بازدید 18312

دبیر جنجالی کاراته به فدراسیون بر می‌گردد؟

شنیده شده است برخی نهادهای نظارتی هم باید در این خصوص نظر بدهند. به نظر می رسد برای بازگرداندن چنین افرادی به مسوولیت با احتیاط بیشتری عمل کرد هرچند تجربه آنها در کاراته بالاست.
کد خبر: ۹۸۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 16 June 2020

شایعاتی در خصوص بازگشت احتمالی محسن آشوری دبیر چندین دوره گذشته به فدراسیون کاراته شنیده شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته محسن آشوری دبیر سابق فدراسیون کاراته با سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون دیدار کرد. پس از این دیدار گفته شد رییس جدید، بار دیگر می خواهد از آشوری در فدراسیون استفاده کند. کسی که بارها در این پست آمده و رفته است و مشخص نیست چرا کاراته ایران بارها به این شخص مراجعه کرده !

دبیر سابق فدراسیون کاراته که در سال‌های اخیر هم دست از فعالیت در این رشته نکشیده بود، در مدت زمانی که از فدراسیون جدا بود با کاهش حاشیه‌ ها در مجموعه فدراسیون رو به رو بودیم. آشوری برای بازگشت حوصله زیادی به خرج داد تا حالا بار دیگر نامش برای نشستن مجدد بر کرسثی تکراری مطرح شود.

شنیده‌ها حاکی از این است که احتمال بارگشت آشوری به فدراسیون وجود دارد، اما باید منتظر ماند و دید آیا او به فدراسیون برمی‌گردد یا خیر؟ شنیده شده است برخی نهادهای نظارتی هم باید در این خصوص نظر بدهند. به نظر می رسد برای بازگرداندن چنین افرادی به مسوولیت با احتیاط بیشتری عمل کرد هرچند تجربه آنها در کاراته بالاست.

دبیر جنجالی کاراته به فدراسیون بر می‌گردد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی