بازدید 10160

طرح جمع آوری معتادان متجاهر برای مقابله با کرونا

سرکلانتر هفتم پایتخت از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در مرکز پایتخت خبر داد و گفت: این طرح به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا در سرکلانتری هفتم و ارتقاء ا. منیت عمومی شهروندان اجرا شد.
کد خبر: ۹۷۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱ 13 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" با اشاره استمرار طرح جمع آوری معتادان متجاهر گفت: این طرح به منظور رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع و گسترس بیماری کرونا در مرکز پایتخت اجرا شد.

وی در خصوص زمان و مکان اجرای طرح بیان داشت: روز گذشته ۲۳ اردیبهشت ماه طرح جمع آوری معتادان متجاهر به مدت ۴۸ ساعت با همکاری تیم‌های عملیاتی تمامی کلانتری‌های تابعه (۱۱۶ مولوی،۱۱۳ بازار، ۱۳۰نازی آباد، ۱۰۹ بهارستان، ۱۶۰خزانه، ۱۱۷ جوادیه،۲۰۸ترمینال جنوب) وگروهان ضربت سرکلانتری با استعداد ۱۳۰نفر نیرو طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با عملیات‌های منسجم و هماهنگ.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این طرح ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری شده است، گفت: این افراد برای بازپروری و بازگشت مجدد به کانوان خانواده و اجتماع به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تحویل شدند.

سرکلانتر هفتم در جمع مردم اعلام داشت: پیشگیری از جرایم وجمع آوری معتادین از سطح شهر نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، مقابله با معتادان متجاهر از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی