بازدید 12131
۶
صادرات غیرنفتی رونق می‌گیرد

ارزیابی همتی از روند عرضه ارز در سامانه نیما

رئیس‌کل بانک مرکزی با بیان این‌که با فروکش کردن شیوع کرونا، صادرات غیرنفتی کشور در حال احیاء و رونق گرفتن است، از روند مثبت عرضه ارز در سامانه نیما خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ 19 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عبدالناصر همتی در یادداشتی اینستاگرامی اظهار کرد: امروز ۳۰ اردیبهشت در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور ریاست محترم جمهور، برنامه‌های دولت در خصوص گسترش صادرات غیرنفتی و نحوه تامین ارز واردات کشور در سال‌جاری مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی افزود: سرپرست محترم وزارت صمت{صنعت، معدن و تجارت}، گزارشی از پیش‌بینی میزان صادرات غیرنفتی، با تمرکز بر کشور‌های همسایه ارائه کرد. با فروکش کردن شیوع کرونا صادرات غیرنفتی کشور در حال احیاء و رونق گرفتن است.

رئیس‌کل بانک مرکزی ادامه داد: روند عرضه در نیما نیز روند مثبتی به خود گرفته است. روش‌های متنوع بانک مرکزی برای تسهیل بازگشت ارز صادرکنندگان به چرخه اقتصاد را تشریح کردم.

همتی در پایان سخنانش گفت: فرصت خوبی برای جهش تولید ملی، جلوگیری از واردات غیرضرور و توسعه صادرات غیرنفتی ایجاد شده است که با یاری خداوند متعال و با تلاش تولیدکنندگان و سایر فعالان اقتصادی محقق خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
دلار ۱۷۷۰۰
علی برکت الله
ماشین روز وارد کنید
ا
بزک نمیر بهار میاد.
پس‌الحمدلله‌یک‌میلیارد‌یورویی‌که‌برای‌وزارت.بهداشت‌در‌نظر‌گرفته‌شده‌بود‌به‌بالاترین‌قیمت‌برای‌مردم‌بدبختی‌که‌همواره‌در‌تلاسند.ارزش‌پول‌خود‌را‌حفظ‌کنند‌فروخته‌شد‌از‌فردا‌دیگر‌بازار‌به‌وضعیت‌عادی‌خود‌بر‌می‌گردد‌خدایا‌به‌این‌بی‌انصافها‌کمی‌انصاف‌بده
دروغگویی ممنوع
به عمل كار بر ايد به سخن داني نيست اوضاع اشفته ارز و گرانيهاي هر روزه ان پوچ بودن ادعايت را ثابت ميكند كالاهاي سرمايه ايي و اساسي بخاطر ندادن ارز در گمرك دارند ميپوسند براي نمونه نامه ريئس انجمن وار كنندگان برنج كه عنقريب كشور با بحرانهاي اجتماعي روبرو ميشود و شما هم كه معلوم نيست كجا سير ميكني قطعا روي زمين نيستي و كسي هم به فكر عزلت نيست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل