بازدید 10785
۲
شهردار مشهد:

شهرداری را بدون بدهی به شهردار جدید تحویل می‌دهم

شهردار مشهد گفت: در این مجموعه، هیچ بدهی معوق نداریم و به دور بعد بدون هیچ بدهی تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۹۸۴۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 14 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا کلایی شهردار مشهد‏، خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه اظهاذر داشت: ما بحث قطار شهری خط ۲و۳ را با چندین میلیارد تومان درحال ساخت داریم و باتوجه به این هزینه‌های میلیاردی، حتی یک ریال بدهی نداریم.

وی افزود: در آبان ۹۷ که این سمت را تحویل گرفتم، شهرداری مشهد بیش از ۵ میلیارد تومان بدهی داشت که بعد از گذشت ۵ ماه، بخش عمده این بدهی پرداخت شد.

شهردار مشهد گفت: مجموعه شهرداری متولی بالا بردن اقتصاد در شهر است، ظرفیت‌های اقتصادی شهر از طریق درآمدهای پایدار و سرمایه‌گذاری‌ها تامین می‌شود، این در حالی است که با تعیین تکلیف ۳۰ پروژه، منابع ما در این بخش آزاد شد.

کلایی افزود: در حال حاضر ۲۹۰پروژه در اطراف حرم مطهر رضوی درگیر حقوق مکتسبه هستند و در منطقه ثامن امکان قیمت‌گذاری ثابت برای املاک نیست، تهاتر خارج از بافت انجام نمی‌شود و چون یک قضیه پیچیده‌است، سرعت پیشرفت آن کم شده است.

وی به سوالی که در خصوص ساخت کوه‌پارک در کمربند سبز جنوبی مشهد که به محیط‌زیست آنجا آسیب رسانده، تصریح کرد: از ۲۳ میلیون متر مکعب که برای آبیاری فضای سبز شهری استفاده می‌شود، فقط ۲میلیون متر مکعب صرف کوه پارک می‌شود، چون در آنجا گیاهانی از گونه‌های کم‌مصرف کاشته شده است، ضمن این‌که قبل از ایجاد کوه‌پارک، مطالعات علمی لازم صورت گرفته بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احسن به این مدیر جوان و شایسته
از بدهی شهرداری تهران هم خبر دهید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی