بازدید 11936

مردم از مجلس یازدهم توجه به معیشت را انتظار دارند

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند که به فکر اقتصاد و معیشت باشند و از حاشیه دوری کنند.
کد خبر: ۹۸۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ 03 July 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، "مهدی روشنفکر" در جمع مردم روستا‌های مختلف بخش سپیدار افزود: بنا داشتیم بعد از انتخابات باشکوه دوم اسفندماه سال گذشته از نزدیک با مردم دیدار کرده و به رسم ادب از حضور آنان در پای صندوق‌های رای تشکر کنیم، ولی به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده این سعادت نصیب نشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌های مختلف کنار امامین انقلاب بوده‌اند، تصریح کرد: از تمام کسانی که پای صندوق رای حضور پیدا کردند و در واقع به جمهوری اسلامی رای دادند، تشکر می‌کنم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون اظهار کرد: مجلس یازدهم در شرایطی شروع به کار کرده که کشور در بدترین شرایط اقتصادی و اعتباری قرار دارد تا جایی که درآمد‌های نفتی بسیار کاهش یافته و درآمد‌های مالیاتی به دلیل راکد بودن وضعیت کسب و کار نیز به جایی نمی‌رسد.

روشنفکر عنوان کرد: ما در شرایطی توفیق نوکری مردم را داریم که سفره مردم کوچک شده و وضعیت معیشت و اشتغال جوانان تعریفی ندارد و از آن طرف با محدودیت‌های اعتباری روبه‌رو هستیم، هرچند معتقدم مدیر انقلابی و جهادی منتظر اعتبارات نمی‌ماند، زیرا اگر پول باشد هرکسی می‌تواند هزینه کند، هنر مدیر در زمان محدودیت‌های اعتباری و سختی‌ها مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: مدیر جمهوری اسلامی باید خود را نوکر مردم بداند و برای لحظه‌ای مردم از فکرش بیرون نرود و شبانه روز برای مردم کار کند، خود را از آنان بداند و با آنان باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون تاکید کرد: مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند به فکر اقتصاد و معیشت باشند و از حاشیه‌ها دوری کنند، مجلس باید امید مردم را ناامید نکند و تمام هم و غم خود را برای بازگشت روز‌های خوب و رفاه نسبی مردم به کار گیرد.

روشنفکر بیان کرد: من به مردم خوب استانم قول می‌دهم وکیل آنان باشم و هیچ وقت وکیل دولت نشوم و هرکجا نیاز بود طرف مردم را بگیرم و برای گرفتن امتیازی ناچیز و یا دل خوش کردن باند‌های قدرت و ثروت مردم را فراموش نکنم و بدون نگاه به چشم و زبان سیاسیون هرکجا نیاز بود از حق دفاع کنم.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه سفر‌های منطقه‌ای خود در جمع مردم روستا‌های مختلف بخش سپیدار رفت و از نزدیک با آنان در زمینه مسائل و مشکلات گفتگو کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل