بازدید 40455

تصویر "موسوی‌مجد" جاسوس سیا منتشر شد

تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر می‌شود.
کد خبر: ۹۸۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 11 June 2020

به گزارش  تابناک  به نقل از تسنیم، سه شنبه هفته جاری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در بخشی از نشست خبری خود، اعلام کرد اخیرا فردی به نام سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم که هم به سرویس موساد و هم به سرویس سیا وصل شده بود و در قبال اخذ دلار‌های آمریکایی، در حوزه‌های مختلف امنیتی اطلاعاتی را جمع آوری و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود. یکی از اتهامات این فرد اعلام محل تردد و اسکان سردار شهید سلیمانی و برخی فرماندهان نظامی در ادوار مختلف به سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد بود که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شد.

همچنین مرکز رسانه قوه قضاییه نیز در تشریح بخشی از پرونده قضایی وی زمان بازداشت جاسوس مورد اشاره را هجدهم مهرماه 97 اعلام کرد که از ابتدای بازداشت تاکنون آزاد نشده است.

بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تمام مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت امریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.

بر اساس این گزارش پس از بازداشت موسوی مجد در تاریخ 18 مهرماه 97، شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ 3 شهریور 98 حکم اعدام وی را صادر می‌کند که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه برگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ 4 اسفند 98 و بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تایید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال می‌کند و هم اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است.

تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر می‌شود.

تصویر

اما از روز‌های گذشته و پس از انتشار این اخبار، گمانه زنی‌های زیادی درباره این جاسوس محکوم به اعدام در میان رسانه‌ها و در مجازی صورت گرفت، به طوری که تصاویر مختلف اشتباهی و جعلی نیز منتسب به این فرد نیز منتشر شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴۷
کجا کار میکرده در چه رده ای که به این اطلاعات دسترسی داشته
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
در رده های بالای سپاه قدس بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
اینها ریش دارند ریشه ندارند
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
به هر حال امیدواریم این درسی باشد برای سختگیریها. قطعا کسانی که ظواهر را انجور که گشت ارشاد و اداره جات می خواهند رعایت نمی کنند و مثلا کروات یا مارک می پوشند و خیلی مدعی پاکدستی نیستند بی ضرر هستند چون اگر قصد جاسوسی مانند این یا قصد غارت مانند خاوری و طبری داشتند جور دیگری می پوشیدند و جا نماز اب می کشیدند و خود را سرباز گمنام معرفی می کردند و..... بگردید در میان همین افراد. کشمیری هم عامل بمب گذاریها اول انقلاب بود دو تا خودکار در جیبش داشت. یکی برای کارهای دولتی و یکی برای کارهای شخصی که نکند گناه کند و از بیت المال برای کارهای شخصی استفاده کند. دقیقا مانند خاوری و طبری و ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
گویا از نیروهای داوطلب اعزامی به سوریه بوده و حتی گفته میشه لو رفتن عملیات خان طومان از شاهکارهای این خائن بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
واز کدام گزینش رد شده بود
الله اکبر! ترو خدا از روی ظاهر قضاوت نکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
هرجا ممکنه هر کسی در مرحله ای سرخورده شود مثلا به پست یا مقامی که دلخواهش بوده نرسیده!!!! و میخواسته تلافی کند...

به هر حال برای نفوذ بر کسی باید کامل به او آشنا بود... حالا چه کسی این وطن فروش را تحت تاثیر قرارداده؟؟؟
چه یقه بسته هم هست! نفوذ تا کجاها رفته
پاسخ ها
فدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
از هنر پیدا کردنش غافل نشو ...
جل الخالق!
این نشون میده که جاسوساس ها در همه جای ایران نفوذ کردند..و اکثر جاسوس ها یا خرابکاران مانند زم و دیگران از فرزندان افراد طرفدار دو اتیشه انقلاب ایران بودند ...بنابراین این نشون میده که ما نباید در استخدام افرادبراساس ظاهر و سوابق انقلابی انها بررسی کنیم بلکه براساس وطن پرستی انها....یک وطن پرست عشق ایران هیچ وقت به کشورش خیانت نمیکند...و تاریخ ایران نشون داده که علت سقوط ایران همیشه خاینین به وطن بودند...و اینها را باید به بدترین شکل اعدام کرد..
بله برادر.
پاسدار بوده؟قیافه اش به پاسدار ها رفته.
ریش و یقه را
حتما عقیق هم داره!
کسی که از رفت و آمد سردار سلیمانی خبر داشته قطعا از رده های بالای سپاه قدس بوده است بعد معلوم می شود این آقا جاسوس بوده !!!! و پیش از ترور سردار سلیمانی هم بازداشت شده یعنی می توان تصور کرد گرای رفت و آمد دقیق که منجر به ترور سردار سلیمانی شد را جاسوسان رده بالای دیگر به آمریکا داده اند که هنوز هم کشف نشده اند و با ریش و انگشتر و تسبیح روزنامه دارند و مرگ بر آمریکا سر می دهند!!!!! حالا باید پاسخ دهند آنهایی که دانشجو و خبرنگار و فعال محیط زیست و فعال حقوق بشر و ... که به هیچ اطلاعات طبقه بندی شده و سری دسترسی ندارند به جاسوسی متهم کردند و بازداشت کردند و به زندان انداختند برای این موارد چه پاسخی دارند؟؟؟؟؟؟؟
خوب معلومه که نفوذی ها با اینطور چهره ها و جلوه ها ظاهر می شن . آدم عاقل نباید گول ظاهر و سجاده و تسبیح رو بخوره ....
چه ربطی به ترور سردار داره بازداشت 97 ترور 98
تابناک این جاسوس سال 97 دستگیر شده و تا زمان شهادت سردار سلیمانی 13/10/98 هم در زندان بوده بعد چجوری خبر میداده
چیز تازه ای نیست!!! سعید امامی معاون وزیر اطلاعات در دوران ریاست علی فلاحیان و آن موقع یعنی حول حوش سال 69 گفتند فردی به اسم گودرزی هم از افراد مهم و کلیدی،جاسوس موساد بودند.
اون خودکارش منو یاد کشمیری انداخت .
برادر حزب اللهی !
چند تا ازینا داریم ؟!!!!
خدا داند ؟
درین درین ... بخاطر یک مشت دلار ...
سال 97 بازداشت شده ، اونوقت چجوري جاي سردار سليماني رو لو داده؟
بعد كيهان به دولت روحاني ميگه نفوذي
نه اول و نه اخرش است ولی در این سیستم یک تعداد خواسته یا ناخواسته جاسوس پرور شده اند و دارند منافع مملکت را قربانی می کنند !چه لزومی دارد نظامیان برای زیارت به عراق و بروند چه لزومی دارد از رده پایین تا بالا به پیاده روی اربعین بروند چه لزومی داشت در گذشته بصورت زمینی و هوایی به زیارت سوریه بروند ! مگر امکان دارد سازمان های اطلاعاتی غرب نتوانند اینها را در دام بیندازند ! بحث امنیت و حفاظت اطلاعات در نیروهای نظامی رعایت نمی شود و اینکه جاسوس شده ضعف سیستم نظامی است !
عکس تو زندانشه!؟
حالا جاسوس سیا بوده یا جاسوس موساد؟
بنظرم منصفانه اینست برای هرکسی که دادستان کیفرخواست اعدام صادر می کند دادگاه باید بصورت علنی و با حضور هیئت منصفه برگزار شود.
اگر پرونده امنیتی است و بیم آن می رود جزئیات محرمانه ای افشا شود دادستان می تواند کیفرخواست حداکثر حبس ابد درخواست دهد.
خب پس این اشراف اطلاعاتی که با آن گوش فلک را کر کرده اند کجا است؟
ایشون سید هستن. سیدش رو حذف نکنید.
همه جاسوس ها اینشکلی هستن.کسی که فشن هست که ننیتونه جاسوسی کنه.یکی باید همرنگ خودشون باشه که بتونه واردشون بشه...شما با موهای فشن که حاسوس پیدا نمیکنی....تعجبی هم نداره...اگه چهرش جز این بود تعجب راشت.ایشون از اول جاسوس نبوده ...بخاطر سست بودن ایمان و حریص بودن و نداشتن حس میهن پرستی به این راه کشیده میشن.متاسفانه کاری که کرده اصلا جای بخشش نداره.همه جای دنیا کسی که به کشورش و مردمش خیانت کنه به هرشکلی اعدام میشه.فقط موندم جرا این مفسدان اقتصادی رو اعدام نمیکنن.خیانت اونا به مردم. ملموس تره برای ما .اونا علنی توو جشم مردم دارن خیانت میکنن.کاش روزی برسه عدالت برای همه یکسان بشه‌.ای کاش اگه نون نداریم بخوریم روزی برسه دلمون خوش باشه و مشتمون قرص باشه که عدالت برای همه یکسانه.دیگه هیچ غمی نداشتیم.گشنگی الان فشار میاره که یکی علنی مال مردمو میخوره همه نگاش میکنن.یکی رو هم عکسشو میزنن روزنامه.جفتشون رو اعدام کنید.خیانت خیانته.. یکی جاسوسه یکی پول بیت و المالو میخوره بازم توو سمت خودش داره کار میکنه.کی میمیریم راحت شیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
چرا مردم بمیرند ...اونایی بمیرند که با دروغ وریا وتظاهر رانت خوری و وطن فروشی میکنند
میهن پرستی نه میهن دوستی را از کودکی باید با پوست و گوشت فرزندانمان بیامیزیم. آموزش و پرورش و صدا و سیما در این زمینه مسئولیت بسیار سنگینی دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
پرستش مخصوص خداوند است .
رب السموات و الارض
لا اله الاهو
میهن پرستی شرک است ولی میهن دوستی بخشی از ایمان است .
حب الوطن من الایمان
عشق به میهن کفایت می کند.
سید بوده !! چرا دستگاههای اطلاعاتی قبل از این نتونستن شناساییش کنن؟؟؟
یه مازیار ابراهیمی دیگه از توش در نیاد
آري اين چنين بود برادر
کجا کار میکرده؟چه درجه ای داشته؟نفودی بوده یا نه؟
ایشون مطمنا به یک شبکه وصل بوده.طبق اظهارات قوه قضاییه ایشون قبل از شهادت سردار سلیمانی دستگیر شده بودند.حالا سوال این هست که چه کسی محل تردد سردار و اطلاعات جزیی رفت آمد ایشون رو لو داده ؟ اون شبکه باید پیدا بشه
اصلا بهش نمیاد
این مگه جاسوس آمریکا نیست؟
چرا کراوات نزده؟
امان از این ظاهر الصلاح های جاسوس !!!!
اصلا بهش نمیاد چنین خباثتی ...... خدایا خودت حفظمان فرما از انحرافات..آمین یا رب العالمین
ر مثل ریش اما هر ریش بی ریشه
مانند آتش شد بر دامن بیشه
خدایا لحظه ای ما را بخود وامگذار
مهر 97 دستگیر شده که قبل از شهادت سلیمانی بوده پس دنبال بقیه جاسوسان بگردید البته از بین همین چهره ها نه کراواتی ها
انشاالله یه اعدام تودل برویی بشه که دشمنان این ملت بفهمن سرانجام کارشان مثل همین آشغاله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار