بازدید 4703

بازگشایی مدارس به مدت یک ماه

کد خبر: ۹۷۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳ 12 May 2020

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به بازگشایی مدارس از 27 اردیبهشت به مدت یک ماه، گفت: حضور دانش‌آموزان باید داوطلبانه و با اطلاع اولیا باشد.

به گزارش فارس، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در نشست مجازی، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مدارس از 27 اردیبهشت به مدت یک ماه بازگشایی می‌شود.

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس صرفاً برای دانش‌آموزانی است که از آموزش مجازی استفاده نکردند یا در امر تحصیل و مباحث آموزشی اشکالاتی دارند که باید برای رفع اشکال به مدارس مراجعه کنند.

فولادوند با بیان اینکه مراجعه دانش‌آموزان شرایطی دارد، اضافه کرد: حضور دانش‌آموزان باید داوطلبانه و با اطلاع اولیا باشد؛ همچنین حضور فرهنگیانی که بیماری زمینه‌ای دارند در مدارس الزامی نیست.

وی افزود: کادر اجرایی مدرسه و دبیران هفته اول را باید در مدارس حضور داشته باشند و به فراخور نیاز و مراجعه دانش‌آموزان، حضورشان، تداوم پیدا خواهد کرد و تصمیم مدیریتی گرفته می‌شود و برای آزمون‌های پایان سال برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش درباره حضور خانواده‌ها در مدرسه، گفت: مدرسه برای عموم دانش‌آموزان باز نیست و این بازگشایی مخصوص دانش‌آموزانی است که از آموزش مجازی در طول دو، سه ماه گذشته استفاده نکردند یا دانش‌آموزانی که نکات درسی مبهمی دارند و برای رفع اشکال به مدرسه و دبیر مربوط مراجعه می کنند پس نیاز نیست که خانواده‌ها در مدرسه حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: برای حضور دانش آموزان هم شرایطی را قائل شدیم و باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی حتما رعایت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی