب هستند
با همه احترامی که به سردار دلاور نقدی قایلم اما با این جمله ایشان موافق نیستم. بر اساس کدام نظر سنجی معتبر علمی ایشان می گویند : «بسیاری از مردم دنیا خواستار نجات از سلطه غرب هستند» .
آقای نقدی چرا از مردم ایران برای نجان از ِغرب باید مایع گذاشت ..خوب هر کشوری با هر امکاناتی دارد برای نجات خود بجگند
نگران طلاب نباش نگران تن فروشانی لاش که از فقر و بخاطر سیر کردن شکم بچه هاشون تن به ذلت میدن ..
برادر بزرگوار جناب آیت‌الله نوری همدانی، وضع معیشتی کارگران بدتر از طلاب است.
از اهانت ها و فحاشی های نمایندگان مجلس به جناب ظریف بسیار بسیار متاسفم...این افراد کار بسیار ناشایستی کردند...به اعتقاد من به عنوان یک فرد معمولی آقای ظریف هر چه که باید انجام می داد را انجام داده و در تمامی تصمیمات مهم کشوری قطعا نظر مستقیم رهبری شنیده شده است و تاییدیه یا رد آن گرفته شده است....شک ندارم...شماهم شک نداشته باشید!!! به نظر من دولت روحانی بسیار مظلوم واقع شد...دقیقا از فردای مناظره تاریخی آقایان جهانگیری و قالیباف در داخل کشور روحانی و تیمش را زدند و این زدن و سنگ اندازی تا به امروز هم ادامه دارد!!!! از خارج از کشور هم این دولت با یک آدم تاجر و سرسخت و متعصب عجیب به نام ترامپ برخورد کردند که هیچگاه حاضر به دوستی با ایران نبوده!!!! واقعا حیف است کسی قدر آقای ظریف را نمی داند!!!! بنظر من ایشان قهرمان ملی کشورم می باشد و بسیار مظلوم است......آقای ظریف خسته نباشی و ممنون برای این همه زحماتی که تا به امروز برای کشورمون کشیدی
سردار نقدی جان خواهشمندیم بروید در همان کشورها کار جهادی کنید
آخی ، بمیرم و این وضعیت سخت و ناگوار معیشتی را فقط برای طلبه های عزیز نبینم ، مردم عیب نداره یه فکری به حال خودشان میکنن
وضعیت کارگرها مطلوب است ...
231000000*280=64680000000 تومان : معادل پرداخت وام یک میلیون تومانی به 64680 نفر
طفلک طلاب. من نگرانشونم
ایشان وضع معیشتی طلاب را دیدند اما سالها وضع معیشتی مردم را ندیدند
آقای شریعتمداری قبل از برجام با شروع تحریمها در بازه زمانی کوتاهی دلار از 1000 توامان به 4500 تومان رسید. با شروع مذاکرات برجامی ترمز افزایش دلار کشیده شد. با پذیرش برجام دلار به کمتر از 3000 تومان کاهش پیدا کرد. چند سالی حدود 3000 تومان ثابت ماند. دوباره با شروع تحریمها قیمت دلار اوج گرفت.
به نظر شما اگه کلا برجام شکل نمی گرفت الان قیمت دلار چند بود؟؟
اگه برجام می ماند الان قیمت دلار چقدر بود؟؟
حسین جان شریعت مداری یه شجاعتی هم بخرج بده و از بعضی ها انتقاد کن .
پیشنهادمی شوداین عزیزان طلاب هم همانند دانشجویان ودانش آموزان این کشور به فکر معاش وتامین مخارج خویش باشندوبه تحصیل خویش نیز ادامه دهند.
پیشنهادمی شوداین عزیزان طلاب هم همانند دانشجویان ودانش آموزان این کشور به فکر معاش وتامین مخارج خویش باشندوبه تحصیل خویش نیز ادامه دهند.
من که سه شیفته کار می کنم وضع معشیتیم خوب نیست ، چرا باید وضع طلبه ها خوب باشه در حالی که هیچ کاری انجام نمی دهند ؟
یه مسلمون پیدا نمیشه، این موضوع رو تعیین تکلیف کنه؟!
عزت‌خان؛ تو تعیین تکلیف کن
سردار سرتیپ محمدرضا نقدی، بسیاری از مردم دنیا فرق ایران و عراق را نمیدانند همین طور که ما فرق اوگاندا و آنگولا را نمیدانیم چه برسد به سیاستهای آن کشورها
علاوه ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن هم قالیباف و 90 درصد از نمایندگان در تهران خانه شخص دارند آیا گرفتند
اخوندهای تازه کار هم برن کار کنن
خونشون از مردم رنگی تره یعنی؟
جناب همدانی عزیز:
نگران طلاب خودتان هستید. بگذارید مقایسه ای بکنیم.
طلبه دانشجو کارگر ساده
بورسیه تحصیلی 900 تومان 0 1800000 تومان
بیمه دارد ندارد دارد
استخدام قطعی بیکار روزمزدی
مسکن وام یا خانه هیچ کرایه (حداقل 1 میلیون تومان)
وام بی دغدغه هیچ با هزاران دغدغه
زمین بسته به شرایط دارد هیچ هیچ
خودرو به هر شکلی تامین می شود. هیچ شاید
و ......

حالا لطفا بفرمایید کدام یک دغدغه دارد؟ دانشجو, کارگر؟ نقش کدام یک در تولید بیشتر است؟
یه زمانی طلبه دولتی یه توهین بود الان کمبود بودجه دارند
ثروت هاي افسانه اي ميلياردي كه توسط عده به خصوصي دزديده ميشوند و مردم ايران را بدبخت و بدبخت تر ميكنند يا سر از بانك هاي لندن، پاريس، تورنتو، ونكوور، نيويورك و لس آنجلس در مي آورند و يا در بازاراملاك و يا بورس انگليس، فرانسه، كانادا و آمريكا در چرخه مي افتند و ملل غربي را خوش بخت تر و خوش بر و روتر مي كنند.

آ
آیت الله نوری همدانی: وضع معیشتی طلاب نگران کننده است....نوری جان نگرانی خودتو پیش خودت نگه دار...وضع معیشتی مردم وحشتناکه..قرمزه قرمز
جناب نوری همدانی با همه احترامی که برای روحانیت قایلم اولا باید عرض کنم زندگی قریب به اتفاق مردم ایران بواسطه مدیریت ناکار امد دچار مشکل هستند ثانیا حضرت عالی بهتر از من می دانی که طلاب حوزه های علمیه قبلا حقوق بگیر نبودند واین از افتخارات علما ومنشا استقلال انها بود
پدر من کشاورز بود . وقتی طلاب را در تلوزیون می دید می گغت اگه راست مگی بیا یه بافه ( دسته ) گندم بچین . یعنی برو کار کن . حالا برادران طلبه هم برن نان بازوشونو بخورن .
ادمهای عادی باید پول بدن درس بخونن طلاب درس میخونن پول و شهریه میگرن به علاوه مزایا و بیمه و بن و هزار و یک مزایای دیگه بعدم خودشون رو بالاتر ازهمه میدونن طلاب به شهراشون برگردن به کسب و کار مشغول شوند
سیاست خارجی کشور در بلاترین سطح بسته می شود و لذا آقای شریعتمداری سفسطه نکنید. مذاکرات برجام با تایید رهبری بوده و ایشان هم آقای ظریف را تایید کردند پس برجام تصمیم نظام بوده ولی تندورها که همواره در حال خرابکاری هستند آن را خراب کردند
به کیهان و شخص مدیر مسئول آن حرجی نیست که چشم خودرا ببندد و دهان خود را برای هر سخنی که دلش میخواهد بگوید باز کند.
آقا کاش مثل زمان حاکمیت شیعه علی و اسلام در جامعه بفکر مردم نیز باشید. قطع یقین باز مردم به شما اعتماد و اتکا میکردند.
برای این واریزی نماینده های مجلس باید نماز وحشت بخوانیم.
به نظرم حوزه ها تعداد طلبه کمتری بگیرند تا بتوانند معیشت آنها را از محل خمس و سهم امام تامین کنند . مانند کل تاریخ . نه اینکه تعداد زیادی طلبه بگیرند و بعد کاسه چه کنم دست بگیرند و انتظار کمک از دولت را داشته باشند . که به قول شهید مطهری کمک دولتها برای حوزه علمیه سم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
قبلا اقتصاد به مفهوم نوین نبود وبه جای مالیات خمس و زکات می گرفتند .الان چرا مردم هم مالیات بدهند و هم مالیات در فرم اولیه اقتصاد بدوی یعنی خمس و زکات؟
خب طلاب هم مثل کارگرها و بقیه مردم برن کار اقتصادی بکنند
توى هر خونه دو يا سه تا ليسانس دارم در شرايط فعلى علم طلاب به چه درد جامعه ميخوره
طلاب محترم سربازی که نمی رن . بیمه درمانیشون که تکمیله
اصلا این همه حوزه و طلبه در گوشه گوشه هر شهر و روستا برای چیست خروجی انها چیست
من کارگرم حقوق کارگری در ایران کم است آقای همدانی
شعار هر ایرانی‌

مرگ بر آلبانی!!!

خخخخ
طلاب خیلی وصع معیشتیشون ناجوره ؟برن جای کارگری کار کنن که بعد چند ماهکار طاقت فرسا جقوق نگرفته یا تو.معدنن با کمترین ایمنی و.حقوق ناچیز
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی