بازدید 13286
۲

ارزش زیست محیطی یک درخت بلوط چقدر است؟

دیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ارزش زیست محیطی یک درخت بلوط بیش از ۳ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۹۸۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴ 16 June 2020

به گزارش «تابناک»، شیرزاد نجفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای حفاظت از جنگل و اراضی ملی تجهیزات و ادوات موردنیاز به اندازه کافی در دست داریم.

وی اضافه کرد: پیگیر هستیم تجهیزات و ادوات مورد نیاز شهرستان‌های استان را نیز تامین کنیم.

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری لرستان بیان کرد: در استان تخریب و تصرف اراضی ملی چالش‌های عمده‌ای است که با آن مواجه هستیم.

نجفی اضافه کرد: با وجود رئیس کل دادگستری استان، دادستان خرم‌آباد، دادستان‌های مرکز شهرستان‌ها تعامل بسیار خوبی بین دستگاه قضا و منابع طبیعی لرستان که دستگاهی حاکمیتی است در راستای حفاظت و نگهداری از جنگل‌ها و انفال بوده وجود دارد.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم از جنگل‌ها و اراضی ملی که ثروت خدادادی هستند حفاظت کنند، گفت: ارزش زیست محیطی یک درخت بلوط بیش از ۳ میلیارد تومان است.

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری لرستان ادامه داد: در راستای حفاظت از اراضی ملی، جنگل‌ها و مراتع ضرورت دارد کشاورزان، سمن‌ها، روستائیان و ... با منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان تعامل و همدلی لازم را داشته باشند.

نجفی عنوان کرد: چنانچه افرادی برای تهیه ذغال به جنگل و اراضی ملی تعرض کند دستگاه قضایی با خاطیان به شدت برخورد خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
نجفی عنوان کرد: چنانچه افرادی برای تهیه ذغال به جنگل و اراضی ملی تعرض کند دستگاه قضایی با خاطیان به شدت برخورد خواهد کرد.......
لطفا با توجه به ارزش ریالی ذکر شده ..شدت اعمال تنبیه را علنی کنید تا درس عبرت باشد ..
اگه تجهیزات کافی داری پس چراکه اجازه میدهید آتش سوزی گسترده شود بعد وارد عمل می شوید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر