بازدید 57063
هزار و نهصد و هفتاد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ضدعفونی کردن معابر قم از سوی نیرو‌های حشدالشعبی صحت دارد؟ / مطهری از سفیر چین شاکی شد / دفاع تمام قد سعید حدادیان از عادل فردوسی‌پور

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: روایت میرسلیم از اختلاف نظر‌ها بین آیت‌الله خامنه‌ای و میرحسین موسوی / "کرونا پارتی" در تهران و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 09 April 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
تصحیح و توضیح رهبر معظم انقلاب درباره آمار تلفات کرونا

▫️ رهبر انقلاب اسلامی فرمایشات امروز خویش پیرامون آمار تلفات ناشی از شیوع بیماری کرونا در سطح جهان را تصحیح کردند. حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در تصحیح فرمایشات امروز خویش پیرامون آمار کشته شدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا در سطح جهان اظهار داشتند: مطلبی که من گفتم یک میلیون نفر از بیماری کرونا کشته شده‌اند اشتباه بود، بیش از یک میلیون نفر به این بیماری مبتلا شدند. کسانی که از این بیماری در سطح جهان از دنیا رفته اند خیلی کمتر بوده است. ایشان تاکید کردند: یک میلیون نفر در سطح جهان به این بیماری مبتلا شدند، من اشتباه گفتم که یک میلیون نفر از این بیماری از دنیا رفتند و یا کشته شدند. /مهر
 
"کرونا پارتی" در تهران

بعضی از مردم علیرغم تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی برای برگزاری میهمانی، تست کرونای خصوصی می‌دهند و دور هم جمع می‌شوند.آن‌ها تست کرونا را در خانه خودشان انجام می‌دهند و برای هر تست تا ۸۵۰ هزار تومان هزینه می‌کنند!
 
ماجرای آشنایی نویسنده «پایتخت» با محسن تنابنده

آرش عباسی در گفتگو با خبرآنلاین مطرح کرد:من و آقای تنابنده سال‌های پیش در دوره دانشجویی همکلاس بودیم، اما دوستی زیادی نداشتم تا اینکه از طریق احمد مهران‌فر بیشتر آشنا شدیم. سال‌ها پیش هم قرار بود در سریال چک برگشتی همکاری داشته باشیم، اما این اتفاق رخ نداد، برای «پایتخت‌۵» هم یک صحبت‌هایی انجام شد و جلساتی برگزار کردیم، ولی در نهایت شرایط مهیا نشد، تا اینکه بعد از نمایش تئاتری که با محسن تنابنده انجام دادیم درباره نوشتن پایتخت صحبت کردیم و از اردیبهشت ماه نوشتن پایتخت را شروع کردیم.احتمالا یکسری حرف‌ها که در پشت پرده زده می‌شود و با تیتر بزرگ «نویسنده پایتخت ۶ کیست؟» دست به دست می‌شود را دیده‌اید؟ این نوشته و این موضوع خیلی آزاردهنده است. باید بگویم که در این پشت پرده عناوینی به من داده می‌شود که اصلا واقعیت ندارد و کذب محض است. من دیدم که برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها درباره‌ام نوشته‌اند «نویسنده مبتذل تئاتر»؛ واقعا دلیل این موضوع را متوجه نمی‌شوم.‌ای کاش درباره ۲۶ نمایشنامه‌ای که دارم هم صحبت کنند. من در حوزه نمایشنامه درباره عاشورا و مسائل مختلف مذهبی کار کرده‌ام.من نمی‌دانم مخاطبان چرا تیتراژ سریال را نمی‌خوانند و توجه نمی‌کنند که چه کسانی چه مسوولیتی دارند. یک گروه بزرگ این سریال را ساخته و همه کنار هم هستیم. من نویسنده بودم، طراح قصه و سرپرست فیلمنامه مشخص است و طراح اصلی محسن تنابنده است که در تمام فصل‌ها هم همین موضوع بوده و قصه‌ها را او طراحی کرده است. من افتخار داشتم در کنارش کار کنم و این فرصت خوبی بود.
 
خسارت ۹۰ درصدی ناشران در روز‌های کرونایی

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران:ناشران و کتابفروشان دچار خسارت ۹۰ درصدی شده‌اند، ۱۰ درصد را هم برای فروش اینترنتی می‌گویم وگرنه وضعیتمان بد است. ناشران به خاطر نمایشگاه کتاب تمام سرمایه خود را برای تولید کتاب گذاشته‌اند و حالا نقدینگی ندارند و با این وضعیت موعد چک‌هایشان هم فرا می‌رسد. /ایسنا
 
استاد هواشناسی: وارد دوره ترسالی شده‌ایم

پروفسور حسین اردکانیان:بارندگی‌های ایران در این سال‌ها نرمال و بالاتر از نرمال بوده است. بهبود وضعیت بارش‌ها باعث ورود ایران به دوره ترسالی شده است. بارندگی‌های بهاره امسال تا اواسط خردادماه ادامه خواهد یافت. با این حجم بارش‌ها مخزن سد‌های کشور وضعیت بسیار مناسبی دارند و باید به فکر جمع‌آوری رواناب‌ها برای سال‌های آتی باشیم. بارش‌ها در روز‌های آتی می‌تواند به باغات غرب، شمال غرب و شمال شرق کشور آسیب وارد کند. /مهر

سازمان غذا و دارو: تولید و توزیع "رانیتیدین" متوقف شد

دکتر غلامحسین مهرعلیان، مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو طی نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های تولید کننده داروی رانیتیدین دستور توقف تولید و توزیع قرص و آمپول رانیتیدین را صادر کرد که در این نامه آمده است: «با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و اطلاعیه اخیر مراجع علمی نظیر FDA ایالات متحده آمریکا و TGA استرالیا در خصوص ایجاد ناخالصی نیتروزآمین از نوع NDMA در فرآورده‌های دارویی رانیتیدین، لازم است تولید کلیه محصولات رانیتیدین از اشکال دارویی قرص و آمپول تزریقی از تاریخ صدور این نامه به طور کامل متوقف و از توزیع محصولات تولید شده موجود در کارخانه به شرکت‌های پخش خودداری گردد. بدیهی است مطالعات و بررسی‌های لازم با حضور متخصصین امر در این خصوص در حال انجام بوده و سایر تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه متعاقباً اعلام خواهد شد».

دفاع تمام قد سعید حدادیان از عادل فردوسی‌پور

سعید حدادیان مداح معروف که در گفت و گوی زنده با مصطفی امامی در لایو اینستاگرامی روزنامه جام جم حاضر شده بود، عادل فردوسی‌پور، پرویز پرستویی و محسن تنابنده را سرمایه‌هایی نامید که مدیرانی مثل فروغی باید قدرشان را بدانند و بتوانند حفظ شان کنند.

روایت میرسلیم از اختلاف نظر‌ها بین آیت‌الله خامنه‌ای و میرحسین موسوی

مصطفی میرسلیم: درباره نحوه اداره کشور در دولت مهندس موسوی که ایشان نخست وزیر بودند و مجلس به ایشان رای اعتماد داد و دولت را شکل دادند و رئیس جمهور که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بودند اتفاق نظر وجود نداشت این اتفاق نظر هم بر می‌گشت به این که تا چه اندازه دولت در امور کشور مداخله بکند و تا چه اندازه مردم خودشان کار‌ها را به دست بگیرند آقای مهندس موسوی اعتقادش این بود که بالاخره درآمد نفت را داریم زندگی می‌کنیم و برای اینکه این بخش خصوصی هم ساکت باشد یک صد میلیون دلاری بهشون می‌دهی صدایشان خوابیده می‌شود در این حد تحقیرآمیز برخورد می‌کردند با بخش خصوصی.

تشکر ویژه امیرعبداللهیان از چین

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل تصریح کرد: کمک‌های چین به ایران در مبارزه با کرونا ویروس قابل تقدیر است. حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطلبی درباره کمک‌های چین به ایران منتشر کرد. متن این مطلب به شرح زیر است:کمک‌های چین به ایران در مبارزه با کرونا ویروس قابل تقدیر است. آمریکا و برخی مدعیان تمدن، بجای رفع تحریم، به تشدید تحریم و راهزنی محموله‌های ماسک و کیت تشخیص کووید-۱۹ در جهان روی آورده اند. نظام درمانی ایران فوق العاده است. به مدافعان سلامت ایران افتخار می‌کنیم.
 
توئیت فارسی نخست وزیر جدید عراق

«مصطفی الکاظمی» نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق امروز (پنجشنبه) پس از انتصاب به این سمت در توییتی به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی نوشت که در دولت خود خواست و مطالبه مردم عراق را در اولویت برنامه‌ها قرار می‌دهد. نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق در توئیترش نوشت: وظیفه من برای هدایت دولت عراق، من پیش از مردم شریف خود قول می‌دهم، برای تشکیل دولتی که تابش آرزو‌ها و خواسته‌های عراقی‌ها را در صدر اولویت‌های خود قرار دهد، محافظت از حاکمیت کشور، حفظ حقوق، کار برای حل بحران‌ها و فشار آوردن اقتصاد به پیش برود. لازم به ذکر است که در پی انصراف «عدنان الزرفی» از تشکیل کابینه عراق، «برهم صالح» رییس جمهوری این کشور، مصطفی الکاظمی رییس دستگاه امنیتی عراق را مامور تشکیل کابینه کرد. صالح در حضور شمار زیادی از رهبران سیاسی (سید عمار حکیم، هادی العامری، حیدر العبادی، فالح فیاض و نصار الربیعی) و نمایندگان فراکسیون‌های مختلف در کاخ ریاست جمهوری، حکم الکاظمی را تحویل وی داد.
 
مطهری از سفیر چین شاکی شد

علی مطهری نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت: گستاحی سفیر چین در مورد کرونا باید پاسخ داده شود. قرار نبود مبارزه با آمریکا منجر به وابستگی به چین شود. علی مطهری نماینده‌ی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت: گستاحی سفیر چین در مورد کرونا باید پاسخ داده شود. وزارت خارجه باید سفیر چین را احضار کند. متاسفانه نیاز اقتصادی ما به چین باعث شده که درباره‌ی ظلم عظیم دولت چین به مسلمانان این کشور نیز سکوت کنیم. قرار نبود مبارزه با آمریکا منجر به وابستگی به چین شود.
 
ضدعفونی کردن معابر قم از سوی نیرو‌های حشدالشعبی صحت دارد؟

معاون سپاه علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) قم به ایرنا پلاس گفت:ضدعفونی معابر قم، کار اعضای الحشدالشعبی نبود. چند روز پیش خبرگزاری اعلام کرده بود جمعی از جوانان الحشدالشعبی عراق که در شهر قم مشغول به تحصیل دروس حوزوی در جامعه المصطفی هستند، در اقدامی جهادی با توزیع مایع ضدعفونی کننده و همچنین گندزدایی از سطوح، در برخی از محلات قم به مبارزه با کرونا رفتند. البته قبلا مسئولان بر پرهیز از موازی کاری درخصوص مقابله با کرونا و هماهنگی با ستاد ملی تاکید کرده بودند؛ به ویژه که مساله کرونا متفاوت از سیل است و وجه تخصصی و بهداشتی ماجرا اهمیت بیشتری دارد. در همین رابطه سرهنگ پاسدار مهدی کبیری‌پور، معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی‌ابن‌ابی‌طالب (ع) قم درباره نهاد هماهنگ‌کننده نیرو‌های داوطلب الحشدالشعبی برای ضدعفونی معابر قم، به ایرناپلاس می‌گوید: ابتدا باید تأکید کنم این افراد، عضو الحشدالشعبی نیستند، چراکه الحشدالشعبی خاص عراق است. اما این‌ها اعضای «شباب المقاومه» هستند. این گروه هم متشکل از اتباع عراقی و لبنانی ساکن قم است و در اموری از این قبیل و مسائل فرهنگی فعالیت و همکاری می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۱۷۴
انتشار یافته: ۱۰۸
ضدعفونی توسط حشدالشعبی !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
فقط 2000000 که قطعا آمار بیشتر از این هست مهاچر غیر قانونی در ایران وجود دارد.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
میگه اونا از الحشدالشعبی خاص عراق نبودند بلکه اعضای «شباب المقاومه» هستند. این گروه هم متشکل از اتباع عراقی و لبنانی ساکن قم است . یعنی ماهیتا" باهم فرقی ندارند
عمو فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
توو این مملکت چه خبره؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
تو را به جدتان قسم فیلتر تلگرام را بردارید.الان مدرسه پسرم ویدیوهای آمزشی را تو تلگرام میگذاره و ما برا
وصل شدن مشکل داریم.بگذارید حشدالشعبی و دولت و مجلس هم هر کاری میخوان انجام بدن،همین مشکل ساده را یک مسئول با مرام اگر پیدا میشه حل کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
اومدند کمک کنن...
خدا وکیلی اگه از غربیای آنگلوساکسون مثلا فکر اقدام به سرشون بزنه و اعلام جهان بکنند، چه یقه هایی که پاره نمیکردند برای عشقتون غرب!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
در عصر کنونی وقتی انتقال و سرعت اطلاعات و اتفاقات به اندازه ۳۰۰هزار کیلومتر رفت و برگشت میکند نباید دیگر دروغ و درویی وجود داشته باشد . دیگر نباید تحلیل ها و تفسیرها بر مبانی احساسی باشد .
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
اینجا در آلمان سوال ضد عفونی خیابانها را از پرفسور شریته برلین سوال کردند.
ایشان معتقد است که این عمل علیه ویروس چندان موثر نیست و بیشتر به تبلیغات پوپولیستی بعضی کشور ها وابسته است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
ناشناس۲۲:۱۵
من خودم معلمم. برای دانش آموخنته هایم در واتساپ درس می گذارم. این چه ربطی به این مسئله داره.
مدیر شبکه سه صدای حدادیان را هم درآورد !!
زمین و زمان میگن این یارو مدیر خوبی نیست ولی کسی جرات کنارگذاشتنش را نداره !!؟!؟!؟!؟!
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
چون بچه باجناق آقای حداد عادل هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
ان وقت چرا از وقتی امده برنامه این شبکه خیلی جذاب تر و سرگرمی محور تر شده ؟
برو بذار باد بیاد ما مردم با این حرف های خاله زنکی شما ها کاری نداریم و برنامه خوب باشد می بینیم که این شبکه هم کم ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
ما که حال می کنیم با این چنین مدیرانی که باج نمی دهند و قاطع هستند و اگر 10 تا مدیر مثل فروغی در پست های مهم مدیریتی کشور باشند مملکت به این روز نمی افتاد
هر چند که فروغی فقط کاری که دستور مدیران بوده را عملی کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
مثلا کجاش جذابتر شده؟ میشه چندتاشو نام ببری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
میگه مدیرانی که باج نمی دن، میتونی بگی باج به کی؟ به ملت؟؟؟؟ یه نظر سنجی بذارن ببین چند نفر خواهان بازگشت فردوسی پور اند؟ نکنه شما و مدیران مدنظر شماها همه ملت هستین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
این هایی که دارند از فروغی تعریف میکنند همه فامیلاش هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
فقط عصر جدید در شش ماهی که پخش شد کل برنامه نود 20 ساله را با امار چند برابری در مشارکت نظر سنجی و رای دادن ها شکست ان هم با اختلاف
حالا می فهمم که چرا می گویند به یک برنامه ساز نباید زیاد پر و بال داد که یک برنامه را چندین سال پخش کند چون شاخ می شودبا ان برنامه حاشیه ساز که کمکی در ارتقا فوتبال نمی کرد و بلعکس انجام میداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
ادبیات جالبی داری، چون شاخ میشود!!!! ادبیاتی سراسر بغض و کینه و حسادت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
124
من که خودم شبکه سه نگاه نمی کنم. مدیرش را هم نمی شناسم. نمی دانم بچه باجناق آقای حداد عادل هست یا نه. اما یک سؤال منطقی می پرسم. اگر حداد عادل حالا هر کاری هم داشته باشد، همه وابستگان سببی، نسبی، و ... ولکن دارای لیاقت باشند نباید در این مملکت به حق یا به ناحق مسئولیتی داشته باشند؟ واقعا این منطق را وجدان شما می پذیرد؟
تقریبا دست چینی ها در ارائه آمار دروغ قربانیان رو شده ولی متاسفانه هنوز مسئولان دست به دامان چین هستند !!

همان چینی که در کنار روسیه تمام قد از تحریم ها حمایت کردند !!!!!

همان چینی که حالا با چند هزار ماسک بی کیفیت و کیت تقلبی برادران ایرانی را خام کرده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
حالا چه ربطی داشت که این اقای بهداشت ایران در این زمان گیر و دار در کشور خودشت از چین بگوید؟حتی در زیر مجموعه این اقا تشخصی نمی توانستند بدهند که این بیماری چی هست
در ضمن این کالای تقلبی بر خلاف تبلیغاتی که برای تو کردن از یک کشور اروپایی فرستاده شده به کشورها که ایران جز ان نبوده
در ضمن این قیم ما نیستند که فکر کنی باید منافع خودشانت با کشورهای دیگر را به خطر بیاندازند و تحریم ها را اعمال نکنند به صورت کامل و شما باید قوی باشی که حتی با زور هم شده حقت را بگیری و نه اینکه با التماس درخواست وام و دریافت پول های بلوکه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
حکایت وقتی مادر نیست باید با زن بابا ساخته دیگه
حالا که احتیاج به گرما داریم وارد ترسالی شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
یعنی دیگه ابرهای مارو نمیدزدند؟
در بحث دشمنی امریکا با ما باید عرض کنم امریکا با ما یا هیچ کشور دیگری دشمنی و پدر کشتگی ندارد و تنها دنبال منافع اقتصادی کوتاه و بلند مدت خود میباشد همچنانکه همه کشورهای دنیا چنین هستند.امریکا در مقاطعی از تاریخ از داعش یا طالبان حمایت میکند و حمایت از دیکتاتورهای منطقه را تا زمانی که بنفعش باشند ادامه میدهد همچنانکه روسیه در سوریه میکند!!! . بنابراین در ماهیت استکباری و منفعت طلبی امریکا بحثی وجود ندارد و مشکل از انجا شروع میشود که ما پرچم امریکا را که برای مردمش مقدس است (همچنانکه پرچم عزیزکشورمان برای ما مقدس است و توهین به ان را برنمیتابیم)اتش میزنیم و شعار مرگ بر ان کشور میفرستیم و این کارهای تو خالی فورا توسط شبکه های تلویزیونی خبری دنیا به شکل وسیعی پوشش داده میشود(شعاری که هیچ تاثیری در عمل ندارد و هر کس فکر میکند تاثیر دارد میتواند همین الان هزاران مرگ بر این بنده حقیر نویسنده مطلب بفرستد!!! )با شعار مرگ گفتن و پرچم اتش زدن و تهدید به نابودی کشورها توسط مسئولان و فرماندهان، فقط بهانه ای به کاخ سفید میدهیم تا در مقابل مردمش سرافکنده نباشد از فشاری که به ملت نجیب ایران وارد می اورد و ما را در تنگنای اقتصادی و دارویی قرار میدهد!! با این کارهای ما هیچ امریکایی از مرگ ایرانیان متاسف نخواهد شد و هیچ وجدان شریفی سران کاخ سفید را زیر سوال نخواهد برد!!! ."اقایان ! هرگز نگفته و نمیگوییم از منافع ملی ایرانیان بنفع یک خارجی چه امریکا و چه روسیه و چین دست بردارید بلکه عرض میکنیم از تهدیدات و شعارهای تو خالی که هرگز هم عملی نکرده ایم دست برداریم تا مردمان ازاده در دنیا بتوانند سیاستمداران فاسدشان را بواسطه اقدامات ضد بشری زیر تازیانه پاسخ به سوالات ببرند."
"تا وقتی که ما داعیه نابودی امریکا و حسینیه کردن کاخ سفید داشته باشیم هیچ رای دهنده با شرف امریکایی از سیاستمدارانش نخواهد پرسید این نسل کشی ایرانیان را به کدامین گناه و دلیل براه انداخته اید؟؟؟؟"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
عزیزم بارها باسخ داده شده ولی دوباره هم گفته می شود
الان دها کشور دارند مرگ بر امریکا می گویند ولی چون چند سالی است که رسانه های ماهواره ای و اینترتی مسموم روی این که چرا اتش می زنیم زوم کردن تا به تو بقوبلانند که نباید انجام شود و درحالی که چندین دهه است گفته می شود و کسی تا همین چند سال پیش زوم نشده بود
این را گفتم به شما که بدونی مشکل کشور ها اتش زدن و حرف زدن ها نیست بلکه عمل است که امریکا از روز اول انقلاب میخواست با کودتا کشور را برگرداند مثل قبل که نتوانست و این دشمی ان ها ادامه دار است و باید به شما بگویم که دور ایران است و تا زمانی که امریکا را ضعیف نکند این روند جریان دارد تا ان موقعی که امریکا بر می گردد به مرزهای کشورش چون چوب خطش در این ده ها سال پر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
کشوری که می گوید اول آمریکا و سپس باقی جهان. فقط دشمن ما نیست بلکه دشمن بشریت است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
افرین به تفکر عالی شما، بله پرچم نماینده. یک ملت هست،نه دولت اون کشور مثل امریکا که کل کارمنداش 14000 نفر هست، وتنفر ملتی از هفتاد ود ملت دنیا تشکیل شده، وبیشترین خدمت واختراع رو برای بشریت به ارمغان اورده
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
ایا تا حالا دیدید مردم امریکا یا دولت امریکا از روی پرچم کشور ما رد بشن ؟ ایا وقتی پرچم کشور ما در خیابانهای امریکا اتیش زده بشه خودت چه فکری میکنی ؟ ایا ان ورزشکار امریکایی با پرچم کشور در میادین بین امللی گریه میکند را تاراحت نمیکنید . تحریم نفتی و اقتصادی چیزی نیست جز خشم فرو خفته مردم امریکا که به ترامپ رای دادند از برجام خارج شو ؟ دوم اینکه از زبان مسولان خود ایران شنیدم که مرگ بر امریکا برای ما جایز هست چون ما انقلابی هستیم . چون شعار مرگ بر امریکا خیلی پر مغز هست ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
ناشناس ۲۱:۴۰
فقط یه سوال؟
آیا کسی پرچم ایران رو آتش بزنه و مرگ بر ایران بگه تو و
امثال تو خوشحال میشید؟
این چه استدلال بیخود و غیر منطقی هست؟
مگر شما برای مردم دنیا مشخص میکنید چطور فکر کنن؟
شما هم فکر کن دور ایرانه! البته با تورم فضائی و بیکاری!
آقای میرسلیم و بقیه خادمان به ملت؛ لطفا" نون بازوی خودتان را بخورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
برخی اصلاح طلبان از یک سو طلبه های شیعه چینی که در ابتدای سال تحصیلی به ایران آمده اند را دشمن و مایه ابتلا به کرونا اعلام می کنند
از سوی دیگر با مطرح کردن مسلمانان ایغور و دشمنی با چین ، به دنبال تخریب تنها روزنه های فرار از تحریم آمریکا هستند.

این رفتار نسبت به هر کشوری که کشور را در برابر تحریم کمک می کند همچون" عراق، ترکیه، روسیه و افغانستان نیز داشته وب ه دنبال تخریب رابطه هستند.

هدف بستن دست و پای نظام برای تسلیم در برابر آمریکا و غرب است
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
گیریم اصلاحطلبان چنین قصدی دارن.بنظر شما این دلیل بر سفسطه شما میشه؟یکجا کمک به مسلمانان مظلوم و جای دیگه چشمها رو ببندی؟چرا باید از کشور اسلام ستیزی مثل چین بگذریم؟اگر دین نداری لا اقل ازاده باش دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
علی مطهری فکر می کند نماینده مردم اویغور در مجلس است . عمو به تو چه ربطی داره؟
نمردیم و معنی جدید گستاخی را هم فهمیدیم!!!
جناب مطهری سخنگو بهداشت یک حرفی را زد و جواب هم شنید و باز دوباره یک چیزی گفت و باز جواب شنید ان وقت تو این وسط چی می گویی برای خودت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
سفیر چه کاره است و چه تخصصی دارد که جواب سخنگوی بهداشت را دهد؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
میگه در آمریکا میلیونها مسلمان آزادانه زندگی می کنند ولی در چین مسلمانان به
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
سفیر کارش تامین کننده منافع ان کشور در کشور میزبان است
حالا خیلی این سفیر فعال است جواب میدهد و گرنه وزیر خارجه اش پاسخ می داد
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
نمیفهمیدی و میرفتی مفیدتر بودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
برخی اصلاح طلبان از یک سو طلبه های شیعه چینی که در ابتدای سال تحصیلی به ایران آمده اند را دشمن و مایه ابتلا به کرونا اعلام می کنند
از سوی دیگر با مطرح کردن مسلمانان ایغور و دشمنی با چین ، به دنبال تخریب تنها روزنه های فرار از تحریم آمریکا هستند.

این رفتار نسبت به هر کشوری که کشور را در برابر تحریم کمک می کند همچون" عراق، ترکیه، روسیه و افغانستان نیز داشته وب ه دنبال تخریب رابطه هستند.

هدف بستن دست و پای نظام برای تسلیم در برابر آمریکا و غرب است
ناشناس
| Viet Nam |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
خطاب به ۲۲:۴۰قرار نیست به خاطر اینکه چین روزنه های کوچکی برای دور زدن تحریم ها باز گذاشته در برابر کشتار مسلمانان آنجا سکوت کنیم.زیرا کل تحریم ها بخاطر حمایت از مسلمانان خاورمیانه است‌طبق استدلال شما اگر در برابر اشغالگری صهیونیست ها هم سکوت کنیم اصلا ممکن است شوری امنیت تحریم ها را بردارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
علی مطهری همیشه تو حاشیه سیر می کنه این هم یک روش مطرح بودنه
آیا همه کسانی که کرونا گرفتند متوجه شدند؟خیر.این بیماری برای بسیاری بدون نشانه وعلامت خاصی  است.


آیا همه کرونایی ها به پزشک مراجعه کردند؟
خیر تعداد زیادی احتیاج به بستری شدن نداشتند و با استراحت و داروهای خود تجویز خوب شدند.


آیا از همه ایرانی ها تست کرونا گرفتند .خیر اگر ظرفیت تست در ایران را روزانه به طور میانگین 10 هزارفرض کنیم تا امروز 510 هزار نفر تست شدند.که 65 هزار مثبت شده.

آیا همه کسانی که کرونایی وخیم بودند بستری شدند؟
خیر .بسیاری دسترسی نداشتند ویا توسط پزشک در منزل درمان شدند ویا بیماری خود را پنهان کردند.

بنابراین تعداد مبتلایان در ایران میلیونی است ویا شاید هم ده ها میلیونی.

ولی این ویروس به دلیل نا شناخته بودن در افراد مختلف منجر به بروز علایم مختلف و یا اصلا بدون علامت است مخصوصا بچه ها تا سن 19 سال.

پس چرا آمار کاهشی است؟
پاسخ .گرم شدن تدریجی هوا و تابش بیشتر اشعه خورشید ویروس کش است.این ویروس تا حداکثر اول تیرماه در نیمکره شمالی به طور کامل صفر می شود اما ترس از اینستکه در نیمکره جنوبی تا پاییز امسال دوام بیاورد ودوباره چرخه شیوع در نیمکره شمالی شروع شود. همین الان هم تعداد مبتلایان در نیمکره جنوبی خیلی کمتر از نیمکره شمالی است.بنابراین اگر بشر می خواهد این ویروس را محو کند باید در تابستان امسال حداکثر تلاش خود در نیکره جنوبی را بکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
درود بر استاد اعظم
اینها خودت گفتی
یا از کس دیگه هم کمک گرفتی؟!
طبق محاسبات شما انگلیس که سه برابر ما فوتی داره چند ملیون کرونایی داره؟!
استعمار گری هر کشور از مقطعی شروع شده صرف اینکه چین سابقه استعمار گری ندارد دلیل خوبی نیست چون تا بحال قدرتش را نداشته ولی حالا که قدرتش را دارد چه بسا روی امریکا و انگلیس را سفید کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
هدف ما دور زدن تحریم های آمریکا است. غربزده ها
به دنبال تخریب تنها روزنه های فرار از تحریم آمریکا هستند.

این رفتار نسبت به هر کشوری که کشور را در برابر تحریم کمک می کند همچون" عراق، ترکیه، روسیه و افغانستان نیز داشته وبه دنبال تخریب رابطه هستند.
به نظر من اگر در مورد کسی حرفی میزنیم. حق طرف مقابل را نیز باید محفوظ بداریم که از خودش دفاع کند به عنوان مثالآقای میرسلیم می گوید: آقای مهندس موسوی اعتقادش این بود که بالاخره درآمد نفت را داریم زندگی می‌کنیم . باید دید واقعا ایشان این را گفته یانه . زیرا هر چیزی را می توان به کسیکه دستش از رسانه کوتاه است نسبت داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
میر سلیم دارد برای ریاست مجلس تلاش می کند این حضور در صحنه اش هم برای همین است.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده گیری؛ مردی
میرسلیم
بفرماييد داخل خونه خودتونه ! چينى ها حشدالشعبى ها .... ! ما و شما نداريم .
میرسلیم لات کوچه خلوته . تو اوضاع جنگی کشور با کسری بودجه وحشتناک نگاه تحقیر آمیز به بخش خصوصی‌ چیه از کجا دراوردی چرا تا حالا حرفی نزده بودی اینکه موضوع امنیتی نبوده. تو و امثال تو در زمانی که مردم در انتخابات شرکت نکنند رای میاری وگرنه در بوته رای ملت یکبار خودت رو ازمودی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
عالی بود
اقا دیگه قشنگ معلوم شد چین دروغ گفته
تایوان به عنوان موفق ترین کشور تو کنترل کرونا اعلام کرده از همون اول هم به داده های چین اعتماد نداشته و خودشون پروتکل کنترل و درمان گذاشتن. طبق چیزایی که گفتن این ویروس بر خلاف گفته های چین بسته به ترکیب سنی جامعه میتونه تا 32 درصد تلفات داشته باشه.
اینم بگم خدمتتون چین ماسک فرستاده پاکستان بعدا معلوم شده از لباس زیر درست شده بودن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
فکر کن تو تایوان فقط 200 نفر مبتلا شدن!!!!!!
از جوک هادر عالم در سیاست
آقای میرسلیم مردی نبود فتاده را پای زدن ______گردست فتاده ای بگیری مردی ______مگر قول پیامبر علیه السلام را نشنیده ای_________ اُحْثُوا اَلتُّرَابَ فِي وُجُوهِ اَلْمَدَّاحِينَ
ماله کشی بیست و سی رو امشب دیدم و حالم به هم خورد.
اگر ما مسلمونیم چرا سکوت کردیم در برابر ظلم به یک مسلمان.
فقط برای آمریکا و اسرائیل خط و نشون میکشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
زمانی سکوت نمی کنند که فاجعه درست شود مانند هند و نه زمانی که به بحران تبدیل نشده چون مسئله داخلی است
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
جواب تو همون اگره
واقعا اگه ما همه مسلمون بودیم وضع مملکت این بود؟؟؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
اخه کسی با تفکرات تو خودآزاری داره میره بیست وسی نگاه میکنه؟ تا وقتی بی بی سی و منو تو و کانالهای متعدد تلگرام و تویتر هست که بیست و چهار ساعته برای شادی و رفاه و سلامت امثال تو دل میسوزونند و خبر راست و درست برات پخش میکنند دیگه چرا بیست وسی
برادر میر سلیم
سکوت نعمت بزرگی است وزبان عضوی است که در ایجاد فتنه نقش اصلی را ایفا می کند در این سرانه پیری مواظب این عضو باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
این حرفها نشانه پیری است!
مسلمانی به رنگ و نژاد و پوست نیست اگر چین به مسلمانان آنجا ظلم می کند باید از طرف وزارت خارجه محکوم شود وزارت خارجه بقولی نباید نقش حافظ منافع چین را ایفا کند
خوب نظرات رو سانسور میکنی. خووووووووب
دانش اموزان عزیز لطفا اصلا گول تبلیغات مافیای کنکور رو با صدا سیما برای خالی کردن جیب ملت کیسه دوخته اند رک نخورید ؟ به عنوان یک معلم توصیه میکنم تو کتب درسی مهارت پیدا کنید و فقط یک کتاب معتبر رو بخونید ؟؟ شک نکنید کسی گردش مالی ۸۰۰ میلیارد تومانی داره فقط تونسته به کمک صدا و سیما جیب مردم رو خالی کنه بدون یک ریال مالیات ؟؟
کم حرف میزد و عمل میکرد
حرف بدون عمل را به دور از مردی و مردانگی میدانست
مدتی است متاسفانه آمار سرقت و دزدی از منازل و خودرو در محله ما افزایش داشته
این افزایش با آزاد کردن سارقان از زندانها بی ربط نیست
کاش دزدها در زندان میماندند و کرونا کارشان را یکسره میکرد
لزومی نداشت دزد و غیر دزد باهم بخاطر کرونا آزاد شوند !!!!!!
اینجوری که از فیلم ها و کلیپ ها نشان داده میشه خود گروهای مقاومت محلات و بسیج با پرچم حزب الاه لبنان و حشد الشعبی مانور میدهند . ولی این تبلیعات فقط هزینه سازی برای مردم و بیت االمال هست . پول اصافه را مستقیم خرج درمان و بهداشت کنند .
جناب سعید حدادیان. اگر بازیگری. فوتبالیستی. در باره مداحی شما اظهار نظر کند. شما. ناراحت نمی شوید؟
لطف بفرمایید تخصص خودتون. رو مد نظر داشته باشید
میر سلیم جان. اگر انصاف داشتید قطعا در باره مهندس موسوی صحبت نمی کردید
ظاهرا بعد از کرونا بوی تعفن وطن فروشی بلند شده
روایت میر سلیم در مورد میر حین موسوی را باید تاریخ قضاوت کند . یادم هست در دهه ۶۰ اقای موسوی از جمله کسانی بود که با واگداری و مدیریت انقلابیون در چرخه تولید و مدیریت و بازار بنام خصوصی سازی و بنام واگداری خودی مخالفت میکرد . علت مخالفت ایشان این بود که در دوره جنگ هستیم و تحریم . فرزندان مردم در جبه ها در حال جنگ هستند و خانواده انها نباید در فشار اقتصادی باشند در شرایط جنگ نطرشان این بود که اجناس کوپنی بمردم داده شود . نه پول نقد .
چین همان کشوری بود که شیر خشک را از سرامیک درست کرد و به دنیا صادر کرد چه انتظاری از این هیولای بی رحم دارید
شخصي در چند كامنت بالاتر فرمودند آمريكا با ما هيچ گونه دشمني ندارد!!! چقدر سند و مدرك احتياج است كه روشن شود آمريكا با ايران در مجموع دشمن است؟ آمريكا هم با شاه پهلوي، دكتر مصدق، آيت الله خميني، آيت الله خامنه اي، دكتر ظريف و هر فرد ديگر متدين و غيرمتدين ايراني دشمني اش را ثابت كرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
ساده لوح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
تیمور خان خوندی و اینو نوشتی؟در قضیه مصدق انگلیس نبود؟در قضیه پهلوی فرانسه و انگلیس همدست نبودن؟فقط امریکا دشمنه؟امریکا زمان اوباما انجلا مرکل و دیلماروسف رو شنود میکرد یعنی با اونا هم دشمن بود یا دنبال منافع کشورش بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
آقای غیر ساده لوح و آقا تیمور
این که منابع کشور رو به چینی ها و روسها بدیم درسته؟!
چند پیشنهاد برای بازگشایی مدارس
۱_ در مقطع ابتدایی که کلا با توجه به اینکه ارزشیابی توصیفی هست پرونده سال تحصیلی بسته شود
۲_ در مقطع متوسطه دوم با توجه به اینکه پایه نهم برای تعیین رشته ، سرنوشت انها تحت تاثبر هست برای دو هفته به صورت دو شیفت ، نصف صبح ، نصف عصر ، مدارس دایر باشد
۳_ در مقطع متوسطه دوم ؛ پایه دوازهم که همیشه اسفند ماه عملا پایان سال برای انهاست اگه لازم هست فقط برای انها بخاطر امتحان نهایی یک هفته کلاس برگزار شود و به صورت دو شیفت و یا از سه چهارم کتاب ازمون نهایی برگزار شود ،
۴_ برای پایه کاردانش و فنی حرفه ای با توجه به اینکه ازمونها پودمانی هست از پودمان های باقی مانده ازمون در مرداد ماه گرفته شود.
علت رد صلاحیت مطهری بخاطر همین اظهار نطر ایشان و رفتنو نزدیک شدن به خطوط قرمز اصولگرایان بود . اصولگرایان به دلایل حفظ قدرت و مقام اینقدر دور و بر خود از این جور تعاریف سیاسی و سخت و دست و پاگیر برای سیاستمداران ترسیم کردند که فقط امثال مطهری گاهی ناخونکی بهش میزنند . و ان ناخونک زدن هم توان دارد . توان رد صلاحیت و خروج از دایره قدرت و سیاست خواهد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
تاوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
خود شما شخصا او را به عنوان یک عاقل قبول داری؟
یا ازین حرفهای بدون میزانش خوشتان می آید؟
حرف باید یک ریشه و میزانی داشته باشد
علی مطهری تا چند وقت پیش می گفت این مرزهای جغرافیایی ایران ساختگی است حالا اینقدر سفیر چین گستاخ شده که صدای مطهریرا هم درورده
در عالم سیاست وکشورداری هیچ وقت ما دوست همیشگی ودشمن همیشگی نداریم. وهمه کشورها براساس همین اصل بدنبال منافع ملتشونند.امریکا هم کشور بسیار بزرگ ثروتمند وقدرتمند ودارای یه اکثریت مردم فهمیده وسختکوش ودر امور حرفه ای هستند وبخاطر قوانین جالبی در آزادیهاو ارزش نهادن بر علم ودانش توتنسته با جمعیتی سیصد میلیونی دوبرابر همه دنیا ثروت وقدرت وتکنولوژی بدست بیاره که البته همین قدرت زیاد هم غرور خاصی براشون هم آورده هم خیلیاشون متکبر هم شدن در حکومت هم البته با داشتن نخبگانی معتدل وبا طبع انسانی اکثریت در دست عده ای قلیل وظالم وزورگو هست واین طبیعت همه قدرتهاست منتها ما در این گردونه زیادی احساساتی برخورد میکنیم وازین حالتمون ضربه های زیادی هم خوردیم
کشور ایران کشور ثروتمندیه با داشتن اعتقادات دینی ومذهبی انسانی والا که اگر بجای سیاه وسفید دیدن مطلق دنیا هر قدمیکه برمیداریم یا فقط منافع کشور وملت باشه یا لااقل به قول معروف برد برد
البته که مسائلی همچون عزت استقلال وتمامیت ارضی باید حفظ بشه ولی مطمنا ما اگر چراغ سبز بهتری به امریکا نشون میدادیم خیلی بهتر از چین یا روسیه میتونستیم بهره ببریم هرچند که عاقلانه ترین روش اینه که با تنش زدایی و البته ازبین بردن فساد ملت وجهان رو بار دیگه بصورت حداکثر ممکن همراه باید بکنینم واین با نگهداشتن همه طرفها تا مرحله قدرتمند اقتصادی کامل شدن که کمتر از 5سال طول میکشه اگر همتی باشه اونوقته که میشه بیشتر برا دنیا ناز کرد واین ناز هم خریدار حتما خواهد داشت
همین چین بعداز کندی وارد همین سیاست شد وبا حفظ اتصال به شوروی اما فاصله طولانی با امریکارو هم کم کرد وامروز واقعا شده دومین قدرت دنیا
حساب دشمنان قسم خورده مثه اسرائیل خبیث جای خود داره،البته که وقتی از نظر اقتصادی قدرت بگیریم از نظر خط امن ایجاد کردن با دشمن هم فاصله خوب میگیریم. ما میتونیم به حمایت وکمک به تمام کسانیکه باید کمک کنیم هم ا دامه بدیم اما با چراغهای خاموشتر وبدون راه اندازیه سروصدا.در مورد جنگ سوریه که با رشادتهای مدافعان تا ابد جاوید حرم ودیگر رزمندگان قدمهای خوبی برداشتیم اما وقتی اینهمه پیروزی شگفت انگیز بدست آوردیم با تبلیغات وسیع شروع به گفتن اینکه بعداز کوروش تا امروز به مدیترانه!!!!!نرسیدیم که حقیقتم هست اما خوب معلومه که خط قرمز کل دنیای سلطه و.غرب هست خیلی بی سیاستی کردیم وشاید هم همه این توفیقات رو عده ای بخطر انداختن وباعث تحمیل فشارهای زیاد وتلفاتی هرچند نسبتا ضعیف تا متوسط اما میشد این هزینه را هم نداد مثه همین روش که رزمندگان اسلام مثلا با لباس ارتش سوریه در اون مناطق خاص تا بدست گرفتن قدرت درآینده
به هر حال اگر ملت متحدتر و کشور تغییراتی رو بده باعث همه این ظفرها به مدد الهی خاهد شد
مطهری زده به سیم‌اخر
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
فقط دعا کنید سفیر چین مجلس را هم زیر سوال نبرد
روایت میرسلیم از بزرگ مرد پاکدستی چون میرحسین مظلوم خیلی ناجوانمردانه و به دور از اخلاق است آنهم در این سن!
علی آقا سیاست خارجی را به اهلش واگذاری
مگه قرار شما در هرروزه ای دخالت کرده و نظر بدید
کف گرگی وتجویز قرص ضدبارداری و....!!!!!
پعد از رفتن ژنرال حضور ایران در منطقه آن لطف سابق را ندارد
زاد و ولد نکنید . چون زندگی کردن برای فرزندی که در ۲۰ سال دیگر میخواهد زندگی تشکبل دهد و دوباره فرزندانی بدنیا بیاورند که طبق تعریف مسولین این کشور اقتصاد اولویت اصلی انها نیست . شادی و رفاه اجتماعی هدف انها نیست بلکه انها میگویند ما میخواهیم همه کسانیکه بعدا بدنیا میایند حرف گوش باشند . مطیع هر سیاستی که اتخاذ میکنیم مردم باید حرف شنو باشند . باید تسلیم سیاست های ما باشند . در صورتی انقلاب برای این بود که رصایت مردم حاصل شود مسئولان حرف مردم را اجرا کنند . ایا در چنین گفتمانی در اینده زندگی برای فرزندان ماها سخت نیست ؟
از میرسلیم و میرحسین و احمدی نژاد و علی مطهری بگذرید
جند صباحی اینها آمدند و جست و خیزی بر این خاک مقدس کردند
بگذرید از اینها تا ایرانسازان از راه برسند
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
یا خیلی رندی یا خیلی ابله
جناب میر سلیم این روزها ذوق خاطره گفتنش گل کرده! بالاخره رئیس مجلس شدن پیش زمینه می خواهد!
دلیل دشمنی میرحسین با بخش خصوصی روخیه چپ گرایی اوایل انقلاب بود. البته بعدا میرحسین کاملا تغییر جهت داد و در حالیکه احمدی نژاد به منتهی الیه چپ پیچید ایشان در سمت راست جریان هاشمی رفسنجانی قرار گرفت و در مقابل احمدی نژاد ایستاد.
درود برشرف وشرافت آقایان مطهری و حدادیان .
چین پرستان این همین چینی است که دنیا رو گند و کثافت کشانده و مسلمانان بیگناه رو تو کشورش قتل عام کرده ؟؟ کرونا رو هم به جون ملت انداختن ، ؟؟؟
ملت مایعنی ایران قلدری هیچکس یعنی نه روس ،نه انگلیس ،نه امریکا ونه چین ونه سایرین ...... را نمی پذیزد .بجز رفتار عادلانه دیپلوماتیک زیر بار هیچ نوع عرص اندام وتحمیلی نمی رود همانطور که استعمار انگلیس ،اسکندر ،مغولان ،عثمانی هاوعوامل تزارهای روس ،پادوهای صدام ومزدوران وخلفای جابر عربهای بربر وتیموریان سفاک را سرجایشان نشاند قادر است یکدنو دهنی بزرگی به نئو فاشیست های چینی هم بزند .
ولله قسم امروز هیج خبری به اندازه تعیین حقوق یک میلیون هشتصد هزار تومانی یه کارگر منو ناراحت نکرد ؟؟ ایا با عدالت سازگار است ؟؟ چرا کمی فکر نمیکنند مسولان ؟؟ المان و ژاپن به دو قشر اهمیت ویژه میدهند یکی از انها کارگران هستتد .
از وقتی ظریف چینی حرف زد روابط دو کشور به هم ریخت
خدایا چطور چشماش ذوق زده بود و دندونای جلوش افتاده بود بیرون
آقای میر سلیم ؟ میتونی این حرفی که زدی تو چشم میرحسین موسوی نگاه کنی بعد همین جمله را تکرار کنی . ؟ اگر چه از شما بعید نیست که تفکر گروه اصولگرایان این هست که تو چشم سیاستمدار روبرو نگاه میکنند و دروغ میگویند
با سلام ،
جناب میر سلیم ، وقتی پول نفت بیت المال و از اموال عمومی محسوب می شود چرا باید در اختیار یک تعداد افراد خاصی که بنام "بخش خصوصی" فعالیت کار می کنند قرار بگیرد. این بخش صاحب اختیار اموال خودش است و دولت نباید اجازه دهد به اموال عمومی دست اندازی کند. همین
مصطفی میرسلیم: درباره نحوه اداره کشور ...
الانکه بیشتر کارها (تقریبا همه ) را ببخش خصوئصی واگذار کرده ایم به کدام یک از هدافش رسیده ایم
ایجاد شغل ، تولیدد بیشتر ، و کم شدن هزینه اجرائی
فقط یکشان را بگوئید موفق بوده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
واگذتری تولید . عرضه به بخش خصوصی سازکار خصوصی میخواهد . شرکت های خصوصی در شرایطی که در ایران ۸۰ درصد تولید شبه دولتی و دولتی هست . بانک دولتی هست . بورس دولتی هست . هیچ وقت رقابت شکل نمیگیرد . بستر مناسب جهت حرکت در امر تولید این هست که اول باید ده مطلب را به روشنی حل و اصلاح کنی . مالکیت خصوصی . شفافیت . امنیت سرمایه گداری . برای اثبات سخنم باید بگویم که چون بعد از انقلاب کارخانجات خصوصی مصادره شدند دیگر انگیزه ای برای دیگر بخش های از اقشار مردم در تولید شکل نمیگیرد . یعنی ترس دارند . تنها یک راه وجود دارد . یا اقتصاد دولتی بماند یا شبه دولتی یا افرادی که خودی هستند ودر قدرت و مقام و ثروت سهیم هستند امنیت میابند .
مسئولان نظام ما میگویند هرکجا صدای مظلوم ومسلمانی ندای کمک خواهی سردهد ما برای ان مردمان ونجات انها حضور پیدامیکنیم نمیدانم چرا مسلمانان هند وچین وچچن بادیگر مسلمانان عراق وسوریه ولبنان وغزه فرق میدکند؟ چون این کشورهای عراق وسوریه وغزه با اسراییل دشمن هستند
با این رفتاری که از سفیر چین دیدیم دیگه نباید حرفی از اقتدار خارجی بگیم
ایده و روش اقتصادی در دوره مهندس موسوی حمایت از تمامی اقشار جامعه بود . ایشان چون میدانست که با واگداری شرکت ها و خصوصی سازی خصولتی در اقتصاد همین مشکلی را ایجاد میکند که الان درگیر هستند . شرکت ها را بصورت اقساط بلند مدت به افراد خودی واگدار کردند و همین افراد خودی خودشان و خانوادشان در زندگی لاکچری حال میکنند در سفر اروپا و امریکا تشریف میبرند . سوال این هست ایا ان‌نیروهای که در جبهه در حال جنگ بودند در روحیه ان تاثیر گدار نبود که فرزند فلان‌مقام کشور پدرش مالک کارخانه دولتی شده ؟ اختلاف بر سر مشکلاتی بود که الان بورس را شرکایی خصولتی عرصه و خرید را تعیین میکنند . ولی در ان شرایط نمیشد بازار را به این شکل رها کرد .
امام علی در بستر شهادت و با فرق شکافته فقط درباره محرومین و مستضعفین توصیه می کرد که هوای اینها را داشته باشید امروز در تولد فرزندش دیدیم چطور حق کارگر را خوردند تازه بهش تبریک هم گفتند
باز خوبه یه نماینده فهمید آمریکا خیلییییی بهتر از چین بود... هیچ کشوری با دوستی چین به موفقیت نرسید اما با آمریکا چرا!
نمونه کره شمالی و کره جنوبی!
به ما چه ربطی دارد که میر حسین موسوی نامی دهه شصت چه می گفت و چه می کرد. ما داریم از خاطرات دهه 60 فرار می کنیم شما دارید با اسم اینها خاطرات را به یاد ما می آورید.
هیچ اتفاق خوبی در دهه شصت نیافتاد. خود دهه شصت هیچ ارزشی ندارد چه برسد به اینک موسوی طرفدار بخش خصوصی بود یا مخالف آن. اهمیت میر حسین در آن دهه مثل انتخاب میر سلیم در همین انتخابات مجلس بود. ایران را به نام های بزرگ می شناسیم.
دوران قرنطینه عزیزان بسیج سایبری را بسیار فعال کرده
اینم یکی از اثرات بیکاری زیاد توی قرنطینه و دورکاری
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی