بازدید 50674
دو هزار و سی و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جنجال سازی آقای وزیر درباره شبیه سازی کرونا / لاریجانی یار قرضی اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ می‌شود؟ / پُستی که قالیباف حق ندارد به آن چشم بدوزد!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ورود سران قوا به حوادث آسیه پناهی و رومینا اشرفی مشکل را حل می‌کند؟ / جدیدترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 04 June 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نظر قالیباف در خصوص بررسی اعتبارنامه منتخبین مردم در مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: دکتر قالیباف در خصوص اعتبارنامه منتخبین مردم در مجلس بر رعایت آیین‌نامه داخلی مجلس و نظر اکثریت انقلابی مجلس تاکید کرد. محسن پیرهادی در پیامی توئیتری پیرامون نظر رئیس مجلس شورای در خصوص بررسی اعتبارنامه منتخبین مردم در مجلس نوشت: «پیرامون بررسی اعتبارنامه‌ها و نظرات مختلف نمایندگان، با دکتر قالیباف صحبت کردم. ایشان ضمن تاکید بر دقت در روند رسیدگی به اعتبارنامه‌ها طبق آیین نامه داخلی، اعلام کردند اکثریت انقلابی مجلس، هر نظری در این‌باره داشته باشند، نظر ایشان هم همان است.»
 
جنجال سازی آقای وزیر: کرونا، شبیه زن است!

اظهارات عجیب "محمد مهفود" وزیر امنیت اندونزی که ویروس کرونا را با زنان مقایسه کرده بود، برایش دردسرساز شد.وزیر امنیت اندونزی در اظهارنظری گفته بود: کرونا مثل زن انسان است، ابتدا سعی می‌کنید که او را کنترل کنید، اما پس از مدتی می‌فهمید که چنین کاری ممکن نیست و یاد می‌گیرید که با رفتار‌های او کنار بیایید و به زندگی ادامه دهید.
 
برخی خانواده‌ها فرزندخوانده برای قاچاق اعضای بدن می‌خواهند!

حبیب الله مسعودی فرید معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور:در حال حاضر ۱۰ هزار کودک در ۶۸۰ مرکز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می‌شوند که حداقل سه تا چهار هزار کودک آن قابل واگذاری نیستند و به دلایل موقت در این مراکز نگهداری می‌شوند.برخی زوج‌ها نیز برای فرزندخواندگی، فقط نوزاد می‌خواهند، اما تعداد نوزادان قابل واگذاری معدود و مثلا چندصد نفر است؛ این افراد باید پشت نوبت بمانند.برخی خانواده‌ها صلاحیت لازم برای نگهداری کودک را ندارند؛ ممکن است افرادی کودک را برای کار‌هایی مانند تکدی گری، قاچاق اعضاء و تبادل مواد مخدر و محرک بخواهند. /میزان
 
ورود سران قوا به حوادث آسیه پناهی و رومینا اشرفی مشکل را حل می‌کند؟

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار در کانال تلگرامی خود با اشاره به حوادث اخیری که در کشور رخ داده است، نوشت:صرف ورود سران قوا به وقایع دلخراش اجتماعی و اعلامِ نظری یا دادنِ دستوری از سوی آنان مشکلی را حل نمی‌کند. واکنش به اینگونه وقایع نیاز به علت‌یابی دقیق و مسئولیت‌پذیری صریح و علنی دارد که معمولاً در گفتار سران قوا مفقود است.متولیان فرهنگی کشور ما به جای آنکه به این واقعیت اعتراف کنند و در صدد راه چاره‌ای برآیند، به دلایل گوناگون پای دیگران را وسط می‌کشند و معضلات فرهنگی کشور را به حساب توطئه‌های خارجی و عوامل داخلی آن‌ها می‌نویسند و از این طریق بر دامنه شکاف بین نسلی و بروز مصائبی، چون قتل دختری نوجوان می‌افزایند!به واقع معضلی که پدر بیچاره رومینا با آن روبرو شده است، بسیاری از پدر و مادر‌های دیگر هم با آن روبرویند و اگر چه قساوت و سنگدلی او را برای سر بریدن فرزند خود تقبیح می‌کنند، در کشاکش آشتی‌ناپذیر بین ذهنیات سنتی خود با ذهنیت بی در و پیکر فرزندان، کمترین آسایش و حلاوتی را در زندگی خود تجربه نمی‌کنند.
 
الله‌کرم: لاریجانی یارقرضی اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰ می‌شود

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: هم اکنون وارد گام دوم انقلاب شدیم و باید در حوزه تقینی، اجرایی و قضایی به حد بلوغ کافی رسیده باشیم؛ بنابراین انتظار از رئیس جمهور ۱۴۰۰ بسیار خواهد بود. ما نیاز به فردی داریم که سکاندار حرکت انقلابی در گام دوم و اداره کننده دولت جوان و حزب الهی باشد. تا انتخابات ریاست جمهوری یک سال دیگر زمان باقی است و اصلاح طلبان دست خود را خالی می‌بینند، چون مهره‌هایشان یکی پس از دیگری سوخته است؛ بنابراین، چاره‌ای ندارند که از اردوگاه رقیب مانند سال ۹۶ یارگیری کنند. در این میان، نام علی لاریجانی بسیار مطرح است. حسین الله کرم معتقد است «اصلاح طلبان دوباره یارقرضی می‌گیرند و لاریجانی هم این حمایت را می‌پذیرد».
 
دو خبرنگار صداوسیما در ایران‌اینترنشنال

مرتضی غرقی خبرنگار شبکه خبر و مجری برنامه «بدون مرز» در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار تصویری از احمد صمدی، خبرنگار سابق صداوسیما در شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال از پدیده مهاجرت مجریان و خبرنگاران صداوسیما به شبکه‌های فارسی زبان خارجی ابراز تاسف کرد.او در توئیتر خود نوشت: دو خبرنگار ایرانی احمد صمدی و نیلوفر پور ابراهیم را در تلویزیون اینترنشنال دیدم، فلاح و دو خبرنگار قبلی صدا و سیما هم به لندن مهاجرت کرده‌اند، تاسف خوردم که چرا نیرو‌هایی که از جیب ملت تربیت شده‌اند، اکنون در خدمت دشمنان ملت هستند، چرا؟

جدیدترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰

فعال رسانه‌ای اصولگرا از جدیدترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ رونمایی کرد.محمد مهاجری فعال سیاسی و رسانه‌ای اصولگرا، در توئیتی نوشت: بنا بر آنچه اطلاع یافته ام، نامزد جدیدی که وارد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم خواهد شد، آقای عبدالناصرهمتی رئیس بانک مرکزی است. این کاندیداتوری در راستای این نظریه صورت می‌گیرد که معتقد است مشکل اصلی کشور، اقتصاد است و یک رییس جمهور اقتصاددان می‌خواهد.
 
اولین وزرای احضار شده به مجلس یازدهم

وزاری اقتصاد، راه و شهرسازی و نیرو، هفته آینده در جمع نمایندگان حضور خواهند یافت.دستور هفتگی مجلس شورای اسلامی از روز یک شنبه ۱۳۹۹/۳/۱۸ تا چهارشنبه ۱۳۹۹/۳/۲۱ منتشر شد؛ بنابراین، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد، محمّد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و رضا اردکانیان وزیر نیرو در صحن علنی مجلس حضور خواهند یافت.
 
پُستی که قالیباف حق ندارد به آن چشم بدوزد!

نماینده گرمی مغان گفت: رئیس مجلس و نواب حق شرکت در انتخابات شورای مرکزی به عنوان کاندیدای هیئت رئیسه فراکسیون را ندارند، ولی اسماعیلی عضو هیات اجرایی شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فراکسیون‌ها و کمیسیون‌های مجلس یازدهم اظهار کرد: اولین مجمع عمومی فراکسیون برای انتخاب اعضای شورای مرکزی بعد از تعیین کمیسیون‌های تخصصی مجلس تشکیل خواهد شد. او ادامه داد: در این مجمع عمومی، اعضای شورای مرکزی به مدت یک سال انتخاب و شورای مرکزی نیز بلافاصله اعضای هیات رئیسه را برای مدت یک ساله انتخاب خواهند کرد. بر اساس اساسنامه جدید، رئیس مجلس، و نواب حق شرکت در انتخابات شورای مرکزی به عنوان کاندیدای هیات رئیسه فراکسیون را ندارند، به عبارتی رئیس فراکسیون به عنوان رئیس بزرگ‌ترین فراکسیون سیاسی کشور در امورات مجلس با رئیس مجلس هم افزایی خواهند داشت. عضو هیات اجرایی شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی افزود: اعضای هیات رئیسه موظف هستند رفتار فراکسیونی نمایندگان محترم را بر اساس اساسنامه و مرامنامه فراکسیون زیر نظر داشته باشند. احتمال تشکیل هیات داوری برای جذب مستقلین در فراکسیون هم متصور است.

نظر زیباکلام درباره نطق آتشین قالیباف

محمدباقر قالیباف بالاخره بعد از کش وقوس‌های فراوان به ریاست مجلس دست یافت، او در اولین روز‌های رئیس شدنش روی به ایراد انتقادات تند و تیز به دولت آورده، رویه‌ای که باید دید در نهایت باعث بروز چه اتفاقاتی خواهد شد.صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه قالیباف در جایگاه ریاست مجلس کار خود را با حمله به دولت و حسن روحانی آغاز کرده است، اظهار داشت: (با تاکید بر اینکه ژست انتقاد تند و تیز از دولت به قالیباف نمی‌آید) اظهاراتی که وی تاکنون در جایگاه ریاست مجلس داشته و یکسره به مدیریت دولت انتقاد کرده به نظر من با او هیچ تناسبی ندارد، اگر این سخنان از زبان افرادی مانند زاکانی، ذوالنوری و آقا تهرانی بیرون می‌آمد، قابل درک و باور بود، اما این جملات از زبان شخصیتی همچون قالیباف که همواره خود را تکنوکرات معرفی کرده، نمی‌آید. این در حالی است که این سخنان دیگر برای مردم عادی شده و کسانی که می‌گویند می‌خواهند تحولی ایجاد کنند، باید حرف جدیدی برای گفتن داشته باشند. مردم از عملکرد دولت ناراضی هستند و همه چیز نیز عیان است، اما این نکته که مدام نمایندگان اصول‌گرا بخواهند در این یک سال باقیمانده از دولت، از ناکارآمدی دولت حرف بزنند، به نظر می‌رسد کار عبثی باشد. مردم با توجه به وضعیتی که کشور در آن قرار دارد، در انتخابات ۱۴۰۰ نیز شرکت نخواهند کرد و میزان مشارکت پایین خواهد بود.
 
پیشنهاد ضرغامی به روحانی برای آشتی!

عزت‌الله ضرغامی، پس از سخنان رئیس جمهور مبنی بر آشتی، پیشنهاد جالبی را به روحانی در توئیتر خود مطرح کرد. پس از سخنان حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در مورد آشتی و کنار گذاشتن کینه‌ها عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود به سخنان آقای روحانی واکنش نشان داد. ضرغامی در این توئیت با اشاره به پیشنهاد رئیس جمهور نوشت: «رئیس‌جمهور می‌گوید، بیایید با هم آشتی کنیم و کینه‌ها را از دل برداریم. بر این اساس پیشنهاد می‌کنم، آقای رحیم‌پور ازغدی به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی دعوت شوند و رفتار رئیس جمهور با منتقدانش در این جلسات اصلاح شود».
 
دیکته سعید جلیلی برای مجلس اصولگرا

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «اصلاح ساختاری بودجه سال ۱۴۰۰ بایستی از اولویت‌های سال نخست مجلس یازدهم باشد. او در ادامه این پیام تاکید کرد: بنابراین، چون مجلس دهم آمادگی ارائه نتیجه مطالعات و بررسی‌هایی که در حد بضاعت صورت گرفته است، به نمایندگان ملت و کمیسیون‌های مرتبط اعلام می‌شود.»
 
آشنا: باید مراقب همسایگانمان باشیم

مشاور رئیس جمهور نوشت: باید در تعامل انسانی و انواع حمل و نقل و لجستیک مراقب همسایگان باشیم. حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور کشورمان در توئیتر نوشت: وقتی شمار ابتلا به کرونا در کشوری بالا می‌رود این پیام به همسایگان منتقل می‌شود که در تعامل انسانی و انواع حمل و نقل و لجستیک با آن کشور باید احتیاط بیشتری کرد و این یعنی تضعیف اقتصاد ملی و تجارت بین‌المللی کشور. او در ادامه نوشت: مراقب خود، نزدیکان و کشورمان باشیم.
 
آمریکایی زندانی شده در ایران آزاد شد

خبرگزاری آسوشیتدپرس بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه گزارش داد که «مایکل وایت» کهنه‌سرباز آمریکایی که در ایران زندانی بوده است، از زندان آزاد شده و سوار بر یک هواپیمای متعلق به دولت سوئیس خاک ایران را ترک کرده است. به گزارش تسنیم، این خبرگزاری گزارش داد که «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران ساعاتی پیش به همراه یک پزشک عازم سوئیس شده است تا با مایکل وایت دیدار و او را در بازگشت به آمریکا همراهی کند.
 
جمله معنادار اینستاگرام سایت رهبر انقلاب درباره ترامپ

صفحه انگلیسی اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، در پی تظاهرات گسترده مردمی در ایالات مختلف آمریکا، برشی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ در مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری منتشر کرد. صفحه انگلیسی زبان منتسب به دفتر رهبر انقلاب اسلامی، پست به زبان انگلیسی منتشر کرد و نوشت: "If you're dark-skinned walking in the US, you can't be sure you'll be alive in the next few minutes"
"شما اگر رنگین‌پوست هستید، اگر سیاه‌پوست و سرخ‌پوست هستید، در خیابان‌های نیویورک و شیکاگو و واشنگتن و کالیفرنیا و غیرذلک وقتی راه میروید، نمیتوانید مطمئن باشید که تا چند دقیقه‌ی دیگر زنده‌اید. "
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۹۸
وای وای وای خدایا به کجا داریم میریم میان از بهزیستی بچه ها رو میگیرن بعد میبرن اعضا اونا رو میفروشن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
۱۶۰ میلیارد بابت قرار داد ویلتموس بپردازند .....مدارس کپری و درمانگاه کانکسی در کشوری که روی نفت و گاز و ثروت هست
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
برده داری!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
در امریکا انقلاب نخواهد شد جون بستر برای شروع انقلاب وجودندارد . سیاستمداران و روشنفکران سیاسی راه انقلاب در امریکا را بصورت طبیعی از بین بردند . به مردم ازادی اندیشه سیاسی دادند . قدرت حزبی و چرخش قدرت وجو دارد . احزاب هستند . مردم مسلح هستند . قوه قصاییه مستقل دارند . آزادی مطبوعات و حق انتقاد و اعتراص مسالمت آمیز وجود دارد . .. رییس جمهور بالاترین قدرت را دارد . اقتصادش خصوصی هست . ......
آخرش هم مجبورید اعتبارنامه تاجگردون را تایید کنید خواهیم دید چطور همین یک نفر کمر مجلس را خم خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
تاجگردون بره به رقص و آوازش برسه مجلس برای شما که اهمیت نداشت ییهو یاد کگمرش افتادید؟؟
بیچاره قالیباف که هیچکس باورش نمیکند
امان از مردی که باورش نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
امروز در یک کلیپی دیدم که قالیباف گفت حتی یک پرونده در شهرداری تهران ندارم و باید بشدت با فساد ادرای و اقتصادی مبارزه جدی کنیم !!!! سوال . آیا نمیشود دوباره بیاییم گره های سیاسی و شعارهای سیاسی انقلاب را واگشایی کنید ودر مجلس تصویب کنید که اصلا تعریف از فساد چی هست و چرا انقلاب کردیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
بیچاره مردم که کلا باورش نمی‌کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
بیچاره مردمی که هر اصلاحطلبی فکر میکنه نماینده همه اونهاست در حالیکه این فقط ی ادعاست و در عمل هر اصلاحطلب نماینده جیب خودشه و یا نهایتا قبیله خودش
فعلا که قالیباف نماینده اون تعداد مردمیه که بهش رای دادند پس اگه خود شما هیچ هستید از طرف همون هیچکسها حرف بزنید نه از طرف مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
جناب قالیباف اگر راست می گویید !!؟؟؟
طرح مغفول مانده ، تحقیق و تفحص از شهرداری در دوره ۱۲ ساله خودتان را کلید بزنید
و بدون دخالت و دستکاری و مسامحه اجازه بدهید
تا واقعا کارکردتان مورد بررسی و کنکاش و حسابرسی دقیق قرار گیرد
در غیر اینصورت به صرف ادعا نمیتوان
به این حجم از شایعات و ادعاها و اسناد و شهود بی توجهی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
راهیابی به مجلس و انتخاب ایشان بعنوان رئیس حکایت از آن دارد که هیچ برنامه ای برای رسیدگی به پرونده های قضایی آقای محمدباقر قالیباف شهردار و فرمانده ناجا اسبق ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
مهم اینه ک خودش،خودش رو باور داره
این باعث پیشرفتش در زمینه های مختلف شده
من رای بدهم که یک نفر دیگه کیف دنیا کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
رای ندی هم باز کلی آدم دیگه (منتها دشمنات) کیفور میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
رای شما اصلا مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
تجربه به من نشان داد که دقیقا همین اتفاق می افته
در زندگی ماها بهبودی حاصل نمی شه
ولی ساعتها توی صف می ایستیم که یه نفر از فرش به عرش برسه و آقازاده ها و فک و فامیل و نوچه هاش وارد جرگه ی اشراف لاکچری قدرتمند شوند
من دیگه رای نمی دم
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
بالاخره به آمریکایی های یاد دادیم که باید مقابله به مثل کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
اگر رای ما مهم نبود که التماس نمی کردند بیایید رای بدهید
دعوایی سر لحاف ملا نصرالدین اصولگرایان کی تمام میشود . چهل و یک سال هست که هم قدرت و هم سیاست گذاری کشور و هم ثروت در شماها هست . تا کی اقتصاد و سیاست کشور را با ازمون و خطا ادراه میکنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
حالا جالبه نوشته اکثریت انقلابی مجلس
چهل سال پیش انقلاب شده چه چیز شما الان شبیه انقلابی هاست؟ چگوارای کی بودی تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
ازاین چهل سال، سی و دو سال رییس دولت چه در قامت رییس جمهور یا نخست وزیر از اردوگاه اصلاح طلبان بوده
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
اصوگرا واصلاحطلبی از یکجنس هستند!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
۲۲،۵۷ هاشمی و موسوی و کروبی اصلاح طلب بودند ؟ یه نگاهی به سخنان هاشمی در دوره اصلاحات که از تریبون نماز جمعه تهران پخش میشد بنداز تا بفهمی که چه کسانی دنبال اصلاحات بودند . هاشمی وقتی با مقامات اصولگرا اختلاف سیاسی پیدا کرد از قدرت کنار گداشته شد . دوره موسوی هم همان گفتمان اصولگرایان بود . مگر کسی جرات مخالفت یا انتقاد داشت ؟ . فقط در دوره خاتمی اندکی توسعه سیاسی شکل گرفت . چون مردم از دست افراطیون خسته شده بودند . حتی مجالس عروسی مردم حمله میکردند و مجلس عروسی به عزا تبدیل میشد انموقع موبایل نبود که بشود فیلم گرفت اما در اذهان ما وجود داره و پاک نمیشه . منطورم این هست که هر کدام از اصولکرایان از گردونه قدرت کنار گداشته شوند چون نمیتوانند حزب سوم را شکل دهند به سمت اصلاح طلبان میروند و متاسفانه اصلاح طلبان هم خطوط قرمزی ندارند . اهداف را تعریف درستی نمیکنند که هر کسی وارد حزب نشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
22.57
جک گفتی دیگه؟رییس جمهوری که نتونه یک مجری تلویزیون رو حفظ کنه به چه درد میخوره؟قدرت کلا قبضه شما بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
رفسنجانی ، کروبی ، موسوی ، خاتمی ، لاریجانی ، روحانی تمامی این آقایون و دوستان و همفکرانشون یا رییس دولت بودند یا رییس مجلس عزیزم راست میگی اینم بگو.
. لابد میگی بابا این بنده های خدا که اختیاری نداشتندو کاری از دستشون بر نمیومد.
خوب اگر اینجوری بود چرا استعفا نمیدادند و دو دستی چسبیدن به قدرت؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
بله ثروت دست اوناست و اصلاح طلبان اصلا در شمال شهر ملک و بیزینس و حتی حوزه ندارن بله تو راست میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
23:47
به حرفت یه ذره فکرکنی میفهمی که جک میگه
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
اصولگرایان نمیتوانند اصلاح طلبان را حتی با اندکی اختلاف سیاسی تحمل کند . مطهری . سلحشوری و صادقی ....بنابراین چگونه انتطار داری اصلاحات انجام بگیره . اصلاحات مربوط به کشوری هست که دمکراسی دارند . لوازم قدرت دمکراسی وجود دارد . آللن مطهری و سلحشوری از قدرت قبل از انتخاب شدن از طریق قدرت استصوابی کنار گداشته شدند بعد از تایید نشدن در کدام احزاب فعالیت کنند . جز این هست که بسمت همین اصلاحات خواهند رفت
آقای روحانی گفت . ما نژاد پرستی و برخورد خشن وپلیس امریکا با یک رنگین پوست امریکایی را محکوم میکنیم .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
عجب یک نفر
در مقابل ۲۳۰ نفر
و شاید خیلی بیشتر !!!!؟؟؟؟
عزت خان هرچندتازگیها خیلی حرفای خوب خوب میزنی که مردم عزت رسانه میلی رو فراموش کنن ولی دیگه ریش سفیدی واینجور ادای عقلای قومو دراوردن بهت نمیاد .
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
شورای عالی انقلاب فرهنگی با این افراد؟!!!
ان ان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
بیخودنیست فرهنگ جامعه به این وضع رسیده mmجان
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
7میلیون نفردیگه که اکثراصاحبان ثروت یا علم بودند مهاجرت کرده اند.
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
اشتباه شد مال یه کامنت دیگس
زیبا کلام گفت . . اینکه اقای قالیباف با یک چهره تکنوکرات در انتخابلت طاهر شد و در اولین جلسه دانسته از وضعیت دولت شروع به انتقاد کرد . اگر قرار باشد در طی سال باقی مانده همچنان از دولت انتقاد کنند بی فایده هست . باید شعارها و وعد های تحول اقتصادی و جهش تولید چه برنامه ای دارند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
بیچاره مردمی که حرفای زیباکلام براشون ارزش شنیدن و نقل کردن داره
ببین چه خبره! فلاح خبرنگاری که خبر را از افغانستان در حالی که در ناف ایران بود گزارش میکرد هم به انگلیس مهاجرت کرده.
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
7میلیون نفردیگه که اکثرا صاحبان ثروت یا علم بودند مهاجرت کرده اند
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
7میلیون نفردیگرهم که اکثرا صاحبان علم یا ثروت بودند مهاجرت کرده اند.
مترجمتون اسم شهرهارو از کجا میاره؟
الاه کرم ..لاریجانی و غرضی گزینه اصلاح طلبان در ۱۴۰۰ خواهند بود . توجه . توجه . کاربران توحه فرمایید . اصولگرایان هر کدام از نفرات و پیاده نطام سیاسیشان که سوخت شدند و محبوبیت سیاسی نزد مردم را از دست میدهند بسمت اصلاح طلبان پرتاب میکنند . یعنی در اصل همان گفتمان اصولگرا هستند منتها میخواهند از این طریق یک اختلاف صوری ایجاد کنند . اما نمیدانند که مردم دیگر خوب درس شما را خواندند . یعنی از نطر شعور سیاسی مردم جلوتر حرکت کردند .
پاسخ ها
....
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
من در هر صورت رای نمی دهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
۲۲:۰۶
خداروشکر که شماها رای ندادید و نمیدید.
کسانیکه توسط بی بی سی و منوتو و .... سالها رنگ به رنگ‌شدند و از سبز و بنفش به رای ندادن اسفند۹۸ رسیدند همون‌بهتر که رای ندند تا ایرانیای واقعی انتخاب کنند و ایرانیای واقعی انتخاب بشند نه اینکه دوتابعیتیهای انگلیسی و کانادایی و امریکایی لطفا به رای ندادن خودتون ادامه بدید
نانسی پولسی . رییس نمایندگان مجلس امریکا به صف معترضین بر ضد ترامپ پیوست .......مقایسه بین مسولین و وزرای کشور .بنزین سه برابر کردند هیچکدام مسولیت را قبول نکردند . شبانه بدون اطلاع مردم و بدون اینکه با مردم حرف بزنند انگاری میخواهند سارقی را دستگیردکنند بنزین را گران کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
داداش تو هنوز دموکرات های امریکا نمیشناسی
اینا از ترامپ بدترند
داعش واسه ایناس
این کارا همش سیاسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
چقدر ساده و یا شاید خودباخته هستند بعضی مردم ایران
نانسی پلوسی به صف معترضان ترامپ‌پیوست!!!!؟
بنابه امار خود امریکا هرسال هزار امریکایی به دست پلیس امریکا کشته میشند . نانسی پلوسی برای کشته شدن اون ۹۹۹نفر در هر سال امریکا چکار کرده ؟
بهتر نبود قبل از کشته شدن جرج فلوید برای حمایت از اون وحداقل ۷۰۰۰نفر دیگه ای که در دوره ۷ ساله ریاستش کشته شدند ی قانون تصویب میکرد
نمایندگان فعلی مجلس از افرادی در محلات شهرستانها از طریق شورای نگهبان گلچین شدند و بیشتر انها سیاستمدار نیستند بلکه افرادی از طیقه فرو دست جامعه هستند که با اشتیاق فراوان جهت رسیدن به مقاصد قدرت هستند . انها میدانند که یک سیاستمدار هیچ وقت ارزش رای مردم را فقط جهت مشاورده دادن به شورای نگهبان تلف نمیکند . این نمایندگان میدانند که هر قانونی تصویب کنند با از سد فیلترینگ شورای نگهبان رد شود .. اگر مصوبات با این سه گزینه و گاهی به ناچار از قانون اساسی مطابقت میگیرند . مجلس نماد قدرت مردم ودر راس بودنش طاهری هست . یعنی اسم بزرگی دارد اما کارکرد مشورتی دارد . ‌. در طول تاریخ زیاد مجلس بود اما قدرت احرایی نداشت . در صورتی فلسفه داشتن مجلس دستاورد و ابزار دمکراسی هست . لوازم دمکراسی احزاب هست . وقتی احزاب نداری . رای شفاف نیست شورای نگهبان و مصلحت هست وشورای عالی سیاستگداری کشور دارید چه نیازی به مجلس هست . تنها حسن‌مجلس برای اصولکرایان نطق های اتشین نه برای ملت . گیر دادن به وزرا ..... انها در مجلس جلوس کردند تا دستورات را اجرا کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
مجلس جای نخبگانست
پورمحمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
طبقه فرودست؟ خجالتی دارد. شما حق نداری به مردم توهین کنی. حتما خودت را ژن برتر و عقل کل می دانی. توصیه می کنم یک روانشاسی ببین . ضرر ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
فرض کنیم نمایندگان فعلی افرادی از محلات شهرستانها باشند و سیاستمدار نباشند ، ایا مجلس قبل که از شما بودند هم همینطور بودند ؟
مجلس به قول شما قدرت اجرایی نداره چون اصلا قرارنیست که مجلس قدرت اجرایی داشته باشه . وظیفه مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانونه و نه اجرای قانون
ضمنا داشتن چند مجلس در روند تصویب قوانین فقط مختص ایران نیست که شما منحصر به ایران میکنید و ایراد میگیرید . مثلا انگلیس مجلس عوام و مجلس لردها داره یا امریکا مجلس نمایندگان و مجلس سنا و بعد هم تایید رییس جمهور داره و .... لطفا با اطلاع اظهار نظر کنید
دو خبرنگار صداوسیما در ایران‌اینترنشنال!!!!!!!!!!!!!تاسف خوردم که چرا نیرو‌هایی که از جیب ملت تربیت شده‌اند اکنون در خدمت دشمنان ملت هستند، چرا؟
لطفاً تاسف نخورید این جماعت از ابتدا برای چنین روزی وارد سیستم شده بودند و اصطلاحاً مثل جاسوسها در آب نمک خوابیده بودند برای روزی که ماموریت اصلی اشان را بانجام برسانند منتهی آقایان در صدا و سیما قادر به تشخیص این امور نیستند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
اینطور نیست
افراد به مرور زمان متوجه می شن که اوضاع طوریه که اصلاح پذیر نیست
یک تفکر و یک خط مشی توسط افراد مختلف دنیال می شه
حرف زیاد زده می شه و لی فقط به همان روش دیکته شده عمل می شود
خسته می شن و فرار می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
مبارک است
قالیباف در جریان بررسی اعتبار نامه ها از مطیع قانون بودنش نیست که گفته هر چی نظر نمایندگان انقلابی باشه منم می‌پذیرم، قدرت لابی گری لاریجانی رو نداره. تو رئیس شدنش هم لابی گری نکرد. منتخبین مجلس یازدهم از ترس اینکه سکان بیفته دست احمدی نژادی ها بهش رای دادن، اگه نه احمدی نژاد 1400 دوباره شاخ میشد که ببینید مدیران و نمایندگان تفکر دولت مهرورز ریاست پارلمان رو گرفتن پس منم میام برا قوه ی مجریه و قدرت چانه زنی ش برا تایید صلاحیت گرفتن زیاد میشد. همینجا از نطفه خفه ش کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
قدرت تخیلت خوبه
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
اومد خوزستان برا خوش گذرانی .جمع کنه این مجلس مثل ادن مجلس خنثی هست
منظور زیبا کلام این هست که قالیباف سخن تگراری نزند . حرف و عمل جدید جهت جهش تولید چی در چنته داری ؟ سخنرانی چه فایده داره ................( در تاریخ هست که وقتی مردم در دوره قاجار با اسب و الاع رفت و امد میکردند و کشور ارباب رعیتی اداره میشد و زنان حق رای نداشتند و درمانگاه وجود نداشت .و حجاب اجباری با برقع بود و روحانیون شادمان و خوشحال ... راه هم نداشتند و پل نداشتند .....بعد از دهه ۱۰ و ۲۰ مهندسان کمتر سخنرلنی کردند و بیشتر کار کردند).
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
منظور زیبا کلام ؟؟؟
بیچاره مردمی که بعد از حرف زدن زیبا کلام تازه میاند منظور زیبا کلام را توضیح و تفسیر میکنند
مایکل وایت کهنه سرباز آمریکایی زندانی در ایران با دکتر عسکری مبادله شد. بدون مذاکره؟؟؟؟؟ بفرستین جهت اطلاع برا مخالفین مذاکره در مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
هنوز قبلیه جاش خوب نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
بطور کاملا خودجوش همزمان ازاد شدند!!!!؟،؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
بشین بابا چی رو با چی ربط می دی. این اسمش مبادله ی پایاست. نه مثل برجام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
خداییش شماها وقتی هنوز نمیفهمید معنی عدم‌مذاکره با آمریکا چیه چرا اظهار نظر میکنید.همین سطح فکر باعث وجود مشکلات فعلیه که تازه کلی هم ادعای عقل کل بودن داره
مجلس با ترکیب اصولگرایی . ایده های قالیباف و احمدی نژادی ...... برای رایزنی در بحث اقتصادی و کشاورزی و دامداری و فرهنگی و سیاسی و به دیدار رایفی پور رفتند . همان کسی که گفت در خیابانها درختان بی ثمر نکارید و جاش درخت البالو و گیلاس بکارید ...... سم و کود را جه کسی میدهد . چه کسی میوه را میچیند ؟ ایا در همه شهرها البالو و گیلاس رشد میکند . انوقت مردم برای خوردن میوه ها هجوم بردند و شاخ و تنه درخت شکست چی ؟ فکر کن در یک خیابان درخت سیب و گلابی و موز و خرما و انگور و گیلاس و پرتقال و کیوی بکارند . ..... کسی واقعا نیست این رویا پردازان سیاسی و اقتصادی که بیشتر خواب نما هستند تا کاقعیت گرا از این توهم خارج کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
با وجود دانشمندان و صاحبنظرایی مثل شما خیلی عجیب نیست که وضعیت کشور اینجوریه چون از حرفای کسایی که به فکر کشورند فقط اون جاییش رو میشنوید که دلتون میخواد و از حرف دشمنای کشور هم فقط اون جاییش رو میشنوید که دلتون میخواد. ایا شما فقط همین بخش از حرفای رائفی پور را شنیدی یا اونجاییش که میگه خدایا خسته شدیم بسه دیگه رو هم شنیدی ؟
ایا از آمریکا فقط بحث ازادی و دموکراسی تکنولوژیش رو شنیدی یا امار کشته شدن سالانه هزارنفر به دست پلیسش را هم شنیدی
رویا پرداز بی بی سی و منوتو و .... هستند که هرشب رویاپردازیشون رو میبینی و غش و ضعف میکنی براشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
نتیجه کارنکردنشان
بخدا بهتر و بیشتر از کار کردنشان است
ما که در جمله سایت رهبری کلمات نیویورک واشنگتن و غیره را ندیدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
عدد ۲۳۰ شهید را هم ندیدیم
مردم درانتخابات شرکت نمیکنند حتی سخت تراز اسفند گذشته لاریجانی وغرضی و بقیه ام مال خودتون مردم شرکت نمیکنند اونائی که اجتهاد سیاسی ندارند و در سیاست هم تقلید میکنن بسم الله
همه کارها دست شما وانتصابیون دیگه از 1400 به بعد اصلاح طلبی نه عقدی دائم ونه مسیار ونه صیغه ای در راس هیچ کاری نیست مااز خدامونه شما بچه های مارو ببرید سرکار ودخترامونو بفرستیم به خانه بخت ومعتادامونو پاک کنید ولی بدانید خاتمیهارا ملت ازصمیم قلب دوست دارند ولو ممنوع الهمه چیزش کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
خداروشکر که شما دیگه شرکت نمیکنید . ایکاش ۲۰ سال پیش بی بی سی و منوتو و .... به شما گفته بودند شرکت نکنید تا مملکت به این روز نیوفتاده بود . انتخاباتی که بی بی سی و منوتو و ... شمارو رنگ بکنه و به شما بگند به کی رای بدید به درد کشور نمیخوره . ی روز سبزتون کردند ی روز بنفش و دست اخر گفتند رای ندید و شماها هم قبول کردید و اینم نتیجش . ولی حالا تازه طلبکارید و تهدید به شرکت نکردن میکنید
کسی که از امریکا و انگلیس خط بگیره برای رای دادن دقیقا مثل هموناییه که ی موقع توی سفارت انگلیس پلو میخوردند ، فقط شرایط الان بخاطر پیشرفت تکنولوژی فرق کرده . باز اقلا اون موقع مردم ی پلو میخوردند و واسه انگلیس میرقصیدند ولی حالا پلو نخورده براشون میرقصن
بدانید با حمایتی که مراجع عظام از ایشان کردند، علی لاریجانی رئیس خواهد شد.
بعنوان یک اصلاح طلب سابق خدمتتان عرض میکنم.
اصلاح طلبان دیگر حتی خودشان هم محلی از اعراب ندارند چه برسد به یاری قرضیشان.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
اصلاحطلب را نفهمیدی و نبودی!
زنده باد اصلاحات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
۲۳:۳۱
اصلاح طلبی با اصلاح طلبان فرق داره
ای ول ضرغامی
آقایان حاج حسین الله کرم و سعید قاسمی با سلام من بعنوان یک اصلاح طلب هردونفر شماهارو دست پاک و سالم میدانم باورکنید با وجود اینکه بسیاری ازرفتار وگفتار شماهارو قبول ندارم و لی دراینکه پاک دست وصادق هستید هم شکی ندارم ای کاش آلت دست سیاست بازان نمیشدید ونشوید بهرحال هردونفرتان برتفکراتتان استوار هستید ومنهم امیدوارم رجائی و باکری و دیالمه ای را بعنوان نامزد اصولگرایان معرفی کنید امیدوارم _____قطعا مردم در1400 دست شمارا باز میگذارند
الله کرم تحلیلگر مسائل سیاسی؟!
از کی تا حالا ایشون تحلیلگر شدن؟! دهه ۷۰ هنوز یاد خیلی ها هست.
اقا شور انقلابی مترجمتون را حسابی گرفته. سرخ پوست و شهرها را از کجای اون جمله دراورده؟ کاسه داغ تر از اش شنیده بودیم ولی حالا دیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
تا حالا چند نفر در مورد این جمله نظر دادند که مثلا ترجمه درست نیست، آقا یه کم سواد هم چیز بدی نیستا!! اون جمله فارسی مربوط به رهبریه، و انگلیسی با اشاره به اون جمله رهبر در اینستا منتشر شد. همه نظرات همین طورین واقعا؟
وقتی جلوی نامهایی مثل الله کرم یا ازغدی تحلیلگر سیاسی یا منتقد میاید دلم میخواهد سرم را محکم بکوبم به دیوار
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
من بر عکس تو .....وقتی تطاهرات امریکا زنان دوشادوش مردان در تطاهرات هستند و بخاطر کرونا رعایت فاصله و حجاب را با مقنعه و برقه نمیکنتد و پرچم امریکا را اتیش میزنند چون اصلا امریکایی نیستند و اقا زادها هم در امریکا انها را امر به معروف نمیکنتد ....سرم را میخواهم بکوبم به دیوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
برای زیباکلام چی؟ یا عباس عبدی؟؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
متاسفانه با ما همه چیز وارونه شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
بکوب عزیزم محکم بکوب
شما لیاقتت زیباکلامه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
خو بکوب، مدعی گر نکند فهم سخن گو سر و خشت
وزیر نیرو بصورت علنی دارد سفرهٔ‌مردم را خالی تر میکند ؟ هزینهٔ‌بیست نه روز ،آب و فاضلاب یک مجتمع بیست و سه واحدی ، شده پانصد ،و چهار هزار و هشتصد تومان ؟ مایهٔ تاسف است ، بیش از پنجاه درصد فضای باز و سبز شهر تهران را حیاطهای منازل و مجتمعها تشکیل میدهند ،که اگر وزارت نیرو در همین ریل حرکت نماید ، بدون شک فضاهای سبز منازل و مجتمعها نابود میشوند ؟ شبکهٔ جمع آوری فاضلابی که بیش از ده برابر هزینهٔ احداث آنرا از مردم گرفته اند ، اکنون بابت دفع فاضلاب حدود هفتاد درصد هزینهٔ‌آب را دریافت میکنند ؟ جای تمسخر دارد که حدود ده درصد کل مبلغ را بنام مالیات بر ارزش افزوده نیز دریافت مینمایند ؟‌ارزش افزودهٔ مصرف آب خانگی همان فاضلاب است که آنرا هم وزارت نیرو به کشاورزان می فروشد ؟ با این اوضاع معیشتی مردم ، نهادهای خدمات دهنده به مردم ، دارند به نارضایتی مردم دامن میزنند ؟ وزیر مسکن هم تمام هم و غمش حمایت از بسازو بفروشها شده است ؟ آری تولید مسکن باعث رونق اقتصادی میشود اما جگونه ؟،، وزارت مسکن ،و شهرسازی با سیاستهای غلط ، باعث ویرانی روستاها ،و کشاورزی ،و دامداری گردیده است ؟ که بامهاجرت و حاشیه نشبنی شهرها و کلانشهر ها الخصوص شهر تهران ، باعث نابرابری ،و شماف طبقاتی عظیمی شده است که مانند بشکهٔ‌باروت میماند ؟،،وزارت اقتصاد نیز با ولنگاری ،و تضعیف پول ملی باعث شده است که مملکت در حال آماده باش انفجار گردد ؟ البته سران ، هم در اینگونه وضعیتها کم بی مسولیت نمیباشند ؟،،برای حفظ اجرای عدالت ،و اعتماد از دست رفتهٔ مردم نیاز دارد برای یک دورهٔ پنج الا ده ساله ، اموال ،و داراییهای خیلی را بلوکه ،و مصادره نماید ؟،،و در توزیع ثروت کشور بازنگری گردد ؟،،و از طبقهٔ اشرافیت کاسته تا طبقهٔ متوسط که هم مولد ،و هم مصرف کننده میباشند افزایش یابد ؟ که بعید بنظر میرسد چنین عملی را انجام دهد ،،،؟،،
جناب زرخانی بخش اعظمی از این فتنه افکنی ها در زمان صدارت جنابعالی بز صدا و سیمای میلی! ایجاد شد
آقای قالیباف... آش همان آش هست و کاسه همان کاسه
باز زیبا کلام
بازهم عرض اندام
بابا کس دیگه ای ندارید تابناک!
سلام
به نظرم کاندیداهای ۱۴۰۰ باید از الان بدنبال برنامه ریزی و تعیین وزرای احتمالی باشند.
اقای دکتر حیدرپور پیشنهادات خوبی در این زمینه و احراز صلاحیتها عرضه کرده‌اند. که می‌تواند مفید باشد.
اینکه بالای هزار نفر بروند ثبت نام کنند. نه لازم است و نه مفید.
احراز صلاحیت کاندیدا ریاست جمهوری احراز صلاحیت فردی نیست بلکه احراز صلاحیت تیم و برنامه قابل اجرا در چارچوب نظام می باشد.
اینکه گفته شود کاندیدا قرضی. این وهن به نظام و قانون است.
چرا باید ‌و چگونه می‌شود کاندیدای قرضی را احراز صلاحیت کرد.
کاندیدای متدین ‌دارای شرایط قانونی باید توانایی‌ها و صلاحیتهاشان
هم احراز گردد.
آقاى قاليباف نياز به نطقهاى آتشين عليه دولت نيست به خودت برگرد كه تپق نزنى و متنى را كه برايت نوشته اند دو سه بار مرور ميكردى تا بتونى روان تر از روى نوشته بخوانى و گاف ندى !!!
مسامحه صحيح است نه مساحمه آقاى دكتر .
"اگر شما آقازاده نباشید اگر رانت نداشته باشید و با بالایی ها در ارتباط نباشید هیچوقت نمی تونید در ایران زندگی راحتی داشته باشید حتی اگر از صبح تا شب کار و تلاش کنید و ممکن است حتی شب را نبینید و زیر مشت و لگد اجرائیات شهرداری بمیرید"
کاش قدری انصاف در مقامات بود و قبل از به چالش کشیدن دیگران وضعیت کشور را هم ملاحظه می کردن
برسد به دست آنانی که نه گوش شنیدن دارن و نه چشم دیدن
بنظر می آید درصد قایل توجه ای از مردم ایران توسط مسولین نادیده گرفته می شود.
به زبان همه ميگن من انقلابی هستم
ولی درعمل بقیه کامنت غیرقابل انتشار
همیشه وقتی ایران تحت فشار شدید قرار می گیره تن به مذاکره می دهد الان هم همینطور است
توقعی که مسئولین از کرونا داره اینه که ما کاریش نداریم اونم با ما کار نداشته باشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی