بازدید 21535
۵

آخرین خبرها از دستگیری قاضی منصوری در رومانی

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در مورد موضوع قاضی منصوری و دستگیری او در رومانی گفت: بر اساس اطلاعاتی که داریم ایشان به سفارت ایران در رو مانی مراجعه کرده و گفته است که چه کار کنم و درخواست راهنمایی کرده است ، سفارت ایران نیز به ایشان برای بازگشت به میهن راهنمایی‌هایی ارائه داده است .
کد خبر: ۹۸۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ 15 June 2020

به گزارش تابناک، سید عباس موسوی در نشست خبری امروز خود گفت: احتمالاً نشست سران کشورهای ایران روسیه و ترکیه در ارتباط با موضوع آستانه به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شود.

وی افزود: احتمالا در جریان سفر آقای ظریف به دو کشور ترکیه و روسیه در این مورد صحبت می‌شود و تاریخی برای برگزاری آن در آینده نزدیک مشخص می‌شود .

موسوی در ادامه صحبت های خود با انتقاد از گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد ایران گفت: آنها تلاش دارند موضوعی که بسته شده است را بر مبنای ادعاهای جاسوسی رژیم صهیونیستی و شخصیت نتانیاهو باز کنند.

وی ادامه داد: جای تاسف دارد که آژانس به جای اتکا به مدارک متقن و نگاه به همکاری‌های خوب و سطح بالای ایران با این سازمان بین المللی به ادعاهای رژیمی می‌پردازد که خصومتش با مردم و نظام ایران و نظام بین الملل برای همگان روشن است .

موسوی گفت: ما به آژانس توصیه می‌کنیم که کمی آینده‌نگری داشته باشد و قدر همکاری‌های ایران را بداند .

وی گفت: امیدواریم نشست اخیر آژانس منجر به نتیجه‌ای شود که برای حفظ امنیت بین‌المللی مفید و سازنده است .

سخنگوی وزارت خارجه گفت: اگر آژانس تصمیمی غیر سازنده‌ای در مورد ایران بگیرد، امکان دارد که ایران واکنش درخوری نشان دهد و احتمالاً آنها خودشان حدس خواهند زد که این تصمیم چه خواهد بود .

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان همچنین در مورد موضوع قاضی منصوری و دستگیری او در رومانی گفت: بر اساس اطلاعاتی که داریم ایشان به سفارت ایران در رو مانی مراجعه کرده و گفته است که چه کار کنم و درخواست راهنمایی کرده است ، سفارت ایران نیز به ایشان برای بازگشت به میهن راهنمایی‌هایی ارائه داده است .
وی با بیان اینکه ایشان بر اساس حکم مراجع قضایی کشور از طریق اینترپل ایران تحت تعقیب بوده اند، ادامه داد : ظاهراً ایشان در آنجا حالشان خوب نبوده است و به بیمارستان مراجعه می‌کنند و در آنجا تحت حفظ قرار می گیرند و بازداشت می شوند .

موسوی ادامه داد : وزارت خارجه در مورد اجرای احکام و دستورات مراجع قضایی راسا ورود پیدا نمی‌کند بلکه سعی می کند اجرای آنها را تسهیل کند و اینکه به صورت قانونی این اقدامات انجام شود .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
عجب یکی نیست به اینهائیکه در قدرت هستند و سوء استفاده میکنند و حق را ناحق میکنند و رشوه میگیرند و آخرتشون را به دنیا میفروشند فکر نمیکنند که گیرم از دست عدالت انسانی گریختند آیا می توانند از عدالت الهی هم بگریزند؟؟ که محال است و با بیماری باید هرآنچه را اندوخته اند پس دهند.عبرت برای سایر قدرتمندان در کرسی صدارت؟؟!!
مقدمات تبرئه اين عنصرفاسد آغاز شد !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
از لحن خبر مشخص بود. نوشته خودشان به سفارت مراجعه کردند و گفتند چه کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نه بابا، نکنه خودشون گفتن من اومدم قبل زندانی شدن یک تفرح بکنم و برگردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالتان خوبه ، باز دم قوه قضائیه گرم که بازداشت این یارو رو کتمان نکردند ، سخنگوی محترم به این مختلس ایشان خطاب نمی کنند ، حداکثر این فرد خطاب شود . بابا طرف فساد کرده .
هر حکمی که قاضی رشوه بگیر صادر کرده باید مجددا بررسی شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی