بازدید 6073

اتحادیه اروپا انگلیس را به کم کاری متهم کرد

نماینده اتحادیه اروپا درمذاکرات برگزیت با انتقاد از رویکرد لندن برای تدوین چارچوب تعامل انگلیس با این اتحادیه در حوزه‌های مختلف گفت: پیشرفت‌ها در این باره اندک است و با اهداف تعیین شده فاصله معناداری وجود دارد.
کد خبر: ۹۷۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 25 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن، میشل بارنیه در نشست خبری افزود: چنانچه شرایط همینگونه پیش برود در زمان تعیین شده نخواهند توانست به اهداف توافق شده دست یابند.

مذاکرات میان انگلیس و اتحادیه اروپا ـ در پی توافق دو طرف و پس از ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ برابر با ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۹ ـ آ‎غاز شد تا دو طرف تا ماه ژوئن (خرداد) چگونگی روابط پس از جدایی را تعیین و تعریف کنند و سپس توافق حاصل شده را تا پایان سال جاری میلادی اماده و به کمیسون اروپا و پارلمان انگلیس برای تصویب ارائه کنند. اما به گفته میشل بارنیه‏، انگلیس در این باره با جدیت عمل نکرد و در صورت ادامه این روند توافق مورد نظر تا زمان تعیین شده حاصل نخواهد شد و این در حالی است که انگلیس در پی تمدید مهلت توافق شده هم نیست.

به عقیده ناظران ادامه این روند چالش دیگری را در روابط اینده انگلیس با اتحادیه اروپا و دوران پسا برگزیت پدید اورده که به زیان دو طرف است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها