بازدید 29820
۳
معذوریت استان یزد از پذیرش مسافران

وضعیت یزد بحرانی است

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا یزد اعلام کرد به‌دلیل وضعیت بحرانی یزد این استان از پذیرش مسافران معذور است و هموطنان یزد را برای سفر‌های خود انتخاب نکنند.
کد خبر: ۹۶۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ 06 March 2020
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع همه هموطنان و همشهریان یزدی مقیم سایر استان‌ها می‌رساند بنا به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا به دلیل وضعیت بحرانی استان یزد در شیوع بیماری کرونا و نگرانی مدیران استان از تشدید این وضعیت، استان یزد با اعلام شرایط اضطراری از پذیرایی، اسکان و اقامت مسافران معذور است.

همه اماکن تاریخی، موزه‌ها، اماکن گردشی تعطیل هستند، مراکز اقامتی، هتل‌ها، مهمانسراها، مهمانپذیر‌ها و کمپ‌های گردشگری از پذیرش مسافران معذور هستند و امکان اقامت در بوم‌گردی‌های سنتی و خانه‌های مسافر نیز مقدور نیست.

درخواست می‌شود هموطنان عزیز به هیچ وجه استان یزد را به‌عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند و در مبادی ورودی استان نیز تیم‌های بهداشتی و غربالگری مستقر هستند و از ورود مسافرانی که کوچک‌ترین علائم بیماری داشته باشند جلوگیری می‌شود.

همچنین به پلیس راه استان دستور داده شده است محدودیت‌های ترددی در مسیر‌های ورودی به استان اعمال نماید.

مردم استان و شهر میراث جهانی یزد که از دیرباز به مهمان‌نوازی شهره بوده‌اند، پس از کنترل این بیماری در فصل تابستان با آغوش باز پذیرای گردشگران و هم‌وطنان عزیز هستند.

‌امیدواریم با ماندن در منازل که در حال حاضر امن‌ترین مکان به شمار می‌آیند به قطع زنجیره شیوع بیماری کمک کنیم و با همدلی و عزم ملی کرونا را شکست دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
سیمای جمهوری اسلامی عامل اصلی بیخیالی مردم شده فیلمایی نشان میدهد که کسی کرونا گرفته اما به امید خدا بلند بلند میخندد وخوشحاله که کرونا گرفته خوب مرده فکر میکنند اگر کرونا اینه چرا مسافرت نرویم وقتی یارو لیس میزند وقتی تولیت فم میگوید حرم شفا دهنده است وکرونا را پیشگیری میکند انهم برای تکمیل این سخن لیس میزند
انشاله اين ويروس منحوس كرونا نابود گردد
خوبه ، خدا رو شکر مثل اینکه تو تهران ریشه کن شده، چون از فردا ساعت کاری روال عادی داره
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی