بازدید 126111
هزار و نهصد و چهل و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

یک پیش‌بینی سیاسی درباره سرنوشت حسن روحانی / نظر زیباکلام درباره بیوتروریسمی بودن کرونا در ایران / خواسته رئیس دولت اصلاحات از مردم / روحانی جنجالی جلسه ستاد بحران قم کیست؟

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: درخواست کروناییِ منتخب مردم تهران از روحانی / یک نماینده دیگر مجلس یازدهم کرونا گرفت / واکنش سردار جلالی به اظهارات مجری تلویزیون و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ 08 March 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

درخواست کروناییِ منتخب مردم تهران از روحانی

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: رئیس‌جمهور، شورای عالی امنیت ملی، قوای مسلح و همه آحاد مردم باید به کمک کسانی بیایند که در میدان مبارزه با کرونا هستند. عبدالحسین روح الامینی منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه رئیس جمهور، شورای عالی امنیت ملی، قوای مسلح و همه آحاد مردم باید به کمک کسانی بیایند که در میدان مبارزه با کرونا هستند، گفت: هرچه مقام بالاتر مدیریت مبارزه با کرونا را بر عهده بگیرد، معلوم نیست که بتواند کار را درست انجام دهد؛ اما کسانی که اکنون به عنوان مدافعان سلامت در میدان هستند در یک جبهه اند و باید همه با امداد، تعاون، کمک و همکاری وارد این عرصه شوند. وی با بیان اینکه تمامی ارگان‌های دولتی و غیر دولتی اعم از استانداری‌ها، شهرداری‌ها، وزارت کشور، فرمانداری‌ها، سرای محله، مساجد و هیات‌ها باید وارد این جنگ تمام عیار شوند، اظهار داشت: برای جلوگیری و پیشگیری از شروع بیشتر ویروس کرونا و برای آموزش و پیشگیری و تعاون و امداد سالمندان و گروه‌های در معرض خطر، همه باید بیایند و همت کنند. روح الامینی با بیان اینکه ساماندهی و نظم بخشیدن به نیرو‌ها در این جنگ بر عهده ستاد فرماندهی مقابله با کروناست، تصریح کرد: این ستاد به حق باید در وزارت بهداشت باشد، اما همه باید در خدمت آن ستاد باشند و توانمندی‌هایشان را به میدان بیاورند تا بار عوارض جانبی و ورودی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها کم شود.

یک نماینده دیگر مجلس یازدهم کرونا گرفت

روح الله عباسپور نماینده منتخب مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس یازدهم با انتشار فیلمی خبر داد که از مدتی پیش به بیماری کرونا مبتلا شده است. عباسپور در این ویدئو گفته است: «متاسفانه من دچار کرونا شدم. با ویلچر به بیمارستان آمدم و نمی‌توانستم از روی تخت و ویلچر پایین بیایم و مشکلات تنفسی شدیدی داشتم. اما بعد از یک هفته بستری، به دست کادر درمانی بیمارستان شرایط بهتری دارم. به خصوص دکتر توانا، که تشکر و سپاسگزاری از ایشان و همه کادر درمانی بیمارستان مدرس دارم که وضع بهتری نسبت به گذشته پیدا کردم و شرایطم تغییر پیدا کرده است. این افراد واقعا مصداق واقعی ایثار هستند.»

یک پیش‌بینی سیاسی درباره سرنوشت حسن روحانی

منصور حقیقت پور فعال سیاسی اصولگرا درباره نسبت مجلس آینده با دولت روحانی گفت: خیلی دولت کار سختی دارد. به نظر من باید یکسری مسائل مربوط به منافع کشور و مردم را با پایداری‌ها توافق کنند. شاید پایداری‌ها روحانی را استیضاح کنند، اما استیضاح او منتج به برکناری اش نمی‌شود، چون این اتفاق خیلی برای ما زشت است. یک سال از ریاست جمهوری او مانده باید تحمل کرد تا دوره اش به پایان برسد.

نظر زیباکلام درباره بیوتروریسمی بودن کرونا در ایران

زیباکلام درباره دلایل طرح موضوعاتی مانند بیوتروریسمی بودن شیوع کرونا گفت: بخشی از این اظهارات به واسطه پیشینه تاریخی و به نظر من بخش مهم‌تر آن به ضعف و عقب‌ماندگی علوم انسانی در ایران برمی‌گردد که چون نمی‌توانند خیلی از پدیده‌های سیاسی و اجتماعی را تبیین کنند این پیشامد‌ها را توطئه تلقی می‌کنند.

درخواست مداح معروف برای دفع کرونا

محمدرضا طاهری مداح اهل بیت (ع) در این مراسم طی سخنان کوتاهی به موضوع روز کشور و شیوع ویروس کرونا پرداخت و اظهارداشت: این ویروس منحوس بسیاری را در کشور درگیر کرده است و مهم‌ترین نیاز آن است که هر فردی به حدتوان خود برای حل این مشکل کمک کند. کمک هم در این حد که انسان، خانواده‌اش و اطرافیانش در امان باشند و به آن‌ها توصیه کنیم تا حدامکان در خانه باشند و به توصیه‌های وزارت بهداشت عمل کنند و هم افرادی که توانایی دارند کمک کنند. وی با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی در بسیاری از امور مانند زلزله و سیل پیش‌قدم بودند، تصریح کرد: هیأت برای مردم است، لذا همواره پیش‌قدم بودند و کمک‌رسانی داشتند. این گرفتاری تنها به دست دولت برطرف نمی‌شود و می‌طلبد که مردم کمک کنند. بسیاری از هیأت‌های مذهبی محلات و منطقه‌های خود را ضدعفونی می‌کنند و بسیاری از هیأت‌ها مشغول تولید ماسک و مایحتاج دفع این بلا شدند و خواهش می‌کنم تمام هیأت‌ها و مداحان در این امر کمک و سنگری را حفط کنند تا به حق امیرالمومنین (ع) این ویروس ریشه‌کن شود. طاهری با بیان اینکه اگر افرادی مایحتاج مردم مانند ماسک را احتکار کنند، بلا بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: در آیات قرآن داریم که خداوند بنا داشت قوم بنی‌اسرائیل را عذاب کند و پیامبرشان این موضوع را به آنان اعلام کرد. مردم خانه‌هایشان را به هم متصل کردند تا بتوانند به یکدیگر کمک کنند. خداوند زمانی که دید مردم به هم رحم کردند، عذاب را از سر آنان برداشت، لذا اگر مهربانی‌ها و دستگیری از مردم زیاد شود، این مشکل هم برطرف خواهد شد.

فعال اصلاح‌طلب: در شرایط بدتر از جنگ هستیم

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ما در شرایط بدتر از جنگ به سر می‌بریم و همه کسانی که دل در گرو سرافرازی کشور و ملت دارند باید تلاش کنند تا مشکلات را به حداقل برسانیم. هر جریانی باید برای دولت و تداوم کار دولت هر کمکی از دستش برمی‌آید انجام دهد. غلامرضا انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره وضعیت آینده دولت، با توجه به روی کار آمدن مجلس اصولگرا گفت: شیوع ویروس کرونا و اپیدمی بسیار گسترده‌ای که متاسفانه دامن کشور را گرفته است. همچنین محاصره اقتصادی و شرایطی که FATF برای مبادلات بانکی و اقتصادی کشور ایجاد کرد و در مجموع مشکلاتی که در حال حاضر پیش روی کشور است، باعث خواهد شد که مقامات و شخصیت‌های عالی‌رتبه نظام به مجلس اجازه تندروی و حرکت‌های رادیکال ندهند. این عضو سابق شورای شهر تهران درباره راهکار دولت با توجه به اوضاع کنونی گفت: دولت مجبور است با مشکلات عدیده‌ای که به برخی از آن‌ها اشاره شد، دست و پنجه نرم کند و فرصت چالش جدید را قطعاً نخواهد داشت. انصاری درباره عواقب احتمالی فشار مجلس یازدهم به دولت توضیح داد: اگر راه‌یافتگان به مجلس بخواهند از حرکت‌های تند و رادیکال استفاده کنند، دولت را به بن‌بست خواهند کشید. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین در خصوص احتمال عبور از بحران‌هایی که کشور را به چالش کشیده است، گفت: باید دعا کرد و از طرف دیگر همه دست به دست یکدیگر دهند. همان‌طور که گفتم، شرایط اصلاً عادی نیست.

واکنش سردار جلالی به اظهارات مجری تلویزیون

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی کوتاه به سخنان دلاوری مجری شبکه پنج سیما پاسخ داد.

متن این پیام بدین شرح است؛

«سلام

آقای دلاوری عزیز جسارتتان را می‌پسندم.

شما مبتنی بر فهم خودتان از قضیه حرف می‌زنید.

تلاش کردم هیچ وقت دعوت اصحاب رسانه را بی پاسخ نگذارم چرا که خبرنگاران را نماینده ملت می‌دانم.

درباره موضوع کرونا و جنگ بیولوژیک چند روز پیش با خبرگزاری فارس مصاحبه کردم. راجع به ابعاد دیگر مساله به دلایلی مجبور بودیم فعلا سخنی نگوییم. فکر کنم با بیان انتقادیتان این قفل شکسته شود.

این روز‌ها بیشتر مراقب هم باشیم.»

محمد دلاوری در برنامه شب گذشته تهران بیست در پاسخ به پرسش یکی از مخاطبان مبنی بر اینکه آیا شیوع ویروس کرونا در ایران یک حمله زیستی است خواهان مصاحبه رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این خصوص شده بود.

خواسته رئیس دولت اصلاحات از مردم

رئیس دولت اصلاحات ضمن قدردانی از فداکاری و کاردانی مجموعه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در مقابله با کرونا، از مردم خواست در پیشگیری و کنترل شیوع کرونا با رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی و تن دادن به شیوه‌ای در زندگی که لازمه این وضعیت است مشارکت کنند.

جلسه فوق‌العاده در مجلس برای کرونا

نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: فردا جلسه فوق‌العاده در این کمیسیون درباره ویروس کرونا تشکیل شده و رئیس مجلس و وزیر بهداشت نیز دعوت شده‌اند. به گزارش مشرق، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کویید ۱۹ در ایران به ۶۵۶۶ تن رسیده و از این بین ۱۹۴ مورد جان خود را از دست داده‌اند. ویروس کرونا از ۳۰ بهمن ماه بود که توسط وزارت بهداشت شناسایی و یکم اسفند ماه رسانه‌های داخلی خبر شیوع و گسترش آن را از قم اعلام کردند و پس از آن دیگر شهر‌های ایران نیز به این ویروس که قابلیت بالایی در تکثیر و شیوع دارد گسترش یافت.

توصیه موحدی کرمانی درباره مبارزه با کرونا

رئیس جامعه روحانیت مبارز گفت: همه مردم باید دستورها و توصیه‌های وزارت بهداشت و مسوولان مبارزه با این بیماری را رعایت کنند تا ان‌شاالله از گسترش بیش از پیش آن جلوگیری به عمل آید. به گزارش مشرق، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور از درگاه خدای متعال برای این بیماران درخواست بهبود و عافیت کرد و گفت: همه مردم باید دستورها و توصیه‌های وزارت بهداشت و مسئولان مبارزه با این بیماری را رعایت کنند تا انشاالله از گسترش بیش از پیش آن جلوگیری به عمل آید. وی با تقدیر از تلاش مجاهدانه پزشکان، پرستاران و دست اندرکاران وزارت بهداشت و درمان، اظهار داشت: من به نوبه خودم از این عزیزان تشکر ویژه دارم و حقیقتاً آنچه مطلع شدم حاکی از این است که این عزیزان جانفشانی می‌کنند و در این جهاد بزرگ همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، خوب شرکت کرده‌اند و خودشان را به خطر انداختند تا مردم به سلامت و عافیت نائل آیند. رئیس جامعه روحانیت مبارز با توصیه به دعا و توسل در این ایام، افزود: همه باید متوسل به حضرت مهدی (عج) و اهل بیت پیامبر (ع) باشیم تا این بلیه با عنایت پروردگار متعال دفع بشود.

نماینده گرگان هم کرونا گرفت

نماینده گرگان در مجلس با تایید خبر ابتلای خود به کرونا گفت: دو هفته است که در قرنطینه هستم. نورمحمد تربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از مثبت بودن نتیجه تست کرونای خود خبر داد. وی گفت: نتیجه تست کرونای من مثبت بوده و اکنون مدت دو هفته است که در قرنطینه هستم.

نماینده مجلس: به داد مازندران برسید

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بحرانی خواندن اوضاع این استان گفت: آقای رییس جمهور! به داد مازندران برسید، تلفات هر لحظه در حال افزایش است. محمدعلی شاعری رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بحرانی خواندن اوضاع استان و با خطاب قرار دادن رییس جمهور، خواستار اجرای هر چه سریعتر موارد زیر در راستای مقابله جدی با کرونا در مازندران شد.

خودداری برخی کشور‌ها از ارسال اقلام بهداشتی به ایران

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: برخی کشور‌ها اجازه ورود اقلام بهداشتی به ایران را ندادند. دکتر جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: برخی کشور‌ها اقلام بهداشتی مانند ماسک را در گمرکات خود نگه داشتند و اجازه ورود این اقلام به ایران را ندادند. او با بیان اینکه وضعیت کرونا در برخی استان‌ها مانند گیلان، مازندران، گلستان، قم، اصفهان و تهران شیب بالایی دارد، افزود: وضعیت تولید ماسک در حال حاضر مناسب و تولید اقلام بهداشتی در کشور نیز در حال افزایش است. دکتر جان بابایی گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در حال حاضر افزایش یافته است، اما این هنر نیست که بخواهیم مردم را بیشتر بستری کنیم بلکه هنر این است که افراد شرایط خود قرنطینگی را در منازل اجرا کنند. معاون درمان وزیر بهداشت گفت: تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌ها باید به سرعت کم شود چرا که برخی افراد با مراقبت در منزل بهبود پیدا می‌کنند.

روایت سفیر ایران از قدر شناسی چینی‌ها

محمد کشاورز زاده سفیر ایران در چین درباره قدر شناسی چینی‌ها از مردم ایران توئیتی منتشر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: سینا کرمی آن جوان دلاور بختیاری را بخاطر دارید که در ووهان ماند. اکنون کافی شاپ واکاندا ۳۴ هزار ماسک اهدا و روی آن نوشته: سینا، وقتی ما در شرایط سخت بودیم ما را رها نکردی و ایستادی کمک کردی و اکنون سرزمین مادری تو «ایران» در شرایط سخت است. ما تو و کشور تورا رها نخواهیم کرد.

نامه به رئیس جمهور برای قرنطینه مناطق آلوده

محمد رضا نجفی نماینده مردم تهران در مجلس در نامه‌ای به رییس جمهوری خواستار قرنطینه کامل مناطق آلوده در اسرع وقت شد و بر ضرورت انجام اقدامات حمایتی برای قشرهای آسیب پذیر و فراخواندن مدیران ارشد و مجرب دولت‌های پیشین در همین راستا تاکید کرد.

توئیت کرونایی حسام‌الدین آشنا

«حسام‌الدین آشنا»، مشاور رییس‌جمهور روحانی در توییتر نوشت: «‏با شعر و شعار، خودشیفتگی و دیگران را ریز دیدن، گز نکرده پاره‌کردن، ضعف پیش‌بینی و پیش‌گیری، شخصی‌کردن موضوعات و بخشی نگری در تصمیمات، اقدامات کوتاه‌مدت و کم‌اثر و هراس از کمک خواستن نمی‌توان بر بحرانی جهان‌گیر فائق شد.»

مصرف الکل تقلبی در اهواز جان ۷ تن را گرفت

معاون دادستان اهواز گفت: مصرف الکل تقلبی در اهواز باعث مرگ هفت نفر در این شهرستان شد. علی بیرانوند روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: تعدادی از شهروندان اهوازی به دنبال شایعه موثر بودن خوردن الکل برای دفع ویروس کرونا روز گذشته اقدام به خرید الکل غیر خوراکی کرده و سپس به مصرف آن روی آوردند که متاسفانه باعث مرگ هفت تن شد. وی اضافه کرد: همچنین تعداد ۴۸ نفر نیز مسموم شده اند که تعدادی از آنان بینایی خود را از دست داده اند که اکنون در بیمارستان‌های اهواز بستری و تحت درمان هستند. معاون دادستان اهواز احتمال فوت تعداد دیگری از افراد مسموم را نیز رد نکرد و گفت: با توجه به گستردگی مسمومیت ناشی از مصرف الکل صنعتی توسط ایسن افراد احتمال مرگ تعداد دیگری از این افراد وجود دارد. وی در عین حال گفت: کارشناسان این دادستانی در حال بررسی موضوع هستند که در صورت کسانی در این زمینه مقصر باشند را دستگیر کنند. نماینده رییس کل دادگستری در ستاد مبارزه با ویروس کرونا در اهواز اضافه کرد: مردم و به خصوص جوانان به تبلیغات دروغین فضای مجازی که اغلب هم فاقد سندیت علمی است توجه نکنند، زیرا ویروس کرونا دارای ابعاد ناشناخته‌ای است و هنوز درمانی برای آن پیدا نشده است.

جان پرستاران شرق گیلان با کمبود جدی تجهیزات محافظتی در خطر است

مسئولان نظام پرستاری و پرستاران بیمارستان‌های شرق گیلان براساس فراخوان قبلی همچنان برای حفظ جان گروه‌های پزشکی و پرستاری چشم به راه کمک‌های مردمی و خیرین هستند و می‌گویند با افزایش بیماران تنفسی و کمبود امکانات جان کادر پرستاری و درمانی درمعرض خطر بیشتری قرار گرفته است. مسئول روابط عمومی نظام پرستاری شرق گیلان روز یکشنبه با قدردانی از هموطنانی که کمک‌های خود را به بیمارستان‌های شرق گیلان اهدا کردند، گفت: با توجه به افزایش مراجعه بیماران با علائم حاد تنفسی به تمامی مراکز درمانی؛ گروه‌های پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی استان در معرض کمبود شدید تجهیزات به ویژه ماسک‌های فیلتر دار هستند. محمد حسین پور با بیان اینکه اینکه این اقلام مصرفی بوده و هر چقدر هم تامین شود به دلیل مصرف روزانه و عفونی شدن لباس‌ها و برخی تجهیزات باز هم نیاز است، گفت: بیمارستان‌های شرق گیلان نیازمند ارسال سریع، فوری و مستمر تجهیزات به مراکز درمانی و بیمارستانی هستند که امیدوارم مردم برای مبتلا نشدن کادر زحمتکش بیمارستانی به کمک این گروه‌ها بشتابند.

صداوسیما پیام‌رسان سروش را به مزایده گذاشت

با وجود تبلیغات و تلاش‌های گسترده برای جا انداختن پیام‌رسان سروش به جای تلگرام، صداوسیما برای نوبت دوم فراخوان مزایده این پیام‌رسان را آگهی کرده است. براساس آگهی مزایده عمومی منتشره ازسوی صداوسیما که برای نوبت دوم منتشر شده، مهلت دریافت اسناد مزایده، از ساعت ۱۲ دوشنبه ۱۲ اسفند تا ساعت ۱۶ دیروز شنبه ۱۷ اسفند ماه ۹۸ اعلام شده است. پیام‌رسان سروش به موازات فرایند فیلترینگ تلگرام تولید و با تبلیغات گسترده شبکه‌های مختلف صداوسیما تلاش شد جایگزین تلگرام شود؛ به گونه‌ای که مدیر این پیام رسان، فروردین ۹۷ گفته بود «سروش» با قابلیت‌های بیشتر جای تلگرام را می‌گیرد. با این حال هم با بالا رفتن تعداد کاربران دچار برخی مشکلات فنی شد و هم در مجموع آن گونه که در نظر بود مورد استقبال قرار نگرفت. این در حالی بود که هزینه زیادی برای توسعه این پیام‌رسان انجام شده بود و در مواردی نیز دولت برای ارائه بودجه بیشتر تحت فشار تبلیغاتی و رسانه‌ای قرار می‌گرفت.

روحانی جنجالی جلسه ستاد بحران قم کیست؟

به تازگی فایل صوتی در فضای مجازی از جلسه ستاد بحران قم منتشر شده که واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشته و بهانه برخی کانال‌ها برای هجمه به نظام و روحانیت شده است. در این فایل صوتی شخصی که خود را تقی‌نیا و طبیب اسلامی معرفی می‌کند، در حالی که مشخص است بدون این که عضو جلسه باشد، با اصرار وارد این جلسه شده است، از رئیس جلسه می‌خواهد به حرف‌های او گوش دهند. ابتدا مسئولان حاضر در جلسه اجازه صحبت به وی نمی‌دهند و در نهایت با اصرار زیاد، به وی اجازه صحبت در حد دو دقیقه داده می‌شود. او می‌گوید به اتفاق ۲۵ تن از اطبای طب اسلامی آمده تا صدای خود را به گوش رهبری برساند. تقی‌نیا می‌گوید ۱۲ سال در حوزه طب اسلامی زحمت کشیده است؛ در همین ابتدا بین وی و یکی از حاضران در جلسه بر سر مدرک تحصیلی او جدال لفظی رخ می‌دهد و فرد مذکور به وی می‌گوید: «از کجا در زمینه طب اسلامی مدرک گرفته‌اید» و تقی نیا پاسخ می‌دهد: «از حوزه». پزشک در جواب می‌گوید: «حوزه علمیه صلاحیت دادن مدرک پزشکی را ندارد.» تقی نیا هم پاسخ می‌دهد: «آیا امام صادق هم صلاحیت ندارد و ...»

رمضانعلی تقی نیا، از ارادتمندان تبریزیان است که در کانال وی به عنوان فرد مستقل و مورد تایید تبریزیان معرفی شده است. عباس تبریزیان همان کسی است که ماجرای آتش‌زدن کتاب «اصول طب هاریسون» توسط وی و انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی جنجال‌ها و واکنش‌هایی رسمی و غیررسمی را به دنبال داشت؛ تا جایی که صدای وزارت بهداشت و مدیر حوزه‌های علمیه هم درآمد. تقی نیا همچین به عنوان استاد طب شیعی در سایت‌های محلی استان‌های شمالی کشور معرفی شده است که به سخنرانی و ویزیت رایگان بیماران لاعلاج و صعب العلاج (تمام بیماری ها)! مشغول فعالیت است. این در حالی است که براساس نامه‌ای که علیرضا عسگری مدیرکل وقت دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت در سال ۹۶ به معاونت‌های درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی نوشته است، فعالیت تبریزیان و شاگردان وی در حوزه طب سنتی و اسلامی غیرقانونی اعلام شده و خواستار رصد و نظارت بر فعالیت‌های غیرمجاز آقای تبریزیان و شاگردان وی و معرفی متخلفین به مراجع قضایی شده است. /ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۸۸
خوب شما هم جواب منطقی بده
پاسخ ها
حکیم باشی
| Sweden |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
بلافاصله با ورود به منزل دستهای خود را تا آرنج به مدت 30 ثانیه وبه شکل صحیح با آب گرم دست سوز بشوئید.برای ضد عفونی کردن بینی ومجاری تنفسی یک عدد عنبر نسارای اصل (پوسته بیرونی به رنگ سبز تیره است)وداخل آن سبز روشن )را به 3 قسمت تقسیم کنید .یکی از آن 3 قسمت را روی شعله گاز قرار دهید تا دود از آن بلند شود.سپس عنبر نسارای آتش زده شده را داخل ظرفی گذاشته و و یک پارچه مثلا یک چادر زنانه را روی سر خود بکشید ومانند حالت بخور دادن 60 ثانیه صبر کنید وسپس بروید بینی وحلق وگلوی خود رابشوئید .با این راه حل شما کرونا را شکست داده اید والبته باید تا پایان یافتن کرونا در کشور هر روز یک مرتبه ادامه دهید.سالم وپیروز باشید.
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
خدا شفات بده!!!!!عنبر نساراا!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
تابناک این نظر را حذف کنید
باعث گمراهی مردم هست اینجا که جای تجویز نیست
اونم تجویز این آقا که کاملا بر خلاف نظر پزشکان است و به سیستم حفاظتی ریه آسیب میزنه
کوروش
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
به درد بی درمان مبتلا شدیم . به درد بی درمان در باره دو سیاست . در باره دو تا امور پزشکی . دو تا اقتصاد . دو تا دولت . . دو تا فرهنگ ...یکی به دستاورد بشری و علمی و ان دیگری به ماورا طبیعه . این تناقصات و کشکمش بین‌مردم از یک طرف و از طرف دیگر گروهی که اهداف دیگری را پیروی و دنبال میکنند . این حجم زیاد تناقضات باعث مشکلات زیادی در کشور ایجاد کرده . واقعا کشور با دو متولی دارد گرفتار میشود ؟ عاقلی نیست کشور را از بن بست در عقلانیت نجات دهد ؟ کاربران در این بحث چالشی شرکت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
عنبرالنسا را برای خانواده
ات تجویز کن
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
پشکلش تازه باشه یا کهنه دکتر؟
ناشناس
| Canada |
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
باید قبول کرد عده ای از مردم، ، مثل هیپیهای غرب یا این طرفدارای طب اسلامی،اعتقادی به طب‌کلاسیک و بقول خودشون شیمیایی ندارن، البته بهاش رو هم با جونشون میدن، نکته اینه که نباید برای اینها بلندگو فراهم کرد و بهشون اعتبار داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اونهایی که ادعا می کنند مفید نیست یک مقاله علمی در جهت مفید نبودن و آسیب رسوندن ارائه بدن
لطفا؟ چینی ها از طب نوین و طب خودشون ترکیبی دارن کرونا رو درمان می کنند. ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
کشور بر باد فنا رفته است نمیدونم چرا اقایان با دنیا صلح نمیکننن حداقل یکم دارو وترد بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
آخه جواب ندارد که بدهد !!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اینجوری اگر ریه سالم هم داشته باشی سرطان ریه میگیری. دود مدفوع الاق ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
دهها سال است گرفتار جدال بین طب سنتی و جدید هستیم.آیا مقامی نیست که بین این دو مصالحه ایجاد کند و نمایندگان اینها را بنشاند و نکات مثبت مورد توافق طرفین را استخراج و تایید کند؟
ناامید
| Switzerland |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
سید اصلاحات رو هنوز دوست دارم و قبولش دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
استیضاح فرمالیته به درد خودتان می خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
شبانه ودرروزتعطیل باهدف حمایت ازبورس نورچشمی مصوبه هیات مدیره بورس را وتو کردند ودامنه نوسان رااز ۲ درصد به همان میزان قبلی یعنی ۵ درصد رساندند غافل ازاینکه بااین تصمیم سرعت وشدت سقوط بورس بیشتر خواهدشد !!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
یک سوال دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



یک رئیس جمهور باید دیگه چیکار بکنه که برکنار بشه؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
آخر سال نزدیک به شب عید که میشدیم مادرم همه چیز های به درد نخور خونه رو یا می ریخت دور یا به سمساری میفروخت

الان گفتی صدا سیما سروش رو گذاشته برای فروش نمی دونم چرا یهو یاد اون خاطره افتادم
حکیم نباشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
تابناک لطفا نظر این حکیم باشی رو حذف کن، استفاده از روغن بنفشه رو یادش رفته بنویسه،
طبق اماری که وزارت بهداشت منتشر کرده هیچ خبری نیست
194 نفر فوت شدن که از فوتیای انفولانزا کمتره!
خواهشا سیاه نمایی نفرمایید!!!!!!!!.
از شنبم همه چی عادیه
پاسخ ها
سیدحسنی۳نیک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
سوال
محرومین مرحوم
یا
مرحومین محروم
؟مسئله اینست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
داداش فکر کردی وزارت بهداشت احمقه که در ورودی بسیاری از شهرها نیروهایی رو برای چک کردن مسافرین گذاشته اگر اوضاع بحرانی نبود این کار رو نمی کردن خطر ناکتر از بیماری جدی نگرفتن اونه .
از قم هستم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
من یک پیشنهاد دارم اون مسئولان رده بالا که حقوق های نجومی میگیرند ... ککشون هم نمیگزه ... بیارید بنشانید در بیمارستان های محل نگهداری کرونایی ها .. و بعد بفرمایید الان تصمیم بگیرید .. نه اینکه 1000 کیلومتر آن طرف تر در خانه های ویلایی شان ... بگن ماشالله .. مردم مقاومت می کنند.
لطفا انتقال دهید ...
الان وقت حساب و کتاب است.
الان وقت جواب دادن است
روحانی نتوانست جلوی آن انسان های مدیر نما و ناقابل را بگیرد.. بسم الله .. مگر اینکه بگویند من احساس میکنم کرونا گرفته ام و نمیام ..
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
ملت همیشه در صحنه هم در راه شمال چهره فرهنگی خود را نسبت به نظام سلامت نشان می دهند واقعا خجالت دارد
366 فوت بر اثر کرونا در ایتالیا!!
یک کشور اروپایی!
اگه اونا نتونن کرونا رو مهار کنن ما هم نمی توانیم!
پس باید همه رعایت کنند

هنوز بازار ها عده ای خرید های غیر ضرور می کنند!

امروز جمعه مغازه ای لوازم زینتی منزل پر بود از مشتری!
دیروزم همینطور
پاسخ ها
حق گو
| United States of America |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
ایتالیا هم واتیکان را دارد و نباید حساب این کشور رو با اروپا یکی دونست.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
بعضی ها فقط نمازهای جمعه و جماعت را عامل انتشار کرونا می انستند که خدا را شکر تعطیل شدند ظاهرا بقیه مسائل مثل شمال رفتن و خرید و بازار گردی اشکالی ندارند.
حوزه تبریزیان را قبول ندارد چون اخباری است و مخالف اجتهاد اصولی.
دانشگاه هم تبریزیان را قبول ندارد.
برخی مراجع صریحا ایشان را رد کرده اند.
اما عده ای عوام اورا قبول دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
یک هفته ایشان را بیرید بیمارستان مسیح دانشوری
و ببندنش به تخت های بیماران بد حال و ۳ وعده خوراک هم بهش بدهند و یک راست ببرمش در یک اطاق خصوصی در ها را قفل کنند
ارسلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
قبول داری یا نداری، اگر کرونا گرفتی ، برای درمان یکبار هم )
که شده، داروی امام کاظم (ع) را که ترکیبی از هلیه سیاه+ مصطکی و شکر سرخ می باشد را امتحان کن، این دارو معجزه می کند، تمام کسانی که آن را مصرف کرده اند ، بهبود یافته اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
سوال بزرگ من از جامعه روحانیون و اختصاصا حوزه این است که واقعا فردی با این ضریب هوشی میتواند به درجه آیت الهی برسد؟

وای بر ما
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
آقایونی که تبریزیان رو قبول ندارید: ما هم قبول نداریم ما پزشکارو قبول داریم به شرط این که یه کاری بکنن این نمیشه هیچ راهکاری نداشته باشن هی بگن دستانو بشورید خب اینم ظب سنتی میگه خب چه فرقی بین این دو تا هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
انا به کفته خودش رییس جامعه سرطان شناسان هلند که از قضا خانم مجردی است از ایشان دعوت کرده به هلند برود، مهمان او باشد و علم خود را به هلندیها بیاموزد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
خودت داری میگی عوام، عوامن که قبولش دارن
مشکل کشور فقط اقای رئیس جمهور نیست که با جابجایی او مشکلات حل شود .
کشور باید با شرکت همه اقشار، و نماینگان باید منتخب همه باشند ،کار ها باید به کاردانان سپرده شود.
مثلا برای مبارزه با کرونا باید ستاد مرکزی را پزشگان و متخصصان و دانشگاهیان در دست داشته باشند و قانون آنها راحمایت کند.
پاسخ ها
لابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
آقای کاربر مجلس دهم که همه بودند
چی شد نمونه اش تصویب برجام در 20 دقیقه
مشت نمونه خروار
هموطنان عزیزم.میخواهم تجربه شخصی خودم را از این ویروس با شما در میان بگذارم.میدانیم که ویروس درمان پزشکی ندارد و کادر درمانی پزشکی خود در صف اول مبتلایان به ویروس قرار دارند و متاسفانه تعدادی از این عزیزان را نیز از دست داده ایم. ویروس یک موجود غیر زنده با کپسولی از چربی است.کپسول ویروس اگر از بین برود خود ویروس هم بیماریزایی خود را از دست خواهد داد.برای همین توصیه به شستشوی مرتب دستها میشود.اگر مبتلا شدید باید در درجه اول استراحت و خواب کافی داشته باشید و به بدنتان اجازه دهید همه نیرویش را صرف مبارزه با ویروس نماید.سیر وپیاز و زنجبیل و عسل و ابلیمو و.... از ابتلا به بیماری جلوگیری نمیکند اما با کمک به سیستم ایمنی شما انرا در جنگ با ویروس تقویت نموده و از درگیر شدن بدن با باکتریها جلوگیری میکند.وسط جنگ با ویروس بیماری دیگری نمیخواهیم!!!.از افتاب گرفتن فراموش نفرمایید که افتاب دشمن بیماریهای ویروسی است. روزی نیم ساعت و بیشتر بدن خود را در معرض تابش خورشید قرار دهید تا هم ویتامین دی بدن تامین شود و هم اشعه ان ویروسها را از بین ببرد.از بخور گرم غافل نشوید.با تب زیر ۴۰ درجه به هیچ عنوان مقابله نکنید زیرا ان واکنش طبیعی بدن برای کمک به سیستم دفاعی و کاهنده تحرک ویروسهاست.گرما و تابش خورشید دو عاملی هستند که اجازه انتشار ویروسها را در فصل تابستان نمیدهند و به همین دلیل هیچگاه اپیدمی ویروسی در انزمان نداشته ایم.اپیدمی سریعتر ویروس در گیلان و مازندران نشان میدهد ویروس هوای مرطوب را دوست دارد. با روشن کردن بخاری رطوبت اتاق را از بین ببرید.بدنتان را گرم نگه دارید و مایعات و سوپ گرم بنوشید.از ویتامین سی طبیعی غافل نشوید. روحیه خود را نبازید.این ویروس در موارد خیلی پیشرفته با حمله به سیستم تنفسی ریه ها را از کار میاندازد و برای حقیر ۵۰ درصد ظرفیت ریه را از بین برده بود.اسپری سالبوتامول مقدار بسیار کمی موثر است اما بهترین کار بخور گرم مخصوصا بخور گرم شلغم برای رساندن هوای گرم به ریه هاست.به هیچ عنوان تا بهبودی کامل از منزل خارج نشوید زیرا تنفس هوای سرد یا کثیف بنفع ریه های شما نیست.این ویروس همه چیزش شبیه انفلوانزا و علایم و درمان ان نیز به همان صورت میباشد تنها تفاوت اینستکه در برخی افراد حتی اگر مانند حقیر زندگی بدور از دود هم دارند باعث اصطلاحا اب اوردن ریه میشود.
انچه حقیر عرض کردم تجربیات طب سنتی بوده که در درمان این بیماری برای بنده موثر بوده . در عین حال کسانی در سالهای اخیر به ناگهان طب جدیدی اختراع کرده و درمان ویروس را با ترکیبات شکر و رازیانه و امثالهم پیشنهاد میدهند بنظر حقیر مبنای علمی و تجربی و عقلی ندارند.لذا بین درمانهای طب سنتی با بقیه مدعیان تفاوت قائل شوید.ارادتمند شما خواننده همیشگی تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
برادر عزیزی که با شلغم خودت درمان کردی میدونی اگه داروهای مهار کننده پروتیاز ویروسی نبود دستگاه اکموانبود مهار کننده اینترلوکین نبود بقیه درمان هایی که حاصل خوندن حداقل صد مقاله علمی به وسیله امثال من هست که حداقل به غیر از دارو های ضد ویروس که بحثشون مفصل 19 درمان دارویی و حمایتی با خوندن صد مقاله و مرور صدها صفحه از کتب ایمونولوژی و ویروس شناسی و عفونی و فیزیولوژ بدست آوردم بعد شما پیشنهاد شلغم و عسل و عنبر نسارا به مردم میدین ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
عزیز پزشکی که مطلب بنده را لایق انتقاد دانسته اید اولا از جنابعالی متشکرم که قسمتی از مطلب طولانی حقیر را مطالعه فرمودید.بنظر من طب سنتی و علوم پزشکی رقیب هم نیستند بلکه در کنار هم قرار دارند.کسی که به طب سنتی اعتقاد دارد کتاب پزشکی هاریسون اتش نمیزند.بو علی سینا هم یک طبیب طب سنتی بود .علوم پزشکی اکادمیک به شکل کنونی با قدمت حدود صد سال در برابر هزاران سال قدمت بشر نوپاست. قطعا انچه حقیر عرض کردم نافی مراجعه به پزشکان و استفاده از درمانهای علمی نیست و میتواند بعنوان درمان کمکی مورد توجه باشد.حقیر تجربیات شخصی خود را خواستم تا با هموطنانم به اشتراک بگذارم ولی با توجه به برداشت حضرتعالی و نظر کاربر حکیم باشی که قطعا به طنز و کنایه نوشته شده توضیح را ضروری دانستم.از حضرتعالی در هر مکانی که تشریف دارید و دغدغه شما برای سلامتی هموطنانمان صمیمانه سپاسگذارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
افتاب و شلغم را تایید می کنم . کار به کرونا ندارم . ریه هایم ملتهب و بی نهایت سرفه می کردم . 13 بار یه پزشک مراجعه کردم و انواع ان را دیدم . یکی از ایشان گفت نباید دکتر رو عوض کنی تا یک نفر به تکرار دردت را بفهمد . فقط 7 بار پیش او رفتم . و کلی انواع پنی سیلین مصرف کردم . . انها به من زبان بسته فقط در حد مشتری نگاه می کردند . و بالاخره من از رو رفتم . و رها کردم و چند سال دیگر با این سرفه ها ادامه دادم .
نهایت الامر زن همسایه دلش به حالم سوخت وفقط 3 روز برای من اب شلغم جوشیده اورد . تاثیر محسوس ان را دیدم . روی من کم شده بود . انوقت به حرف مادرم م رو گوش دادم او مدتها می گفت کلاه بپوش پسر جان و من کلاه پوشیدم . سرفه من بعد از یک هفته تمام شد و ریه ام راحت شد . افتاب را هم خودم تجربه کردم که خوب است .
من همچنان به هوای سرد و به خصوص خشک حساسم ولی دو سال است که رنگ پزشک و بیمارستان را ندیده ام .
با این نس
+اب شلغم + کلاه + گاهی افتاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
از وقتی علم الکترونیک بوجود اومد بشر تلاش زیادی می کرد با دانش آنالوگ هدف هاشو جلو ببره به نتیجه هم میرسید ولی با راه حل های بسیار بسیار پیچیده و گران، مثل ارتباطات آنالوگ، مدارهای پردازش آنالوگ تلویزیون های آنالوگ، تا اینکه به دانش دیجیتال ارزش داده شد، و بسیاری از هدف ها به روش دیجیتال پیگیری شد ، هدف ها محقق شد ولی خیلی ساده تر و ارزان تر و دقیق تر که نتیجه رو میبینیم موبایل های هوشمند ارتباطات سریع و.... خیلی وقت ها مسایل که با ۱۰۰ نوع دارو به سختی به نتیجه میرسه ممکننه جواب راحت تری داشته باشه پس باید به همه روش ها فکر کرد ممکنه همین عنبر نسا یا شلغم نتیجه اش معادل کلی دارو باشه ، پس از روی تعصب چیزی همینطوری رد نکنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
تشکر از هموطن عزیز که تجربه ارزشندش رو به اشتراک گذاشته. و تأسف برای فردی که ظاهرا ادعای علم پزشکی داره و انبوهی از اصطلاحات پزشکی استفاده کرده که معلوم نیست درسته یا غلطه. من به این شخص ناشناس که پاسخ داده پیشنهاد میکنم که با کمک گرفتن از مشاوره روانشناسی کمی ظرفیت شنیدن نظرات متفاوت رو در خودشون ایجاد کنند و اگر واقعا متخصص هستند هم یاد بگیرند که در هنگام ارتباط با مردم غیر متخصص از زبان تخصص استفاده نکنند. کمی هم به فکر تورم ایگو خودشون باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
ناشناس 23:34 ما که نفهمیدیم چی تو چنته داری فقط از اول تا آخر مکرر گفتی چندصدتا مقاله ویروس شناسی و ایمونولوژی خوندی در آخر هم برای خراب کردن کامنتگذار اصلی نسبت درمان با عنبر نسارا به وی دادی که ناجوانمردانه است. پزشکانی مانند شما موجب وهن جامعه پزشکی میشوند چون در مقابل تاثیرات نیکویی که در تامین سلامت جامعه دارد رفتارهای متکبرانه و دور از اخلاق هم زیاد ازخود بروز میدهند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
جناب 23:43
یک بار دیگه مطلب بالا رو مطالعه بفرما...مشخصه هیچی حالیت نیس، این بنده خدا میگه:
استراحت کامل
مصرف ویتامین د
گرفتن نور خورسید
مصرف مایعات
گرم نگه داشتن بدن
عدم خروج از منزل
عدم تنفس هوای سرد
از بین بردن رطوبت محیط
و
در ضمن وضعیت جسمی افراد مبتلا متفاوته و ممکنه یک نفر با رعایت همین نکات بهبود پیدا کنه. ...
صد مقاله ای که هم که خوندی همین رو میگه
شهره
| Belgium |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
شما درج کردید که ویتامین د برای این بیماری مفید است و افتاب بگیریم با لباس یا بدون لباس اگر با لباس چطور این نور خوشید را بدن جذب کند و اگر بدون لباس کجا این کار را انجام بدهیم ممنون
صبح جمعه از سرنوشت خودش خبر دار می شه
حاحاححاحاحاحاحاحاحاحا قحقحقحقحق هههه
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
هر هر . خوش خنده !!! میخواستم منفی بزنم اشتباهی مثبت زدم
متخصص ایمنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
دوست گرامی ... جملات بالا نشون میده صدمی از ایمنی شناسی نمیدانی .. به کسی حرف میزنی که چیزی نمیداند .. من خودم ایمونولوژیست هستم ...اولا اینترولوکین و سایر پاسخ های ایمنی که یک حجم زیادی از پاسخ باعث پر شدن ریه فرد میشه .... امسال شما با مقاله های بی ربطشون .. دست کشور رو خالی کردید از تحقیق و فقط پول نویسنده مسئول رو گرفتید ... و خوردید .. اگر سر قضیه ایمنی یا حتی ویروس و میکروب کسانی که الان جایگاه استاد هستند سرسونی وجدان داشتند و تحقیق درستی میکردند اینگونه نمی شود ... اوف بر شما ... باید جوابگو باشید در اخرت نه اینکه اینجا ادعا کنید و حرف بزنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
پیام این بنده خدا یعنی
روحانی تو این مملکت هیچ کاره ستذ تنها کاری که میکنه قحقحه زدن یا پوزخند زدن به ملته
بنزین را یادتون رفت؟
اینذهمه منفی واسه چیه؟
ندیدید روجانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
عزیز هرهر خنده نال دکتر حسن جانه
کاری که در هر حال جلو دوربین تکرار میکنه
چه خبر خوش چه بد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
هرهر حسن آقا جلوی دوربین منظور است عزیز
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
هه هه ؛ هه هه ؛ با همقد خودت شوخی کن ؛ جوجو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
شما کم دیدید حسن خان چطرر جلو دوربین قحقه می زنه؟
آقای تدارکاتچی بر ای این همه مسائل اخیر ساکت بودی حالا هم حرفی نزنید برای خودت و بقیه بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اآقای تدارکچی میتواند تدارک قرنطینه استانها بخصوص قم با متخصصان پزشک و دانشگاهیان را اجرا کند..
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
دوست عزیز به جای کنایه به دولت کاش عاملان بدبختی مردم قم را شماتت می کردی
یاد جمله معروف سریال مدیری افتادم چه جسارتا!!!! این حق طبیعی مردم است که از کلیه سلفی بگیران از سلبریتی ها گرفته تا کمر فرو روندگان در اب و‌..... که بوقت سیل و زلزله و تخت بیمارستان بزرگان از خود سلفی منتشر میکنند، درخواست کنند تا با گرفتن سلفی و عکس و فیلم از حضور سبزشان در بین بیماران کرونایی نشان دهند مردم اشتباه میکردند اگر فکر میکردند اقایان دنبال شو اف هستند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Belize |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
الان که چند وقتی نه مسئولی پیداش هست و نه منبری و نه مداح و نه سلبریتی و نه ورزشکارای میلیاردر و فقط یه عده پرسنل بیمارستانا از پرستا و پزشک و خدمات و بیمار بر توی صحنه هستن و فقط تا حالا از قشر پرستار و پزشک یه عده در جهت سلامت جامعه جان دادن و مردم با ادعای فرهنگ دارن روز به روز در پخش بیماری کمک میکنن البته میدونم تابناک جیره خور این پیام منتشر نمیکنه ولی مردم جان شما و خانواده هاتون برای هیچکس کوچکترین ارزشی نداره خودتون به خودتون رحم کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
فعلا که علما و طلاب با خانواده هاشون گروه گروه دارند به کیش و هتل های ۵ ستاره میروند
و به حساب مردم میخورند و لذت میبرند
و مردم کیش را آلوده میکنند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
عزیزان من آخه الآن یک مداح و سلبریتی چه کمکی می تواند انجام دهد؟ در زلزله و سیل می توانستند پولی جمع کنند اما اینجا بغیر از سخن و روحیه دادن کاری نمی توانند انجام دهند.یادتان رفت که در سیل و زلزله هم چقدر سرزنش شدند و دادگاه رفتند و حسابشان بلوکه شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
متاسفانه اخبار و فیلمهایی منتشر شده
که روحانیون گروه گروه با خانواده عازم جزایر قشم و کیش
و استقرار در هتلهای لوکس و اقامتگاه های دولتی هستند !؟
دقیقا همان کسانی که نگذاشتند
تا قم قرنطینه گردد و بد ترین شرایط خطرناک را برای مردم و کشور بوجود آوردند
توصیه های مداحان رو جدی بگیرید!
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
طرف در "مراسم" که وزارت بهداشت ممنوع کرده تاکید به رعایت نکات مدنظر وزارت بهداشت داشته!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
لطفا وقتی ندیدید برنامه رو نظر ندین هیت بصورن مجازی بوده وانفرادی اجرا شده نسیم خانم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
هاهاهاهاااااا
ناشناس
| Czechia |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
جدی گرفتیم که وضعمون این شده.کلی میگم
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
افرادی که مغرضانه تا اسم مداحان رو می شنوید فوری نظرهای منفی و بیخود میدین چطور نوبت خودتون که میشه جمله معروف "قضاوت نکن" از دهنتون نمی افته؟
حالا شما هم قضاوت نکنید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
کامنت نا امن
طرفداران تبریزیان سوله ای را به بیمارستان تبدیل کنند و تعداد کروناییهای وارد شده و سالم خارج شده را به صورت دقیق مشخص و اعلام کنند تا مشخص شود راست میگویند یا خدای نکرده شیاد هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
ممکنه از همونجام سالم کسی بیاد بیرون چون دارو نداره بدن خودش میجنگه فقط بدن رو حمایت میکنن تو بیمارستان
روغن بنفشه رو اگه خودشون استفاده میکردن چپ و راست انگلیس تشریف نمیبردن برا مداوا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
متاسفانه کسی از این موضوع حمایت نمیکنه تا مدعیان طب سنتی و اسلامی و هر طب دیگه ای خودشون رو در معرض امتحان قرار بدن - در خود چین این کار رو کردن و طبیبان سنتی رو آوردن بالای سر مریضها و اتفاقا در جلوگیری از پیشرفت موثر بوده - متاسفانه همه نظرشون منفی هست - من هم نه تایید میکنم نه تکذیب
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
درست است که تغذیه خوب ویتامین بدن را قوی می کند ولی این آقایان طب سنتی خود را رئیس نکنند ، همه میدانند که مبتلایان با در صدی بیش هز ۹۰ در. صدی سالم میشوند و ضمینه برای کلابردار ها وشیادان هم در اینجا باز هست.
کار را باید متخصصان انجام دهند
سلام خیلی ممنون از اطلاع رسانی آقای شمخانی این چند روز به این فکر می کردم که این وسایل که از محتکرین کشف میشه کجاست و به کجا قراره ارسال بشه
جناب اشنا نخست شعارهایت را به استحضار انکس که مشاور او هستی و ادعا میکند از شنبه همه چیز عادی است برسانید
پاسخ ها
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
آقای آشنا لطفا این وسط از آب گل آلود ماهی صید نکنید
من 200 هزار تومان به پیام رسان سروش میدم .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
دویست هزارتومن میخوای بدی برای سروش ؟!1.یعنی چند برابر فیمت واقعیش؟بابا ایواله..کرمتو شکر..
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
من 220هزارتومن میخرم به بگید صداوسیما به ایدیم پ بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
خیلی زیاد دادی
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
پولت رو از سر راه آوردی؟
ح
| Singapore |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
مواظب باش دادگاه عدل اسلامی 200 هزار تومان جریمه ت نکنه!.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
چقدر پول بابت راه اندازی سروش از بودجه عمومی گرفتند حالا می خواهند بفروشند این پول متعلق به مردم است و باید به خزانه برگردد
جناب زیبا کلام بمب اتمی باعث میشود یک منطقه از جهان سالها بلا استفاده شود.ویروس فقط انسانهای ان مناطق را از بین میبرد.بنظر بنده این فقط تست برای ساخت ویروسهای قویتری است.چرا فکر میکنید کسانی که سابقه استفاده از بمب اتم و گاز خردل و عامل اعصاب و...‌‌در جنگها دارند ممکن نیست ویروس تولید کنند؟؟؟؟؟جمعیت جهان بطرز انفجاری در حال افزایش است و جهان گنجایش این جمعیت را بزودی نخواهد داشت.البته این موضوع بنظر من به دولتها ربطی ندارد و اربابان پشت پرده دنیا مانند راکفلر ها و شاید بیل گیتس و وارن بافت و.....که ثروت تک تک انها به اندازه کل درامد کشور ۸۰ میلیونی ایران در طول یکسال است(در امد همه را میگویم از ابر ثروتمندان باستی هیلز نشین تا ان نهاد و ان حوزه و استان و...) خود را محق میدانند برای دنیا تصمیم بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
جناب یاید با مدرک سخن گفت نه بر اساس امکانات ویا احتمالات غیر واقعی ،باید ثابت کرد که این ویروس از آزمایشگاه بیرون زده است که دانشمندان و محققین هنوز ردی را نشان نداده اند و نیافته اند۹
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
بخشی از افراد توی خواب هستند اینقدر تفکر غربی و دمکراسی غربی غرق شدن و مغزشون شستشو شده که نمیتونند مطابق واقعیت ببینند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
این مملکت دچار مدیرانی مثل تو شده که کاری رو بلد نیستند و فقط میگن دشمن .
چرا و به چه علت نمی گذارید این آقایان طب سنتی وارد کرونا شوند ؟؟؟ از چه می ترسید ؟می ترسید هر آنچه را که بافته اید دوباره پنبه شود ؟ بازار دکترها را کساد می کنند؟ اخر مرض شما چیه که چند بیمار نمی دهید به این آقایان تا علاج بیماری کنند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
شما خودت و خانواده محترم رو الوده کن به ویروس تشریف ببر پیششون
کاری نداره
ویروس بدم خدمتتون؟
ناشناس
| Russian Federation |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
اخر تا کی از این نمد دنبال کلاه برای خودتونین شما ها بیایید عسل و شلغم و عنبر نسارا تجویز کنید علم نوین هم مهار کننده پروتئاز ویروسی و اکمو ایمونوگلوبولین و درمانی بسیار مهمتر از همه اینها که درمان کلیدی که فعلا نمیتونم راجع بهش صحبت کنم پیشنهاد میکنه اخه تا کی خودتون به جهل و نادانی میزنید و دنبال ماهی گرفتن از ترس و نگرانی مردم شریف هستین ه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
آقایان طب سنتی بطور نمادین هم حاضر نیستند به بیمارستان محل بستری بیماران کرونایی بروند آنوقت میخوان فاجعه شیوع و درمان ویروس را چاره ساز باشند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
بدن انسان بسیار پیچیده هست بسیاری از روشهای درمانی که از نظر طب جدید غیر قابل فهم هست مثل طب سوزنی برخی از مشکلات رو حل میکنن و طب هیچ توضیحی براش نداره
به طور مثال بدون این که که بخوام نظر مثبت یا منفی بدم دو نفر از همکارهای ا بنده یکی یک سال درگیر عفونت ریه همسرش بود که خوب نمیشد و دیگری عفونت شدید بعد از زایما ن داشت طوری که تقریبا از درمان نامید شده بودن هر دو با عنبر نسارا به راحتی درمان شده -- صرف این که علم طب جدید یک وضوعی رو نمیفهمه نمیشه اون رو رد کرد - انسان پیچیده تر از آونی هست که بشه با یک علم ناقص خاص در مردش اظهار نظر کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
سنتی نه اسلامی.فرقه بینشون
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اولا کسی جلوی این آقایان را نگرفته است و آنهاییکه به این اقایان اعتقاد دارند را هم کسی نمیتواند به زندان بفرستد.
پس راحت میتوانند به آزمایش بپردازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
خجالت بکش...جوری میگه چند تا بیمار بدید به اینا انگار داره درباره گوسفند حرف میزنه.
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
من ترکیب هلیه سیاه + مصطکی + شکر سرخ را بر روی پنج نفر که علائم کرونا و تنگی نفس داشتند ، ارائه و آنها پس از استفاده در کمال صحت هستند . این دارو که به داروی امام کاظم معروف است ، واقعا شفا بخش می باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
کی بیمار بده بهشون برا درمان
خودشون برن بیمارستان پر از بیماره
اگر بیمارا اعتماد کردن به این حضرات ناز شستشون برن درمانشون کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
کامنت نا امن
محسن
| Belgium |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اینها که میگویند طب اسلامی می تواند این بیماری را درمان کنند کاری ندارد انها ۲۵ نفر بودند ۲ نفرشان این بیماری را بگیرند و بقیه درمانشان کنند و فیلم ان را نه برای ایران بلکه برای جهانیان بفریتند
با احترام زیاد این آخبار به قول شیکسپیر انقدر تراژدیه که کمدی شده و به قول خودمون انقدر گریه آور است که خندمون گرفته...چه شکلی بگم همه را برق میگیره ما را چراغ نفتی
در همه جای دنیا اتفاق می افتد که فردی بی ربط وارد جلسه ای شود و حرفهای بی ربط بزند. اما اینکه اعضای ان جلسه تصاویر آنرا منتشر کنند مخصوص ایران است. باید دستگاههای انتظامی و کمیته انتظامی دستگاه مربوطه و حتی بخشهای امنیتی این بیماری نشر خبر در کشور را پیگیری و درمان کند. در امریکا اینکار زندان طولانی ر در انتظار دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
چاییدی
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
و دیگه فازت چیه؟ آن فرد بی ربط با کلک وارد جلسه شد و با اصرار و جاروجنجال خواسته که حاضرین به حرفهاش گوش کنند که شروع میکنه به لیچارگویی.حالا تو چرا ناراحتی که همه شناختند آن فرد بی ربط کی بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اگه راست میگن از چی میترسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
در هیچ جا اتفاق نمی‌افتد. در ایران هم اتفاق نیافتاده، منتها یه سری هر چرندی بهشون نشون بدی قبول می‌کنن
سلام. یک سوال. این پیام رسان سروش که کلی بودجه از بیت المال خرجش کردند حالا کی جوابگو این پولی مصرفی هستش و وقتی که به مزایده رفت پولش کجا میره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
سروش خیلی امن هست بری خانوادهد کارکرد خوبی داره
تلگرام محل کلاهبرداران ومنافقین ومجرمین هستد.
ناشناس
| Czechia |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
این سروش اگه به درد بخور بود نمیفروختنش
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
اگر وزیر محترم اطلاعات از پیام رسان های داخلی حمایت می کردند خیلی هم خوب بود. من از ایتا و سروش و بله استفاده کردم همزمان واتساپ هم دارم خداییش واتساپ خیلی ضعیف تر از پیام رسان های داخلی است فقط یه عده همیشه فکر می کنند مرغ همسایه غازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
کامنت ناامن
جفنگیات تبریزیان ومریدانش پایانی ندارد چرا با این شخص ودارودسته اش برخورد نمی شود ؟ایران مهد علم ودانش روده نهدمرکز تولیدمهملات
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
تبریزیان از ترس آنکه توسط قوه قضائیه دستگیرنشه به کربلا و نجف پناه برده. البته فرصت خوبی داره که بیماران کرونایی عراقی که رو به افزایشه را آنجا درمان کنه. جهت اطلاع طرفداران مقتدا صدر دیروز جمعه
در نجف، حرم امام علی (ع) که قبلا" بسته شده بود با فشارهای شدید باز کردند. و هزاران نفر از هواداران مقتدی صدر با تجمع در مسجد کوفه، نمازجمعه را برگزار کردند. مقتدی صدر در این نماز، حاضر نبود و تنها نماینده اش را برای امامت نماز فرستاده بود. .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
من بدون هرگونه اظهار نظر - میگم - برخی از بیماریهای لا علاج توسط ایشان درمان شد ه اند حالا من نمیدونم اتفاقی بوده یا نه ولی آقایون میگن بیایید ما رو امتحان کنید بیمار لا علاج بدید درمان کنیم ولی متاسفانه به جای برخورد منطقی و علمی و تجربی فقط نفی میکنند - در همین کرونا خب بهشون فرصت بدید کار کنن پوشش خبری هم بدین تا اگه نتونستن خب رسوا بشن و مردم دیگه دنبالشون نرن
یک سال از ریاست جمهوری او مانده باید تحمل کرد تا دوره اش به پایان برسد.
مگر مملکت مال شماست که خیلی راحت از یکسال بدبخت تر شدن مردم میگذری و اشکالی نداره ،باید روحانی رو تحمل کرد؟!
یکسال 365 روزه که هرروزش اندازه یکسال بر این ملت مالباخته میگذره.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۸
با مجلس دلخواهتون که کرونا اومد با رییس جمهور دلخواهتون چی قراره بیاد؟ خدا رحم کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
هنوز وارد مجلس نشده دنبال امتیاز گیری هستند اقا میفرمایند دولت مجبور است با پایداری کنار بیاید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
بهت مثبت دادم چون درست گفتی ولی مشکل اصلی مگه روحانی؟
رویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
رییس جمهور دلخواه شما از صدتا کرونا بدتره هی مردم رو از دیوارکشی توی خیابون ترسوندین تا به ایشون رای بدن حالا بفرمایید تحویل بگیرید مدیریت بحران ایشون رو... از نمونه هاش اینه که در سال سیل و کرونا و زلزله هلال احمر هنوز رییس نداره انتخاب یک رییس از بین اییییییییییییینهمه رجال سیاسی کار مشکلی هست؟!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
به فرانسوی: اگه کسی دولت رو مقصر می‌دونه برای اینه که شش ساله داره کار می‌کنه. مقصر دونستن مجلسی که هنوز انتخاباتش هم برگزار نشده بود یه کم متفاوته. اگه این تفاوت رو نمی‌فهمی دیگه ازت انتظاری نمی‌ره درباره‌ی رئیس‌جمهور آینده نظر بدی
ح
| Singapore |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
از چاله در امدن وافتادن در چاه!.
اگر ما به هم رحم کنیم حتما خداوند هم به ما رحم می کند
خوشتر ان باشد که سر دلبران جمله اید در کلام دیگران/ وقتی خداوند بخواهد فرد یا قومی را عزیز کند خوبیهای او را بر زبان دیگران جاری می کند و محبتش را در دلها وارد می کند
چقدر شعر و ور میگی تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
مجبورت کردن بیای پای شر و ور کامنت بذاری؟
شما صبر كن اگر كرونا نگرفتي ، روحاني رو استيضاح كن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
حرف شما بوداره
نکنه کرونا گرفتن نمایندگان مجلس آینده واقعا توطئه است؟
۲ سال اول دولت روحانی که میگین تازه شروع شده زوده واسه استیضاح! سال سومم که میگین همش ۱ سال دیگه مونده تحمل کنیم!!!
این دیگه چجور استیضاحیه؟؟
همه دنیا هم که دوره ها ۴سالست اینجوری رفتار میکنن؟؟
استیضاح ترامپ رو ندیدین؟ تازه دور اول ریاستش بود!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
چرا الان صداتون دراومده؟ چرا از مجلسی که همه اش با روحانی مدارا می کنه و هنوز بر سر کاره نمی خواهید استیضاحش کنه؟ این آقا که این حرفو زده هنوز نیومده مجلس اما مجلس فعلی که هست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
استیضاح کافی نیست باید کلا جمع کنه بره
اولا هنوز توی کف اون شنبه ای هستم که روحانی گفت همه چی‌عادی میشه. واقعا روی چه حساب گفت؟ فارغ از جناح و دوستی دشمنی، اینو روشن کنه. دوما‌ اگر حکومت نظامی یک بار توی تاریخ به درد بخوره، الان وقتشه. یک آئین نامه بدین که بجز‌یک سری‌استثنای مستند، کسی حق تردد نداره. مثلا بیمار یا همراه بیمار یا پلیس یا امثالهم. وگرنه احدی نتونه از شهر خارج بشه. داخل‌شهرها هم کنترل جدی و تا حدی قهری بشه. وگرنه با توصیه و خواهش کسی بیخیال شمال و عید نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
علی جان نظامی کردن کشور به این سادگی را خواهشا تجویز نفرمایید ،کجای دنیا برای مبارزه با کرونا حکومت نظامی شده است؟
مبهرزه با کرونا به علم و سازماندهی مننطقی و علمی نیاز دارد نه اسلحه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
حکومت نظامی اعلام کنن خود شما اولین معترض هستید و توی اینستا و توییتر وتلگرام شروع می کنید به گذاشتن پست های اعتراضی
زیباکلام آن روی سکه ی شریعتمداری است .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
چرت هم حد دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
من که نفهمیدم بالاخره ایشون کدام طرفی هست؟
دستور وزارت بهداشت اينه كه تجمع نشه بعد اقاي مداح تو هيات مي فرمايند از اين دستورات تبعيت كنيد جالبتر كار رسانه هاست كه اخبار مداحان رو تيتر مي كنند اقا اينها كارشون مگر ذكر مصيبت نيست چي شده كه الان از همه چي سر در ميارن راجع به هر موضوعي صاحب نظر هستند حتي ليست انتخاباتي ميدهند
شما رسانه ها هم بزرگشون مي كنيد اين اقا الان تحصيلات و تخصص اش در چه زمينه اي هست ؟
جنابان كشور به اين روش اداره نمي شود. و دود اين كارهًا تو چشم ملت رفته و خواهد رفت
ویروس کرونا و کذایی حقایق زیادی را آشکار کرد
کمک به مردم عراق برای علاج و درمان کرونا ؟ آقای رییس امنیت کشور ؟ به مشکلات پرستاران گیلان را درک کنید . دست تز شعارهای عوام فریب بردارید . آن از هواپیمایی که باعث و بانی بلای مردم شد و ان از فسیر رقص پرستار ان .....واقعا سیاست کاری هر کسی نیست . سباستمداران وارد میدان کار و مسولیت شوند.
آقای زیبا کلام وقتی کرونا سراغ شما آمد آن وقت خواهید فهمید که این یک سلاح بیولوژیک است یا نه. در شرایط بحرانی هم دست از تخریب برنمیدارید؟
منصور حقیقت پور اصولگرا . یک سال از ریاست جمهوری او مانده باید تحمل کرد تا دوره اش به پایان برسد.) وای به حال مردم که باید چهار سال شما ها را تحمل کنند
چقدر مردم از دست یک عده بیسواد بدبختی بکشند ؟
مگه مجلس هفته پیش جمع نشد داد زدن کرونا. بازم جلسه واسه چی
تابناک عزیز. دارم بهت هشدار جدی میدم.
اخیرا یک نفر یا یک عده با پرچم آمریکا دائما نظرات تخریب کننده و خالی کننده دل مردم می گذارند و سعی در ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم دارند و دائما حرفهای دروغ شبکه های بیگانه را تکرار می کنن.
لطفاً حواست خیلی جمع باشه. یا اصلاً نظراتشون رو منتشر نکن یا محکم و قاطع جوابشون رو بده و اجازه نده دروغهاشون رو پخش کنن.
ارادتمند همیشه سایت شما
تا تعصب بی جا باشه در هر حوزه ای شکست میخوریم
آقایون رجال بجای شعار دادن و قدرت نمایی کاذب راست میگند کادر درمانی رو به تجهیزات ایمنی مجهز کنند ...جان عزیزان درمانی در خطر است
اگر این جناب تبریزیان و فرقه اش ادعا دارند می توانند کرونا را درمان کنند بسم ا.. بگویند و بیایند بیمارستان ها
نانوایی یکی از مراکز مهم شیوع می تواند باشد. باید سریعاً از طریق تلویزیون به مردم نان پختن در منزل را یاد بدهند.
آقای زیبا کلام یا بهتر بگم نرم افزار روتوش
چرا باید ویروس کرونا نزدیک سال نو چینی و بعدش یک ماه بعد نزدیک نوروز ما همه گیر بشه ،چرا همزمان با ژانویه شروع نشد چرا بعد از تعطیلات ژانویه شروع شد.چرا در ایتالیا کع مرکز مسحیته وچرا در قم شهر حوزه شروع شد
به این پازل که نگاه کنیم این حمله بیوتروریستی است
کار کار خود آمریکا و اسرائیل صهیونیستی است
دیگر این برعکس بودنت رو اصلاح کن
روحانی: من گفتم شنبه اما نگفتم کدوم شنبه!
دولت بایدسریعا یارانه هارودوبرابر کنه یه سری قبل از کروناگرفتن فعلاهمین برج از گشنگی نمیرن!
معاون وزیر بهداشت میگه برخی کشورها مانع ارسال اقلام بهداشتی به ایران شده اند ،برادر مگر الان شما مجوز صادرات ماسک و الکل می دهی که دیگران بدهند؟یک سوزن به خودت بزن یک جوال روز به مردم
استیضاح برای چی؟ ان موقع تقصیرها را گردن کی بیاندازند؟
دستور نابخردانه رئیس جمهور در این وضعیت بد اپیدمی بیماری نشان داد از اول انتخاب روحانی اشتباه بود و یک روز هم کمتر در راس قدرت باشد به نفع مملکت است
اون مداح معروف این حرفها رو کجا زده؟مگه نگفتن هیچ نوع اجتماعی نباید صورت بگیره ؟
زیبا کلام , خودتم از علوم انسانی چیزی نمیدونی و گرنه میتونستی منشا تحول باشی یا اندکی تاثیر گذار...!!!!!
ادمهای بی سواد با ژست روشنفکری و باسوادی حرف های سیاسی میزنن !!!!
ادعای بیوتروریستی بدون کرونا فقط بهانه ای است که مسئولان بیکفایتی و ناتوانی خود را توجیه کننند بعد از کرونا تازه مشکلات اقتصادی ناشی از آن و سیاستهای غلط مثل رد قوانین پولشویی کمر مردم را خواهد شکست
این وسط موحدی کرمانی چی میگه ؟؟
چون نمی‌توانند خیلی از پدیده‌های سیاسی و اجتماعی را تبیین کنند این پیشامد‌ها را توطئه تلقی می‌کنند.
حداقل تبریزیان به طب اسلامی اعتقاد دارد که کاری نداریم که وجود دارد یا نه اما خیلی از همین اقایون که الان صداشون در نمیاد در اوایل شیوع کرونا ادعا میکردند که مردم برای شفا گرفتن به این امکان رجوع می کنند و بشدت مخالف بستن آنها بودند
نماینده دوره یازدهم که منتخب مردم فهیم تهران نیست.
کرونا قطعا حمله بیولوژیک بوده. نوع ویروس، سرعت انتشارش و تاثیر شدیدی که در برخی میگذاره و در یک عده دیگه حتی آبریزش بینی و تب هم ایجاد نمی کنه حکایت از یک دست کاری عامدانه در ویروس کروناست.
اگر روحانی استیضاح نشود عدالتی در کار نیست
وقتی پیام رسان سروش با پشتوانه بوق تبلیقاتی صدا و سیما و با فشار نهاد های دولتی مبنی بر اجبار نصب سروش برای کارمندان جهت انتقال پیام و فایل نتوانست برای خود جا باز کند و موفق باشد حتی به طور نسبی , توسط هیچ شرکت خصوصی که قطعا امکان تبلیغاتش کمتر از صدا سیما ست هم نمی تواند موفق باشد
آقای آشنا... این صحبتای شما الان تو این شرایط خریدار نداره... لطفا
سلام. کمی در گفته های فعال سیاسی اصولگرا دفیق شویم:

استفاده از قید در جمله را نمی داند: "خیلی دولت کار سختی دارد". از کلمات غیرفارسی استفاده می کند و مخاطب مفرد و جمع او معلوم نیست: "به نظر من باید یکسری مسائل مربوط به منافع کشور و مردم را با پایداری‌ها توافق کنند". با تردید از نتیجه اقدامات آتی گروه خود سخن و از بی حاصل بودن آنها می گوید: "شاید پایداری‌ها روحانی را استیضاح کنند، اما استیضاح او منتج به برکناری اش نمی‌شود، چون این اتفاق خیلی برای ما زشت است". دست آخر لطف می کند و می بخشد:"یک سال از ریاست جمهوری او مانده باید تحمل کرد تا دوره اش به پایان برسد".
جلالی: آقای دلاوری عزیز جسارتتان را می‌پسندم.
آقا ببین چی شده
اعلام عدم دسترسی هم شده جسارت!
تازه آقا این جسارت رو هم می پسنده
یا خدا اگه نمی پسندید چی می شد
آقای دلاوری خدا به خودت و زن و بچه ات رحم کرد
پسندیده شدی
خدا را شکر کن که بنده خدا تو را پسندید
روحانی جنجالی جلسه ستاد بحران قم کیست؟
این آقا تحویل دادگاه شود
فقط طب اسلامی و سنتی میتواند نجات مان بدهد انشااالله همه پزشکان غربی و غربگرا که نمایندگی بدبخنی و بیماری در ایران هستندبروند
خوشم باشه!
اعلام استقلال هم بکنید.
کدام قانون به نماینده اجازه میده جاده را ببنده؟؟؟؟؟
این گونه اقدامات قدم اول هرج و مرج و بی قانونی و تجزیه مملکت می باشد.
سلام اقای محترم اصولگرا شما ودیگر دوستان بفکر اینده رییس جمهور در اخرین سال خدمت هستید تاسف انجاست هرروز چندین نفر از هموطنان بخاطر ویروس میمیرند وشما بفکر انان نیستید ولی میگویید که اگر این اقا نباشد چنین وچنان میشود اصطلاح این شتر درب خانه هست شما اگر توان مدیریتی داری انرا برای بهبود زندگی مردم بکار ببر ید قرنطینه شدن هر زمان از سال امکان پذیر است ولی بهبودی مرد چه میشود این همه ماسک ودستکش کشف میشود ولی در بازار نیست پس کجاست
سلام اقای محترم اصولگرا شما ودیگر دوستان بفکر اینده رییس جمهور در اخرین سال خدمت هستید تاسف انجاست هرروز چندین نفر از هموطنان بخاطر ویروس میمیرند وشما بفکر انان نیستید ولی میگویید که اگر این اقا نباشد چنین وچنان میشود اصطلاح این شتر درب خانه هست شما اگر توان مدیریتی داری انرا برای بهبود زندگی مردم بکار ببر ید قرنطینه شدن هر زمان از سال امکان پذیر است ولی بهبودی مرد چه میشود این همه ماسک ودستکش کشف میشود ولی در بازار نیست پس کجاست
اظهار نظر آقای زیباکلام مبنای علمی و مبتنی بر شواهد و مدارک دارد یا صرفاً بر اساس حدسیات و خوشبینی ایشان است؟

در حالیکه سوابق و شواهد و مدارک نشان می دهد در طول تاریخ بارها از عوامل میکروبی و بیولوژیک و شیمیایی علیه دیگران استفاده شده است (مثل عوامل میکروبی علیه سرخپوست های امریکا و کانادا و امریکای جنوبی یا سوابق مخوف آزمایشگاههای نازی در تکثیر و تولید سلاح های شیمیایی و میکروبی یا استفاده صدام حسین از سلاح های شیمیایی و ... ) نادیده گرفتن این مسئله چندان علمی نمی نماید و در شان استاد! علوم سیاسی دانشگاه مادر نیست.
روحانی یکی از بیخیال ترین رئیس جمهور های دنیاست اقای زیبا کلام شماهم بسیار خوش بین هستید یا خودتون زدید به کوچه فلان شماها هیچ وقت حاضر نیستید قبول کنید چون عاشق غربید بابا خودشون صدتا فیلم کتاب ساختند
نامحبوبترین رئیس جمهور ایران
دوشنبه ۱۹ اسفند : ظرف کمترازیک ساعت بورس نورچشمی ۲ ونیم درصد سقوط کرد !!!
شبانه ودرروزتعطیل باهدف حمایت ازبورس نورچشمی مصوبه هیات مدیره بورس را وتو کردند ودامنه نوسان رااز ۲ درصد به همان میزان قبلی یعنی ۵ درصد رساندند غافل ازاینکه بااین تصمیم سرعت وشدت سقوط بورس بیشتر خواهدشد !!!!!!!
تابناک ببخشید این حرف را میزنم ولی حالم بهم میخوره از اخباری که پخش میکنی. اینهایی که از حرفهایشان را نقل میکنی چه تاثیری در اقتصاد و سلامت جامعه ایرانی دارند؟
سروش پیام رسان نبود.
یک فایل پی دی اف یا عکس می فرستادی به مقصد نمی رسید حتی اگر مقصد توی خانه خودت بود.
رابطه با خارج کشور نداشت و به چه منظور ساخته شد نمیدانم ولی پیام رسان نبود.بیشتر محل تبلیغ صدا و سیما بود و رفع ریزش مو و همین چرندیات که الان توی تابناک تمام صفحه را پر کرده.
سردار عزیز پدافند غیرعامل چه خبر ازمملکت .
آقای زیبا کلام
من مطالب مبسوط شما را هم خواندم. ولی فکر نمی کنید ما ایرانیها اهل افراط و تفریط هم هستیم. یعنی بقول یکی از دوستان یا چهل ستون می سازیم یا بی ستون. عزیزمن، من به طالبان والقاعده و 11 سپتامبر و امثال آن با شواهد و قرائن کار ندارم. به همه دسیسه هایی که در طی زمان در دنیا پیاده کردن هم کاری ندارم. اما قضیه داعش را که آقای ترامپ به خانم کلینگتون گفت که ساخته و پرداخته شما است. یعنی شما دموکراتهای آمریکایی راه انداختید. برای اینکه ما هم گرفتار افراط و تفریط نشویم باید بیوتروریسمی بودن شیوع کرونا هم خوب بررسی شود. این مسئله را که بنده نه رد می کنم و نه تایید، خارجی ها گفتند نه ایرانی ها. خوبه اگر تریبون دست ماست، عده ای حرف ما را گوش می دهند و امثال آن، رسالت خودمان را هم خوب انجام دهیم که مدیون مردم نشویم.
تابناک عزیز
شنیدم در قم اکثر بیمارستانها بیش از ظرفیت واقعی بیمار دارن پیشنهاد میشود ساختمانهای لاکچری ای که علمای اعلا برای کلاسهای درس خودشان ساختن برای بیمارانی که در حال بهبودی هستند اماده شود
در این برهه از زمان که کلیه کلاسها ی مراجع تعطیل است بهتر نیست اینگونه ساختمانها در اختیار عوامل بهداشت کشور قرار گیرد تا آنجایی که من اطلاع دارم دارای بهترین سیستمهای سرما و گرمایش دارنند.
ایا این عالمان که بسیار سنگ اسلام را به سینه میزنند آماده این چنین کاری هستند
در قم بیش از 10 ساختمان برای کلاسهای طلاب وجود دارد .
تختهای بیمارستانها را در اختیار بیماران بد حال و نیاز به icu دارنند استفاده شود
اشاالله که صاحبان اینگونه ساختمانها پیشقدم شده و در دنیا و آخرت برای خودشان بار صواب حمل کنند
بعد از گذشت 20 روز دولت فخیمه ما هنوز نتونسته به هر خانواده یک پک بهداشتی بده وتو بیمارستانها هنوز به پرستاران ماسک معمولی میدن.ایا واقعا از دید شما مردم دولت تاکنون کاری مثبت کرده
روحانی را دوبار برایش پای صندوق آرا رفتم اما اورا اینبار و بخصوص پس از شکست برجام فاقد جسارت و توان لازم برای پیشبرد برنامه هایش یافتم. او باید ایتعفا میدار و وجهه اش را حفظ میکرد.
سردار جلالی یک سازمان عریض و طویل با بودجه کلان راه اندازی کرده و هیچ کاری هم نمی کند.
ایشان باید پاسخگو باشد و صدا و سیما باید عملکرد این اقایان را رصد کند.
لطفا به آقای تقی نیا بگید این مدرکی پزشکی ارائه بده تامردم ببینند
اقای زیبا کلام اگر بیوتروریسم نیست چرا کانون اولیه این بیماری چین و متحدش آنگولا و ایران است که هر سه ضد امریکا هستند هدف حد اقل این سه کشور بود اما بعد از کنترل خارج شد چرا امریکا بعد از برخورد موشک به عین الاسد گفت اماکن فرهنگی را میزم که حواس ها رفت به تخت جمشید . چرا ترامپ به جای وزیر بهداری معاون خودش را فرمانده مقابله با کرونا قرار داد اینها که توهم نیست شما چرا کدخدا را معصوم تلقی میکنید .
ما که از جواب سردار جلالی چیزی سر در نیاوردیم، اگه کسی سر درآورده بگه ما هم بفهمیم!
آخ خدا بازاین خاتمی به حرف اومد فقط ساکت شو خواهش میکنم برای همیشه!
آقای جلالی، اصلا ناراحتی به خودتان راه ندهید! هیچ خبری نیست!!!
پیام رسان سروش در حال حاضر بعد از تلگرام بهترین است. نرم افزار چابک و دسترسی آسان به صفحات از ویژگیهای آن است. واقعا حیفه در شرایط مزایده و فروش قرار بگیره. از شش ماه قبل نصب کردم خیلی راضی هستم.
اسلام به ذات خود ندارد عیبی، هر عیب که هست از مسلمانی ماست.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار