بازدید 28650
۲

نقص فنی در پرواز تهران – کرمانشاه هواپیمایی آسمان

پرواز تهران- کرمانشاه به شماره ۶۲۶ شرکت هواپیمایی آسمان که شب گذشته دهم خرداد ماه ۱۳۹۹ فرودگاه مهرآباد را به مقصد کرمانشاه ترک نمود پس از برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد دچار نقص فنی شد.
کد خبر: ۹۸۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ 31 May 2020

به گزارش تابناک، پرواز تهران- کرمانشاه به شماره ۶۲۶ شرکت هواپیمایی آسمان که شب گذشته دهم خرداد ماه ۱۳۹۹ فرودگاه مهرآباد را به مقصد کرمانشاه ترک نمود پس از برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد و در ادامه مسیر پروازی با رویت اشکال در کارکرد بهینه موتور توسط خلبان و با تشخیص ایشان و به جهت رعایت استاندارد‌های ایمنی، در سلامت و ایمنی کامل به مبدا بازگشت؛ که با تمهیدات شرکت هواپیمایی آسمان مسافران محترم با هواپیمای جایگزین به مقصد اعزام گردیدند.

روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی به دلیل تغییر در برنامه این پرواز؛ باطلاع میرساند رعایت اصول ایمنی و سلامتی مسافران از اولویت و خط مشی شرکت هواپیمایی آسمان می‌باشد؛ و شایان ذکر است در حال حاضر هواپیمای مذکور هم اکنون عملیاتی می‌باشد.
در پایان ضمن تشکر از تمام اصحاب رسانه که به اطلاع رسانی دقیق و حقیقی مانع از نگرانی‌های خانواده‌های محترم مسافرین و کادر پرواز مذکور شدند بدینوسیله از همه سازمان‌ها و ارگان‌های محترم درخواست میگردد از اعلام نظر‌های غیرکارشناسی و غیر موثق خودداری نمایند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
بعد بگید چرا میگیم مرگ بر آمریکا
چرا باید صنعت هوائی تحریم بشه
مردم چه گناهی دارن
چرا یه تنه داره به یه دنیا زور میگه و همه خفه خون گرفتن
دیروز پرواز ما از تهران به کیش بعد از بیست دقیقه پروازدچار نقص فنی شد با هزار تا سلام و صلوات برگشتیم مهرآباد فقط دیروز سه مورد نقص فنی و بازگشت هواپیما تو تهران داشتیم
خدارحم کنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان