بازدید 66093
دو هزار و سی و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

راهکار‌های شمخانی برای اصلاح اقتصاد /حیاتی: از صدا و سیما گفتند فعلا نیایید / نظر وزیر اسبق اطلاعات در مورد داماد جنجالی / مجلس یازدهم، پایان طیف سنتی است؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش معنادار چمران به مساله مذاکره ایران و آمریکا / رجوی صاحبان انقلاب را چه کسانی می‌دانست؟ / پاسخ قاضی‌زاده به توئیت تاجزاده / روزنامه شرق: مجلس یازدهم، پایان طیف سنتی است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 06 June 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نظر دری نجف آبادی در مورد داماد جنجالی اش

عضور مجلس خبرگان که پدر زن "آشنا" مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور است، نظر جالبی در مورد دامادش دارد. دری نجف آبادی عضو مجلس خبرگان در برنامه تلویزیونی دست خط در مورد شخصیت آشنا مشاور رسانه‌ای روحانی که دامادش محسوب می‌شود گفت: آقای آشنا شخصیت باارزشی است و حالا ممکن است اختلاف سلیقه داشته باشیم که بحث جدایی است. اینکه خدایی ناکرده آقای آشنا را متهم کنیم، این دور از انصاف است. هم آقا، آقای آشنا را خوب می‌شناسد. عقد آقای آشنا و دختر بنده را آقا خوانده اند. من نمی‌خواهم از حضرت آقا مایه بگذاریم. هم آقای آشنا عضو وزارت اطلاعات هم نبودند. من اضطراراً وزارت اطلاعات رفتم. آقای آشنا را هم اضطراراً بردم.
 
پیش بینی مهرعلیزاده در مورد تایید صلاحیت‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری

معاون رئیس دولت اصلاحات در مورد تایید صلاحیت‌ها در انتخابات ۱۴۰۰ پیش بینی جالبی کرد.محسن مهرعلیزاده، معاون رئیس دولت اصلاحات، در پاسخ به اینکه بافت اصولگرای مجلس یازدهم تا چه اندازه می‌تواند بر تأیید صلاحیت‌ها در سال ۱۴۰۰ تأثیر بگذارد، گفت: «قطعا حضور اصولگرایان در مجلس بر نظرات شورای نگهبان در نحوه احراز صلاحیت‌ها بی‌تأثیر نیست. فضای عمومی مجلس اصولگراست و این فضا می‌تواند بر همکاری این مجلس با دولت آینده مؤثر باشد. در همین راستا برای همسویی با شورای نگهبان تلاش خود را خواهد کرد». این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به انشقاق به‌وجود‌آمده در جریان اصولگرا و افزایش اختلافات درون‌جناحی این جریان تصریح کرد: «در‌حال‌حاضر روال به این صورت شده که عبارت اصولگرایان لزوما یک کلمه تمام و کمال برای در‌بر‌گرفتن همه جریانات فکری غیر اصلاح‌طلب نیست. برای نمونه در همین اختلاف نظر‌هایی که برای ریاست مجلس صورت گرفت، مشاهده کردیم با میرسلیم که از اصولگرایان سنتی و شناخته‌شده‌ای است و سابقه کار‌کردن در نظام را در کارنامه دارد، چه رفتاری شد». مهرعلیزاده با تأکید بر احراز صلاحیت قشر خاصی از اصولگرایان در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: «در حقیقت میرسلیم اصولگراست؛ همان‌طور که باهنر اصولگرا محسوب می‌شود. البته احمدی‌نژاد هم خودش را اصولگرا می‌داند؛ چراکه از اردوگاه اصولگرایان بیرون آمد و رئیس‌جمهور شد که امروز هم به این وضعیت رسیده است. به‌ این‌ ترتیب در انتخابات آینده طیف خاصی از اصولگرایان شانس موفقیت بیشتری خواهند داشت که طبیعتا آن گروه که تأیید صلاحیت خواهند شد، هرگز از جناح اصلاح‌طلب نیستند».
 
چرا احتمال کاهش قیمت دلار در بازار بالاست؟

هر چند بهای هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی حالا کف کانال ۱۷ هزار تومان قرار دارد و طی روز‌های اخیر کاهشی در محدوده دویست تا سیصد تومان در قیمت این ارز شاخص رخ داده، همچنان انتظارات تورمی در بازار ایران حکفرماست. رییس کل بانک مرکزی، عبدالناصر همتی در تازه‌ترین اظهار نظرش درباره بازار ارز تاکید کرده است که قیمت‌ها واقعی نیست و روند بازگشت نرخ ارز به زودی آغاز می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد پس از شیوع ویروس کرونا، قطع صادرات به کشور‌های همسایه ورود ارز به کشور را به شدت کاهش داد. در عین حال پابرجا ماندن تحریم‌های امریکا و کاهش قیمت نفت سه عامل مهم در ایجاد فشار بر بازار ارز ایران بوده است. / خبرآنلاین

مطهری؛ کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰؟

یک عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به ایلنا گفت: شورای عالی اصلاح طلبان باید تشکیل جلسه داده و درخصوص روند وقایع انتخابات، گزارش کار خود را به جریان اصلاحات ارائه دهد. سید محمود میرلوحی عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: پس از انتخابات ۹۸ با توجه به شرایط کرونایی که پدید آمد، شورای عالی جلسه‌ای نداشته است، یکی از لوازم پاسخ به این مسائل این است که مانند دو دوره گذشته جلساتی برگزار شده و درخصوص فعالیت‌های انجام شده، جمع‌بندی صورت گرفته و گزارشی تهیه شود که به نظر می‌آید در اینجا اشکالی وجود دارد از این جهت که هم آقای موسوی‌لاری که استعفا دادند و هم آقای دکتر عارف نمی‌دانم چرا انگیزه تشکیل جلسه، جمع‌بندی و... را ندارند. حداقل مانند ۲ دوره قبل تعیین هیأتی که گزارش ارزیابی را تهیه و ارائه کند، لازم است تا مسیر آینده جریان اصلاحات خصوصاً برای انتخابات ۱۴۰۰ روشن شود. انتخابات سال ۹۸ نشان داد که جریان اصلاحات می‌گوید من باید نیروی اصلاح‌طلب خودم را بیاورم، البته آقای مطهری با عملکردی که داشت انسان خیلی موفقی است و نشان داد که یک اصولگرای اصلاح‌طلب و یا یک اصلاح‌طلب با ریشه‌های اصولگرایی است. اما جریان اصلاح‌طلب در سال ۹۸ نشان داد که مساله و پیامش این بوده که حاضر نشد به معدود افرادی که شورای نگهبان تایید کرده بود، تن بدهد و اعلام کرد من باید کاندیدای اصلاح‌طلب و نیروی خودم را داشته باشم، به نظرم این یک پیام روشن است و جای ابهام وجود ندارد.

اجرای قانون پنج بازیکن تعویضی در تمام رقابت‌های AFC
 
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آماده اجرای اصلاحات قانونی می‌شود که مدتی قبل توسط فیفا به خاطر شیوع ویروس کرونا اعمال شده بود. این قانون به تیم‌ها اجازه می‌دهد در طول هر بازی تا سال ۲۰۲۱ میلادی پنج بازیکن تعویضی داشته باشند. الشرق در این مورد نوشت: قانون موقت تعویض پنج بازیکن در هر بازی فقط به لیگ قهرمانان آسیا اختصاص ندارد. AFC می‌خواهد آن را در تمامی رقابت‌های رسمی تحت کنترلش از جمله کاپ آسیا، انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اجرا کند. اصرار کنفدراسیون فوتبال آسیا به اجرای این قانون جدید فیفا در تمامی رقابت‌های رسمی خود با هدف محافظت از سلامتی بازیکنان برابر شیوع ویروس کرونا و محرومیت و مصدومیت صورت می‌پذیرد، به ویژه اینکه رقابت‌ها برای مدت طولانی نیز متوقف شدند.

کرونا ۴ درصد بیمه‌شدگان تهران را بیکار کرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران: در پی شیوع بیماری کووید ۱۹ حدود ۱۶۰ هزار متقاضی دریافت بیمه بیکاری وجود دارد که از این تعداد ۱۴۷ هزار نفر مشمول دریافت شناخته شدند. طی دو هفته اخیر رقمی در حدود یکهزار میلیارد تومان در میان استان‌های مختلف کشور توزیع شد و از این میان سهم استان تهران به یک چهارم آن معادل ۲۵۰ میلیارد تومان می‌رسید که طی روز‌های جاری به متقاضیان پرداخت خواهد شد. / ایرنا

روزنامه شرق: مجلس یازدهم، پایان طیف سنتی است

شرق نوشت: هرچند دوران جریان‌های سنتی در اصولگرایی سال‌هاست به‌سر آمده، به نظر می‌رسد مجلس یازدهم نقطه عطفی بر پایان قدرت آن‌ها بود. میرسلیم از مؤتلفه و تقوی از جامعه روحانیت را اگر تنها چهره‌های شاخص جریان سنتی در مجلس یازدهم بدانیم، در این صورت دوازده رأی میرسلیم برای ریاست مجلس هم می‌تواند نماد وزن و جایگاه این جریان نه‌تن‌ها در مجلس، بلکه در کل در جریان اصولگرایی قلمداد شود.
 
توضیحات وزارت اطلاعات درباره آزادی نظامی آمریکایی

مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات:مایکل وایت یکی از نظامیان آمریکایی بود که دوسال قبل با پوشش توریست وارد کشور گردید. وی قصد داشت برای تأمین فرصت جاسوسی، با روش‌های فریبنده و ارتباط با اتباع ایرانی، پوشش حضور خود در کشور را بدست آورد که توسط ضد جاسوسی وزارت اطلاعات شناسائی و دستگیر شد. این در حالی است که هم زمان با شکایت شاکی خصوصی نیز مواجه شد.نهایتاً پس از گذشت حدود دو سال از محکومیتش به دلیل تشدید بیماری و دلایل انسانی و طی فرآیند قضایی از کشور اخراج گردید. برخی سیاسیون آمریکایی در نظر داشتند از فوت مایکل وایت به دلیل بیماری مزمن حداکثر بهره برداری سیاسی را علیه جمهوری اسلامی ایران و در قالب یک بمب خبری به عمل آوردند که با آزادی وی؛ این فرصت رفتار غیر انسانی نیز از آنان سلب شد. /فارس
 
از بعد ماجرای ابی صداوسیما نرفتم

محمدرضا حیاتی، گوینده اخبار صداوسیما: به نظر شما به زبان آوردن اسم یک خواننده چه اشکالی دارد؟ حتی خواننده‌ای که مورد تایید نظام نیست، بالاخره اسمی‌ دارد و چرا نباید آن را به‌ کار برد؟ خواننده‌هایی هستند که نسل ما از آن‌ها خاطره دارند. ایشان ترانه‌های خوبی خوانده‌اند و من فارغ از جایگاه، عقیده و مرام سیاسی و اجتماعی شان قضاوت‌شان کردم. بعضی خواننده‌ها بعد از انقلاب در ایران ماندند و هیچ وقت نرفتند. آن‌ها به کشور و جامعه‌شان علاقه‌مند بودند و دوست داشتند همین جا کار کنند. مثلا آقای جواد یساری یک خواننده مردمی از جنوب شهر است که حاضر نشد از ایران برود. ترانه‌هایش هم مشکل سیاسی ندارد. چرا نباید چنین خواننده‌ای در کشور بخواند؟ بالاخره ممکن است شخص آقای علی عسگری، مدیر خبر، معاون سیاسی و دیگر دوستان از حرف من نارحت شده باشند، ولی هر حرفی زدم فقط از روی صداقت و حرف دلم و مردم بوده است.از آن روز به بعد تلویزیون نرفته‌ام. تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید. من هم گفتم چشم. /هفت صبح
 
قدرت‌نمایی شهردار رنگین‌پوست واشنگتن

شهردار رنگین‌پوست واشنگتن دی‌سی در یک رویارویی آشکار با دونالد ترامپ میدان و خیابان روبه‌روی کاخ سفید را «جان سیاهان مهم است» نامگذاری و روز جمعه از نشان آن رونمایی کرد. خانم موریل باوزر که بر سر کنترل خیابان‌های پایتخت با رئیس جمهوری آمریکا سر جنگ دارد، دستور داد علاوه بر گذاشتن تابلوی Black Lives Matter Plaza در خیابان روبه‌روی کاخ سفید، شعار اصلی معترضان به قتل جورج فلوید را هم با حروف بزرگ زردرنگ کف خیابان بنویسند تا اگر ترامپ این بار خواست برای عکس گرفتن با کتاب مقدس از کاخ سفید خارج شود، از روی این حرف و واژه‌ها بگذرد.
 
پاسخ قاضی‌زاده به توئیت تاجزاده

نائب رئیس مجلس گفت: آقای تاجزاده اگر دلسوز کشور هستید عینک بدبینی را بردارید و مانع بر سر راه ایران نباشید.‌سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت‌: تنها راه نجات جامعه تلاش مخلصانه و باور به «ان معی ربی» است. نائب رئیس مجلس خطاب به تاجزاده اظهار داشت:هم راهکار شما را آزموده‌ایم و هم در مواردی راهکار انقلاب را. نتیجه هر دو مشخص است. چه خیری در دلسرد کردن مردم است؟ وی افزود: اگر دلسوزید به جای وارد کردن کشور در چالش جدید، عینک بدبینی را بردارید و مانع ایران نباشید. این نوشته قاضی زاده در پاسخ به توئیتی از تاجزاده است که نوشته بود: «نوبخت: درآمد نفتی و گازی کشور از ۱۱۹ میلیارد دلار در سال به ۹/۸ میلیارد دلار رسیده است. اینکه در سال جاری به چه عددی می‌رسد در جلسه غیرعلنی مجلس عرض می‌کنم.»
 
راهکار‌های شمخانی برای اصلاح اقتصاد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: حرکت در مسیر اصلاح اقتصاد کشور نیازمند باور به اثربخشی اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی است. علی شمخانی در صفحه توییترش نوشت: اصلاح اقتصاد کشور در مسیری مبتنی بر «مقابله هوشمند، مستمر و قاطع با فساد»، «رهاسازی اقتصاد از رانت نفت» و «روان‌سازی قوانین، فرآیند‌ها و فضای کسب و کار» هم ممکن است و هم ضروری. حرکت در این مسیر نیازمند باور به اثربخشی اقتصاد_مقاومتی و مدیریت جهادی است.
 
رجوی صاحبان انقلاب را چه کسانی می‌دانست؟

علی ربیعی در یادداشتی در رورنامه ایران نوشت: مسعود رجوی و فرقه‌اش می‌گفتند آن‌ها صاحب انقلابند. سخنگوی دولت در ادامه نوشت: ۳۰ خرداد نقطه عطف پدیدار شدن خشونت و ترور پس از انقلاب است و زاییده افراطی‌گری، انحراف فکری فرقه‌ای و قدرت‌طلبی و ترویج ترور است که با نگاه جامعه شناسی سیاسی، هنوز هم می‌توان اثر خشونت و ترور را بر ساحت سیاسی و اجتماعی جامعه ایران مشاهده کرد. فرقه رجوی در آن دوران می‌گفتند انقلاب از درون گلوله و آتش و خون گذشته و آن‌ها صاحبان انقلابند - در صورتی که انقلاب ما انقلاب گل و گفتگو و اقناع افکار عمومی بود - چنانچه از مسیر «همه با هم» و «مردم در صحنه» دور شویم خشونت می‌تواند بازتولید شود. در صورتی که با ایجاد مشارکت اجتماعی و صنفی و اتحادیه‌ای می‌توانیم راه را بر مسیر خشونت ببندیم. از قضا امام خمینی در اوج آشوب آفرینی‌های تروریستی و نفاق آلود در خیابان‌ها با به کمک گرفتن قواعد دموکراتیک به نفی خشونت پرداخته و گزاره درخشان «میزان رأی ملت است» را به کار بردند: «قانون معین شده است. نمی‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری! قانون تو را قبول ندارد.» (امام خمینی، ۶ خرداد ۶۰) امام خمینی در فراخوان خود خطاب به سازمان‌های مسلح می‌گفت: «شما الآن می‌بینید، بعضی احزابی که انحرافی هستند و ما آن‌ها را جزو مسلمین هم حساب نمی‌کنیم، معذالک، چون بنای قیام مسلحانه ندارند و فقط صحبت‌های سیاسی دارند، هم آزادند و هم نشریه دارند به طور آزاد.»
 
موافقت روحانی با استعفای رئیس بنیاد شهید

رئیس جمهور با قبول درخواست استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل نیاز به استراحت بیشتر و اجرای توصیه پزشکان، از تلاش‌های ارزشمند ایشان در ۷ سال گذشته در بنیاد شهید و خدمت خالصانه برای عزیزترین قشر جامعه قدردانی کرد.
متن نامه حسن روحانی بدین شرح است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحمدعلی شهیدی دامت تاییداته
پیرو درخواست جنابعالی و به دلیل نیاز به استراحت بیشتر و اجرای توصیه پزشکان، با استعفای شما موافقت می‌شود. تلاش‌های ارزشمند شما در ۷ سال گذشته در بنیاد شهید و خدمت خالصانه برای عزیزترین قشر جامعه که بر گردن همه ما حق بزرگی دارند، ستودنی است.
از جنابعالی به عنوان نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید که تجربه گرانسنگی هم کسب کرده‌اید، می‌خواهم نسبت به مسئول جدید بنیاد از هرگونه مشورت، مساعدت و همکاری دریغ نفرمایید.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
 
دورخیز عراق برای بی‌نیازی از گاز ایران

به گزارش خبرگزاری مالزی، احمد موسی العبادی، سخنگوی وزارت برق عراق گفت: ادامه واردات گاز از ایران در تضاد با معافیت‌های تحریمی آمریکا نیست و معافیت ۱۲۰ روزه‌ای که اخیرا به عراق داده شد، همچنان در حال اجراست. وی تاکید کرد: طرف آمریکایی شرایط عراق را می‌داند، زیرا بی‌نیاز شدن از گاز ایران نیاز به یک برنامه‌ریزی برای تامین سوخت دارد و اجرای این برنامه نیز به تصمیمات دولتی و هزینه‌های مالی وابسته است. اما ما فعلا با بحران بهداشتی و اقتصادی مواجه هستیم بنابراین نمی‌توانیم این برنامه را اجرایی کنیم.
 
واکنش معنادار چمران به مساله مذاکره ایران و آمریکا

مهدی چمران امید به مذاکره در صورت بازگشت ترامپ به برجام را یک امید واهی خواند. در یادداشت این چهره اصول‌گرا آمده است: امید به مذاکره در صورت بازگشت ترامپ به برجام، یک امید واهی بیش نیست. نه ترامپ می‌تواند به برجام بازگردد و نه ایران از این شرایط کنونی عقب نشینی می‌نماید. بخصوص که ترامپ شخصا به ترور شهید حاج قاسم دستور می‌دهد و صفحه سیاه و ننگینی بر جنایات خود می‌افزاید، همان ترامپی که امروز در باتلاق خود ساخته غوطه ور شده و سرنوشت شومی در انتظار اوست.
 
"اکبر طبری" فردا محاکمه می‌شود

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه، صبح فردا به‌ ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار می‌شود. در این جلسه، کیفرخواست اکبر طبری و ۱۷ متهم دیگر این پرونده قرائت خواهد شد. "اعمال نفوذ در پرونده‌ها" و برخی روابط ناصواب، از جمله اتهامات طبری است که سخنگوی قوه قضائیه پیش از این به آن اشاره کرده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۷۲
آقای حیاتی:آسیاب به نوبت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
زمانیکه دانسته اخبار دروغ به خورد ملت می‌دادی باید فکر اینجا رو هم می کردی دایره خودی‌ها هر روز تنگتر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
آره موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
چقدر تحمل مخالف در این کشور فوران میکند !!!؟؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
هم اخبار گوس خوبیه هم خیلی دوستش داریم. موارد ناشناس بسوزین:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
من اصلا یادم نمیاد صدا وسيما اخبار دروغ پخش کرده باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خواستم خطاب به اون آقایی که گفته زمانی که دانسته....بگم آقای حیاتی عمری ازش گذشته و نیاز مالی به سازمان ندارد اگر هم تا بحال به سازمان صدا وسیما می آمده از روی عشق بوده و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آقای حیاتی علت رو باید بیان میکردند شاید علت، بازنشستگی ایشونه مثل افشار و بابان که بازنشسته شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
یکرنگی جایی ندارد باید همیشه دورو بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آقایانی که نان تحریم را میخورند چه راهکاری برای اقتصاد کشور دارند ؟، اقتصاد کشور اسیر سیاست زدگی است
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
درود بر تاج زاده حالا آقایان هرچه می خواهند فکر کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مسئولان فقط با دستور پزشک (عزرائیل)از خدمت صادقانه کناره گیری میکنند
فکر کن مطهری بشود رییس جمهور ):
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
متأسفانه اوضاع آنقدر در بر هم شده است که به هیچکسی نمیتوان اعتماد کرد،آقای مطهری اگر ریس جمهور باشد مسلما بهتر عمل خواهد کرد ولی در این اوضاع هم نمیتواند راه حل شود !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اینجا ایران است .احتمال رئیس جمهور شدن مطهری خیلی خیلی زیاد است......
ان وقت برای زندانی های دیگر که می میرند و سیاسی هم نیستند ازادشون می کنید؟
قطعا نه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
جالبه که اکثر مردم ، تمام واقعیات را میدانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
اگر واقعاً یارو جاسوسی میکرده یا در حال زمینه‌چینی برای جاسوسی بوده پس حق ماست که محاکمه‌ش کنیم و در زندان نگه‌ش داریم تا کس دیگه‌ای همچین غلطی
نکنه، اگر هم اتفاقی براش افتاد هیچ «بمب خبری» نمیتونه علیه ما کارساز باشه چون حق با ماست و قاعدتا باید تا ته‌اش بریم. ولی اینکه میگیم بخاطر جلوگیری از بمب خبری اونا آزادش کردیم بنظرم چندان قابل قبول نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خیال می کنی که اکثر مردم توی این سایت حضور دارن؟
اینجا به نظر میاد که محل تجمع مخالفان شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ناشناس 22:12 اصولا در همه موارد و بطور همیشگی حق فقط با ماست . هر که با ما درافتاد و می خواد دربیفته حالا چه غریبه و جه 80 میلیون مردم خودی عددی نیستند و باز حق با ما 2 یا سه میلیون نفر صاحب قدرت و اسلجه و رانت و آقازادگی است. حالا بلند شو لباست را بپوش آقازادت می خواد بره اجزایر قناری جهاد در راه خدا. یلا برو فرودگاه با چفیه
به تخصص احترام نگذاریم . می شود همین !!! اصلاح اقتصاد ، اقتصاد دان می خواهد و اصلاح دفاع کشور نظامی می خواهد. اقای شمحانی که اقتصاددان نیست
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
نوه ده یازده ساله ایشون مخ اقتصادیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ناشناس۲۲و۲۲ دمت گرم گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بودی کاندید ریاست جمهوری میدهد
نود درصد خانواده ها در قبل انقلاب نه به سینما می رفتند و نه به بعضی از موسیقی های ان زمان که مبتذل بودن گوش نمی دادن یعنی خودشان چون مقید بودن اجازه به خودشان نمی دادن گوش کنند و ببینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
تو کجا بودی آنزمان ؟؟؟؟؟
یا ۹۰ درصد را نمی دانی چیست
و یا دوست داری تا چرت بگویی
بهر حال الان اوضاع دوستداران موسیقی چیست ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
این ۹۰ درصد رو از کجا اوردین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
کاملا اشتباه می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
از پدر بزرگ و مادر بزرگ ها سوال کن تا بفهمی درست است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
احیانا جناب عالی توی ستاد انتخابات کار نمیکنی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
چرا چرت و پرت میگی . اتفاقا بالای 90 درصد اون زمان هم به سینما میرفتن هم موسیقی گوش میدادن . سینمای اونزمان فوق العاده دلچسب و محشر بود نه مثل مال حالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
دلچسب
خخخخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
از کسانیکه ان زمان بودند بپرس تا دیگر امار مضحک ندهی روزهای پنجشنبه که برنامه موسیقی هر هفته در یکی از محلات اجرا میشد بخصوص در جنوب شهربه قول معروف سوزن میانداختی پائین نمی امد حالا جنابعالی همینطور دیمی امار میدهی
من احساس می کنم توسط این دولت اعتدالی و آن دولت محمودی استثمار شده ام.آیا شما ها هم همین احساس را دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
بیشتر توضیح بده
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ادامه دولت محمود اینه که اکنون داریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
دقیقا همین طور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
توضیحش واضحه با بی کفایتی محض 5 سال 10 سال بدهکاریهای دهشتناک بالا می اورند و بعد با ایجاد تورمهای کمر شکن و کاهش شدید و فرمایشی ارزش پول
کسری بوجه هاشونو جبران می کنن یادت نیست تو دوره احمدی نژاد یه شبه پول مملکت دو سوم ارزشش و از دست داد یعنی اینکه دولت دو سوم دارایی ملت رو از جیب شان برداشت تو دوره حسن تدبیر هم که دیگه از حساب خارجه. اخه عزیز من اگه مملکت داری اینجوری باشه که بقال سر کوچه ما بهتر از شما هستن
گاز ایران را دارد قطر می برد وبه ریش هرچی ایرانی می خنده.
نفت میادین مشترک هم توسط عراق .کویت.عربستان استخراج می شود و آنها هم از خنده روده بر شدند.
آنوقت ما برای ونزوئلا بنزین رایگان می فرستیم و شادی می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
اطلاعاتت برای گذشته است
چند سالی است میزان برداشت ایران به لطف متخصصان داخلی از قطر بیشتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
پس آمریکا بسیار احمقه که تهدید می کرد تا نفتکش ها به ونزوئلا نرسند با این حساب باید امثال شما رو به عنوان مشاور انتخاب کنند!!!،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
جناب اطلاعات کامل!
قطر ۲۵ سال زودتر از ما بفکر استفاده از میدان مشترک گازی افتاد و برداشت رو ۲۰ سال زودتر آغاز کرد! این میدان عملا قطر را مولتی تریلیاردر کرد! وقت خواب!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بعضی ها چقدر ناسپاس یا ناآگاه هستند چون به یک پیروزی تاریخی غرورآفرین هم به دیده حقارت می نگرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اونی که سرمایه های ایران را غارت می کند امپریالیسم غرب و سوسیالیسم شرق است. و فتنه و در گیر کردن ما با همسایگانمان هم توطئه آنهاست. البته دست نشانده هایی هم در همسایگان ما مثل افغانستان دارند.
ما اگر تو دهن امپریالیسم غرب و خصوصا اروپا و این روزها کره جنوبی بزنیم حساب کار دست بقیه می آد.
یکی از دیپلمات های مذاکره کننده در دوران محمود خطاب به هیئت ایرانی وقتی صحبت از بمباران ایران توسط امریکا شده بود گفته بود.
امریکا ضرورتی نمی بیند مراکز و زیر ساخت های کشور شما را بمباران ونابود کند زیرا آنها قبل از بمباران توسط رئیس جمهور احمدی نژادنابود شده اند.
بله .احمدی نژاد=نابودی و انهدام کشور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
زیر ساختی که احمدی نژاد ایجاد کرده برای ده سال جواب گو است واین دولت فعلی دارد از ان استفاده می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
یعنی حرف طرف مقابل برای شما حجته مثل همون امضای کری که تضمینه؟ معلومه از اساس در قدرت تشخیص مشکل داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
حضرات طرفدار احمدی نژاد!
ایشون با ۹۰۰ میلیارد دلار درآمد کشور چنان زیرساختی ایجاد کرد که الان ایران پیشرفته ترین کشور دنیاست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
منبع خبر؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
از دست این دو سمنانی نمی دونم چی بگم اگه هر روز که از خواب بیدار میشی یه ساعت بشینی و زار زار به حال مملکت گریه کنی کم است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
احمدی نژاد کدوم زیرساخت را ایجاد کرد؟ درآمد چندصد میلیارد دلاری نفت تو دستش بود و نفهمید کجا هزینه کند. ایشان در حد یک وزیر هم نبود ولی جناح پرستی اصولگراها توام با خواب دیدن های بعضی ها باعث شد در این جایگاه قرار گیرد. اما سال های آخر دوره ایشون نمی دانم چرا دیگه کسی خواب نمی دید!!
جناب شمخانی

شما یک نظامی هستید نه اقتصاددان

لطفا همانطور که اقتصاددانان در کار نظامی ها دخالت نمی کنند شما نیز در کار اقتصاد دخالت نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
جالبه که جناب شمخانی در اصل اصلا نظامی اصیل
به معنای کاملش که باید دانشکده نظامی و دوره های داووس را گذرانده باشند ، هم نبوده و نیستند
ولی انشاالله روزی بروند و بشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
یک نظامی می تواند در امور اقتصادی درس بخواند
بیژن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
داووس تو سوئیسه، اون دوره امیران نظامی در حقیقت در دانشگاه فرماندهی و ستاداست که به اختصار دافوس نامیده میشه.
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
انقلاب برای استقلال و خود کفایی و آزادی صورت گرفت حال خودکفایی را شعار می دهیدکه نتوانستید به سر انجام برسانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
همه در اقتصاد دخالت میکنند از حال و روز اقتصاد هم مشخص است که به نظر اقتصاددانها کمتر توجه میشود
آقای شمخانی چهل و اندی سال گذشته تازه نظریه پردازی می کنید یعنی به اجرا هم نرسیدید هنوز. آیا با نظریه دادن و موضع گیری مشکلات عظیم یک کشور حل می شود؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
قابل توجه کسانی که هنوز نمی دانند
که چرا اوضاعمان به این روز فلکزده گی رسیده است ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
مقام اجرایی شد و دورانش تمام شد و رفت و کاری نکرد گله کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
از نظر شماها هیچ مسئولی کار نمی کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آدمی تو ایران میشناسی که نظریه پرداز نباشد
حرف آقای چمران کاملا درسته
تو ایران منافع ملی اولویت دومه
اولویت اول پابرجا بودن و زنده ماندن ارزش هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
جناب چمران انشاالله زنده باشید
و ببینید ، که چنانچه اوصاع به خطر جدی بیفتد
چنان سطل سطل جام زهر خواهیم نوشید
که نگو و نپرس !!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
البته ارزش های یک گروه اقلیت نه مردم و کشور
آقای حیاتی شما که باز نشسته هستین چرا جای یک جوان را در صدا سیما گرفته این. بهتره کنار برین و جای برای یک جوان باز شه. چرا صدا سیما بصراحت با قانون منع بکارگیری بازنشسته ها دهن کجی می کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
پیرتر از اون با صد تا شغل رو ندیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
....بعد از بازنشستگی هم صدا و سیما شما را به شبکه ایران اینترنشال به مأموریت خواهد فرستاد!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
کسانیکه سن پدربزرگ اقای حیاتی را دارند هنوز چندین شغل و مسئولیت دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
آفرین ایشون هم حقوق بازنشستگی میگیره هم حقوق قرارداد موقت اونوقت جوان های ما برای حقوق اداره کار به در و دیوار می زنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
با بازنشست کردن افراد زیر 65 سال فقط شرکت های بیمه ورشکست میشوند به این کار هم ایجاد شغل نمیگن
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خیلی ها برای شرط سنی باید کنار بروند
خیابان روبه‌روی کاخ سفید را «جان سیاهان مهم است» نامگذاری شد ) کاش در ایران یک خیابان با نام حق و جان مردم مهم است نام گذاری می شد
پاسخ ها
حامد الوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
وقتی تاکسی را می خواهی صدا کنی تا بخواهی اسم خیابان را بگی تاکسی 500 متر جلو رفته
قاضی زاده اولا این مجلس ، مجلس اقلیت است ثانیا شما افراطیون وضع را به اینجا کشانده اید ثالثا تا ۲ یا ۳ سال آینده باید التماس کنید اصلاح طلبان به صحنه اجرایی کشور برگردند
با افراط گرایی و حذف یک جناح امیدی به پیشرفت نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
فرار رو به جلو شما افراطی ها را دیدیم
پس لطف ساکت!
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
می خواهم پیش داوری کنم از این مجلس اقلیت هیچ آبی گرم نمی شود
آقای قاضی زاده هاشمی اگر شما پیرو رییس دولت سوگلی خویش هاله نور امار سازی و آمار غلط را عینک خوشبینی می دانید و قطعنامه ها و تحریم را کاغذ پاره برعکس آقای تاجزاده همانطور که در حرف و عمل ثابت کرده اهل زد و بند نیست و پیرو آگاه سازی جامعه از چند و چون وضعیت حال حاضر است
انشالله امیدوارم ترامپ ببازد ولی البته نباید طوری هم سخن گفت که اگر برنده انتخابات شد راه برگشت برای ما وجود نداشته باشد! مردم مدتهاست از تتمه جیب میخورند و کسانی مثل این اقا لطف کنند کلیه دریافتی درامد خود را و درصدی از ثروتشان را جهت اهدا به فقرا ببخشند انگاه مردم قطعا مقاومت خواهند کرد و مذاکره را مثل ایشان بد خواهند دانست.خیر الامور اوسطها
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
ایجوری که از توییت های ترامپ تفسیر میشود این هست که به مسولان پیام داده که اگر مداکره ای هست در بعد از انتخابلت قرار هست انجام دهیید بی فایده هست . چون قطعا من ترامپ برنده انتخابات هستم انوقت هیچوقت مداکره نخواهم کرد یعنی چی ؟
افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید چی شد آقای نوبخت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
فعلا دولت علیرغم اینکه ۲۶۰هزار میلیارد تومان به صندوق تامین اجتماعی بدهکار است
دارد سهام شستا متعلق به تامین اجتماعی را در بورس می فروشد
و از افزایش حقوق و طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان اجتماعی ممانعت بعمل می آورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
تامین اجتماعی را نمی دانم ولی بقیه افزایش یافته و کمتر از 2800 هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
به ناشناس ۲۲۲۴
جهت اطلاعتان در ۱۷ خرداد ۹۹هنوز بازنشستگان تامین اجتماعی دارند
با حقوق ناچیز تنها ۱/۶۰۰ تومان می سوزند
و با شرمنده گی میسازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خدا لعنت کند مرتضوی را که سازمان تامین اجتماعی را ورشکست کرد و شرکتهای این سازمان را مثل ارث پدری بذل و بخشش کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
فعلا دولت 301 هزار میلیارد تومان به صندوق تامین اجتماعی بدهکار است
امام خمینی در فراخوان خود خطاب به سازمان‌های مسلح می‌گفت: «شما الآن می‌بینید که بعضی احزابی که انحرافی هستند و ما آن‌ها را جزو مسلمین هم حساب نمی‌کنیم معذالک، چون بنای قیام مسلحانه ندارند و فقط صحبت‌های سیاسی دارند، هم آزادند و هم نشریه دارند به طور آزاد.») واقعا چه موقع به این حرف عمل شد ؟!هیچوقت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
یک سری به روزنامه شرق یا ان یکیش بزن هر روز نظرانت و متن های سراسر تا ضد امنیت ملی زیاد می بینی
ناشناس
| France |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
لطف میفرمودند
هیچ جای دنیا جانب داری کردن از یک هنرمنذ جرم نیست . ابی خواننده معروفی است ربطی هم به سیاست ندارد . کارش خوانندگی است صدایش هم تا این سن خوبه بوده و آرامش بخش است . آقای حیاتی که تنها طرفدارش در ایران نیست . بنده هم صدا ی ابی را دوست دارم اینکه جرم نیست ... بگذاریید مردم به علایقشان برسند زور نگویید و نان کسی را از این بابت آجر نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
خواننده کاباره که ضد کشور هم هست وقتی می رود در عربستان در اوج.... و حتی در امارات هم افتخار می کند ترانه خلیج فارس را نمی خواند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
ناشناس ۲۲:۲۶
اول تکلیفت رو با خودت معلوم کن! کسی که ضد کشور هست ترانه خلیج نمیخونه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
حرف یک ساندیس خور ناشناس
جناب قاضی زاده افت عینک خوشبینی بیش از عینک بدبینی است.اگر اگاه به امور منطقه ما باشید و مسیر کشورهایی مثل عراق و لیبی را مطالعه بفرمایید خواهید دید که عینک خوشبینی و اعتماد به نفس کاذب چه بر سر انها اورده و جنابعالی اگر دلسوز این مملکت هستید باید کسانی نظیر تاجزاده را که حقیقت را بیان میکنند و هشدار میدهند هر چند میدانند ان به ضرر خودشان تمام خواهد شد و تخریب میشوند تشویق کنید نه اینکه دعوت به نواختن ارکستر تایتانیک بفرمایید تا وقتی کشتی در حال غرق شدن است مردم ارامش داشته باشند!!!! عجیب است که ایران کشور مسلمانی است که بیان حقیقت در ان تقبیح میشود!!!!
اقای حیاتی شما همانزمان که گفتید "مسئولان شعار مرگ بر امریکا میدهند اما فرزندانشان انجا زندگی میکنند" از تلویزیون حذف شدید. ابی بهانه بود
شمخانی ... مشکلات کشور با مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی حل میشود . ...!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
با فرمول های علمی و جامعه بدون تنش سیاسی و تنش بین المللی میشود با علوم‌مهندسی بهترین‌پل و کارخانه و یازه و جاده و تونل را ساخت بطوری که هر سازه صد سال گرانتی داشته باشد . و همینطور با علوم و برنامه های و فرمول های اقتصادی میشود بستر اقتصاد را بمردم واگدار کرد تا تولید رشد کند . نیازی به نطامیان و فرمول نطامی و پادگانی در باب اقتصاد نیست . چون اقتصاد نطامی و پادگانی در چین و روسیه و ونزویلا و کوبا شکست خورده است
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
امر جهادی میتونستید مشکلات را حل کنید ،اکنون مشکلی نداشتیم!
من تا حالا فکر میکردم حیاتی بعد از بازنشستگی در تلویزیون ظاهر میشود اقا زاده و زن برتر هست .....
ایشان واقعا واقعیت بستر جامعه را گفته . حالا حیاتی ۴۱ سال فقط تعریف و تمجید از سیاست کشور کرد یکبار هم حرف مردم را زد به کجای گی برمیخوره ها ؟
مطهری یک چهره سیاسی اصولگرایی اصلاح طلب و یک اصلاح طلب با چهره اصولگرایی هست ؟ یعنی خیلی راحت میگفتی میانه رو هست یا از جناح اعتدال هست . البته برای ما هیچ فرقیرنمیکند . اگر انموقع رای دادیم بخاطر سخنان و شعارهای انتخاباتی بوده . یادم هست که مجری تلویزیون از مطهری پس از انتخابات سوال میکرد که اقای مطهری آیا اعتقاد دارید مردم بشما رای دادند ؟ فکر کنید جواب مطهری چی بود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اصلاحطلبی پیرهن نیست که بپوشی و اصلاحطلب شوی ،اصلاحطلبی یک پروسه در متن جامعه است و هز هر جریانی میتواند داخلش بیاید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
حیاتی برگرد به سمت ملت
آقای حیاتی مجری خبر توانمند و پر انرژی.
حیف که رسانه میلی قدر عناصر صاف و صادق و توانمند را نمی داند
مهرعلیزاده ....قطعا طیف خاصی از اصولگرایان در انتخابلت ۱۴۰۰ تایید صلاحیت میشوند و برنده انتخابات هم خواهند شد ولی شورای نگهبلن قطعا هیچ اصلاح طلبی را تایید صلاحیت نخواهد کرد
خنده دارترین جوک اینه که مطهری رئیس جمهوربشه نشرم ندادید بیخیال ولی خدائیش خودتونم بهش فکرکنید مثل من روده بر میشید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
فکر نکنم جکی بالاتر از اوستای شما در تاریخ بیاد شیرینکاری هم زیاد داشت مثل افتتاح خودرو سازی در کشوری که برق نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
ان شیرین کاری که می گویید خودرو تولید می کرده و منتظر ارسال قطعات هستند تا دوباره راه بیفتد و یک خط تولید ان که رنگ سازی بوده نباید ایجاد می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
پرچم امریکا حداقلش این بود که صبح های جمعه از فجایع رقم زده شده باخبر نمیشد در مورد خودروسازی هم چرا هزینه 250 میلیون دلاری صندوق 206 در دهه 70 و اوایل دهه 80 رو نمیگی این که شیرین کاریش بیشتره
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
تو كه اينقدر خوش خنده اي پس حتمن وقتي احمدي نژاد شد رييس جمهور از خنده كارت به بيمارستان كشيده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
فرزاد خان احمدی نژاد حداقل سابقه اجرایی داشت از فرمانداری و بخشداری تا استانداری و شهرداری تهران آقای مطهری سابقه اجرایی داره؟ فقط 12 سال تو مجلس از جناح خاصی طرفداری کرده و حرف زده
چرا رسانه های ایران در مورد برخورد پلیس چین با ان‌مادر و کودک چینی که بر زمین کوبیده شدند و کودک ضربه مغزی شده بود هیچ نگفتند ولی در مورد یک مورونیست امریکایی اینقدر شکواییه دارند .؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
چین جزو خودی های خیلی خودی خودی هستند !!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
وای چه خبر مهمی
هر روز در امریکا این چیزها اتفاق می افتد و فقط بودن یک نفر کشته شود تا اعتراض کنند چون سال ها است سیاه پوستان تحت ظلم هستند
ناشناس
| Canada |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
چون در چین و کشورهای مشابه این چیزها عادیه و برای کسی عجیب به نظر نمیرسه
چمران . قطعا به دلایل زیاد با امریکا مداکره مجدد نخواهیم داشت . نه امریکا میتواند در برجام برگردد و نه ما از برجام خارج‌میشویم .......یعنی همیشه در تحریم خواهیم‌ماند ؟ یعنی اگر روزی اختلاف بین مسولان ایران و امریکا تمام شود انوقت به اذهان عمومی داخاگلی و خارجی چی خواهیم‌گفت .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
راه را برای مداکره هموار خواهند کرد!
سلام.
واقعا جای تاسف دارد به خاطر اظهار نظر از کار تعلیقت کنند. پس کجا رفت شعار اول انقلاب. آزادی.
امیال دررسانه میلی به جایی رسیده که حتی شخصی مثل آقای حیاتی با آنهمه سابقه والبته نهایت ملاحظه کاری واحتیاط که مبادا رفتاروگفتاری خلاف میل صاحبان میل انجام ندهد هم بهش میگن دیگه نیا. پس جای تعجب ندارد فرداپس فردا آقای حیاتی راهم در اینترنشنال یا جم یا منوتو یا.....ببینیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اگر نرود
مثل عادل فردوسی پور
بزرگترین اشتباه را کرده
شکری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
یه زمانی میگفتندا عده ای تلویزیونو با ارث پدریشون اشتباه گرفتند. از سانسور پستان گرگ بگیرین تا.......................سانسورروسای جمهورسابق
اقای چمران امروز دیگر کسی در ساخته شدن داعش توسط امریکا شکی ندارد اما همین داعش تعداد بیشتری امریکایی از سرباز یا خبرنگار کشته است. اگر توانش هست چرا به سردرد ۱۰۰ نفر امریکایی بسنده کردید و حداقل ان ۱۰۰ امریکایی را نکشتید و پیشتر عراق را از حمله باخبر کردید و چرا؟
واکنش معنادار چمران به مسئله مذاکره ایران و آمریکا.
هر گی صبح از خواب بیدار میشه در مورد سرنوشت مردم حرفی میگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
واقعا کدام کشوری در دنیا سراغ دارید ؟
که هر مسول فقط از یک جناح اقلیت میتواند به خودش اجازه بدهد
تا منافع خودش و جناح شان را به منافع ملی کشور و مردم
ترجیح دهد؟
و تریبون هم داشته باشد ؟
و هر چه بخواهدبگوید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بدبخت مردم که گرفتار چه آدمهایی شدند
الان دیگه همه کارشناس همه چی شدن واسه خودشون ،از جمله کارشناس مسائل اقتصادی.
آقای دری چه پدر زن خوبی است برای دامادش سنگ تمام می گذارد.
آقاجان اسم ابی را نمیاوردی شاید دلار ارزان میشد!!محبوبتر از ابی وسیاوش تو دلم نیست...خداحفظشون کنه
مصادیق بارز پروپاگاندا که اینروزها مکررا تبلیغ میشوند:
نرخ ارز بزودی کاهش خواهدیافت
پیش بینی رشدبورس تا کانال ۱۲۰۰۰۰۰ واحدی
قیمت مسکن حداکثر درحدتورم افزایش خواهدیافت و شاهد جهش قیمت مسکن نخواهیم بود
یک کارشناس پیشبینی کرد شاخص کل بورس تا پایان سال ۹۹ به دومیلیون واحد برسد !
قیمت سکه حباب دارد
ماشاءالله این همه کارشناس اقتصاد داریم و این وضع فاجعه بار اقتصادمونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
مشکل اینه که این همه تصمیم گیرنده نیستند
جالبه،طرف ها مشاورانشان و معاون هایشان دارند محاکمه میشن،بعد خودشون پست بالاتر میگیرن،آخه چه رئیسی هستند که از کارهای خلاف معاوناشون ،بی اطلاع هستند.
مگر رئیس بنیاد شهید را رئیس جمهور منصوب می کند؟ ایشان فکر می کنم ۳۰ سال است که این سمت را دارند و با حفط سمت نماینده رئسی جمهور در امور بنیاد شهید بودند. در اصل ایشان را ریسس جمهور عزل و نصب نمی کند. اگر اشتباه می کنم لطفا کسی روشنگری نماید.
پاسخ ها
شکری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
ازسال 83بنیادشهیدمعاونت ریاست جمهوری شد واولین رییسشم سردار دهقان بود.که این سمت بانمایندگی ولی فقیه دربنیاد متفاوت است..البته اقای شهیدی هردوسمتو باهم داشت الان ازریاست بنیاداستعفا داده ولی کماکان نماینده ولی فقیه هستند.
این مملکت دیگه درست بشو نیست ومردم فقیر البته ولی نعمت مسولین به قولی دیگر هیچ امیدی به بهتر شدن اوضاع نخواهند داشت
سالها است که هم اقتصاد_مقاومتی و هم مدیریت جهادی شما ها را دیدیم اما جواب نداده است اثرش همین است که در جامعه می بینیم
آقای حیاتی آن وقتی که خبرهای دیکته شده را با آب و تاب فراوان و با لحنی غلو آمیز به خورد ملت می دادید فکر این روز را می کردی؟ می تتوانستی تن به این کار ندهی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
خبر غلو شده اونایی هست که اتفاقا توی شبکه های ماهواره ای و برخی سایت ها می بینی و می خونی.
در امارات و عربستان و قطر... برای اندک تماشاگران داخل استادیوم چند خودرو پیشرفته دنیا قرعه کشی می شود و برنده هم مجانی آن را می برد.اینجا برای خرید با قرعه و تازه محرومیت از خرید هم اعمال می شود آیا ظلمی بالاتر از این سراغ دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
تقاضای خودرو از کارخونه واقعا خیلی زیاده.
اینکه آقای همتی تلاش دارند نگذارندسرمایه هابسمت دلالی ارزبرودکارپسندیده ای است البته ایشان ازروزاول انتصابشان چنین میفرمودندولی اکنون قیمت دلاربیش ازدوبرابرآن موقع شده مسلمادرصورت گرایش سرمایه هابه دلالی ارزدولت هیچ گونه کنترلی نمیتواند روی آن اعمال کند وشاید یکی ازعلل گرایش سرمایه داران به خریدارزخارجی همین باشدچون سرمایه گذاری درکشورمادرهرزمینه ای اشتغال زاچون ساختمان وکشاورزی وتولیدی دیگر هرروزه موردتهدید به عناوین مختلف قرارمیگیردبشمااطمینان میدهم تاکاروتولیدتوسعه نیابدودخالت دولت درفعالیتهای اقتصادی بخش خصوصی کمتر نشودواشتغال زیادنشودوامنیت سرمایه گذاری بالانرودورانت وپارتی بازی ازبین نرودغیرممکنست ارزش پولمان بالارودویاحتی ثابت بماندمگربازورودستوری وموقتی ولی باگرانی همه چیز
آقای حیاتی عزیز منم صدای ابی را دوست دارم،موسیقی روحبخشه و اگه کسی هم گوش بده روحیه اش عوض میشه بیماری سرطان نمیاد سراغش،اونی که بهتون گفتن نیایین،آیا تا حالا هم یه اختلاسگر را در صدا و سیما انتقاد کرده،این همه فلاکت و بدبختی توی اقتصاد کم داریم که فقط نام ابی و صداش مشکلمونه،من مطمئنم اونی که بهت گفت نیا آدم ریاکاریه ،اگه بری توی حیات خلوتش و یا فلش ماشینشو چک کنی نه تنها ابی ، بلکه اهنگهای موسیقی گوگوش و حمیرا را هم داره،اگه مسلمونی و اسلام ما با اینها خراب میشه خو دیگه هیچ ولی اسلام دین تساهل و تسامحه و افراط در اسلام به حاشیه رانده شده،دینی که صدا و سیمای ما از اسلام ساخته،مردم را از دین فراری میدن،حالا بنده خدا آقای حیاتی اسم ابی را آوردن دیگه مرتد شناخته شدن ،پس اینهمه کارنامه درخشانش در صدا و سیما چی میشه،با نام بردن کلمه ابی فیوزش سوخت،جل الخالق،کاشکی بانکهای ما در دادن وامهای کلان و جلوگیری از اختلاسها مثل صدای و سیمای ما عمل میکردن و سختگیری میکردن تا اختلاسی هم پیش نمیمویمد.
من هم ارادتمند ابی هستم بخاطر ترانه زیبای خلیج همیشکی فارس.
آقای شمخانی لطفا به ملت بفرمایید از کدام دانشگاه نظامی فارغ التحصیل شده آید. وکدام دوره های نظامی. را گذرانده اید
جناب روحانی ؛ وزیر محترم بی اقتصاد
افزایش سونامی وار بورس کشور و ملت رو بیچاره کرده ،یه عده رو سوپر میلیاردر کرده که از خرید میوه کیلیویی ۱۵۰ هزار تومان ابایی ندارن و خیلی ها رو نابود میکند که قدزت خرید یه کیلو گوجه فرنگی رو نداره ؟؟ چرا دارید کشور رو نابود میکنید ، ایا به عواقب این بازی کثیف و تورم زا فکر کرده اید ، ایا فکر کرده اید بعد از اشباع شدن ملت از بورس این قمار بازان حرفه ای چه بر سر سایر بازارها خواهند اورد .
اگر شمخانی درباره اقتصاد نظر نمی‌داد شک میکردم اینجا ایرانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
همه نظر میدن
تصمیم گیرندگان هم به نظر هیچکس توجه نمیکنند کارشون انجام میدن نتایج هم خوشبختانه درخشان است
دیگه وقتش رسیده کیهان شریعتمداری مقاله ای تند علیه حیاتی منتشر کنه . کیهان ؛ حیفه این یکی از دست بره ، زودتر دخلشو بیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
دخلشو بیار ؟؟؟؟
کی به کیهان اهمیت می ده ؟
متاسفانه عده کثیری از مردم را به نون به نرخ روز خور بودن عادت دادن دیگر کسی دوست ندارد وضعیت تغییر کند چون فکر می کند ضرر می کند مثلا یک عده که ملکشان گران شده خودروشان گران شده طلاهایشان گران شده فکر می کنند اگر مذاکره شود کلی ضرر می کنند خدا شاهده این جامعه دیگر تغییر نخواهد کرد چون این جور نانها توی سفره مردم آمده است به کارگر میگم بیا برام کار کن میگه تا بورس هست برای چه بیایم نان زحمت کشی دربیاورم تو خود بخوا حدیث ازین مجمل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
اینهایی که گفتی گناه کیه؟
دولت روزی بیشتر از 1000 میلیارد تومن پول چاپ میکه یا بعبارتی خلق میکنه و شریک پس انداز مردم میشه و این شرایط را ایجاد کرده
پیامبر هیچ موقع نگفت که با ابوسفیان که قاتل جمزه سیدالشهدا و مصعب ابن عمیر و بقیه شهدای بدر و احد بود بود مذاکره نمی کنم . .کلا این مذاکره نکردن تو کجای دین اومده ؟؟؟یکی از این همه علما برای مردم توضیح بده و ما بیسوادها رو روشن کنه ....
آقای حیاتی فرد محترمی هستند ولی متاسفانه در این صحنه شبیه بچه هایی عمل کردند که سال های به دلیل مراقبت های بابا، نتونستند یه دل سیر هله و هوله بخورند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
درسته راست گفتن یعنی مثل بچه عمل کردن است
آقای شمخانی لطفا بعد از چهل سال اجازه بدهید. اقتصاد را اقتصاد دانان. سیاست را سیاستمداران. امنیت را نظامیان واقعی. اداره کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
منافعمون به خط میوفته
فقط میشه به حال و روز مان فکر کرد و.....!افسوس.
این حیاتی بیش از سی ساله چسبیده به تلویزیون بابا بسه دیگه حتما باید بیرونت کنن!همینکه بااین قیافه شدی مجری واقعا خوش شانسی یادفریدون فرح اندوز بخیر چه تیپ وچه صدای دلنشینی داشت اونو بعدازانقلاب گذاشتن کنار امثال این وسلطانی اومدن نه صدا نه قیافه نه استعداد!!
من نمی دانم چرا بعضی افراد از استقبال مردم ار بورس ناراحت هستند و دوست دارند انگ قمار به آن ببندند در حالی که حتی متخصصین دین هم ممکن است بانک ها را ربوی بدانند ولی بورس را نه ضمن اینکه در هر معامله در بورس اولین چیزی که در آن کم می شود مالیات است که اگر درست مدیریت شود هم به دولت و هم به اقتصاد کمک می کند ثانیاً بورس باعث می شود که فضای دلالی زمین و مسکن و خودرو و دلار که با معیشت مردم سر و کار دارد بی رونق شود حالا شاید یک عده ذینفع نیستند و چند تا چند تا خانه خالی دارند و فروش نمی رود و دوست دارند تلافی آنرا سر بورس وارد کنند
راستی اگر آمریکا از هم بپاشه ما باید مشکلات تورم و اقتصاد خودمون را به کدوم کشور مرتبط کنیم؟
لطفاً در مورد نقش داماد جنابعالی در اقتصاد مقاومتی یه توضیحی بفرمایین
تا با ذکر مثال ما هم متوجه بشیم
مدیریت جهادی از نام آن مشخص است و بدرد زمان جنگ می خورد که فرصت ها کم و ترفند های سریع و کمین های مخرب دشمن وجود دارد و من به جای مدیریت جهادی به مدیریت چابک بیشتر اعتقاد دارم چون وقتی صحبت از مدیریت جهادی می شود یعنی پشت کارها کار کارشناسی وجود ندارد و وقتی کار کارشناسی وجود نداشته باشد حالتی مثل اوایل انقلاب به وجود می آید که کلی هزینه برای حمام و مدرسه روستایی انجام شد ولی همه آنها در مدت زمانی اندک بلا استفاده و از بین رفت ولی در مدیریت چابک یعنی ما تا می توانیم از حاشیه هایی که فقط دهن پرکن هستند پرهیز و به اصل مطلب بپردازیم و یا با مدیریت هوشمند و اهرمی کاری را که بصورت یدی زمان و هزینه بالایی می طلبد با استفاده از اهرم ها و هوش زمان و هزینه و بار آنرا کاهش دهیم
یکی به نائب رییس جدید مجلس بگه دانستن حقایق حق مردم هستش
اینکه درآمد دلاری ما یک دهم شده
اینکه ارزش پولمون هم یک دهم شده
اینکه بابت هر چیزی که میخرن حدود چند برابر قیمت پول میدن به خاطر تحریم
اینکه هر روز بیچاره تر میشیم
اینکه 70 درصد مردم ایران فقیر هستن
همه اینها حقایق مدیریت شما و امثال شما بوده
اين آقاي مهدي چمران در اين مملكت چه كاره است كه حالا واسه ما "واكنش معنادار" هم انجام ميده!!! اصولا سرنوشت مردم بايد در دست نمايندگان منتخب اكثريت مردم ( نه اقليت فعلي) باشد ! چمران چي ميگه اين وسط !!؟؟؟ همين آقا احمدي نژاد را از شوراي شهر به مردم ايران قالب كردو اون همه مصيبت سرمون امد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
الان مصیبت برای چیه ؟ جز اینه دولت دست همفکران شماست ؟ هر چند راه فرار زیاده مثل دولت پنهان نذاشت کار کنیم
در سال 1378 نقدینگی 19 تریلیون تومن و دلار862 تومن
در ابتدای سال 1399 نقدینگی 3055 تریلیون تومن و دلار 17000 تومن
در 20 سال گذشته نقدینگی 160 برابر شده و قیمت دلار 20 برابر
امار نشان میدهد چرا اقتصاد اینهمه مشکل دارد و تولید در داخل صرفه اقتصادی ندارد با وجود اینکه مزد کارگر بشدت پایین نگه داشته شده و انرژی ارزان در اختیار تولیدکننده قرار میگیرد
دولتمردان ما کی می خواهند به خودشون بیان که رابطه حتی عراق به عنوان یک کسور عربی مصلحتی است و اگر مشکلشون حل بشه چه بسا یک صدام حسبن دیگه اونجا پیدا می شه. بین عراق و سوریه و یمن و مصر و عربستان و فلسطین هیچ فرقی نیست . مگه همین یاسر عرفات پشت سر صدام واینستاد و توپ به سوی ایران نفرستاد! و همه آنها قلبا با ایران مخالفند. ایران به خاطر موضع گیری در برابر اسرائیل اقتصادش داره نابود می شه و این باعث خوشحالی عرب هاست نه تاسف آنها!! کجا حتی یک کشور عربی با ایران در این کارزار همراهی کرده اند؟
لطفاً بفرمایید ما تا کی باید به شما فرصت بدهیم چهل سال کم است یا بیشتر وقت می خواهید
تابناک عزیز چرا خبر محاکمه آقای اکبرطبری معاون اسبق قوه قضائیه را کمرنگ و در آخر آورده ای؟
با این وضعیتی که داریم دیگه کارشناس اقتصادی نمیخوایم دست هر کسی بدیش وضعیت از این بدتر نمیشه
بله جناب چمران درامد وکار وکاسبی شما در مخالفت با امریکاست ولی خدمت شما عرض کنم تفکر تو وهمکیشانت چنان بلایی بر سرمان اورده که برای ۲۵ هزار خودرو اشغال ۷ میلیون نفر ثبت نام می کنند درامد هر روز کمتر از دیروز وهزاران بدبختی دیگر وبا این بلا که بر سر مردم مظلوم ایران اورده اید طلبکار هم هستید ودر اخر امیدوارم که فرزندانت مقیم امریکا نباشند مثل دختر حداد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی