بازدید 9331
۱

فتاح: اجاره املاک تجاری بخشیده می شود

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان به کمیته امداد و ۵۱ میلیارد تومان به بهزیستی بابت کمک به اقشار هدف پرداخته ایم، از بخشش اجاره اردیبهشت املاک تجاری خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 19 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید پرویز فتاح امروز در نشست خبری اظهار داشت: از شروع شیوع کرونا در کشور اول اسفند بنیاد آماده همکاری با دولت شد.

وی افزود: همکاری با وزارت بهداشت و ستاد بحران کرونا در ایران و تهران برنامه مشخص شد اقدامات آغاز شد و بدون وقفه ادامه داشت.

وی اضافه کرد: اقدامات ما همه با هماهنگی وزارت بهداشت انجام شد؛ به دفتر رییس جمهور و رییس جمهور گزارش دادم و رییس جمهور از اقدامات بنیاد قدردانی کرد.

با همه استانداران در سراسر کشور در ارتباط هستیم

رئیس بناید مستضعفان ادامه داد: با همه استانداران در سراسر کشور در ارتباط هستیم و با رییس سازمان بهزیستی و شهردار تهران هماهنگی کامل داریم. همراه دولت هستیم و موازی کاری وجود ندارد.

جزئیات تسهیلات قرض الحسنه بنیاد برای اقشار محروم/ اجاره اردیبهشت املاک تجاری را بخشیدیم

فتاح گفت: منتظریم اقدامات دولت زودتر انجام شود و ما تکمیل کننده باشیم.

وی اظهار داشت: بنیاد با کسب نظر رهبری با همه قوا با ظریفت وارد شده است؛ ما با همه امکانات آمده ایم؛ اموال و امکانات آورده ایم و تقدینگی هم می آوریم.

فتاح افزود: تاپایان کرونا و تا مدتی پس از آن در کنار مسوولان دولت و نظام هستیم.

وی اضافه کرد: تولید و جهش تولید را جدی دنبال میکنیم و کرونا ما را متوقف نمی کند.

وی بیان کرد: درباره اجاره های فروردین و اسفند اعلام شد دریافت نمی شود و درباره اردیبهشت هم همه اجاره های املاک تجاری در سراسر کشور بخشیده می شود.

وی ادامه داد: ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق بانک سینا و ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق صندوق قرض الحسنه ولایت تسهیلات می دهیم که همین هفته به اقشار مخالف به صورت قرض الحسنه پرداخت می شود. سقف آن ۵ میلیون و بعضا بنا به تشخیص تا ۱۰ میلیون تومان و سود آن کمتر از ۴ درصد است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
آفرین به فضای مجازی که به مسئولانی که پول مردم را در دست دارند یادآوری می کند که حالا نوبت شماست که سودی برای مردم داشته باشید. البته اگر فقط در حد حرف نباشد. استان قدس و بقیه ارگان های سرپا با پول مردم کجایند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر