بازدید 15700
موفقیت حائز اهمیت هموطنان خارج از کشور

کمپین لغو تحریم های ایران به مرز یکصد هزار امضا رسید

فراخوان اینترنتی «ضرورت لغو فوری تحریم‌های پزشکی علیه ایران» که همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشورمان آغاز شده بود، با حمایت‌های شایسته هموطنان خارج از کشور به زودی توانست به مرز‌های حائز اهمیت یکصد هزار امضا برسد و یکی از موفقترین فراخوان‌های اینترنتی خارج از کشور و در حمایت از مردم مظلوم ایران را شکل دهد.
کد خبر: ۹۶۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ 25 March 2020
به گزارش تابناک به نقل از شفقنا ،این فراخوان امید دارد با افزایش فشار افکار عمومی بر نهاد‌های بین المللی، این سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز آمریکا و اروپا را برای لغو یا کاهش تحریم‌ها تحت فشارواقعی بگذارند و نتایج مفیدی در حمایت از مردم ایران بدست آورند.

پس از این فراخوان، فراخوان‌های دیگری نیز در حمایت از لغو تحریم‌های ایران از سوی نهاد‌های مردم نهاد و سازمان‌های بین المللی دیگر نیز شکل گرفت.

در روز‌های اخیر اعلام شد که کانال بانکی ویژه سوئیس فعال شده و روز سه شنبه، دبیر حقوق بشر سازمان ملل رسما خواهان بازنگری در تحریم‌ها علیه ایران شد، چرا که این تحریم‌ها مستقیما بر وضعیت بهداشت و درمان مردم در معرض یا آسیب دیده از کرونا تاثیر می‌گذارد. در انگلیس نیز یک فراخوان برای تقاضا از پارلمان این کشور در ضرورت لغو تحریم‌های ایران آغاز شد.
کمپین لغو تحریم های ایران به مرز یکصد هزار امضا رسید
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل