بازدید 7013

تدابیر پلیس کرمان برای روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین

فرمانده انتظامی استان کرمان از تشدید محدودیت‌های ترافیکی در ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین در همه مسیر‌ها برای کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم خبرداد.
کد خبر: ۹۶۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 31 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان سردار "عبدالرضا ناظری" در جمع خبرنگاران در این باره گفت: اجرای طرح کشوری فاصله گذاری اجتماعی، برای مقابله با بیماری کرونا موفقیت آمیز بوده و خوشبختانه هموطنان عزیز به ویژه مردم استان کرمان با پلیس همکاری خوبی داشته اند.

وی افزود: در ادامه این طرح با توجه به فرارسیدن ایام ۱۲ و ۱۳ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محور‌ها و به ویژه در مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌ها تشدید خواهد شد و درهمه تفرجگاه‌های درون و برون شهری ممنوعیت ورود و تجمع اعمال می‌شود و از هم استانی‌ها خواسته شده با توجه به تعطیلی کلیه صنوف و ادارات در این روز‌ها فقط برای موراد ضروری از خانه خارج شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین تاکید کرد: همکاران ما تا حد امکان با مردم در کمال آرامش برخورد خواهند کرد، ولی با افرادی که برای جان خود و دیگران هیچ ارزشی قائل نیستند و در بعضی مواقع با ایجاد تنش قصد تشویش اذهان عمومی را دارند با قاطعیت برخورد خواهد شد.

سردار ناظری از مردم خواست برای کاهش زنجیره انتقال کرونا همکاری لازم را مثل همیشه با پلیس داشته باشند و " در خانه ماندن "را جدی بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل