بازدید 16703

هشدار درباره روند صعودی شیوع کرونا در سنندج

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: روند عادی‌سازی شرایط در سطح شهر و بی‌اهمیتی از سوی مردم نسبت به قرنطینگی، کردستان را با موج شدیدتری از بیماری کرونا مواجه خواهد کرد.
کد خبر: ۹۸۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲ 29 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، صدیق جدیدالاسلامی با اشاره به دوره جدید انتشار کرونا در استان خطاب به شهروندان هشدار داد و اظهار کرد: بیماری کرونا به این زودی از بین نخواهد رفت و همچنان ادامه دارد لذا بهترین کار پذیرش شرایط موجود تا قطع زنجیره کامل این ویروس است.

وی با اشاره به اینکه فاصله‌گیری فیزیکی، اجتماعی و هوشمند باید جدی گرفته شود، افزود: مراقبت‌های مقطعی در روند ابتلا به این بیماری تأثیری ندارد و مستلزم بهداشت مستمر و عدم تجمع در اماکن عمومی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به خطر آغاز موج دوم و سوم شیوع کرونا در استان ذکر کرد: اگر بهداشت فردی، اجتماعی و قرنطینگی رعایت نشود باید منتظر پیک‌های بعدی بیماری شد که این مسئله می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیر و افزایش تعداد مبتلایان را به همراه داشته باشد.

جدیدالاسلامی خطاب به شهروندان اعلام کرد: خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیرید و در خانه بمانید.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شمار مبتلایان به کرونا در استان مربوط به سنندج است، گفت: هر روز با موجی جدید از مبتلایان کرونا در بیمارستان مواجه هستیم.

جدیدالاسلامی شمار مبتلایان به کرونا در استان از ابتدا تاکنون را ۲ هزار و ۶۸۲ نفر اعلام کرد و گفت: هم اکنون ۱۳۸ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

این مقام مسئول هشدار داد: رفتار و سرعت گسترش این بیماری، چون قابل پیش‌بینی نیست، موج دوم و سوم اگر اتفاق بیافتد سرعت اپیدمی فوق‌العاده گسترده‌تر می‌شود.

وی یادآور شد: روند عادی‌سازی شرایط در اماکن، معابر و بی‌اهمیتی از سوی مردم نسبت به قرنطینگی، به دلیل پیچیدگی و فعال بودن این ویروس، منشأ مشکلات عمده‌ای خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی