بازدید 14568
۹

۱۳۱۰ تاجر ممنوع‌الفعالیت شدند

سخنگوی سازمان تعزیرات آمار ارز‌ها و جرایم مستردشده به‌سیستم بانکی در سال گذشته را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۷۳۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 20 April 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدیاسر رایگانی گفت: تعداد چهار هزار و ۸۷۱ تیم گشت مشترک ۲۹ هزار و ۱۲۱ واحد بازرسی انجام شده و شش هزار و ۹۲۷ واحد دارای تخلف شناسایی شدند. همچنین در بازرسی‌ها ۱۴ هزار و ۲۲۹ واحد نیز تخلفی نداشتند و با توجه به‌رویکرد این سازمان در پیشگیری از وقوع تخلفات هفت هزار و ۹۵۵ واحد با دریافت تذکر نسبت به‌اصلاح تخلف خود اقدام کردند. در این بازه‌زمانی پنج هزار و ۱۷۷ پرونده در گشت‌های مشترک برای متخلفان تشکیل و متخلفان ۸۴ میلیارد ریال جریمه شدند.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۳۱۰ شرکت و تاجر در این بازه‌زمانی مسدودالحساب و ممنوع‌المعامله شده‌اند و ۸۹۰ شرکت و تاجر نیز اموالشان توقیف شده است. همچنین یک هزار و ۲۸۵ شرکت به‌تعلیق و یا ابطال کارت بازرگانی محکوم شدند و ۱۴ نفر از مدیران عامل، مسئولان و یا تجار نیز حبس شده‌اند. رایگانی در ادامه درخصوص آمار عملکرد شعب رسیدگی هم گفت: تعداد ۳۹ هزار و ۴۲۹ پرونده در فروردین‌ماه سال‌جاری تشکیل شده است و متخلفان جمعا به‌پرداخت ۱۴۸ میلیارد تومان جزای‌نقدی محکوم شده‌اند که تعداد ۳۳ هزار و ۲۰۶ پرونده مربوط به‌حوزه کالا و خدمات، چهار هزار و ۷۶۳ قاچاق کالا و ارز و یک هزار و ۴۶۰ بهداشت و درمان بوده است. وی تصریح کرد: طرح نظارت رمضان هم آغاز شده است و در خصوص تامین اقلام مورد نیاز مردم مشکلی وجود ندارد. رایگانی ادامه داد: با بالا رفتن قیمت میوه طی روز‌های اخیر، گشت‌های نظارتی تعزیرات‌حکومتی با همکاری بازرسان وزارت صمت به‌طور مداوم از میادین میوه‌وتره‌بار و همچنین سردخانه‌ها انجام می‌شود. در این راستا، طی بازرسی انجام‌شده از یک سردخانه واقع در شهر شیراز، بیش از ۲۵ تن لیمو به ارزش بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد که به‌قصد گران‌فروشی و سودجویی اخفا و از عرضه آن در بازار امتناع شده بود. دستور فروش لیمو‌ها در میادین میوه‌وتره‌بار به‌نرخ عادله صادر شده و برای این سردخانه نیز تشکیل پرونده‌شده و جهت رسیدگی به‌شعبه ویژه رسیدگی به‌تخلفات احتکار ارجاع شده است.

وی در خصوص کشف محموله‌های لیموترش هم گفت: در فارس با بالا رفتن قیمت میوه طی روز‌های اخیر، گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی با همکاری بازرسان سازمان صمت به‌طور مداوم از میادین میوه‌وتره‌بار و همچنین سردخانه‌ها انجام می‌شود. در این راستا، طی بازرسی انجام‌شده از یک سردخانه واقع در شهر شیراز، بیش از ۲۵ تن لیمو به ارزش بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد که به‌قصد گران‌فروشی و سودجویی اخفا و از عرضه آن در بازار امتناع شده بود. وی ادامه داد: دستور فروش لیمو‌ها در میادین میوه‌وتره‌بار به نرخ عادله صادر شده و برای این سردخانه نیز تشکیل پرونده‌شده و جهت رسیدگی به‌شعبه ویژه رسیدگی به‌تخلفات احتکار ارجاع شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ایکاش اسم افراد را اعلام می کردید . شفاف سازی شود بهتر است. نوعی فرهنگ سازی شود. یعنی همراه با لیست باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
ميشه يك ميليون دلار ارز 4200 توماني بدين به من و من و خانواده ام را 20 سال ممنوع الكار و ممنوع الخروج كنيد؟
قلع و قمع کنید .

مخصوصا این دونه درشتایی که به دولت وصل هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
اینا به هیچ جا وابسته نیستن احتمالا .
دولتی ها و خودی ها و آقا ها و آقا زاده ها قطعا توی این لیست نیستن
با سلام.... بایدبرای جلب اعتماد بازار ومصرف کننده دو کار سریع صورت پذیرد اول بایدکالاهای مکشوفه سریع به نرخ عادله در بازار بین مصرف کنندگان توزیع شود...دوم .پرونده های خاطیان گرفتار بوروکراسی واطاله داد رسی نشود تا بتواند بعنوان عاملی باز دارنده از تکرا تخلفات جلوگیری کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
یشگیری بهتر از درمان است. دولت الکترونیک نباید بزارد باید افراد را راهنمایی کند سیستم . شاید افراد نیت بدی نداشته اند. افراد دشمن و مغرض معلومند . آبروی افراد از قبل کنترل شود و قبل از اقدام گفته شود شرایط امور. موضوع برای فرد گفته شود یعنی بصورت رونوشت به فرد از قبل اعلام کنند.
ای کاش حداقل نام افراد و یا شرکتها را علام کنند تا درس عبرتی باشد برای دیگران
پاسخ ها
دوست
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
دوست عزیز
اسامی چه کسیرا علام کنند. اگر دست دوازدهم هستند که حبس گرفته اند. اگر فک فامیل خودشون هستند که ارتقا گرفته و کالاهایی هم که از گروه میانی گرته د را نیز دریافت نموده اند. اسامی میخای لباس برتر. فامیل برتر. رابطه عمیق تر و و و ...
ای کاش مادر هرگز انها را نزاییده بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر