بازدید 14628
۸

فوت دو نفر در چهارشنبه سوری کرونایی کشور

بازهم مشابه سال های گذشته چهارشنبه سوری فرا رسید اما امسال به رغم هشدار مسئولان بهداشتی و درمانی در خصوص وجود بیماری کرونا و احتمال در معرض خطر بودن افراد مصدوم حوادث چهارشنبه سوری به این ویروس پرخطر باز هم شاهد افزایش مصدومان و همچنین فوتی نیز هستیم.
کد خبر: ۹۶۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 18 March 2020

به گزارش «تابناک»، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفتگو با ایسنا، از افزایش کشته‌شدگان حوادث چهارشنبه‌سوری به دو تن خبر داد. مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: یکی از این افراد مردی ٢٣ ساله بوده که در اسلام‌شهر دچار حادثه شده است و دیگری نیز مردی ٢٠ ساله بوده که در تهران دچار حادثه شده است.

افزایش مصدومان چهارشنبه‌سوری کشور به ۵۴٠ تن


سخنگوی سازمان اورژانس کشورمجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های EOC اورژانس، طی چهارشنبه‌سوری امسال تا ساعت ٢٢:۴۵، ۵۴٠ نفر از جمله ۴۴٧ مرد و ٩٣ زن طی حوادث چهارشنبه‌سوری مصدوم شدند.
.وی در پایان اعلام کرد که تهران با ١۴١ مصدوم در صدر آمار قرار دارد و گفت: پس از تهران، آذربایجان‌غربی با ۵٨ و آذربایجان‌شرقی با ۵٢ مصدوم در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

صدمه زدن به آمبولانس‌ ها در شب چهارشنبه سوری


رییس مرکز اورژانس تهران ضمن بیان این که از شهروندان درخواست می‌کنیم در خانه بمانند، گفت: متأسفانه طی حوادث چهارشنبه‌سوری شاهد هستیم که گاهی به آمبولانس‌ها هم صدماتی وارد می‌شود. دکتر پیمان صابریان در این باره اظهار کرد: با توجه به این موضوع که مدتی است بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و کادر پیش‌بیمارستانی و درمانی به شدت در این زمینه درگیر هستند، از شهروندان درخواست می‌کنیم که چهارشنبه‌سوری را در خانه بمانند.

وی ادامه داد: علی‌رغم تمام توصیه‌ها باز هم شاهد هستیم که افرادی طی مراسم چهارشنبه سوری مصدوم شدند. همچنین متأسفانه گاهی طی این حوادث به آمبولانس‌های اورژانس نیز صدماتی وارد می‌شود. از شهروندان می‌خواهیم در صورتی که آمبولانس دیدند، راه را برای آن را باز کنند و فکر کنند که عزیزان خودشان در این خودرو هستند. از شهروندان می‌خواهیم که مراقب باشند به آمبولانس‌های اورژانس صدمه‌ای وارد نشود؛ چراکه در این شرایط واقعا اتفاقات این‌چنینی باری اضافه روی شانه‌های کادر درمانی است. رئیس مرکز اورژانس تهران تأکید کرد: این چهارشنبه‌سوری با سال‌های گذشته متفاوت است. باید بدانیم اگر کسی مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شود، در معرض ابتلا به بیماری قرار می‌گیرد پس شهروندان باید برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان در خانه بمانند.

وقوع ۸۴ مورد آتش سوزی در پایتخت

به گزارش ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: در برنامه های چهارشنبه سوری پایتخت تاکنون ۸۴ مورد گزارش شده است.

پایتخت آرام است

جلال ملکی با بیان اینکه گزارشات حاکی است که شب چهارشنبه سوری در بیشتر مناطق شهر تهران جوی آرام حاکم است افزود: بیشتر مردم امشب را رعایت کردند و در منازل حضور دارند گرچه در برخی مناطق مردم مشغول ترقه بازی هستند ولی در مجموع تاکنون در بیشتر مناطق شهر تهران جوی آرام و بدون حادثه همراه است. سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان خواست که امشب را در منازل بمانند. وی خاطرنشان کرد: تا عادی نشدن وضعیت در مناطق شهر آتش نشانان در معابر و اماکن پرازدحام مستقر هستند.

انفجار مواد محترقه در بالکن ساختمان مسکونی

به گزارش فارس، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ١٢:٢۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه وقوع انفجار در یک ساختمان مسکونی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن ایستگاه شماره ٣٣ به محل حادثه واقع در محله مهرآباد جنوبی اعزام شدند. سید جلال ملکی ادامه داد: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند در بالکن یکی از واحدهای یک ساختمان پنج طبقه پسر بچه حدودا ١٢ ساله‌ای مشغول درست کردن مواد محترقه بوده که بخشی از این مواد محترقه منفجر می شود. این انفجار صدای نسبتا شدیدی ایجاد کرده بود اما خوشبختانه این پسر بچه مصدوم نشده بود. به گفته وی، همچنین تخریبی نیز رخ نداده بود اما آثار و لکه‌های ناشی از انفجار مشهود بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
عقل که نباشه جان در عذاب است
علی مطهری که برای همه چیز و حتی شکستن درب حرم قم نظر می ده چرا در اینمورد که اتفاقا در حوزه انتخابیه خودش هم رخ داده ساکت است؟با این مسئولین چه امیدی به پیشرفت است؟
نتیجه گسست فرهنگی ، زیبایی های مراسم چهارشنبه سوری رو تبدیل به انفجار و حادثه آفرینی کرده . کجای چهارشنبه سوری اینطوری بوده . یه پریدن از روی آتش و قاشق زنی و شب نشینی و شادمانی . آخر این بمب و ترقه از کجا آمد ؟؟؟؟؟؟
من برای آدمی که بعد از این همه تذکر که از خانه بیرون نروید و بعد از آگاه سازی های چند ساله در مورد مواد منفجره دست ساز باز بیرون می رود و نقص عضو می شود و جانش را از دست می دهد.اصلا دلم نمی سوزد.طبیعت یک قانون قوی دارد و آن این است که احمق ها را حذف می کند
پدر بی شعور این دختر باید دار زد بعد از اینهمه سال چطوری به خودت جرات دادی با بچه ات اینطور رفتار کنید
خلایق هرچه لایق
هیس...کرونا فقط تو مکان های زیارتی یافت می شود نه تو جشن های چهارشنبه سوری، یا مجتمع های تجاری، یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بازارها...نه فقط تو مکان‌های زیارتی...فقط!
دلم نمي خواهد هيچكس زجر بكشد ولي برخلاف ميل باطني ميگويم يه درك خواست خودشان است تاوان بدهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار