بازدید 48253
دو هزار و سی امین بسته ویژه خبری «تابناک»

تعداد کشته‌های آبان همین روز‌ها اعلام می‌شود / ادعای جنجالی نماینده تهران: تهدید مسلحانه شدم / یک اشتباه و چند حاشیه در جلسه رسمی مجلس یازدهم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: انتقاد تند سایت اصولگرا از نماینده نزدیک به مصباح یزدی / جنجال بر سر اعتبارنامه نماینده دارای سابقه محکومیت / امیررضا واعظ آشتیانی: استیضاح روحانی از او یک قهرمان می‌سازد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 31 May 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
بلاتکلیفی بیش از ۱۰میلیون ایرانی برای دریافت کارت هوشمند ملی

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور: چنانچه چاپخانه دولتی که مسئول تولید بدنه کارت هوشمند ملی است به تعهداتش در زمینه تولید بدنه این کارت عمل کند، سازمان ثبت احوال طی شش ماه می‌تواند برای همه افرادی که در نوبت گرفتن کارت هستند، کارت صادر کند و تحویل دهد. در حال حاضر بیش از ۱۰میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در نوبت صدور کارت هوشمند ملی هستند و برخی از این افراد حتی نزدیک به دو سال است که مراحل پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی را انجام داده اند، اما همچنان منتظر دریافت کارت هستند. /ایرنا
 
ادعای جنجالی نماینده تهران: تهدید مسلحانه شدم

خبرآنلاین، احمد نادری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در توئیتی نوشت: از دیروز که به اعتبارنامه جناب آقای تاجگردون اعتراض کرده ام، هزاران پیام تهدید و تشکر ارسال شده. جالب‌ترین آن، تهدید به برخورد با اسلحه گرم بوده. قبل از انتخابات هم نظام را تهدید کرده بودند اگر صلاحیت ایشان تایید نشود، درگیری مسلحانه اتفاق می‌افتد.
 
انتقاد تند سایت اصولگرا از نماینده نزدیک به مصباح یزدی

پیشنهاد نماینده اصولگرای مجلس و از نزدیکان به آیت الله مصباح با انتقاداتی از سوی سایت اصولگرای مشرق روبرو شده است. مشرق نوشت: نمایندگان به رسالت اصلی خود یعنی "نمایندگی" یا همان قانون‌گذاری، نظارت و سیاست‌ورزی منتج به کاهش مشکلات بپردازند، نه اینکه مردم فکر کنند نمایندگان محترم روزانه مشغول نوشتن توییت‌های داغ، گل‌آرایی میز کار با عکس شهدا و برنامه‌ریزی برای کلاس اخلاق و ختم قرآن هستند. آقای جلالی و سایر نمایندگان اصولگرای محترمی که طی روز‌های جاری به رفتار‌های فردی (ولو پسندیده) مثل پس دادن کارت هدیه، یادگاری با عکس حاج قاسم، متروسواری و حضور در گلزار شهدا مشغول شده‌اند باید در جریان باشند که انتظار مردم صرفاً کار و رفع مشکلات است، نه این رفتار‌های شخصی!
 
زمین متری ۴ میلیون، ۲۰ میلیون شد!

طی سه سال اخیر قیمت زمین در تهران متری ۱۶ میلیون تومان گران شد؛ یعنی چیزی حدود ۳۵۱ درصد رشد! طی ۳ سال اخیر یعنی از بهار ۱۳۹۶ تا پایان زمستان ۱۳۹۸ قیمت زمین مسکونی از متری ۴ میلیون و ۶۰۰هزار تومان با رشد حدود ۳۵۱ درصدی به ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. /نود اقتصادی
 
جنجال بر سر اعتبارنامه نماینده دارای سابقه محکومیت

در جلسه علنی امروز مجلس اعتبارنامه حسین محمدصالحی نماینده فریدن و فریدون شهر و چادگان تایید نشد. یکی از معترضان به اعتبارنامه این نماینده زهره الهیان نماینده تهران بود. به نوشته خبر آنلاین، زهره الهیان، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگویی از اعتراض خودش نسبت به اعتبارنامه حسین محمدصالحی منتخب فریدن، فریدون شهر و چادگان در این دوره مجلس به شعبه ۱۰ پارلمان خبر داد و گفت: آقای محمدصالحی سابقه محکومیت دارد و صلاحیت وی در هیات نظارت استان و هیات مرکزی رد شده است. نحوه بررسی صلاحیت آقای محمدصالحی در شورای نگهبان این گونه بوده که فقط یکی از اعضا، صلاحیت وی را تأیید کرده و تأیید صلاحیت وی به منزله تأیید شورای نگهبان نیست.
 
پرداخت سود‌های ۱۸و ۲۰درصدی در بانک‌ها!

با وجود اینکه بانک‌ها در ۳۱فروردین‌ماه سال جاری تصمیم گرفتند تا مصوبه شورای پول‌واعتبار در سال ۹۵ مبنی بر توقف پرداخت سود سپرده بیش از ۱۵درصد را با جدیت رعایت کنند، کمتر از یک ماه بعد از این تصمیم با انتشار اوراق گواهی با سود ۱۸درصد به تصمیم خود پشت کردند. به گزارش میدانی اقتصادآنلاین از شعب بانک‌های مختلف نشان می‌دهد بسیاری از بانک‌ها پیمان خود را فراموش کرده و سود‌های ۱۸ و ۲۰درصدی برای سپرده‌های یک ساله خود پرداخت می‌کنند.
 
امیررضا واعظ آشتیانی: استیضاح روحانی از او یک قهرمان می‌سازد

امیررضا واعظ آشتیانی گفت: به هیچ‌وجه نباید استیضاح‌هراسی در کشور راه بیفتد. اگر منافع نظام و مردم اقتضا کند که فردی نالایق در مقام وزارت نباشد، طبیعی است که نمایندگان مجلس باید اقدام به استیضاح کنند؛ خواه دولت از نصاب بیفتد یا نیفتد. فعال سیاسی اصولگرا به نامه نیوز گفت: اگر تنها یک وزیر از دولت حسن روحانی به هر دلیلی خواه استیضاح یا استعفا یا حتی مرگ جدا شود، دولت باید تمام کابینه را مجدد به مجلس معرفی کند. من بعید می‌دانم که مجلس یازدهم به سمت استیضاح رئیس‌جمهور پیش برود، زیرا آقای روحانی باید دوره هشت‌ساله خود را طی کند تا عملکردش همه‌جانبه مشخص شود. اگر روحانی استیضاح شود، از او قهرمان ساخته می‌شود و همه ناکارآمدی‌های دولتش تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و او و حامیانش خواهند گفت که اگر رئیس‌جمهور استیضاح نمی‌شد و دولت می‌ماند، نتایج کار‌ها و اقدامات مشخص می‌شد.
 
اصلاح‌طلبان هیچ قدرتی در نظام ندارند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب معتقد است: اصلاح‌طلبان الان هیچ قدرتی در نظام ندارند که بتوانند فضای کدر حاکم را ترمیم کنند. با وجود این، آنچه مسلم است، همه سلیقه‌های سیاسی و بخش‌های قدرت باید دست به دست هم بدهند تا اعتماد مردم به انتخابات و اثرگزاری رأی‌هایشان را بازسازی کنند. داریوش قنبری به اعتمادآنلاین گفت: واقعیت تلخ این است که مردم نسبت به انتخابات مأیوس شده‌اند و برای حضور در پای صندوق‌های رأی دلگرمی‌ ندارند. به هر حال برخی رفتار‌ها و سیاست‌هایی که اتخاذ شد متاسفانه مردم را به این ذهنیت رسانده که رأی‌شان منشأ اثر نمی‌شود. پس طبیعی است که در چنین شرایطی هیچ انگیزه‌ای برای حضور در پای صندوق رأی نداشته باشند. این یأس و ناامیدی نه فقط برای اصلاح‌طلبان بلکه برای اصولگرایان و البته کل نظام هزینه‌زا خواهد بود. در همین انتخابات اخیر به وضوح مشاهده شد که مردم با حاکمیت فاصله گرفته‌اند.
 
کرونا نه از بین رفته و نه ضعیف شده است

علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در برخی موارد، مردم نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند. این تصور که با گرم شدن هوا کرونا از بین می‌رود، تصور غلطی است و اتفاقاً می‌بینیم که مناطق گرمسیر گرفتار کرونا شده‌اند. برزیل و روسیه که در رتبه ۲ و ۳ تعداد مبتلایان قرار دارند، جزو سردترین و گرم‌ترین کشور‌ها هستند و تفاوتی در این زمینه وجود ندارد. هر کس که در هر جمعی است، باید از ماسک استفاده کند. نیازی نیست از ماسک N ۹۵ یا ماسک ۳ لایه استفاده شود؛ حتی یک تکه پارچه هم که جلوی دهان و بینی را بگیرد، مناسب است. کرونا نه از بین رفته و نه ضعیف شده است؛ اگر مدیریتی در بحث کرونا صورت گرفته، به دلیل رعایت کردن مردم است و اگر رعایت کردن ادامه نداشته باشد، دوباره گرفتار می‌شویم. /باشگاه خبرنگاران

درخواست ۱۱۰۰ استاد دانشگاه برای محمود صادقی تبرئه شود

بیش از ۱۱۰۰ استاد دانشگاه از سراسر کشور با امضای نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رییسی، رییس قوه قضاییه خواستار لغو حکم محکومیت محمود صادقی نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شدند. در بخشی از این نامه آمده است: به باور ما یک استاد دانشگاه افزون بر رسالت آموزش که جامع تحقیق و روشنگری است، وقتی در جایگاه مهم سیاسی، چون نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد قانوناً و اخلاقاً به صورت مضاعف مکلف خواهد بود تا با روحیه مطالبه‌گری برای احقاق حقوق مردمی که او را به نمایندگی خویش برگزیده اند، روشنگری نماید و مستدعی حقوق حقه شرعی و قانونی انتخاب کنندگانش شود. /امتداد

چین مدعی شد واکسن کرونا را تا پایان سال وارد بازار می‌کند

همزمان با تلاش جهانی برای دستیابی به واکسن کرونا، چین اعلام کرد این واکسن را تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار خواهد کرد. کمیسیون مدیریت و نظارت ارزیابی‌های دولتی چین اعلام کرد در حال حاضر ۵ واکسن کرونا در این کشور در حال گذراندن مراحل مختلف از جمله آزمایش‌های بالینی هستند. گزارش حاکی است، واکسن مشترک آزمایشگاه بیولوژیک ووهان، کانون شیوع اولیه ویروس کرونا و یک موسسه تحقیقاتی پکن نسبت به سایر واکسن‌ها پیشرفت بیشتری دارد و احتمالا تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. این واکسن که اکنون در فاز دوم آزمایش قرار دارد تا کنون روی دو هزار نفر آزمایش شده و ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار میلیون دوز را دارد. / ایرنا

کارشناسی ارشد ۲۵ میلیون و دکترا ۳۵ میلیون تومان

دیروز فریدون جعفری دستیار ویژه وزیر علوم در امور حقوق شهروندی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از کشف بیش از ۳۰ هزار مدرک جعلی توسط وزارت علوم در سال ۹۸ در محدوده میدان انقلاب خبر داد. این مطلب بهانه‌ای شد تا روزنامه خراسان در باره مافیای مدرک جعلی گزارشی را منتشر کند. این روزنامه نوشت: کارشناسی ارشد ۲۵ میلیون و دکترا ۳۵ میلیون تومان! ؛ این قیمت‌هایی است که یک فروشنده مدارک دانشگاهی که اعتماد به نفس بالایی هم دارد برای فروش به اصطلاح قانونی مدرک به من می‌دهد. مدرکی که اگر بخواهی به صورت قانونی و تحصیل آن را کسب کنی، در دانشگاه آزاد شبانه، پردیس و غیر دولتی حدود ۱۰۰ میلیونی برایت آب می‌خورد. در برخی موسسات به‌صورت علنی مدرک فروخته می‌شود به گونه‌ای که نام و عنوان در سوابق موسسه جعلی است، ولی فقط روی کاغذ فاجعه‌ای در فضای علمی و دانشگاهی در حال رخ دادن است.

تعداد کشته‌های آبان همین روز‌ها اعلام می‌شود

بعد از گذشت ماه‌ها از درگیری‌های آبان، وزیر کشور اعلام کرد در "همین روزها"، تعداد کشته شدگان این حوادث اعلام خواهد شد. وی در گفتگو با شبکه دوم سیما هم چنین گفت:وقتی تمام رسانه‌های آمریکایی، منافقان و سلطنت‌طلبان علیه ایران آموزش نظامی می‌دادند، باید اینترنت قطع می‌شد. آن‌ها می‌خواستند در ایران جنگ داخلی راه بیندازند. همین روز‌ها تعداد کشته‌های آبان اعلام می‌شود. حوادث غمباری رخ داد و حدود ۴۰ یا ۴۵ نفر یعنی حدود ۲۰ درصد کشته‌شدگان، افرادی بودند که با سلاح‌هایی کشته شدند که سلاح سازمانی نبود و آن‌ها شهید شدند.

به بهانه این که می‌خواهیم انقلاب را خالص کنیم، آنقدر دایره را تنگ نکنیم

محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی امروز در یک نشست خبری از تنگ شدن دایره انقلاب انتقاد کرد. او گفت: به بهانه این که می‌خواهیم انقلاب را خالص کنیم، آنقدر دایره را تنگ نکنیم. چه چیزی اتفاق افتاده که نسبت به صلاحیت افراد این همه تردید داریم؟. سایت جماران با انعکاس سخنان انصاری به نقل از او نوشت:انقلابی به معنای پرخاشگری و بی احترامی به حریم دیگران نیست. انقلابی بودن به معنای واقعی یعنی شجاع تر، مردمی تر، عالم‌تر و اخلاقی‌تر بودن. اگر این چند چیز در یک جامعه و افراد آن پیدا شد، آن جامعه انقلابی و انقلابی‌تر می‌شود. فرمان انقلابی این نیست که امام شمشیر بردارد و همه را با شمشیر بکشد. فرمان انقلابی این است که امام قطعنامه را بپذیرد و بگوید من جام زهر را نوشیدم. عده‌ای می‌گویند این جام زهر چه بوده است؟ امام با تحلیل عمیق از شرایط کشور و جنگ و اجماعی که علیه کشور به وجود آمد تصمیم به پذیرش قطعنامه گرفت؛ البته پس از دریافت گزارش و مشورت مسئولان.

سه نفر در یک روز بر کرسی ریاست مجلس تکیه زدند

مجلس یازدهم در اولین جلسه رسمی خود سه رئیس را تجربه کرد و سه نفر بر صندلی ریاست نشستند. قالیباف زنگ آغاز جلسه را به صدا درآورد، تقریبا دو ساعت بعد امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نائب رئیس اول مجلس اداره جلسه را به عهده گرفت، اما او هم تا پایان جلسه ماندگار نشد و بعد از گذشت ساعتی ریاست را به علی نیکزاد سپرد. طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی هر جلسه باید چهار ساعت باشد و اگر نمایندگان بخواهند جلسه را ادامه بدهند باید برای آن رای گیری کنند با وجود این جلسه علنی امروز بیشتر از حد قانونی طول کشید و حتی برخی اعضای هیات رئیسه با صدای آرام این موضوع را به یکدیگر تذکر می‌دادند، اما علی نیکزاد زنگ پایان جلسه را وقتی به صدا درآورد که نزدیک به نیم ساعت از وقت قانونی مجلس گذشته بود.

بی نظمی نمایندگان، صدای قالیباف را درآورد

امروز اولین جلسه‌ای بود که هیات رئیسه مجلس یازدهم رسما اداره آن را به عهده گرفت؛ هرچند بررسی اعتبارنامه اهالی مجلس یازدهم اولین دستورکار بهارستانی‌ها بود و انتظار می‌رفت حواشی زیادی در این رابطه وجود داشته باشد، حاشیه‌ای که دامن این جلسه را گرفت موضوع عدم رعایت نظم جلسه بود. تذکری که دائم میان هیات رئیسه و نمایندگان رد و بدل می‌شد و هر چند دقیقه یکبار محمدباقر قالیباف موضوع نشست بر روی صندلی‌ها و رعایت سکوت و نظم را یادآور می‌شد، اما گویا گوش نمایندگان جدیدالورود چندان بدهکار نبود و باز رویه قبل ادامه پیدا می‌کرد.
 
اولین گاف مجلس جدید ایران

عدم آشنایی نمایندگان مجلس جدید ایران با قوانین باعث بروز گافی شد که در مجالس اول که نمایندگان تجربه‌ای نداشتند رخ نداده بود.به گزارش دیده‌بان ایران، به دلیل عدم آشنایی نمایندگان ایران با قوانین، مجلس در اقدامی عجیب پس از پایان وقت قانونی هم ادامه پیدا کرد؛ طبق آیین‌نامه برای رسمیت یافتن قانون‌گذاری پس از وقت قانونی؛ رای‌گیری از نمایندگان الزامی است. این اتفاق حتی در مجالس اول که نمایندگان تجربه‌ای نداشتند رخ نداده بود و از نظر در تاریخ مجلس بی نظیر بود.طبق آئین نامه داخلی مجلس ایران هر جلسه باید ۴ ساعت باشد و اگر نمایندگان بخواهند جلسه را ادامه بدهند باید برای آن رای گیری کنند با وجود این جلسه علنی امروز که حدودا ساعت ۸ و ۵ دقیقه صبح آغاز شده بود تا ۱۲ و ۴۰ دقیقه ادامه پیدا کرد. البته برخی اعضای هیات رئیسه با صدای آرام این موضوع را به یکدیگر تذکر می‌دادند، اما علی نیکزاد زنگ پایان جلسه را وقتی به صدا درآورد که نزدیک به نیم ساعت از وقت قانونی مجلس گذشته بود.پیشتر نیز علی خضریان، نماینده مجلس یازدهم توییتی زده بود مبنی بر اینکه برای حضور در مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم با مترو به سمت ایستگاه بهارستان حرکت کرده است. این در حالی بود که آن روز به دلیل افتتاح مجلس ایستگاه متروی بهارستان بسته بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۲۷
دز تابناک خبری از دوئل عاشقانه دو پسر 17 ساله به خاطر علاقه به یک دختر امده که منحر به قتل یکی از پسرها بنام سهیل شده. پدرام که حالا قاتل است صحبت از دوست داشتند دیوانه وار دختر انهم در صفحه تلگرام شده ! کاش سیما ما می توانست چند فیلم درست و حسابی را در مورد روابط عاشقانه پخش کند تا غیر مستقیم کودکان ما مانند سهیل و رومینا و پدرام یاد می گرفتند که عشق و علاقه چیست . همه مسایل را که نمی شود در کتب مدرسه یا پای سخنرانی به جوانان و مردم یاد داد. ولی متاسفانه سیما و هنر ما در این موارد تعطیل است. عجیب نیست که این همه ناهنجاری را در نسل جوان و نوجوان خود شاهدیم. ما از قدرت اموزشی تلویزیون و فیلم فقط برای سخنرانی استفاده می کنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
اگر نمیدونی بدون که خیلی از مشکلات به خاطر فیلم ها است که ساخته می شود و کار یاد مردم می دهند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
به 2311. دوست عزیز باور کن همه پدران و مادران استاد اخلاق نیستند و همه فرزندان همه نمونه و پاستوریزه نیستند. میزان اینگونه ناهنجاریها در جوانان ما به نسبت جمعیت و به نسبت اینکه در خیلی موارد در جامعه ما تابو است نسبت به همان جوامع غربی و لیبرال اگر بیشتر نباشد قطعا کمتر نیست. نمی شود از همه مردم انتظار داشت که خیلی انجور که ما در تئوریها و سخنرانیهای خود دوست داریم باشند. صحبت از 85 میلیون جمعیت است نه چند هزارخانواده که مشکل بیکاری و پیدا کردن شغل و فقر ندارند و همه چیزشان به موقع است و در 19 سالگی هم هر هفته به باشگاه سوارکاری محبوب خود می روند و هم می توانند از پس مخارج ازدواج بربیایند و یا در افریقای جنوبی با هزینه خود ششماه زبان یاد بگیرند!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
فیلمهایی که در بیشتر شبکه های ماهواره یا بازار غیر قانونی فیلم در ایران دیده می شود اغلب از دست فیلمهای دست چهارم و پنجم دنیای غرب است که فقط هدفش فروش بیشتر است و و غیر ممکن است که 70 شبکه سرتاسری امریکا انها را پخش کنند و بیشتر فیلمهای درجه یک و دو بازار فیلم امریکا و غرب اصلا به کشورهای خاورمیانه نمی رسد چون هزینه گپی رایت ان بالاست و از ان مهمتر جلوه های ویژه برای مخاطبی که زبان نمی داند و فقط دنبال جلوه های ویزه برای او مهم است دارد
کورش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
بسیار پیشنهاد معقول ومطالبه صحیحی است.اما باید مراقب بود که بد آموزی ترویج نشود
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
آموزش عشق ورزی در رسانه ملی تابو هست . اصولگرایان میگویند دختران و پسرلن خودشان بعد از ازدواج یاد میگیرند . در صورتی علوم جامعه شناسی و روانشانسی تاکید دارند که جوانان دو ماه قبل از ازدواج مهارت های زندگی و گواهینامه ازدواج را از مراکز معتبر بگیرند . یعنی مثل گواهی نامه رانندگی . چه باسواد چه بیسواد .اما بشدت مخالفت میکنند و میگویند این روش ازدواج سهل و اسان را سخت میکند . ......
این گاف ها مهمتر است یا این که قوانین به درستی بنویسند ومهمتر از ان نظارت کنند که اجرایی شود یا زد و بند نکنند با دولت؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
به نظر من باید نمایندگان هر دوره قبل از ورود یک امتحان آئین نامه مجلس بدهند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
پیشنهاد می کنم که این مجلس یک مسئول و گروه قوی برای کمیسیون اصل ۹۰ انتخاب کنند که لااقل خوب و صحیح و سریع به شکایات مردم جواب بدهند.گروه قبل که اصلاً خواب بودند و توسط وزارتخانه ها و طرفهای شکایت سرکار می رفتند و پاسخ های بی ربط می دادند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
سوال اینجاست که آیا نماینده ای که قانون مجلس خودش را نمیداند و رعایت نمیکند میتواند قانون درستی بنویسد و تصویب کند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
هنوز سه روز از افتتاح مجلس جدید نگذشته توپخانه غوغاسالاران به اصطلاح اصلاح طلب آتش باری را شروع کرده و به همه چیز گیر میدهند.
بگذارید حداقل شش ماه از عملکردشان بگذرد بعد هیاهو کنید
سازمانهای بین المللی اسامی و مشخصات 300 نفررا با عکس منتشر کردند ولی وزیر کشور تا حالا و غیر رسمی فقط دویست نفر را قبول کرده که بیست درصد هم توسط تفنگهای غیر سازمانی( اختمالا موجودات فضایی استخدام سیا و موساد!) قربانی شدند. اگر وضع اقتصاد و معیشت کشور بهتر از این بود جای تعجب داشت. حتی یکی هم بسیار زیاد است. مانند فوت همان یک مجرم با اسکناس تقلبی که امریکا را به هم ریخته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
سازمان بین المللی که عکس های زنده را منتشر می کرده قبلا خخخخخخه
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
قبول کرده که حدود ۱۶۰ نفر توسط نیروهای مسلح کشته شده اند ضمنا مگر سالها تبلیغ نمیکردند که ما اشراف امنیتی بی نظیری داریم اینکه ۴۰ نفر توسط تروریستها به گفته خودشان کشته شد اند نشان از بیکفایتی دولت و سازمانها دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
دوست عزیز گاهی زیر فشار ترجیح میدی بگی عزیز از دست رفته ت زنده است
یا مثلا خودش دلش خواست مرد یا بگی از بچگی مریض بود و .... خیلی چیزای دیگه
اتقلابی بودن این نیست فقط حرف های قشنگ و به قول شما شجاع بزند ولی در پشت دنبال چیزهای دیگر باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
اگر ذلیلانه با موگرینی سلفی بگیرند اشکالی نداره
کسی که اتهام زنی می کند به هرکس ولی مدرک ندارد و ابروی طرف را می برد نیازی به نامه نگاری نیست برای عفو چون باید محاکمه شود هر چند بعد از مدتی عفو می خورد!
تعداد کشته‌های آبان همین روز‌ها اعلام می‌شود____مگه قصابخونس که آمار کشتار بدن
تیترها رو یکی یکی بخونن بیاین پایین اگه سردرد نگرفتین تبریک میگم بهتون شما عاقازاده موفقی هستین
وقتی 3 ماه قبل از انتخابات یهویی بنزین را 3 برابر می کنند البته اگر عمدی نبوده باشد برای عصبانی کردن مردم! ویا چند روز مانده به انتخابات اعلام می شود کرونا به ایران امده
خوب طبیعی است که میزان مشارکت کمتر شود واگر این ها اتفاق نمی افتاد مشارکت مثل قبل همان 55 درصد به طور میانگین سال های قبل می بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
خوابت میاد عزیزم برو بخواب
ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
.خداییش داستان گفتی،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
چون شما خودتو به خواب زدی ما هم اصراری نداریم بیدارت کنیم
ادعای جنجالی نماینده تهران: تهدید مسلحانه شدم

#خبرآنلاین، احمد نادری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی____آقای نادری همتون باحذف رقبا وتایید جنتی رفتید اون تو
پاسخ ها
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
والا تا اونجایی که ما خبر داریم خیلی از نمایندگان مورد علاقه شما حتی برای انتخابات ثبت نام هم نکردند . لابد خودشون خوب می دونستند چکار کرده اند.
وزیر محترم کشور در چند سال پیش و چالش فرزندت کجاست فرمودند که بنده سه فرزند دختر دارم که با وجود تحصیلات دانشگاهی هیچکدام کار پیدا نکردند و خانه هستند و خیلی از دوستان امدند و گفتند ما می توانیم کمک کنیم تا فرزندان شما مشغول به کار شوند ولی بنده گفتم امکان ندارد که سفارش و پارتی را قبول کنم. مگر فرزندان من با فرزندان بیکار مردم فرق دارند؟! انسان با این منش وزیر پر در می اورد و پرواز می کند. ولی بعدا که در مورد پرونده های مبارزه با فساد و ویلا سازی در لواسانات و..... نام داماد ایشان امد تازه از اوچ پرواز سقوط کردیم به دنیای واقعی که ایشان وزیر هستند!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
یک پسر ایشان با کمترین سابقه و با لطف نفوذ پدر استاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران است حالا مشاور چند جای دولتی است !
ناشناس
| Pakistan |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
وزیر محترم کشور !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
قرار است همین روزها آما ر کشتارگاه آبان را اعلان کنند
از مجلس انقلابی جدید میخواهم تا به فوریت طرح تحقیق و تفحص از ۴۰ خانه سازمانی که توسط نمایندگان قبلی تصرف شده کلید بزنند و با پرداختن به هرگونه فساد احتمالی در ان نمایندگان اکثرا همسو با جناح خودشان نشان بدهند که در مبارزه با فساد کاملا جدی هستند و شوخی نمیکنند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
پرونده های شهردار اسبق را هم بر رسی کنند
اگر دولت ها از 15 سال پیش تا الان سرکوب ارزی نمی کردن و مبلغ حدودا250 میلیارد دلار بی زبون را به جای اینکه به این بازار بریزند می بردند در کارهای زیر بنایی و یا اصلا در بانک مرکزی نگه می داشتند دلار فعلی زیر 4 هزار تومان ارزش داشت و قیمت خانه هم یک دهم الان
ولی وقتی سیاسی کاری می کنند و یا برای واردات بی مورد رانتی سرکوب می کردن.........
همین الان بی بی سی دارد نشان میدهد چطور کودکان مسلمانان اویغور بزور از انها گرفته شده و به پرورشگاه فرستاده میشوند تا به ارزشهای کمونیسم ایمان بیاورند و بیدین بزرگ شوند.خواستم بگویم در نزدیکی به شرق و دشمنی با غرب اقایان در نظر داشته باشند اگر روزی چین قدرت اول جهان شد و جای امریکا را گرفت احتمالا اولین اقدامش تخریب اماکن مقدس ما مسلمانان خواهد بود لذا لطفا در استکبار ستیزی از اینور بوم نیفتید. ساخت واکسن هم پیشکش خودشان من که میترسم مثل شیر خشکها و پنیسیلینهایشان بشود و استفاده نمیکنم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
دردناک تر اینکه کودکان یکساله را از خانواده و مادرشان جدا می کنند و در این کمپ ها 24 ساعته نگهداری می کنند و تنها زبان چینی به انها می اموزند و بعد که اجازه می دهند این کودکان به مادرشان برگردد عموما مادرشان چون چینی بلد نیست نمی تواند با کودک خود صحبت کند.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
همین الان هم چین چند مسجد مسلمانان ایغور را که با کمک کشورهای اسلامی و به سبک معماری خاورمیانه ساخته شدن بود را ویران کرده و به جای ان مساجدی با سبک معماری مساجد چینی ساخته. از این گونه مساجد که با سبک معماری چینی ساخته شده به خصوص د رچند قرن گذشته در شیان می توانید بازدید کنید که هیچ شباهتی به مساجد دنیای اسلام چه سنی و چه شیعی ندارد و فقط خیلی خیلی چینی است.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
مطالعه بیشتر لطفا
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
آقای ۲۲:۳۵ ساندیس بیشتر لطفا
تعداد کشته‌های آبان همین روز‌ها اعلام می‌شود!!!!!!!!! چرااينهمه عجله براي سالگردشان اعلام كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
بزار کفنشون بپوسه بعد اعلام کنید
ادعای جنجالی نماینده تهران: تهدید مسلحانه شدم بخاطر اعتراض به صدور اعتبارنامه تاچگردون ) مگه تاجگردون مثل شما دلواپسه که از دیوار سفارت بالا بره یا برجام اتیش بزنه تاجگردون آخرین باقیمانده منتسب به اصلاحات است که شما عزیز دردانه ها تحمل این یکی دو تا را هم ندارید اصلاحاتی ها هم که اهل دعوا و زدو خورد نیستند این کارها روش شماست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
تاجگردون قطعا اصلاحطلب واقعی نیست که اگر بود مانند بقیه انها رد صلاحیت میشد و ایشان نفوذی اصولگرایان در بین اصلاحطلبین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
تاجگردون اصلاح طلب واقعی نیست؟ اگر نفوذی است چرا اصلاح طلبان اظهار برائت نمی کنن ؟ چرا دنبال رفع رد شدن اعتبار نامه این فرد هستن؟
ناشناس
| Pakistan |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
تاج گردون و اصلاح طلبی !! هیهات ...بحمدالله ساحت اصلاح طلبی از باند بازی و رانت خواری و... پاک بوده و
واعظ آشتیانی :اگر روحانی استیضاح شود، از او قهرمان ساخته می‌شود ) بهر حال و در حالت کاملا منصفانه روحانی قهرمان بی رقیب شما اصولگرایان ناتوان از اداره نانوایی هست چون با سکوت خود از فجایع رخ داده از زمامداری هاله نور ان سوگلی اصولگرایان و کش ندادن خرابکاریهای اصولگرایان دلواپس ناجی شما و پرورش دهنده زبان بلند شما بود بروید و خدا را شکر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
توانایی همفکران شما در اداره کشور رو در قضیه بنزین
دیدیم که چقدر هم تصمیمشون پخته و برشته بود هر چند برای فرار از مسئولیت که تبحر خاصی هم دارید از عبارت تصمیم نظام بود استفاده می کنید در همین یه فقره عملکرد هاله نور از اصحاب سلفی با موگرینی و هودج بینان خیلی بهتر بود
ناشناس
| Pakistan |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
نعل وارونه نزن ! اتفاقا اگه درذ محدود مواردی روحانی موفق بوده به خاطر اینکه مستقل از چپ و راست عمل کرده... موفقیتهای روحانی به چپ و راست مربوط نیست ...
درخواست ۱۱۰۰ استاد دانشگاه برای محمود صادقی تبرئه شود ) وظیفه اشون هست که تبرئه اش کنند نیاز به خواهش نیست در صورت تبرئه نشدن به آزاد مردان زندانی کشور یکی اضافه میشود و این برای انها هزینه بر است
نمی‌خواد شما اعلام کنیم. مردم خودشون می‌دنون. هیچ کس کشته نشده بوده. دو سه نفر را جاسوس‌های بی بی سی با تیر زدن. دو نفر هم تصادف کردن مردن که هیچ ربطی به شلوغی ها نداشته و فقط همزمان شده بوده.
یک نفر هم دستگیر کردیم نامرد یک ریش تراش وسط این شلوغی دزدیده بود. همین.
برید خدا را شکر کنید. الآن اگر در مینه سوتای آمریکا بودید تا الان سر خودتون و زن و بچه تون را بریده بودند. آمریکا خیلی بد هست. فقط برای بچه‌های ما امن هست.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
ایول رفیق ...
ناشناس
| Pakistan |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
جو گیر شدی...دداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
به نظر من آمار کشته ها رو باید اینطور اعلام کنند که بعضی ها سوء استفاده نکنند: علی رغم بی تدبیری در افزایش یکباره نرخ بنزین، نیروهای امنیتی مجبور شدند عده ای را بکشند تا کشور به هرج و مرج و تبدیل شدن به لیبی و سوریه و افغانستان که خواسته جانورانی همچون ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان است، نیفتد. نیازی به این همه آسمان و ریسمان بافتن هم نیست
تعداد کشته‌های آبان همین روز‌ها اعلام می‌شود ) قربونت یک نسخه از این امار را بفرستید برای ان نماینده مجلسی که کنار مردم معترض آمریکا ایستاده بفرستید
صفر کیلومتر هستند و طرح کاد. کم کم‌ یاد می گیرند. تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف.... مگر اسباب بزرگی همه اماده کنی. هر کسی نمیتواند جای علی لاریجانی را بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
واقعا به نظرت فرقی بین این دو میبینی؟؟
برای هزارمین بار اعلام کنید بصورت دستوری نمی شود نرخ سود بانکی تعیین کرد اینکار تابع نرخ تورم و عرضه و تقاضاست دستکاری دستوری نرخ سود بانکی فقط بیچارگی بانکها و مردم را باعث میشود.چون نقدینگی را به سوی بازار و دلال بازی سوق میدهد.
من فكر كردم گاف قاليباف در تلفظ كلمه مساحمه بجاى مسامحه را مطرح ميكنيد !؟
البته توى فضاى مجازى به اندازه كافى مطرح و مورد نقد قرار گرفنه است .
آقای وزیرکشورازهمین الان داره دلایل غیرموجه تحویل رسانه هامیده..آموزش نظامی؟کجا؟باکدوم تجهیزات وامکانات؟.گفتی حدود220 نفرکشته شدن..چه کسی اینهاروکشته؟نیروی انتظامی که بنابرفرمایشات فرمانده..دست به اسلح نبرده وکاراونهانبوده..بسیج هم که منکرشدن..ارتش هم که هم اجازه حضور نداشتن..تیراندازان باسلاح گرم..که توفیلمهای منتشرشده دیدیم درروزروشن ووسط خیابون بطرف مردم تیراندازی میکردن..کی بودن وازکجااومدن ودستورداشتن؟مگه نیروی انتظامی وپلیس حافظ جان ومال مردم نیست؟چراهیچ دخالتی برای جلوگیری ازکشتارمردم نکرده؟
یه آمار ۲۴۰ تایی داده شده ،خیال تغییرش را دارید!؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
1500 نفر
نماینده تهدید کردن مگر مملکت نیروی امنیتی ندارد لطفاً پیگیری کنند مه دیگه تکرار نشود
امروز در فیلمی دیدم که پلیس امریکا با اتومبیل از معترضانی که جلویش را گرفته بودند عبور کرد. سال ۸۸ جزو اندسته افرادی بودم که هر چند در اعتراضات خیابانی شرکت نداشتم اما عملکرد حکومت را بسیار ضعیف دانستم و انتقادات فراوان به انها داشتم و خشمی فرو خورده نسبت به ان جریانات.تا اینروزها که این فیلم و فیلمهای مربوط به کرونا را دیدم. باید بگویم ما کشوری هستیم که در شرایط سخت باز هم خود را و اخلاقیات کمرنگ شده خود را حفظ میکنیم و ان غربیها اگر در شرایطی به سختی ما گرفتار شوند روی و خوی وحشی خود را نشان میدهند و ذات خود را برملا خواهند کرد. در نهایت باید بگویم گسترش اعتراضات باعث شکست ترامپ در انتخابات اتی خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
ناشناس بعد از گزاشتن نظر میکی به ساندیس خود زده و از انجام دادن تکلیف احساس شیرینی میکند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
در امریکا کسی ادعا عدالت علوی ندارد ولی می بینید که به خاطر مقاومت یک مجرم که در صدد استفاده از پول تقلبی بوده و به خاطر زیاده روی پلیس هم چهار پلیس اخراج می شوند و هم کل مردم سیاه و سفید اعتراض می کنند
ناشناس
| Germany |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
تمام فیلم ها و اخبار تظاهرات آمریکا را رسانه های خود آمریکا منتشر می کنند اما در اینجا یک رسانه آزاد وجود ندارد چطوری است با استتاد به گزارش رسانه های آمریکا خود آمریکا که این آزادی را برای رسانه ها درست کرده است را زیر سئوال می برید؟ مقایسه کن با اینجا بعد نظر چرت و پرت بنویس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
شما واقعیت را بگو کاری به این آلبانی تبارها نداشته باش
کارت ملی من الان یک ساله که هنوز صادر نشده، اگه بچه هم بود تا حالا زاییده بودن، بدنه کارت ملی دیگه چیه؟؟؟
آبان هم گذشت. کرونا حلال مشکلات سیاسی برای مسولین.!!!
یارو سابقه محکومیت داره نماینده مجلس شده ؟
چی چی قراره تو شورای نگهبان کنترل بشه ؟
مجلس انقلابی باید دولت را وادار کند دست از نگاه به بیرون بردارد و با اقدام جهادی طرح محاصره ناوهای امریکایی در خلیج فارس را تصویب نماید. با محاصره و مصادره ناوهای امریکایی مسلما ترامپ ناچار خواهد بود یا تحریمها را بردارد و یا غرامت دهد و یا اسلام را بپذیرد و زین پس بما خراج بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
دمت گرم جیگر،چنگیز وتیمر لنگ جلوت لنگ میندازه
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
خدایا شفا عنایت بفرما
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
ناو رو با چی محاصره کنند ؟؟؟
صدرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
بنظرم حتما متذکر شوید که خراج را به ریال پرداخت کنه تا ارزش پول ملی هم بره بالا.با یک تیر دوتا نشون.
دلا فرزانگی کردن مهم است
خدا را بندگی کردن مهم است
چه مدت زندگی کردن مهم نیست
چگونه زندگی کردن مهم است
دلا این زندگی جز یک سفر نیست
گذرگاه است و راهش بی خطر نیست
چو خواهی با صفا باشی و صادق
به جز راه خدا راهی دگر نیست
غم بیچارگان خوردن مهم است
دلی از خود نیازردن مهم است
چه مدت زندگی كردن مهم نیست
چگونه زندگی کردن مهم است
دلا با نفس جنگیدن مهم است
عیوب خویش را دیدن مهم است
خطا باشد ز مردم عیب جویی
خطای خلق بخشیدن مهم است
دلا درد آشنا بودن مهم است
به مردم عشق ورزیدن مهم است

”” چه مدت زندگی کردن مهم نیست
چگونه زندگی کردن مهم است ””
طرف ختم قران اهداف بلند مدت خود تعریف کرده است مجلس جای دانشگاهیان است تا اقتصاد و اجتماع و سیاست را استاندارد سازند.
قالبباف در دایره گره کور گرفتار شده و اینده ایران با این نمایندگان احساسی بدتر خواهد شد
کشتار آبان را فراموش نخواهیم کرد...
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
درود بر شرفت بخدا به خاطر مردم رفتن روحشون شاد جوانای وطن
ایران شده ویران
کرونا علیرغم گرفتاری هایش ناجی مسولین کشور بعد از حوادث آبان. شد
خیلی از کشته شدها از طرف کسانی بود که با سلاح سازمانی نبوده ؟ آتش سوزی ها چی ؟ یعنی سلاح از بیرون مرزها طی سه روز وارد کشور شد یا نه سلاح در کشور براحتی در دسترس هست .؟
تمام زاگرس سوخت ولی بالگرد آبپاش پیدا نشد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
اما خانه های خراب شده در جنگ ۳۳ روزه جنوب لبنان را ظرف ۳ ماه ساختیم
دروغ. تزویر . ریا سه عنصر نامطلوب برای از بین رفتن ایمان در قلب ها هست
تابناک . از روزی که ان اعداد آشغآل به دم نظرات بستی واقعا برای ارسال هر نطری ده بار باید ارسال بشه تا جواب کاربر داده بشه . منطورت از این مردم ازادی چیه ؟ از اذیت مردم و کاربران چه لذتی میبری ؟ کم مشکلات در کشور هست . چرا بروز نیستی ؟ ها ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
منکه راضیم از اینکه هر شب نظرات یک زنبوردار رو بخونم خسته شدم. خداییش خودت خجالت نمیکشیدی نصف نظرات تابناک مال تو بود؟؟؟
نیازی نیست در گدشتگان اعتراصات را اعلام کنی .. بنزین ارزش جان انسانها را ندارد . کوبا و کره شمالی و ونزویلا و سوریه بخورند و اسنفاده کنند . نوش جانشان . نفت بده موز بیار
واقعا مرگ شیرین ترینه تو ایران .اخه کسی که مستاجره با این کرایه خونه ها ونداشتن هیچ امیدی برای صاحبخانه شدن چرا باید زندگی کنه در کنار این مسولین بی مسولیت
خدا آخر و عاقبت ما را بااین مجلس ختم به خیر کند
تشکیل مجلس با سخنرانی درس اخلاق و و چالش کشیدن دمکراسی و اقتصاد غرب و ادبیات پوپولیستی ....ساعتی یک و نیم میلیارد تومان . بیکاری و گرانی و تنش های سیاسب داخل و ازادی احزاب و ازادی بیان و عقیده و حقوق شهروندی هیچ . شعار کرامت. اما عمل هیچ .
به نظرمن با مردم غدر شد__________________ قراربود میزان رای ملت باشد ______عملا میزان رای چند نفراست وملت جهت تشریفات انتخابات دعوت میشوند ________خب این چه کاریه این چه خرجیه که ازبیت المال هزینه میشه همون چند نفر هرجور صلاح میدونن کشورو بگردونن این خرجهای انتخابات و شورای نگهبان و اعمال این نظارتهای تو درتورو خرخ سیستان وبلوچستان بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
عزیز جان همون موقع هم این حرف تعارفی بیش نبود قضیه مک فارلین و برخورد با مجلس آنرا نشان داد
دوشکا روی وانت جز سلاح سازمانی هست ؟
گفتن: نحوه بررسی صلاحیت آقای محمدصالحی در شورای نگهبان اینگونه بوده که فقط یکی از اعضا صلاحیت وی را تأیید کرده و تأیید صلاحیت وی به منزله تأیید شورای نگهبان نیست. این ندلی پس چطور نامه تایید صلاحیت گرفته تا انتخاب بشه؟ مگه داریم؟؟؟؟
حسین محمدصالحی سابقه محکومیت داشته یا نه را نمیدانم. ولی چرا شورای نگهبان که یک عضو تایید کند و نام طرف به عنوان تایید شده به وزارت کشور اعلام شود و آب از آب تکان نخورد تا طرف رای بیاورد بعدا به فکر بیفتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
نه عزیزم ایشون ادم با شخصیت و استاد دانشگاه و از خانواده درستی هستن.تنها عیبش افراطی نبودنه و مردمی بودنشه
آیا در سیاست اخلاق هم‌ملاک هست ؟ اگر نیست چرا افرادی که درس معرفت و و شعور و مهربانی میدهند وارد سیاست شدند ؟ تابناک . صد بار گفتم به جای گیر دادن به سیب زمینی و گرانی به این مطالبات سیاسی شرح و پاسخ بدید
حالا چرا گزارش کشته شدگان آبانماه را چرا همزمان با اعتراصات امریکا چرا میخواهید اعلام کنید ؟ دلیل سیاسی داره . یا نه میخواهید به افکار داخلی و خارجی بگویید که اگر ایران چنین مشکلی دارد در امریکا هم هست . سوال ؟
اقای نادری اگر راست میگویی بده به پلیس فتا دو سوت برات پیدا میکنه و لازم نیست در مجلس ان را نطرح کنی . با این نماینده ها خدا به داد این ملت برسه
واقعا رومینا اشرفی فکر میکرد در عوضش امنیت داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
مقصر اون قاضیه که مصلحت کودک رو تشخیص نداده و بدتر از اون اون قانونیه که ضعف داره و نه تنها حقوق کودک به درستی توش تعیین نشده بلکه برای پدر و ولی حق تادیب و تنبیه قائل شده.
ناشناس
| Germany |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
مقصر آن قانونی است که پدر را ولی دم می داند این قانون باید از قوانین کشور حذف شود
سیاستمدار بدون زر. زور. یعنی بادکنک. تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.
این بساط اعتبار نامه را جمع کنید چون از سال 84 به بعد برخی هیچ اعتباری نزد مردم ندارند
ببخشید که از طرف مردم صحبت می کنم ،خودتان می تواند بین مردم بروید به شرط آنکه از شما نترسند حقیقت را به شما خواهند گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
خودت چواب خودت رو دادی فقط این که خودتون رو دارای اعتبار میدونید اعتماد به نفس کاذب و خوی تکبر رو میرسونه
مسخره بازی های نمایندگان منتخب شورای محترم نگهبان آغاز شد خدا به خیر کنه
یعنی چه که تهدید مسلحانه شده ام
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
چهار سال آینده پر است از همین داستانها
خسته شدیم. خسته. از خستگی هم خسته شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
ناامید رفیق شیطونه ....
این نماینده های محترم خودشون از الان به جون خودشون افتادن اون هم بخاطر تایید اعتبار نامه به قول دوستمون سالی که نکوست
جای جالب قضیه اینه که ثبت احوال هم کارت هوشمند افراد رو نمیتونه بده هم کارت ملیتهای سابق را بی اعتبار میکند وجای جالب‌تر قضیه اینه که به هر اداره ای مراجعه میکنی کارت ملی هوشمند درخواست می‌کنند آخه کسی نیست بگه مگه کارت دادین که میخاین
زمین متری ۴ میلیون، ۲۰ میلیون شد!



من جوان تا کی کار کنم که یک چهاردیواری نقلی که حق مسلم من هست را بخرم؟؟؟؟؟؟؟
ما ی نماینده داشتیم که فقط با ادعای انقلابی بودن و پول فراوان رای آورده بود.ولی مردم با تمام قوا جلوی ایشون وایستادن تا رای نیاره حالا بازم از کار ننشسته و از داخل مجلس نماینده مردمی دکتر حسین محمدصالحی را رد کرده.بزرگواران پس تابیده شورای نگهبان و بعدها 30هزار رای مردم چی میشه. ؟؟
فقط ی نماینده از طرف مردم واقعی به مجلس راه یافته بود به نام حسین محمدصالحی اونم از بس مردم با گرفتاری و مشکلات اجازه ندادن ی اصولگرای افراطی نماینده شهرشون بشه ولی الان نماینده مردمی را رد می کنند.ای بدن.خدا.رای مردمم هیچ.فدای سر خانم زهره هراتیان.بعدشم میخاید مردم با این کاراتون بازم بیان و رای
استیضاح روحانی ازو یک قهرمان میسازد؟؟؟؟
امار کشته شده ها چیزی فراتر از85 نفر نیست.انتظار امار واقعی دارید
وقتی هیئت رئیسه ورئیسی انتخاب می شود که قبلا نماینده نبوده اند همینه دیگه حدابخیر کنه
علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در برخی موارد، مردم نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند

هر کی میرسه فقط همین و میگه "مردم رعایت نمی کنند"

آقا گیرم که شماها درست می گید و مقصر فقط و فقط مردمند اما آیا شما بعنوان مسئول نقشی در نظارت و کنترل کارهای غلط مردم ندارید. چطور اگه مردم به غلط اغتشاش کنند یا قانون شکنی کنند شما مسئولید که برخورد کنید اما در این مورد همتون فقط به نصیحت و ابراز تاسف بسنده می کنید.
ببنید کشورهای دیگه چطور با اهمال کاران در رعایت اصول بهداشتی کرونا ، برخورد می کنند.
اون کشوری که بهترین بمب افکن ها رو میسازه هواپیمای آب پاش هم میسازه اون کشوری که موشک میسازه هواپیمای مسافربری خوب هم میسازه
ویروس کرونا یه کمونیست واقعی :
تصور کنید که چین ابرقدرت اول جهان بشه و بر جهان مسلط بشه از آنجا که در چین حزب کمونیسم حکومت میکنه این معنی تسلط کمونیستها بر کل جهان می باشد حالا یه حکومت کمونیستی چه ویژگی هایی داره محدودیت بیان و محدودیت ادیان و حتی محدودیت تفکر تخریب مساجد و کلیساها تبدیل شدن تمام دنیا به کارگران چین کنترل شدید زندگی و مراودات مردم حتی تعیین تعداد فرزند مجاز خانواده ها اگر دقت کنید ویروس کرونا که از چین اومد هشداری بود به تمام کشورهای جهان که وضعیت جهان رو در صورت تسلط کمونیسم نشون میداد مثلا در ایران ده ها شاه و دیکتاتور آمدند و رفتند اما هیچکدام موجب تعطیلی مساجد نشدند اما ویروس کرونا باعث اینکار شد آقایون عزیز شاید آمریکا بد باشه اما خیلی ویژگی های مثبتی هم داره اما در باطل بودن کمونیست ها شکی نیست
مجلس در راس امور است. ساعت کاری مدارس 5 ساعته ولی ساعت کار مجلس 4 ساعت. انتظار دارن مملکت رو هم آباد کنن.
دست نگه دارید وکشته های آبان ماه را در سالگرد آن اعلام کنید!
به نظر من کشته شدن عده ای در حوادث آبان ماه که البته بسیاریشان در اثر هیجان و از روی احساسات وارد این هرج و مرج ها شدند و البته خیلی هایشان مظلومانه قربانی مطامع دیگران شدند، یکی از بهترین تصمیمات بوده چرا که از کشته شدن هزاران و بلکه صدها هزار نفر در آینده به دلیل ناامنی، جنگ داخلی، چندپاره شدن ایران و سوء استفاده خارجی ها جلوگیری کرد. خیلی واضح نوشتم که دیگر نیازی به توضیح اضافی نباشد. اگر لازم شد اسمم را هم مینویسم.
حوادث آبان ماه قطعا نتیجه عملکرد اصلاح طلبان است.
غرب زده های عزیز یه مقدار خبر در مورد اعتراضات آمریکا منتشر کنید لااقل در شرایط کنونی به عنوان یک خبرگزاری مستقل از چشم نیفتید
ه
بعد از گذشت ماه‌ها از درگیری‌های آبان، وزیر کشور اعلام کرد در "همین روزها"، تعداد کشته شدگان این حوادث اعلام خواهد شد!!


از تعداد معترضان لگد خورده ی آمریکا اطلاع دقیق دارید، اما از کشته شدگان 8 ماه پیش کشور خودتون نه!
دمتون گرم!
متاسفانه این روزها نام عشق را هم لکه دار کرده اند عشق پاک و مقدس است نه اینکه هوا و هوس یک پسر سی ساله را به دختر سیزده ساله عشق بگوییم عاشق هیچ وقت حاضر نمی شود کوچکترین صدمه ای چه از لحاظ آبرو چه از لحاظ جسمی و ... به طرف مقابل وارد شود .
کل حقوق يه سالم رو پس انداز کنم ميتونم تقريبا يک مترو بيست سانت زمين بخرم . خوب شد يه پنجاه سالي همينجوري پيش ميرم بعد اون شروع ميکنم به ساختن خونه رو اون زمين.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی