بازدید 6704

دستگیری اعضای یک تیم تروریستی ۴ نفره در زاهدان

مدیر کل اطلاعات سیستان وبلوچستان گفت: اعضای یک تیم تروریستی که مرتکب چندین فقره عملیات خرابکارانه شده بودند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۷۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷ 30 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه به نقل از مدیر کل این اداره اعلام کرد: اعضای این تیم تروریستی در سنوات گذشته اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی در سیستان و بلوچستان انجام داده بودند.

وی بیان کرد: از این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و ابزار ساخت محموله‌های انفجاری کشف شد.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان ادامه داد: با دستگیری این چهار تروریست به حول و قوه الهی و عنایت ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از اقدام تروریستی آنان در مجامع عمومی و مذهبی در ماه مبارک رمضان پیشگیری به عمل آمد.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار سایر دستگاه‌های متولی امنیت تمامی تلاش خود را صرف امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده و به خانواده‌ها توصیه می‌کنند از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند تا در دام گروهک‌های تروریستی - تکفیری که سرکردگان آن‌ها با حمایت استکبار جهانی و برخی کشور‌های مرتجع منطقه و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند، گرفتار نشوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان