بازدید 42723
دو هزار و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

افشاگری یک نماینده از تصرف چهل خانه سازمانی مجلس / بازار داغ پیشنهاد رشوه‌های نجومی در ایام کرونایی! / محسن هاشمی: خاتمی متوجه شکاف میان اصلاح طلبی و وضعیت موجود شد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: جبران کسری بودجه دولت با فروش سهام / واکنش ایران به اظهارات لودریان درباره فریبا عادلخواه / مسئولین وقت بانک مرکزی با زن و شوهر اخلالگر همکاری می‌کردند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ 27 May 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
واکنش روحانی به قتل «رومینا» توسط پدرش

در جلسه امروز صبح هیات دولت، حسن روحانی، رییس جمهور با ابراز تأسف از خشونت خانگی در تالش، دستور تسریع در رسیدگی به لوایح منع خشونت را صادر کرد.

محمد عزیزی نماینده مجلس دهم و متهم پرونده فساد خودرو بازداشت شد

تسنیم نوشت: محمد عزیزی نماینده سابق مجلس و یکی از متهمان پرونده فساد در حوزه خودرو شب گذشته با حکم مرجع قضائی برای اجرای حکم محکومیت بازداشت شد. برخی اخبار حاکی است، فریدون احمدی دیگر نماینده سابق مجلس نیز امروز بازداشت خواهد شد. براساس اعلام سخنگوی قوه‌قضائیه، محمد عزیزی و فریدون احمدی نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع خودرو به ۶۱ ماه حبس تعزیری محکوم شدند. محمد عزیزی نماینده مجلس دهم و متهم پرونده فساد خودرو بازداشت شد.

جنیدی: لایحه تامین امنیت بانوان خارج از نوبت بررسی شود

معاونت حقوقی ریاست جمهوری، لعیا جنیدی با توجه به وقوع شماری از خشونت علیه زنان و ضرورت وجود قانون جامع برای پیشگیری و برخورد قانونی با این پدیده از هیات دولت درخواست کرد تا بررسی لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت که چندی پیش با تغییراتی از سوی قوه قضاییه به دولت ارسال شده است، خارج از نوبت در دستور کار خود قرار دهد. لایحه «صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت» در قالب ٧٧ ماده شهریور سال گذشته از قوه قضاییه به دولت ارائه شد. لایحه ٧٧ ماده‌ای «صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت» بر مواردی مانند ممنوع بودن ازدواج مبادله‌ای و خون بس، برابر بودن دیه بانوان سرپرست خانوار با مردان، ممنوعیت تهدید و اجبار زن به انجام اعمال مغایر با شان او و در اولویت قرار گرفتن بانوان زندانی جرایم غیرعمد برای آزادی، تاکید دارد.

محسن هاشمی: خاتمی متوجه شکاف میان اصلاح طلبی و وضعیت موجود شده

محسن هاشمی: اگر اصلاح طلبی را ایجاد تغییر فرض کنیم، اصلاح طلبان در تغییر هسته سخت قدرت به بن بست خورده اند و راهکاری نیز برای عبور از آن ندارند. به همین علت بخشی از بدنه اجتماعی آنان در اعتراضات اخیر به سوی تجدیدنظرطلبی ریزش داشت. اما آیا این پایان راه است؟ خیر! مروری بر سخنان اخیر سیدمحمد خاتمی نشان می‌دهد، وی در آسیب شناسی عملکرد اصلاح طلبان، به خوبی متوجه شکاف میان اصلاح طلبی و وضعیت موجود شده است و از همین روی، از اصلاح طلبان می‌خواهد به جای پرداختن به شعار‌های سیاسی غیرقابل تحقق، به مشکلات مردم و وضعیت اجتماعی بپردازند. شاید بهتر باشد در این مسیر از تغییر ادبیات نیز بهره ببریم، عنوان میانه روی، که مفاهیمی نظیر تعامل، پرهیز از رادیکالیسم وافراط وتفریط، مرز بندی با تجدید نظر طلبان و عملگرایی و واقع گرایی را در بطن خود دارد، تنها مسیری است که پیش روی ما برای حضور موثر در جامعه با حفظ ساختار نظام گشوده شده است.

جلال جلالی‌زاده: کفه ترازو به نفع قالیباف سنگین است

جلال جلالی‌زاده، نماینده پیشین در گفت‌وگو با «آزادی» در پاسخ به اینکه آیا بی‌میلی اصلاح طلبان به ریاست قالیباف و سابقه حاجی بابایی در مجلس سبب نمی‌شود که قالیباف در جلب رای این گروه ناکام بماند، گفت: «مساله اینجاست که مذاکرات بیرون از مجلس و گفت‌وگوهای پشت پرده برخی افراد نیز نظر نمایندگان موثر است. به اضافه اینکه این نمایندگان تازه وارد مجلس شده و خیلی از آنان با رویه و روش‌های داخل مجلس آشنا نیستند. به اصطلاح مثل مواد خامی می‌مانند که نحوه وعده دادن و ترغیب و تشویق هر کاندیدایی می‌تواند اینان را جلب کند. به نظر من در این شرایط رای این افراد خیلی مشخص نیست و برخی از این افراد، هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته‌اند.» جلالی‌زاده در پیش بینی نتیجه انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم نیز گفت: «درست است که هم قالیباف و هم حاجی‌بابایی افراد پوپولیستی هستند و با شعار و زبان چرب و نرم خود بهره می‎برند و نظرات افراد را به سوی خود می‌کشند، اما من احساس می‌کنم که کفه ترازو به نفع قالیباف سنگین است».

عذرخواهی میرسلیم از مردم برای مصاحبه با بی‌بی‌سی

سید مصطفی میرسلیم با اشاره به مصاحبه خود با شبکه بی‌بی‌سی در توئیتر خود نوشت: «این مصاحبه در شرایط مشغله زیاد کاری و بدون توجه به ماهیت تماس‌گیرنده انجام شده است. در هر حال از بی‌دقتی خود در اصل پاسخ دادن به بی‌بی‌سی که مواضع خصمانه آن برای ملت مشخص است، صرف نظر از محتوای آن، از محضر مردم شریف پوزش می‌طلبم.»

وعده توئیتری قالیباف

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏تأکید رهبر معظم انقلاب بر توجه به عدالت و تقویت معیشت طبقات ضعیف از مسیر اصلاح خطوط اصلی اقتصاد ملی، اولویت عملیاتی مجلس یازدهم خواهد بود. به لطف خدا ‎مجلس قوی با راهگشایی برای نیل به قله‌های ترسیم شده در قانون و عمل به توصیه‌ها، به مردم ثابت خواهد کرد که انتخاب‌شان درست بوده است.
 
مسئولین وقت بانک مرکزی با زن و شوهر اخلالگر همکاری می‌کردند

مرکز رسانه قوه‌قضاییه: شبکه گسترده وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی از چند بخش تشکیل شده بود که با همکاری این شبکه ارز دولتی دریافت و در بازار آزاد می‌فروخت. مسئولین و معاونین ارزی بانک‌های مختلف و بانک مرکزی که مراحل تخصیص ارز به شرکت‌ها را با علم و آگاهی از مجرمانه بودن فعالیت محکومان و غیرواقعی بودن اسناد و مدارک ارائه شده به بانک، تسهیل کرده و در قبال آن وجه نقد یا سکه دریافت کرده‌اند که زکریا حسن نیا معاون ارزی وقت بانک مرکزی، داریوش حسن خانی هزاوه رییس وقت شعبه اسکان بانک سرمایه، و سمیه گرامی و سپیده توکلی به ترتیب معاونین ارزی بانک‌های پارسیان و سرمایه از دیگر محکومان این پرونده، از جمله این افراد بوده‌اند. /ایسنا

پیشنهاد رشوه‌های نجومی قهوه‌خانه داران برای فعالیت‌ زیرزمینی در ایام کرونایی!

رئیس اداره اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت: روز گذشته هشت واحد صنفی متخلف که اقدام به عرضه قلیان در قهوه خانه‌ها می‌کردند، شناسایی شدند. پیشنهاد رشوه از سوی متصدیان قهوه خانه‌های شمال پایتخت به مأموران گشت نظارتی را با قطعیت رد می‌کنم. چندین پیشنهاد رشوه با رقم بالا در این مناطق داشتیم که ماموران با رد آن، موضوع را به ما گزارش دادند و با هماهنگی با مقام قضایی به همراه ماموران اجرائیات شهرداری درب این اماکن پلمب و جوش داده شد.
 
افشاگری یک نماینده از تصرف ۴۰ خانه سازمانی مجلس

روزنامه اعتماد نوشت: محمدجواد ابطحی، نماینده اصولگرای خمینی‌شهر در ادوار هشتم و دهم مجلس با بیان اینکه «۴۰ خانه سازمانی مجلس در سعادت‌آباد، قسطی و به ثمن بخس واگذار شد»، گفت: «برخی نمایندگان، خانه‌های سازمانی مجلس را تحویل ندادند و درنهایت به‌صورت قسطی و با قیمت اندک آن را تصرف کردند.» البته منظور ابطحی از «نمایندگان»، نه نمایندگان دوره دهم، بلکه نمایندگانی است که در مجلس اصولگرای هفتم عضویت داشتند.ابطحی به «۴۰ واحد خانه سازمانی مجلس در مساحت ۳۰۰ تا ۳۵۰ متر در سعادت‌آباد» اشاره کرده که به‌گفته او، قیمت کنونی‌شان «حداقل ۱۰ میلیارد تومان است»، اما درنهایت توسط «افرادی که رای نیاورده بودند، تصرف شد.» موضوعی که البته از سوی ابطحی و چند نماینده دیگر از طریق هیات رییسه دوره هشتم مورد پیگیری قرار گرفته، اما به «جواب قانع‌کننده‌ای» منتج نشده تا اینکه همان نمایندگان بازمانده از دوره جدید، «درنهایت خانه‌ها را تصرف کردند.»
 
توئیت عجیب دبیرکل جبهه پایداری در مورد استفاده از امکانات مجلس

دبیر کل جبهه پایداری در توئیتی نوشت: وقتی امکانات شخصی داریم، چرا باید از امکانات مجلس استفاده کنیم؟ مرتضی آقا تهرانی، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، در توئیتی با هشتگ مجلس نوشت: خاطرم هست که در روز‌های ابتدایی مجلس نهم در نامه‌ای در خصوص عدم استفاده از خودروی مجلس نوشتم: «از آنجایی که با الاغ به مجلس نیامده ام و دارای خودروی سمند هستم، از گرفتن پژوی پارس مجلس، معذورم» وقتی امکانات شخصی داریم، چرا باید از امکانات مجلس استفاده کنیم؟
 
پس لرزه‌های زودهنگام مصاحبه میرسلیم با بی‌بی‌سی

شبکه بی بی سی که همواره مواضع خصمانه نسبت به ملت ایران دارد گفت‌وگویی با مصطفی میرسلیم منتخب مردم تهران پخش کرد که از فردی که نمایندگی مردم را یدک می‌کشد گفت‌وگو با رسانه تروریسم بعید بود. شبکه بی بی سی وابسته به دولت انگلیس گفت‌وگویی با مصطفی میرسلیم نماینده مجلس منتشر کرده که او در آن راجع به اولویت‌های مجلس صحبت می‌کند.بی بی سی همواره علیه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی مواضع خصمانه داشته و علاوه بر آنکه به دلیل نقش کلیدی در صدور فرمان کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به رسانه کودتا مشهور است، همواره طی سال‌های پس از انقلاب نیز رسانه و زبان دولت‌ها و گروه‌های تروریستی علیه ایران بوده است و از همین روی، تریبون تروریسم لقب گرفته است. در مورد اخیر یا آقای میرسلیم از ماهیت و نام رسانه‌ای که با او تماس گرفته مطلع نبوده که در این صورت باید بی دقتی در این سطح را برای فردی که عنوان نمایندگی را یدک می‌کشد مورد ملامت قرار داد، یا اگر او از ماهیت رسانه گفت‌وگو کننده با خود مطلع بوده باید از ایشان پرسید با چه استدلالی با تریبون تروریسم مصاحبه می‌کند و به آن رسمیت می‌دهد؟ سوال‌های مختلفی را در این بین میتوان مطرح کرد؛ با این حال امید می‌رود آقای میرسلیم این اقدام عجیب خود را ترمیم کند.
 
مرز ایران و ترکیه به زودی بازگشایی می‌شود

به گزارش اورینت، مرزهای ایران و ترکیه به زودی با رعایت تمام پروتکل‌ها برای نقل و انتقال کالا بازگشایی می‌شود.مرز بین دو کشور بیش از دو ماه است که بسته شده است.
 
احمد توکلی به روحانی نامه نوشت

احمدتوکلی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور با اشاره به عقب نشینی صندوق بین المللی پول از سیاست‌های لیبرالیستی در دوران کرونا، درخواست کرد تقلید از سیاست‌های کهنه و فاجعه بار را کنار بگذارد و فعالانه و موثر از اقشار ضعیف و واحد‌های تولیدی تحت فشار، حمایت کند. احمدتوکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور با اشاره به عقب نشینی صندوق بین المللی پول از سیاست‌های لیبرالیستی در دوران کرونا، درخواست کرد، تقلید از سیاست‌های کهنه و فاجعه بار را کنار بگذارد و بطور فعالانه و موثر از اقشار ضعیف و واحد‌های تولیدی تحت فشار، حمایت کند.
 
واکنش ایران به اظهارات لودریان درباره فریبا عادلخواه

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه فرانسه در خصوص فریبا عادلخواه اظهار داشت: رسیدگی به "جرایم اتباع ایرانی" صرفا در صلاحیت قضایی "محاکم ایرانی" است. این پرونده با رعایت مقررات در دادگاه مورد رسیدگی قرار گرفته و خانم عادلخواه از حقوق شهروندی خود برخوردار بوده است. سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: رای صادره رای دادگاه بدوی است و خانم عادلخواه می‌تواند از طریق مجاری قانونی نسبت به آن فرجام خواهی کند.موسوی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از استقلال کامل برخوردار است، تسری برداشت‌های یک طرفه از احکام مستقل قضایی را برای روابط دو کشور غیر سازنده دانست و تاکید کرد: هر گونه لحن تهدیدآمیز و مداخله جویانه باعث پیچیده‌تر شدن این پرونده شده و جمهوری اسلامی ایران بی احترامی به اصول حاکمیتی خود از جمله استقلال قوه قضائیه را به هیچ وجه برنمی تابد.

قالیباف گزینه نهایی برای ریاست مجلس شد

قالیباف با کسب ۱۶۶ رای از مجموع ۲۴۰ رای ماخوذه گزینه نهایی فراکسیون انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس شد.احمد نادری دبیر اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی و منتخب تهران در مجلس یازدهم در گفتگو با تسنیم، در تشریح جلسه عصر امروز فراکسیون انقلاب اسلامی که با دستور کار برگزاری انتخابات هیات رئیسه برای مشخص کردن کاندیدا‌های نهایی این فراکسیون برگزار شد، گفت: با پایان رای گیری برای انتخاب گزینه نان‌هایی ریاست آقای محمدباقر قالیباف با کسب ۱۶۶ رای از مجموع ۲۴۰ رای مأخوذه کاندیدای نهایی فراکسیون انقلاب اسلامی برای ریاست مجلس نام گرفت. وی افزود: همچنین در این رای گیری آقایان حاج بابایی ۵۷ رای، میرسلیم ۵ رای، ۲ رای نوروزی کسب کردند و ۱۰ رای نیز باطله بود.
 
جبران کسری بودجه دولت با فروش سهام

روحانی افزود: جدای از بخش مالیات و درآمد‌هایی که داریم، بازار فروش سهام نیز فعال خواهد بود و تمام بخش‌های دولتی باید سهام خود را در بازار بورس به فروش برسانند تا بازار بورس تقویت شود. رئیس جمهور ادامه داد: بازار بورس برای تقویت نیاز به خون جدید دارد و این سهام جدید و نو است، به ویژه سهامی که شناسنامه‌دار و سودآور هستند، می‌توانند بورس را به خوبی تقویت کند. روحانی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از مردم با بورس آشنا شده و در آن وارد می‌شوند، اظهار امیدواری کرد که شورای عالی بورس به این امید مردم توجه داشته و آن را تقویت کند، چون بازار سرمایه یک بازار مهمی است که باید آن را به درستی مدیریت کرده و از آن مراقبت کنیم. رئیس جمهور با بیان اینکه یک بخش از تأمین بودجه و نیازمندی‌های دولت از طریق فروش سهام است، گفت: اگر اجرای بودجه به این اقدام نیاز نداشت هم باز توسعه بورس و فروش سهام از اصول اساسی اقتصادی دولت به شمار می‌رفت، چرا که می‌خواهیم اقتصاد را به مردم واگذار کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۷۰
در مورد قتل این کودک قاضی باید پاسخگو باشد؟حتی اگر قاضی احتمال داده ممکن است کودک مورد آزار و اذیت پدر قرار گیرد بر حسب وجدان و اخلاق نباید او را تحویل خانه می داد چه برسد به اینکه پدر کودک مثل داعش آماده سلاخی او بوده
بیشتر‌از مردم ایران مردم ونزوئلا و عراق و سوریه و ..... خوشحالن از این مجلس یازدهم . امدادهای غیبی در راهه براشون !!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
میگن یکیشون توییت زده با مترو اومدم مجلس کلی حال کردم و اینا.گندش در اومده که ایستگاه بهارستان تعطیل بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
میگن هرچی دوست دارین شکر مفت بخورین من با هیچ مجلسی کاری ندارم ولی با این حرفای شما هیچی درست نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
شما بیشتر از همه ناراحت شدید چون ممکنه باستی هیلز تون رو از دست بدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
جیره خور کی بودی تو کوچولو؟
مردم ایران از شمش های طلایی که از بابت فروش نفت کرفتیم خیلی خوشحال شدن تو از اردوگاه اشرف تو آلبانی نیم خواد نگران ما باشی
نگران خودت باش که به خاطر بی مصرفی اروپایی ها دیگه ماهی دو هزار دلار رو نریزن تو حسابت بعد کارت ن خواب میشی ها
دخترک از وقتی چشم باز کرد پر شد از خاطره کتکهایی که خودش و مادرش از پدر همیشه عصبانیشان میخوردند. دخترک کمی بزرگتر شد و محبتی را که در کانون خانواده باید جستجو میکرد در دل مردی یافت که بیش از دو برابر او سن داشت .دخترک هنوز ته دلش خوب که فکر میکرد عروسک پشت ویترین تنها مغازه اسباب بازی فروشی روستا را بیشتر از ازدواج با ان مرد میخواست. ولی چاره نداشت او فقط میخواست از زندگی کردن در ان منزل شوم رها شود !!! دخترک در دل کوچکش در خیال، با ان نامرد شیطان صفت که عاشق فریب دادن کودکان بود؛ زندگی ساخته بود بس زیبا و بس عاشقانه،دور از هیاهو و جنجال و بگو مگوی خانه خودش ،با چند بچه قد و نیم قد ، همسن خودش و شوهری که دلش پیش خانواده بود و البته هرگز عصبانی نبود و زن و فرزندش را کتک نمیزد. دخترک میدانست که بلحاظ قانونی در کشورش ازدواج او و حتی کوچکتر از او امکان دارد و البته تنها چیزی که از قانون بلد بود همین بود!!! دخترک امروز بین ما نیست اما انجا که هست حتما جایش خوبست.انجا کودکان را کتک نمیزنند.انجا سر کسی را وقتی خواب است نمیبرند.انجا او میتواند تا هر زمان که دلش خواست با عروسک پشت ویترین مغازه بازی کند ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
خودت هم نفهمیدی چی نوشتی
از کجا فهمیدی کتک می خورده؟
فضای خراب اینترنت اصلا این جا مقصر نیست!
یا فضای خراب ماهواره که کار یاد مردم می دهند و چند سالی هم هست فیلم های داخلی
یا ازاد گذاشتن بیش ازحد دختران در فضای عمومی جامعه مقصر نیست؟
ان وقت دوستی های خیابانی مشکلی ندارد؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ناشناس 22:34
مصاحبه ی مادرش همه جا پخش شده
دخترک از دست پدرش فراری بوده
سلیمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
ذره ای آشنایی با روانشناسی و جامعه شناسی کافیست برای اینکه بفهمیم هیچ کودکی از فضای سالم و امن خانه، به محیط ترسناک جامعه پناه نمیبرد. اتفاقات ساده تر از این هم معلول روان پریشی والدین است. هرچند رفتار والد هم معلول مشکلات دیگریست.
رای میرسلیم در ریاست جمهوری و در مجلس نشان میدهد ایشان شخص بزرگی در دنیای کوچک خودشان هستند و لابد بهمین دلیل هر روز سخنوری میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
تقریبا 20 سال عقب تر از جامعه داره حرکت میکنه
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
ناشناس 23:47
سلام؛ اگه اینجور باشه که خیلی خوبه برای مایی که مدتهاست به عقب برمیگردیم. 20 سال قبل میشه دوره ی دوست داشتنی و در حال رشد آقای ممنوع التصویر عزیز
ان وقت کی در حمایت از مردان لایحه می دهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
جامعه وکشور مردسالار دیگر چه نیاز به لایحه حمایت از مردان دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
خیلی از قوانین ضد مرد سالار است و در کشور دارد اجرا می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
همین که شاخ داری یعنی نیازی به لاحیه و حمایت نداری...
در قوانین دستکاری کردین که وضع زن ها و جامعه این جوری شده و همین طور پیش بروید ببینم تا کجا ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
تا کجا؟
جناب محسن هاشمی فرافکنی نفرمایید شعارهای غیر قابل تحقق؟ بفرمایید کدام خواسته اصلی اصلاحطلبان از جمله شفافیت مالی برای تمام افراد اعم از رییس جمهور و شهردار و رییس مجلس و... حقوق زنان و منع کودک همسری ، تعامل سازنده با دنیا و خصوصا همسایگان، عدم تهدید دیگر کشورها به نابودی در عین تقویت هر چه بیشتر و بهتر نیروهای نظامی و دفاعی، و.... از نظر شما غیر قابل تحقق محسوب میشود؟ حفظ عادل فردوسی پور که با خواست همان جماعت اقلیت حذف شد در کجای معادله شما در اهداف غیر قابل تحقق قرار میگیرد؟؟؟؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
احسنت
یه الونک 10 متری رو روی سر زن خراب میکنن
خدا شاهده قانونمندتر از ایران تو دنیا نداریم
هشتک شهرک باستی عشق است پتروشیمی خصولتی
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
حالا اگر در اسرائیل اتفاق می افتاد تا یک ماه اخبار 20:30 سوهان روح می شد
جنیدی ....لایحه منع خشونت برای زنان هرچه زودتر بررسی و تصویب شود . کدام لایحه ؟ در این‌مجلس ؟ با تفسیر شورای نگهبان ؟ یک دستور شرعی وجود دارد که میشود زنان را به دلایلی کتک زد و و با فرزندان ........اتفاقا من چند بار سوال کررم ولی پاسخ شفافی از طرف تابناک جهت تنویر افکار عمومی داده نشده . یعنی وقتی در شبکه یک تلویزیون کارشناس میگفت دست رد و پا را برید و معترض را با دست بسته به دریا انداخت . دو روز بعد بر اثر فشار تندروها گفت حرفم را پس میگیرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
لایحه هایی که خودش بر ضد زنان است دو ریال ارزش ندارد
فریبا عدالتخواه چه کاره بود که دستگیر شد ؟
محسن هاشمی .....اصلاح طلبان باید شعارهای را در انتخابات میدادند که ان شعارها بتواند با مقاومت و پوسته سخت و لایحه های پیچ در پیچ قدرت نتوانست عبور کند بنابراین اصلاح طلبان باید بجای اینکه به ان مطالبه خارج از حیطه و وطایف نطام به مشکلات روزمره مردم بپردازند ........منطور هاشمی این هست که مطالبه مردم ارزانی کالا و رفع بیکاری هست . یعنی کف وته مطالبات دمکراسی مردم را به همین ارزانی کالا و فراوانی کالا تنزل دهیید و دست از حقوق شهروندی . آزادیهای سیاسی و حزبی و و تعامل با کشورهای دنیا را کنار بگدارید و الگوی اقتصادی غربی و دمکراسی را بی خیال بشید . چون کلا از اول دنبال این میایلی که اصلاح طلبان در بوق و کرنا در انتخابات میکنند نبوده است ؟ سوال ایا واقعا انقلاب برای همین موارد بود ؟
چرا چرا چزا اصولگرایان سهیم در قدرت . ثروت . سیاست . اجازه نمیدهند اقتصاد کلا خصوصی شود و مردم ایران از شر اختلاس و رانت و مارتی بازی کارخانجات و احتکار و رشوه راحت بشن ؟ چرا اصولگرایان بعد از چهل سال در اقتصاد و تعامل با دیگر کشورها باعث میشوند که زمین های کشاورزی در حال ساخت ویلا هستند ؟ کجای دنیا باغ چایی و مرکبات و دامداری را تبدیل به ویلا سازی میکنند ؟ چرا دست از سر اقتصاد برنمیدارید . فکر کردید اقتصاد هم مثل دمکراسی هست ؟ اگر با فرمول های اقتصادی بازی کنید یک ملت و مسولانش را بازی میدهد . مطمن باش
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
یه ذره تحقیق کنی میبی هرجا واگذار شد و افتاد دست بخش خصوصی پر شد از رانت و فساد، نمونش واگذاری سهام خودروسازان،فک میکنی مافیای خودرو که میگن کیا هستن،همونایی هستن که سهام خودروسازی رو خریدن
این چه سیستمی حقوقی ست که نماینده خانه سازمانی را تصرف کند ووبعد هم تملک کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا این حرفها راست است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
خواب هستید یا خودتان را به خواب زده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
مدیریت انقلابی یعنی روحانی که بود ونبودش فرق نداره این وضع اقتصادی کشوردولت و رییس جمهورم میخواد
ببخشید می توانید مدیریت جهادی و انقلابی تعریف کنید؟ آیا این نوع مدیریت به معنای عدم پاسخگویی و غیر شفاف عمل کردن نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
از منزل در سعادت آباد بتوانی خودت را به محل کارت در میدان بهارستان (مجلس) برسانی سروقت ،خودش یک پا مدیریت حهادی و انقلابی می طلبد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
تعریف اش میشه همین وضعیت مان
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
خوشبختانه مجلس جدید که دنبال این نوع مدیریت است شروع بکار کرد و مردم بیصبرانه منتظر شروع این نوع مدیریت و رفع مشکلات هستند
تابناک ؟ حداقل یک بخش کوچکی از سخنان‌میر سلیم با بی بی سی را درج میکردی . الان نمیتوانم قضاوتی در مورد میرسلیم داشته باشم شما فقط نوشتید که چون بی بی سی معاند هست نباد مصاحبه میکرد . این چه دلیلی هست . اتفاقا بی بی سی در اول و قبل از انقلاب و بعد از انقلاب و رادیوی مسکو بود که اخبار را در حین انقلاب خبرها ی ایران را میدادند . من یادم هست با پدرم در سال های ۵۶ و ۵۷ گوش میدادم . مسایل سیاسی را از سن ۱۲ سالگی پیگیری میکردم ‌ . حالا بگو میرسلیم چی گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
مهم برنامه یک شبکه است و این شبکه هم دنبال دشمنی با ایران است
تابناک . آیا حقیقت داره که میگویند ان پسر از یک مذهب دیگر بوده که پدرش رضایت نمیداده بعد پدر دختر اورا کشته
توئیت عجیب دبیرکل جبهه پایداری!!!!!!
کجاش عحیب بود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ادبیات یک نماینده


البته از پایداری جماعت بعید نیست
با پهلوان پنبه ها به جایی نمیرسیم
مجلس جدید با شعار عدالت ....اینکه گفتی یعنی چی ؟ یعنی اینکه از ثروتمندان بگیریم به فقرا بدهیم ؟ سوال این هست چرا فقیر وجود دارد ؟ دلایل فقر چیست ؟ وقتی تعریفی از فقر و عدالت سیاسی و اقتصادی وجود ندارد چگونه میخواهید اینکار را انجام دهیید ؟ وقتی کسی نماز نمیخواند سر کار استخدام نمیکنید وقتی بمردم جامعه و فقیر میگویید ده تا بچه داشته باش آیا اینها عوامل مهم فقر نیستند ؟ وقتی ۸۰ درصد مردم در طیف اکثریت به عیر خودی پرتاب میشوند چگونه عدالت را ایجاد میکنید ؟ آیا منطور مجلس اصولگرا از عدالت اقتصادی منهای عدالت قضایی و سیاسی فقط گماردن افراد خودی در جرگه مسولیت ها هست ؟ اصولگرایان هیچوقت بخاطر تعریف سخت از انسان بودن شهروندان نمیتوانند اکثریت مردم را راضی کنند بخاطر همین هست که مجبور شدن با رای اقلیت جامعه به قدرت برسند . ما مردم اکثریت توقع زیادی از مجلس فعلی نداریم حداقل به همان مطالبات اقشار اقلیت جامعه برسند خیلی هنر کرده اند . چون شعارهای عدالت و ازادی و رفاه و کرامت و شفافیت شعارهای نیست که اصولگرایان بتوانند بدون سازکار علمی تحقق یاید
واحد های ۳۵۰متری برای نمایندگان؟اصلا از ابتدا چرا انها را وارد خانه های با این مساحت می کنید؟مگه نه اینکه الگوی نمایندگان در ساده زیستی باید شهید رجائی باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اصلا بگو جرا سعادت آباد وقتی مجلس میدان بهارستان است
یک میلیون سال دیگه ام مملکت داری یاد نمیگیریم.خلاص
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
به صلاح کشور و ملت هست که هر چه زودتر مسولان طبق شعارهای اول انقلاب در ساده ترین خانه مسکونی مثل فقیر ترین شهروند زندگی کنتد و مثل فقیر ترین شهروند خودرو داشته باشند و مثل انها لباس بموشند و خوراک داشته باشند . طبق وعدهای انقلاب هر چه زودتر قدرت را از طریق مجلس به مردم واگدار کنند . البته منطورم اصولگرایان هستند که چه بازنده انتخابات باشند و چه برنده در هر دو حالت در سیاست ها دخالت میکنتد و برای همیشه میخوااند در قدرت بمانند . ماندن طولانی در قدرت سطح اختلاف سیاسی را اینقدر بالا میبرد که مردم را خسته میکند . بیایید برای خدمت بمردم طبق قواید دمکراسی وقت و زمان ۴ تا ۵ ساله تعیین کنید
کسانی که فکر می کنند با این وضع مجلس . دولت هم درست بشه کشور آباد میشه سخت در اشتباهند یک سری به ادارات و کارمندانش بیاندازید متوجه میشوید همه کارکنان یک ساعت راندمان ندارند و همگی بفکر مشاغل بیرون و دلالی هستند یا زمین می خرند یا ماشین می خرند خلاصه حقوق رو حق و ارث پدری میدانند و فقط بفکر دررفتن از زیر کار با این حساب چجوری درست میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
علت کم بودن راندمان این است که مدیران اداری خودشان را یک پله بالاتر از بقیه می دانند و در هر چیزی برای خودشان امتیازات خاصی قائل هستند و این موضوع باعث می شود که کارمندان فقط در حد وظایف و با کمترین راندمان کار کنند مگر اینکه کارمندی دارای انگیزه الهی باشد که این انگیزه توسط مدیران بالادست بشدت تخریب شده است
عزیزی بدلیل اخلال دربازارخودرو(آشفتگی ملت وفشاراقتصادی و روحی روانی نوسانات قیمت خودرو)به حبس تعزیری محکوم شد!!!یه بار پلیس راهنمایی منوبایه موتور قراضه بخاطر نداشتن گواهینامه گرفتن بخاطر یه جروبحث تا ستادفرماندهی منو بردن...این ها را می‌بینی بعد یه عده میگن چرا مردم عادی قانون گریز شدن
۴درصدها که اجازه نمیدهند خودرو وارد کشور شود تا ۹۶درصدی ها بتوانند بخرند.الان ۴درصدی ها ۲۵هزار خودرو آورده اند و بیش از ۱میلیون متقاضی وجود دارد.حالا قالیباف حامی ۹۶درصدی ها این گوی و این میدان
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
تولید این دو شرکت حتی برای یک کشور ۵میلیونی هم کفایت نمی کند چه برسد برای کشوری با ۸۵میلیون نفر جمعیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
درهمه کشور ها خریداران خودرو مجرم هستند یا دنبال مشتری چند صد تای برای خپدروهاشون میگردن؟
نماینده ای که مدعی ریاست مجلس بود و است و خو ئ را در جایگاه رفیع ریاست قوه مجریه و مقننه مینداشت چطور نتونست خبرنکاری بی بی سی را خبرنکاری تنسیم تشخیص بدهد . حال با کدام وقه ممیزه خود را اولاتر از همه در جایگاه قوه مقنه میداند . حال من عوام حق دارم به ابشان شک کنم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
ندو...آهسته تر ....چقدر غلط نگارشی
چرا آقایان اینقدر به تویتر علاقه دارند؟ آیا از فیلترشکن استفاده میکنند (که جرم است)؟ استفاده از تویتر و فیلترشکن مصداق عینی بازی در زمین دشمن است.
باز هم آرای باطله از رای میرسلیم بیشتر شد.؟
در قدیم می گفتند فلانی با سفارت فلان رفت و آمد می کند و ایشان نماینده آن کشور فخیمه است اما حالا کسیکه مصاحبه می کند و بعدفرافکنی می کند و آقا تهرانی که گرین کارت آمریکا رو دارمی خواهند از مردم دفاع کنند زهی خیال باطل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
اصولگرا باش هرچه خواهی بگو و هرچه خواهی بکن
کابران سایت تابناک . بیایید با اهریمنان هیچوقت ازدواج نکنید . با اهریمنان دختر ندهید . انها برای حل همه معادلات عقلی و فکری راه اخر را یا با داس یا با خشونت جواب میدهند . انها خطاهای خود و دوران سپری شده خود را فراموش میکنند . انها اشتباهات سیاسی . فکری و اقتصادی را زود فراموش میکنند ولی مربوط به اشتباهات جوان و پر از انرژی را تحمل نمیکنند .
ببین کی می خواهد بشه ریس مجلس از هول حلیم افتاده تودیگ اخه نباید بدانی با کی داری مصاخبه می کنید اقای پیرمرد این دیگه با تجربه شون حسال کنید نیکزاد که می خواهد نایب ریس مجلس ایران بشه ان دیگه چیکار میکنه واویلا واویلا
مرد سالاری و خشونت علیه بانوان ایرانی و تعصبات کور را به تاریخ مسپاریم .
مرد با غیرت مسلمان
قحط الرجال داریم توی این مملکت که یکارامدی نیست برای ریاست مجلس
خيلى كنجكاوم بدونم چرا از بين ٢٤٠ رأى نمايندگان ظاهرا با سواد مجلس يازدهم ١٠ رأى باطله خارج شده. عينك نداشتن؟ بد خط بودن؟ يا اينكه توى برگه رأى فحش نوشتن ! ظاهرا مشكل خيلى عميق تر از جعلى بودن و نقص مدرك ٨ نفر از منتخبين مردم است.
همین آقای نماینده ای که معترض به 40 واحد نمایندگان شده خودش فرزند دانشگاه آزادیش رو کرد هست علمی دانشگاه خواجه نصیر مدل کار همونه یکی خونه برد یکی یک امتیاز دیگه
خانه های تصرفی توسط نمایندگان سابق باید به بیت المال بازگردانده شود. و نمایندگان متخلف باید محاکمه شوند.
آقای رئیسی و قالیباف حال وقت عمل است. این گوی و این میدان
ميرسليم ادعا داشت رئيس جمهور و حالا هم رئيس مجلس ٢٠ درصدى را بشه ولى از شناسايى يك خبرنگار عاجز است واويلا واويلا
تعداد آراء باطله ١٠ و آراء ميرسليم ٥ !!!؟؟؟؟؟
ببینیم اخبار 20،30شبکه دو حرف از بی بی سی و میرسلیم میزنه یا اون خبرا مخصوص اصلاح طلباس
هر وقت مردم ايران فهميدن كه به كي بايد راي بدن و به كي راي ندن شايد اونوقت اميدي به اصلاح باشد !
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی