بازدید 35907
۲

کاهش ساعت طرح ترافیک تهران تا پایان سال تمدید شد

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از تداوم کاهش ساعات محدوده‌های ترافیکی تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 05 March 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در پی شیوع ویروس کرونا و اوج گرفتن این بیماری در هفته جاری، شورای عالی ترافیک نسبت به کاهش ساعات ورود به محدوده‌های ترافیک اقدام و اعلام کرد تا پایان این هفته، ساعات ورود به محدوده‌های ترافیکی از ساعت ۸ الی ۱۷ خواهد بود.

یوسف حجت درباره تصمیم‌گیری جدید برای ساعات آغاز و پایان ورود به محدوده‌های ترافیکی، اظهار کرد: با توجه به تداوم وجود ویروس کرونا و اینکه وضعیت تغییر چندانی نکرده، ساعات ۸ الی ۱۷ برای ورود به محدوده‌های ترافیکی تا پایان سال اعمال خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
خبر کنسرت چهارتا خواننده روگذاشتید و نوشتید طمع پول دارن قبول هم داریم ولی سوال اینجاست راهنمایی و رانندگی چرا طمع پول داره که حاضر نیست یکی دو هفته طرح ترافیک رو برداره؟
شروع طرح ۸ صبحه تا مردم بتونن با وسیله شخصی سر کار برن و کمتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنن ولی نکته عجیب ساعت پایان طرحه که حالا همین افرادی که با ماشین اومدن سرکار ساعت یک میخوان برن خونه ولی باید جریمه بشن، چون طرح به جای اینکه ساعت یک تموم بشه ساعت پنج تموم می شه. در واقع کاهش ساعت طرح با کاهش ساعات کاری همخونی نداره و اصولا در این شرایط خاص که بر خلاف روزهای عادی به استفاده از وسیله نقلیه شخصی نسبت به عمومی توصیه شده، وجود طرح توجیه و معنایی نداره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی