صفحه خبر لوگوبالا تابناک
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
سخنگوی ارتش اسرائیل:

کرونا برای اسرائیل چندان هم بد نبود!

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص گسترش ویروس کرونا در کشورهای منطقه اظهار نظر عجیبی کرد.
کد خبر: ۹۶۶۴۲۹
| |
13003 بازدید
کرونا برای اسرائیل چندان هم بد نبود!

 

به گزارش تابناک به نقل از سما، شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از «خریدی زیبلرمن» سخنگوی ارتش این رژیم گزارش داد که شیوع ویروس کرونا تهدیدات علیه اسرائیل را کاهش داده است.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که ویروس کرونا بسیاری از کشورها را درگیر کرده به طور عجیبی تحرکات و تهدیدات علیه اسرائیل کاسته شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اگرچه این ویروس برای جهان خطرات زیادی داشته است اما باید بگویم که برای اسرائیل چندان بد هم نبوده است.

این در حالی است که اراضی اشغالی نیز مانند دیگر مناطق شاهد شیوع و گسترش ویروس کرونا بوده است به طوری که تعداد قابل توجهی از صهیونیست‌ها در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند.

منبع: مهر
مفید صفحه خبر نسخه موبایل
تابناک ورزشی موبایل خبر
اشتراک گذاری
برچسب ها
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# جام جهانی ۲۰۲۶ # آیت الله سید مجتبی خامنه ای # عملیات وعده صادق 4 # جنگ منطقه ای # جنگ ایران و اسرائیل # جنگ ایران و آمریکا # شهادت رهبر انقلاب # مذاکرات ایران و آمریکا