بازدید 12983
۵

پیشنهادهای آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش آخرین تصمیمات این شورا برای ادامه فعالیت مدارس و نحوه برگزاری امتحانات را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۷۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 14 April 2020

به گزارش «تابناک»، مهدی نویدادهم در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به حساسیت‌ها و سوالات متعدد دانش آموزان و خانواده‌ها و معلمان درباره وضعیت بازگشایی مدارس و برگزاری امتحانات اظهار کرد: دومین جلسه شورای آموزش و پرورش به صورت مجازی برگزار شد و در این جلسه وزیر و معاونین گزارشی از فعالیت‌های مختلفی که در مدت تعطیلی مدارس انجام شده است را ارائه کردند.

وی افزود: شورا از اهتمام جدی وزارت آموزش و پرورش بویژه تلاش‌های قابل تقدیر مدیران و معلمان که مجاهدان جبهه دانایی هستند صمیمانه تشکر کرد و اولین مصوبه این بود که از معلمان و مدیران و مسئولان آموزش و پرورش درخواست کنیم با همین سرعت و شدت فعالیت‌های آموزشی را ادامه دهند. باید همه مطالب آموزشی آموزش داده بشود.

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد که در واقع هیچ بخشی از مفاهیم و محتوای کتاب درسی نباید کنار گذاشته و یا حذف شود. با استفاده از ظرفیت‌های مختلف چه مشارکت خوب صداوسیما و چه شبکه شاد و دیگر فعالیت‌های خلاقانه معلمان باید آموزش‌ها دنبال شود.

وی درباره زمان و چگونه برگزاری امتحانات نیز گفت: مباحث مختلفی در این باره در شورا مطرح شد. اینکه مدارس از چه زمانی دایر شوند؟، امتحانات چگونه برگزار شوند؟ و غیره. از آنجا که این نوع تصمیم گیری‌ها باید توسط ستاد ملی کرونا اتخاذ شود چند پیشنهاد مشخص از سوی شورا تعیین شد که به ستاد کرونا گزارش خواهد شد و در صورت تصمیم آنها ما اعلام خواهیم کرد که امتحانات را چه زمانی و چگونه برگزار خواهیم کرد.

نویدادهم اضافه کرد: برای پایه دوازدهم که دانش آموزان درگیر امتحان نهایی و کنکور هستند باز تاکید شد معلمان تا آخر اردیبهشت همه مفاهیم درسی پایه آخر را تدریس کنند که چیزی باقی نماند و دانش آموزان فرصت آماده شدن برای امتحانات نهایی و کنکور را داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
آفرین به ما که از کرونا بعنوان یک فرصت استفاده کردیم و نه تهدید.. حالا می توان مزایای آموزش مجازی را درک کرد ... نه فضای اضافی آموزشی کم می آوریم ، سرویسهای آنچنانی ، شهریه ، کادر خدماتی ، مدیرهای تحمیلی
شما اگر مانیفست نرم افزار شاد را ببینید متوجه می شود که به شماره تلفنهای موبایل دسترسی دارد . چرا؟ لطفا متخصصین امنیت بررسی کنند که چه کسی این دسترسی را داده . شاید حفره های دیگری هم باشد .
کلاس های دوازدهم کلا قبل از تعطیلی کرونا تمام شده بود هر ساله همینطور است ۲۵ سال است که در پایه چهارم پیش دانشگاهی ودوازدهم تدریس دارم ‌همواره در اوایل اسفند درس‌ها تمام می شود کرونا هیچ تاثیری بر دوازدهم ندارد الکی حرف نزنید واقعیت دارد فقط مانده کلاس های داخلی که آن هم در حال تمام شدن است با استفاده از فضای مجازی در ضمن الکی میگن درس تمامه ولی فقط از مطالب تدریسی سوال طرح می کنند به دلیل ترس از قطع حقوق معلمین این فیلم ها را در می آورند
چقدر عنوان با محتوا همخوانی داشت واقعا
با اين اينترنت دركدام كلاس مجازي ميشود شركت كرد الان چند روز است من نتوانسته ام در سايت سلامت ثبت نام كنم يا خراب هست يا اينترنت وسط كا قطع ميشود پز عالي با جيب خالي
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار