بازدید 36412
دو هزار و چهاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

یک جلسه مهم برای انتخاب رئیس آینده مجلس / آغاز زیر پوستی فعالیت‌های نمایندگان مجلس یازدهم / روایت نیکزاد از تشکیل مجلس بدون پدرخوانده / مسئولان بجای اجتماعات مذهبی سری به پل خواجو بزنند!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: فراکسیون «جنوب» مجلس یازدهم اعلام موجودیت کرد / میرلوحی: برخی می‌گویند «سیدمحمد خاتمی» باید «سیداحمد خاتمی» شود / کنایه نماینده مجلس به مهدی تاج و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ 15 May 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مصطفی هاشمی‌طبا: نخبگان و روشنفکران در انتخابات ۱۴۰۰ به ظریف اقبال نشان می‌دهند

مصطفی هاشمی‌طبا در پاسخ به این پرسش که اصلاح‌طلبان چه‌کار می‌توانند بکنند که اعتماد عمومی به کنشگری سیاسی و شرکت در انتخابات بازسازی شود، گفت: «هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگرایان در لفافه سخن می‌گویند و هیچ‌ یک، هیچ برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند؛ حتی همین مجلسی که به زودی تشکیل می‌شود هم بی‌برنامه است. همه سخنان پوپولیستی مطرح می‌کنند و فقط شعار می‌دهند و هنگامی که پشت آن شعار‌ها هیچ برنامه‌ای وجود ندارد، طبیعی است که اجرا نمی‌شود و در نهایت مردم از همه سیاسی‌ها دلسرد می‌شوند و تصور می‌کنند که شرکت یا عدم شرکت در انتخابات فرقی ندارد. راه‌حل بازسازی اعتماد عمومی این است که اگر اصلاح‌طلبان برنامه‌ای دارند، آن را در قالب یک مانیفست منسجم منتشر کنند و بر اساس آن با مردم صادقانه سخن بگویند و مطرح کنند که در زمینه‌های مختلف چه برنامه‌هایی دارند. ممکن است طرح چنین سخنانی گزنده باشد، اما در نهایت مردم می‌گویند که اصلاح‌طلبان صادق و واقع‌بین هستند». هاشمی‌طبا در پایان درخصوص احتمال سرمایه‌گذاری اصلاح‌طلبان بر محمدجواد ظریف در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مطرح کرد: «آقای ظریف یک‌ بار گفت که بعد از پایان کارش در وزارت خارجه به دانشگاه می‌رود و از آنجایی که او سعی می‌کند، زیر حرف‌هایش نزند، شاید نپذیرد که در انتخابات حاضر شود، اما اگر هم وارد عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری شود و حتی اگر رئیس‌جمهور هم بشود بازهم در حوزه اجرایی کاری از پیش نمی‌برد، زیرا برنامه‌ای منسجم برای اداره کشور وجود ندارد؛ از سوی دیگر پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری برای او چندان آسان هم نخواهد بود، زیرا فقط نخبگان و روشنفکران به او اقبال نشان می‌دهند و معمولا مردم عادی به شعار‌های بی‌برنامه و پوپولیستی رأی می‌دهند».

اظهار نظر روحانی درباره بازگشای اماکن مذهبی

رئیس جمهور گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رعایت دقیق دستور العمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سوی ملت فهیم، بزرگ و نجیب ایران را در مراسم احیا شب‌های قدر، افتخاری برای کشور و بیانگر همراهی و همگامی مردم و مسوولان در مبارزه با بیماری کرونا دانست. روحانی همچنین با تاکید بر اینکه " باید از روحانیت معظم و متولیان اماکن مذهبی تقدیر و سپاسگزاری کنیم"، گفت: این رفتار هوشمندانه، دقیق و مسئولانه مردم، متولیان امر را امیدوار می‌کند که بتوانند ان‌شاء‌الله با سفید شدن شهر‌های زیارتی با حفظ شرایط و پروتکل‌های بهداشتی، سریع‌تر در بازگشایی بقاع متبرکه و حرم‌های شریف اقدام کنند.

در نتیجه اقبال شدید به بورس: دو ساعت به زمان معاملات اضافه می‌شود

مدیرعامل بورس تهران اظهار داشت: بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان فقط در مدت زمان سال جدید وارد بازار سرمایه شده است و در این مدت حتی شاهد ورود روزانه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بازار سرمایه هم بودیم. علی صحرایی در گفت وگو با ایلنا درباره بررسی پیشنهاد افزایش ساعت معامله در بازار سرمایه اظهار داشت: افزایش ساعات معامله معطل ارتقای زیرساخت‌های فنی است. وی با بیان اینکه در بخش پسترید با محدودیت مواجه هستیم، گفت: با اتمام ساعت معامله در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه، معامله برخی از نماد‌ها آغاز می‌شود و این معاملات تا ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه دارد. پس از اقدامات نظارتی پستریدی بازار انجام می‌شود و این معاملات پس از تایید ناظر تحویل مدیریت فناوری و بعد از آن برای سپرده‌گذاری ارسال می‌شود و تمام این اقدامات باید تا ساعت ۲۴ انجام شود. مدیرعامل بورس تهران ادامه داد: در این مدت زمان دارایی‌های مردم با توجه به معاملات انجام شده باید به روز شود. وی با بیان اینکه این برنامه میان مدت است و این اقدامات را نمی‌توان به سرعت انجام داد، گفت: اگر این سامانه‌های جدید مستقر شوند، بر اساس نیاز بازار حداقل دو ساعت به زمان معاملات اضافه می‌شود.

وکیل نجفی: حکم «قتل عمد» و ۶.۵ سال حبس برای موکلم تغییری نکرد

شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران در رسیدگی مجدد به پرونده قتل میترا استاد، شهردار پیشین تهران را به اتهام قتل عمد به ۶.۵ سال حبس محکوم کرد. حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمدعلی نجفی در گفتگو با تسنیم با اعلام این خبر اظهار کرد: دادگاه، در حکم خود موکل را از باب عنوان اتهامی قتل عمد به ۶ سال و نیم حبس تعزیری محکوم کرده است. وی افزود: این حکم به تازگی ابلاغ شده و در حکم صادره برای سایر عناوین اتهامی مجازات‌های در نظر گرفته شده که پس از مطالعه کامل حکم و استناد‌های دادگاه به اطلاع عموم می‌رسد. وکیل محمدعلی نجفی اضافه کرد: شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی این حکم را صادر کرده است که پیش از این شعبه نهم دادگاه کیفری یک نیز موکل را به قتل عمد محکوم کرده بود، اما دیوان عالی کشور در رسیدگی به فرجام خواهی موکل، موضوع را قتل شبه‌عمد دانسته و آن را نقص کرده بود. گودرزی تأکید کرد: قطعا به حکم دادگاه اعتراض خواهیم کرد.

کنایه نماینده مجلس به مهدی تاج

احسان قاضی زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی در برنامه «ورزش و مردم»، درباره سیر اصلاح اساس نامه فدراسیون فوتبال گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه‌ای طولانی درباره اساس نامه داشت. ملاک ما بند و ماده یک این اساس نامه بود که فدراسیون فوتبال نهاد عمومی غیردولتی است. برخی تعریف کردند که فدراسیون نهاد مستقل غیردولتی است که ما چیزی به این نام در قانون نداریم. ما نهاد‌های عمومی مانند کمیته ملی المپیک، صلیب سرخ، هلال احمر و ... را داریم که خدمات عمومی را زیر نظر دولت ارائه می‌دهند. فدراسیون فوتبال هم در اساس نامه جدید به عنوان نهاد عمومی غیردولتی تعریف شده است. قاضی زاده هاشمی در بخشی از این برنامه درباره کارایی نداشتن نمایندگان ایران در کرسی‌های بین المللی ورزش گفت: افرادی که برای رسیدن به سمت‌های بین المللی حمایت می‌شوند، باید تخصص لازم را داشته باشند. این افراد باید به حقوق بین الملل آشنا و به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند. من نمی‌خواهم اشاره کنم که کرسی خیلی مهمی داشتیم که در بین سی عضو آن کنفدراسیون، فقط این عضو ایرانی ما گوشی مترجم داشت و طبیعتا از سایرین عقب بود و در مذاکرات چند جانبه نتوانست از حق ورزش کشورمان دفاع بکند. اشاره قاضی زاده هاشمی به انتشار تصویری از جلسه هیات اجرایی AFC است که مهدی تاج به عنوان نماینده منطقه آسیای مرکزی در این جلسه حضور دارد و او تنها کسی است که از گوشی برای ترجمه همزمان انگلیسی به فارسی استفاده می‌کند.
 
مهدوی: مسئولان به جای اجتماعات مذهبی سری به پل خواجو بزنند

سیدابوالحسن مهدوی نماینده اصفهان در مجلس خبرگان: گاهی حساسیت‌هایی به اجتماعات دینی وجود دارد، اما شایسته است مأموران بهداشت به جا‌های دیگر مانند پل خواجو و سی و سه پل سر بزنند. مثل این‌که ویروس کرونا در فکر بعضی‌هاست، باید ببینیم افرادی که تصمیم‌گیری می‌کنند، متدین هستند یا خیر. برخی در استمرار ویروس، دارند مجالس مذهبی را مدیریت می‌کنند تا به مطامع خود به راحتی برسند. /فارس
 
من استاد جنگ روانی هستم!

سردار خورشیدی از برنامه احمدی نژادی‌ها برای مجلس و دولت آینده گفت: هشت ماه است برای تشکیل دولت قوی و مشکل گشا داریم کار می‌کنیم؛ سخنرانی و تحلیل راهبردی تدوین و برای پیروزی بچه‌های انقلابی و ولایی تلاش شبانه‌روزی میکنیم. اگر بنده در این امور دخالت نکنم، چه کسی می‌خواهد دخالت کند؟ من سه برادر شهید و سه جانباز دارم. چه کسی از من صلاحیتش بیشتر است و می‌خواهد دخالت کند؟ او را به من معرفی کنید. من استاد جنگ روانی هستم و جنگ روانی را تدریس و برایش کتاب نوشتم. متاسفانه دیگران جنگ روانی و تبلیغ را بلد نیستند، ولی من بلدم. احمدی نژاد مدت‌ها قبل از انتخابات گفت که در انتخابات هیچ دخالتی نمی‌کند و دخالتی هم نکرد. چه من و چه دوستانی که کار کردند، هیچ گونه ارتباطی در این مورد با آقای احمدی نژاد نداریم. /برنا
 
میرلوحی: برخی می‌گویند «سیدمحمد خاتمی» باید «سیداحمد خاتمی» شود

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: عده‌ای هم می‌خواهند که نقش اپوزیسیون را ایفا کند و مقابل ارزش‌های امام و انقلاب بایس. این هم نمی‌شود از خاتمی خواستار شد چرا که او خود را محصول و فرزند این انقلاب و نظام می‌داند. یک جریانی وجود دارد که قانع نیست و همواره می‌خواهد خاتمی رودرروی نظام قرار بگیرد، بخشی هم خاتمی را مستحیل و همراه با جریان حاکمیت فعلی طالب است و می‌گوید چرا تسلیم نمی‌شود، امثال کیهان و وطن امروز می‌گویند چرا نسبت به مواضع ۸۸ و بعد از آن اظهار پشیمانی نمی‌کند در یک کلام چرا احمد خاتمی نمی‌شود و محمد خاتمی است. /برنا

فراکسیون «جنوب» مجلس یازدهم اعلام موجودیت کرد

فراکسیون جنوب در مجلس یازدهم متشکل از هشت استان و از ۸۳ نماینده تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرد. محمدمهدی زاهدی منتخب مردم کرمان در مجلس یازدهم در اولین نشست فراکسیون «جنوب» اظهار داشت: وحدت جریان انقلابی برای خدمت در مجلس یازدهم شکل گرفته است و نمایندگان مردم به دور از هرگونه حاشیه‌ای با اولویت پرداختن به حل مسائل اساسی و راهبردی کشور در مجلس نقش آفرین خواهند بود. وی در ادامه ضمن اشاره به ضرورت توجه برای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید»، افزود: اهتمام لازم به اقتصاد دانش بنیان در راستای تحقق سیاست‌های کلان کشور راه بیرون رفت از وضعیت اقتصادی فعلی است و باید با تقویت عرصه‌های اقتصادی و وضعیت معیشت خانواده‌ها اشتغال جوانان مرتفع شود.زاهدی در پایان تاکید کرد: ظرفیت‌های بی‌بدیل کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانه گام دوم انقلاب فرمودند: کشور عزیز ما دارای ظرفیت‌ها و منابع بسیار غنی، طبیعی و ارزشمند در منطقه و جهان است که حوزه جنوب بخش عظیمی از این منابع را در خود جای داده است و فراکسیون حوزه جنوب در راستای فرمایشات رهبری وگام دوم با تمام ظرفیت در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود. به گزارش فارس، فراکسیون جنوب در مجلس یازدهم متشکل از هشت استان و ۸۳ نماینده تشکیل شد و فعالیت خود را آغاز کرد.
 
روایت نیکزاد از تشکیل مجلس بدون پدرخوانده

علی نیکزاد منتخب مردم اردبیل در مجلس یازدهم شورای اسلامی با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی تقویت نظام کارشناسی را محور اصلی مجلس یازدهم عنوان کرده است. به گزارش خبرآنلاین، در روز‌هایی که اخبار پیرامون انتخابات هیات رئیسه مجلس یازدهم داغ شده است، نام علی نیکزاد وزیر مسکن دولت نهم و دهم نیز به عنوان یکی از کاندیدا‌های ریاست بار‌ها و بار‌ها تکرار شده است. او این روز‌ها به عنوان یک رقیب برای قالیباف قد علم کرده و حالا که اختلافات بر سر انتخابات هیات رئیسه مجلس به اوج خود رسیده است، نیکزاد در یادداشتی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی از مجلس یازدهم و پدرخوانده‌ها روایت کرده است. او در این یادداشت نوشته است: «در روز‌هایی که برای تشکیل مجلس قوی، هم‌صحبت منتخبین مردم هستم، چیزی که توجهم را جلب نموده، اراده همگانی برای تغییر اساسی است و محور اصلی این تغییر، تشکیل مجلس قوی بدون پدرخوانده، تقویت نظام کارشناسی مجلس، حفظ سلامت برای تقویت نظارت و کار میدانی در میان مردم است. مجلس یازدهم میدان خدمت خواهد شد.»
 
آغاز زیر پوستی فعالیت‌های نمایندگان مجلس یازدهم

منتخب مجلس یازدهم گفت: همفکری با دولت برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در دوران پساکرونا در اولویت مجلس یازدهم قرار دارد.محمدرضا میرتاج الدینی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره اولویت‌های مجلس آینده اظهار داشت: به همراه جمعی از دوستان و با نگاه راهبردی به دوره چهار ساله مجلس شورای اسلامی، اولویت‌های کنونی جامعه را شناسایی کرده‌ایم که این اولویت‌ها را در مجلس دنبال خواهیم کرد.وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها، مساله معیشت مردم است، تصریح کرد: شیوع کرونا برای مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی در دوران پساکرونا ایجاد کرده و بیکاری را گسترش داده که برای این‌ها باید فکر‌های ریشه‌ای و اساسی شود.معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در دولت دهم گفت: همفکری مجلس با دولت برای حل مشکلات میعشتی و اقتصادی مردم در دوران پساکرونا در اولویت مجلس یازدهم قرار دارد.میرتاج‌الدینی با بیان اینکه مساله تولید و جهش آن که شعار سال هم هست، در اولویت‌های مجلس یازدهم خواهد بود، تصریح کرد: برای تحقق جهش تولید باید چند موضوع را مدنظر قرار دهیم که اولین آن‌ها ترسیم وضعیت موجود و نقشه راه رسیدن به جهش تولید در شرایط فعلی کشور است.وی گفت: لازم است با بررسی داده‌های موجود در بانک‌های اطلاعاتی کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مسیر رسیدن به جهش تولید را ترسیم و موانع راه را شناسایی کنیم تا هر جا که نیازمند اصلاح قوانین هستیم، اصلاحات لازم انجام شود.
 
یک جلسه مهم برای انتخاب رئیس آینده مجلس

منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‍شهر در مجلس یازدهم از تشکیل جلسه کاندیدا‌های ریاست مجلس به دعوت فراکسیون موقت نیرو‌های انقلاب در اول خرداد خبرداد.مجتبی رضاخواه در گفتگو با آنا، با اشاره به تشکیل جلسات برای انتخاب هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: تشکیل فراکسیون موقت نیرو‌های انقلاب، پیش از آغاز به‌کار مجلس یازدهم برای این است که سازوکار فعالیت فراکسیون اصلی را برای انتخاب رئیس و هیات رئیسه مجلس فراهم کند. وی افزود: با همین هدف کارگروه ۱۱ نفره‌ای انتخاب شدند که تلاش دارند مقدمات برگزاری جلسه اول فراکسیون برای انتخاب رئیس مجلس را فراهم کنند.رضاخواه با تأکید براینکه فرآیند انتخاب رئیس و هیات رئیسه مجلس صرفاً از طریق فراکسیون نیرو‌های انقلاب خواهد بود، گفت: تلاش‌هایی که خارج از مجلس برای دور زدن این فرآیند صورت می‌گیرد به جایی نخواهد رسید، چرا که رای‌دهندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب حضور دارند و برگزار کنندگان گعده‌های خارج مجلس افراد محدودی هستند.
 
واکنش فرانسه به تلاش‌های تازه آمریکا علیه ایران

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه به برنامه آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل متحد علیه ایران، در صورت امتناع شورای امنیت از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه تهران واکنش نشان داد. یک خبرنگار از سخنگوی وزارت خارجه فرانسه پرسید پاسخ پاریس به تهدید آمریکا که گفته در صورت امتناع شورای امنیت از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران برای احیای همه تحریم‌های سازمان ملل علیه این کشور تلاش خواهد کرد چیست؟ سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در پاسخ گفت: «ما شما را به اظهارات مطرح‌ در کنفرانس خبری مورخ آوریل ۲۹ ارجاع می‌دهیم. علاوه بر آن، ما تمامی استنتاج‌ها، چه از لحاظ حقوقی و چه از لحاظ سیاسی را از خروج آمریکا از برجام در ماه می ۲۰۱۸ استنباط می‌کنیم.» وزارت خارجه فرانسه در تاریخ مورد اشاره ۲۹ آوریل درباره منقضی شدن تحریم‌های مربوط به فروش تسلیحات متعارف به ایران در اکتبر بر پایبندی پاریس به متن برجام تأکید کرده است. وب‌سایت وزارت خارجه فرانسه گفت‌وگوی بین سخنگوی وزارت خارجه با یک خبرنگار در آن تاریخ را منتشر کرده است. در زیر ترجمه متن این گفتگو از زبان انگلیسی آورده شده است. سؤال: موضع فرانسه در خصوص اتمام ممنوعیت فروش سلاح‌های متعارف به ایران در سال ۲۰۲۰، طبق آنچه در برجام آمده چیست؟ آیا فرانسه خواستار تمدید این ممنوعیت خواهد شد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۰
اقای همتی چه خیانتی بالاتر از اینکه سود بانکی کم کردید و سپس بانک ها با پول مردم می روند سکه را گرانتر از بازار می خرند سپس در بورس ارزان می فروشند. این خیانت است. این دزدی است. چه کسی اجازه داده است تا با پول مردم در بانک ها بازی شود و برای بازارگرمی بورس به گران خری و ارزان فروشی اقدام کنند.
اگر راست می گویید بانک ها دلار را از بازار گران بخرند و ارزان در بورس بفروشند.

لطفا قوه قضاییه ورود کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
اصولگرا.مستقل.پایداری.اعتدالی.احمدی نژادی.اصلاح طلب.
خاتمی چی.موتلفه.همبستگی.اعتمادی.
بنیاد بارانی و......همه ی این عناوین دهن پرکن فقط وفقط برای کشاندن مردم پای صندوق رای بود.شما ها همه امتحان خود را پس داده اید و در پیشگاه ملت چند باره مردود شده اید.نه سواد دارید.نه مملکتداری بلدید.نه تعامل با دنیا.نه تخصص دارید و نه می توانید کشور بزرگی همچون ایران را اداره کنید.حداقل از جانب مردم حرف نزنید .از جانب گروه خود و آمال وآرزوهای باند خود سخنرانی کنید.مردم مدت ها است از شما ها قطع امید کرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
سیاست دولت اینه که در سال آخر با استفاده از بورس و ترفند پانزی تورم رو تا یک سال و شروع دولت بعدی به تعویق بیاندازه و دولت بعدی رو از همان ابتدا با چالش لشکر بزرگ سرمایه سوختگان بورس و تورم فوق عظیمی که از سودهای روزانه 5 درصدی بورس ایجاد شده مواجه کنه. در واقع میخواد زمین سوخته تحویل دولت بعدی که نود درصد از جناح رقیبهبده. کشورهای دنیا برای مقابله با چنین اقداماتی اومدن و بانک مرکزیشونو مستقل کردن ولی بانک مرکزی ما مستقل نیست و تابع دولت دوره خودشه و در واقع شعبه ای از وزارت اقتصاده.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
آیا زمانی یادتان هست که گفتند میخواهیم بانک ها را خصوصی کنیم ؟ چی شد ؟ بانک ها نیمه خصوصی شدند با مدیریت دولتی . یعنی ۵۰ درصد سهم بانک ها به نهادهای همان شبه دولتی محول کردند . یعنی سرمایه اصلی همان بانکی های نیمه خصوصی بیشتر شرکت های دولتی هستند . لدا دولت وقتی دید با بانک دولتی جهش تولید ایجاد نمیشود دست به دامان بورس برده ...‌.‌بانک مرکزی استقلال ندارد نیاز به قانون دارد . دولت باید مستقل باشد تا بانک مستقل عمل کند . مجلس باید استقلتل داشته باشد تا کسی با پیامک نمایند را تهدید نکند . اشکال اساسی وجود دارد که باید اصلاح شود
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
آقای همتی همان بزرگواریست که در مورد افزایش وام ازدواج از سه میلیون به ده میلیون بشدت مخالفت فرمودند چطور امروز درمقابل سیاستهای اقتصادی حزب خود ساکت ومنفعل هستند
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سود بره بالا اشکالنداره مالیاتشو کم کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
داداش داری برعکس میگی. سکه رفاهی تو بورس 7600 ولی سکه واقعی که دست مردمه 7 تومنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بیت المال کشور 7سال است اسیر دست خصولتیها شده است که بعد 1400 دوباره به شرکتها و کارخانجاتشان بر میگردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
مجلس یازدهم اگر واقعا می خواهد ثابت کند که طرف مردم رنج دیده و تحت ظلم مضاعف است
در روز اول شروع به کارش
از دولت روحانی به صورت جدی و فوری و محکم باز خواست کند
که چرا بدهی ۲۶۰ هزار میلیارد تومانی خود به صندوق تامین اجتماعی را پس نمی دهد؟
که به همین دلیل ، باعث شده تا حداقل حقوق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی ۱/۶۰۰ تومان پرداخت گردد ؟
در حالیکه، چنانچه دولت اقساط بدهی که متعهد شده بوده ، تا در آخرین نشست با مسولان تامین اجتماعی ۶۰ هزار میلیارد تومان بپردازند
تا تامین اجتماعی بتواند نسبت به افزایش حقوق
کارگران با تناسب به افزایش تورم و گرانی اقلام
و افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مساوی با افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری از اول فروردین ۹۹ اقدام نمایند
ولی پس از گذشت دوماه از سال ۹۹ ، همچنان آن بدهی تسویه که نشده است !!؟؟ هیچ
دولت بصورت غیر قانونی نسبت به ارائه و فروش سهام شستا در بورس اقدام نموده است !!!؟؟؟
اینکار خلاف قانون و شرع و اخلاق و عرف است
و باعث شده تا ده ها میلیون خانواده مستضعف بیمه شده گان و بازنشستگان تامین اجتماعی زیر بار فشار گرانی و تورم روز افزون خرد شوند !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
چه خیانتی؟
هرچه سود بانکی کمتر باشه به نفع اقتصاده و این حرف من نیست بلکه نظر اقتصاددان هاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
من این رو می دونم که اکثر مسئولان کشور از استادان دانشگاه ها هستند.
ظریف و ریاست ...به یک جوک بیشتر شبیه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد
وان راز که در دل بنهفتم بد ر افتاد
پیر مردی سالخورده بااینکه 40 سال است تقریبا همه جا بوده حالا هوس ریاست قوه مقننه و تحول به سرش زده .هر چی تحول در این 40 سال اتفاق افتاد در دوران ریاست مجلس شما هم اتفاق می افتاد.عجیب اینکه کسی دم ااز اصلاح وتحول می زند که 40 سال یه جور لباس می پوشد.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
شنیده ها حاکی از این است لبنان به هواپیمای ایرانی حامل ماسک و دستگاه های تنفسی ودیگر ملزومات پزشکی ارسال شده به آن کشور سوخت برای بازگشت نداده .
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
یعنی بهتر از احمدی نژاد نیست
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
ظریف شاید ظرفیت ریاست جمهوری داشته باشه نه در این سیستم ...
اقای هاشمی تبا هم در لفافه سخن میگوید . زیرا به این نکته اساسی اشلره نمیکند که هر کسی بخواهد برنامه اعلام کند عملی نخواهد شد زیرا تصمیم در جای دیگر گرفته میشود .
با سلام. گرچه بنده به آقای احمدی نژاد رای ندادم اما حالا می‌فهمم تنها کسی که علیرغم برخی رفتارهای خاص و نادرست ، برنامه عملی و دغدغه مردم را داشت ایشان بود.
سهام عدالت ، یارانه مناسب در زمان خودش، مسکن مهر ، افزایش حقوق بازنشستگان به دو برابر ، اشتغال نسبتا خوب، رسیدگی حضوری به مشکلات مردم با سفرهای استانی و .... برخی از اقدامات ایشان بودند. از دیگران این حجم از فعالیت را سراغ ندارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
اصولگرا.مستقل.پایداری.اعتدالی.احمدی نژادی.اصلاح طلب.
خاتمی چی.موتلفه.همبستگی.اعتمادی.
بنیاد بارانی و......همه ی این عناوین دهن پرکن فقط وفقط برای کشاندن مردم پای صندوق رای بود.شما ها همه امتحان خود را پس داده اید و در پیشگاه ملت چند باره مردود شده اید.نه سواد دارید.نه مملکتداری بلدید.نه تعامل با دنیا.نه تخصص دارید و نه می توانید کشور بزرگی همچون ایران را اداره کنید.حداقل از جانب مردم حرف نزنید .از جانب گروه خود و آمال وآرزوهای باند خود سخنرانی کنید.مردم مدت ها است از شما ها قطع امید کرده اند.
ناشناس
| Poland |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
و حیف و میل 700 میلیارد دلار پول نفت
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
عججججببببب!!!!!! چه نعمتی بود این احمدی نژاد ما خبر نداشتیم.. افتخار به گرفتن تحریم علیه ایران رو از قلم انداختی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
احمدی نژاد = تشنه جان قدرت
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
دروغگو دشمن ملت هم هست . آب بریز جای که زیاد میسوزه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
کاملا درست است. آقای احمدی نژاد خدمت کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
فقط دکتر احمدی نژاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
فقط دکتر احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
درود به شرف آقای احمدی نژاد. حداقل مثل الان فقط کیسه یه عده نوکیسه پر نشد و به مردم ضعیف هم رسیدگی کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
پرچم فرانسه
با پول نفت در دوره فعلی چی شد؟حرف بی سند زدن هنریه که امثال تو در اون استادید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
امیر
کی به تحریم افتخار کرد؟ اون هم تحریمی که پاس گل همفکران شما بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
نفت ۱۰۰ دلار بدون تحریم ‌.۳۰ دلار با تحریم. یقینا اعتقاد ندارید که احمدی‌نژاد یا روحانی در تحریم ها موثرند؟ اگه دارید که پس دیگه هیچی
مگه احمد خاتمی با محمد خاتمی برا ما فرقی هم دارند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
همه سر وته یه کرباسند
سوار بر رای مردم
برای رسیدن به قدرت وثروت
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
چرا فرق نداره . خیلی فرق داره . . محمد خاتمی آزادی اندیشه و بیان را قبول داره . محمد خاتمی مخالفین سیاست های خودش را زباله و تفاله داعش نمیگوید ولی .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
لطفا بی انصافی نکنیم؛ ایران واقعا واقعا یه قدرت جهانی شده.
پل خواجو‌ رو ماچ می کنند یا خودشون رو به در و دیوارش می مالن؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
اصلا به جایی دست نمی زنن؟ جمعیت زیاد نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
این قضیه منو یاد اون قضیه میندازه که بعضی ها پولاشون توراه ترکیه اروپا و امریکا خر ج میکنن(چند برابر) اونوقت برای سفر مکه و کربلای دیگران یاد فقرا
میفتن؟؟؟
میگن پولشو بدید به فقر!ا
ملت تو خیابون از بس شلوغه به همدیگه تنه میزنن ، لازم باشه ...
تو مسجد اونم برای شب قدر خیلی برات زور داره>؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
کمتر از 0.4 درصد در کل اماکن مذهبی کرونا گرفته اند. بقیه در بازار و حمل و نقل و تفرجگاههایی مثل پل خواجو گرفته اند. حالا نمی دانم هرکاری میکنند د برای بهداشت مردم مضر است
معروفه که بورس دماسنج اقتصاده. آیا اتفاق خاصی افتاده که یکدفعه بورسمون روزی 5 درصد سود ده شده اونم درست در سالی که دولت کسر بودجه شدید داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بورس نشون میده که اقتصادمون بشدت تب کرده
آیا اتفاقاتی که در بورس می افتد همان ترفند پانزی نیست؟
ظریف همین الان هم تمام شده به حساب میآید ایشان هر چی داشت گذاشت روی برجام و باخت
مقداری سرمایه داشتم و میخواستم کار تولیدی راه بندازم و چند نفرم مشغول میشدن ولی وقتی دیدم با دلالی تو بورس بدون زحمت کشیدن و هیچ مالیاتی میشه روزی 5 درصد سود کرد و فقط یه لپتاپ و یه پریز برق میخواد کلا بیخیال زحمت و تولید شدم . تو ماه گذشته 60 درصد سود داشتم و این ماه اصل پولم دوبله میشه. حتی قاچاقچیان مواد و اسلحه هم چنین سودی رو انتظار ندارن.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
کاملاً مشخصه که داری دروغ میگی. ضمناً سرمایه های ورودی به بورس عمدتاً در اختیار واحد‌های تولیدی قرار میگیره، پس اینقدر الکی حرص نخور!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
علی آقا شما هم معلومه که دلال بورس هستی. گرچه میفهممت چون منم الان دلال بورسم و سودم توی ورود هر چه بیشتر مردم به بورسه ولی من به تولید و کار مولد علاقه دارم و روحیم با دلالی و از بیژن خریدن و دوبله به کامران فروختن جور در نمیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دقیقا معلومه اطلاعاتت ارز بورس درحد منفی ۲ و فقط میخواستی یه چیزی گفته باشی
قالیباف رییس مجلس خواهد شد تا یک سال آینده هم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد
مجلس هم در حد یک موقعیت برای آقای قالیباف است و بس
سال آینده هم انتخابات بین لاریجانی و قالیباف برگزار میشود که هر کدام رییس جمهور بشود به نفع آقایون است
اقای میرتاج الدینی به اطلاع جنابعالی و ملت ایران خاصه ملت تبریز برسانم که شما هیچ برنامه ای برای مجلس یازدهم نداشتید و ندارید . زیرا دو تا موضوع را برای پیگیری مطرح کرده اید که یکی موضوع کروناست و دیگری جهش تولید . در حالیکه شما قبل از حضور کرونا در ایران در مجلس یازدهم حضور بهم میرساندید و مضوع جهش تولید در فرمایشان عید نوروز رهبری مطرح شدده است . و لذا شما دو تا موضوع را سرلوحه شعارهایتان قرار دادید که بعد از انتخاب شدن شما برای حضور در مجلس اتفاق افتاده است . این بدان معنی است که هدف و استراتژی شما برای مجلس مبهم بوده و اگر داشتید انها را مطرح و کرونا و جهش تولید را بر انها اضافه میکردید. مشکل شماها اینه که ملت را خیلی دست کم گرفتید و سعی میکنید با شعار پیش برید در صورتیکه شعور ملت خیلی بالاتر از انی هست که شما فکر میکنید.
تجمع در پل خواجو ویا هرجایی که خدایناکرده خطر ابتلا وانتقال بیماری را بالا ببرد باید با مانع و برخورد مناسب وقانونی روبرو شود.... نبایددر جامعه مرز بندی های موهوم بوجود آورد...
خورشیدی فامیل احمدنژاد : من استاد جنگ روانی هستم و جنگ روانی را تدریس و برایش کتاب نوشتم. ) دقیقا استاد جنگ روانی انهم بر علیه مردم هستید نه اینکه چیزی بلد باشید یا از روی علم چیزی بگویید بلکه فقط لجبازی و پوزخند زدن به حرفهای نخبگان تاکتیک جنگ روانی شما هست ضمنا محاله احمدنژاد کاری نکنه از لحاظ روانی ایشون نمی تونه خودش را مطرح نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
آقای خورشیدی اشتباه نکن احمدی نژاد را دست کم نگیر با همین ادبیات کشور را به فتنه ها سوق دادید سران فتنه عبارتند از احمدی نژاد، موسوی و شیخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
مگر همفکران شما واقعا تشنه خدمت به مردمند
از نظر اخلاقی و روحی درست نیست که یک بسته حمایتی به ارزش دویست تومان با دوربین و عکاس و سر وصدای و تبلیغات درب خانه مردم فقیر هجوم ببرید . مردم ایران اصلا نباید فقیر باشند که گروهی در ایام خاصی برای تبلیغات ارزشی و مدهبی درب منازل مردم فقیر بروند . اگر میتوانند شبانه در دل تاریکی شب که کسی متوجه کمک نشود . با این ثروتی که ایران دارد اصلا نباید فقیری باشد . دوربین ها و فیلم و کلیپ ها را پاک کنید چون اخلاق ربطی به سیاست و کارهای سیاسی ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
ابا به مردم و کشورهای لبنان و سوریه و عراق و یمن و ونزوئلا هم با دوربین و فیلمبردار و تبلیعات کمک از جیب مردم و کشور میکنید ؟
امثال کیهان و وطن امروز می‌گویند چرا سید محمد خاتمی نسبت به مواضع ۸۸ و بعد از آن اظهار پشیمانی نمی‌کند) بخدا که حتی خود محمد خاتمی هم نمی داند بخاطر کدام موضعش باید عذر خواهی کند من که هر چه گشتم در صحبت های ایشان غیر از توصیه به وحدت و دلجویی ازمردم چیزی ندیدم اگر مدرکی بود تا بحال رو کرده بودند خشمشان از سید محمد خاتمی محبوبیت او و نداشتن دلیلی برای به زندان انداختنش است هزار جور تخیل را برای او داستان وار قطار می کنند بلکه تهمتی جدید به او بزنند اما تیرشان به سنگ میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
کیهان از این ناراحت هست که نکند خاتمی دوباره هوس رسیدن به قدرت داشته باشه . اتفاقا خاتمی تو سر مردم چماق که نزده چماق خور نباید زندان بره .
ریاست مجلس فرمایشی برای شما مهم است وگرنه برای مردم فرقی نمیکند دیگر کی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
چون تو رای ندادی شد فرمایشی!!! دیکتاتور تر از شما ، فقط خودتون هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
اقای جنتی خوب خودش هم ریس رو انتخاب کنه
تا این ملت دربند احمدی نژاد و خاتمی و ظریف و روحانی.....است هیچ اتفاقی نمیافتد اینا مثل لنگر شما رو در همین وصعیت نگه میدارند خونه خرابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
نه چون چهل میلیون رانفر ی ندادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
تو بیا رئیس جمهور شو اگه بلدی.
قدرت و ثروت و سیاست و دولت و اقتصاد را بمردم بسپارید و اینقدر نگویید مردم تکلیف خودشان را نمیدانند و مردم باید قیم و وکیل داشته باشند . اتفاقا مردم خوب میفهمند که چه کسانی دلسوز مردم هستند . دلسوزی احمدی نژاد برای مردم نیست بلکه برای پیشبرد گفتمان و ایدولوژیک جناح فکری خود و اطرافیان خود هست . ایدولوزی سیاسی اصولگرایان هم قدرت و هم ثروت و هم سیاست گداری توسط مردم را ناکارمد کرده ....
انتخاب رییس مجلس زیر پوستی پیاده شده است. خبر برعموم مکتوم است و الا کسانی که از سیاست. سین را می دانندو می فهمند. انتخاب رییس مجلس چگونه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
ولی من پیشنهادم اینه بگن اقای جنتی ریس مجلس رو انتخاب کنه
خیلی احساس تنهایی میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
خب برو زن بگیر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
مگه میدونی زنه یا مرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
:D
مهریه داده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سکه ۷۲۰۰ ، باز هم همان حس را داری؟
اصولگرایان هم قدرت و هم سیاست و هم ثروت را خودشان تصمیم میگیرند . و تمام سیاست ها از شخص یا اشخاص تهپعیین و تکلیف میشود چه نیازی به مجلس یا دولت دارند . چرا دولت و مجلس را تعطیل نمیکنند تا به واسطه همان بنگاها و نهادها کشور را ادراه کنند . دو ارتش . دو دولت . سه مجلس . کجای دنیا چنین هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
شما هم کلا یک راه دارید، با سر و دست و پا و بقیه اعضا کامل مملکتو تقدیم کنید به کدخدا
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
ترفند خوبی بلد هستین . سوریه نریم در تهران بجنگیم . عراق نریم در کربلا باید بجنگیم . اگر با عرب در نیفتیم باید زیر چکمه امپریالیسم باید بریم . اگر ان نباشد اسلام در خطر هست . اگر ما نباشیم عزت مردم بر ملا میشود . اگر تو نباشی کشور فلان‌میشود . به هر حال برای توجیه مسایل و اتفاقات کشور یک دلیلی دارید . چه فراوان لیل دارید . اگر دمکراسی باشد قدرت دست مردم‌میرود . اگر اعتراصات سرکوب نشود انقلاب میشود . اگر ثروت دست نهادها نباشد عدالت اقتصادی شکل نمیگیرد . اگر اگر اگر . انگار خودشان جه گلی به سرمردم زدید که اینقدر ادعا دارید . نه داداش با بودن شما کسی بزور مسجد نمیرود .
ناشناس
| Germany |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
همه پرسی ها از ملت مظلوم و سر براه برای حل مشکلات طبق قانون اساسی باش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
حاجی بابایی در سیمای میلی گفت
مجلس دهم ۲۱۷ طرح تحقیق و تفحص جدی ، از دولت روحانی برای اجرا داشت
که تنها ۶ مورد آن را توانست ، جمع و تکمیل کرده و تحویل قوه قضائیه بدهد
ولی حتی یک مورد آن منجر به صدور حکم نشد !!؟؟؟
خوب این مجلس ها به چه دردی می خورند؟؟
مجلسی که نه طرح و برنامه اش از شورای نگهبان رد میشوند !!؟
من با اینکه به طور کل از اینا ناامیدم ولی اگه میرسلیم رییس مجلس بشه این رو به عنوان یه پیام جدی به دولت میدونم شاید هم میرسلیم روحانی رو استیضاح کرد ولی قالیباف فقط به فکر ریاست جمهوری است و اصلا آدم یک جانشین و پشت میز نشین نیست روحیه تسلیم پذیر هم دارد ولی میرسلیم فوق العاده سرسخت و خودش مدعی است میتونه نه بگه و آدمی که توان نه گفتن داشته باشد بد آدمی نباید باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
ولی مشکل جناب میرسلیم دقیقا اینه که تقریبا 20 سال از همه چیز عقبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دوست گرامی
خواستی از قدر ت میرسلیم بدونی، همین بس که جناب زنگنه هماکنون در امضا برخی تفاهم نامه ها که در داخل نفت انجام میشه و ضرورتی به افراد خارج نفت نداره، آقای میرسلیم کنار ایشون عکس یادگاری میگیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
میر سلیم در این ۴۱ ساله چه کارنامه ای داشته است ؟
بفرمائید فقط یک نمونه کوچک را اعلام کنید
بس کنید این تئاتر و نمایش ها را
و جمع کنید این بازی را
آقای احمدی نژاد اگه بیاد بالای 30 میلیون رای داره. بدون شک.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
موتلفه و احمدی نژادی ها را دارند میداندار کامنت نویسی می شوند،
راه بجایی نمیبرید!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
کل شما ۸ میلیون بیشتر نیستید
آقا احسان قاضي زاده ازت ممنونيم كه اين تاج رو از سر فوتبال ايران كم كردي اما دار و دسته اش مثل اسلاميان و ساكت هنوز هستند ،فكري براي اينا بردار ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
ما در قبال همه قضاوت هامون در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشیم.
نماینده اصفهان و سایر کسانی که پر از ادعا هستید اگر دولت این اماکن را نمی بست همین شماها کفن پوش می شدید و وامصیبتا سر می دادید که دولت اطلاع رسانی نکرده و عمدا خواسته افراد مذهبی دچار کرونا شوند و تعدادشان کم شود حالا که این امکان را بسته دقیقا یک جور غر می زنید در ضمن شما نگران کسانی که پل خواجو ویا سی و سه پل می روند نباشید بلکه باید خوشحال باشید که اینها کرونا بگیرند
تو این مملکت همه دارن خودشونو گول میزنن
فک نمیکنم حتی 1درصد واقعا رضایت داشته باشن
اصولگرایان در تنش های داخلی وخارجی باعث هزینه زیادی برای مردم چه از نظر ریالی و ارزی شدند . طی چهل سال تنش افرینی و به جای اینکه به دنیای مردم بپردازند به مواردی پرداختند که اصلا شدنی نیست . عدالت اقتصادی را بهترین دانشمتدان حوزه اقتصادی نتوانستند تعریف و سپس اجرا کنتد . چون جامعه و افراد در کشورها مطالبات گوناگون و استعدادهای متفاوتی دازند . اصولگرایان وقتی جامعه را از نطر سیاسی و اقتصادی و مدهبی به ده گروه تقسیم کردند چه انتطاری هست
صد دوست کم است و یک دشمن زیاد
ایران چندتا دوست واقعی داره ؟
به آقای سید ابوالحسن مهدوی: ایشان می فرمایند چون در پل خواجو چنین و چنان می شود باید مجالس مذهبی هم دایر باشند و یا اصلا کلا بی خیال قرنطینه شد؟
وقتی مجالس مذهبی باز شدند حتما بعدش می گویند خب ورزش هم برای بدن لازم است چرا فقط به روح توجه می کنید
بعدتر می گویند خب رستوران و مجلس عروسی و عزا چرا تعطیل باشند آنها را هم باز کنیم
اصلا وقتی مردم آزادانه سیگار و قلیان مصرف می کنند چرا باید مواد مخدر که تعداد معتادانش بسیار کمتر از سیگار است ممنوع باشد
ریاست مجلس برای مردمی که کاملا گرفتار روزمره هستند چه اهمیتی داره؟
این عناوین بین مردم خریدار نداره.
من کارمند نفتم. از نظر من زنگنه رییس مجلس و معاونینش هیات رییسه هستند.
یکی بگه کی میتونه چلو تصمیمات وزیر نفت را رو بگیره؟ یا ازش بازخواست کنه؟
از نظر من قدرت وزیر نفت بسیار بیشتر از رییس مجلس.
ریاست مجلس برای مردمی که کاملا گرفتار روزمره هستند چه اهمیتی داره؟
این عناوین بین مردم خریدار نداره.
من کارمند نفتم. از نظر من زنگنه رییس مجلس و معاونینش هیات رییسه هستند.
یکی بگه کی میتونه چلو تصمیمات وزیر نفت را رو بگیره؟ یا ازش بازخواست کنه؟
از نظر من قدرت وزیر نفت بسیار بیشتر از رییس مجلس.
مورچه چیه که کله پاچه اش چی باشه!!! این حکایت مجلس ماست.
انگار مملکت مال عده ای خاص است که این طور سرش چون می زنید .....بارک الله ..سهم خواهی بس است یک مرد در ایران پیدا نمی شود که دغه دغه اش مردم باشند ...نه من ....
کامنت ها را با تاخیر گذاشتن ،بعد از ۱۵ مقاله، هم قابل اعتراض است!
از زمین های دشت ارژن فارس چه خبر؟؟؟
مجلس فرمایشی هیچ کاری برای حل مشکلات مردم وکشور نخواهد کرد ،تنها به نفع خودشان خیلی کارها خواهند نمود
به نظر من بهترین گزینه ریاست مجلس آقای پاک فطرت نماینده شیراز میتونه باشه
به جای لابی گری برای کسب قدرت در ریاست، به فکر اقتصاد داغون و از هم گسیخته کشوری باشید که 80 میلیون جمعیت داره و تمامی درهای صادراتیش به نوعی بسته شده و کسی باور نداره که تحریم ها باعث شده. جنگ قدرت برای ملت نون و آب نمیشه!!!!!!!!!!!
درود بر دکتر احمدی تژاد
احمدی نژاد حتی هزارتومان از اموال مردم نخورد و پاک پاک بود. احمدی نژاد به فکر مردم بود. احمدی نژاد به فکر روستاییان بود. احمدی نژاد در بین مردم حضور پیدا میکرد و درد مردم را احساس میکرد. البته در بین اطرافیان ابشان بودند کسانی که ..... و این موضوع طبیعی است. کاش احمدی نژاد به یه روزی باز به قدرت برگردد.
مردم مثل مرغ سر بریده از اصلاح طلب به اصولگرا ازاونها به احمدی نژادیها خلاصه از این به اون متوصل میشن برای حل مشکلاتشون. خدایا فرج اقا را برسان
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس