بازدید 15215

کاهش بار ترافیکی محور کندوان

ترافیک سنگین در جاده کندوان که از پیش از ظهر امروز چهارشنبه سبب متوقف ماندن چند ساعته خودرو‌ها در این محور شده بود، دقایقی پیش با مدیریت پلیس راه تا حدودی تخلیه شده و هم اکنون تردد خودرو‌ها به صورت روان جریان دارد.
کد خبر: ۹۸۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴ 03 June 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فرمانده پلیس راه انتظامی مازندران گفت که پس از اعمال محدودیت تردد چند ساعته خودرو‌ها در محور چالوس - کرج و تخلیه زیاد خودر‌های این محور، هم اکنون ترافیک در جاده کندوان نیمه سنگین و روان است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: حجم بالای خودرو‌ها در این محور سبب شده تا شاهد ترافیک سنگین چندین ساعته در این محور باشیم و برای تخلیه بار ترافیکی سنگین مجور به انسداد مقطعی این محور شدیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در این محور بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، به رانندگان توصیه کرد ضمن رعایت نکایت ایمنی با آرامش کامل رانندگی کنند.

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های مازندران، هم اکنون ترافیک در محور هراز از سه راهی بلده تا آبعلی نیمه سنگین و تردد روان است.

پلیس راهنمایی و رانندگی کشور پیش از این با اعلام محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های منتهی به مازندران، اعلام کرده بود که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ سه شنبه تا ۲ بامداد امروز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه شانزدهم تا ۲ بامداد روز شنبه هفدم خرداد از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه مرزن آباد بسمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی کشور، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه شانزدهم تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه هفدهم خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی کشور این اطلاعیه تاکید کرد که در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر