بازدید 41648

آخرین آمار کرونا تا بیستم خرداد/ تودیع و معارفه سخنگوی قبلی و فعلی توسط خودشان / افزایش ۷۴ نفری جان باختگان در ایران

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۰۹۵ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، اما هنوز برخی بستری هستند و حال عمومی ۲۶۳۹ تن از ایشان «نامساعد» گزارش شده است.
کد خبر: ۹۸۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 09 June 2020
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان از ۱۷۵ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده، از میان افراد مشکوک و بر اساس آزمایش‌ها، از ظهر دیروز تا ظهر امروز، ابتلای ۲۰۹۵ تن به کووید-۱۹ قطعی شده است. با احتساب این افراد، آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۱۷۵ هزار و ۹۲۷ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۷۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۴۲۵ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۳۸ هزار و ۴۲۵ تن بهبود یافته‌اند و البته ۲۶۳۹ تن از بیماران بستری از جمله افرادِ بدحال هستند.

لاری افزود: تا کنون یک میلیون و ۱۲۸ هزار و ۶۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۷ درصد است که با نرخ مرگ در جهان، یعنی ۱۰.۳ درصد فاصله دارد و به همین تناسب، «نرخ بهبود» در ایران ۹۴.۳ درصد است که وضعیتی امیدبخش نشان می‌دهد.

نکته جالب توجه در نشست امروز سخنگوی وزارت بهداشت برای اعلام آمار روزانه مبتلایان، جان باختگان و بهبودیافتگان کووید-۱۹ در کشورمان، فارغ از تاخیر بسیار در اعلام آمار، حضور همزمان جهانپور، سخنگوی پیشین و لاری سخنگوی تازه انتخاب شده وزارت بهداشت در کنار هم بود که به برگزاری نشست تودیع و معارفه ایشان توسط خودشان گره خورد!

آخرین آمار کرونا تا ۲۰ خرداد/ تودیع و معارفه سخنگوی قبلی و فعلی توسط خودشان/ افزایش ۷۴ نفری جان باختگان در ایران
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۳
مهندس آمار از نفس افتاده رفت، تازه نفس آمد، ولی شک نکنید روایت عوض نمی شود، چون اصولاً اینها فقط قرائت کننده این ارقام هستند که نهادهای لازم الاطاعه هر روز میگذارند جلویشان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
من مييييييييييييييييييييدونم!
عسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
اصلا روزی سه هزار نفر میمیرن و روزی یک میلیون نفر میگیرن. باشه شما راست میگی. ولی بیرون دیدی از هر چند نفر یک نفر رعایت میکنه؟؟؟؟؟ جاده ها رو دیدین تو تعطیلات؟؟؟؟ ما خودمون مقصریم حالاچه روزی یک نفر بگیره یا هزار نفر
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
به ۱۶:۳۶
ماسک ان ۹۵ هر عدد ۳۵ هزار تومان بعد از ۸ ساعت هم باید کنار گذاشته شود یعنی یک خانواده ۴ نفره باید روزی ۱۴۰۰۰۰ تومان هزینه ماسک بدهد که در ماه می شود بیش از ۴ میلیون تومان حالا مواد ضد عفونی کننده هم بماند الکل طبی ۷۰ درصد لیتری ۶۰ هزار تومان است دولت و بقیه هم که هر روز ادعا می کنند کرونا را مهار کرده اند مردم هم که خرج زندگی دارند مثل این مسئولان نیستند با راندمان صفر و بدون هیچ کار مفیدی کلی پول مفت بی زبان و ثروت از جیب مردم داشته باشند پس مردم مقصر نیستند چون چاره ای ندارند فرق کره جنوبی با ما در چیست؟ کره جنوبی افرادی متعهد و وطن پرست و آگاه و عالم امور مدیریت کرونا را در دست داشتند و مردم هم به آنها اعتماد کردند ایجا چی؟
دقیقا آمارجهانپوره فقط الطاف حق را یادت رفت خانم لاری
عجب سیستمی داریم ما
کشور چین با 1.5 میلیارد جمعیت کنترل کرد ما 85 میلیون را نتونستیم کنترل کنیم حتی میخوان 15 میلیون ملت کرونا بگیرند که طبق درصد اساتید مرگ و میر 3 درصد داریم میشه 450 هزار نفر ملت بمیرند تا مسئولین به راحتی زندگی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
اول یه نگاه به آمار کانادا جونت بنداز بعد بیا اینجا تحلیل بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
ناشناس 17:13
امروز یک هواپیما پراز کمکهای مقابله با کرونا از ایران به ونزوئلا واردشد.حالا بگو ببینم آیا کرونا در کشور خودمون ریشه کن شد یا مردم خودمون دیگه به اون اقلام نیازی نداشتند که برای ونزوئلا ارسال شده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
شما وقتی صدقه می دی منظورت اینه که خودت هیچ نیازی نداری؟!! اتفاقا می گن صدقه بده که پولدار شی
تاریخ انقضا کارتهای بانکی سه ماه تمدید شده حالا سوال این است اگر این تمدید یک سال بشه چه مشکلی برای بانک ایجاد میشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
کارمزدایی که جهت تعویض کارت میگیرن میپره
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
من نمی دانم اصولا کارت بانکی چرا باید تاریخ انقضا داشته باشه. مگه فاسد می شه. هر وقت کارت شکست یا خراب شد آدم خودش می ره عوض می کنه.
افرادی مانند جهانپور و حیاتی و فردوسی پور و شهریاری و .... باید اندازه خود را بدانند. درست است در زمانی با سهمیه و تملق و رانت و چسبوندن خود به این و ان جای شایستگان علمی و حرفه ای واقعی در شغلها و پستها را گرفتید ولی فقط برای گرفتن جای انها بودید نه برای بلند پروازی سیاسی.

اگر می بینید که کشورهایی مانند ژاپن و کره جنوبی و اروپا حالا در مهار کرونا خیلی موفق هستند چون شایسته سالارند نه ظاهر سالار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
اروپا؟!
حالت خوبه؟
بلژیک مقام اول سرانه فوتی جهان
انگلیس مقام دوم جهان
اسپانیا مقام سوم جهان
ایتالیا و سوئد بعدی.
قطر مقام اول سرانه مبتلایان
چقدر برخی غرب پرستند
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
به 1807. دقیقا همین کشورهایی که در اروپا می گویی منظور ما و موفقترین کشورها هستند. وقتی ویروسی که تا ششماه پیش در دنیا وجود نداشته می اید و دارو و واکسن و علاج و حتی شناختی از ان نیست، مانند سرطان، هیچ کشوری چه پیشرفته و چه فقیر از ان فراری ندارد. تفاوت انجاست که چگونه کشورها ان را مدیریت کنند. کشورهای اروپایی که با شفافیت و شایسته سالاری پیشرفت کرد ه اند اعلام همه گیری یا تعداد بالای مبتلایان و مرگ و میر در روز را نشان شکست و مایه ابروریزی ملی و نقطه ضعف خود در رقابت بی پایان وبی معنا خود با شرق و غرب ندانستند. بلکه صداقت و شفافیت را محور قرار دادند. امار را دقیق اعلام کردند. از همه متخصصان و دانش و علم کمک خواشتند. از خرد جمعی استفاده کردند. از علم و قرنطینه استفاده کردند و الان همین کشورهایی که شما امار روزهای اوج انها را می فرمایید و هفته های بعد از ایران درگیر شده بودند تقریبا همگی میزان مبتلایان در روز را به زیر هزار و حتی 500 نفر و میران مرگ و میر را به زیر صد نفر و حتی در روزهایی به زیر ده نفر کاهش دادند و با موفقیت در حال بازگشایی و حرکت دوباره چرخهای اقتصادهای مرفه خود هستند. اگر توصیف این موفقیت و تجربه که باید برای ما درس باشد برای شما غرب پرستی است بله . با افتخار ما غرب پرست هستیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
میزان مرگ و میر
در هلند در روزهای اوج بالای 200 نفر بود ولی الان زیر 5 نفر
در بلژیک بالای 500 نفر بود ولی الان ده نفر
در ایتالیا بالای 1000 نفر بود ولی الان زیر 60 نفر
در سوئد بالای 180 نفر بود ولی الان زیر 20 نفر
در المان بالای 300 نفر بود ولی الان زیر 7 نفر
در اسپانیا بالای 900 نفر بود ولی الان زیر 4 نفر و حتی برخی روزها صفر
در ایالت نیویورک که بالاترین میران تلفات امریکا بوده از 1000 نفر در روز رسیده به زیر 70 نفر...
حتی در همان قطر هم به نسبت جمعیت قطر تنها یک سوم امار رسمی ما قربانی داشته. در مبتلایان هم همین الگو را شاهدیم. تازه باید در نظر داشته باشیم که سن متوسط کشورهای ذکر شده بالای 45 سال است ولی ایران کشور جوانی است. شما تصور می کنید این هم دنیا سیاست است که روز را شب نشان دهید؟ اگر بفرمایید که این امار را هم قبول ندارید دیگر جای بحثی نمی ماند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
حالت خوبه؟
اتفاقا تو کشور ما اونایی که به شعار آهسته برو آهسته بیا گربه شاخت نزنه پایبندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
جالبه که تا حرف از مهار میشه همه میرن سراغ غرب کره و ژاپنم تو غربن؟ جدا از هر امکاناتی این کشورا با شعور مردمشون کرونا رو شکست دادن و حتی با این اماری که دارن مردم کره برای استعفای رییس
جمهورشون به خاطر عملکرد ضعیف در مهار کرونا امضا جمع کردن به نظر میاد ایران تنها کشوریه که مسولین درست عمل نمیکنن و مردم هم ازونا بدتر
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
خیلی خوب گفتی مخصوصا برای اون مردم ساده ایی که از امثال فردوسی پور قهرمان میسازند
آیا این نتیجه تشکیک در آمارهای چین نیست و دخالت سفیر چین ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
چطور یک عده ای به آمار کشور دیکتاتور چین شک می کنند
اما به آمار کره و ژاپن شک نمی کنند؟
چون غربزده هستند
لطفا وجدان داشته باشید
مرگ بر آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
چون‌که‌در‌ژاپن‌و‌کره‌رسانه‌ها‌آزادترند
ما جهانپورمون رو می خوایم
ما نبایست دل باین وآن ببندیم،باید توجه کرد که کرونا هنوز درکشور وجوددارد،وکمتر شدن این ویروس احتیاج به همبستگی و رعایت کردن اصول بهداشتی است.
حضور خانم لاری تازگی ها در خلال اخبار در حال پر رنگ شدن است. احتمالا آینده روشن مدیریتی ای برای ایشان در حال ترسیم شدن است که معمولا به این صورت استارت می خورد. خوشا به نظر کرده شده ها...
نميدونم وقتى ميشه امار مبتلايان رو از 3500 نفر تو دو روز بياريم به2000 نفر جرا تو يك هفته به صفر نميرسونيدش؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
آره واقعا برای منم سواله. آمار فوت شده ها هم همینطوره بین بازه ۶۰ تا ۷۰ نفر در نوسانه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
آماره دیگه نوسان داره. مگه چند روز 3500 بود. بعدشم تست فعاله نه مراجعه کننده ها
خانم گفتن روز های آینده که من به حضورتان خواهم آمد آمار کاهشی رو خواهیم داشت !!!! با برنامه اومدن ایشون
آقای روحانی کجایی؟ آمار جدید قربانیان کرونا خدمت شمارسید، یا فقط صبح های جمعه اخبار را دریافت می فرمایید؟! یادتان هست با افتخار میگفتید که در کشور هرگز قرنطینه اجرا نخواهد شد؟ بفرما ، حالا بجای آن، قبرستان های وسیع و دو طبقه بسازید
درود بر دوست عزیزمان دکتر جهانپور دوست داریم
دولت محاسبه می کند که هزینه رعایت دستورالعمل بهداشتی برای یک خانواده چهار نفره در ماه برابر مبلغ یارانه دو نفر از اعضای خانواده است . مایع ضد عفونی برای خانه و همراه پدر خانواده هر ماه به مقدار 250 سی سی برابر 25000 تومان ، دستکش یک ماه خانواده و پدر در محل کار یک بسته 17000 تومان ، ماسک سه لایه روزانه پدر و فقط دو روز جمعه پیاده روی خانواده در ماه 57000 تومان که جمعاً 99000 تومان می شود .
چجوری بدون‌اینکه روش جدیدی کشف بشه یا واکسنش بیاد و هیچ پروتکلی توسط ملت بی خیال رعایت و توسط دولت بی مسئولیت کنترل نمیشه یکهو ظرف سه روز تعداد مبتلایان ۱۰۰۰ نفر کم میشه؟ ما رو‌ چی فرض میکنید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
چیزی فرض نمیکنن ، کلا حساب نمیکنن
منابع و منافع رو ول کنن ، به فکر منو شما باشن ؟
چه انتظاریه حفشونه ، ارث پدریشونه
سلام
جهان پور بهتر بود
چرا کسی که تو کارش جدی هست
برکنار میشه
توکشور ما دلالها وسودجویان بفکر پرکردن جیبشان هستند.اصلا برایشان جان انسانها وانسانیت مهم نیست .ماسکها را انبار کردند وچندین برابر به مردم فروختن ،اینا چی فکر میکنند .واقعا بعضیها چطور این پولها ونانها را برا حانواده شان میبرمد.
تکرار مکررات
تکرار مکررات
ایران برعکس تمام کشورهای دیگه تفاوتش اینه که همه کارشناسن بدون حتی بیست دقیقه مطالعه مفید درباره موضوعات مختلف از بچه تازه بدنیا آمده بگیر تا پیرمرد دم مرگ
خاندان جهان پور در شهرستان نطنز به اصلاح طلب خوش فکر معروفند.
اقاي جهان پور كارش اشكال داشت چون به جاي سلام ميگفت درود
ما همچنان زیر یوغ چین و روسیه ایم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست