بازدید 114233
هزار و نهصد و چهل و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

قالیباف و جهانگیری کرونا گرفتند؟ / طلاب چینی نقشی در شیوع کرونا در قم داشته‌اند؟ / گزینه پیشنهادی سلیمی نمین برای ریاست ستاد ملی مقابله با کرونا / زنگنه: با کدام پول دارو وارد کنیم؟

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: به دیوارلیسان اجازه تخریب دین را ندهید / داروی موسوم به امام کاظم و روغن بنفشه فاقد مبنای علمی است / وزیر ارتباطات سه مرکز پخش ویروس کرونا را اعلام کرد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ 09 March 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
طلاب چینی نقشی در شیوع کرونا در قم داشته‌اند؟

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در قم گفت: از المصطفی در دو ماه اخیر دو نفر از چین پذیرش شده که روال قرنطینه را طی کرده اند و قطعا ورود کرونا ربطی به طلاب چینی جامعه المصطفی ندارد.
 
کرونا ۷۰ هزار زندانی را راهی خانه کرد

رئیس سازمان زندان‎های کشور گفت: حدود ۷۰ هزار نفر از زندانیان سراسر کشور در اجرای بخشنامه رئیس قوه قضاییه برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و تأمین سلامت زندانیان مرخص شدند. با توجه به تمهیدات صورت‎گرفته در ماه گذشته در سطح زندان‎ها، شرایط بهداشتی زندانیان تحت کنترل کامل قرار گرفته است.

به دیوارلیسان اجازه تخریب دین را ندهید

الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای خواستار رسیدگی فوری ریاست جمهوری به وضعیت بحرانی استان گیلان و شهر رشت شد و نوشت: پرسش اول که ذهن افکار عمومی را به خود مشغول کرده این است که آیا متولیان امر در ارائه اخبار و زمان دقیق اطلاع آن‌ها از ورود این بیماری به قم صادق بوده اند یا خیر؟ اگر متوجه این بلیه شده بودند چرا شهر قم را قرنطینه نکرده و اقدامات احتیاطی و کنترل کننده را با تاخیر آغاز کردند؟ چرا به کاسه لیسان و متحجران و دیوار لیسان اجازه مانور و تخریب چهره دین و حکومت دینی داده شد؟ فریده اولادقباد نیز در گفتگویی گفت: سیاری از کارگران و کارمندان سلامتشان در معرض خطر است، چه نهادی پاسخگوی آن‌ها خواهد بود؟ همچنین این سوال وجود دارد که آیا برای ضدعفونی کردن محل کار کارمندان و کارگران که می‌تواند آلودگی زیادی داشته باشد فکری شده است؟

اصلاح‌طلبان منتظر اختلاف بین اصولگرایان نیستند

دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: مجلس یازدهم یکدست و یک‌رای نیست، چون اختلافاتی میان اصولگرایان وجود دارد، شاید به شکل تاکتیکی در موردی خاص وحدت داشته باشند، ولی در عمل دو نگرش درون آن‌ها وجود دارد. امیدوارم نمایندگان مجلس یازدهم بتوانند به وحدت برسند، زیرا ما منتظر اختلاف بین آن‌ها نیستیم و همیشه امیدوار بوده و هستیم که سیاسیون با هم وحدت داشته باشند و کشور را نجات دهند. در اواخر دولت نهم در آستانه جنگ بودیم، لطف خدا و تدبیر مسئولان این خطر را دور کرد، زیرا مردم شخصی مثل آقای روحانی را انتخاب کردند. /ایرنا

آیا کارمندان و کارگران رویین تن نیستند

فریده اولادقباد در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: چرا تصمیمات چندگانه درباره ساعت کاری ادارات گرفته می‌شود؟ مگر بنا بر مصوبه ستاد مقابله با کرونا که هدف اصلی آن پیشگیری و کنترل این بیماری و صیانت از جان افراد است برای کاهش ساعت اداری تصمیم گرفته نشده بود، پس چرا این کاهش ساعت کاری برای کارگران و کارمندان اجرایی نشد؟ این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: آیا کارمندان و کارگران رویین تن هستند؟ مگر این امکان وجود ندارد که این افراد برای خانواده‌هایشان ناقل ویروس شوند؟ درخواست ما این است در مواردی که امکان دورکاری و یا شیفتی شدن ادارات هست این کار انجام شود و در غیر این صورت نسبت به کاهش ساعت کاری ادارات اقدام شود. این نماینده مجلس ادامه داد: بسیاری از کارگران و کارمندان سلامتشان در معرض خطر است، چه نهادی پاسخگوی آن‌ها خواهد بود؟ همچنین این سوال وجود دارد که آیا برای ضدعفونی کردن محل کار کارمندان و کارگران که می‌تواند آلودگی زیادی داشته باشد فکری شده است؟

داروی موسوم به امام کاظم و روغن بنفشه فاقد مبنای علمی است

دکتر سعید اسکندری رییس انجمن طب سنتی خراسان رضوی گفت: اخیرا موادی با نام‌های "امام کاظم و روغن بنفشه" از سوی برخی افراد فاقدتخصص علمی و حتی منع شده از دخالت در امور طبابت، به عنوان داروی پیشگیری از بیماری کرونا تجویز شده که از اساس فاقد بنیان علمی بوده و بی‌تاثیر در این زمینه است. این مواد ادعایی در حالی بین مردم تبلیغ و توزیع می‌شود که به هیچ‌وجه فرایند علمی آکادمیک مورد پذیرش مجامع تخصصی داروسازی، پزشکی و حداقل استاندارد‌های دارویی را نیز طی نکرده‌اند. یکی از افرادی که هم‌اینک در این حوزه ادعا و فعالیت دارد، پیش از این‌ها از سوی مراجع قضایی از هر اقدام طبی و تجویزی در حوزه درمان منع شده است. / ایرنا

تلگرام و توییتر هر چه سریعتر رفع فیلتر شوند

پروانه سلحشوری، نماینده مجلس گفت: صداوسیما بجای آنکه به مردم بگوید از تجمع خودداری کنند و در خانه بمانند، باافتخار صف تب گرفتن را نشان می‌دهد. این صف رای‌گیری نیست که با غرور نشان دهید. این صف مرگ است. ضروریست جهت افزایش آگاهی مردم در پیشگیری و مقابله با این بیماری، تلگرام و توییتر هر چه سریعتر رفع فیلتر شوند.

فروش وایتکس به جای الکل طبی

وزارت بهداشت اعلام کرد: گزارش‌هایی نگران کننده مبنی بر مصرف خوراکی الکل با هدف جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس دریافت می‌شود امری که موجب به مخاطره افتادن سلامتی افراد مصرف کننده شده است. متاسفانه در این روز‌ها این برداشت غلط، منجر به افزایش مراجعه شمار زیادی از بیماران مسموم به الکل به مراکز بیمارستانی شده و موارد متعددی از عوارض مسمومیت ناشی از مصرف الکل از جمله کوری، الزام به دیالیز و موارد منجر به مرگ گزارش شده است. نیاز‌ها و نگرانی‌های آحاد مردم در تقاضای روزافزون محلول‌های ضد عفونی کننده منجر به سوءاستفاده عده‌ای سودجو و فرصت طلب شده است که با اضافه کردن سفیدکننده (وایتکس) به الکل‌های صنعتی رنگی، محلولی بی رنگ را به عنوان الکل طبی (بی‌رنگ) به بازار عرضه می‌کنند که فاقد نشان اخطار رنگی بوده و و موجب افزایش درصد موارد مسمومیت‌ها شده است.

خلوت‌ترین' روز تهران در ۱۲ سال گذشته

رئیس مرکز کنترل ترافیک تهران گفت: یکشنبه ۱۸ اسفند خلوت‌ترین روز پایتخت ایران در ۱۲ سال گذشته بود. وی گفت: وضعیت ترافیک، معابر و سرعت خودروها، نشان می‌دهد که تردد در ۱۸ اسفند، همانند اول فروردین سال ۸۶ بوده است/فارس
 
نگرانی وزارت بهداشت از مصرف الکل خوراکی

دکتر سید ابراهیم قدوسی، رئیس اداره پیشگیری و کاهش آسیب مصرف مواد و الکل وزارت بهداشت با بیان اینکه گزارش‌های نگران کننده‌ای از مصرف خوراکی الکل جهت جلوگیری از ابتلا به کروناویروس دریافت می‌شود، در عین حال عده‌ای سودجو با سوء استفاده از نیاز مردم، با اضافه کردن وایتکس به الکل‌های صنعتی رنگی، محلولی بی‌رنگ را به عنوان الکل طبی به بازار عرضه می‌کنند که موجب افزایش درصد مسمومیت‌ها شده است. بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت، قدوسی یادآور شد: نکته دیگر اینکه، نیاز‌ها و نگرانی‌های آحاد مردم در تقاضای روزافزون محلول‌های ضد عفونی کننده منجر به سوءاستفاده عده‌ای سودجو و فرصت طلب شده است که با اضافه کردن سفیدکننده (وایتکس) به الکل‌های صنعتی رنگی، محلولی بی رنگ را به عنوان الکل طبی (بی‌رنگ) به بازار عرضه می‌کنند که فاقد نشان اخطار رنگی بوده و و موجب افزایش درصد موارد مسمومیت‌ها شده است؛ لذا این موضوع باید مورد توجه بخش‌های نظارتی قرار گیرد و لازم است خطر مصرف خوراکی این نوع ترکیبات خطرناک، از طریق رسانه‌های گروهی مکررا اطلاع رسانی شود.

سفر به کیش ممنوع

درحالیکه اسفند ماه پارسال، سازمان منطقه آزاد کیش اقدامات و رویدادسازی‌های گسترده‌ای برای جذب و ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی به اجرا گذاشته بود و ستاد نوروزی این منطقه تمامی امکانات خود را برای پذیرای از میهمانان به کار گرفته بود، اکنون زیر سایه سنگین ویروس کرونا، این میهمان ناخوانده و نامرئی که در همه کوچه پس کوچه‌ها جولان می‌دهد، ناگزیر دست رد به سینه رد میهمانان زد و در اطلاعیه‌ای از مردم درخواست کرد تا از سفر به جزیره کیش بپرهیزند. در این اطلاعیه، ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا منطقه آزاد کیش اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری ویروس کرونا در کشور و محدودیت‌های جدی اعمال شده برای پروازها، مراکز اقامتی، تفریحی و گردشگری در جزیره کیش، در راستای حفظ سلامت ساکنین و آحاد ملت شریف ایران به‌عنوان یک اقدام ملی و بنا به تصویب ستاد اقدامات پیشگیرانه، از هموطنان گرامی درخواست می‌شود سفر‌های خود را به منطقه آزاد کیش تا اطلاع ثانوی و تا ایجاد وضعیت عادی از لحاظ بهداشتی به تعویق بیندازند.

مدیران هلال احمر گیلان و مازندران قرنطینه شدند

اسماعیل رمضانی مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر روز دوشنبه در توییت خود نوشت: مدیران عامل جمعیت هلال اهمر‌های استان‌های گیلان و مازندران به دلیل حجم برخورد با مراجعه کنندگان و بروز علائم مشکوک به کرونا بستری و در قرطینه هستند. وی افزود: در حال حاضر جانشین این افراد در استان‌های یادشده ماموریت‌ها و ظایف محوله را انجام داده و پیگیری می‌کنند.  تاکنون ۷ هزار و ۱۶۱ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۳۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به دو هزار و ۳۹۴ نفر رسیده است. خوشبختانه تا کنون دو هزار و ۳۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

تجمعات مذهبی و مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه لغو شد

با توجه به توصیه‌های مؤکّد بهداشتی در شرایط کنونی که پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کرونا ضروری است، سازمان اوقاف و امور خیریه نیز باید تمهیداتی می‌اندیشید تا بتواند از سلامت آحاد جامعه صیانت کند. سازمان اوقاف برای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا در وهله اول توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه را ممنوع کرده است و با توجه به اینکه روزانه هزاران نفر به آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مشرف می‌شوند، به تمامی هیئت‌امنا و مدیران اجرایی این بقاع اعلام شده است روزانه در نوبت‌های مختلف، سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارند و همچنین کفشداری‌ها را مرتباً ضدعفونی کنند. حجت‌الاسلام نوروزپور - مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه- در این رابطه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به جهت پیشگیری از بالا رفتن سرعت شیوع بیماری و بر اساس ابلاغیه معاونت فرهنگی سازمان اوقاف، تصمیم به محدود کردن بسیاری از تجمعات و مراسم‌های مذهبی در بقاع متبرکه سراسر کشور گرفته شده است.

ابتلای رییس سازمان مدیریت بحران کشور به کرونا

علی بختیاری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به غیبت چند روزه رییس سازمان مدیریت بحران کشور در جلسات، به ایسنا گفت: اسماعیل نجار، رییس سازمان مدیریت بحران کشور هفته گذشته با مشاهده علائم مشابه آنفلوآنزا به مراکز درمانی مراجعه کرده و پس از انجام چهار تست مربوط به بیماری کووید-۱۹ مشخص شد که وی به این بیماری مبتلا شده است. بختیاری ادامه داد: در همین راستا آقای نجار در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار گرفتند و صبح امروز با بهبود نسبی و رفع خطر با تشخیص پزشکان از بیمارستان مرخص شده و باید چندین روز را هم خود را در خانه قرنطینه کنند.

صوفی: اصلاح‌طلبان شکست نخوردند، حذف شدند
 
کنشگر سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصولگرایان در انتخاب هیئت رئیسه نیز با یکدیگر دچار چالش خواهند شد، گفت: در این دوره از انتخابات اصلاح‌طلب شاخص به جز آقای «پزشکیان» نداریم.علی صوفی در تحلیل آرایش سیاسی مجلس یازدهم و پیروز نشدن اصلاح‌طلبان در انتخابات علیرغم اینکه می‌گفتند در نظرسنجی‌ها جلوتر از رقیب هستند، گفـت: اصلاح‌طلبان شکست نخوردند بلکه حذف شدند؛ ما را اصلاً در انتخابات راه ندادند. شکست زمانی اتفاق می‌افتد که ما در انتخابات شرکت کنیم، اما مردم به ما رأی ندهند.وی افزود: در بیانیه‌های هم که شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان صادر کرد گفته شد که ما کاندیدایی برای معرفی نداریم که البته این به معنای آن نیست که استقبال مردم از اصلاح‌طلبان بیشتر بوده است، اما برای شکست خوردن نیاز به حضور در انتخابات است.دبیرکل حزب پیشرو اصلاحات ادامه داد: اصلاح‌طلبان از پیش اعلام کرده بودند که در این دوره مثل سال ۹۴ با هر شرایطی وارد انتخابات نمی‌شوند بلکه اگر کاندیدای داشته باشند به مردم معرفی و اگر نداشته باشند لیستی داده نمی‌شود. نقطه مقابل مشارکت بدون قید و شرط سال ۹۴، درست در این دوره از انتخابات اتفاق افتاد، بنابراین اصلاح‌طلبان اصلاً وارد انتخابات نشدند که بخواهند شکست بخورند.وی درباره اینکه آیا می‌توان مشارکت پایین در انتخابات را به حضور نداشتن اصلاح‌طلبان در انتخابات ربط داد، گفت: هیچ ربطی ندارد؛ مردم نارضایتی خودشان را در سال ۹۶ و ۹۸ اعلام کردند و از آن زمان کاملاً محسوس بود که در انتخابات مشارکت نخواهند کرد و امیدشان را از صندوق بریده‌اند. آن‌ها از اصلاح‌طلبان نیز مأیوس شده‌اند به دلیل اینکه با دعوت آن‌ها به کاندیدا‌هایی رای دادند که از انتخابشان نتیجه نگرفتند.
 
آخرین وضعیت جسمانی حریرچی بعد از ابتلا به کرونا
 
وضعیت جسمی ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت که از چند روز گذشته به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه قرار گرفته است، رو به بهبودی است و تا چند روز آینده از قرنطینه خارج می‌شود.

توصیه آیت الله وحیدخراسانی برای دفع کرونا
 
آیت‌الله وحید خراسانی در پاسخ به سئوالی، مردم را به خواندن سوره یس برای رفع کرونا توصیه کردند.
متن پرسش و پاسخ به شرح زیر است:
«پرسش: در پی سوال عده‌ای از مقلدین مبنی بر این که در ایام اعتکاف بسیاری از خانواده‌ها برای رعایت و پیشگیری از بیماری در خانه‌های خود مشغول اعمال عبادی هستند، جنابعالی چه دعا یا ذکر و یا عملی را توصیه می‌فرمایید؟
پاسخ: «بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
سوره یس بخوانید و به امام زمان علیه‌السلام هدیه کنید».
 
راه‌چمنی هم کرونا گرفت و رفت

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی روز دوشنبه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در ۶۴ سالگی در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت."محمدرضا راه چمنی" فعال اصلاح‌طلب و نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.وی نماینده ادوار دوم تا پنجم مجلس شورای اسلامی بوده است.
 
قالیباف و جهانگیری کرونا گرفتند؟

برخی خبر‌های جسته و گریخته طی روز‌های اخیر حکایت از مبتلا شدن معاون اول رئیس جمهور به کرونا داشت. خبری که امروز در نهایت تکذیب شد.سلیمانی، مدیر روابط عمومی دفتر معاون اول رئیس‌جمهور، درباره ابتلای جهانگیری به کرونا، اظهار کرد: این خبر صحت ندارد.وی در گفتگو با آنا افزود: آقای جهانگیری در دفتر کارشان حاضر هستند و با استانداران سراسر کشور در مورد ویروس کرونا تلفنی گفتگو کرده‌اند و مشکلی وجود ندارد.

ابتلای قالیباف به کرونا کذب است

همچنین در پی انتشار شایعاتی مبنی بر مبتلا شدن محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران و بستری شدن وی، مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: روز شنبه تلفنی با آقای قالیباف تماس گرفتم و وی در دفترکارش حاضر بود و هیچ مشکلی ندارد.وی تصریح کرد: در تماسی که با قالیباف داشتم وی همانند روز‌های قبل در صحت کامل قرار داشت و هیچ آثاری از بیماری در وی مشخص نبود همچنین از مردم نیز درخواست می‌کنم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند.
 
وزیر ارتباطات سه مرکز پخش ویروس کرونا را اعلام کرد

وزیر ارتباطات اعلام کرد: بیمارستان‌ها، پمپ‌بنزین‌ها و سوپرمارکت‌ها اصلی‌ترین مراکز شیوع کرونا محسوب می‌شوند.محمدجواد آذری جهرمی در توییتر خود نوشت: با دریافت بخشی از اطلاعات مبتلایان به ⁧‫ویروس کرونا‬⁩ در ایران و تحلیل اطلاعات حمل ونقل، پرداخت حضوری و ... آن‌ها توسط متخصصان داده‌کاوی و استخراج مدل شیوع، به این جمع‌بندی رسیدیم که سه مرکز مهم پخش ویروس کرونا در ایران به ترتیب بیمارستانها، پمپ بنزین‌ها و سوپرمارکت‌ها هستند.به گزارش ایرنا ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.به گزارش ایرنا، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر دوشنبه (نوزدهم اسفند) به هفت هزار و۱۶۱ نفر رسیده و تعداد افراد فوت شده ناشی از آن در مجموع به ۲۳۷ نفر رسیده، همچنین دو هزار و ۳۹۴ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
 
زنگنه: با کدام پول دارو وارد کنیم؟

وزیر نفت گفت: آمریکا دشواری‌های زیادی برای مردم ایران، به‌ویژه مردم فقیر ایران، ایجاد می‌کند و این مسئله در آینده باید در یک دادگاه بین‌المللی مطرح شود.بیژن زنگنه در گفتگو با شبکه خبری بلومبرگ اظهار کرد: تأکید می‌کنم این مسئله که دولت آمریکا می‌گوید ایران هیچ محدودیتی برای واردات دارو و غذا ندارد، یک دروغ بزرگ است، زیرا همان‌طور که پیش از این گفتم، با کدام پول؟
وی گفت: ما برای فروش نفت، فرآورده‌های نفتی، پتروشیمی، آهن و مس با تحریم روبه‌رو هستیم حال چگونه می‌توانیم برای خرید دارو و غذا پول به دست بیاوریم؟ آیا آن‌ها فکر می‌کنند ما میلیارد‌ها دلار سپرده در بانک‌های بین‌المللی داریم و به ما توصیه می‌کنند از آن پول برای خرید دارو و غذا استفاده کنیم؟وزیر نفت تصریح کرد: این یک دروغ بسیار بزرگ است و در این وضع آن‌ها نه تنها علیه دولت بلکه علیه مردم ایران کار می‌کنند. آن‌ها دشواری‌های زیادی برای مردم ایران، به‌ویژه مردم فقیر ایران، ایجاد می‌کنند و فکر می‌کنم این مسئله در آینده باید در یک دادگاه بین‌المللی بررسی شود.زنگنه گفت: همان‌طور که گفتم، آمریکا در این شرایط بسیار سخت رویارویی با کرونا به اقدام علیه مردم ما ادامه می‌دهد و مردم ایران این روز‌ها را فراموش نمی‌کنند. آن‌ها به ما کمک نمی‌کنند و از آن‌ها انتظار نداریم که به ما کمک کنند، اما انتظار داریم کاری علیه مردم ایران انجام ندهند.
 
وزیر ورزش کرونا گرفت؟

در حالیکه دقایقی قبل شایعاتی مبنی بر تست مثبت کرونای وزیر ورزش و جوانان در فضای مجازی منتشر شد، گفته میشود که مسعود سلطانی‌فر امروز در محل وزارت ورزش و جوانان مشغول به کار بوده است و هیچ‌گونه علائم بیماری، حتی سرماخوردگی نیز ندارد. ساعتی پیش یک فعال رسانه‌ای توییتی را در صفحه خود منتشر کرد مبنی بر اینکه تست کرونای مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان مثبت شده است. به گزارش برنا؛ این توییت درحالی منتشر شد که دکتر سلطانی‌فر امروز در محل کار خود در وزارت ورزش و جوانان حاضر بوده و حتی مصاحبه‌ای نیز داشته است و هیچ‌گونه علائم بیماری، حتی سرماخوردگی نیز ندارد. مشاور رسانه‌ای وزیر ورزش هم کرونای سلطانی فر را تکذیب کرد.
 
گزینه پیشنهادی سلیمی نمین برای ریاست ستاد ملی مقابله با کرونا

سلیمی‌نمین خاطرنشان کرد: البته بحث‌های دیگری نیز در زمینه مدیریت مبارزه با ویروس کرونا مطرح است؛ از جمله مسئله چگونگی مدیریت مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی که تحت شعاع شیوع این ویروس قرار گرفته‌اند. در صورت عدم مدیریت درست این حوزه‌ها ما نمی‌توانیم تنها با بیان این مطلب که مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا از خانه‌ها بیرون نیایند، از گسترش این ویروس جلوگیری کنیم ما باید برای اقناع افکار عمومی بتوانیم ابتدا دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی آن‌ها را برطرف کنیم که برای مرتفع کردن این نیاز‌ها حتما لازم است که ستاد ملی مقابله با کرونا از تمامی اختیارات لازم برخوردار باشد.این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: همچنین در زمینه ایجاد محدودیت در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها یک عدم مدیریت به چشم می‌خورد و شاهد هستیم که در این مبادی تعدادی از پرسنل پزشکی با لباس‌های مخصوص ایستاده‌اند و تنها کاری که از دست آن‌ها بر می‌آید این است که از مسافران درخواست کنند تا برای حفظ جان خود از سفر کردن منصرف شوند. در صورتی که اگر ما از تمامی امکانات کشور از جمله نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی برای حضور در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها استفاده کنیم تا با قاطعیت جلوی تردد مسافران را بگیرند بدون شک شاهد مدیریت بهتر شرایط فعلی خواهیم بود.وی گفت: با توجه به مواردی که به آن‌ها اشاره شد در شرایط کنونی فردی فراوزارتخانه‌ای همچون دبیر شورای عالی امنیت ملی بهترین گزینه برای ریاست ستاد ملی مقابله با کرونا است. چراکه دبیر شورای عالی امنیت ملی با توجه به جایگاه حقوقی که دارد، قادر است علاوه بر بسیج امکانات تمامی وزارتخانه‌ها برای مقابله با کرونا، از ظرفیت نیرو‌های مسلح و قوه قضاییه نیز برای مدیریت بهتر امور استفاده کند. چراکه مصوبات شورای عالی امنیت ملی در حقیقت مصوبات حاکمیتی محسوب می‌شود و تمامی دستگاه‌ها موظف به اجرای آن هستند.
 
هنگامه شهیدی از زندان به مرخصی آمد

وکیل مدافع هنگامه شهیدی از مرخصی موکلش از زندان تا ۱۷ فروردین خبر داد. مصطفی ترک همدانی در توییتر نوشت: «پس از پیگیری‌های فراوان خانواده و تامین وثیقه خانم هنگامه شهیدی تا ۱۷ فروردین به مرخصی آمد.» ترک همدانی پیش از این در توییتر نوشته بود که مقامات قضایی پذیرفته‌اند هنگامه شهیدی در قبال تامین وثیقه به مرخصی بیاید و در صورت تامین وثیقه، موکلش آزاد شود. بر اساس این گزارش، دادستان تهران درباره تشکیل پرونده برای هنگامه شهیدی و دستگیری‌اش چنین گفته بود: «او چند ماهی متواری بوده و همان‌طور که در شبکه‌های مجازی می‌دیدم هر روز اهانت‌های آشکاری به دستگاه قضایی و مسئولینش می‌کرد و به‌جای این‌که خود را معرفی کند، توییت‌های بسیار مجرمانه‌ای منتشر می‌کرد».
 
آیت‌الله کعبی: مخالفت علما با قرنطینه قم شایعه دشمن است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مخالفت مراجع و علما با قرنطینه‌شدن قم، شایعه دشمن است و صحت ندارد، تصریح کرد: علما از همان ابتدای پیدایش کرونا، تصریح کردند که رعایت دستورالعمل‌های پزشکی بر همه واجب است. آیت‌الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با فارس با اشاره به طرح شایعه‌ای مبنی بر مخالفت مراجع و علما با قرنطینه شدن قم همزمان با پیدایش ویروس کرونا در این شهر گفت: مراجع و بزرگان حوزه از همان لحظات نخست پیدایش کرونا، اعلام کردند که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی واجب و هرچه مسئولین و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کند واجب‌الاتباع است. وی با بیان اینکه مخالفت مراجع و علما با قرنطینه‌شدن قم، شایعه دشمن است و به هیچ وجه صحت ندارد، تصریح کرد: علما از همان ابتدای پیدایش کرونا، تصریح کردند که رعایت دستورالعمل‌های پزشکی بر همه واجب است. عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در همان روز‌های نخست شیوع کرونا، متنی منتشر کردم و در آن اعلام کردم که چنانچه لازم باشد، تجمعات تعطیل می‌شود و از لحاظ مذهبی، هیچ منعی برای این کار وجود ندارد و تصمیم با ستاد ملّی مبارزه با کروناست.
 
آخرین وضعیت معصومه ابتکار پس از ابتلا به کرونا

منبع نزدیک به معصومه ابتکار گفت که حال وی رو به بهبود است و همین هفته به محل کار خود باز می‌گردد. یک منبع نزدیک به معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در گفتگو با ایلنا از بهبودی وی خبر داد و گفت: خانم ابتکار در منزل استراحت کردند و در بیمارستان بستری نشدند و در حال حاضر حال ایشان رو بهبود است و کار‌های مربوط به معاونت زنان را از خانه پیگیری می‌کنند. وی افزود: امیدوارم با بهتر شدن حال ایشان در همین هفته به محل کار خود بازگردند.
 
جزئیات جلسه فوق العاده مجلس درباره کرونا

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه فوق‌العاده مجلس پیرو مقابله با کرونا گفت: بیشترین پیشنهادات در این جلسه معطوف به ناکافی بودن اختیارات وزیر بهداشت و درمان در مدیریت صحنه مقابله با کرونا بود. اسدالله عباسی گفت: جلسه فوق‌العاده اعضای کمسیون بهداشت و درمان و سایر نمایندگان، پیرو شناسایی راه‌های مقابله با ویروس کرونا پیش از ظهر امروز و به ریاست علی لاریجانی در صحن مجلس برگزار شد. وی افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علیرضا زالی، رئیس قرارگاه مقابله با کرونا در استان تهران در این جلسه حضور داشتند. این نماینده مجلس اظهارداشت: وزیر بهداشت در این جلسه درباره وضعیت داروی بیماران کرونایی و همچنین سایر امکانات لازم مباحثی را مطرح کرد و همچنین برخی از نمایندگان هم گزارشی از وضعیت موجود در استان‌های خود ارائه دادند. عباسی بیان داشت: پیرو بحث‌هایی که صورت گرفت مقرر شد برای دو استان گیلان و قم فکری اساسی شود. وی گفت: همچنین بیشترین پیشنهادات در این جلسه معطوف به ناکافی بودن اختیارات وزیر بهداشت و درمان در مدیریت صحنه بود و عنوان شد که برخی از دستگاه‌ها همکاری لازم را با وزیر بهداشت و درمان ندارند و می‌بایست اختیارات وزیر بیشتر شود تا از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شود. عباسی تصریح کرد: همچنین در این جلسه درباره قرنطینه دو استان قم و گیلان مباحثی مطرح شد که البته باید گفت: این مسئله در اختیارات وزیر بهداشت نیست. همچنین در این جلسه مقرر شد تا آقای لاریجانی با سران قوا مذاکراتی داشته و پیرو این جلسه، سران قوا از اختیارات خود استفاده کرده و دو استان قم و گیلان را در حال ویژه قرار دهند تا این ویروس بیشتر از این‌ها فراگیر نشود.
 
واکنش ربیعی به شائبه تفاوت ابتلای مردم و مسئولان به کرونا

علی ربیعی درباره تفاوت ویروس کرونای مسئولان و مردم گفت: «مبتلا شدن برخی از مسئولان دولتی به این بیماری خود نشان از حضور آن‌ها در بین مردم است.» بعد از شیوع ویروس کرونا تعدادی از مسئولان و نمایندگان مجلس با انتشار سلفی‌های خود در فضای مجازی اعلام کردند که آن‌ها نیز به این ویروس مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برند. برخی افراد با تبعیض آمیز خواندن درمان مسئولان واکنش نشان دادند. علی ربیعی، سخنگوی دولت این موضوع را رد کرد و گفت: واقعا اینطور نیست که در این خصوص بین مسئولین و مردم تفاوتی باشد. اتفاقا از روز اول من نوشتم که کرونا ویروسی است بی تفاوت که هیچ مرزی برای هیچ چیز قائل نیست. اتفاقا مبتلا شدن برخی از مسئولان دولتی به این بیماری خود نشان از سطح بالای تماس اجتماعی آن‌ها و حضورشان در بین مردم است و اینکه فاصله‌ای بین آن‌ها نیست. ربیعی افزود: حتی برخی هم در داخل و خارج از کشور این موضوع را دست مایه نقد قرار دادند که چرا مسئولانشان را نمی‌توانند حفاظت کنند. خود این موضوع نشان می‌دهد تلقی پیش آمده از ویژه بودن امکانات برای مسئولین صحیح نیست. وی در پایان گفت: به هرحال باید توجه داشت که برخی پروتکل‌های حفاظتی برای مسئولان وجود دارد که لازم الاجرا است و مسئولین ناگزیر از تبعیت این پروتکل‌ها هستند که بخشی از آن هم ناظر به ملاحظات پیشگرانه از سرایت بیماری به سایرین است
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۷۲
نفت بشکه ای 20 دلار شد لاکن طلا گرانتر شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
الان است که دیگه خود بشکه نفت ارزشش بیشتر از نفت در ان شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
ههههه - بشکه واحد سنجش حجمه، واقعا که بشکه ارسال نمیشه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
کسی میدونه فرشته کیست و به چه کسانی فرشته میگویند ؟ البته سوال من سیاسی هست .
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
از فرشته خبری ندارم اما تا دلت بخواد پرستو داریم!!!
ادمینAdmin
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
پرستو سیاسی بود فرشته هم سیاسی شد؟! خخخ
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
آقایان جهانگیری ، قالیباف یا مقامات دیگر اگر هم ویروسی بشن حتما مداوامیشن چونکه بی شک از کشور چین حتی لازم بشه حتی از جای دیگه وارد میکنن براشون. اما این مردم عادی هستن که تلف میشن.
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
جواب ۲۱۵۸ و ۲۲۳۰:بشکه نفت واحد حجم است ولی صادرات نفت بعضی کشورها با بشکه های نفت هم هست و باید یک متخصص نفتی جواب دهددقیق ان را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
نه آقا طلاب چینی نقش نداشتند ماهان هم نقش نداشته فقط من مقصر بودم بیاید من رو بگیرید ببرید محاکمه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
وضعیت قرمره همه مسئولین به پناهگاه رفته اند. ولی امیدوارم همه مسئولین به معنای واقعی به این ویروس گرفتار بشید تا بفهمید افرادی که دراثر این بیماری کنار خیابون میفتند تنگی نفس بگیرید و آنقدر سرفه کنید که تمام تاروپود ریه هاتون از هم بپاشه مثل همون بیچاره هائیکه کنارخیابون میفتن و جان میدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
وزیری که با رانت وزیر شود بایدهم امنیت کشوررا رسانه ای کند تا دشمن بفهمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
میشه به من یکی بگه که پدافند غیر عامل دقیقا کارش چیه چرا خیلی زودتر از فضای مجازی هشدار نداد
آقا زاده های نورچشمی در برابر کرونا واکسینه شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
منشائ اصلی کرونا خود تهران بود
که اکثر نمایندگانی که برای تبلیغ می رفتند قبل از انتخابات کرونا گرفتند
تنها در قم زودتر فوتی داد
انگشت ها به سوی قم رفت
این بدیهی است و هرکسی که کمی فکر کند می فهمد
بعد انتخابات که کسی ملاقات عمومی نداشته است
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
حال مرکز قم یا تهران بود کمکی نمی کند هر دو شهر باصافه بقیه شهر هاباید قرنطینه شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
21:55
یکی از فوتی های قم تاجری قمی بوده که قبل از ابتلا به چندین کشور از جمله چین مسافرت داشته طبق گفته وزارت بهداشت....حال شما هر شب این کامنتت را تکرار کن که به زور چیز دیگری بباورانی
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
ای آقای نابغه ونوابغ دیگریکه مثبت داده اید اصولا چیزی به نام واکسن کرونا وجود دارد که اقا زاده یا غیر آقا زاده ازآن استفادده کنند؟بااینکه تعدادی ازمسولان رده بالا به این بیماری دچار شده وچندنفر هم ازدنیا رفته اند هنوزهم هز حرف های غلط ونابه جا دست بر نمی دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
جرات قمی ها از بقیه بیشتر بود که مانند بقیه کتمان نکردند و زودتر اعلام کردند
Habib
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
با سلام.
اگر مواد ضد عفونی ندارید نگران نباشید!
قالب صابون یا مایع ظرفشویی هم میتواند کرونا را از بین ببرد.
ویروس کرونا؍ توسط لایه ای از چربی محاظفت میشود. مایع ظرفشویی به راحتی ان چربی را میبرد و ویروس میمیرد.
اگر قدری اب و صابون درست بکنید و دستمالی تمیز یا کاغذی را با ان مرطوب کنید و بر سطوح و یا بربدنتان بکشید؍ ویروس از بین خواهد رفت.
لطفا این اطلاعات را به عموم برسانید.
ناشناس
| Australia |
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
جووووون بابا، دست به آقازاده ها نزن....
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
واکسنش راکه هنوز پیدا نکردند! یک دروغی بگو که بتوانند باور کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
من دل خوشی از میئولین ندارم اما چرا هرچیز بی پایه و اساسی را می نویسیم و پخش می کنیم
یکی از مهمترین عوامل افزایش شدید مبتلایان، سرسری گرفتن این بیماری توسط مسئولین به خصوص رییس جمهور در روزهای اولیه شیوع ویروس بود. معلومه وقتی رییس جمهور یه مملکت با خوش خیالی تمام میاد اعلام میکنه از شنبه همه چیز عادیه، مردم هم تو اولین فرصت دنبال مسافرت سفر تفریحی به شمال باشند
کافی بود به جای آمارهای اشتباه و حرف های از روی خوش خیالی،آمار واقعی و فیلم غسال خانه های و قبرستان های درگیر با کرونا و گریه و زاری خانواده قربانیان رو روزی چند بار از تلویزیون پخش میکردند، اون وقت میدیدین مردم از ترس جونشون چطور رعایت میکردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
کاملا به جا فرمودید
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
یقینا همه دنبال آرام کردن جامعه و آرامش مردم هستند. در دیگر کشورها هم همین کار را می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
از 2003 شروع شده سال پیش خیلیا رو کشته تو دنیا صداشو در نیاوردن میگن انفولانزاست
زندگی در ایران عذاب الیم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
شما مطمئنم در ایران هستی!با اینکه پرچم خارجی داری
اگر حد اقل 10 کشور را یکماه زندگی کرده باشی این را نمی گویی.
من حد اقل 20 کشور رفته و سالها زندگی کرده ام
همه دنیا برای بی پولها یکجور است
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
برادر الیم نه
علیم درست هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
به حسین 22.6:
عزیزم ایشون درست نوشتند الیم نه علیم. بلد نیستید اظهار فضل نفرمایید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
الیم به معنی دردناک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
حسین جان
همان الیم درست است...علیم یکی از صفات الهی به معنای دانا است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اتفاقا عذاب الیم درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
برو ایتالیا و چین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
تو اگه ذره ای علیم بودی میفهمیدی که عذاب الیم توهم جنابعالیست هر جای دنیا بری آسمون همین رنگیه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
و منافقین آلبانی، فقط مینویسند و منفی و مثبت های چندصدتایی میزنن!پ
لعنهم الله
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
تو توی آلمان نمی خوای برای ما دل بسوزانی.
هرمز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
حسین جان من با شما موافقم. علیم درست است. نه الیم.
البته به دوست آلمان نشین ما میگوییم شما غم ما را
نخورید. ما اینجا مشکلی نداریم. شما هم اونجا در بین نازیست ها به چشم برده نگاه بشید و خوش بگذرانید.
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
از شیخی پرسیدند قیمه با (ق) است یا (غ)؟ گفت قیمه با گوشت و لپه است
پس مردم فقیررا قبول دارین.قبول داری که تحریم اثر گذاره .برادر برو جام زهرو سر بکش خلاص. بسم اله.ما دیگه تلف شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
یعنی با سرکشیدن جام زهر تمام می شود؟!
لیبی تمام شد؟
عراق راحت شد؟
افغانستان آباد شد؟
یا جنگ تمدنها است. یا باید بجنگی یا باید بمیری!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
حالا تو امثال تو زهر رو سر بکشین نشدم نسد لااقل ملت از شرتون راحت میشن21:57
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
۲۱.۵
کافی نیست.شیر دوش باید عوض بشه
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
وزیر نفت گفت: آمریکا دشواری‌های زیادی برای مردم ایران، به‌ویژه مردم فقیر ایران، ایجاد می‌کند

چی شد امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؟ ظاهرا خیلی غلطها می تواند بکند. این روز را باید زمانی که پرچم کشورها را زیر پا نقاشی می کنید و هزاران مورد مشابه انجام می دهید فکرش را می کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
لیبی و عراق دیکتاتوری بودند . کشور های اروپایی ژاپن کره و بسیاری دیگر زندگی نم یکنند؟؟؟؟ جام ذهر را بنوشیم ما بمب اتم نمی خوایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
آقا قاش قاش بدین من میخورم. فقط برگردیم 7 -8 - 10 -20 -30 سال پیش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
هر موقع صحبت از رابطه با آمریکا میشه یه عده ای نمی دونم چرا بلافاصله یاد عراق و لیبی و افغانستان و... اینا میفتن، چرا شما هیچ،قت به ژاپن و قطر و امارات و ... و هزارتا کشور دیگه که مردمش هم دین دارن و هم دنیا، به یاد اینا نمی افتین، خب مشخصه نفعتون توی این رابطه نیسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
تا وقتی که خود مسولان تحت فشار تحریم قرار نگیرند
اوضاع مردم حتی اگر ده میلیون نفر هم کشته شوند
عین خیال مسولان نبوده و نیست و نخواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
مذاکره همیشه بهتر ین راه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
ناشناس 22:13
شما از کدام کشورید؟ پرچم شما ناشناس است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
عزیزی که فرمودید عراق تما شد، افغانستان تمام شد و...، اگه شما بذارید تمام میشه!
کشوری که پست ها در اون بر اساس رابطه بین اقوام و آشنایان توزیع بشه بهتر از این نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
شرم اور است ، که پس از یکماه هنوز نتوانستند تا اقلام لازم اولیه بهداشتی کشور را فراهم کنند
و هر چه کیت و دارو و تخت است هم واسه مسولان است
و حضرات ، هواپیما دارند
با خانواده و اهل و عیال تشریف میبرند جزیره کیش
چطور جناب کعبی خود را به ندانستن میزند
ما خوب به یاد داریم که حاج افا سعیدی اجازه قرنطینه قم دا ندادند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
من همیشه همین نظر رو نوشتم مشکل اصلی ایران همین انتصابات رابطه‌ای هست که میران نالایق رو در پست های تخصصی قرار می دهند و کشور رو عملا از حرکت و پویا میاندازند . پس هیچ امیدی به بهتر شدن اوضاع نیست تا این قضیه حل نشود
سلام
این همه راجع به کرونا صحبت می شه می گن خودتون رو تو خونه قرنطینه کنید اون وقت تو تلوزیون حراجستون فروشگاه رفاه رو تبلیغ می کنه یکی پیدا شه ابن تبلیغ رو قطع کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
حالا میگن کرونای ۲ را دانشمندان خودی در گیلان تشخیص دادند که کار دشمن است.
یک تیم محقق چینی خیلی قبل از حا لا اعلام کرد که دو نمونه کرونا موجود است که یکی کشنده تر است.
ماله کش اعظم از چه ملاتی استفاده میکنه که کارش اینقدر خوب درمیاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
حماقت مردم. از ابتدای بشریت هم استفاده می شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
صرفاً ملات نیست،تبحرهم هست!!!
اقای زنگنه میکه با کدوم پول دارو وارد کنیم با همون دستکاه کارتخوان ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اقای همتی که میفرمایند ۵۰ میلیارد دلار برگشت ارز حاصل شده چگونه است حرفهای اقای همتی با تمام وزرا متناقض از اب ور می اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
از همان پولی که در صندوق ذخیره ارزی برا سوریه و لبنان و یمن غزه و هزار کوفت و زهرمار دیگر نگه داشتید
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
جناب آقای زنگنه : یک پزشک مورداعتماد اظهار داشت طبق مقررات بین المللی هنگامیکه کشوری با شرایطی مثل سیل ، زلزله ، اپیدمی بیماری روبرو میشوذ که قادرنیست به آن رسیدگی کند و مردم جانشان را بطور گسترده از دست میدهد باید رسما" از کشورهای دیگر تقاضای کمک نماید و اقلام و خدمات موردنیازش را اعلام کند ولی ایران تاکنون چنینی تقاضانامه ای برای کشورهای دیگرنفرستاده وپیشنهاد ارسال کمکهای امریکارا هم رد کرده است.لذا اگر برای صحبتهایات مدارکی دارید لطفا: اطلاع رسانی بفرمائید تا مردم خودشان قضاوت کنند چه کسی راست میگه شما یا اقای پمپئو، در ضمن وقتی میگوئید با کدام پول ؟؟؟ پولها نزد شرکتهای پتروشیمی هایی است که تعهد میدهند موادپتروشیمی اش را به خارج از کشور صادر و ارز حاصل از فروش آنرا داخل کشور بیاورند ولی زورشان میرسد و نمیاورند.
بالاخره یا موشک یا تحمل مصیبت و فقرو بدبختی ملت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
دوست عزیز ناشناس۲۲:۲۸.سفیر ایران در بلژک از طرف ایران ، بیانیه داد که ایران از همه کمک ها استقبال میکنه و کشورهایی مثل فرانسه هم ، به ایران کمک کردن،الان آمریکا میخواد کمک کنه بدون درخواست کمک ما
نمیتونه؟
احسان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
از همون 200ملیون دلار
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
با همون ارز منشاء خارجی که نمایندگان محترم مجلس .
درقانون بودجه سال 99 برای واردات خودرو در نظر گرفتند
سخنان اساتید دانشگاه نظیر اقای زیبا کلام باعث شد تا این سطور را در پاسخ بنویسم.یک دانشگاهی باید راجع به هر مسئله ای علمی صحبت کند و نسبت به ان اشراف داشته باشد.تسلیحات بیولوژیک یکی از تسلیحات نظامی در جنگ بین قدرتهاست و از دوران باستان استفاده میشده.فرض کنیم امریکا با یک کشور نفتی وارد جنگ شود و بخواهد چاههای نفت انرا تصاحب کند. در اینصورت ایا استفاده از بمب اتمی چاره ساز است؟ قطعا خیر!!!! زیرا هیچ شرکت نفتی امریکایی حاضر به کار استخراج در منطقه ای که تشعشعات اتمی برای سالهای طولانی دارد نیست. (حادثه چرنوبیل و البته هیروشیما و ناکازاکی) دول ابرقدرت مدتها روی سلاحی کار میکردند که در صورت استفاده کمترین اسیب به محیط زیست بزند و بتوانند کشور هدف را تصرف کرده مورد بهره برداری قرار دهند.بنابراین روی روشهای دیگر تحقیق شد.یکی از انها بمب امونیاکی بود که میتوانست باعث سرمای شدید و ناگهانی زیر صفر در منطقه شود و کلیه ساکنان را از بین ببرد بدون انکه به جاده ها و ساختمانها و منازل اسیب برسد و نیروهای مهاجم وارد منطقه شده و اجساد را پاکسازی کرده؛ بروند در منازل کشته شدگان ساکن شوند. این سلاح به علت ماهیت ضد بشری قابل استفاده نیست زیرا صدای وجدانهای بیدار را در خود کشور استفاده کننده در خواهد اورد. بنابراین سلاح بیولوژیک بهترین جایگزین است.کسی نمیفهمد منشا بیماری کجاست و اکثرا بیماری را خواست خداوند میدانند و تشخیص اینکه ان بیماری اپیدمی تصنعی دست ساز بشر بوده یا خیر مشکل است.جمعیت جهان در حال حاضر به سه قسمت تقسیم میشود.حدود دو میلیارد چینی که در خود چین و سراسر جهان زندگی میکنند(در اکثر شهرهای دنیا محلاتی بنام محله چینیها وجود دارد)؛ دو میلیارد هندی که در هند و امریکا و کانادا و همه کشورهای دنیا زندگی میکنند و بقیه مردم‌. در سال ۱۹۷۹ باکتری کشنده عامل سیاه زخم از ازمایشگاهی در روسیه به بیرون درز کرد که بسیاری از مردم و دامهای ان منطقه را تلف کرد و سالها بعد یلتسین پذیرفت که ان اتفاق حاصل یک اشتباه بوده. بعد از فروپاشی شوروی دانشمندان روسی شاغل در ازمایشگاههای میکروبیولوژی تولید ویروس و باکتری به غرب مهاجرت کردند و علومشان را با خود بردند. کرونا اثار و تبعات زیادی دارد که یکی سقوط قیمت نفت است که برای روسیه اصلا خوب نیست.تولیدات چین متوقف شده و در امریکا بورس سقوط کرده.فعلا قدرتها یکدیگر را متهم میکنند اما فرضیه(یک استاد دانشگاه قطعا میداند فرضیه چیست!!) تولید ویروس بعنوان سلاح بیولوژیک نباید از نظر ها دور شود.در صورت بدست امدن مدارک و اسناد کافی این فرضیه میتوانند به یک واقعیت تبدیل شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
بازم توهم ،وبازهم تقصیرات و ناکارامدی و بی لیاقتی و مفت خوری و تن پروری رو بنداز گردن آمریکا،
سیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
صحبت شما کاملا صحیح است اما ذکر یک نکته لازم است : براساس آنچه در تابناک از گفته های دیگران درج می شود نمی توان قضاوت کرد چراکه اغلب به دلیلی که من نیز در آن حیرانم تابناک خواسته یا ناخواسته کلیدوارژه ها یا جملات اساسی را در بسیاری از موارد حذف کرده و به حواشی غیرمهم می پردازد...محض نمونه دیشب خبری را از مراسم یک مداح درج کرد با کلی توضیح اما ذکر نکرد این مراسم "مجازی" بوده وبنده براین اساس یک کامنت انتقادی برای آن بنده خدا مداح گذاردم...یا نمونه دیگر سخنان سردار جلالی بود که خیلی واضح در پاسخ به سوالی در مورد سلاح بیولوژیک بودن کرونا گفته بودند پاسخ قطعی بعد از بررسی دقیق ژنوم ویروس و مقایسه آن مشخص می شود که تابناک این جمله کلیدی را حذف و برخورد سردار با مجری را بولد کرده بود ونتیجه این شد که تعدادی از کاربران که از کل صحبت های سردار جلالی بی اطلاع بودند کامنتهای انتقادی نسبت به ایشان داشتند...شخصا به این نتیجه رسیدم تابناک هرازگاهی دنبال حواشی بسیار بی اهمیت می رود چیزی شبیه مجلات زرد
با همه این تواصیف صحبت شما کاملا صحیح است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
نامم را اشتباه درج کردم...نسیم صحیح است....بلکه این یادآوری ،جبران و عذرخواهی باشد از مداحی که به دلیل خبر ناقص تابناک از وی انتقاد نابجا کردم
ناشناس
| Australia |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
دوست عزیز شخصا نمی خواستم نظر بدم اما جهت اطلاع میگم معمولا بعد هر بحرانی دلیل اون رو مشخص میکنن نه اینکه بیان وسط بحران برگردن بگن دلیلش اینه و اونه عوض اینکه بحران رو کنترل کنن زمانی این احتمالاتی که شما ارائه میدین بررسی میشه که کرونا کنترل بشه نه الان که همه فکر جونشونن و شما فکر اینکه ترور هست نیست آمریکا کرده نکرده ؟:| دوست عزیز حتی به فرض 1 درصد که حرف شما درست باشه و ترور بیولوژیک باید این رو بدونین اگر همین ترور( به فرض 1 درصد که ترور باشه ) هم درست مدیریت میشد قطعا به جای این همه بی گناه که داریم روزانه از دست میدیم خیلی کمتر تلفات میدادیم درضمن اقای زیباکلام هم به نظر من حرفشون به جا بود قرار نیست تو این جغرافیا هر اتفاقی میوفته بندازیم گردن یه کشور خاص بدترین چیزهارو میشه درست ازشون فرصت ساخت که البته ما بدترین هارو بدتر و بدتر و بدتر میکنیم خیلی جذابه که یه عده یکیی بینیشو میکشه میگن فلان کشور باعث شد :|
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
آقای توهم و توطئه! اصلا فرض کن که حرفت درست باشه. مگه کسی با آوردنه ویروس مشکل داره ؟ مشکل در خودبزرگ بینی و بی کفایتی کسانی است که نمی توانند این موضوع رو مدیریت کنند. اون آقایی که نذاشت شهر قرنطینه بشه مشکل بیوتروریسمه ؟ مشکل شما اینجاست که چون راه حل ندارید تو همه مسائل میزنید زیر میز ..
آقای کعبی کدام دشمن
مرد و مردانه اسم ببرید نه اینکه فقط تمام مشکلات را از دشمن فرضی بدانید فکر نمی کنید که وقت آن رسیده که کمتر از این کلمه منحوس استفاده نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
دشمن ما همینجاست
دروع میگن امریکاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
آسمان و ریسمان را به‌هم می بافندتا ازمسئولیت فرار کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
دشمن مردم ساده ای هستن که فکر می کنن امریکا دوستشون است.......برای امریکایی ها ما دشمنیم و هیچ وقت هم تغییر نمی کند .......
ناشناس
| Japan |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
بازم توهم ،وبازهم تقصیرات و ناکارامدی و بی لیاقتی رو بنداز گردن آمریکا،
فقط مونده بود دفتر دستک برای کرونا درست کنند و براش رئیس معاون و سخنگو و بعدش ردیف بودجه بگیرند تو رو خدا چه قدر دفتر دستک درست می کنید کار کنید کار
دو تا سوال: چرا وقتی آمریکا تحریممون می‌کنه، مسئولین می‌گن هیچ اثری نداره، اما بحران که می‌شه، یهو می‌گن هیچی نمی‌تونیم بخریم به خاطر تحریم؟ و چه جوریه که همه می‌گن ما گفته بودیم قم قرنطینه بشه، ولی نشده؟ مخالف کی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اگر قم منشاء کرونا بوده
چرا تهرانیها بیشتر کرونا دارند؟!
یعنی بهداشت رو تهرانیها کمتر از قم رعایت می کنند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
حالا قم یا تهران چه فرقی میکنه که سرش دعوا دارین، بدبختی اونجاس که یه عده توی قم یا شهرهای دیگه باعث پخش بیشتر این بیماری شدن
Bet
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
دقیقا... چرا قبلا میگفتید تحریمها کاغذ پاره است ولی الان از تحریمها مینالید و تقصیرهارو میندازید گردن آمریکا؟
عروس رقصیدن بلد نبود میگفت زمین کجه
ناشناس
| Australia |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
دوست عزیز 21:59 مگر به بیشتر کرونا داشتن هست ؟عجب تعبیری شما عفونت گلو بگیری کنترلش نکنی این عفونت سرایت میکنه به ریه و میشه بدترین کابوس بدن که شاید یکی دوروز دیگه گلو درست شه اما ریه درست نمیشه دقیقا این مثال تهران و قم هست تهران بزرگ و جمعیت بیشتری داره پس صددرصد شیوع و درگیری بیشتری هم خواهد داشت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
قم فرودگاه نداشته که تاجر چینی باسعودی بیاد .فرودگاه امام تهرانه.
تهران قرنطینه باید میشد .
او الفساد شهرها
قصیه کرونا ثابت کرد اگر میخواهید در ایران کاره ای شوید شما نیاز به درس خواندن ندارید.در واقع درس خواندن برای ان هدف سم محسوب میشود.البته مدرک نیاز است که برای ان بصورت غیر حضوری تحصیل میکنید و با برگه امتحانی که چند روز قبل در اختیار شماست دکتری خواهید گرفت.شما ایکیو و هوش نیاز ندارید زیرا نه تنها به کارتان نمیاید که خودش یک مانع بزرگ برای پیشرفت شماست. اطلاعات عمومی در حد کلاس پنجم ابتدایی کفایت میکند.برای مسئول شدن در ایران مقادیر زیادی بیکفایتی بیسوادی و هوش پایین مورد نیاز است
اگر چه دیر است اما ریاست دستگاه قضا میتواند با برخورد جدی قضایی با مسببین منع قرنطینه قم نشان بدهد که جان مردم برای دستگاه قضا اهمیت دارد و تا حدودی اعتماد برباد رفته ملت را بازسازی نماید والا در ذهن مردم همچنان قوه قضائیه سفارشی و منفعل خواهد ماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
علم الهدی و سعیدی تا چندروزپیش مخالف تعطیلی زیارت و نماز جمعه و .... بودن حالا انتظاردارید آقای رییسی بره پدرزنش رو دستگیر و محاکمه کنه ؟؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
مسببین منع قرنطینه قم ریس جمهور عزیز و وزیر بهداشت محبوب شما بودن . صحبت های ایشان موجود است دلایلش هم کاملا مشخص هست چون قرنطینه فقط محدود کردن مردم نیست بلکه طبق قوانین جهانی تکالیفی بر عهده دولت قرار می داد که خارج از توان دولت بود از جمله تامین مایحتاج مردم و رساندن آن به درب منازل و جبران ضرر و زیان حقوقی مردم از این محدویت . لطفا ناتوانی دولت رو گردن دیگران نیندازید اگه اینطور بود که دیگران نگذاشتن همین ریس جمهور و بقیه دوستان صدایشان گوش فلک رو کر می کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
خوش خیالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
نقش قم در انقلاب کرونا بی بدیل است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
مسببن این وضعیت و قرنطینه نشدن قم همه میشناسن
یکی از راه های مقابله با کرونا آب درمانی است.برای این منظور باید تقریبا در 24 ساعت به اندازه 2 بطری آب معدنی بزرگ(حدود3لیتر) آب مصرف کنید.3 لیتر آب را در کتری یا سماور ریخته و تا رسیدن به نقطه جوش صبر کنید سپس به مدت 5 دقیقه اجازه دهید تا بجوشد .باید توجه داشته باشید که کتری وسماور برقی برای این منظور مناسب نیست و حرارت باید از شعله نفت.گاز.یا چوب باشد.بعد اجازه دهید تا آب جوشیده به اندازه ای که لب را نسوزاند خنک شود.آنرا در یک ظرف که بتواند آب را در همان حرارت به مدت 24 ساعت حفظ کند ریخته و هر 90 دقیقه یک فنجان میل کنید.باید توجه داشته باشید که قبل از صرف غذا وبعد از صرف غذا این آب را ننوشید.سالم وپیروز باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
الان باز یه سری ایکیو که بعضیاشونم پزشکن میان میگن علمی نیست.بابا طرف شوخی میکنه
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
حکیم باشی کرونای خودتو اینجوری درمان کردی؟
عبدالله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
اخر ]قای حکیم باشی راه حل برای منو تو پیشنهاد کرده میخواهی عمل کن نمی خواهی عمل نکن تا ما مثل قوم بنی اسراِیل عمل میکنیم
بلاهایی مانند کرونا نازل میشود
آقای ترکمن رتبه من کو
آقای حاجی بابایی رتبه من کو
اقدام اخیر آموزش وپرورش در حذف رتبه بندی معلمان اعتراضات همگانی فرهنگیان شاغل در مدارس را برانگیخته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
هرکی به فکر خویشه کوسه به فکر ریشه
کرونای قمی کشور رو دچار یک فاجعه ملی کرد؟ روزی که خبر کرونا در چین مطرح شد همه باید به هوش میبودند ؟؟ متاسفانه کشور پر از چینی بود از معادن کشور گرفته تا شیلات کشور ، از حوزه گرفته تا دانشگاه چینی هست ؟؟ وقتی دیدید ووهان با اون جمعیت ۱۳ میلیونی قرنطینه شد باید همون اول قم قرنطینه میشد ، باید کساتیکه که با قرنطینه قم مخالفت کردن به اشد مجازات برسن این موضوع شوخی بردار نیست و این یک تابع نمایی افزایشی هست که اگه نجنبیم ۱۵ درصد کشور درگیر خواهند شد ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
اول تهران بوده رفته قم
اون تاجر چینی باشوهر عربش
فرودگاه امام تهرانه
یادش بخیر مرحوم هاشمی گفت دنیای اینده دنیای موشک نیست ، چه توهین هایی که نشنید ؟؟ روحانی بخاطر پیشنهاد مذاکره و حل مسابل با دنیا رو تهدید به استخر فرح کردن ؟؟ خداوند به ما فهماند که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت ایزد نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
و رسانه ملی برای ظریف سریال. گاندو ساخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
انشالله با هاشمی مشهور شوی
ریزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
انشالله با هاشمی مشهور شوی
اقای زنگنه امارهای اقتصادی و برگشت ارز وزارت اقتصاد و بانک مرکزی که در تضاد صحبتهای شما است!!!!!!!!!
البته حرفهای شما منطقی تر وقابل باورتر از صحبتهای خاص اقای همتی در عادی بودن شرایط است
امروز به حکم یه همکار اداری حدود دو میلیون هشتصد اضافه شده بود و با توجه له ابنکه به حقوق من معلم ۱۵۰ هزار اضافه شده بود میانگین گرفتم به گفته حرف ترکمن رسیدم که میانگین میشه یک میلیون پانصد ؟؟ عجب شارلاتانی هستند بعضیها ؟؟ جنابرترکمن حقوق ۲۳ میلیونی وزیران و معاونان با ۵۰ درصد چقدر شده ؟؟ حالا فهمیدید میلیاددها بودجه تو جیب کی رفته ؟؟ ولله کرنا بد نیست اگه دامن ظالمین رو لگیره ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
همکاران عزیز بحث فوق العاده ویژه برای همکاران اموزشی فریبی بیش نیست برای ارام نگه داشتن انها .نوبخت عامل بدبختی کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
شما معلماها نقش مش قربان و پسرانش رو دارید
یه مش قراباتی بود که پسران تنومندی داشت که هرجا نیاز به مراسم ک شلوغ بازی بود سریع صداش میزدند ولی تو مراسم غذا خوری یا ضیافت عروسی بود خبرش نمیکردن و میگفتند مش قربان ۱۸ نفرند هزینه اش زیاد میشه ؟؟ بودجه نمیرسه ؟؟؟ فعلا دنبال حق برگزاری انتخاباتتون باشید تا بعد
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
کار معلم ها واقعا راحته سه ماه تابستان ، آلودگی هوا ، برف و بارون ، کرونا و ....کلا تو تعطیلات
آیت‌الله کعبی: مخالفت علما با قرنطینه قم شایعه دشمن است

تقصیر دشمن است ستاد ملی کرونه تصمیم نگرفت دولت پیگیری نکرد اصلا کار کار مریخی هاست

قالیباف و جهانگیری کرونا گرفتند؟ تکذیب تکذیب تکذیب سر کارن و با تلفن کار میکنن.

پیرو بحث‌هایی که صورت گرفت مقرر شد برای دو استان گیلان و قم فکری اساسی شود. نوش دارو پس از مرگ سهراب.

وزیر ورزش کرونا گرفت؟ دکتر سلطانی فر که خودش دکتره با این همه مسول دکترا دار مخصوصا از دانشگاه هاوایی چرا وضع اینطوریه تقصیر مریخیاست ؟؟
کرونا گرفتن مسئولین از اول مردم گفتند دروغه !
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
واقعا خجالت نمی کشید؟اول گفتید در صورتی باور می کنیم که مسولان
فوت شوند حالاهم که تعدادی ازآنها از دنیا رفته اند بازهم میگویید دروغ ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
فقط با دشمن زیادی می توانیم ایمنی را از دست بدهیم!
بله اقای کعبی یادت رفت یا فراموشی گرفتی ویا نمیخواهی هم لباسی خودتو محکوم کنی که باسماجت جلوی وزارت بهداشت ایستاد وعنوان کرد من نمیگذارم حرم قرنطسنه بشود ایت الله سعیدی گفت حرم جای امن هست وهرکسی گرفتاری وکرونا گرفت بیاید داخل حرم شفا بگیرد همه ملت شنیده اند شما نشنیده اید؟ بله اقای کعبی همان ایت الله کعبی شیوع کرونا مقصرو بانیش علمای قم بودند باید پاسخگوی فرزندان یتیم شده که پدر فقیرشان بخاطرکرونافوت کرد اقایان علماها قم باید پاسخگوی دربرابر ملت مظلوم وستمدیده ایران باشند آقایان در قم باید دربرابر خدا پاسخگوباشند وبهترهست خضرات ایات قم بجای تکذیب دوست خودشان را تصیحت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
سلام
تا اونجا که من یادمه وزیر بهداشت بود که میگفت
قرنطینه برای
عهد دقیانوسه و در دنیای پیشرفته قرنطینه جواب نمیده
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اگر میخواستن پاسخ بدن که نمیگفتن کار دشمنه!
کیش پر شد از حضرات حالا میگن لطفا تشریف نیارید کیش مبادا آرامش خاطر حضرات از. بابت مهمان های جدید مکدر بشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
جا امن وخوب وسالم برای خودی هاست!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اگه راست میگی چندتا عکس از این حضرات منتشر کن تا آبروشون بره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
تمام شبکه های مجازی پر است از ورود روحانیون و خانواده هایسان به فرودگاه کیش
و داننده های تاکسی کیش خیلی از این قصیه نگران هستند
که مبادا از اینها که اکثرا از مشهد و کیش امده اند کرونا بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
ناشناس 22:53
یه سر به شبکه های اجتماعی بزن
پر شده از عکس های حضرا در حال استراحت در ییلاقات تفرش و هتل های لوکس کیش و قشم
نفت ۳۰ دلاری ؟؟
حیف صندوق توسعه ملی که به فنا رفت و خرج ویلا سازی یه عده تو روستاها شد
حیف پولهایی که تو سوریه عراق سوخت
حیف پولهای که اوباما با طیاره فرستاده شد؟؟
حیف سکه های سلطان سکه که معلوم نشد چی شد
حیف دلارهای حهانگیری که خرج وارات خوراک سگ و گربه شد
حیف سرمایه ملی که نابود شد
حیف اعتماد ملی که به گند کشیده شد
حیف مردمی که قربانی مطامع یه افراطیون میشن
حیف حرف حساب مردمی که سانسور میشن
پاسخ ها
Bet
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
حیف ایران که از دست رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
اگه پول توی سوریه عراق خرج نمیش د الن باید لب مرز با داعش می جنگیدی راستی چطوری کشور ثروتمند عراق به پول ما نیاز دارد!!!!!!!!!!!!!!!!
همه چیز کار دشمن است دشمن دشمن دشمن دشمن دشمن , اینقدر بدیم که اینقدر دشمن داریم ؟!!
اگر کسانی که در عدم قرنطینه نمودن شهر قم درهمان روزهای اول که قبل از سی بهمن نیز آشکار بود وصدا وسبما طبق معمول باچند مصاحبه مهندسی شده آنرا انکار کرد چه کسانی چه دستگاههایی بوده آند .دیگر نیازی به وارد آوردن اتهام به بزرگان وافراد دیگر نیست .وشاید امروز با این گسترش وهمه گیری درنمام بلاد ایران مواجه نبودیم وخسارات جبران ناپذیر انسانی و مادی را شاهد نبودیم .
پاسخ ها
آرش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
این ها یک شهر کوچک رو قرنطینه نکرند در حالیکه چین و ووهان جلو چشمانشون بود . امروز چین بیمارستان منتقل قت را. هم تعطیل کرد و آقاجان هنوز هم از کرونا صحبت می . کنند کشورهایی همسایه ایران زحمت قرنطینه کل ایران رو کشیدند تا از خجالت مسئولین کم مسئولیت ایران در آیند
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
در وارد کردن طلاب و برخی تجار ایرانی و چینی که به چین سفر کردن که شکی نداریم. لزومی ندارد نچبرای مردم توجیح کنند. اشکال بزرگ اینجا بود که تا متوجه شدید در چین چنین بیماری وجود داره چرا مرزها و پروازهای وارده به و از چین را نبستید و کنسل نکردید؟؟؟چرا انتخابات و راهپیمایی را برگزار کردید؟؟؟؟ چرا قم را قرنطینه نکرده و نمیکنی؟چرا راه شمال را کامل نمیبندید؟؟؟

کلا میتوان نتیجه گرفت به دلیل خودخواهی مسئولین، مردم باید عقوبت پس بدن!!
سیل که آمده بود مسولین با بیل وبا پاچه شلوار بالا زده در میان گل واب سلفی می گرفتند اکنون یک سلفی نشون بدهند از مسولین در کنار کرونایی ها
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اولا که تعدادی ازمسولان خودشان کرونایی شدند وچند نفر هم ازدنیا رفتند ثانیا خود شما پیشقدم شو وبه دیدن کروناییها بشتاب تا دیگران هم یاد بگیرند.مشهورهم می شوی .هم فال است وهم تماشا
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اگر این کار درست است خود شما پیشقدم شو و به دیدن کروناییها بشتاب تا دیگران هم یاد بگیرند.تازه مشهور هم می شوی وبا یک تیر چند هدف می زنی یا الله زودباش تا دیرنشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
به 2253
اون مسولانی هم که به رحمت خدا رفتند
یا میدانستند و توجه نکردند
و یا به انها هم نگفته بودند
اگر منبعد رفتند و گرفتند
شرط است !؟
خدا را شکر که دوران مفت خوری با پول نفت تمام شد و الان سر همه تولید کنندگان واقعی داخلی بقدری شلوغ است که نمی توانند سرشان را بخارانند و دلالان واردات چی هم مفلس شده اند به قول دکتر ادیب اقتصاددان معاصر لکسوس سواران اینده کشاورزان خواهند بود که گندم را کیلویی ۴۰۰۰ تومان میفروشند نه از گندم و محصولات غذایی با دلار مفت خبری هست و نه از کالاهای صنعتی وارداتی دلار همه چیز ۱۵۰۰۰ تومان و مقرون به صرفه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
دمت گرم! زدی به خال
فکر نکنید طلاب چینی عامل ویروس به ایران بوده اند چینی ها که بد نمیشوند بخواهن ما را مریض کنند
جالبه مسئولین کرونا میگیرند سریع خوب میشوند مگر اینکه ۹۰ به بالا سن داشته باشند.وقتی بیشتر دارو و امکانات برای مسئولین باشد همین است.
ببینید پیشنهاد پروانه سلحشوری بهتره یا من ؟

جهت آگاهی مردم گردش مالی حساب های پروانه سلحشوری رو در چهار سال گذشته شفاف سازی کنید.

هر موقع که بحث تحقیق و تفحص در وزارت خانه یا یک جای مسئله ساز مثل خودرو سازی مطرح شد این سلحشوری

با مطرح کردن چرندیات برای مدیران ناکارآمد مصونیت ایجاد کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
دل مدیرران خودروساز هم از نبودن ثبات اقتصادی در کشور خونه
چطور همتی میگه خزانه پر است ؟؟؟ شما با کشور چه کردین ؟؟ هر چه زودتر بودجه برخی نهادها قطع بشه
۱_ ۳۷ نهاد موازی کار فرهنگی
۲_ بنیاد ها دو نهادهای خودساخته
۳_استان قدس و بنیاد مستضفان و مخابرات باید به دولت کمک کنند و ۵۰ دزصد سودشون رو به خزانه برگردانتد
۴_ دولت باید برای این دو ماه یارانه ها چند برابر به محرومین بده
۵_ مالیات حسابهای بالای ۵۰۰ میلیونی ، سودهای باد اورده بورسی ، معامله گران ارزی ، محتکرین خوردرو ، بساز بفروشها ، دفتر ثبت اسناد ، پزشکان و وکلا ، وقت حساب پس دادن است .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
خوب نوشتی
با جابجایی بودجه ها آقای زنگنه میتواند دارو هم وارد کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
خزانه پر است از اسکناسهای بدون پشتوانه و کرونایی
علت اصلی شیوع کرونا درایران عوامفریبی است درگذشته باتمام مظاهر پیشرفت جهانی مخالفت میکردیم امروز ما با نسبت ابتلای بیماران براساس همین آماری که مردم یعنی همونائی که رای ندادن قبول ندارن بیشترین درصد فوتی را داریم ازاین جهت مقام اول یا دوم جهانی را داریم ازاین جهت تردید کردم که آمار ایتالیا صحیح است ولی مردم ما این آمارها را قبول ندارن
هفتصد طلبه از چین در جامعه المصطفی هستند. اینا ناقل ویروس بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
دقیقا
با خرج بیت المال ما در ایران زندگی و تحصیل می کنند و کرونا هم میاورند سوقاتی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
خجالت بکشید
دقت کردین که تو این مدت هیچ کدام از حضرات ومسئولان عکسهای یهووی و سلفی شان در حال مبارزه با کرونا یا همدردی با بیماران در هیچ بیمارستانی دیده نشده ، هیچ طلبه ای کفن پوش در هیچ جا ظاهر نشده معلوم نیست کجا هستند نماز جمعه تعطیل شد و در وضعیت سلامت اسراییل و امریکا و انگلیس هیچ تاثیری مشاهده نشد و کسی نمرد دربرابر مشکلات دنیای امروز استفاده از پنبه اغشته به روغن بنفشه است که به نظر می رسد ان هم مفید فایده نبوده است و باید فکری برای درمان اثرات سو روغن بنفشه عزیزان استفاده کننده کرد و هزینه اضافی بر شبکه درمانی کشور افزوده شده است .کجا هستند مبارزینی که می خواستند کاخ سفید را حسینیه کنند معلوم نیست از ترس جان به کدام نقطه پناه برده اند
مدعیانی که ایران را در راس علوم وپیشرفت دنیا می دیدند
در تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده و ساده ترین اقلام بهداشتی درمانده شده اند
این ویروس از یک جهت برکت است ؛برکتی که به یمن ان چشم وگوش مردم بیسواد باز شود.
ونان به نرخ روز خورها بدانند که در بلا آنها نیز طعمه قلاب خواهند شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
فیلم های منتشر شده از فروشگاه های با قفسه خالی کشورهای غربی را هم ببینید. هموطن دور از وطن گوش به فرمان.
چه کساتی رو آزاد کردین دزدها و قاتلین رو یا بدهکاران دیه و فعالان صنفی ؟؟ امیدوارم سنگ ها را نبندید و سگها رو رها نکید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
امیدواری
قاتلان و معتادان و ارازل از زندانیان سیاسی و مدنی خطر ناکترند!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
سرقت زیاد شده چند روزه مواظب اموالتون باشید
شیوع و بزرگنمایی ویروس کرونا
مانند دسیسه کاهش ازدواج و جمعیت یک طرح صهیونی بهایی وهابی می باشد که باردیگر سلامت و نشاط روحی ایرانیان را هدف گرفته است.
هدف اول ضربه اقتصادی به ایران و چین، شاید تنها خریدار رسمی نفت ایران پس از نزدیکی هند به آمریکا می باشد. تنها چین و روسیه حاضرند بعضی قطعات و لوازم مورد نیازنظامی را برای ایران تامین بنماید.
هدف دوم مشغول کردن ایرانیان به داخل و کم تر انرژی داشتن برای محور مقاومت بخصوص یمن و بحرین و فلسطین. و ترساندن متحدان منطقه ای برای مسافرت به ایران بخصوص زیارت می باشد.
هدف سوم حمله به نظام و روحانیت و شهر قم که مرکز فکری محور مقاومت می باشد. تضعیف شهر قم و ترساندن افراد برای آمدن به شهر قم برای تحصیل هدف اصلی می باشد.
چرا شیوع و بزرگنمایی ویروس کرونا را من را یک دسیسه صهیونی بهایی وهابی می دانم؟
من ساکن کانادا می باشم و همه موارد کرونا در شهر هایی بزرگ با فرودگاه بین المللی نظیر مونترال وتورنتو و ونکوور به علت مسافرت دیده شده است . در شهرهایی کوچک نظیر اتاوا کرونا دیده نشده است. برعکس در ایران از شهر کوچکی مثل قم شروع شده و در رشت و مازندران رشد زیادی نموده است. در حالیکه که اگر شروع ویروس طبیعی می بود بایستی نقطه شروع از شهر هایی بزرگ با فرودگاه بین المللی نظیرتهران و مشهد که زایرین بی شمار دارد و یا اصفهان و شیراز که توریست بسیار جذب می نماید باشد نه شهر کوچک قم . من خودم در شیراز مسافران چینی بسیاری را شاهد بودم.
به تجربه سی سال اخیرمن در فرانسه و کانادا وقتی یک هماهنگی قبلی تبلیغاتی خارجی علیه ایران در مورد موضوعی وجود دارد حتما طراح خودشان بودند. مثل سقوط هواپیمای اکراینی، بی بی سی صهیونیست و من وتوبهایی و اینترناشنال وهابی و غیره برنامه های زیادی آماده پخش داشتند و کوشیدند روحانیت را مخالف علم طب جدید و حکومت را دروغ گو و ناتوان جلوه داده و مردم را به شدت بترسانند.
شیوع و بزرگنمایی ویروس کرونا به عنوان بخشی از فشار حداکثری می باشد تا بتوانند نتانیاهو و ترامپ را در قدرت نگه دارد. مانند حادثه 11 سپتامبرو خلق داعش و غیره، شیوع و بزرگنمایی ویروس کرونا حتی در دنیا، عملا فلسطین فراموش شد و آنها در فکر اجرای معامله قرن بدون سروصدا می باشند.
راه حل:
دکترای من مهندسی می باشد. پس در مورد راه های غربالگری و درمان ویروس حرفی برای گفتن ندارم. ولی ایران باید لشکرهای مبارزه برای حملات میکروبی و ویروسی و شیمیایی داشته باشد وضمن رصد دایمی به صهیونیست و بهایی و وهابی بفهماند که مانند راکت های ایرانی ما هم می توانیم ودر صورت لزوم حتما حملات میکروبی و ویروسی و شیمیایی خواهیم داشت.
نکته بسیار مهم:
ایران بایستی در تولید کلیه مواد غذایی (تولید آب و برق و نهاله ها و بذر و ماشین آلات وغیره) خودکفا شود تا بیماری هایی که مخصوص ایرانیان توسط مثلث شوم صهیونیست و بهایی و وهابی ساخته می شود راه ورود راحت نداشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
شما ساکن کانادا هستی یا ماله کش اعظم هستی ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اینقدر نوشتت توهمی و فضایی و خیالیه که نمی دونی چی بگی فقط اینو میدونم که صهیونیست و آمریکا و استکبار و یهود و .... شده دست آویز آقایون تا بی کفایتی، رانت بازی، مفت خوری و.... رو توجیه و ماستمالی کنن
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
حقت را خورده اند بیا رئیس جمهور شو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
همین طرز تفکر شماها ما رو بیچاره کرده میرین کانادا با خوشی زندگی میکنید بعدازاونجا واسه بقیه مردم ایران تئوری های تخیلی طراحی میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
تو باید ترامپ میشدی، خیلی من من میکنی
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
تو یا در کانادا نیستی و با فیلترشکن وصل شدی
یا آقازاده هستی و پول مفت این ملت رو بابا به هر طریقی برات فرستاده
در هر صورت اگر کانادا هستی پاشو بیا ایران و کنار مردمت با صهیونیست و وهابی ها و غرب مبارزه کن مطمئنم با این عقاید حتما به مدارج بالا می رسی
پس تا زمانی که اینجا هستی و از مردمان عادی این کشور نیستی چنین نظری نده و ساکت شو
تابناک یا همه رو چاپ کن یا هیچ چیز رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
ساکت بودن هم بعصی وقتها
نعمتی است
ناشناس
| Germany |
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
پس شماهایید که بدون توجه به هشدار ها همچنان به شمال سفر میکنید
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
محمد اكبري خودتي ؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
داداش قرص هات و سر وقت بخور
آقای زنگنه با پول همان نفتی که 104 دلار تحویل گرفتی و با بی کفایتی به 27 دلار ساندی وارد کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
نفت ۱۰۰دلاری فقط زمان داش محمودت بود که رفت برای چاوز بانک تاسیس کرد برای روز مبادا تو این دولت نفت از ۶۸ دلار بالاتر نرفت ؟؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
چطوره مجسمه محمود را در مرکز شهرها بعنوان نابغه ایرانی بکاریم!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
زمانی که 110 دلار بود هیچ فرقی با حالا که 27 دلاره به حال
ما نمیکینه
سفر به کیش ممنوع شد. البته نه به خاطر حفاظت از مردم آنجا، بلکه قبلا کلیه هتلها توسط خانواده مقامات رزرو شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
در مهشهر هم اینچنین کردند!
بیخیال مردم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
الان مقامات واقازاده هاشون رو به کانادا راه نمیدن تشریف بردن کیش
آتش باختیارها ؟ ....وقتی سه هفته دیگر ویروس کرونا فروکش کرد ابتدا بروید یقه کسانی را بگیرید که در بیمارستانها رقاصی کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اگر حالی برایشان باقی بماند!
آقای زنگنه!!
حالا پولی نیست واسه مردم ماسک و دستکش و ژلو این کوفت و زهر مار تامین کنید؟؟
نمیشه یه صحبتی با اون دوستانی بکنید که میگن : خوراک و پوشاک و اسلحه و همهچ یز ما از جنهوری اسلامی می آید،و ازشون خواهش بکنید یه ذره صرفه جویی کنن تا به مردم فقیر ایران چیزی برسه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
آقای شمخانی فرمودند به عراق در مبارزه با کرونا کمک میکنیم
خداروشکر مسئولین یکی-یکی در حال بهبودی هستند.اگر چیزی بلدند یا امکانات خاصی دارند خب به بقیه مردم هم بدهند.!!
فرق ما با دم کلفتها همینه اونا با یکی دوسلفه و اندکی تب با بهترین امکانات قرنطینه میشوند ولی ما درهرشرائطی بایستی کار کنیم کرونا اگه ماروکشت اسمش ایست قلبی است اگرم نکشت مثل بقیه بیماریها نمیفهمیم کی آمد و کی رفت واسمش چی بود آلمانها چرا مرکل رو دوست دارن چون باوجود کرونا بقدری امکانات بهداشتی رو بالابرده که تلفات ندادن ما قرابادین کبیر آموزش میدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
متاسفانه کروناامروز دو نفر را در آلمان کشت!
ولی تلفات ما و آلمان مسلما قابل مقایسه نیست.
اینجا آمادگی وزارت سلامتی بالاست و آمار دروغ هم نمیدهند و همه یکسان خدمات میگیرند و مرتبا در تلویزیون بحث و توضیع لحظه به لحظه خبرنگاران پزشگان و سیاستمداران از احزاب مختلف موجود است
در ضمن مراکز تصمیم گیری هم یکدست و علمی است..
بنا بر اطلاع واصله مراجع قم برای حفظ سلامتی و آمادگی برای صدساله دوم همینک در هتل داریوش کیش هستند تافته جدابافته اگر میخواهید تکذیب کنید تابناک باید با پخش ویدیو زنده از قم و مصاحبه با مراجع این خبر را تکذیب کند
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
خیلی وقته خبری از حسین فضانورد و کیهانش نیست تا یه کم براش بخندیم
فکر کنم فقط به مردم استرس دادید ما که خیری از شما ندیدیم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
استرس استر. بچه پنج ساله اید مگه با این چیزا استرس می گیرید!!
زنگنه گفتند . با کدام‌پول دارو وارد کنیم . آقای زنگنه . اگر این‌پاسخی که دادی از نظر سیاسی و مصارف سیاسی داشت جای سولات زیادی هم دارد چون سخنان و پاسخت کارشناسی نیست . من جمع بندی نطرات مسولین را برای کاربران تشریح میکنم . تحریم یک نعمت هست . برجام باید اتیش زده بشه . پوزه غرب را به گل میمالیم .. به عراق دیشب اعلام کمک کردید . بودجه نهادهای عیر ضروری را حذف نگردید . بودجه صدا و سیما و ارگانها را دو برابر کردید . اما بخش سلامت و اموزش و پرورش و محیط زیست کشور را نسبت به تورم افزایش ندادید . واقعا با این روش میشود افکار عمومی را قانع کرد که مردم مثل مردم یمن به بیماری مبتلا شوند تا اندکی از شدت تحریم ها کاسته شود ؟ ..... یعنی اختلافات باقی بماند . بعد انتطار داشته باشیم همان غربی که در خیابلن بهش فحش میدهید به ما دارو بدهد .......
من فیلمی از کارگران نیشکر هفت تپه دیدم که مثل موش با لباس ضد عفونی می شوند!
بله رعایت مبارزه با کرونا در کارخانه ها هم شاید همینطور باشد!
به جای قرنطینه، مردم جاده رو می‌بندن
زلزله میاد مردم کانکس می‌فرستن
سیل میاد مردم بازسازی و گل‌روبی می‌کنن
هواپیما رو با موشک می‌زنن مردم شواهد روو می‌کنن
بیماری میاد خبرشو مردم پخش می‌کنن
ماسک و لباس کم میاد مردم می‌فرستن
ویدئوی آموزشی رو مردم دست‌به‌دست می‌کنن
آخرم تقصیر مردمه
شما رو به لله قسم تو این اوضاع دیگه تلکرام رو ازاد کنید تا مردم بیشتر عصبب نشن ؟؟
آیا واقعا روغن بنفشه و مالیدن ان به انتهای بدن انسان چه نفعی میبرد. اصلا بنفشه چی داره که روعن داشته باشه . با ویزیت جاهلیت میخواهند با ویروس عصر جدید مقابله کنند . زهی خیال باطل . اگر راست‌میگویید شلاق سه پزشک را حکم را لغو کحید حتی حکم مجازی
خانم سلحشوری ؟ واقعا نماینده سلحشوری هستی . ای صدا و سیمایی که بخاطر یک وسیله برای نمایش درجه حرارت در شرایطی که در غرب قیمت ان ۵ دلار قیمت دارد . در ایران مردم به صف میکنید و فیلم‌میگیرید ؟ دو دلیل دارد . اول اینکه مردم‌خودشان مقصر هستند که نمیدانند در صف مرگ هستند دوم تلویزیون ایران چون دولتی هست از هر روشی سواری سیاسی میخورد .
یک دست محکم برای وزیر ارتباطات. بنازم به این هوش و استدلال.
جناب زنگنه ! با اون پول هايى كه خيرات كردين تو كشور هاي دوست و برادر . از محمود هم بپرسى بد نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
رویسه جانمون بگو یک دونه ماسک برا ما نفرستاد
چرا مردم به خبرهای کرونا گرفتن مسئولین اهمیت نمی دهند؟ بلکه ... (البته به جز کادر زحمت کش پزشکی)
آقای زنگنه کار آمریکا بود و ما و سیاست های نسنجیدمان نقشی در این بد بختی ندارد .نمی دانی یا خودت و با کوچه علی چپ زدی برادر
اصلاح طلبان اصلا لیستی ندادند تا شکست بخورند یا نخورند . بلکه با رد صلاحیت به شکست کشانده شدند
جامعت المصطفی از بودجه عمومی پول میگیره و طلبه خارجی میاره!
پاسخ ها
عدالت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
بودجه جامعه المصطفی از محل انفال است و انفال هم خرج دیگران خواهد شد
پس به ما مردم عادی نمی رسد .
آقاي زنگنه ، ما تحريم هستيم و در قبال فروش نفت به ما دلار نمي دهند ولي مي توانيم در برابر ارسال نفت ، دارو و مايحتاج درماني وارد كنيم ، شما پيشنهاد معاوضه نفت با دارو و غذا را داديد كه قبول نكردند ؟ دارو و غذا اگر به ما بدهند ، به مصرف مردم ايران مي رسد ولي دلارهاي نفتي ، خدا مي داند ، تجربه كه نشان داده دلارهاي نفتي خرج از ما بهتران مي شود و بس !!
تابی ؟ واقعا با این‌ممیزی و خطوط قرمزی که برای مطبوعات و سایت ها وجود داره واقعا همینقدر که نطرات کاربرانت را قیچی میکنی ولی اندکی را هم درج‌میکنی جای شکر گذاری هم هست . اما سوال بی پاسخی که همیشه وجود داشته این بوده واقعا با این حجم زیادی از محدودیت ها و تعاریف از افراد و نهادها ........ واقعا اصلاح طلبان چه مواردی را میخواهند اصلاح کنند . یا واقعا اسم حزب خود و نگرش سیاسی خود را عوض کنند و یا کلا اسم حزب را بنوسیند علم‌گرا یا عقل گرا که بهتر جواب میدهد . چون اگر خارج از علم و عقل باشید تندروها بشما غرب لقب غرب گرا میدهند . پس بهترین راه حل این هست که کلا از سیاست و سیاست ورزی با این حجم زیاد مقدروات و محدودیت کنار بروید و بگدارید مردم راه خودشان را بهتر پیدا میکنند .
طلاب چینی جامعه المصطفی که از تعطیلات سال نوی چینی بازگشته بودند ویروس را به کشور وارد کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
همه این واقعیت را می دانند
ولی حضرات چون حقوق می گیرند که به مردم دروغ بگویند انکار می کنند
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
فکر کردن ما گوشهایمان درازه، در صورتی که میدونین چه خبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
تعطیلات سال نوی چینی؟؟ اینها مگر مسلمان نیستند؟؟ رفتند رقص اژدها تماشا کنند؟؟ فقط چهارشنبه سوری ضد اسلام است؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
جناب اعراف شما با کدام تخصص اظهار نظر می کنی
زنگنه: با کدام پول دارو وارد کنیم؟
جناب زنگنه اونوقت که میگفتیم تحریمها کاغذ پاره ایی بیش نیست وآمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند باید به فکر این روزها هم می بودیم که الان ما هیچ کاری نمیتوانیم بکنیم .یا باید جام زهر را بنوشیم ویا چرخش قهرمانانه !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
هر چی سنگه مال پای لنگه، هر چی مصیبت و درد و بدبختیه مال اقشار عادی مملکته. مسئولین و آقازاده ها درد را متوجه نشده و نمیشند
سفر به کیش ممنوع: بله مسئولان با خانواده در جزیره کیش کرونا ....
تو که میگی پول نمونده..باید بگی پولها کجا رفته؟
چرا باید سفر به کیش ممنوع شه؟ مگه کیش کانون ویروس شده که سفر به اونجا ممنوع شه؟
بگو حضرات ریختن اونجا دستور دادن در کیشو ببندید ما اینجا ۳ ماه خوش بگذرونیم تا شر ویروس کنده شه بعد برگردیم
بالاخره ما نفهمیدیم کدام دعا و سوره موجب دفع کرونا می شود!
هر عالمی یک دعا و سفارش مخصوص به خود دارد!
حرف ها را یکی کنید
درد معلومه درمان هم معلوم، فقط كسي جرأت بيانش را ندارد
معمولاً چیزی که تکذیب میشه بعداً درست درمیاد و در نهایت (بالاجبار) تایید میشه.
داستان کرونا ميشه مثل داستان طاعون در قرون وسطي. کامل مطالعه کنيد حتمن حتمن.
داستان واقعي و انداختن مردگان در رود نيل براي پاکسازي و انتشار بدتر طاعون و .....
کسی که‌کالای تقلبی به مردم‌میدن خطرناک‌ترن یا روزنامه‌گرها اینها باید اعدام شوند افراد متقلب تا کشور درست شود ولی متسفانه دستگاه قصایی با این‌موارد بامهربانی رفتار می کند
در این شرایط سخت خدمتگذاری خداوند پشت پناه مسئولان کشور باشد خدایا خودت از انان مراقبت کن/ امین
تابناک:مسئولین فکر میکنند قضییه کورونا با ۱-۲ میلیون کشته حل خواهد شد درخیال خود میگویند رعیت به حد کافی داریم ولی نمیدانند دامنه فاجعه تا کجا خواهد کشید چون میدانم اگر تمام حقیقت رابگم چاپ نمی کنید سر بسته میگویم اگر به ملت رحم نمیکنید لا اقل به خودتان رحم کنید کل مملکت باید باقدرت قرنطینه شود
چطوری دو ماه پیش تست سلامت گرفتید وقتی هنوز خبری نبود؟؟؟ باز هم عدم صداقت
یک امام جمعه اجازه نداد قم قرنطینه شود حالا کل ایران دچار ویروس کرونا شده‌است .سوال قدرت رییس‌جمهور بیشتر است یا امام جمعه یک شهر؟؟؟
کرونا هم خیلی جالبه مردم میکشه مسولین بهبود می یابن
حالم از این دروغها بهم میخ
فورا کشور قرنطبنه شود تا کرونا کنترل شود. متاسفانه عملکرد مسئولین نه تنها اثر نکرد بلکه باعث گسترش بیماری شد.
امیدوارم تاریخ تکرار نشود و مردم ما به بلای زمان جنگ جهانی اول دچار نشود.
جالب است که مسئولین برای اولین بار به کمر شکن بودن تحریم های آمریکا و فلج شدن کشور اشاره می کنند! گویا تحریم ها از حالت کاغذ پاره در آمده اند...
آیا ریش و سیبیل میتونه ریسک کرونا رو افزایش بده ؟
اگه مسئولین ایران کرونا گرفتن علتش این نبوده که با مردم حرف میزنن و. برای مردم کار میکنن بلکه علتش راهپیمایی 22 بهمن بوده که اومدن تو خیابون و اونجا همه گرفتن.
ببینم نکنه کمبود وسایل بهداشتی هم تقصیر احمدی نژاده دیروز توی مجلس جلسه کمیسیون بهداشت بود حضرات ماسک های یکدست و خارجی را ازکجا خریده بودن. به ملت هم بگید
آقای اعرافی بفرمایید:
چند طلبه چینی در ایران داریم؟
چند نفر از آنها در 3 ماه اخیر به چین تردد داشته اند؟
حالا که تمام کشور را در گیر کرونا کرده اید دیگر قم و تهران قرنطینه شدن معنا ندارد همه شهر ها باید قرنطینه شود تا رفت و آمد افراد غیر بومی غیر ممکن شود و بتوانید کرونا را کنترل کنید
دبیر شورای امنیت ملی فعلا فکر عراق است .
،آقای زنگنه فرموده اند با کدام پول دارو وارد کنیم. خدمت ایشان عرض کنم که بنده بیمارسرطانی هستم واکنون چندماه است داروهایم بشدت نایاب شده با شرکتهای واردکننده تماس گرفتم گفتند ما امکان تهیه ارز باقیمت آزاد وانتقال داروبه ایران را داریم ولی شخص نمکی وزیرمثلابهداشت دستورممنوعیت اکیدواردات دارو راداده.یعنی تامین دارو الزاما به پول داشتن دولت منوط نیست وبیمارانی مثل من که خانه شان راهم برای درمان فروخته اند میتوانیم با قیمت بیشتر یعنی به قیمت ارز آزاد داروهایمان را تهیه کنیم ولی وزیرنمکی به علت رواط عیانش با داروسازیهای داخلی با گردن کلفتی جلوی واردات دارو راگرفته تا گچسازیهای رفقا وشرکا بتوانند محصولاتشان را به مردم قالب کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
قاچاقچیای ناصرخسروهم بایدنون بخورن دیگه...من الان هرسپتینو ازینا میخرم 20 میلیون
وقتی بحث سیاسیه همه سیاست مدارن وقتی پزشکی همه پزشکن ، ماشالله همه مردم ایران صاحب نظرند. بابا خواهشن ساکت شید این بحث جوون آدمهاست. که متاسفانه در ایران ارزش نداره
امیدوارم با عنایت دستگاه قضا جمعی از زندانیان سیاسی و عقیدتی در جمع 70000 نفر مرخص شده از زندان باشند و تبعیضی مابین زندانیان نباشد
مسولین برای این که از طریق ملاقات های عمومی و یا سر زدن به مراکز بهداشتی و اتلا به کرونا به دروغ می گویند کرونا گرفته اند که از بار مسولیت شانه خالی کنند
چرا صورت مسله را پاک می کنید افرادی که با الکل صنعتی مسموم می شوند .به علت نبودن الکل طبی جهت ضد عفونی کردن و استفاده کردن از الکل صنعتی با ترکیبات متا نول می باشد که در اثر ارتباط با پوست بدن و از راه تنفس موجب مسمومییت و مرگ می شود.
با پولی که به لبنان . عراق یمن می فرستید
خواهش میکنم خوددولت برای افزایش 50 درصدی در آموزش و پرورش ورود پیدا کنه و رسیدگی. چرا یک کارمند تا 3 میلیون افزایش داشته ولی یک معلم که حداقل حقوق بگیر است 150 هزار تومان؟؟؟
این بود نظام هماهنگ پرداخت!!!!!!!!!!!
ما فرهنگیان نسبت به اعمال مسئولین آموزش و پرورش اعتراض شدید داریم.
لطفا رسیدگی شود.
آقای زنگنه دستتان درد نکند بعد از این همه سال‌های مدیریت به این جمله رسیدیم که با کدام پول دارو وارد کنیم؟خجالت بکشید
در مملکتی که روغن بنفشه تجویز بشود و رئیس جمهور آخر از همه از مشکلات و حوادث مطلع بشود .. یکنفر داد بزند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و وزیر نفت اعلام کند حتی به دلیل تحریم قادر به تامین دارو برای این ملت بدبخت نیستیم .. همه مسئولین منتظر یک معجزه باشند که ترامپ یا کرونا بگیرد یا در انتخابات پیش رو به دمکرات ها ببازد ..چه آینده ایی می شود برای این مردم و مملکت ترسیم کرد؟ از ماست که برماست
هر روز از خودم میپرسم که آیا چه کسی کرونا بگیره ملت بیشتر مسرور میشن؟
مسئولیت ستادمقابله باکرونارابایدبالاترین سطح نظام به عهده بگیردتادیگرهیچ چیزلاپوشانی نشده وازصدرتاذیل کسی ازمسئولیت فرارنکرده وبه حصر اجباری برود!
نوبخت.برای مطرح نمودن خود همیشه درگیلان برای خودنمایی ظاهر میشد وچند وقت پیش بعلت ناکارامدی استاندار ومسئولان استانی که خود حامی انها بود با هواپیما واردرشت شدوسپس 2ساعتی با هلکوپتر در اسمان ناظر مشکل برف شد که صدای نماینده ولی فقیه نیز درامد که مشکل مردم زمینی است نه هوایی والان بخاطر کرونا جرعت حضور بین مردم ندارد ومثل همیشه بعداز ارام شدن صحنه میاد که من اینقدر اعتبار دادم وسر مردم شیره بمالد
نجار از انجام چهار تست مربوط به بیماری کووید-۱۹ مشخص شد که وی به این بیماری مبتلا شده است. مگه نگفتن لازم نیست تا علائم سخت نگرفتی نباید بری تست بدی ایشون که به تنهایی چهار کیتو از بین بردن بین مردم و مسئولین این است ناعدالتی بسه دیگه مردم میفهمند بابا اخرشه به ولله این بازی های اصلاح طلب ها برای مردم
تابناک جان
یک خبر بزن و کسایی که رسما گفتند تحریم ها تاثیر ندارد را معرفی کن و با همه آنها مصاحبه کن حالا دوباره نظر بدهند.
یکی آقای زنگنه و آیت الله کعبی را از خواب خرگوشی بیدار کند. یکی می گوید آمریکا باعث فشار به طبق فقیر است و دیگری می گوید علما از ابتدا با قرنطینه قم موافق بودند. اول اینکه چرا بعد از 40 سال نه تنها شکاف طبقاتی مرتفع نشده بلکه فقرا فقیرتر و پولدارها ثروتمندتر شده اند. در حالیکه مسبب آن دولتمردان ما هستند انگشت اتهام به کشورهای خارجی دراز است. دوم آنکه هنوز تکلیف تبریزیان و اشاعه اطلاعات انحرافی توسط شاگردان ایشان در الویت توجه دولتمردان و علما قرار نگرفته و هنوز خطر این افراد برای کشور و مبانی دینی کشور درک نشده و هیچ پیگرد قانونی نمی شوند و هنوز هستند که از روغن بنفشه استفاده می کنند.
روحانی هم کرونای مسئولین گرفته آیا؟
قسم میخورم اگه همین امروز آمریکا بگه ۱۰ میلیارد دلار کمک نقدی میدیم به ایران، یک ریالش هم صرف مقابله با کرونا نمیشه و
اصلا مگر طلاب كرونا مي گيرند؟!آنهم از نوع چينيش!!!هر چند تجربه نشان داده چين چيز به درد نخور و بنجول به ايران صادر مي كند!
کسی می دونه تخصص وزیر ارتباطات چیه؟ تنها چیزی که من ازش می دونم اینه که خیلی خوشاله
آقای جهرمی میگن سوپرمارکتها مهمنرین عامل پخش ویروس کرونا
از طرفی فروشگاه رفاه حراجستون طلایی می گذاره و میگه نوروزتان طلایی
یعنی از یک طرف میگن نیاین بیرون و از طرفی دیگر مردم را مشتاق به خرید از فروشگاهها می کنند
از کجا معلوم که آن دونفر طلبه چینی گواهی سلامت گرفته اند یا از طریق آنها وارد شده طلبه های بسیار دیگری هم هستند که به کشورشان رفت و آمد دارند و کنترلی هم بر آنها نیست خطای بزرگ شما که کل کشور را در گیر کرد این بود که با قرنطینه قم مخالفت کردید
احمدی نژاد کجایی که مردمتو کشتند ؟؟؟؟؟؟
بابا یک ایرانی میگه درست کرده تو ترکیه . به شما وزارت بهداشت داده چرا سریع وارد عمل نمیشد
جناب وزیر ارتباطات وظیفه شما بسیار سنگین است
اقای زنگنه سوء استفاده از نام ملت بس است شما اگر روزی ده میلیون بشکه نفت هزار دلاری هم بفروشید نصیب مردم غیر از نور چشمی ها بجز بدبختی چیزی نیست
دروغ تا کی؟طلبه های چینی عامل کرونا در ایران بودند
شما که خیلی راست می گی آقای ربیعی..... واقعا رسیدگی به مسئولین عین رسیدگی به مردمه عادیه .......
در متن خبر آمده که فقط دونفز طلبه از چین به قم آمده و قرنطینه شده بودند باید بگم اینها همه توجیه برای اقناع افکار عمومی است مسئولین ما تا همین امروز که حدود سه هفته از اعلام رسمی ویروس میگذرد به قرنطینه اعتقاد ندارند چطور قبل از اعلام رسمی اینکار را کرده اند حالا من نمی گویم اینها عامل انتشار بودند چون باید مسئولین مربوطه بگویند ولی میگویم مدیریتی در این زمینه وجود نداشته و ویروس را خیلی جدی نگرفته بودند و همه اش میگفتند یک سرما خوردگی ساده است ولی غافل از سرعت شیوع و انتقال آن بودند بگونه ای که در عرض کمتر از یک هفته گل کشور را در برگرفت
وقتی میگید پول برای خرید دارو ندارید چرا برای بقیه کشورها اعلام آمادگی میکنید جهت مقابله با کرونا؟!
خانم سلحشور بفرمود:
در این دوره مبارزه با کرونا توئیتر و تلگرام را ازاد کنید تا علاوه بر شبکه های ماهواره ای و اینستگرام و شبکه های دیگر که دائماً خبرهای دروغ و ایجاد ترس و وحشت می کنند، شبکه های دیگر نیز به میدان آمده و این پازل تکمیل شود!!!
رهبری به عنوان فرمانده کل قوا باید ریاست ستادمقابله باکرونارا به عهده بگیرندواین ویروس منحوس راشکست دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
باشه بهشون میگم !!
قم قرنطینه نشد و کرونا به سراسر ایران رسید و بعدها که نقشه شیوع کرونا بر اساس "تردد" منتشر شد، همه دیدند که کانون انتشار این شهر بوده است و اگر آن را قرنطینه می کردند، دستکم ابعاد فاجعه به میزان کنونی نبود.
بی خردان تصور می کردند که قرنطینه قم، اقدامی غیر اسلامی است و وقتی از قرنطینه قم صحبت می شد، انگار کفر می گفتیم! حال آن که این کار اساساً ربطی به دین نداشت و صرفاً اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلای شهروندان به کرونا بود.
چه تاسف بار
70 هزار نفر از مردم کشور زندانی هستند
اون هم فقط کسانی که امکان مرخصی دارند.....
قالیباف از ترس جونش مخفی شده
پول برای چاپ و تبلیغ و نصب میلیونها بیابورد در شهرها روی تیر چراغ برق ها باد تاب میدهد ولی اقای زتگنه میفرمایند بودجه برای واردات دارو نیست . این تبلیعات دو ماه اخیر و هزینه های تبلیغی و ایدولوزیکی را اقای زنگنه ملاحظه کنند مطلب روشن هست
جهانگیری باید خیلی احتیاط کنه به کرونا مبتلا نشه چون ماسکی که بتوان به کپسول اکسیژن متصل بشه پیدا نمیشه
جناب زنگنه . شما که پول دارو برای ملت خودتان را ندارید چطور آقای شمخانی به عراق رفته اند و قول کمک در مقابله با کرونا می دهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
اقایان وخانم هایی که در خانه نشسته ای و اظهار نظر میکنبد براتون یه پیشنهاد دارم اگر در این شرابط کاریاز دستتون برمیاد باید بیای وکمک کنید وگرنه بهتره سکوت کنید واینهمه حرف های غیرمنطقی که ناشی از بیسوادیست نزنید
هفتاد هزار زندانی، وه!
خداوند به حق فاطمه زهرا از کسانی که این ظلم را به ملت عزیزمون کردن نگذره.
اقا با پولاي كه اقازاده ها بردن بانكهاي خارجي با پولهايي كه امريكا مصادره كرده از حسابها مباركتون عجب كشور داري كردين تو دنيا تكين
شمارا بخدا اینقدر بی منطق حرف نزنید
ول کنید این حرفا رو بیایید ۲۰:۳۰نگاه کنید ببینید در چه مملکت گل و بلبلی زندگی میکنیم و چقدر مسئولین ما راستگو هستن
مملکت پولی برای دارو ندارد اما برای جمع اوری طلبه از اقصی نقاط دنیا پول دارد
نه عزیزم طلاب چینی و هواپیمای ماهان هیچ گناهی ندارن گناه از ماست
جناب دکتر اسکندری اگر شما پزشک تحصیل کرده دانشگاه هستید وسهمیه ای نیستید بنظر بنده یکی از عوامل به وجود امدن تبریزیان وطب اسلامی شماها راه اندازان طب سنتی هستید دوست گرامی درجهان که نمیشود چند نوع پزشکی داشت تحت عنوان علم پزشکی میتوان از روشهای مختلف اما ساینتفیک استفاده کرد نه شبه علم سنتی واسلامی خوب حالا جواب جناب وحید خراسانی را که میفرمایند برای رفع کرنا صوره به امام زمان تقدیم کنید را چه میفرمایید
ازطلاب عزیزکه ازسراسرکشورمهمان ماقمیهاهستندخواهشمندیم چندصباحی به شهرهای خودشان برگردن شایدمنشا مشکل پیداشود
سلام بیایید مانند چینیها نهضت ساخت بیمارستانهای نیمه کاره را براه بیاندازیم
موندم چطوری کرونا رو به رفع فیلتر تلگرام و توتیتر ربط میدن !!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی