بازدید 1899

موافقت شورای پول و اعتبار با برنامه‌های اعتباری بانک مرکزی برای مقابله با کرونا

کد خبر: ۹۷۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 08 April 2020

شورای پول و اعتبار ضمن موافقت با برنامه‌های اعتباری رئیس‌کل بانک مرکزی در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، مقرر کرد بانک مرکزی نسبت به هماهنگی لازم با وزارت بهداشت، برای تدوین پروتکل‌های بهداشتی در ارتباط با فعالیت شعب بانک‌ها در شرایط بیماری کرونا و تداوم تامین تجهیزات و امکانات لازم برای حفاظت از سلامت پرسنل توسط بانک‌ها، اقدام کند و به شبکه بانکی ابلاغ شود.

به گزارش ایسنا، در هزار و دویست و نود و یکمین جلسه شورای پول و اعتبار که روز گذشته به ریاست عبدالناصر همتی برگزار شد، اعضای شورا پس از بحث و بررسی در رابطه با برنامه‌های درحال تدوین بانک مرکزی در سال جهش تولید، مقرر کردند که در جلسات بعدی گزارشات لازم در این رابطه ارائه شود.

همچنین شورای پول و اعتبار با برنامه‌ها و سیاست‌های اعتباری پیشنهادی رئیس‌کل بانک مرکزی در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا موافقت کرد.

در این جلسه، رئیس‌کل بانک مرکزی گزارشی از خدمات پرسنل نظام بانکی در طول دوره شیوع ویروس کرونا که تعدادی از همکاران بانکی نیز در حین انجام ماموریت جان خود را از دست داده‌اند، به اطلاع اعضای شورا رساند.

شورای پول و اعتبار ضمن تقدیر از خدمات شبکه بانکی کشور و همدردی با خانواده جانباختگان کارکنان بانک‌ها ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، مقرر کرد بانک مرکزی نسبت به هماهنگی لازم با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تدوین پروتکل‌های بهداشتی در ارتباط با فعالیت شعب بانک‌ها در شرایط بیماری کرونا و تداوم تامین تجهیزات و امکانات لازم برای حفاظت از سلامت پرسنل توسط بانک‌ها، اقدام و به شبکه بانکی ابلاغ شود.

گفتنی است؛ در این جلسه گزارشی از تمهیدات لازم برای ترمیم، تجهیز و ارتقای خدمات الکترونیکی شبکه بانکی با هدف کاهش ارائه خدمات حضوری در شعب بانک‌ها به اطلاع اعضای شورا رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار