بازدید 13405
۵

قیمت های جدید خودرو فردا اعلام می شود؟

ستاد تنظیم بازار فردا ۱۵ اردیبهشت ماه برای چندین بار موضوع دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را مورد بررسی قرار خواهد داد.
کد خبر: ۹۷۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 03 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم: ستاد تنظیم بازار فردا ۱۵ اردیبهشت ماه برای چندین بار موضوع دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را مورد بررسی قرار خواهد داد. براساس دستور جلسه ستاد تنظیم بازار قرار است معاونت صنایع وزارت صنعت و سازان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان گزارشات نهایی خود را در مورد قیمت خودرو اعلام و در نهایت تصمیمات لازم اتخاذ شود.

آنطور که شنیده شد خودروسازان درخواست افزایش قیمت برای جبران ضرور و زیان خود را دارند از طرف دیگر شورای رقابت معتقد است بخشی از زیان خودروسازان متوجه سرمایه گذاری آن‌ها در بخش‌هایی غیر از تولید بوده و به همین دلیل این ارقام به عنوان ضرر و زیان تولید محسوب نشده و نباید در دستورالعمل جدید قیمت گذاری مورد توجه قرار گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵
این قیمت ها برای حودتان بزنید . تولید و مصرف قیمت را تعیین می کند نه تفنگ و فریب و نیرنگ و کلاه برداری و دزدی . ملت را تحریم کرده اید و اجازه واردات نیازها داده نمی شود و هزاران مشکل .
بله دولت خوب داره میخوره ....مردم چه گناهی دارند.....
این شورای رقابتی ها از رو نمی روند؟به شما چه مربوط است که خودروساز چگونه سرمایه گزاری کرده؟آخه نادان مگر خودروسازی مال بابای مدیران آن است اگر کم بیارد به جای پول خریداران خودرو باید از اسکناس های چاپی بانک مرکزی مانند اسفند گذشته در قالب وام قرض الپس نده استفاده کند و همه مردم هزینه اش را با تحمل تورم ایجاد شده تامین کنند.رانتش مال خریدار چه مصرف کننده و چه دلال ولی تورمش مال کل مردم.
اخه خودروسازان راست میگن طفلکی ها پراید دله شده هفتااااااااااااااد میلیون بابا کمه خب سرراستش کیند یهو صد میلیون تومن نخوان پول خرد پس بدن چقدر بی اصافید شما
با توجه به ممنوعیت واردات خودرو وتوقف تولیدخودروهای مونتاژی لابد منظور از خودرو اون ترکیب حلبی وپلاستیک های ضایعاتی است که به اسم ماشین به خلق الله قالب میشوند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان