بازدید 6155
۲

فعالیت سایت‌های جذب مسافر ممنوع شد

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: فعالیت تمامی اماکن تجمعی، اقامتی، تفریحی، بقاع متبرکه، تالارهای عروسی، عزاداری به همراه سایت‌های فعال در زمینه جذب مسافر ممنوع شده است.
کد خبر: ۹۶۵۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 14 March 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه بیست‌وچهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان اظهار کرد: حفظ جان و سلامت هموطنان و هم استانی‌های عزیز اولویت اول پیگیری‌های ستاد از برگزاری اولین جلسه تاکنون بوده است.

وی افزود: تمامی تصمیمات و اقدامات ستاد مبارزه با کرونا استان در راستای حفظ سلامت مردم بوده و با مشورت آیات عظام و علمای تراز اول استان، تمامی متخصصین پزشکی، صاحب نظران حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی صورت گرفته و می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی شعار کلیدی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان را پرهیز از هرگونه اجتماع و ماندن در خانه برشمرد و اظهار کرد: مهم‌ترین دغدغه این ستاد پیش‌بینی و پیشگیری، توام با مقابله با ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: ضمن تشکر صمیمانه از مردم استان و علی‌رغم واقف بودن به محدودیت‌ها و مشکلات موقت ایجاد شده، مجددا درخواست می‌کنم با جدی گرفتن موضوع و ماندن در منزل به خدمت‌گزاران خود در مبارزه با این ویروس کمک کنند.

رزم‌حسینی ضمن قدردانی مجدد از حافظان و جهادگران حوزه سلامت استان تصریح کرد: از صداوسیما و رسانه‌های استان درخواست می‌شود تا خدمات فراوان ارائه شده در این حوزه را اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه 14 نقطه ورودی استان و به ویژه شهر مشهد مقدس مورد غربالگری بهداشتی قرار گرفته و تیم‌ها مستقر و مشغول فعالیت هستند، تاکید کرد: فعالیت تمامی اماکن تجمعی، اقامتی، تفریحی، بقاع متبرکه، تالارهای عروسی و عزاداری به همراه سایت‌های فعال در زمینه جذب مسافر ممنوع شده است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین به مدیران اجازه داده شده است تا نسبت به کاهش حضور سه چهارم کارکنان در قالب دورکاری اقدام کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی استان‌داری خراسان رضوی، وی با بیان اینکه تمامی موارد بیان شده و بسیاری دیگر از مسائل در قالب مصوبات به صورت شبانه‌روزی پیگیری و ابلاغ می‌شود، افزود: هدف خدمت‌گزاران استان این است که با رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی سلامت مردم به خطر نیفتاده و از آحاد جامعه خواستار همکاری همه جانبه و درک شرایط فعلی هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خیلی سریع و ضربتی
هرکشوری تو دنیا، مثل ما اینقدر تعلل داشت و مدیران اینقدر سردرگم بودن مطمئن مثل ما آمار مبتلا و کشته بالا میرفت
دولت باید اینهارو کمک مالی کنه دیگه وقتشه پول ایران برای ایرانی ها صرف بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان