بازدید 8167

اولین سریال در مورد کرونا ساخته می شود

یک شرکت فیلمسازی استرالیایی سریالی با مشارکت مردم با موضوع کرونا و بحران موجود می سازد. این سریال قرار است پا به پای بحران کرونا پیش برود.
کد خبر: ۹۶۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 26 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ورایتی٬ شرکت فیلمسازی استرالیایی«آی واندر» ساخت سریالی با عنوان «من و کرونا» را آغاز کرد. این سریال مستند با بهره از ویدیوها و تجارب ثبت شده مردم در مواجهه با بحران شیوع ویروس کرونا ساخته می شود.

این سریال مستند به صورت مستمر با جریان بحران کرونا تا زمان مهار آن پیش خواهد رفت و روایتی تجربی و ملموس از شرایط بحران کنونی را به تصویر می کشد.

بن مایه اصلی این پروژه٬ محتواهای ارسالی از سوی کاربران است که به صورت سریال های مستند کوتاه تدوین می شوند. همین روایت تصویری تدریجی و‌کاملا واقعی از مواجهه و سازگار شدن مردم با شرایط خاص را تا زمان بهبودی و رهایی از این ویروس به تصویر می کشد.

اولین قسمت از این سریال مستند تا آخر ماه آوریل(یازدهم اردیبهشت) آماده می شود.

تا کنون 2793 مورد ابتلا به ویروس کرونا و‌ 11 مورد فوتی بر اثر بیماری کووید 19 در کشور استرالیا گزارش شده است.

اسکات موریسون نخست وزیر این کشور هفته گذشته اعلام کرد که بسته شدن مرزهای استرالیا می تواند تا شش ماه ادامه یابد.

آی واندر می نویسد: برای انعکاس ماهیت ناشناخته٬ غیر قابل پیش بینی و ویژگی همیشه در حال تغییر ویروس کرونا٬ تاریخ و پایانی برای این سریال مشخص نشده و این سریال تا زمانیکه این بحران وجود ادامه یافته و با مهار آن٬ پایان می پذیرد.

به کاربرانی که در این سریال مستند مشارکت داشته باشند پولی پرداخت نخواهد شد اما هدیه ای از جانب صلیب سرخ استرالیا به آنها اهدا خواهد شد.

جیمز بریج مدیرعامل این شرکت فیلمسازی می گوید: بهره از محتواها٬ ویدیوها و تجارب کاملا شخصی و ملموس داخل جامعه از تک تک افراد از افراد آماتور با تصاویر تلفن همراه گرفته تا فیلمسازان و عوامل حرفه ای و روایت هر روزه بحران کرونا برای ما یک موقعیت خیلی خوب است که بتوانیم پا به پای مردم این بحران را تا آخر زندگی کرده و به تصویر بکشیم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان