بازدید 51649
هزار و نهصد و هشتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

انتقاد محمد قوچانی از رکود در جریان اصلاحات / توضیح سخنگوی سپاه درباره سامانه جنجالی مستعان / رسول جعفریان: بخش زیادی از نخبگان حکومتی ضد علم‌اند / کنایه معنادار علی مطهری به سخنگوی شورای نگهبان

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ منابع ایرانی: مانور شناور‌ها در پاسخ به اقدام تحریک‌آمیز آمریکا بود / وبگاه leader.ir گزینه کمک مالی به آسیب دیدگان از کرونا را فعال کرد / ناصر ایمانی: قیاس سرنوشت قالیباف و عارف صحیح نیست و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ 16 April 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

فریدون عباسی برای ریاست مجلس یازدهم نامزد می‌شود

فریدون عباسی منتخب مردم کازرون در مجلس یازدهم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کرد.فریدون عباسی دوانی نماینده منتخب شهرستان کازرون و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی چهارشنبه شب در جلسه‌ای با حضور ۱۶ نفر از نمایندگان منتخب فارس و خوزستان، برای ریاست مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد.وی در این جلسه گفت: ضمن احترام به نمایندگان فعلی که برای ریاست مجلس فعالیت می‌کنند، به عنوان اولین نماینده بصورت رسمی کاندیداتوری خود برای ریاست مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام می‌کنم.وی با تاکید بر اینکه می‌خواهم این روال که از بیرون مجلس برای درون مجلس تصمیم سازی شود را عوض کنم گفت: نمایندگان باید خودشان در مجلس تصمیم بگیرند تا بتوانند در نهایت با انتخاب یک نماینده انقلابی به عنوان ریاست، مجلس را در رأس امور آورند.وی تاکید کرد: متأسفانه افراد دیگری در بیرون مجلس مشغول فعالیت هستند و بنا دارند تا تعیین کننده تصمیمات و مدیریت درون مجلس باشند.

کنایه معنادار علی مطهری به سخنگوی شورای نگهبان؛ عذاب وجدان دارید؟
 
علی مطهری به انتقاد سخنگوی شورای نگهبان از اقدام مجلس برای اصلاح قانون انتخابات واکنش نشان داد.علی مطهری، نماینده مردم تهران، به انتقاد سخنگوی شورای نگهبان از اقدام مجلس برای اصلاح قانون انتخابات واکنش نشان داد و در توئیتر نوشت: واکنش آقای کدخدایی به طرح دو فوریتی مجلس برای اصلاح قانون انتخابات قابل تأمل است. ظاهراً ایشان مایل است شورای نگهبان مطلق العنان باقی بماند. اصرار پی در پی وی بر این که کار شورا درست بوده، حاکی از عذاب وجدان ایشان از برخی رد صلاحیت‌های بی‌حساب است که امری مبارک است.
 
رسول جعفریان: بخش زیادی از نخبگان حکومتی ضد علم‌اند

حجت الاسلام والمسلمین رسول جعفریان، پژوهشگر و رییس کتابخانۀ دانشگاه تهران گفت: اینکه رهبری این قدر بر علم تاکید می‌کند بخاطر آن است که ارزش و کارکرد علم در اداره کشور و قدرت ایران را می‌داند، اما بخاطر ضدعلم بودن بخش زیادی از نخبگان حکومتی حرف ایشان به نتیجۀ مطلوب نمی‌رسد.رسول جعفریان معتقد است «جریان ضدعلم در جامعه ما، می‌خواهد علم را به جهت‌گیری به نفع غرب پیوند بزند و ما را از علم محروم کند در حالی که نتیجه آن، اتفاقا شکست ما در برابر همین غرب است».رییس کتابخانۀ دانشگاه تهران در گفتگوی زنده اینستاگرامی گفت: «اینکه رهبری این قدر بر علم تاکید می‌کند بخاطر آن است که ارزش و کارکرد علم در اداره کشور و قدرت ایران را می‌داند، اما بخاطر ضدعلم بودن بخش زیادی از نخبگان حکومتی حرف ایشان به نتیجۀ مطلوب نمی‌رسد».استاد تاریخ دانشگاه تهران، عصر سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ در یک گفت‌وگوی انتقادی زنده به میزبانی انجمن اندیشه و قلم شرکت کرد و به بخشی از پرسش‌هایی که در واکنش به مطالب تازه‌اش درباره علم و تمدن و طب سنتی ارسال شده بود، پاسخ داد.از جمله اینکه علم در جامعه ایران، حوزویان و مدیران جمهوری اسلامی چه جایگاهی دارد؟ آیا علم جنبه ارزشی و ایدئولوژیک دارد؟ آیا موضوعاتی مانند طب اسلامی یا طب سنتی ارزش علمی دارند؟ موضوعاتی که در ماه‌های اخیر دکتر رسول جعفریان به‌گونه‌های مختلف درباره آن نوشته و نقد کرده است.
 
توضیح سخنگوی سپاه درباره سامانه جنجالی مستعان

سخنگوی سپاه سامانه هوشمند تشخیص لحظه‌ای کرونا را محصول خلاقیت و جسارت ایرانی دانست و گفت: به زودی فرآیند تولید و مختصات و قابلیت‌های فنی سامانه "مستعان" با حضور اصحاب رسانه و متخصصین تشریح خواهد شد.در پی رونمایی از سامانه هوشمند تشخیص لحظه‌ای ویروس کرونا با نام "مستعان" و برخی واکنش‌های داخلی و خارجی در قبال این دستاورد بزرگ و منحصر به فرد که به دست متخصصین و ظرفیت‌های دانش بنیان بسیج علمی کشور رقم خورد؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: خدای بزرگ را شاکریم به رغم تحریم‌های ظالمانه و گسترش ویروس‌های دشمنی و کینه‌توزی آمریکا و متحدان آن، فرزندان ملت ایران به مدد الطاف و عنایات خداوندی با به کارگیری اراده و عزم راسخ و شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت‌های خود هر روز با پدید آوردن موفقیت‌های جدید به ویژه در حوزه علم و فناوری، موجبات افتخار و عزت بیشتر ایرانیان و در مقابل حیرت و عصبانیت دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی را رقم زده‌اند.وی افزود: سامانه هوشمند تشخیص لحظه‌ای کرونا که با تمسک به قرآن مجید نام "مستعان" برای آن انتخاب شده است، یک سامانه منحصر به فرد و دارای قابلیت‌های بالا و راستی‌آزمایی شده در تشخیص ویروس کرونا است که قبل از رونمایی رسمی بیش از ۱۰ روز در حداقل ۱۰ بیمارستان و مرکز درمانی درگیر بیماران کرونایی در کشور، تست و آزمایش شده است.

سردار شریف خاطر نشان کرد: سطح و میزان دقت این سامانه در تشخیص و کشف کرونا بین ۷۰ تا ۸۰ درصد مورد اذعان متخصصین و پزشکان قرار گرفته است که در صورت نیاز اساسی بیمارستان‌ها و پزشکان منتشر خواهد شد.سخنگوی سپاه با بیان اینکه همان گونه که در مصاحبه اخیر سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمده است این سامانه محصول مجاهدت، خلاقیت و جسارت ایرانی است، خاطرنشان کرد: "مستعان" محصول همت و تلاش جهادی متخصصین و ظرفیت‌های دانش بنیان بسیج جامعه علمی کشور است که با حمایت‌های سپاه و بسیج رقم خورده است و یک دستاورد ایرانی و بومی در سال جهش تولید است.سردار شریف حیرت، تعجب و برخی پرسش‌ها و سوالات مطرح شده پیرامون این دستاورد‌ها را امری طبیعی و رایج دانست و گفت: پدیده‌ها و موفقیت‌های علمی به ویژه در این سطح و آن هم دستاوردی که به گرفتاری امروز بشریت در ابتلا به بیماری کرونا مربوط می‌شود، می‌تواند مورد شبهات و تردید افکنی‌های ناآگاهانه قرار گیرد.وی افزود: غالب واکنش‌های اخیر در قبال این دستاورد‌ها که بیشتر توسط رسانه‌ها و شبکه‌های وابسته به بیگانه طراحی و ضریب داده شده است، ناشی از احساس ضعف، حقارت و استیصال آنان از اقتدار و اراده ایرانی برای حل مشکلات و مسائل مبتلا به از جمله آنچه در این روز‌ها علاوه بر ملت ایران، سایر ملل و جوامع را به خود درگیر و مشغول ساخته است، بوده و این تهاجمات به زودی رنگ خواهد باخت و آن‌ها به مانند مصادیق تجربه شده در گذشته مانند موشک‌های نقطه زن و پهپاد‌های راهبردی، مجبور به پذیرش حقایق و واقعیات و اذعان به خدشه ناپذیر بودن این دستاورد شگرف خواهند شد.
 
واکنش عضو حقوقدان شورای نگهبان به مصوبه جنجالی مجلس

یک عضو حقوقدان شورای نگهبان نسبت به مصوبه روز گذشته مجلس شورای اسلامی درباره اصلاح قانون انتخابات واکنش نشان داد.هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه شخصی‌اش نوشت: در خبر‌های دیروز آمده که مجلس، دوفوریت طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات را تصویب کرد. فارغ از بحث ماهوی در این خصوص که در صورت تصویب نهایی، این طرح مانند هر طرح و لایحه‌ای در شورای نگهبان بررسی خواهد شد، اما واقعیت این است که در فضای عمومی کشور و در میان مردم اولویت سنجی و پیگیری اولویت‌های تعیین‌شده، جایگاه نهاد‌ها را مشخص می‌کند.اینکه نمایندگان مردم چقدر دغدغه مردم و مسائل آن‌ها را در چنین روز‌های کرونایی داشته باشند، جایگاه مجلس را در ذهن جامعه روشن می‌کند. اینکه الآن مردم در چه وضعیتی هستند و با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و نمایندگان آن‌ها چقدر پیگیر مسائل و موضوعات مردم باشند، آن‌ها را در رأ‌س امور می‌نشاند.براساس اصل ۷۱ قانون اساسی مجلس می‌تواند در عموم مسائل ورود نموده و قانون‌گذاری کند تا برای حل مردم مسائل مردم هیچ بن‌بستی وجود نداشته باشد.

اما وقتی مردم با چشمان خود می‌بینند که مجلس محترم در آخرین روز‌های فعالیت خود در خصوص تصویب قانون بودجه که مهم‌ترین قانونی است که بر وضعیت اقتصادی آنان و کشور در یک سال آتی اثرگذار است، دست به دامان رهبری با حکم حکومتی می‌شود، از ظرفیت‌های قانون اساسی مانند اصل ۷۹ که دقیقا برای چنین روز‌هایی تعبیه شده بهره نمی‌برد و در شرایط کرونایی به تأمین هزینه‌های بیمه‌ای و درمانی بیماران کرونا و خصوصا افراد نیازمند مبتلا به این بیماری، اعطای کمک و تسهیلات جبرانی برای کسب و کار‌هایی که به خاطر این شرایط دچار مشکل شده‌اند و همچنین تأمین اقلام و نیاز‌های ضروری و اساسی مردم در شرایطی کم‌توجهی می‌کند و مسائل و دغدغه‌های دیگری مانند نمایندگان ردصلاحیت شده، برای آنان اولویت دارد، به که و کجا باید پناه برد؟ و الا شورای نگهبان که سال‌هاست در خفا و علن اصلاح قانون انتخابات را فریاد می‌زند؛ موضوعی که چند سال قبل یعنی سال ۹۵، در سیاست‌های کلی انتخابات بر عهده مجلس محترم نهاده شد و مجلس متأسفانه نتوانست در عمل، دِین خود را در این خصوص به رهبری و مردم ادا کند.ما در شورای نگهبان، مجلس را در رأس امور می‌دانیم ولو اینکه برخی از نمایندگان معدود ظاهرا چنین اعتقادی نداشته و از بیان چنین حرف خلاف و نادرستی واهمه‌ای هم ندارند، اما نگرانیم که برخی عملکرد‌ها و اولویت‌سنجی‌ها سبب شود که این سخن غیرمنصفانه برخی از سیاسیون در جبین این مجلس بماند که این مجلس، مجلسی است که خود نمی‌خواهد در رأس امور باشد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح دوفوریتی برای اصلاح قانون انتخابات، خواهان مجازات‌هایی برای افرادی که گزارش‌های کذب درباره کاندیدا‌های انتخابات ارائه می‌کنند، شدند.
 
ناصر ایمانی: قیاس سرنوشت قالیباف و عارف صحیح نیست

ایمانی در پاسخ به این پرسش که آیا قالیباف ریاست مجلس را پله‌ای برای رسیدن به ریاست‌جمهوری می‌داند یا خیر، اظهار کرد: «آقای قالیباف به طور طبیعی باید در مجلس بماند و اگر بخواهد به مجلس یک‌ساله نگاه کند خاصه وقتی که رئیس مجلس شود، برای اعتبار سیاسی خودش هم خوب نیست. او باید برنامه‌ای چهارساله و نه یک ساله برای مجلس داشته باشد. حالا اگر یک نماینده ساده بشود و ریئس نشود، شاید قدری قابل پذیرش باشد که نامزد ریاست جمهوری شود، هرچند آن هم درست نیست، اما اقدام برای ریاست‌جمهوری از کرسی ریاست‌مجلس پسندیده نیست».

این فعال سیاسی در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه آیا این احتمال وجود دارد که قالیباف در صورت رئیس‌مجلس نشدن سرنوشتی مشابه محمدرضا عارف را پیدا کند و عمر سیاسی‌اش به پایان برسد، گفت: «قیاس آقای قالیباف با آقای عارف کاملا اشتباه است، زیرا تفاوت زیادی بین این دو شخصیت وجود دارد. آقای قالیباف را از جهت انرژی سرشار، سابقه طولانی مدیریت و ایده‌پرداز بودن و خلاق‌بودن به هیچ‌وجه نمی‌توان با آقای عارف مقایسه کرد. آقای قالیباف حتی اگر رئیس‌مجلس هم نشود، رئیس یکی از کمیسیون‌ها می‌شود و حتی اگر مسئولیتی در مجلس هم نداشته باشد، چنان تأثیرگذار خواهد بود که بازهم می‌تواند در مسئولیت‌های دیگر ایفای نقش کند».ایمانی در پایان درباره اختلاف‌نظر‌های پایداری‌ها با بدنه اصلی جریان اصولگرایی و تأثیر آن بر انتخاب رئیس‌مجلس هم گفت: «توافق طیف‌های مختلف اصولگرایی به راحتی به دست نیامد و امیدوارم به سادگی هم از دست نرود. تصور می‌کنم خود نیرو‌های جبهه پایداری هم می‌دانند که شکسته‌شدن وحدت ضرر‌های زیادی را در پی خواهد داشت، زیرا مردم از مجلس اصولگرای یازدهم انتظار دارند که اقدامات مثبتی انجام شود و به‌هرحال اگر قرار باشد در ابتدای کار و در موضوع انتخابات رئیس‌مجلس اختلاف‌نظر‌ها بالابگیرد، ادامه وحدت در چهارسال پیش روی مجلس سخت خواهد بود».
 
وبگاه leader.ir گزینه کمک مالی به آسیب دیدگان از کرونا را فعال کرد

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری گزینه کمک مالی به آسیب دیدگان از کرونا را در وبسایت خود فعال کرد. علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سایت دفتر و مراجعه به قسمت پرداخت وجوهات شرعی به نشانی www.leader.ir/fa/monies قسمت کمک به آسیب دیدگان به کرونا را انتخاب کنند.
 
منابع ایرانی: مانور شناور‌ها در پاسخ به اقدام تحریک‌آمیز آمریکا بود

منابع ایرانی به یک شبکه قطری گفتند که مانور شناور‌های ایرانی در نزدیکی کشتی‌های آمریکایی در پاسخ به اقدامات تحریک آمیز آمریکا بود. منابع ایرانی به شبکه الجزیره قطر گفتند که چندی پیش یک جنگنده آمریکا تلاش داشت وارد حریم هوایی کشورمان شود، اما هشدار پدافند هوایی ایران موجب تغییر مسیر این جنگنده شد. این منابع افزودند: «نوع برخوردی که با کشتی‌های جنگی آمریکایی [در خلیج فارس]شد، در پاسخ به این اقدام جنگنده آمریکایی بود.» این منابع به جزئیات بیشتری در این خصوص اشاره‌ای نکردند.
 
انتقاد محمد قوچانی از رکود در جریان اصلاحات

محمد قوچانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و سردبیر ارگان رسمی این حزب، در شماره امروز (پنج شنبه ۲۸ فروردین) در یادداشتی با عنوان «اصلاحات در تعطیلات» از رکود ایجاد شده در جریان اصلاحات پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی انتقاد کرده است. قوچانی با تاکید بر اینکه برای عبور از قرنطینه سیاسی باید به جای حرکات جنبشی به بازسازی نهاد‌های مدنی پرداخت، عنوان کرده است: "پیوست شکست قابل پیش بینی (و البته قابل پیشگیری) جبهه اصلاحات در انتخابات مجلس یازدهم (چه آنان که لیست دادند و چه آنان که فقط رای دادند) با شیوع ویروس کرونا، ظاهراً ویروس رخوت و کسالت را هم افزون بر این بیماری به جان اصلاحات انداخته است". وی ضمن تشریح وضعیت احزاب و فعالان سیاسی اصلاح طلب پس از انتخابات مجلس، به انتقاد از عدم کنش سیاسی از سوی محمدرضا عارف به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان پرداخته و ادامه می‌دهد: "با گذشت دو ماه از انتخابات مجلس یازدهم کمتر نشست و تحلیل راهبردی از احزاب اصلاح‌طلب درباره نه تنها انتخابات و آینده اصلاحات بلکه نقش سیاست ورزی منتشر شده است و به جز مناظره راهبردی سید مصطفی تاجزاده و غلامحسین کرباسچی و گفتگوی انتقادی علی مطهری، تندیس سکوت اصلاحات دکتر محمدرضا عارف که «رئیس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان (؟!)»هم هست (شورایی که مهمترین کارش خلع ید از خویش در تنها مأموریتش بود) هنوز کلمه‌ای سخن نگفته است". وی همچنین در کنایه‌ای به اعضای فراکسیون امید مجلس نوشته است: "فراکسیون امید مجلس نیز نه تنها در قرنطینه است که طرح سه فوریتی تعطیلی کل کشور را البته فقط به عنوان یک نمایش سیاسی تا صحن برد و بلافاصله عقب‌نشینی کرد چرا که از اول هم می‌دانست که نه می‌تواند و نه صلاح است که کشور را تعطیل کند".
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۶۹
معلم ها و دانش آموزان در این مدت کرونایی داشتند به راحتی از واتس آپ و تلگرام استفاده می کردند و هیچ مشکلی هم در آموزش مجازی نداشتند.نه در سرعت و نه در بارگذاری مطالب ناگهان یک عده سود جو به این فکر افتادن تا از نمد کرونا کلاهی برای خود بدزوند یک پول قلمبه گرفتند و شبکه ای به نام شاد درست کردند که دقیقا کپی آن پیام رسان های خارجی است اما بسیار نارسا وضعیف ودارای هزار ویک جور مشکل و دردسر و آموزش وپرورش با زور بخشنامه و دستورالعمل همه را می خواهد ببرد عضو شاد کند.این که کلاه سر وزارتخانه رفته و یک پول کلانی را به باد داده که نباید جورش را مردم با هزار اعصاب خوردی بپردازند.اشکالات اساسی این برنامه قابل رفع شدن نیست واصولا به این سرعت نمی شود شبکه ای طراحی کرد که 13 میلیون دانش آموز و 700 هزار معلم بتوانند به راحتی واتس آپ یا تلگرام از آن استفاده کنند.بعضی از اشکالات این برنامه
1-سرعت بسیار پایین در بارگذاری مطالب وارسال آن
2-محدویت دیتا بار گذاری شده در هربار ارسال محتوا
3-جابجا شدن کلاس دانش آموزان با برادر و خواهر خود و یا اولیا فرهنگی خود
و....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
اینا از آب برای خودشان کره میگیرن هزینه اش را مردم میدن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
شما از اون طرف دنیا فرمایش میفرمایید معلمها ودانش آموزها از چی دارن استفاده میکنن نوبره واقعا .کاش این بخشنامه را همون اول میدادن از اول تعطیلی تا حالا چندین بار والدین بچه هامجبور کردن معلم را پیام رسانشو عوض کنه. تقریبا معلم بیچاره همه پیامرسانهارا امتحان کرده حالا آموزش وپرورش کاری که باید روز اول انجام میداد را داره بخشنامه میکنه وپیام رسان پیشنهادمیده ...اشکال کار اینجاست نه اون جایی که شما فرمودید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
تابناک عزیز ای کاش یک دستگاه تشخیص وتمیز کننده ای درست میکردند.تا ضد انقلابهای خارج نشین.و سیاه لشگر های مجازی وربات های دشمنان وغرب گدایان را از مردان سلحشور انقلابی ودلسوزان کشوررا تشخیص میداد تا اینقدر نظرات آنهارا درج نکنید
عارف چه اسم بزرگی رو معطل خودش نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
فکر کنم درست این جمله این بود محمدرضا عارف اسم بزرگی را معطل خود کرده
رکود همه جا وجود دارد، هم در میان اصلاح طلب ها و هم در میان اصول گرایان، تنها جایی که رکود وجود ندارد، جیب مبارک آقایان، حساب های بانکی پر و پیمانشان، سفره های بابرکت آنها، و شمار بی نهایت فزون از نیاز آقازاده هایشان است!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
دقیقا همینطور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
هردوطرف مردم را اذيت كردند اصولگرايان با تندروي هاي افراطي واصلاح طلبان با بي اختياري
مثل اینکه بعد از سکوت اقای کدخدایی آقای هادی طحان‌نظیف در عرصه فضای مجازی فعال شدند . نکته ای که در انتهای فرمایشات ایشان فلاش میزند قابل تامل است . که امحتملا ایشان بر مجازات کذابیت نظر مثبتی ندارند . و اگر اینگونه باشد معلوم میشود که برای رد صلاحیت عده ای که از کاندیداها حربه موجهی تعبیر میشود . زیرا شورای نگهبان بر مبنای گزارشات اعمال نظر میکند و بر صحت و سقم ان و راوی ان نیز کاری ندارد و دوست هم ندارد که داشته باشد . البته این گفتار اقای طحان جنین مستفاد میشود . امیدوارم که اشتباه از خواننده باشد نه گوینده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
خواننده ظاهرا خیلی با عجله مطلب را خوانده است...ء
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
متن قاجاریه؟!...خب عزیز من ساده تر هم می شد نوشت!!.. (کذابیت،حربه موجهی تعبیر ،مستفاد).درضمن آقای هادی طحان نظیف ملیت ایرانی دارند؟!!
جناب آقای عباسی این احساس وظیفه مبارک است! این مشی مدعیان اصولگرایی است که سالها برای مردم در پنهان خود تصمیم می گیرند! جلل الخالق چطور تا حالا بی خبر بودید؟!
از دهه ۴۰ وقتی با افراد ارمانگرا در مسایل سیاسی و اقتصادی و سیاسی بحث میکردم اکثر انها افرادی بودند که دستشان در قدرت . سیاست و ثروت نبود یادم هست وقتی در سال ۵۵ با همان افراد همکلاس بودم وقتی از مدرسه برمیگشتم در کنار خیابان به خانه . ماشین . کار دیگران و طرز لباس دیگران قبطه میخوردند . من از انها اولین پرسش این بود ایا شما در مقام و ثروت مثل دیگرانی که میگویید قرار گرفتید آیا اجازه میدهید دیگرانی هم در مورد شما قضاوت کنند. ایا اجازه میدهید دیگران و شهروندان رفتار و اعمال سیاسی شما را به انتقاد قرار دهند ؟ آیا دوباره حاضر هستید بنز سوار نشوید و پیکان سوار شوید ؟ آیا حاصر هسنید مثل فقرا زندگی کنید .......اما بعد از انقلاب اینکار را نکردند . الان هم در شرایط کرونای حاضر به پخش ثروت خود نیستند . آیا کسی میداند دلیلش چیست ؟
چگونه است که اعضای شورای نگهبان برآشفته شده اند لابد اگر اختیارات شورای نگهبان بیشتر می شد اقدام به موقعی بود! حالا ریش و قیچی دست خودتان است چیزی نشده که واکنس پشت واکنش؟
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
چشمتو باز کن خوب ببین این نمایندهائی که طی 4 سال کاری نکردن برای حل مشکلات کشور و به بهانه کرونا هم 2 ماه رفتن خونه هاشون و مجلسو تعطیل کردن و حالا هم که بعد از تعطیلات آمدن سر ضرب قانونی میخوان تصویب کنند که به نفع خودشان و اون رد صلاحیت شده هاست ! یعنی هیچ گرفتاری مهمتر از مشکلات فعلی کشور نداشتن و باید فورا در این چهار روز باقی مانده از وکالت اینجور اهداف شخصی و پیش پا افتاده خودشون را به کرسی بنشانند !! حالا اگر قرارا بود به مشکل مردم رسیدگی بشه خدا میداند چند سال بیخیالش بودن !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
حجم مثبت و منفی های به این پیام عمق فاصله میان مخاطبان تابناک و واقعیت میدانی جامعه را تصویر میکند. دغدغه های دروغین، اصلاحات ظاهری و نغ و نغ کردن یک عده به ظاهر روشنفکر که نه با نیازها و اولویت های واقعی جامعه کاری دارند و نه به دنبال اصلاحات واقعی قوانینی مثل قانون انتخابات هستند! تنها چیزی که در قاموس ایشان میگنجد جار و جنجال و راه انداختن دعواهای زرگری برای فراموش شدن مسائل واقعی است
علی مطهری . شورای نگهبان بخاطر رد صلاحیت نمایندگان عذاب وجدان دارد .
با شنيدن خبر ساخت وسيله شناسايي ويروس کرونا شگفت زده مي شويم. با توجه به ساختار ويروس که اسيدهاي نوکليک مي باشد و ساختاري دارد که به زحمت و با ميکروسکپ الکتروني قابل ديدن است؛ هيچ توجيه علمي و منطقي وجود ندارد که چنين ساختار در اندازه نانو را بتوان با يک آنتن رديابي کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
این که چرا همه شک میکنند به علت دروغهای فراوان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
طول موج رادارهای لیزر و امواج نانومتری بسیار ریز تر از ابعاد ویروس است . وگرنه چکونه ویروس را با میکروسکپ .می بینند
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
با سلام
مرحوم شهید پازوکی حدود ۴ سال قبل سامانه ای ساخته بود که به ادعای خودش میکروب را از همین فاصله تشخیص می داد این اختراع بر روی تب مالت آزمایش عملی شده نتایج آن در مرکز رشد دانشگاه سمنان ارائه شد از همین تکنیک برای یافتن جنازه شهدا استفا ده می کرد که در همین راه به شهادت رسید
ناشناس
| Sweden |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
دیدی که شد....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
شاید شد ... دنیا رو چه دیدی البته شاید هم تو راست بگی اما اگر شد همین تو میا یی می گی : کپی چینیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
از دید شماها خیلی چیزها امکانپذیر نبود، اما شد که شد، جالبه که این موضوع اساسا سیاسی نیست و یک موضوع علمی و تکنیکاله و کاملا قابل ارزیابی و آزمایش خواهد بود.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
هم وطن ناشناس 02:07 ضمن احترام به حضرتعالي و اين که دوست داريد کشورمان از نظر علمي پيشرفته باشد؛ بايد خدمت شما عرض کنم که بنده تجربه کارکردن با همه ميکروسکپ ها را دارم و بنا به مکانيسم کارکردي اين ابزارها , به خوبي مي دانم که اين خبر از نظر منطق علمي قابل قبول نيست. حتي انجمن فيزيک ايران نيز اين ادعا را رد کرده است. نکته مهم وراي اين موضوع انتشار بدون انديشه و شتابزده چنين خبري در سطح بين المللي است که آبروي ايران و ايراني را مي برد.
درباره سامانه مستعان
این دستگاه اگر کار کند می تواند ویروس را در فاصله یک و نیم متری و در مرکز آنتن شناسایی کند (در ویدئوی تبلیغاتی این دستگاه این خصوصیت مورد تست قرار می گیرد) پس چرا ادعای بردی به شعاع 100 متر برای آن می شود؟ این یک تناقض کاملا آشکار در معرفی این دستگاه است
در ویدئو بسته های ویروس کمی آنطرف تر از فرد مورد آزمایش قرار دارند و علیرغم ادعای بردی به شعاع 100 متر دستگاه آنها را تشخیص نمی دهد و زمانی که یکی از این بسته ها دقیقا در مقابل سینه ی این فرد قرار میگیرد دستگاه هشدار می دهد. بردی به شعاع 100 متر در تبلیغات این دستگاه به چه معناست؟
محدوده ای که این دستگاه در فاصله یک و نیم متری پوشش میدهد چقدر است؟ اگر فردی دستش را در مقابل این دستگاه در این فاصله قرار دهد آیا دستگاه می تواند با یک یا دو چک، تمیز یا آلوده بودن دستش را به او به صورت قطعی اعلام کند؟
آیا این دستگاه بر روی نمونه های خون هم قابلیت کاربرد دارد؟ یعنی می شود به جای وارد کردن کیت های گرانقیمت خارجی یا تولید آنها در داخل، با این دستگاه آزمایش های خون را بررسی کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
حالا اگه همینو آمریکا ساخته بود شما چه به به و چهچهی که راه نمینداختی!واسه شماها خورشید از مغرب طلوع میکنه.حتی اگه تو فاصله یک متری هم تشخیص بده باز هم عالیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
بابا تو هم دلت خوشه ها. واقعا این داستان رو جدی گرفتی؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
ناشناس دوم .شما نیاز نیست سریع جبهه بگیری .به عقلت رجوع کن نه به سیاستت .ببین با آنتن میشه ویروس تشخیص داد حالا یا کار هم حزبی شما یا کار آمریکایی ها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
مرد حسابی. همینم خودش اختراع خیلی خیلی بزرگیه. واقعا اون نابغه ای که این دستگاهو ساخته باید طلا گرفت. اگه آمریکا اینو ساخته بود الان امثال شما پزش رو میدادین ولی چون هموطنتون ساخته ایراد میگیری ازش. مطمین باش الان سیا و ام آی 6 دنبال پیدا کردن اصول این دستگاهن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
جناب۲۳و۴۸ بد نیست به اخبار اردیبهشت ماه سال گذشته ارومیه نگاهی بکنید و ببینید که این دستگاه برای کشف مواد جامد‌ومایع معرفی شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
والا تا اونجایی که من میدونم سازمانایی که داخل ایرانم هستن این دستگاه رو تایید نکردن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
اگر این دستگاه برفرض محال بتواند ویروس کرونا را که ذره میکروسکوپی میباشد تشخیص دهد بزرگترین انقلاب پزشکی انجام شده است چون دیگر آزمایشگاه
های مجهز با وسایل گرانقیت برای تشخیص ویرس کرونا دیگر توجیه ندارد در ضمن با تنظیم دستگاه میتوان سلولهای سرطانی را نیز تشخیص داد و قبل از این پیشرفت کند به معالجه اقدام شود ولی متاسفانه دستگاهی که بتواند ویروس و مولکول و دی ان ا را با انتن فلزی تشخیص دهد همانطوری که دوستمان گفته جنبه علمی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
در پاسخ به ناشناس 23:48
عزیز دل برادر . این رفیقمون داره تقریبا بصورت علمی موضوع را به الش میکشه. شما هم داری متعصبانه صحبت میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
ناشناس ۲۳:۴۸
اونها اگه چیزی میسازن بعد از تایید چند نهاد علمی و دانشگاهی و دولتی هستش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
حالا چه فرقی میکند 1/5 متری یا بیشتر. معلوم نیست چرا بعضی عادت کردند به هر نحوی شده از دست آورد کشور ایراد بگیرند وزیر سئوال ببرند ؟ کسی که به کشورش ومردمش مهر بورزد به کوچک ترین دست آورده آن خوشحال میشود. آنهای که به هر چیز خوب مملکت نق میزنند باید به ماهیت ودرونی خود شک کنند که خدای ناکرده در دلشان شیطان لانه نگذاشته باشد
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
حالا چون این اختراع پر افتخار توسط برادران ارزشی انجام شده و مورد حمایت و تولید سپاه است شما مغرضانه جبهه می‌گیرید. ولی اگر یکی از غربزده‌های پر ادعای خودتان که متاسفانه در دانشگاه‌ها لانه کرده‌اند این کار را انجام داده بود او را تشویق هم می‌کردید.
حال آدم را به هم می‌زنید.
فرض كه ويروس رو شناسايى كرد بعدش چى ؟ ويروس رو از بين مى بره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
فرض محال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
ته پروژه فقط شناساییه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
عموجان این شیوع بیرویه ویروس درجهان همان نشاختن اول ویروس است اگر کسی به ویروس مبتلا شود وخودش نداند میتواند چندین نفر افراد جامعه را آلوده کند ولی اگر از همان اول ویروس آن شخص شناخته شود یا خود در خانه قرطینه میکند خودرا مداوا ویا در بیمارستان بستری ومداوا میشود.دیگر جامعه را آلوده نمیشود در ضمن ویروس اگر درهمان بدو ورود در بدن بیمار درمان شود بیمار خیلی زود درمان میگردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
حالا به فرض که ویروس رو هم از بین برد٬ آیا در مقابل اون ما رو واکسینه هم می کنه؟
حالا واکسینه هم کرد٬ آیا بقیه ویروسها مثل ایدز رو هم شناسایی و نابود میکنه بعدش هم در مقابل همه ویروس های دیگه واکسینه کنه؟
اومدیم همه این کار ها رو هم کرد آیا یه بلیط تور آنتالیا هم صادر می کنه باضافه یه برات 100 هزار دلاری برا مخارج اونجا؟
دیدید آخرش یه کاری هست که نتونه بکنه
طهان نطیف عضو فقه های شورای نگهبان گفت . ما مجلس در در راس امور میدایم و اگر در راس امور نیست تقصیر خود مجلس هست که از اختیارات قانونی خود استفاده نمیکند و بجای اینکه به مزالبات اصلی مردم که معیشت هست توجه کند به مواردی میمردازد که در مورد رد صلاحیت نمایندگان و همکاران‌مجلس هست نه مردم ......سوال . واقعا مجلس در راس امور هست . لوایحی که رد شدند و باعث تحریم بیشتر مردم شد کار نمایندگان بود ؟ چه کسانی در مقابل لوایح مجلس کارشکنی میکنند . اتفاقا مشکل این هست که هر قانونی به نفع رفاه و اسایش و خوشی و خوشحالی مردم باشد رد میشود و خود نمایندگانی که حرف مردم را بزنند هم رد میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
در محیطهای آلودە کە ویروس در همە جا هست، آنتن دستگاە بە کدام طرف خواهد چرخید ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
تغییر جهت میده . جهتش بسمتی میره که دروغ میگه . یا بسمت آسمان هم نگاهی میکنه میگه نتونستم و میگه خدایا مارا کمک کن
چقدر نماینده مجلس بودن لذت دارد که اقای مطهری نمی تواند از ان دل بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
حرف حق را شنیدن چقدر تلخ است که شما را به واکنش انداخته
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
مجلسی که مخالفی نتونه حرف بزنه .درشو باید بست
بحث ویروس کرونا خیلی پیچیده تر از مفاهیم علمی و پزشکی هست . از نطر علمی و عقلی امکانش نیست . چون بحث موجود میکروسکوپی هست . این مورد با ساخت یک دستگاه و با یک انتن رد یابی کردن وجود نخواهد داشت مگر اینکه با دستگاهای مثل دوربین قابل مشاهده هست . یعنی شما وقتی در دستگاه ام ار ای یا سی تی اسکن یا رادیولوژی قرار میگیرد خود دستگاه بر روی گزینه مورد نظر زوم میکند سپس بر روی شبکه ایی ثبت میشود . ابنکه با یک‌میله ای با فاصله دور بدون دوربین اصلا امکانش نیست مگر اینکه ارسال صدا باشد تصویر نه
فریدون عباسی چند صد تا رای اورده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
از مجید انصاری و کواکبیان بیشتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
چند صد تا چیه مطمئنا دو یا سه هزار تا رای اورده
ویروس کرونا موجود ذره بینی هست . زنده هست و فعالیت دارد . با چشم و دید معمولی قابل مشاهده نیست . نه عطر دارد نه بو و نه رنگ و نه شکلی که بشود تشخیص داد . قابل تعقیب و دنبال کردن هم نیست . چون دیده نمیشود . مگر در ازمایشگاه . مگر با ذره بین های پیشرفته . برای اینکه کرونا را دیده شود حتما دوربین انهم هم خیلی قوی باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
ویروس موجود زنده نیست ! ویروس یک پروتیین است و با این چیزی را نمیشه فهمید !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
با دوربین هم نمیشه ویروس رو دید، با میکروسکوپ بسیار قوی و در شرایط خاص میشه دید.
ناصر ایمانی: قیاس سرنوشت قالیباف و عارف صحیح نیست) بلمه قالیباف چه از نظر سواد چه از نظر کیفیت کاری و سوابق کیفی کاری قابل قیاس با دکتر عارف هم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
عارف ازنظر کاری زیر صفره قالیباف هم یه کم بالاترازصفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
عارف نفردوم کنکورسراسری و دانشجو و فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه استنفورد بوده در رشته مهندسی برق و مهندسی مخابرات وآقای قالیباف ..... خودتون قضاوت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
برای نمونه، ژن خوب نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
قالیباف سواد آنچنانی ندارد

برعکس عارف ادم با سوادی است

عارف هم جربزه ی قالیباف را ندارد

عارف تو این سیستم تلف می شود

قالیباف با این سیستم بهتر کار میکند
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
نه پ روحانی از نظر کاری بیسته.
مسولیین یا ازهمدیگه انتقادمیکنندویابه همديگه کنایه میزنند
تنهاهنرشون همين است
خسته نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
جنگ زرگری
دستگاه ویروس یاب کرونا را متخصیین علوم‌پزشکی . مهندسی پزشکی و بیمارستانها تایید کردند ؟ وزارت بهداشت چی ؟ تایید کرده ؟ یعنی اینکه با این دستگاه میشود آبله را تعریف کرد . سارس را تعریف کرد . آنفولآنزا را میشود تعریف کرد . ویروس ایدز را میشود تعریف کرد . سل را میشود تعریف کرد و پیگیری کرد که جه کسی یل دارد ....واقعا باورکنم ؟ . اگر واقعیت دارد باید از فردا در تمام سطوح کشور در بیمارستانها از بیمار و پرستار و پزشک چک کنند ببینند چقدر واقعیت دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
آبله رو که من مطمئنم خوب تعریف میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
این دستگاه چگونه ویروسها و باکتریها را تشخیص میدهد
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
شما که صحبت کردنت شبیه نوکران غربی‌ها هست برو همان حرف‌های ترامپ و ماکرون رو باور کن.
واقعا برای تابناک متاسفیم. حتی سرسخت ترین رسانه اصولگرا میزان تحمل عقاید مخالف را دارد ولی تابناک فقط نظرات خنثی را به شکل تحریف شده منتشر میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
خخخ شوخی میکنی دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
مثلا کدام رسانه اصول گرا؟
ایا ممکن است عارف ستون پنجم دشمنان اصلاحات در جبهه اصلاحات و برای شکست و اضمحلال ان بوده باشد.؟
آیا اگر یک نفر ایرانی طرفدار اصولگرا یا اصلاح طلب نباشد افکار خودش را داشته باشد منافق آلبانی نشین نباشد نخواهد برای به قول شما طاغوت هم تبلیغ کند ولی به نظرش برسد راهی که داریم میرویم اشتباه است کاملا اشتباه است و به ترکستان که هیچ به قبرستان هم نمیرسد آیا این آدم حق اظهار نظر ندارد. اینجا کارگاه بلوک زنی نیست که همه باید مثل هم باشند.
نمایندگان مجلس جه طرحی تصویب کردند که فریاد شورای نگهبان در شده و نمایندگان به چه چیزهایی متهم میکنه همه چیز که کرونا نیست اقای حقوق دان مجلس باید همه مسائل رصد کنه به نظر من طرح خوبیه که دیگه کسی نتونه به کسی بیخودی تهمت بزنند در ضمن اقای حقوق دان باز هم قدرت شورای نگهبان یعنی خودشان را به رخ کشیده و یاداوری میکند که باز هم این طرح باید شورای نگهبان تصویب کند که نمیکند اینم از حقوق دانان اقای نظیف و کدخدایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
این اعتراف خیلی چیزها را روشن می کند
همه ی موجودات طبق قانون ارتعاش از خود ارتعاش دارند،من چند وقت پیش این ایده بر اساس قانون ارتعاش به ذهنم رسید،شاید این دستگاه این طوری باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
عزیزم همینطوری که نمیشود اختراع کرد.
علم واقعا تخصصی است و کاار علمی ساده نیست!
بابا ان دستگاه سالهاست داره استفاده میشه البته در زمینه های اکتشافات معدن واینها. کدوم اختراع؟بعدش چه اصراری به چسبوندن واژه بسیج به هر پژوهش واختراعی دارین شما.نظر انجمن فیزیک ایران در مورد این دستگاه رو بخونید:::نظر انجمن فیزیک درباره «دستگاه ویروس یاب مستعان»: چنین ادعایی در حد «داستان‌های علمی و تخیلی» است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
كي گفته براي معدن استفاده شده ؟ پس علم زمين شناسي بايد تخته كنه بره،
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
متاسفانه انجمن فیزیک سال‌هاست که ارتباط نزدیک با آلبانی نشین‌ها دارد و هیچکس هم به فریادهای نیروهای ارزشی توجهی ندارد.
از برگزاری کنفرانس مختلط بگیرید تا زدن حرف‌های کفر آمیز. یک گشت در اینترنت بزنید خودتان به سرشت این انجمن پی ببرید.
اگر ریاست مجلس را بدهید به کازرونی ها اگر هیچ کاری هم نکنند حساب و کتابشان درست است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
اره خوب آخه کازرونی ها در صدر اسلام یهودی بودند به خاط اینکه جزیه ندهد و هم از زکات مولفه قلوبهم. استفتا کنند مسلمان شدند اره حساب و کتاب یهودی ها همیشه درست بوده منتها به نفع خودشون !!!! ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
همچین خبری نیست،
مطابق قانون، وظیفه شورای نگهبان در اینکه مجلس روی چه موضوعی عادی یا چند فوریتی طرح و تصویب کند، حق اظهار نظر ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
کدام قانون؟ مگر قانونی هم داریم؟
عین همین دستگاهی که ویروس کرونا را ردیابی و احتمالا از بین می برد چند وقت پیشتر با همین شکل و فرمت تحت عنوان دستگاه سوخت یاب در ارومیه معرفی شد(خبرگزاری جمهوری اسلامی) که تقریبا که نه دقیقا عین همین دستگاه ویروس یاب هست
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
کنترات برداشته همرو شناسایی میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
اتفاقا عین همین دستگاه تحت عنوان معدن یاب ارایه شده بود
نظر انجمن فیزیک ایران درباره ساخت دستگاه آشکارسازی ویروس‌های نانومتری کرونا با روش‌های الکترومغناطیسی و از راه دور (۱۳۹۹/۰۱/۲۸)
در روزهای اخیر خبرهایی از بعضی از رسانه‌های رسمی در مورد اختراع بدیع وسیله‌ای برای تشخیص آلودگی به‌ویروس کرونا از راه دور منتشر شده است. در بیان این خبر به‌عبارت‌های با ظاهر علمی مانند امواج الکترومغناطیس، دوقطبی‌های مغناطیسی و الکتریکی و دیگر عبارت‌هایی از حوزه فیزیک اشاره شده است. با وجود این‌که روش‌های تشخیص و شناسایی با استفاده از مشخصه‌های فیزیکی مواد در علم فیزیک بسیار پر کاربردند ولی دانش بشری در حال حاضر توان شناسایی و آشکارسازی ذراتی با ابعاد حدود 100 نانومتر را از راه دور ندارد و چنین ادعایی باورناپذیر و در حد داستان‌های علمی و تخیلی است.

این ادعا آنقدر از علم دور است که انجمن فیزیک ایران آن را در مجموعه ادعاهای شبه علم دسته بندی می‌کند.

اگر با احتمال نزدیک به‌صفر این وسیله کار کند، از آنجا که با دانش روز بشر همخوانی ندارد، مخترعین نه تنها برای آشکار‌سازی یک ویروس که برای جابجا کردن مرزهای دانش بشری باید مورد تشویق مجامع علمی در جهان قرار گیرند.

انجمن فیزیک ایران در راستای رسالت علمی خود و در صورتی‌که مخترعین وسیله مذکور هنوز بر ادعای خود مصر هستند اعلام آمادگی می‌کند که در صورت دریافت مستندات مرتبط با شیوه کار و آشکار‌یابی وسیله ادعایی، آن را در اختیار متخصصان و دانشمندان این حوزه برای داوری علمی قرار دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
این داشتان شبیه داستان احمدی نژاد ان دختری است که در اشپزخانه خانه شون راکتور هستهایی درست کرده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
یعنی فرمانده سپاه دکتر سلامی که دستگاه را تایید کرده از علم پزشکی بی اطلاع هستش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
گذشته از بحث علمی کسی که بک پیچ تولید کرده می دونه که طرف مدت 2 ماه ساختن وسیله با اون کیفیت که نشان داده شد یکم دور از دهن هست

.
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
مرگ بر منافق. مرگ بر منافق. مرگ بر منافق. مرگ بر منافق. مرگ بر منافق. مرگ بر منافق.
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
خدا را چه دیدی موجودات را آن انگونه که صلاح دانسته آفریده است ممکن است ویروسها ومیکروبها در پاسخ به بعضی از امواج در فرکانسهای خاص واکنشی در طیف فرکانسی دیگری داشته باشند یا تاخیر فاز مشخصی را در سیگنال ایجاد کنند که این می تواند مختص هر ویروس و میکروب باشد و بتوان با دریافت آن تشخیص نوع ویروس ومیکروب داد غیر ممکن نیست خداوند بر هر چیزی قادر وتواناست
اصولگرایان چرا اینقدر چهره تقدس به خودشان میگرند . آیا انها میدانند که وقتی در سیاست وارد شدی دیگه نمتونی دور و بر سخنان و مواضع سیاسی که اتخاذ میکنی و به انچه که تفکر میکنی و تولید گفتمان‌میکنی میشود ان‌مفاهیم را به چالش کشید . اگر در سیاست امر مطلقی وجود ندارد چه لزومی دارد که دور لر گفتمان اصولکرایان اینقدر ایزوله و خطوط قرمز وجود دارد . خطوط قرمز از دایره شخصیت ها و گفتمان ها ...... به نظرم اگر چنین فکر میکنند نباید در سیاست وترد شوند چون برای اینده مردم در دمکراسی خطرناک و هزینه بر خواهد بود . چون نگاه اصولگرایان به مطالبات غالب مردم نیست ‌. توقعات سیاسی و اقتصادی اقلیت جامعه توجه دارند .
شهرداری تهران با ۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی در مدیریت به بانک ها تحویل دادشد . و خیلی هم روی ان مانور سیاسی و افتحار میشد . مواطب باشید در مجلس با بدهی چندین تریلیون تومانی در ۱۴۰۳ تحویل نشود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
اول که زمان تحویل قالی باف 20 هزار میلیارد بدهی بود که با طلبش از دولت دقیقا برابری می کردو البته شرح فعالیتی بیش از اون مبلغ نمایان شد...... دوم باید پرسید این 30 هزار میلیارد بدهی چگونه ایجاد شده که هیچ کارنامه ای هم در مقابل اون نمی بینیم.
تابناك عزيز ! لطفاً از مسيولينى كه به طبقه نيازمند كمك مالى و جنسى مى كنند بفرماييد كه يك لشگر دنبال خودشون راه نيندارند و بروند دم در خانه مردم . بهتر است اين كار در خفا انجام شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
یعنی علی وار عمل کنند!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
اتفاقا کار خوب نباید در خفا انجام شود. اما استثنائا به جهت جلوگیری از شیوع ویروس با شما موافقم
سوال از سازنده دستگاه ویروس یاب ، پدیده اسکترینگ رو چکار کردین ؟ قوانین فیزیک رو تغییر دادین ؟ اگر حتی ادیتور یا سانسورچی یا فیلتر کننده این نظرات یا حتی یک نفر و فقط یک نفر تو کل کارمندای تابناک بدونن اسکترینگ چیه . چه حالی می کنین که نون بی سوادی رو می خورین. خوش بحالتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
میدانی چه سوال احمقانه ای کردی؟ الان تو که این را میفهمی باید طوری آن را توضیح بدهی که مخاطبانت هم بفهمند اگر نتوانستی آن را به زبان ساده توضیح بدهی یعنی خودت هم آن را نفهمیده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
اصلا تو میفهمی آیزاک آسیمف که بود و چه کرد میدانی برایان مگی کیست اینها کسانی بودند که مفاهیم دشوار فیزیک و فلسفه را برای عامه مردم قابل فهم کردند هیچ وقت مفاهیم تخصصی را در جای عمومی مطرح نکن کودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
جناب ر از کجا میدونی تو کل تابناک کسی قد تو سواد نداره؟بعدش گفتن تاکسی هر چه خالی تر باشه بوق بیشتر میزنه.. یه واژه دونستن اینقدر ادعا بر نمیداره تاکسی خالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
این واژه کودن که ، شایدم نه ، در پاسخ به فرد دیگری گفتند، توهین نیست ، اما اگه از گل نازکتر به برخی گفته بشه میشه توهین
. ادب و نزاکت اندکی ، لطفاً
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
کودن کسیه که مفاهیم فیزیک سال اول دانشگاه رو که هر کسی که لیسانس داره باید بدونه میک گه تخصصی ، نسوز عزیز جان نسوز برو کتاب بخون
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
تابناک صبح تا شب داره اصطلاحات خصصی سیاسی رو تو جای عمومی مطرح می کنه پس الان بیشتر معلوم میشه
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
داداش اگر اسم اسکترینگ به گوشت نخورده یعنی ترم یک دانشگاه آزد هم توش شک هست ، همچینم تخصصی نیست همه که مثل شما شوت نیستن بیشتریا میدونن چیه
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
اوه اوه به کارمندای تابناک برخورد اخه موقع طرح نظر چرا سطح شعور مخاطب رو نادیده می گیری که بهش بربخوره بهت بگه کودن ؟ تو هم خودتو در سطح اونا بیار پایین که کودن نباشی !!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
مو میگوم صلاوات بفرستین بره کاکو ، از مثبت و منفی ها معلومه کودن کیه
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
والله به نظر کودن کسیه که تو این عصر تکنولوژی توان یه سرچ کردن ساده در حد ویکی پدیا هم نداره ، اگر لغتش نا آشناست برات یه سرچ کنی برا در حد شعور و دانش تو توی ویکی پدیا توضیح داده
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
سردبیر ادبی دارین که اینجور فحش و توهین ها منتشر نشه هر کی به یکی میگه بی سواد اونیکی میگه کودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
یعنی الان بدلیل استفاده از کلمه اسکترینگ، تو تبدیل به دانشمند شدی،
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
پدیده اسکترینگ که وجود داره. لابد تونستن از دیفرکشن استفاده کنند با طول موج های مشخص. بر اساس رابطه پلانک انرژی رو بدست آوردن و تحلیلش کردند. تامام... صلوات.. :)))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
آن کسی که این دستگاه را ساخته سوادش از تو بیشتر بوده و پارامترهای اسکترینگ را هم میدانند یعنی چه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
واللع سهمیه های بسیج تو پاس کردن درس عادیش موندن چه برسه جابجایی مرزهای علم
شوراى نكهبان در راس امور است ،نه مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
پدیده اسکترینگ که وجود داره. لابد تونستن از دیفرکشن استفاده کنند با طول موج های مشخص. بر اساس رابطه پلانک انرژی رو بدست آوردن و تحلیلش کردند. تامام... صلوات.. :)))))
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
خب اگر اینکارو کرده باشن جایزه فیزیک نوبل برای سپاه باید بشه ، رد خور نداره
یه ساله کارت ملیم نیومده ، بعد دستگاه تشخیص کرونا ساختین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
:))
فکر کنم مردم ایران به همین وضعیت فعلی خود راضی اند. الان میشود گفت 20 درصد وضع اقتصادی عالی دارند 40 درصد متوسط 20 درصد بد نیستند و 20 درصد هم بسیار بد و در فقر مطلق. فقط آن 20 درصد آخر که له و نابود میشوند تا خدودی ناراضی اند. تا حدوی زیرا آنها هم در جهل و نادانی به سر میبرند. بقیه هم میسازند با همین زندگی.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
تو جزء کدوم دسته ای؟ تو که خیلی راضی هستی و البته از خود راضی؟
ناشناس
| Thailand |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
فقط حقوق بگیران دولت راضی هستند بدون ارائه خدماتی هر ماه حقوق و مزایا به حسابشان ریخته می شود. جامعه ای که تولید و بخش خصوص تعطیل بشود چند وقت دیگر منتظر قحطی باید بود.
تابناک دیگه چیزی نمونده شبیه بی بی سی. م ن و تو voa بشی فکر کنم تا آخر تابستان محتوات و گیر دادن هات بهمسئولان, بشه مثل همین خبرگزاری هایی که عرض شد.
اگر این خبر دستگاه ویروس یاب کرونا کذب باشه میدونید چقدر برای فکر مردم . اعتماد مردم خطرناک هست ؟ واقعا در این شرایط میدونید پدر اخلاق و اخلاق سوزی فدای سیاسی کاری میشود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
فکر مردم و اعتماد مردم؟؟ تا حالا صدها مودرد مشابه داشتیم . مردم ما فراموش کارند می فهمی فراموشکار
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
و استفاده از این دستگاه و یا داروهای ادعایی هم. ضرر انسانی و مالی به مردم می رساند!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
یعنی شما فکر می کنید درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
فوقش میره بغل دست اتومبیل بدون سوخت.
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
شما برو نگران آلبانی باش. نگران کنفرانس برگزار کردن انجمن فیزیک باش. مخترعین پرتلاش و ارزشی را به حال خود بگذار.
این اختراعات قرن بیست و پنجمی مانند کرونایاب قطعاً به مجوز برداشت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی ندارند!
هر معلمی که با خیانتی که اموزش و پرورش در حقشان کرد در شاد فعالیت کنه نشان داده که لیاقتش همین حقوق بخور و نمیر است .
آقای مطهری! اصلا به بابات نرفتیا!
تا پول یک میلیاردی از صندوق ذخیره ارزی برداشت شود آقایان هر روز یه برنامه ای دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
مرحبا
امروز یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی دنبال قاتونی کردن رتبه بندی در مجلس بود خدمت این بزرکوار عرض کنم
۱_ وقتی دولت برای مصوبه خودش ارزشی قایل نیست انتظار داری برای مصوبات مجلس ارزش قایل شود
۲_ به عنوان یک معلم اصلا موافق افزایش حقوق نیستم فقط میخواهیم سایر کارمندان حقوقشان با ما یکسان شود و شک نکید تمام جامعه فرهنگی بیشتر از فرق مینالند نه فقر که بسیار منطقی است ؟؟
۳_ محض اطلاع مسیولین قانون تعرفه گذازی پرستاری حدود ۱۲ ساله تصویب شده ولی بخاطر مافیای قدرتمندی که جناب رییسی به ان اشاره کردند هیج وقت اجرایی نشده و نخواهد شد پس برای معلمان هم دنبال قانون نباشید
۴_ تمام دولتها نهایت تلاش خود را در سرکوب و عقب ماندگی جامعه فرهنگی کرده اند که سر دسته اتها محمود بود ؟؟
۵_ تا مظلوم هست شک نکید ظالم خواهد بود
سلام با توجه به توضیح سخنگوی سپاه درباره سامانه جنجالی مستعان خوبست از سپاه و سازمان اطلاعات سپاه هم بخواهیم توضیح بدهند که چه شد شیوع ویروس کرونا که از دیماه و بطوریکه قابل اثبات است از اوائل بهمن ماه درقم گیلان شیوع شده بود خبردار نشدند؟ آیا این دستگاه بعد از شیوع اختراع شد ؟ یا قبلا" اختراع شده بود و درحال حاضر از آن پرده برداری شد؟ اصولا" چه نیازی هست که ابزاری که هنوز امتحان خود را پس نداده تو بوق و کرنا بگذاریم؟ آ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
داستان علمی تخیلی است
و کیسه واسه بودجه یک میلیارد یورویی زیاد دوختند
بالاخره ما باید این سوال را از آقای قوچانی بپرسیم و اگر تابناک عظیم الشان اجازه بدهد منتشر بشود. با توجه به اینکه قوچانی اصلاح طلب است و هدف نهایی اصلاح طلبی هم مفهوم جامعه مدنی است نظر ایشان درباره جامعه مدنی ایران قبل چیست؟ آ
فقط یه جا یادگاری داشته باشید قیمت ها در سال ۱۴۰۰
طلا گرمی یک میلیون صد تا دویست
سکه حدود ۱۱ تا ۱۲ میلیون
زاد و ولد نکنید . چون زندگی کردن برای فرزندی که در ۲۰ سال دیگر میخواهد زندگی تشکبل دهد و دوباره فرزندانی بدنیا بیاورند که طبق تعریف مسولین این کشور اقتصاد اولویت اصلی انها نیست . شادی و رفاه اجتماعی هدف انها نیست بلکه انها میگویند ما میخواهیم همه کسانیکه بعدا بدنیا میایند حرف گوش باشند .
دیدار جنابراقای رییسی با جامعه پرستاری و پزشکی کشور واقعا مایه مباهات بود و از اینکه مسیولی به درد دل انها گوش کرد بی شک جز افتخارات محسوب میشود ، ای کاش وعده های این عزیزان در حد حرف نباشد ،
طرز کار دستگاه خیلی ساده است فرد مبتلا را پیدا میکنه بعد به سمت راست هدایت میکنه و بعد تو دهان مبتلا چند سی سی امشی اسپره میکنه ، اگر مبتلا به کرونا تا 72 ساعت نمرد جزو بهبود یافتگان از کرونا محسوب میشه .
رسول جعفریان: بخش زیادی از نخبگان حکومتی ضد علم‌اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
و درگیر در شبه علم
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
چون در بستر علم این اقایان جایگاهی نخواهند داشت
صحبت اقای رسول جعفریان قلبم را به درد اورد. به عنوان یک ایرانی، ریشه مشکلات کشور همین است که متاسفانه امیدی به اصلاح ان نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
مشکل درگیری مسئولان در شبه علم هست
اون دستگاهی که تب خبرنگارا رو 43,45 نشون میداد کجا استفاده میکنین؟
در ادوار مختلف مجلس هرگرایشی که اومد درد و فقر مردم بیشتر شد . مجلس در ایران تشریفاتی بیش نیست
من این سامانه را در سالهای قبل دیده ام و از نزدیک کاملا میشناسم و بعنوان یک مطلع میگویم به پیر به یغمبر این سامانه فاقد کارایی گفته شده برای شناسایی کروناست فقط و صرفا تبلیغاتی است
الان به فرض اینکه سامانه قادر به تشخیص ویروس است کاربرد این سامانه برای بیمارستانها چیست؟ اگر توانایی از بین بردن ویروس را میداشت حداقل برای پاکسازی اماکن کاربرد داشت. الان ویروس در همه جا هست نیازی به شناسایی نیست. بیمارستانها و اماکن عمومی و... پر ویروس است.
هر روز صحبت از افزایش حقوق معلمین است. یک سوال ساده. چرا معلمین عزیز نرفتند سراغ رشته های پولساز؟ چون رتبه اش را نیاوردند. اگر روزی معلمی پولساز باشد باز همانهایی که الان در رشته های پولساز کار میکنند بعنوان رتبه های برتر میروند معلمی و اینها نق میزنند که پس ما چی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
روسای اموزش و پرورش هم امثال تو هستن معلمی تجارت نیست
یک بار هم یک دختره ۱۳ ساله نه نه ۱۶ ساله در زیرزمین خانه اش انرژی هسته ای تولید کرد و ریس جمهور خیلی ازش تقدیر کرد. بعد رفت.
به زودی فرآیند تولید و مختصات و قابلیت‌های فنی سامانه "مستعان" با حضور اصحاب رسانه و متخصصین تشریح خواهد شد.
برای این سردار گرامی بعنوان سخنگوی این نهاد و بقیه مسئولین عالیرتبه صلاح نیست بدون تحقیق و در عصر انفجار اطلاعات که دستیابی به هر اطلاعاتی از خوردن یک لیوان آب نیز ساده تر شده شاید مشابه آن سالها پیش ساخته شده و در سایت پیوست با کارآیی های مختلف در معرض فروش است.
این افرادضدعلم از چه لحاظ نخبه حساب شده اند ؟ چه کاری کرده اند که نخبه محسوب می شن ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
مشکل شبه علم که جای علم گذاشته شده
کسی که ضد علم هست که دیگر نخبه نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
مشکل اینه که شبه علم را به جای علم تبلیغ میکنند و موجه سازی
خواهشمند است ایران را به نخبگان ایرانی بسپارید
جناب جعفریان وقتی ادعا می شود که دستگاهی ساخته شده که ویروس را از فاصله ۱۰۰ متری براساس حوزه مغناطیسی سلول تشخیص می دهد و کسانی به آن تشکیک می کنند و به آنان با الفاظ زشت پاسخ داده می شود شما میزان حضور علم را در اداره کشور دریافت می کنی تست چنین دستگاهی در بیمارستان آلوده به کرونا اشکال دارد باید در محیطی ناشناخته توان خود را نشان دهد اغلب کارها از همین قیاس است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
عالی گفتی
تابناک عزیز
فکر نمیکنم این موضوعاتی که به عنوان خبر منتشر میکنی ارزش خبری داشته باشه!
تابی جون نظر ها را راجع به خبر اقای رسول جعفریان را چاپ نمی کنی!!!!!!!!!!!!!!!
باسلام درقرآن نوشته شده وقتی شما به غرور وحسد وظلم وهزار جنایت آلوده شدید من موجودی خلق می نمایم که قدتش ازشما بیشتر باشد وهمه شمارا نابود کند ویروس منحوس خالق او خداست برای برطرف شدن ان باید بسوی خدا رفت وازکردار زشت خود توبه کنیم والا ویروس قوی تر هم می تواند خلق نماید .
اگر هرکس از جمله دکترکدخدایی واقای نظیف برای مجلس تعیین تکلیف نکنند که چه موضوعی مهم است بهتر است مجلس وظیفه اش را بهتر میداند
آیا بهتر نیست که مسئولین قوه قضائیه به جای رفع دغدغه پرستاران که دارای نظام پرستاری است و تا حال نیز از حقوق خویش دفاع نموده و خواسته های خویش را عملی نموده اند فکری به حال قضات و کارکنان دادگستری نمایند چرا که حقوق یک کارشناس هوشبری با پانزده سال سابقه هفت میلیون و هشتصد هزار تومان است که از حقوق خیلی از قضات و تمامی کادر اداری با مدرک بالاتر بیشتر است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها