بازدید 51686
هزار و نهصد و پنجاه و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اقدام کم‌نظیر یک استاد پیشکسوت دانشگاه برای کمک به مقابله با کرونا / مشروبات تقلبی در خوزستان همچنان قربانی می‌گیرد / واکنش متفاوت آقای نماینده به بستن درب‌های حرم حضرت معصومه و امام رضا

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند قشقاوی: به خاطر تحریم‌های آمریکا امکان خرید دارو برای مقابله با کرونا را نداریم / واکنش میرسلیم به مصاحبه‌ها علیه سخنانش درباره خلخالی / مهدی حاجتی با وثیقه ۱۲۰ میلیون تومانی آزاد شد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ 18 March 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
اقدام کم‌نظیر یک استاد پیشکسوت دانشگاه برای کمک به مقابله با کرونا

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از اقدام «جالب و خیرخواهانه» استاد پیشکسوت دانشگاه، دکتر «سیدحسین مرتضوی» در حمایت از کادر درمانی خط مقدم مقابله با کرونا تقدیر کرد. دکتر مرتضوی ۶۵۰ میلیون تومان معادل تمام حقوق دوره استادی، سهام خود در یکی از بیمارستان‌های تهران و یک ملک را برای مقابله با ویروس کرونا اهدا کرده است./ایسنا
 
حریرچی: کرونا در هر ساعت ۴۳ شهروند ایرانی را مبتلا می‌کند

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: در هر ساعت، ۴۳ نفر از شهروندان ایرانی به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند که این آمار نشان‌دهنده قدرت اپیدمیک این ویروس است. علاوه بر آن، طبق بررسی‌ها در هر ساعت، متاسفانه سه نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در کشور جان خود را از دست می‌دهند که این آمار نیز بسیار نگران‌کننده است. / ایرنا
 
پژوهشگران چینی تاثیر داروی ضدآنفلوانزای ژاپن را در بهبود مبتلایان به کرونا تایید کردند

مدیر مرکز ملی توسعه بیوتکنولوژی چین در نشستی خبری در پکن تاثیر داروی ضدآنفلوانزای ژاپنی با نام آویگان در آزمایش‌های بالینی دو مرکز پزشکی چین روی مبتلایان به بیماری کووید -۱۹ را تایید کرد. ژانگ شینمین: داروی آویگان در بهبود علائم ویروس کرونا شامل تنگی نفس موثر بوده و هیچ گونه عوارض جانبی نداشته است. آزمایش‌های بالینی در دو شهر ووهان و شن ژن به ترتیب بر روی ۲۴۰ و ۸۰ بیمار انجام شد. آزمایش ویروس کرونا در مبتلایان شهر شن ژن چهار روز پس از مصرف دارو منفی بود. تصاویر رادیولوژی از ریه‌های بیمارانی که داروی آویگان مصرف کرده بودند، نشان می‌دهد وضع ریه‌های ۹۱ درصد بیماران بهتر شده است. این میزان در افرادی که دارو مصرف نکرده بودند ۶۲ درصد بود. / صداوسیما

بهبودی مسن‌ترین فرد مبتلا به کرونا در ایران

خاور احمدی، مسن‌ترین فرد مبتلا شده به ویروس کرونا در ایران است که در آستانه ۱۰۴ سالگی توانست این ویروس ناخوانده را شکست دهد. این بانوی سمنانی روز گذشته با وضع عمومی خوب از بیمارستان کوثر سمنان مرخص شده است و دوره نقاهت را می‌گذارند.

مشروبات تقلبی در خوزستان همچنان قربانی می‌گیرد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر به قربانیان مصرف مشروبات الکلی تقلبی افزوده شد و شمار قربانیان در خوزستان به ۵۹ نفر رسید. همچنین با احتساب ۱۶ نفر که در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات به مراکز درمانی مراجعه کردند، تعداد کل مراجعه‌کنندگان در خوزستان به ۶۴۷ مورد افزایش یافت.

شگرد‌های خالی‌فروش‌ها دلار را گران کرد

قیمت دلار در روز‌های ابتدایی هفته در کانال ۱۴ هزار تومان و در محدوده قیمتی ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان جا خوش کرده بود، اما از میانه هفته، بازارساز با هدف کاهش فاصله قیمتی در بازار آزاد و صرافی‌های بانکی دست به اصلاح قیمت زد و افزایش ۸۵۰ تومانی قیمت‌ها را به جان خرید. دلار از آبان ماه خیز خود را برای تغییر قیمت برداشت، با سهمیه بندی بنزین در آخرین روز آبان ماه، روند رشد قیمت از پس ماه‌ها مهار دلار در کانال ۱۴ هزار تومان از سر گرفته شد، اما حالا سرگردانی دلار بین کانال ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان و نوسانات قابل توجه دلار در این محدوده قیمتی نشان می‌دهد تلاش دید خالی فروشان و معامله گران فردایی در جریان است. به نظر می‌رسد در آخرین روز‌های سال ۱۳۹۸، باید با دلار در کانال ۱۵ هزار تومان خداحافظی کرد و منتظر ماند تا بازگشایی بازار در فروردین روشن کند سال ۹۹ بازار به کدام سو خواهد رفت.

هشدار به مسئولان: مواظب خروج افغانستانی‌ها باشید

پیمان حقیقت‌طلب، عضو انجمن دیاران و فعال در زمینه مهاجران افغانستانی، در گفتگو با خبرآنلاین می‌گوید: وزارت بهداشت باید پایش کرونا در مورد مهاجران را جدی بگیرد و مواظب باشد که اگر آن‌ها به کرونا مبتلا شوند به خاطر توده بودنشان سرعت انتقال را بسیار بالا می‌برند. حقیقت‌طلب بر موضوع مهم دیگری هم دست می‌گذارد. او به مسئولان هشدار می‌دهد که بسیاری از مهاجرانی که درحال خروج از کشور هستند دوباره به ایران بازمی‌گردند و ممکن است حامل ویروس کرونا باشند. او می‌گوید: «یک مساله بسیار مهم این است که ۷۰۰-۸۰۰ هزار نفر مهاجر غیرقانونی در ایران حاضرند. برگشت آن‌ها عموما از طریق اردوگاه‌های مراقبتی است و تحت نظارت سازمان جهانی مهاجرت، ولی ورودشان خیر و غیرقانونی وارد ایران می‌شوند.»
 
او ادامه می‌دهد: «مهاجرانی که قصد خروج از کشور را دارند باید حتما قبل از فرستاده شدن به افغانستان چک بشوند که کرونا نداشته باشند، چون بسیاری از از آن‌ها به دلیل کمبود امکانات بهداشتی در افغانستان دوباره به ایران برمی‌گردند و ممکن است دوباره کرونا شیوع پیدا کند. ممکن است سه ماه دیگر دوباره طیفی از مهاجران غیرقانونی وارد ایران شوند که ورودشان هم کنترل نمی‌شود. تنها ابزاری که الان وزارت کشور دارد این است که اجازه ندهد کسانی که مشکوک به کرونا هستند از کشور خارج شوند.»

سردار آزمون هم باید تست کرونا بدهد

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه روز گذشته تعلیق یک ماهه این رقابت‌ها را به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و تمرین‌های گروهی تیم زنیت سن‌پترزبورگ نیز ده روز تعطیل شد. رئیس باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ اظهار داشت: تمامی اعضای تیم زنیت در یک اقدام احتیاطی باید در تست‌های بیماری کرونا شرکت کنند. سلامتی مهمتر از هر رقابتی است. اگر همه با نظم و هماهنگ عمل کنند شرایط خوبی ایجاد خواهد شد. اگر هم قرار است قرنطینه شویم باید از ستور‌های صادر شده پیروی کنیم. تیم زنیت با در اختیار داشتن سردار آزمون صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه است.

شمار قربانیان الکل در فارس پنج برابر کرونا

رئیس اورژانس فارس از جان باختن ۶۱ نفر در استان به دلیل مسمومیت ناشی از الکل در این استان خبر داد تا در عمل شمار قربانیان مصرف الکل در این استان ۵ برابر کووید ۱۹ باشد. تا کنون ۳۸۳ نفر در استان فارس بخاطر مصرف الکل دچار مسمومیت شده‌اند که ۱۴ نفر از آن‌ها نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری‌اند. /ایسنا

پشت پرده استعفای زودهنگام

خبر ورزشی نوشت: حکم فتح‌الله‌زاده به گونه‌ای صادر شده بود که مدیرعامل باشگاه استقلال نبود! در واقع برایش حکم سرپرستی مدیرعاملی را زده بودند و این‌طور که از گوشه و کنار خبر می‌رسد، طی روز‌های گذشته به اطلاع باشگاه استقلال رسانده بودند. بنا بر دلایلی او مدیرعامل استقلال نخواهد شد و پس از اینکه کار‌های باشگاه روی روال افتاد، باید زمینه برای انتخاب فردی جدید به عنوان مدیرعامل قطعی آبی‌پوشان فراهم شود. احتمالاً انگیزه‌های حاجی برای ماندن در استقلال پس از شنیدن این خبر که مدیرعامل نمی‌شود، به طرز قابل ملاحظه‌ای فروکش کرده است.
 
مهدی حاجتی با وثیقه ۱۲۰ میلیون تومانی آزاد شد

مهدی حاجتی با بیان اینکه با وثیقه ۱۲۰ میلیون تومانی تا تشکیل دادگاه آزاده شده است اتهام خود را تشویش اذهان عموم و تبلغ علیه نظام دانست. مهدی حاجتی عضو سابق شورای شهر شیراز در گفت‌وگو با ایلنا ضمن تایید آزادی موقت خود، با بیان اینکه اتهاماتش تبلیغ علیه نظام و تشویش اذهان عنوان شده است، گفت: در حال حاضر و تا تشکیل دادگاه با وثیقه‌ای ۱۲۰ میلیون تومانی از زندان آزاد شده‌ام. وی درباره علت اتهاماتی که به او نسبت داده شده بود، اظهار کرد: همه اتهامات وارده مربوط به توییت‌های چند روز پیش از دستگیری‌اش است.
 
شمخانی: آمریکا باید درباره نقشش در تولید و انتشار کرونا پاسخ دهد

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مقامات آمریکا به جای متهم سازی دروغین چین و ایران، به مطالبات بین‌المللی در خصوص نقش این کشور در تولید و انتشار کرونا پاسخ دهند. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در صفحه توئیترش نوشت: «فرافکنی شیوه مرسوم آمریکا برای فرار از پاسخگویی است. مقامات آمریکا به جای متهم سازی دروغین چین و ایران، به مطالبات بین‌المللی در خصوص نقش این کشور در تولید و انتشار کرونا و استمرار جنایت علیه مردم ایران با تداوم تحریم‌های اقتصادی پاسخ دهند.»
 
واکنش متفاوت آقای نماینده به تصمیم سخت بستن درب‌های حرم حضرت معصومه و امام رضا

رییس فراکسیون مستقلین مجلس با اشاره به اعتراض‌ها نسبت به بسته شدن ⁧حرم‌های امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، از ⁧بزرگان دینی⁩ برای اتخاذ این تصمیم تقدیر کرد. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «با بسته شدن ⁧حرم‌های زیارتی⁩ به علت جلوگیری از شیوع ⁧ویروس کرونا⁩ شاهد اعتراض‌ها و شکستن حریم حرم‌ها بودیم و بیانگر سختی تصمیم برای تولیت‌های این آستان‌ها بود. باید از این ⁧بزرگان دینی⁩ تقدیر نمود و حامی‌شان شد. مردم فهیم قدردان دلسوزی‌های آنان و خطراتی که به جان و آبرو خریده‌اند، خواهند بود.»
 
قشقاوی: به خاطر تحریم‌های آمریکا امکان خرید دارو برای مقابله با کرونا را نداریم

سفیر ایران در اسپانیا گفت: ایران تنها کشور جهان است که به علت تحریم‌های بانکی آمریکا، امکان خرید دارو و تجهیزات پزشکی از بازار‌های جهان برای مقابله با کرونا را ندارد. «حسن قشقاوی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا در گفت‌وگوی اختصاصی با خانم «ایگلسیاس» مدیر بخش بین‌الملل روزنامه لاراسون چاپ اسپانیا گفت: به علت تحریم‌های بانکی آمریکا، ایران تنها کشور جهان است که در این شرایط سخت مبارزه با شیوع کرونا، مطلقا امکان خرید دارو و تجهیزات پزشکی از بازار‌های جهان را ندارد، زیرا هرگونه تبادل بانکی، مستلزم دریافت مجوز از دفتر کنترل دارایی‌های آمریکا (اوفک) است که این دفتر اجازه این کار را به بانک‌ها و شرکت‌های خارجی نمی‌دهد. قشقاوی این را یک ظلم آشکار و کاملا مغایر با اصول بشردوستانه توسط یک قدرت زورگو و یکجانبه‌گرا خواند. وی افزود: آمریکایی‌ها از شیوع کرونا به عنوان مکمل حلقه فشار حداکثری علیه ایران استفاده می‌کنند و با تولید «فیک نیوزها» و دامن زدن به شایعات و جعل اخبار بی پایه، از طریق امپراتوری رسانه‌ای وابسته به خود، اعم از رسانه‌های فارسی زبان و...، تلاش وسیعی دارند تا افکار عمومی جهان را از اقدامات ضد بشری خود، منحرف کنند. قشقاوی در این مصاحبه به سوالات متعدد درباره زمان آغاز انتشار این ویروس در ایران، سیاست‌های پیشگیرانه وزارت بهداشت و برگزاری انتخابات مرحله اول و دوم انتخابات مجلس و... پاسخ داد.
 
واکنش میرسلیم به مصاحبه‌ها علیه سخنانش درباره خلخالی
 
دفتر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در پاسخ به واکنش‌ها درباره اظهارات اخیر در مورد صادق خلخالی اطلاعیه‌ای را صادر کرد. دفتر سید «مصطفی میرسلیم» منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، طی اطلاعیه‌ای به واکنش‌ها درباره اظهارات اخیر منتخب مردم تهران در مجلس نوشت: با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری که اشاره نمودند جمهوری اسلامی ایران آماده جبران خطا‌های خویش است یعنی دقیقا عبور از خلخالی‌ها و زایش تفکرات امثال خلخالی، آماده جبران خطا‌های خویش یعنی ترک محدود عادات ناثواب چهل سال گذشته به معنی عبور از اندیشه‌های کوته نظرانه‌ای همچون محافظه کاری با مردم، و کتمان حقیقت از ترس رسانه‌های خارجی، مصلحت اندیشی در مقابله با فساد و... .

در این اطلاعیه آمده است: حضراتی که در این ایام مهندس میرسلیم را متهم به عدم صداقت و اطلاع می‌کنند جالب است که بعضاً در سال‌های ۵۷ و ۵۸ مسئولیت نداشتند و شاید با چند واسطه با یکی از انقلابیون اصلی ارتباط می‌گرفتند و قطعاً نمی‌دانند که پس از عزل خلخالی توسط امام (ره) در سال ۶۰ حضور آقای خلخالی در مقابله با مواد مخدر با حکم بنی صدر بود.
 
در اطلاعیه دفتر میرسلیم تصریح شده است: از طرفی چشممان روشن شد به نکاتی که برخی از دوستان اوایل انقلاب مطرح کردند در خصوص درصد مشارکت مردم عزیز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس البته نتوانستیم ارتباط این دو را پیدا کنیم! ولی خوب است ایشان و طیف و طایفه و تبارشان از عملکرد خودشان در انتخابات بگویند و آمار بدهند چه کار‌هایی را که باید برای رونق انتخابات انجام بدهند و ندادند و چه کار‌هایی که نباید انجام بدهند و متاسفانه انجام دادند.
 
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: نظر مهندس میرسلیم این است، آنچه در مصاحبۀ مورخ ۱۳۹۶ گفته شده عاری از کذب و تهمت است، ولی از انتشار آن مطالب پس از دو سال آن هم در شرایطی که مردم شریف ما از بلای کرونا رنج می‌برند ناراضی است و اعتقاد دارد مطرح کردن جنجال جدید به نام مرحوم خلخالی در حال حاضر ورود در حواشی است و امروز باید با استفاده از تجربۀ گذشته به مسائل ومشکلات اصلی مردم پرداخت و لذا ادامه مباحثات بین موافقان و مخالفان را به مصلحت نمی‌دانند. در پایان از خداوند متعال برای همۀ دلسوزان جمهوری اسلامی، اخلاق‌مداری، حق طلبی، دفاع از حقوق مردم، تعارف نداشتن در مبارزه با فساد را خواستاریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۸۲
باز قسم به همون شرف استاد پیشکسوت دانشگاه که به جای حرف زدن و کامنت گذاشتن و دعوت به رقص و ایجاد محتوی کردن و ...، در عمل نشون دادند که هنوز انسانیت در این جامعه نمرده است... این را گفتم تا برخی از سلبریتی های ما و هنرمندان و گوینده های آن طرف آبی خجالت بکشن... امروز هم یک فیلم از خانم هدیه تهرانی دیدم که داشت برای بیمارستان شاهرود کار می کرد که بسیار خوشحال شدم... ان شاء الله هم تمام کادر درمانی بیمارستان ها و هم کسانی که عاشقانه و دلسوزانه و در عمل - و نه در حرف - در حال خدمت به مردم هستند، مشمول دعای خیر حضرت مهدی (عج) و مردم شریف کشور باشند.
پاسخ ها
علیرضا
| Germany |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
دکتر سید حسین مرتضوی
دکترای عمومی : دانشگاه علوم پزشکی تهران
تخصص : جراح دهان و فک و صورت - دانشگاه فلوریدا امریکا
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
خلخالی چند تا کلیپ از سخنان ایشان در مجلس و سایت ها دیدم . بهرحال بعد از چهل سال گفتن این موارد مشکل گشایی درد مردم نیست . الان میر سلیم کاری کند که دوباره کشور به همان بلای خالخالی دچار نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
آقای حریرچی فرمودند قرنطینه مال زمان جنگجهانی اول بوده!!!!!
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
ابتدا بخاطر کار محشری که دکتر انجام دادند تشکر میکنم . بی شک هستند هموطنانی که برای نجات ایران و ایرانی از دل وجان مایه میزارند و شاید کمک ها و تلاششون به چشم نیاد.

و نیز خدا لعنت کنه اون محتکران و دلالان نامردی که با رانت تونستند به مقادیر زیادی از ماسک و دستکش و لوازم پزشکی و بهداشتی دست پیدا کنند و به چندین برار قیمت بفروشند.

خلخالی هر چند که بی سیاست بود. هر چند تندرو بود اما یک خوبی داشت و اینکه به اینگونه افراد محتکر و گرانفروش رحم نمیکرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
خودت که اینقدر خوشحال میشی وازبقیه ناراحت چیکارکردی؟ اول ازحرکت خودت بگو و فقط شعار
در جواب ناشناس ۲۱:۴۵
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
شما میگی کاری کنید به اول انقلاب و دوران خلخالی برنگردیم اما خبر نداری بسیاری از دوستان ارزشی دنبال برگشتن به انقلاب هستند و نمیخواهند دست از انقلابیگری بردارند. بلاخره هنوز مسئولین ما تکلیف خودشون رو روشن نکردن که آیا بعد از چهل سال میخوان یک کشور باشن یا یک انقلاب. متاسفانه هر دو با هم نمیشه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
معاون وزیر بهداشت میگوید:طبق بررسی‌ها در هر ساعت، متاسفانه سه نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در کشور جان خود را از دست می‌دهند .که 24ساعت ضربدر 3 نفر میرسیم به عدد 72نفر فوتی در هرروز درحالیکه وزارت بهداشت از سه شنبه 27 اسفند تا چهارشنبه 28 اسفند ماه تعداد 137نفر فوتی اعلام کرده. اینجوری اطلاعات بیرون میدین و بعدشم انتظاردارین مردم بهتون اعتماد کنندو توصیه هاتونو جدی بگیرندنهایتا" دودش تو چشم همگیمون بره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
لطفا جناب میرسلیم
فقط یکی از کارهای مهم و با ارزش و اساسی که در این ۴۱ سال برای کشور و مردم کرده اند را بگویند !؟
فقط یک کار کوچک و مهم کافی است در ۴۱ سال !؟
اردشیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
ناشتاس |۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
تو که رفتی آمریکا ، همونجا با ترامپ سر کن فضولی ما را نکن. ما مشکلی نداریم. اگر هم مشکلی بود خودمان حل می کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
ایراداتی که فرموردید (برای سلبریتی ها و...) به سایرین نیز وارد است
در هیاهوی ویروس کرونا باید از دولت پرسید در شرایط فعلی که تجارت و داد و ستد به حالت سکون در آمده و سفرهای خارج از کشور به کلی تعطیل است چرا قیمت ارز و سکه روزانه بالا میرود طوری که دلار مرز 16 هزار تومان رو رد کرده و سکه هم بیش از 6 میلیونه. بهانه دولت برای بی ارزش کردن چند باره پول ملی چیست؟ باز هم جبران کسری بودجه از جیب مردم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
چون چندین برابر ارز که صرف واردات می شود در دست دلالان در حال گردش است و تنها راه برون رفت از این مشکل سامندهی و سرمایه گذاری و اصلاح قوانین اشتغال و فعالیتهای سالم است
در جواب ناشناس ۲۳:۲۷
| United States of America |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
«تنها راه برون رفت از این مشکل سامندهی و سرمایه گذاری و اصلاح قوانین اشتغال و فعالیتهای سالم است«

خوب شد نگفتی تنها راهش چاپ دلار تقلبی هست! دوست گرامی ما در تحریم هستیم و معامله دلاری نمیتوانیم بکنیم تازه اگر دولت کمی شل بگیره که دلار پنجاه هزار تومان رو رد میکنه! برو خدا رو شکر کن که دور همین ۱۶ هزار داره میچرخه! درسته که مدیریت صحیح برای شکوفایی اقتصادی لازم هست اما وضعیت فعلی از این حرفها گذشته. این تحریمها رو مدیران ژاپنی هم نمیتونن از پسش بربیان! .
رضا خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
یعنی آرزو داشتم یکی یه چیزی بگه که دیگران ساکت بشینن و آخرش هیچ.. حالا خلخالی را با صحبتهاش نحواست زنده کنه کسی خبرنگاری در سوالات چیزی پرسده اونم نظرش رو گفته نه خانی اومده نه خانی رفته
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
دقیقا به همان دلیلی که بازار بورس در کل جهان به صورت بی سابقه سقوط کرد اما در ایران برعکس و به صورت میانگین صعود کرد. تو این مملکت مافیای اقتصادی که در دولت هم نیستند و قوی تر از دولت هم هستند سکان کشتی اقتصادی را به دست گرفته آمد و با موتور تحریم در دریای متلاطم اوضاع مردم دارن فقط سود به جیب می‌زنند. برخی ها هم دنباله رو آنها هستند که دلالها هم جزیی از آون گروه هستند
مسئله اتباع افغانی درایران یا منافعی برای مسولین کشور دارد که ما خبرنداریم یا یکی از بی تدبیریهای دولت است.
هرروز که می گذرد مسولین ما به دلایل بافتنی بیشتر به این موضوع دامن می زنند واصلا بهنظر مردم کارندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بله شما در مورد مگامال نزدیک بزرگ راه خرازی و کارگران ساخت آن محل اقامت شبانه ایشان کمی تحقیق بفرمایید متوجه می شوید که دولت کاری از دستش بر نمی آید و آب از کجا گل است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
سوغات شما برای اتباع خارجی کرونا هست واخراج آنها وتبعیض برای بیمارانشان
بدترین تبعیض ها علیه مهاجرین .روی هم توزیع میشه با کد ملی ومحرومیت مهاجرین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
شما ظاهراً فراموش کردید خودتون میرید داماد ترامپ میشید.۶میلیون مهاجر دارید که ترک تابعیت ایران کرده .
بدتر اینکه کروناییهای مثبت ر افغانستان مهاجر از ایران بوده اند همگی .
اایران کانون صادرات بیماری کرونا در خاورمیانه و همسایگان بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
زن من میشی؟
اصخر کپک 89 ساله از. سواحل نیلگون دریاچه ارومیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
کارگران محترم و زحمتکش افغانستانی کارهای بزرگی در کشور کرده و میکنند
بگذارید تا بروند و خودتان خواهید فهمید
اکثر کارگران ساختمان سازی
فضای سبز شهر های بزرگ
جمع آوری زباله و نظافت شهری
تخلیه کشتی ها در بنادر
کارگران مزارع و مرغداری و گاوداری ها و کارگاه های کوچک در روستاها
حفر چاه و قنات ها
ما اخلاقا بدهکار آنها هستیم
اقدام کم‌نظیر یک استاد پیشکسوت دانشگاه برای کمک به مقابله با کرونا
تابناک جان با این تیتر مردم رو از مسئولین و آقازاده هاشون بیشتر متنفر کردی.ممنون. هر چه نفرت از آقازاده های مال مردم خوار بیشتر بشه بهتر هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
خود دکتر از مسئولین بوده زیاد نفرت نفرت نکن مشکلت چیه شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
این استاد محترم خرج سالها زندگی رو با تحمیل هزینه های بسیار بالای درمان به مردم درآودره پول استادی رو دیگه نمیدونسته چیکار کنه.
و عحیب است که بیشترین طرفداری از خلخالی را اصلاح طلبان و طرفدران روحانی مثل مسیح مهاجری انجام دادند خلخالی در آخر عمر یکی از طرفدارن و حامیان محمد خاتمی هم بود ریشه اصلاح طلبان به امثال خلخالی میرسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
از کدوم ساقی خرید میکنی؟ادرس بده داداش.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بدبخت ! اصلاح طلب و اصولگرا رو ول کن. اصلا فکر کردی چرا بعد چهل سال جناب میر سلیم این موضوع را مطرح کرده؟ به قول خودش اون موقع مسولیتش برای بیگناهان بهش تلنگر نزده بود؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
هر فردی سیاسی از تندروها رانده بشن . به طرف اصلاح طلبان خواهند رفت . بخاطر همین هست که فرقی بین اثلاح طلب و اصولگرا نیست
ای کاش کرونا هم مثل اصلاح طلبان بود تا میشد با رای ندادن شرش از سر ملت کم بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
شب دراز است و قلندر بیدار
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
تندروها با حداکثر ۳۰ درصد رای بدون رقیب سیاسی بر صندلی قدرت و ثروت ولو شدند . و مردم یک پیام خیلی خوبی بدون تنش به انهای دادند که باید بدانند ؟ که جه رای بدهیم چه ندهیم تندروها بنام اصولگرایی همیشه در قدرت در ادارات سراسر کشور و در تمام دانشگاه و شهرداری و شرکت ها حصور دارند . وقتی همیشه حصور دارند چه نیازی به رای مردم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
عملکردشون مشابهه
لطفا گیلان نیایید،اینجا وضع اصلا مناسب نیست،رستوران ها تعطیلن،اول غروب مغازه ها بسته میشن،اجناس بسیار گران شده،تقریبا همه ی بخش های بیمارستان ها و مراکز درمانی به کرونا اختصاص یافته، تو داروخونه ها حتی سرم هم بسختی پیدا میشه،همچین جایی اومدن داره?!!!مردم مشکل قلب دارن و به تعویق افتاده،شیمی درمانی باید کنند دیالیز باید انجام بدهند،بذارین این وضع زودتر تموم شه به زندگی عادی برگردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
حرم ها و مساجد باید بست هشوند ولی جاده ها نه! چون که رای قشر مذهبی مال جناح رقیب است و رای جوج و نوشابه ها مال خودشون!
وقتی بیل گیتس به درمان کرونا در جهان نه فقط آمریکا کمک کرد به کمک مضحک این به اصطلاح استاد دانشگاه خواهید خندید بیل گیتس کمترین کمکش یک میلیارد دلار است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
هر کسی در حد بضاعتش کمک میکنه.حالا میشه بفرمایی بجز کامنت گذاشتن چه کار مثبتی انجام دادی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
هر کس در حد توان و معرفتش.شما چکار کردی ادم مسخره؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
به عقل و شعور شما باید شک کرد... احتمالاً از همان سلبریتی هایی هستی که فقط حرف مفت می زنند و به جای کمک مالی و عملی، فقط شعار می دهند و از می رقصند و تا حرف کمک مالی میشه، کنار می کشند... یک کمی غیرت داشتن هم خوبه به خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
تو دیگه چقدر داغونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
خودت دوقرون کمک کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
مهم نفس کاره.میشه در صدیحساب کرد که این استاد چند درصد کل داراییشو داده ودیگران چند درصد.کلا چیزی ننویسی بهتره
مسعود
| Turkey |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
فقط خواستم به نظر بی ارزشت اعتراض کنم یه بار دیگه نظر خودت رو بخون و بهش فکر کن گه بازم موافق همین نظرت بودی به شعور خودت شک کن ار
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
من واقعا برای این کامنت گذار متاسفم
کسی که حاصل یک عمر زحمتش را ولو کم پیشکش کرده خیلی ادم باطبع و بزرگواری
رضا خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
تابناک گرامی فقط داری به ما گیر میدی ولی یه نکته ظریف تو کلماتش بود گرچه منقی زدم به نظرش .
AMIR
| United States of America |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
کاشکی اونقدر سوادداشتی که بدونی بیل گیتس با واکسنهایی که تولید میکنه در صددکم کردن جمعیته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
میزان کمک نسبت به کل دارایی را مقایسه کنید. هرچند که عمل گیتس نیز قابل تقدیر است.
بیشترین کمک را حسن روحانی کرد که گفت هنرمندان برای مقابله با کرونا چالش خنده راه بیانداند در جایی که کرور کرور ملت بر اثر کرونا می میرند رییس جمهور این مملکت می خواست مردم بخندند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
کرور کرور؟ یعنی آمار مرگ ایتالیا را که از چین هم جلو زده ندیده اید! مثلا جزء کشور های مترقی است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
احتیاجی به هنرمندان نیست. ایشان خودشان بیشتر از همه خلق الله را می خندانند
آقای میر سلیم ، خلخالی فاقد همه شرایط برای همه امور محوله بود
شماهم چندان واجد شرایط نیستید . چهل سال در صحنه بوده اید و کارنامه اتان تهی از یک اقدام و تصمیم عام المنفعه
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
آقای میرسلیم سالهاست با حمایت مدیر نالایقی چون محمد زالی که هم اکنون مدیرعامل ایرانخودرو دیزل است ،تیشه به ریشه اقتصاد بی جان این کشور زده،تابناک اگر انصاف داری پخش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
میرسلیم بگوید : در این ۴۱ ساله چقدر حقوق و مزایا گرفته و چه کار کرده است ؟
فقط یکی از کارهای مهمش را نام ببرد کافی است !؟
چرا نتوانستند به جای خودشان حداقل یک نفر را آموزش و تربیت کنند ؟
که در این سن و سال کهنسالی
ثابت کنند
که کشور قحط الرجال است !؟
میرسلیم هم دفتر داره؟! دفترش جواب میده؟!!! خخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
ما کی این بازی را درک کنیم خدا می داند.
لیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
آره دفترش صد برگ هم هست
پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
ایشان با کمک مدیرعامل اسبق تحقیقات موتور با هدف ساخت موتورملی میلیونها دلار پول این مملکت را صرف کردند ،عاقبت یک موتور تماما آلمانی با قطعات خارجی را وارد کشور کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
کم لطفی میفرمایید. الان هر جوجه مسئولی دفتر دارد، چه رسد به جناب میرسلیم
بر ما باش و خاک توتیای چشمان کن
با ما باش و هر چه خواهی ان کن
۴۰ سال ارزوی مرگ برای کشوری کردیم که چشم به ازمایشگاههای ساخت واکسنش داریم!.خبرنگاران انقلابی ما در تلویزیون و روزنامه بدون گوشی اپل و لپ تاپ مک ان نمیتوانند کار کنند!!مسئولان ما بدون ایرباس و بویینگش نمیتوانند سفر کنند و ما مردم عادی از کوکا و پپسی کولایش چشم نمیپوشیم! فرزند مقامات باشیم یا نباشیم اولین مقصد هر ایرانی برای مهاجرت انجاست!!! از علم و اقتصاد و کشاورزی و تکنولوژی بدان وابسته ایم.اگر ارز خارجی میخریم، دلار را به روبل و یوان و...ترجیح میدهیم و فرزندانمان را برای اموختن زبانش به اموزشگاههای خصوصی میفرستیم.
و اما نکته جالب اینجاست که برای اینکه به ان کشور باج ندهیم حاضریم به کشورهای دیگری لبخند بزنیم و مثلا برای مدت ده سال با لبخند بگوییم طرف روسی بما گفته امسال نیروگاه بوشهر را به بهره برداری خواهد رساند و در پایان سال پس از پرداخت مبالغ کلان مجددا برای سال بعد همین گفته را تکرار کنیم!!!
ما کشور ثروتمندی در منطقه هستیم و وقتی پای شجاعت و از جان گذشتگیمان وسط باشد نه در عربستان و شیخ نشینها و نه در عراق و جاهای دیگر کسی به پای ما نمیرسد.ما بلحاظ فرهنگ از بسیاری کشورهای منطقه جلوتریم.ما بلحاظ امکانات و هوای خوب و چهار فصل کشور و منطقه استراتژیک جاده ابریشم و پل اسیا به اروپا جای پیشرفت خیلی زیادی داریم که همه انها را بخاطر لجبازی با امریکا از دست میدهیم.
به عهده ماست که به طرف مقابل برسانیم اگر ما گاهی منافع و پایگاههای انها را در منطقه هدف قرار میدهیم ظاهرا دلیلش انست که تاریخ و فرهنگ ما میگوید اگر به کسی علاقه داشته باشیم بیشتر ازارش میدهیم!!!!
به مصداق
اگر با من نبودش هیچ میلی
چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟!!!!
"پس با اینکه دانشگاه و دارو و هواپیما و اتومبیل و لباس و موبایل و زندگی و دلار و زبان انها را دوست داریم سعی میکنیم با مرگ بر گفتن هر روزه علاقه خود را به انها اثبات نماییم!!!!!"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
فرق اپل و کاخ سفید رو میدونی؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
ایرباس مال امریکا نیست!
امروز داشتم با اتوبوس می رفتم جایی یه جوانی اومد که از مردم تست تب سنجی بگیره یه زنی بهش گفت به مردم ماسک بدید طرف گفت والله ما از هلال احمر هستیم و هنوز به خودمون صبحونه ندادند این همان حماسه ایست که امروز حسن روحانی از آن حرف میزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
صبحانشو باید منزلش می خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
مگه نگفتن جایی نرید تو خونه بشینید
حریرچی همون نبود که می گفت قرنطینه مال جنگ جهانی اوله؟ الان نباید این فرد به دلیل کمک در شیوع بیماری واگیردار کرونا محاکمه بشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اول اون کسی که مخالف قرمطینه حرم وقم شد محاکمه کن بعد نوبت حریرچی تو اگر اهل قرنطینه بودی همون خونه خود می موندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
اگر قرار به محاکمه باشه خیلی ها زودتر از این آقا هستن .
جناب اقای دکتر «سیدحسین مرتضوی» کار شما را نمیشود ارزش گذاشت من بعنوان یک هم وطن شرمنده کار بزرگ و زیبای شما شدم ولی اگر این مبلغ و پول ملک و سهام بیمارستان را خودتان مستقیم هزینه میکردید خیلی بهتر جواب خواهد داد تا اینکه بعضی از مسولین بی مسول اپارتمان شما را خودشان استفاده میکنند سهام بیمارستان شما را یک اقا زاده دیگر و 650میلیون تومان پول نقد را یکی دیگر از مفسدان الکل و مایع ضد افونی به نرخ دولتی می خرد و به قیمت خون پدر بی پدرش به مردم می فروشد کما اینکه نمونه های زیادی را در ایران شاهدش میباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
ایشون خودشون عقل دارن جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
ضدعفونی
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
باعث تاسف است که کسی که مایع ضد عفونی را ضد افونی می نویسد به یک استاد دانشگاه نصحیت می کند
اینها یه آمریکایی درست کردن بهش فحش میدن مشت میزنن توی دهنش عصبانیش می کنن متهمش می کنند اون رو دور میزنن بر سرش فریاد میزنن یه موجود توهمی ملت بیچاره هم گرفتار اینها شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
لالا لا لا بخواب نازنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
ناشناس 22:09
خیلی مراقب خودت باش که کرونا نبرتت.چون اگر بمیری کی دیگه بیاد چرند بنویسه تو این سایتهای خبری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
بعضی ها جواب ندارند متلک میندازن اما حق با شماست اخوی
امروز رفته بودم از خودپرداز بانک ملی پول بگیرم برای اولین بار دیدم اینها یه کاری کردن که نشونه ای از قدرشناسی داره عکس دکتر مصدق رو توی خودپرداز گذاشته بودن ازش به خوبی یاد کرده بودن اولین بار میدیم این جماعت نمک نشناس از قهرمان واقعی ملت ایران تقدیر کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
شما هر پدیده ای می بینی به اینا ربط میدی؟ حالت خوش نیست به نظرم
ناشناس
| Qatar |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
زنده باد ياد ان زنده ياد
اقای قشقاوی!!! چرا حرفهایتان عوض شد؟.تحریمها کاغذ پاره و در بدترین حالت نعمت است.ما بلاخره میتوانیم واکسن و هواپیما و چادر سیاه و کارت ملی را خودمان بسازیم!!!
کرونا به هر کشوری رفت ما در آن کشور نشانه ای از عقل و فهم و فداکاری دیدیم
آلمان با 80 میلیون جمعیت 17 نفر تلفات داشت انگلیس جانسون واقعیت را به مردم گفت آمریکا سه روز بعد از ورود کرونا واکسن آن را ساخت ژاپن و کره هم کمترین تلفات را داشت حتی کره شمالی که اولین و آخرین بیمار کرونایی را به اصطلاح گان شات کرد فقط ایران بود که کرونا مصیبتی شد برای خودش
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
ایتالیا و اسپانیا و فرانسه را ندیدید، تازه اول کار است، جوجه ها را آخر پائیز می شمارند
جناب حاجی میزایی جناب ترکمن
با کمال وقاحت ۴ سال تمام بل عزت و ابروی فرهنگیان بازی شد و رتبه بندی معلمان رو انقدر در بوق وکرنا کردی که بی شک با ۱۳۶۴ بار فراوانی بیشترین خبر تکراری جهان بود ؟؟؟ و بدتر از همه اینکه یک شبه حذفش کردید و پول ان رو خرج فصل دهمی کردی که پولش به جیب دوستان اداری ترکمن شد ؟؟ و این اقا با کمال بی شرمی دم از افزایش ۲ میلیونی میرنه ؛ در حالیکه به اکثر همکاران با سابقه ۲۷ سال کمتر از ۷۰۰ اضافه شده ؟؟ شک نکن همکاران بخاطر وضعیت کشور حرمت نگه داشتند وتجمع نکردند ، ولی شک نکنی این حق خوری از گلوی شما پایین نخواهد رفت در پایان گوشه ای از معوقات رو به گوش نوبخت میرساند
حق امتحانات دیماه ۹۷
حق امتحانات خرداد ۹۸
حق امتحانات شهریور و دیماه ۹۸
اضافه کار سه ماهه سال تحصیلی قبل
اضافه کار ۶ ماهه سال تحصیلی جدید
راستی اضافه کار شما ها ۱۴ ماه تاخیر داره جناب ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
توهم که درهرشرایط دنبال حقوق خودت هستید بس کنید اینقدر طماع هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
توهم چیه مرد حسابی ؟؟ معلومه شکمت سیره من باید با ۱ میلیون ۳۱ روز پر از استرس روسپری کنم ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
جناب شما 5میلیون حقوق می گیرید بازهم اعترلض دارید ما که بازنشسته هستیم و2/5می گیریم تو این وضعیت کشورساکت نشستیم نمی دونیم که با این وضعیت کرونا و...سال دیگه زنده هستیم یا نه این همه طماع خوب نیست می دونید که با این افزایش دو برابر حقوق یک فرهنگی بازنشسته دریافتی دارید؟؟
دکتر سیدحسین مرتضوی ، نمیشناسمتون و مهم اینه که در آسمان ها الان معروف تر هستید تا در روی زمین .... خداوند رحمان خیر دنیا و آخرت عنایت فرماید به شما و هر انسانی که خالصانه به کشور و مردم خدمت و کمک می نماید .... خداوند این عمل شما را به لطف خودش خالص فرماید و جزء اعمال خالصانه جنابعالی قرار دهد و خیر دنیا و آخرت نصیبتان شود ...عملی خالص صرفا در راه رضای حضرت الله عز و جل
اخه چقدر تو برخی شهرها عرق میخورن
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اینقدری نیست ... عده نجاست خواران خوشبختانه کم است .
دراینکه افراطی گری از اول انقلاب بوده شکی نیست ولی جناب میرسیلم اوج افراطب گری در دوران وزارت جنابعالی بر فرهنگ و ارشاد مملکت بود ؟؟
خدایا ملت ایران را از کرونا و همه بلاها نجات بفرما!
با آرزوی بهترین ها برای ملت ایران!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
ایضا از ایرانیان ضد ایرانی که روزی تفنگ بنی صدر را به روی مردم گرفتند
و امروز نوکر سعودی ها هستن
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
حضرت زهرا ،س، به امام حسن و امام حسین،ع،، فرمودند در دعاها اول به همسایه دعا کنید بعد به خود ،ما هم برای کل انسانهای خوب هستی باید دعا کنیم نه فقط ملت ایران ،یا مسلمانان و......اگر میخواهید خداوند خوشش بیاید
رفتار نامشروع عده ای که بی اذن وارد عتبات شده اند تصمیم سخت نیست بلکه بستن عتبات وظیفه بوده و انجام وظیفه برای حفظ جان مردم واجب شرعی بود
جای تعجب است این نماینده با کلامی دو پهلو بجای بیان یک حقیقت غیر قابل اجتناب با بزرگنمایی حاشیه کم اهمیتی, وظیفه با تاخیر صورت گرفته را تقدیر میکند
امیدوارم سال 1399 تکرار 1299 باشد
پاسخ ها
1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
صد سال از دنیا عقبی هموطن
جناب میرسلیم خیلی شجاع هستید!!!!! حتما معروف می شوید!
جالبه الان همه از خط نظری خلخالی دوری میکنن اما زمان خود خلخالی بهش عملگرا و مرد عمل میگفتن
مرگ برآمریکائیان ، روسها وچینی های ظالم در سراسر دنیا / ودرود بر آمریکائی ها و روسها وچینی های عدالت طلب و انساندوست در سراسر دنیا
امیرحسین رستمی چه گفت؟ این پرسشهای او در برنامه بود:

«چطور من می دانستم کرونا در ایران اومده اما وزیر بهداشت تا 2 اسفند تکذیب می‌کردند؟ چه اصراری بود پروازهای ماهان تا آخرین لحظه ادامه پیدا کنه؟ چرا یک شهر قرنطینه نشد؟ چرا فیلتریگ تلگرام را لغو نمی‌کنند؟ چرا ادارات را تعطیل نمی‌کنند و باز می‌گویند در خانه بمانید؟»___________خب علت بدبختی ما همین دستگاه مییییییییییییییلی است همه مردم همینو میگن بخاطر اون دوتا مشت افتضاح یکماه وجود کرونا را انکار کردیم مسئولین بایستی به این سوالات پاسخ بدن من درتمام روزهای انکار میدانستم چرا انکار میکنند اینجا جان انسانها بی ارزش است مسئولین برای خودشان هفت خوان قرنطینه گذاشتن ومردم را با ویدئو کنفرانس دعوت به سلامت میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
متخصص در امور همه چی بجز بازیگری
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
چرا، چرا، چرا! بشین کنار گود و شعار بده، بگو شما چکار کرده اید؟ حتما حالا با خانواده رفته اید مسافرت
آقای میر سلیم مشکوک می زنی حالا چه وقت این حرفا
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
میرسلیم دنبال کرسی ریاست مجلس است
به گفته دکتر حریرچی هرساعت 43 نفر درگیر کرونا میشوند و3 نفر یعنی چیزی نزدیک به 7 درصد فوتی داریم این یعنی پول ارتقای سلامت مردم ایران خرج ناکجا آبادها شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
شاهد جان
این ویروس مهمان ناخوانده بوده وهیچ کشوری امادگی این ویروس را نداشتندچقدر نادانی تو
1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
آسمان ریسمان به هم بافتی
آبروی اسلام رو به قول شهید مطهری متحجران میبرند
جناح راست والبته عقلای جناح راست متوجه عدم اقبال مردم به آنهاشدن وبهتراز جناح مقابل میدانن که بدست آوردن مجلسی یکدست نبخاطر تمایل مردم به اونها که برعکس ناامیدشدن از صندوق وانتخاب کردن وشایدهم درصدی قابل توجه اعتراض شدید به اوضاع موجودست وچرایی اونم دیگه تقریبا تمام رسانه های داخلی وخارجی دوست ودشمن بهش پرداختن وملت هم باتوجه به اینکه دربطن این اتفاقاتن متوجه هستند. میدونن چکسانی باتمام قواجلوی تصمیمیکه ازسال 92 نظام با استقرار دولت جدید گرفت ایستادن ودرواقع با دشمنان منتظر ناخاسته وبعضا ..... همصداشدن فقط بخاطر خراب کردن رقیب اما منافع یک نسل یک ملت رو درنظرنگرفتن وضربه های زیادی زدنن
مردم بارها وبارها به صحنه اومدن وخباثتهای دشمنان رو درهم شکستن اما ناشکری بعضیها همراه غرور بعضی دیگه وتکبعدنگریشون باعث شد ندای رهبر ودلسوزان برای اتحاد وجذب حداکثری ویکپارچه شدن درمقابل دشمن رو ندیدن
همه این مسائل وخیلی چیزهای دیگه رو ملت سیاسیون وومیدونن
پس برای همینست که عقلای جناح راست ازچندی پیش با تغییر رویه که نه تغییر لحن وگفتار به اعتماد سازی یا بهتر ترمیم اقبال ازدست رفته مشغولن وفهمیدن که مردم کلام وگفتار جناح مقابل رو بهتر میپسندن برای همینست که دست بکار شدن وازبیان بعضی اشتباهات وابراز تاسفی خشک وخالی ازترس تندروهای هم جناحی مشغول شدن
درد اینه که هنوز نگرفتن که دیگه کار با نزدیک کردن لحن وپوشش وگفتار به ملت حل نمیشه واگر واگر با کنارگذاشتن عملی اشتباهات زدودن فساد وقبول راه حلهای متخصصین هرچند که هم حزبی نباشن نمیتونن امیدوار به تغییر خاصی بود
الان بخاطراتفاقات این دوسه ماه عجیب ونهایتا هجوم این ویروس منحوس کمی شبیه دوران بینظیر دهه شصت شدیم که با وجود تلخترین حادثه انقلاب جنگ تحمیلی ازدست دادن امام عزیز،مردم نسبت بهم همدلتروووشدن میشه با اتحادی حداکثری به زیر کشیدن مفسدین ومهمتر بازکردن حداکثریه دایره خودیهاحتی درظاهر منتقد یا معترض بهم مجموعه ای چون کوه محکم وهوشیاروزیرک ومهربان با ملت ویکصدا در برابر دشمن در ظرف کمتر ازیکی دوسال عمده مشکلات را ازبین برد
خداکنه این آرزو به یاس مکرری دیگر تبدیل نشه!!!!!!
کاش تابناک هم بااینکه ممکن انتشاراین قبیل پیامها با اعتراض همون دسته روبرو بشه اما بهرحال بیشتراینگون پیامهاروچاپ کنه
به امید سالی پراز اتفاقات خوب برای ایران عزیز ومهمتر زمینه ای برای آغاز قیام منجی موعود حضرت حجت عج
به جای منحرف کردن افکار مردم با کارهای خلخالی فعلا بایستی به مشکل اصلی فعلی که اقتصاد کشور و آمار مرگ و میر ناشی از این ویروس چینی نحس است بپردازید !!
بایستی فقط به این موضوعات توجه نمایند و دیگر هیچ!!
منظور از هیچ اینست که مثلا پا روی دم آمریکا در عراق نگذارند و آتش بس یکطرفه اعلام کنند !!
انشا الله نتیجه اش خوب خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
با پرداختن به خلخالی،،مردم را با رای های فعلی میخواهند منحرف کنند!
1
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
مصاحبه مال دوسال پیش بوده
دست الکل درد نکند که شرابخوارها را کم می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
انشالله از این الکلها نصیب شما هم بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
ایکاش لیسندگان را هم کم کنه
وزیر ورزش و جوانان میفرمایند سن من از این گذشته که طرفدار تیمی باشم بسیار خوب ما حرف شما را میپذیریم ونیاز به قسم نداریم حالا بدلیل عدم مدیریت ونابود کردن استقلال بایستی کنار بروید به همه مقدسات اگه رئال مادرید به اندازه استقلال تغییر مدیر وبازیکن و بدهکاری داشته باشه به دسته پائین تر سقوط میکنه پس تو اینکاره نیستی با اعصاب مردم بازی نکن ما عدم تعلق خاطر شما به تیمی خاص را میپذیریم شماهم عدم مدیریت خودرا بپذیر
اون کسی که مشروب میخوره در واقع داره خود کشی میکنه
سال اینده سال حوادث سرنوشت ساز است ، بیشتر از ۲ میلیون نفر باید منتظر حوادث غیر متقربه باشن
این آقا حریرچی. کلا اعداد ارقام را جابجا می کند. او گفته بود سال گذشته ۲۸میلیون نفر در آمریکا بر اثر آنفلوآنزا آنها. فوت کردند. حالا چطور می شود به آمار این آقا اعتماد کرد
با هجوم مسافران از شهرهای بزرگ به طرف شهرستانهای دیگر و روستاهای دور دست .....حتی ان‌پیرمرد و پیزنی که در دور ترین نقطه کشور کرونا ملتلا نشده با این حجم زیاد مسافرت ها این ویروس فراگیر و عیر قابل کنترل خواهد شد . دانشمندان سلامت چه برنامه ای دارند ؟
فردوسی فرمود :

کرا گوهر تن بود با نژاد / نگوید سخن با کسی جز بداد
*****
چنین گفت هرکو زراه خرد / بتیزی ز بی‌دانشی بگذرد

نترسد ز کردار چرخ بلند / شود زندگانیش ناسودمند
******
چه جوییم زین گنبد تیزگرد / که هرگز نیاساید از کارکرد

یکی راهمی تاج شاهی دهد / یکی را بدریا بماهی دهد

یکی را برهنه سروپای و سفت / نه آرام و خواب و نه جای نهفت

یکی را دهد توشهٔ شهد و شیر / بپوشد بدیبا و خز و حریر

سرانجام هردو بخاک اندرند / بتارک بدام هلاک اندرند
از رهبر عزیز و فرزانه بخاطر تخفیف مجازات زندانیان سیاسی کمال تشکر رو دارم از خداوند عزت همه خادمان کشور رو ارزومندم.
اگر این ویروس را برای مقابله با ایران و چین تولید شده پس چرا 170 کشور را درگیر کرده و حتی در امریکا تلفات داده است یعنی سیاست اینقدر کثیف است که مردمش را هم نشانه گرفته است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بیش از اونقدر
درود بر شرف استاد،اما هر چقدر هم مردم کمک کنند اختلاس آقازادهها امان نمیده.کاش بجای چاپیدن مردم از چنین کسانی بیاموزند
دفتر میر سلیم .... واقعا و البته نتوانستیم ارتباط این دو را پیدا کنیم . یکی حضور پرشور مردم اعتمادی که برای مجلس یازدهم به میر سلیم رای دادند و اتفاقات سال های ۵۷ و ۵۸ که اکثر بنام انقلابیون با چند واسطه ارتباط برقرار میکردند . ........ سوال . الان درد و مشکل و اصطکاک سیاسی کجاست ؟ از پیروزی بدون رفیب هست یا نه ماست مالی کردن وقایع سال های بعد از انقلاب هست . بهرحال شجاعت بدرد چنین‌مواقعی میخورد . آیا وقایع ان موقع را گفتند درست هست یا نیست
استاد گرانقدر جناب دکتر سید حسین مرتضوری ؛ همچون جد بزرگوارشان ؛ حضرت امام حسن مجتبی(ع) سخاوتمند و گشاده دست می باشند . از قادر متعال برای ایشان و دیگر عزیزانی که قلبشان برای کمک به همنوعان می تپد سلامتی و عزت دنیا و آخرت خواهانیم .
مردم اماده شن.
همتی برای بعداز سال نو براتون سورپرایز داره.
دلار رو بالا خواهد برد.
در حد تبم ملی

متاسفانه سال ۹۹ سال بدبختی بیشتر مردم به دست بانک مرکزی خواهد بود.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
چیه دلار زیاد خریده ای، آرزو گرون شدن داری؟
درود بر استاد برجسته جناب دكتر سيد حسين مرتضوى كه درس ايثار و انسانيت به جامعه و بخصوص همكاران خودشان دادند
بدانيم كه سختى هم خواهد گذشت
شهيد چمران فرمود : هنگامى كه ناقوس جنگ به صدا درميآيد مرد از نامرد تشخيص داده ميشود .
بیشترمطالب خواننده گان رامنافقین درتیرانامی نویسندلطفااینهاراانتشارندهیدمگرشمابلندگوی منافقین هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بی شعوری و فهم سیاسیت حد و مرز هم داره . منافق خودت هستی . فکر نکنم اصلا معنی منافق را ندونی چی هست . تو نه اینکه چند تا نظر در پیتی دادی کاربران زدن وبا منطق و فلسفه کم اوردی . حالا شروع به توهین کردن میکنی .
ناشناس
| Poland |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بله دوست عزیز.ما که میگیم چرا کارهاتون رو درست و علمی انجام نمیدین از البانی نظر میزاریم و دوستان شما که جلوی هواپیمایی رو نمیگیرن،قرنطینه قم رو لازم نمیدونن،به انجام زیارت و نماز جماعت در صفوف فشرده اصرار دارن،دیگران رو به لیس زدن دعوت میکن،شکر و هلیله رو که شاید کاتالیزور تکثیر ویروس باشه بعنوان دوا معرفی میکنن، ماسکها رو احتکار یا صادر میکنن و .......اونها دلسوزین این مردم هستن و جزو ما نیستن.برو بزار باد بیاد.در ضمن لعنت به منافقین وطنفروش کاسه لیس صدام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
کسی مثل تو که اعتقادت به لیس زدن هست پس درکارسیاست دخالت نکن بیا یافت اباد یک تیراهن18دارم لیس بزن تا اروم بگیری
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
دلیلم این هست که وقتی در فضای مجازی کاربرلن سایتی را نمیشناسی . قیافه اش را ندیدی . از اخلاق و رفتار ش آشنایی نداری و شناختی هم‌نیست . بصرف اینکه یک حرف سیاسی و مخالفت سیاسی با نظر مسولان داشت اسمش منافق و فتنه گر و باعی و زباله و تفاله نیست . در فصای حقیقی برای رقابت برای قدرت میجنگند . من و شما در فصای مجازی برای قدرت بحث نمیکنیم بلکه نطرات خود را در معرض نقد دیگر کاربران قرار میدهیم .
جناب میرسلیم؛ انشاءالله در جبران خطاهای گذشته همگی به گفتار و به عمل صادق باشیم
کلیپ احمدی نژاد در موقع انتخابات نشان میدهد که اعضا و کلیه مسولان از ورود کرونا خبر داشتند
این خلخالی چقدر در موردش حرف میزنید !!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
برای رد گم کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
خیلیهارو بی دلیل اعدام کرد.
من به سال 1399 خیلی امید بستم برای اینکه تاریخ دقیقا دارد تکرار میشود برجام شبیه قررداد 1919 بود و کرونا همان وبای جنگ اول جهانی یا به تعبیری آنفولانزای اسپانیایی قحطی هم که شبیه همان است فروپاشی اقتصادی ههم که داریم فقط باید ببینیم تاریخ دارد مردی سوار بر اسب که از گرد راه برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
فکر نکنم . هنوز زود هست . ان فرد هم اگر وجود داشته باشه باید ژن و خون و رگ و ریشه اش ایرانی باشه . یعنی وقتی صبح از خواب بیدار میشه دغدغه مردم ایران باید داشته . یعنی قلب و دلش برای ارمانهای یک ملت رفاه و آسایش و رفاه و بهداشت و درمان و اموزش پرورش و دانشگاه خوب و راه و حمل و نقل خوب باشه میشود طی ۲۰ سال بهش رسید . ولی نه اگر نگاه به این باشد که فلان کشور را نفرین‌کنیم و فلان مملکت را اباد کنیم که طرفدار ما باشن . نه نتیجه نمیدهد
انهای که به درب حرم ها هجوم اکردند و شکستند و هتاکی و فحش دادند . آیا نمیدانند که امامان هم‌در مواقع بیماری پیش طبیب میرفتند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
کدام طبیبان؟ اسمشون چی بوده؟
زمانی که آقازاده های اصلاح طلب و آقازاده های اصولگرا پشت سفره انقلا می خوردند و با مردم مثل حیوان رفتار می کردند فکر نمی کردند یک ویروس اینطور بساط مفت خوریشان را به هم بریزد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اقا زاده و اقا زادگی از زمانی بوجود امد که خودمان . خودمردم برای حل مشکلی که باید از راه قانون و نهادهای مدنی رفع و رجوعمیشد دست به دامان افراد برخوردار از قدرت شدند . این روند ادامه پیدا کرد و سپس خود همان اشخاص بخاطر حل شدن مشکلش مجبور بود هر روز در کوچه و خیابان و محل کار فرد برخوردار از رانت و ثروت و قدرت را تعظیم و دستبوسی کند . در صورتی وقتی در قدرت چرخش وجود میداشت چنین اقا زادگی به این حجم ایجاد نمیشد . در عرب صد سال پیش اقا زادگی زیاد بود که به انها نجیب زادگان‌میگفتند ولی با رشد دمکراسی از قدرت کنار گذاشته شدند
چرا آقازاده ها که تریلیاردر هستند هیچ کمکی نمی کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
پول حرام شفا نمیدهد
۲۰۰ میلیارد دلار طبق گفته رییس جمهور خسارت سالیانه دشمنی با آمریکاست! آیا وقتش نرسیده به این دشمنی بیهوده و پرهزینه از جیب ملت خاتمه بدیم؟!
بسمه تعالی
تو جمع این همه مدیر ، دکتر و دانشمند وبه مهندس فقط یه ایثارگر واقعی یافت میشه، اگر اون مدیران و مسئولین ورانتی نیروهای رانتی و رانتخوار قطره ای از دریای بیکران پول های به یغما برده شده را به سبستم شبکه بهداشت برگردونند کشور تا ده سال به لحاظ منابع مادی بی نیاز میشه، و یا پزشکانی که کارانه های بالای 30 الی 40 میلیون میگیرند و در بخش های کرونایی عم فعال نبستند هر کدوم فقط سالانه هر نفر 5000/000 تومان به سیستم بهداشت کمک کنند قطعا منابع عظیمی جهت بهبود کیفی حاصل خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
کدام دانشمند ،مدیر و دکتر با چاپ مدرک! ،
هنوز در اکثر نانواییهای شهر شیراز همان شخصی که از مردم پول و کارت می گیرد به مردم نان می دهد. آبا گذاشتن ۱۰ مامور برای بازرسی کار سختی هست؟ تابناک تو را به خدا پیگیری کنید صدای مردم به هیچ جا نمی رسد و ارگانهای این شهر ظاهرا همه در خوابند.
پاسخ ها
ناشناس
| Qatar |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
اين فرهنگ رو نميشه يك شبه عوض كرد
شما يك تستر بخر نان رو دوباره داغ كن
ترامپ یک تریلیون دلار به بخش پیشگیری و سلامت ۴۰۰ میلیون شهروند امریکایی اختصاص داد
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
از جیب مردم، ترامپ هنوز از ساخت دیوار مکزیک صرفنظر نکرده است
متاسفانه دارد یک فکری شکل می گیرد که کرونا کار آمریکاست. اینها فهمیده اند حریف این مصیبت نمیشوند می خواهند از آن استفاده کنند. مثل همیشه مقصر آمریکاست. فکر می کنند با این کار تحریم ها برداشته میشود. شما اینقدر از بیماران سرطانی استفاده کردید ترامپ دلش سوخت که برای مرگ و میر کرونا بسوزد؟
استاد پزشک فقط درامد یک روزاش را بخشیده منتهی این بابا کجا این درامدها بدست اورده از ازادی های بی حد وحصر و انحصاری پزشکان در این کشور سود جسته است و اصلا پولی برایش نیست. منتهی ان زباله گردی که ناچار است برای بی شام نماندنش دنبال زباله گردی برود و اندوخته ای ندارد که کمک کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
حالا باز این ،اونایی که الکلی نجومی میگیرند و یک ریال هم هدیه نمی کنند را بگو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
ادم میتونه برا ادمایی مث تو فقط تاسف بخوره
چکار کردی که اینهمه پولی که داده رو نمیبینی؟
چقد کمک کردی؟
اصلا درامد یک ساعتش باشه پول کمیه؟
تو حاضری از اینهمه پول بگذری؟
متأسفانه مردم به پزشکا با یه غصب و حسادت عجیبی برخورد میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
تو این شرایط یه سلبریتی برای اینکه فقط بیاد تو تلوزیون به مردمی که برا دیدنش سرودست میشکنن
بگه دستاتونو بشورین سی میلیون تومن میخواد
متأسفم برا خودم و برا تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
واقعا امثال تو لیاقت ندارن یه دوزاری خرجشون کرد.
اقاي شمخاني ! خودتان را توجيه نكنيد . كرونا را چين و ايران در تمام دنيا انتشار دادند .
الان مملكت ما به يك خلخالي نياز داره ،الانه كه جاي خالي اين مرد شريف احساس ميشه ،من كه در حسرتم كه دوباره چنين فردي ظهور كنه ،
زمان حضور اين شخص قاچاقچي و مفسدان اقتصادي و احتكار كنندگان اجازه نفس كشيدن نداشتند ،حتي كاري كرده بود كه كسي جرات نداشت گرونفروشي كنه ،هيچ معتادي جرات نداشت از خيابون رد بشه ، مفسدان بزرگ اقتصادي و سلاطين در كسري از ثانيه به درك واصل ميشدن
الان ما يك خلخالي نياز داريم تا ديگه كسي جرات نكنه ماسك احتكار كنه ،چنان تار و مارشون ميكرد كه دل ملت خنك ميشد
مياورد وسط خيابون گردنشونو ميزد ،حيف اين مردو ازدست داديم
در مورد مشروب هم رسانه ملی و به طور کلی مسولین مقصرند همانطور که ایدز را انکار کردند اینها نمی فهمند بخشی از مردم واقعا احمق هستند و همدیگر را گمراه می کنند مثلا به هم می گویند تو که مشروب زیاد میخوری کرونا نمیگیری این احمق هم بیشتر می خورد تا از الکل بمیرد مسولین باید مردم رو آکاه کنند که میترسند از این چیزها حرف بزنند البته شاید هم بدشون نیاد جوونها اینطوری هم از بین بروند
از نظر مادرم هر اتفاق بدی تو دنیا می افته تقصیر عمه من است فکر کنم عمه من هم آمریکایی باشد
بنام خدا
الان کجا هستند بعضی از اون سلبریتیها که برای کشته شدگان فر انسه اشک می ریختن و شمع روشن می کردند .حالا که پای مرگ و زندگی یه تو خیابون برای کمک به مردم خودشان پیدا شون نمی شه.
جناب ضیا دیگه از ترسش داره چه کسایی رو دعوت میکنه ؟؟ دیدن مهمان امشب با اون تعارف های کلیشه ای ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
ضیاء واسه اینکه نونش آجر نشه از داخل ماشین کلیپ اعتذار گرفت و منتشر کرد.
عیدی بیمه مرکزی به مردم ، افزایش ۲۵ درصدی حق بیمه ؟؟ بیمه یک ماشین حداقل ۲ میلیون ؟؟. بابا ملت از کجا بیارن ؟؟ فاتحه تخفیف ها رو هم خوندید ؟؟ به کسی هم جوابگو نبستید ؟؟ جناب رییسی جلوی این جماعت رو بگیرید که به بهانه افزایش دیه دست تو جیب ملت میکنند ، جالبتر اینکه حق بیمه رو نقد از مردم میگیرند ولی سهم درمان رو باید به زور از انها گرفت ؟؟؟
در بیمارستان بیمار داشتیم . دیدم افرادی از سپاه بیماران در این شرایط جابجا می کنند. کمک به کادر پزشکی می کنند.خداحفظ شان کنند به خطر اینکه جان برکف در صحنه بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
پس چرا این کمکها سه ماه پیش در خیابانهای سراسر کشور مشهود نبود . دلیل سیاسی داره ؟
پس قرار بود خیابانها خلوت شوند؟کاش از فردا این کار عملی شود تا اوضاع تحت کنترل قرار بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
بیا و ببین مردم در خیابونها چه جور دنبال خرید سبزه و ماهی قرمز و سنبل هستندانگارنه انگار ویروس درکمینشونه..
خبری که رسانه ای بشه باید منتظر تبغ تبز نقد باشه لن تنال و البر حتی تنفقو مما تحبون.هر بخششی بخشش نیست.همکار عزیز آیا زمانیکه تازه استخدام شدید در عین نیازمتدی یک میلیاردم این بذل و بخششها را میکردبد؟
سپاه می خواست شهرها را قرنطینه کند ولی روحانی با قرنطینه مخالف است و فقط مردم را نصیحت می کند. اگر قرنطینه میشد سیستم درمانی فرصتی پیدا می کرد و نفسی تازه می کرد. الان باید تا یکی دو ماه دیگر با این بیماری بجنگد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
قرنطینه بودجه میخواد که ندارید
لطفا نام مقدس خوزستان را با کار احمقانه عده ای لکه دار نکنید.
شیوه فرافکنی شیوه مرسوم در ایران نیست!!!
بیش از بیست مهاجری که در هرات ودر مرز ها کرونایشان مثبت بوده مهاجران باز گشته از ایران بوده اند.آقای حقیقت طلب درک ودانش ابتدایی از کنوانسیون پناهندگا ندارند.آگاهی ندارند ایران عامل صدور ۲۲کرونایی به افغانستان.
دولت در حال جنگ ما توان نداره مرز ببنده .
امیدوارم که این مسئله کرونا زودتر از این مربوز و بوم دور بشه ولی یه نکنه مهم که دوباره ما در گیرش نشیم کنترل مرزها است چون کشورهای همسایه ما از لحاظ بهداشتی و تجهیزات بیمارستانی ،خیلی مشکل دارند امیدوارم که دولت با جدیت مرزها را چه بابت زائرین و چه کسانی که غیر قانونی به این کشور وارد می‌شوند بشدت کنترل کنند خواهشا تابناک جان این مطلب را یه جورایی به وزارت بهداشت و مرزبانی و وزارت خارجه برسونید
ارتباط با دنیا بامهر ومحبت .دوست داشتن طبیعت رعایت حقوق جانداران وگیاهان وانسانها،تنها راه نجات جهان هستی است .وگرنه باید منتظر طغیان و بلاها وحستناکی از ابن دست باشیم ،دوستی محبت عشق وشادی ونوعدوستی وراستی یگانه راه نجات است.
سلام : پول هواپیما گوشی آیفون تجهیزات پزشکی اتوموبیل وهر چیز دیگه رو چند برابر از ما گرفتن . چینیها که من زمان جوانی فقط از کفشهای کتانی آنها استفاده میکردم الان باز آمریکا را فلج کرده . این روزها هند هم می آید بهش میرسد . و آمریکا باید خودش دور خودش دیوار بکشه . دکتر مرتضوی را هم که خداوند هزار برابر عوض مدهد . کرونا مامور خداست میخواد نشون بده ماها که از دماغ فیل افتادیم چقدر ضعیف هستیم . روسری از سر زن و بچه هامون می افتده عیب نداره ولی حتما باید نقاب و دستکش بزنیم . اگر خلخالی اشتباهی کرده باشد باید جبران کنیم . چون اگر در این دنیا جبران نکنیم در آن دنیا امکان جبران نیست . آقایون به جای این صحبتها در مجلس قانونی تصویب کنند که صدمات تند رویهای احتمالی جبران شود . و چشم نگهبانی برای جلو گیری از تند رویها به پا کنند .
كدام يك از لواسان نشينان كمك كردند؟ كدام اقازاده كمك كرده؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی