بازدید 6518
۸

وزیر بهداشت : ایران در اوج تحریم‌ها کرونا را مدیریت کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جمهوری اسلامی دراوج تحریم و مشکلات اقتصادی توانست نسبت به سایر کشورها به طور نسبی دامنه شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ را مدیریت کند.
کد خبر: ۹۷۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶ 04 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر سعید نمکی یکشنبه شب در سخنانی که به صورت زنده در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع سلامت و درگذشتگان کرونا استان از شبکه استانی گیلان پخش می شد، افزود: امروز خوشبختانه در یکی از ایام بسیارناب تاریخ به لحاظ مدیریت بیماری کرونا قرار گرفته ایم و این مقایسه ای است که دنیا می تواند در رابطه با عملکرد کشور ما با همه تحریم ها و تنگناهای ناشی از آن و مدیریت این بحران داشته باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: این مدال افتخاری است برای مردمان این سرزمین که در تمام امور با وفاق ملی و همدلی تمام، همراهی کردند و توانستند این ویروس و بیماری افسارگسیخته و بسیار وحشتناک را به گونه ای مهار و زنجیر کنند.

وی ابراز امیدواری کرد : با همین همدلی و همسویی و وفاق ملی بتوانند دستاوردهای مطلوب تری در مدیریت بیماری کووید ۱۹ و ویروس خطرناک کرونا رقم بزنند.

وی با گرامیداشت یادوخاطره شهدای مدافع سلامت خاطر نشان کرد: این عزیزان در شرایطی که همه از کانون عفونت فرار کردند عاشقانه مثل پروانه به گرد بیماران مبتلا چرخیدند و با عزت و سربلندی کار را مدیریت کردند و در این مسیر تعدادی به بیماری مبتلا شده و جان به در بردند و تعدادی هم در این بلا جان به جان آفرین تسلیم کردند و شهید شدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از همه این مدافعان ضمن تسلیت به همه خانواده های شهدای مدافع سلامت بیان داشت: برای این خانواده های گرانقدر که نتوانستند برای عزیز خود مراسم ترحیم برگزار کنندو این داغ دلسوختگی را در خود نهفته نگه داشتند، تسلیت عرض می کنم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: از صبوری و همراهی آنها با جامعه پزشکی، پیراپزشکی و کادر درمانی کشور برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ قدردانی می کنم.

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع سلامت ودرگذشتگان بیماری کووید۱۹ با حضور آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و با مداحی و بدون حضور مستمع برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی گیلان پخش شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸
شما پزشک ها که هم حقوقتون خوب هست. هم درآمدتون. هم امکانات دانشگاه های پزشکی کشور در حدی هست که از پس هر مشکلی بر بیایید. به نظر من در حوزه پزشکی تقریبا چیزی کم نداریم
تنها چیزی که مدیریت کردید، اعداد بود
واقعا راست میگه، اصلا کشته های مهم نیس ، مهم اینه که این آقا و رفقاش با آمار دروغ مثل همیشه موفق شد ن
خدایا کی میشه از این وضع راحت شیم بسه دیگه
یک نمونه گیری تصادفی مثل وزارت بهداشت افغانستان انجام دهید تا معلوم شود که از هر پانصد نفر چند نفر آزمایششان مثبت می شود.دیروز وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد که از 500 نمونه تصادفی در کابل آزمایش کرونا گرفته و 156 نفر نتیجه آزمایششان مثبت بوده است. یعنی از هر سه نفر تقریبا یک نفر کرونا دارد و ناقل است!!! حالا باز بگویید از 27 اردیبهشت مدرسه ها را باز می کنیم.
عجب!
جناب نمکی خود مردم مدیریت کردند.شما چکار کردید نزدیک سه ماه است این ویروس در ایران جولان میده طبق گفته مسیولان خودتان فقط وفقط پانصد هزار تست غربالگری انجام شده که حتی به اندازه خانواده های فرد درگیر کرونا نیست واحتمال وجود ناقلین بسیار زیاد است.بفرمایین کی قراره مثل مسیولین دلسوز سایر کشورها غربالگری درست انجام دهید.البته بالا بالایی ها که همه چیز برایشان مهیا است دغدغه ای ندارن بیچاره ما مردم که گیر یک سیستم فشل وفساد زده افتادیم ودستمون به هیچ جا بند نیست.حداقل برای پرسنل کادر درمان وخانواده هاشون تست انجام بدین که در دور بعدی کرونا بهشون نیاز دارین.وبیشتر از اینکه شعار بدین عمل کنین.
تا مدیریت از نظر حضرتعالی چی باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل